Tänään on 29.03.2024, 14:30.

Suurten jalkapallosarjojen vastaavuus

Strategiat, kertoimenlaskenta ja muut ohjeet/vinkit tänne.
Vastaa Viestiin
Sueño del Sillonbol
Jäsen
Viestit: 76
Liittynyt: 07.07.2009, 16:38
Pisteitä: 0

Suurten jalkapallosarjojen vastaavuus

Viesti Kirjoittaja Sueño del Sillonbol »

Voiko mielestänne yhdestä sarjasta kerättyä tilastotietoa soveltaa toiseen sarjaan? Esimerkiksi Valioliigasta kerättyä tietoa soveltaa Serie A:han tai La Ligaan?
Tarkoitan, että minulla on tilastoja, kuinka eritasoiset joukkueet pelaavat toisiaan vastaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Hese
Avatar
Jäsen
Viestit: 4768
Liittynyt: 16.03.2004, 18:33
Pisteitä: 2437

Re: Suurten jalkapallosarjojen vastaavuus

Viesti Kirjoittaja Hese »

Sueño del Sillonbol kirjoitti:Voiko mielestänne yhdestä sarjasta kerättyä tilastotietoa soveltaa toiseen sarjaan? Esimerkiksi Valioliigasta kerättyä tietoa soveltaa Serie A:han tai La Ligaan?
Tarkoitan, että minulla on tilastoja, kuinka eritasoiset joukkueet pelaavat toisiaan vastaan.
Mun vaatimaton mielipide näin äkkiseltään; eli ehdottomasti ei voi. Esim. tasoerot Valioliigassa kautta La Ligassa aivan erilaiset (Epsanjassa huima kärki, tasoerot isommat kuin Englannissa), erilaiset pelityylit ja maalimäärät (esim. Ranskan ykkös ja kakkos liigassa pelataan kaudesta toiseen pirun vähämaalisia otteluita, mistähän johtunee onkin toinen juttu... ja mistä johtuu että tylsän( :?: ) futiksen Saksassa ja Bundesliigassa tulee paljon overeita?) jne...
Ilmeisesti tarkoitat ihan 1X2 -arvioita, mutta itse en lähtisi toisen sarjan statseja soveltamaan eri liigaan. Ajan haaskausta, vai?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Sueño del Sillonbol
Jäsen
Viestit: 76
Liittynyt: 07.07.2009, 16:38
Pisteitä: 0

Re: Suurten jalkapallosarjojen vastaavuus

Viesti Kirjoittaja Sueño del Sillonbol »

Hese kirjoitti:
Sueño del Sillonbol kirjoitti:Voiko mielestänne yhdestä sarjasta kerättyä tilastotietoa soveltaa toiseen sarjaan? Esimerkiksi Valioliigasta kerättyä tietoa soveltaa Serie A:han tai La Ligaan?
Tarkoitan, että minulla on tilastoja, kuinka eritasoiset joukkueet pelaavat toisiaan vastaan.
Mun vaatimaton mielipide näin äkkiseltään; eli ehdottomasti ei voi. Esim. tasoerot Valioliigassa kautta La Ligassa aivan erilaiset (Epsanjassa huima kärki, tasoerot isommat kuin Englannissa), erilaiset pelityylit ja maalimäärät (esim. Ranskan ykkös ja kakkos liigassa pelataan kaudesta toiseen pirun vähämaalisia otteluita, mistähän johtunee onkin toinen juttu... ja mistä johtuu että tylsän( :?: ) futiksen Saksassa ja Bundesliigassa tulee paljon overeita?) jne...
Ilmeisesti tarkoitat ihan 1X2 -arvioita, mutta itse en lähtisi toisen sarjan statseja soveltamaan eri liigaan. Ajan haaskausta, vai?
No asia tuli sitten selväksi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Cecers
Jäsen
Viestit: 175
Liittynyt: 08.04.2005, 17:31
Pisteitä: 2
Paikkakunta: Hki

Re: Suurten jalkapallosarjojen vastaavuus

Viesti Kirjoittaja Cecers »

Tylsä futis ja Bundesliiga ei ihan sovi samaan lauseeseen...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"teemu, if you ever wanna visit germany u always welcome, dortmund loves you"

Minikommentit


Hese
Avatar
Jäsen
Viestit: 4768
Liittynyt: 16.03.2004, 18:33
Pisteitä: 2437

Re: Suurten jalkapallosarjojen vastaavuus

Viesti Kirjoittaja Hese »

Cecers kirjoitti:Tylsä futis ja Bundesliiga ei ihan sovi samaan lauseeseen...
No sitä tuossa kysymysmerkillä tarkoitin. Monet jauhavat Saksan futiksen tylsyydestä, mutta maaleja tehdään sarjassa enemmän kuin muissa huippuliigoissa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin