Tänään on 28.03.2024, 20:58.

Vakioveikkauksen pelaaminen

Strategiat, kertoimenlaskenta ja muut ohjeet/vinkit tänne.
Vastaa Viestiin

Pelaan vakioveikkausta

1) Säännöllisesti joka viikko
28
30%
2) Vain satunnaisesti
38
41%
3) En lainkaan
26
28%
 
Ääniä yhteensä: 92

west hampton
Jäsen
Viestit: 407
Liittynyt: 10.02.2005, 14:18
Pisteitä: 12

Vakioveikkauksen pelaaminen

Viesti Kirjoittaja west hampton »

Mikä on vakioveikkauksen suosio ylikertoimen jäsenien keskuudessa nykyisin?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


RaahenTiikeri
Jäsen
Viestit: 124
Liittynyt: 22.01.2004, 16:18
Pisteitä: 16
Paikkakunta: keski suomesta.Uskokaa pois.

Re: Vakioveikkauksen pelaaminen

Viesti Kirjoittaja RaahenTiikeri »

Vakioveikkauksella on niin tärkeä [i]ulkopelillinen[/i] paikka sydämessäni,että kyllä pientä porukkaa lähes joka lauantai pitää pyörittää.Joskus sitten näyttää siltä,että parempi säästää rahat seuraavaan kertaan.
Se on itse asiassa yllättävän vahva ja lämmin muisto lapsuuden lauantai illoista.TV2:n lähetys.Tilanteiden seuraaminen teksti-tv:ltä(joka tais meidän huusolliin tulla joskus -89?)ja pienen voitonmahdollisuuden jännitys.Tarunhohtoinen englanninliiga...
Ja sit aikuisiällä pieni kaljoittelu,hyvää ruokaa ja silloiset championship-lähetykset(siis 1.divisioona...millon se muuttu?)hivenen vakavammin koostettujen vakiosysteemien kanssa...
Ei lauantaita ole ilman pelien seuraamista edes vähän vakio-näkökulmasta.Ja ne 80-luvun kopiopaperikupongitkin...ai helvetti että tykkäsin niistä ja siitä pallo-logosta ja peukaloaan nostavan jokerin kuvasta...

Niinkun varmaan useimmat jo lukeekin rivien välistä pientä nostalgiaa,olen siitä onnellinen ihminen(kai me kaikki?),että minulla on kolme elämää;tämä hetki,kaikki tuleva ja se yksi,jota kukaan ei voi varastaa,ja jota ainostaaan itse voin muokata miellyttävämmäksi;menneisyys.

http://www.youtube.com/watch?v=rHDRAnYh ... L&index=17


mitä pelimenstykseen vakion kohdalla tulee,niin aika omilla se pyörii
talven aikana menee 500-800 euroo.palautuu jotain 3 ja 7 sadan väliltä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin