Tänään on 20.04.2024, 02:21.

Keskustelua vedonlyöntimenetelmistä

Strategiat, kertoimenlaskenta ja muut ohjeet/vinkit tänne.
Vastaa Viestiin
Thunderpick
Jäsen
Viestit: 431
Liittynyt: 16.07.2003, 09:39

Tuotto: +91.59 yks.

Palautus%: 131.80%

Panosten ka: 4.72 yks.

Vetoja: 61

Pisteitä: 59

Keskustelua vedonlyöntimenetelmistä

Viesti Kirjoittaja Thunderpick »

Mika Ässältä kattava tietopaketti, mutta esittäisin toisenkinlaisen katsantotavan, lähinnä tilastoja koskien.

Olen pitänyt seurantaa Veikkausliigan ja Ykkösen vedoistani viimeisten 4 kauden ajan, enkä ole jäänyt kertaakaan alle 114%, parhaimmillaan olen päässyt 118% (asian handicap ja totals). Yllättävintä tässä taitaa olla se etten välitä joistain 10 vuoden tilastoista pätkääkään, tai edes toissavuoden tilastoista, eikä minulla ole minkäänlaisia voimalukuja joukkueille. Edelliskauden tilastot ja niiden syyt tietenkin ovat mielessä jos joukkueessa ja pelitavassa ei ole suurempia muutoksia, mutta sillä montako maalia MyPa teki kotimatseissa 6 vuotta sitten ei ole mitään merkitystä tänään.

Minulle ratkaisevaa on kunkin joukkueen päivän kunto, päivän tavoite, loukkaantumiset, kentän kunto, sää, ja tietenkin joukkueiden tasoero. Kunkin joukkueen laatu pitää olla tiedossa hyvissä ajoin ennen kauden alkua, ja matsiraportit pitää lukea että osaa muuttaa arviotaan heti jos on aihetta. Jokaisen pelaajan tärkeys joukkueelleen kannattaa arvioida, mutta siinäpä se. Hommasta ei kannata tehdä liian monimutkaista turhilla tilastoilla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


tallipoika
Jäsen
Viestit: 2431
Liittynyt: 02.03.2003, 12:00
Pisteitä: 1876
Paikkakunta: Turku

Re: Urheiluvedonlyönnin tärkeimmät nyrkkisäännöt

Viesti Kirjoittaja tallipoika »

Thunderpick kirjoitti:Mika Ässältä kattava tietopaketti, mutta esittäisin toisenkinlaisen katsantotavan, lähinnä tilastoja koskien.

Olen pitänyt seurantaa Veikkausliigan ja Ykkösen vedoistani viimeisten 4 kauden ajan, enkä ole jäänyt kertaakaan alle 114%, parhaimmillaan olen päässyt 118% (asian handicap ja totals). Yllättävintä tässä taitaa olla se etten välitä joistain 10 vuoden tilastoista pätkääkään, tai edes toissavuoden tilastoista, eikä minulla ole minkäänlaisia voimalukuja joukkueille. Edelliskauden tilastot ja niiden syyt tietenkin ovat mielessä jos joukkueessa ja pelitavassa ei ole suurempia muutoksia, mutta sillä montako maalia MyPa teki kotimatseissa 6 vuotta sitten ei ole mitään merkitystä tänään.

Minulle ratkaisevaa on kunkin joukkueen päivän kunto, päivän tavoite, loukkaantumiset, kentän kunto, sää, ja tietenkin joukkueiden tasoero. Kunkin joukkueen laatu pitää olla tiedossa hyvissä ajoin ennen kauden alkua, ja matsiraportit pitää lukea että osaa muuttaa arviotaan heti jos on aihetta. Jokaisen pelaajan tärkeys joukkueelleen kannattaa arvioida, mutta siinäpä se. Hommasta ei kannata tehdä liian monimutkaista turhilla tilastoilla.
Samaa mieltä täälläkin, mielestäni ei paljon tänä päivänä vaikuta kuinka joukkue X on pelannut esim kaudella 2004, on meinaan aivan eri joukkue kuin tänään..
xxxyyy pitää Kauralaarissa yllä; Serie A, La Liga, CC, 1. ja 2. Bundes, Tippeliga, Allsvenskan, Superettan, Veikkausliiga ja 2 div B:n joukkueista avaukset, vaihdot, maalit,rp, loukk jne.
Kauralaari on varmaan tärkein "työkalumme", ja hyvin ollaan pärjätty, sillä ainoat %:t mitä me laskemme, on palautus% :D
1.4 -06 alk, 2 935 vetoa, palautus 104,89 %
2008 884 vetoa, palautus 106,42%
2009 1093 vetoa palautus 104,52%
Eli vaikka pelaamme "väärin" kun emme laske ottelukohtaisia %:ja, pääsemme kuitenkin voitolliseen tulokseen..., on se niin väärin :D
Ps Miksi tuon tärkeimmän %:n laskeminen on monelle niin työlästä, eli miksi niin harvalla näkee seurannan, se on mielestäni ainoa oikea mittari vihjaajan taidosta, vai mitä mieltä muut on?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


power
Jäsen
Viestit: 2536
Liittynyt: 10.12.2003, 15:41

Tuotto: -73.99 yks.

Palautus%: 97.85%

Panosten ka: 1.70 yks.

Vetoja: 2030

Pisteitä: 215

Re: Urheiluvedonlyönnin tärkeimmät nyrkkisäännöt

Viesti Kirjoittaja power »

Tuskin ketään prosenttilaskijaakaan kiinnostaa, miten joukkue X on pelannut vuonna 2004. Mutta se saattaa kiinnostaa, miten joukkueen X tasoinen joukkue on pelannut 2004. Sillä voi hyvinkin olla merkitystä.

Pelaako prosenttien vaiko kuntopuntarin mukaan, ei ole sinällään merkitystä lopputulokseen. Ainoa tapa jäädä pitkässä juoksussa voitolle on arvioida ottelu paremmin kuin markkina/bookkeri. Tallipoika on tässä suhteessa selvästikin tehnyt työnsä hyvin. Itse lasken prosentteja, koska muuten en pysty sanomaan onko markkina kohteessa mielestäni väärässä. Jos tilastot ja kuntopuntarit tukee joukkuetta A, niin pelaanko A:ta riippumatta siitä mikä kerroin on tarjolla? Jos en, niin miten arvioin rajan jolla suostun sitä pelaamaan? Mitä jos kertoimet ehtivät pudota, paljonko pienennän panosta? Mikä vetomuoto olisi tälle joukkueelle kaikkein edullisin? En pysty ainakaan itse näitä asioita päättelemään ilman prosentteja.

Mitä tuosta seurannan pitämisestä, niin itse ainakin oletan vihjaajan olevan tappiollinen, jos ei seurantaa löydy (ok, poikkeuksiakin on, esim. Mungo). Tietysti kyse saattaa olla laiskuudestakin, mutta mistä se taas kertoo? Kyllä se seuranta rupeaa löytymään satunnaisiltakin vihjaajilta, kun ollaan plussalla. Monelta "unohtuu" sitten päivittäminen, kun rupeaa vihjeet menemään ohi. Mutta kyllä tähän parannusta on selvästi tullut viime aikoina, eli melko monella on jo kohtuu säännöllisesti päivittyvä seuranta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


r0mm1
Jäsen
Viestit: 161
Liittynyt: 18.09.2008, 19:50
Pisteitä: 9

Re: Urheiluvedonlyönnin tärkeimmät nyrkkisäännöt

Viesti Kirjoittaja r0mm1 »

tallipoika kirjoitti: Eli vaikka pelaamme "väärin"
Ei kai sitä ole absoluuttisesti määritelty mikä on oikea tai väärä pelitapa. Kukin omalla tyylillään ja kun kerran menestystä tulee todistetusti niin hattua ilmaan täältä.

Noin yleisesesti todeten, että kokoonpanotietoihin kun reagoi ennen markkinaa, niin pelipäivänä voi naureskella, että pelasinpa tuotakin 2,45 kertoimella kun nyt saa enää 2,20

:spade:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Thunderpick
Jäsen
Viestit: 431
Liittynyt: 16.07.2003, 09:39

Tuotto: +91.59 yks.

Palautus%: 131.80%

Panosten ka: 4.72 yks.

Vetoja: 61

Pisteitä: 59

Re: Urheiluvedonlyönnin tärkeimmät nyrkkisäännöt

Viesti Kirjoittaja Thunderpick »

power kirjoitti:Mitä tuosta seurannan pitämisestä, niin itse ainakin oletan vihjaajan olevan tappiollinen, jos ei seurantaa löydy (ok, poikkeuksiakin on, esim. Mungo).
Olikos tämä minulle? Seurantaa ei löydy koska en työsuhteestani johtuen voi julkaista vihjeitäni.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


power
Jäsen
Viestit: 2536
Liittynyt: 10.12.2003, 15:41

Tuotto: -73.99 yks.

Palautus%: 97.85%

Panosten ka: 1.70 yks.

Vetoja: 2030

Pisteitä: 215

Re: Urheiluvedonlyönnin tärkeimmät nyrkkisäännöt

Viesti Kirjoittaja power »

Thunderpick kirjoitti:Olikos tämä minulle? Seurantaa ei löydy koska en työsuhteestani johtuen voi julkaista vihjeitäni.
Ei, vaan yleisesti niille, jotka kyllä postailee (säännöllisesti) vihjeitä, mutta eivät viitsi seurantaa pitää. Jos et mitään vihjaile, niin eihän se minua silloin kiinnosta oletko voitollinen pelaaja vai et.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


ptets
Avatar
Jäsen
Viestit: 2226
Liittynyt: 16.05.2008, 09:49

Tuotto: -16.53 yks.

Palautus%: 97.79%

Panosten ka: 2.63 yks.

Vetoja: 285

Pisteitä: 1371

Re: Urheiluvedonlyönnin tärkeimmät nyrkkisäännöt

Viesti Kirjoittaja ptets »

tallipoika kirjoitti: Eli vaikka pelaamme "väärin" kun emme laske ottelukohtaisia %:ja, pääsemme kuitenkin voitolliseen tulokseen..., on se niin väärin :D
Monesti on tehnyt mieli kirjoittaa tästä aiheesta. Useinhan täällä näkee ihan päättömiä kinasteluja ja vittuiluja siitä onko jonkun toisen menetelmä oikea tai väärä. Itse olen tämän harrastuksen myötä jaksanut opiskella tilastotieteestä abbrobaturin ja kuluttanut melko paljon vapaa-aikaani erilaisten mallien kehittelyyn. Lopputulos oli se, että yli 0,9-selitysasteen mallia en kovasta yrityksestä huolimatta pystynyt kehittämään eli melko iso osuus jää "vapaalle taiteellisuudelle" pelikohteiden valinnassa. Etsin myös yliopistojen julkaisuista esim. NHL ja NBA-malleja eikä sielläkään ns. oikeat tiedemiehet ole pystyneet kehittämään mitään aukotonta mallia. Amerikkalainen ammattipelaaja, kolumnisti ja kirjailija King Yao (http://en.wikipedia.org/wiki/King_Yao) kiteyttikin urheiluvedonlyönnin ja tilastotieteen suhteen lauseeseen:"Sportsbetting is not a science". Yaon mukaan parhaat pelaajat pystyvät tekemään oikeita johtopäätöksiä tilastotieteellisessä mielessä liian pienistä otoksista esimerkiksi silloin kun vedonlyöntimarkkina tai urheilulaji muuttuu(silti Yao on itse hyvin analyyttinen ja hallitsee varmasti tilastotieteen käytön). Yksi tälläinen ns. liian pienen otoksen tapahtuma on ottelukohtaisiin tekijöihin reagoiminen. Kukaan ei tilastotieteen menetelmin vastaamaan miten paljon esim. Christiano Ronaldon poissaolo vaikuttaa Real Madridin pelaamiseen vai vaikuttaako mitenkään. Jalkapallo on muutenkin laji missä tilastotieteen käyttö on usein vaikeaa, kun otteluja eri sarjoissa on tyypillisesti 200-600 per kausi. On usein mahdoton saada tilastollista näyttöä jonkun ilmiön olemassaolosta koska dataa ei yksinkertaisesti ole tarvittavaa määrää saatavilla. Ei ole olemassa mitään oikeaa todennäköisyysarviota ja siksi ihmetyttää miksi joku katsoo asiakseen alkaa vittuilemaan esim. Vetoveljille todennäköisyysarvion puuttumisesta kun seuranta on kuitenkin kaikkien näkyvillä.

Otetaan toinen ääripää vaikkapa creditin maaotteluarvioista. Olen käsittänyt, että creditin arvioilla on jäänyt voitolle maaotteluista, mutta niissäkin ketjuissa näkee päänaukomista ja kinastelua siitä, että credit ei tuntisi joukkueita tarpeeksi hyvin. Itse en kyllä tajua ollenkaan miksi hyvän sapluunan kehitelleelle kaverille pitää aukoa päätään. Voi olla, että Joukkue A-Joukkue B-ottelun kotivoiton oikea todennäköisyys ei ole 53% kun Joukkue A:lla on pelaajat X ja Y poissa ja tuomarikin on huhujen mukaan vetänyt Joukkue B:tä, mutta miksi asiat pitää esittää sillä tavalla että creditin arviot olisivat jonkun yksittäisen ottelukohtaisen nippelitiedon perusteella kokonaisuudessaan täysin kelvottomia?

Tarkoitus ei ole olla kieltämässä keskustelua tai kriittisiä puheenvuoroja. Monestihan ne kehittävät enemmän kuin hymistely, mutta asioita voi esittää kai myös siten että ei pyri häpäisemään jotain yksittäistä kirjoittajaa/vihjaajaa. Eikä se kehuminen ja kiittäminenkään varmaan koskaan keneltäkään pois ole. Voi olla, että tuli kirjoitettu liian idealistinen viesti ja saan vittuilut ja vähättelyt osakseni, mutta eipä olisi ensimmäinen kerta vedonlyöntimaailmassa. :-D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Children are innocent
teenagers fucked up in the head
adults are even more fucked up
and elderlies are like children

Minikommentit


Thunderpick
Jäsen
Viestit: 431
Liittynyt: 16.07.2003, 09:39

Tuotto: +91.59 yks.

Palautus%: 131.80%

Panosten ka: 4.72 yks.

Vetoja: 61

Pisteitä: 59

Re: Urheiluvedonlyönnin tärkeimmät nyrkkisäännöt

Viesti Kirjoittaja Thunderpick »

Kukaan ei tilastotieteen menetelmin vastaamaan miten paljon esim. Christiano Ronaldon poissaolo vaikuttaa Real Madridin pelaamiseen vai vaikuttaako mitenkään
Useimmissa joukkueissa Ronaldo olisi ns. Key Player, muttei Real Madridissa. Tämän takia olisi tärkeää arvioida jokaisen joukkueen jokaisen pelaajan merkitys joukkueelleen. On tosi helppoa ylireagoida jonkun maalikuningas Hermanni Vuorisen poissaoloon ja unohtaa että siellä on muitakin lähes samantasoisia tai jopa tehokkaampiakin kavereita. Hyvin harvan yksittäisen pelaajan poissaolo vähentää 15% joukkueen voimasta. Itse en reagoi suuremmin ellei puolustuksesta puutu 2 tai useampia tärkeitä pelaajia, joillakin tietyillä joukkueilla on korvaamaton moottori keskikentällä, mutta näitäkin kompensoi joukkueen senhetkinen motivaatio ja taistelutahto joista ei joskus saa tietoa muuten kuin kahlaamalla jotain paikallislehtien haastatteluja.

Mielestäni tuottoisin tapa on painottaa ns. orgaanisia elementtejä; mentaalipuolta, olosuhteita, pelitapaa (usein joukkue on asettanut pistetavoitteen vastustajasta riippuen). Ja suosittelisin ehdottomasti ainakin hävinneen vedon jälkeen lukemaan raportit matsista, oletko ollut epäonninen vai väärässä tehdessäsi arviota.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mutanen_aapo
Jäsen
Viestit: 3559
Liittynyt: 14.01.2004, 15:48

Tuotto: +115.89 yks.

Palautus%: 101.01%

Panosten ka: 6.84 yks.

Vetoja: 1671

Pisteitä: 4460
Paikkakunta: Fin/Ita

Re: Urheiluvedonlyönnin tärkeimmät nyrkkisäännöt

Viesti Kirjoittaja mutanen_aapo »

Thunderpick kirjoitti:
Kukaan ei tilastotieteen menetelmin vastaamaan miten paljon esim. Christiano Ronaldon poissaolo vaikuttaa Real Madridin pelaamiseen vai vaikuttaako mitenkään
Useimmissa joukkueissa Ronaldo olisi ns. Key Player, muttei Real Madridissa. Tämän takia olisi tärkeää arvioida jokaisen joukkueen jokaisen pelaajan merkitys joukkueelleen. On tosi helppoa ylireagoida jonkun maalikuningas Hermanni Vuorisen poissaoloon ja unohtaa että siellä on muitakin lähes samantasoisia tai jopa tehokkaampiakin kavereita. Hyvin harvan yksittäisen pelaajan poissaolo vähentää 15% joukkueen voimasta. Itse en reagoi suuremmin ellei puolustuksesta puutu 2 tai useampia tärkeitä pelaajia, joillakin tietyillä joukkueilla on korvaamaton moottori keskikentällä, mutta näitäkin kompensoi joukkueen senhetkinen motivaatio ja taistelutahto joista ei joskus saa tietoa muuten kuin kahlaamalla jotain paikallislehtien haastatteluja.

Mielestäni tuottoisin tapa on painottaa ns. orgaanisia elementtejä; mentaalipuolta, olosuhteita, pelitapaa (usein joukkue on asettanut pistetavoitteen vastustajasta riippuen). Ja suosittelisin ehdottomasti ainakin hävinneen vedon jälkeen lukemaan raportit matsista, oletko ollut epäonninen vai väärässä tehdessäsi arviota.
Hyviä näkemyksiä ja itsekin olen sitä mieltä, että tarpeeksi hyvällä tuntemuksella pääsee tietyissä tilanteissa huomattavasti parempaan tulokseen kuin hyvinkin kehittyneillä konearvioilla. Sen verran on pakko puuttua tuohon Real Madridiin ja Cristiano Ronaldoon, että kyllä vain Crisu näyttäisi alkukauden perusteella olevan hyvinkin Key Player joukkueelleen IMO :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


happypunter
Jäsen
Viestit: 341
Liittynyt: 17.01.2003, 14:00
Pisteitä: 13

Re: Urheiluvedonlyönnin tärkeimmät nyrkkisäännöt

Viesti Kirjoittaja happypunter »

Thunderpick kirjoitti:
. Ja suosittelisin ehdottomasti ainakin hävinneen vedon jälkeen lukemaan raportit matsista, oletko ollut epäonninen vai väärässä tehdessäsi arviota.
Nyt en kyllä ymmärrä miksi priorisoit luettaviksi edes ehdollisesti hävittyjen vetojen otteluraportit. Ei mulla ainakaan osunut veto ole automaattisesti ollut aina kovin kaksinen, ja samoin niihin vaikuttaa hyvä onni kuin hävinneisiin huono.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Para ver o arco-íris, é preciso não temer a chuva.

Minikommentit


Thunderpick
Jäsen
Viestit: 431
Liittynyt: 16.07.2003, 09:39

Tuotto: +91.59 yks.

Palautus%: 131.80%

Panosten ka: 4.72 yks.

Vetoja: 61

Pisteitä: 59

Re: Urheiluvedonlyönnin tärkeimmät nyrkkisäännöt

Viesti Kirjoittaja Thunderpick »

happypunter kirjoitti:
Thunderpick kirjoitti:
. Ja suosittelisin ehdottomasti ainakin hävinneen vedon jälkeen lukemaan raportit matsista, oletko ollut epäonninen vai väärässä tehdessäsi arviota.
Nyt en kyllä ymmärrä miksi priorisoit luettaviksi edes ehdollisesti hävittyjen vetojen otteluraportit. Ei mulla ainakaan osunut veto ole automaattisesti ollut aina kovin kaksinen, ja samoin niihin vaikuttaa hyvä onni kuin hävinneisiin huono.
Tarkoitin että jos mitään muuta ei jaksa tehdä, niin ainakin tuo. Omalta kohdaltani olen varma siitä että tulokseni parantuivat ratkaisevasti sen jälkeen kun aloin analysoida raporteista mikä meni oikein ja missä olin väärässä, ja reagoin heti seuraavalla kierroksella. Ja konearvioista; en missään nimessä aliarvioi niiden merkitystä joissain yhteyksissä, esim. eräs tyyppi kehitteli kolmisen vuotta systeemiä suhteellisen rajallisiin Hong Kongin raviympyröihin ja lopulta teki 300 000 000 dollaria voittoa vuosittain, mutta futiksessa on niin paljon muuttujia etten usko pelkillä konearvioilla päästävän jatkuvasti voitolliseen tulokseen. Saatan tietysti olla väärässä, missä tapauksessa laittakaa ihmeessä linkkiä tulemaan :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


novanteri
Jäsen
Viestit: 238
Liittynyt: 31.05.2003, 02:42
Pisteitä: 29
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Urheiluvedonlyönnin tärkeimmät nyrkkisäännöt

Viesti Kirjoittaja novanteri »

Jollainlailla ymmärrän pointtisi, mutta...
Hong Kongissa ei ajeta ravilähtöjä, vaan pelkästään laukkalähtöjä!!!
Kummassa on mielestäsi enemmän muuttujia; laukkalähdössä vai futispelissä??? Hevonen vastaan ihminen??? Jos saat raveihin/laukkalähtöihin jostain tuollaisen "ohjelman", niin voisit kertoa sen muillekin (mä siitä maksaisinkin!). :shock: :shock: :shock: .Mäkin teen raveista voittoa vuosittain, mutten voi siitä kiittää yksistään mitään ohjelmaa tai systeemiä.Tuo kuullosti ihan shitiltä/onnelta.Vain järjestelmällinen työ ja siihen kuuluvat analysoinnit palkitaan, sanon mä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


videx
Jäsen
Viestit: 1241
Liittynyt: 23.01.2004, 12:40

Tuotto: -175.14 yks.

Palautus%: 93.79%

Panosten ka: 7.25 yks.

Vetoja: 389

Pisteitä: 144

Re: Urheiluvedonlyönnin tärkeimmät nyrkkisäännöt

Viesti Kirjoittaja videx »

Muistaakseni kyseesssä oli joku troikan tyyppinen peli,osa pärjäsi ihan hyvin ja osa meni poikki.Joku laskentaohjelma oli kylläkin käytössä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

edellinen raviseuranta 402 kpl +150 yks. 109%

Minikommentit


Thunderpick
Jäsen
Viestit: 431
Liittynyt: 16.07.2003, 09:39

Tuotto: +91.59 yks.

Palautus%: 131.80%

Panosten ka: 4.72 yks.

Vetoja: 61

Pisteitä: 59

Re: Urheiluvedonlyönnin tärkeimmät nyrkkisäännöt

Viesti Kirjoittaja Thunderpick »

novanteri kirjoitti:Jollainlailla ymmärrän pointtisi, mutta...
Hong Kongissa ei ajeta ravilähtöjä, vaan pelkästään laukkalähtöjä!!!
Kummassa on mielestäsi enemmän muuttujia; laukkalähdössä vai futispelissä??? Hevonen vastaan ihminen??? Jos saat raveihin/laukkalähtöihin jostain tuollaisen "ohjelman", niin voisit kertoa sen muillekin (mä siitä maksaisinkin!). :shock: :shock: :shock: .Mäkin teen raveista voittoa vuosittain, mutten voi siitä kiittää yksistään mitään ohjelmaa tai systeemiä.Tuo kuullosti ihan shitiltä/onnelta.Vain järjestelmällinen työ ja siihen kuuluvat analysoinnit palkitaan, sanon mä.
Tyypin nimi on Bill Benter: http://www.pokerplayer.co.uk/sports-bet ... cates.html
Ohjelma ei takuulla ole myynnissä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Betsaari
Jäsen
Viestit: 2303
Liittynyt: 19.11.2009, 10:45

Tuotto: +76.24 yks.

Palautus%: 111.02%

Panosten ka: 2.58 yks.

Vetoja: 268

Pisteitä: 1112
Paikkakunta: Kupittaa, Tku

Re: Urheiluvedonlyönnin tärkeimmät nyrkkisäännöt

Viesti Kirjoittaja Betsaari »

EDIT: Enpä ole ennen törmännyt palstaan missä ei saa omia mielipiteitänsä tuoda julki, joten pitäkää tunkkinne :oops:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut Betsaari, 26.11.2009, 19:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Minikommentit


Weirdo
Jäsen
Viestit: 410
Liittynyt: 01.02.2006, 17:01
Pisteitä: 0

Re: Urheiluvedonlyönnin tärkeimmät nyrkkisäännöt

Viesti Kirjoittaja Weirdo »

Modet voisi siivota ainakin osan tästä bs:stä helv"#%¤"¤ (tämä viesti huomioiden). Tämän topicin aloitus oli mahtava, kiitos Ässälle!

Täällä porukka vetelee tunteella voitollista peliä niin kauan kuin vetoja ovat jättäneet. Tää on helppoa, etenkin kun ei mitään verifioitavissa olevaa seurantaa tarvitse pitää.

Ja ei, en kiistä etteikö kukin voisi taaplata omalla tyylillään (jopa voitollisesti), mutta kuten Power aiemmin toi ilmi, niin jo ihan panoksen/ vedon hyvyyden arvioimiseksi prosenteista nyt on jotain iloa. Tietysti löytyy niitäkin, jotka vetelee kertoimesta huolimatta "voittajia" aina. Näiden tulos lienee todellisuudessa useimmiten tappiollinen.

Pahoittelut avautumisesta, pipoa alkoi kiristämään. PIdän tätä foorumia kuitenkin sellaisena, jonne hakeutuu sakkia, jonka tavoite on ihan oikeasti saada näkemystä/ oppia/ tukea vedonlyöntiin, joka on vähintään tärkeä harrastus monelle. Jollain muulla palstalla varmaan käydään läpi "Pitkävedon varmat" musta-tuntuu menetelmällä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


KilgoreTrout
Jäsen
Viestit: 2066
Liittynyt: 27.10.2006, 20:29

Tuotto: -13.75 yks.

Palautus%: 98.34%

Panosten ka: 2.95 yks.

Vetoja: 280

Pisteitä: 532
Paikkakunta: Helsinki

Re: Urheiluvedonlyönnin tärkeimmät nyrkkisäännöt

Viesti Kirjoittaja KilgoreTrout »

Weirdo kirjoitti:Modet voisi siivota ainakin osan tästä bs:stä helv"#%¤"¤. Tämän topicin aloitus oli mahtava, kiitos Ässälle!

Täällä porukka vetelee tunteella voitollista peliä niin kauan kuin vetoja ovat jättäneet. Tää on helppoa, etenkin kun ei mitään verifioitavissa olevaa seurantaa tarvitse pitää.

Ja ei, en kiistä etteikö kukin voisi taaplata omalla tyylillään (jopa voitollisesti), mutta kuten Power aiemmin toi ilmi, niin jo ihan panoksen/ vedon hyvyyden arvioimiseksi prosenteista nyt on jotain iloa. Tietysti löytyy niitäkin, jotka vetelee kertoimesta huolimatta "voittajia" aina. Näiden tulos lienee todellisuudessa useimmiten tappiollinen.

Pahoittelut avautumisesta, pipoa alkoi kiristämään. PIdän tätä foorumia kuitenkin sellaisena, jonne hakeutuu sakkia, jonka tavoite on ihan oikeasti saada näkemystä/ oppia/ tukea vedonlyöntiin, joka on vähintään tärkeä harrastus monelle. Jollain muulla palstalla varmaan käydään läpi "Pitkävedon varmat" musta-tuntuu menetelmällä.

Samaa katselin, nämä lopun (olen voittaja)-turinat ovat kaukana tärkeistä nyrkkisäännöistä. Tätä kyseistä topicia olen suositellut luettavaksi, jos joku vedonlyönnistä kiinnostunut on kysellyt perustietoa. Tämä oma paskanjauhantakin samantien pois ketjua pilaamasta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Hese
Avatar
Jäsen
Viestit: 4768
Liittynyt: 16.03.2004, 18:33
Pisteitä: 2437

Re: Urheiluvedonlyönnin tärkeimmät nyrkkisäännöt

Viesti Kirjoittaja Hese »

Itse en löisi yhtään vetoa ilman prosenttien laskemista. Edelliseen Weirdon avautumiseen liittyen, antaa poikain puhua:

nimimerkki
Betsaari
Joined: Thu Nov 19, 2009 10:45 am
Posts: 4

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6215
Paikkakunta: Eura

Re: Urheiluvedonlyönnin tärkeimmät nyrkkisäännöt

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Betsaari kirjoitti:EDIT: Enpä ole ennen törmännyt palstaan missä ei saa omia mielipiteitänsä tuoda julki, joten pitäkää tunkkinne :oops:
Hah mahtava itkupotkuraivari :D

Ei kai täällä missään ole keskustelua kielletty :roll:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


moderator
Avatar
Moderaattori
Viestit: 1762
Liittynyt: 19.02.2004, 11:15
Pisteitä: 1024
Paikkakunta: homeless
Viesti:

Re: Keskustelua vedonlyöntimenetelmistä

Viesti Kirjoittaja moderator »

Jaettu omaksi ketjukseen, koska ajautui vähän sivuraiteille vedonlyönnin nyrkkisäännöistä. Koitetaanpa muutenkin pysyä asialinjalla.

Otsikkoa voi "ketjun avaaja" halutessaan muuttaa, jos parempi ilmaus tulee mieleen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


wizardd
Jäsen
Viestit: 436
Liittynyt: 15.09.2005, 13:53
Pisteitä: 0

Re: Keskustelua vedonlyöntimenetelmistä

Viesti Kirjoittaja wizardd »

Vinkki, ostakaa noppa.

Värjätkää sivut vaikka mustaksi.

Laittakaa sivuille kahteen otteeseen 1 x 2.

Ei tarvitse hiki hatussa pohtia enää :lol: :lol: :twisted:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


200% 60€ vedonlyöntibonus Ninjacasino.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin