Tänään on 28.03.2024, 17:20.

Ylikerroin.com NHL Fantasy hockey Draft & Trade 2009

Yleiseen turisemiseen muustakin kuin pelaamisesta.
squeeze
Jäsen
Viestit: 126
Liittynyt: 11.02.2007, 11:35
Pisteitä: 0

Re: Ylikerroin.com NHL Fantasy hockey Draft & Trade 2009

Viesti Kirjoittaja squeeze »

Pakko kysyä, että kuka tunnustaa joukkueellansa olevan Dropkick Murphys logo?

Ei siinä loistava orkesteri Bostonista, mutta olen arvellut ettei faneja minun lisäkseni juuri tästä maasta löydy. Ilmeisesti joku löytyy :?:

Edit: laitetaan pakollinen näyte logosta: http://www.youtube.com/watch?v=HzF0hHb7 ... re=related

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lenox
Avatar
Jäsen
Viestit: 1054
Liittynyt: 30.11.2006, 21:19

Tuotto: -58.53 yks.

Palautus%: 98.93%

Panosten ka: 7.64 yks.

Vetoja: 719

Pisteitä: 664

Re: Ylikerroin.com NHL Fantasy hockey Draft & Trade 2009

Viesti Kirjoittaja Lenox »

squeeze kirjoitti:Pakko kysyä, että kuka tunnustaa joukkueellansa olevan Dropkick Murphys logo?

Ei siinä loistava orkesteri Bostonista, mutta olen arvellut ettei faneja minun lisäkseni juuri tästä maasta löydy. Ilmeisesti joku löytyy :?:

Edit: laitetaan pakollinen näyte logosta: http://www.youtube.com/watch?v=HzF0hHb7 ... re=related
Tunnustan. On kyllä mainio lätkähommia symppaava orkesteri! Muutenkin tuollaset folkkipunkki soitinyhtyeet sydäntä lähellä.

Näyttäis tulevan aika karusti tällä hetkellä kuokaan ekalla kiekalla, mutta viikkon on pitkä, vapise Giants! :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


telso
Jäsen
Viestit: 44
Liittynyt: 28.06.2004, 22:44
Pisteitä: 0

Re: Ylikerroin.com NHL Fantasy hockey Draft & Trade 2009

Viesti Kirjoittaja telso »

Lenox kirjoitti:Näyttäis tulevan aika karusti tällä hetkellä kuokaan ekalla kiekalla, mutta viikkon on pitkä, vapise Giants! :)
Toivotaan että Ilya suuttuu heti ensimmäisessä pelissä oikeen kunnolla, että saa maalisaraketta kuntoon.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


GWS
Avatar
Jäsen
Viestit: 1955
Liittynyt: 26.08.2003, 12:29

Tuotto: -49.97 yks.

Palautus%: 99.16%

Panosten ka: 3.36 yks.

Vetoja: 1766

Pisteitä: 2430
Paikkakunta: Esbå

Re: Ylikerroin.com NHL Fantasy hockey Draft & Trade 2009

Viesti Kirjoittaja GWS »

No niin, kausi tämän osalta paketissa. Hauskaa puuhaahan tämäkin oli, kun systeemi parin ekan kiekan aikana avautui.

Tenkrat nappasi tiukassa finaalissa oman paikkansa, josta onnittelut! Itse yllätin ainakin itseni finaalipaikalla ja tienasin vähän hyvitystä NFL-skaban räpellykselle.

Kiitokset järkkääjille ja osallistujille ja ensi kaudella uusiksi!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Tenkrat
Avatar
Jäsen
Viestit: 6850
Liittynyt: 09.11.2005, 01:08

Tuotto: +400.89 yks.

Palautus%: 102.64%

Panosten ka: 3.92 yks.

Vetoja: 3871

Pisteitä: 17648

Re: Ylikerroin.com NHL Fantasy hockey Draft & Trade 2009

Viesti Kirjoittaja Tenkrat »

GWS kirjoitti: Kiitokset järkkääjille ja osallistujille ja ensi kaudella uusiksi!
Sama, mukavaa oli eikä vienyt suuremmin aikaakaan. Tiukkojen vaiheiden jälkeen (semeissä 1p, finaaleissa 1p turvin) voitto himaan, mutta molemmissa väännöissä olisi voinut voittaja olla hyvinki toisinpäin. Tällä kertaa näin.

Ps. Trade Deadlinen jälkeen hankittu Peter Mueller ollut silkkaa rautaa, 15 ottelua: 9+11=20 ja tutkapari Duchene-Mueller tulee olemaan tulevaisuudessa Coloradolle kaikki kaikessa :idea:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

NHL 2022-2023:
Panostus: 1-10/10.
Kelly/8 molemmista päistä kuristettuna+joskus vähän mutua. Pääosa vedoista lähellä otteluiden alkua.

https://twitter.com/tenki62

Minikommentit


telso
Jäsen
Viestit: 44
Liittynyt: 28.06.2004, 22:44
Pisteitä: 0

Re: Ylikerroin.com NHL Fantasy hockey Draft & Trade 2009

Viesti Kirjoittaja telso »

Tenkrat kirjoitti:Ps. Trade Deadlinen jälkeen hankittu Peter Mueller ollut silkkaa rautaa, 15 ottelua: 9+11=20 ja tutkapari Duchene-Mueller tulee olemaan tulevaisuudessa Coloradolle kaikki kaikessa :idea:
Kyllähän tuli itellä jo trade deadlinen aikaan mukavat naurut, kun TSN:n Barnaby ja muut vesipäät selittää suu vaahdossa miten Phoenix vei tämän Mueller,Porter<->Wolski treidin selkeästi. Mitähän mieltä nyt ovat.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


squeeze
Jäsen
Viestit: 126
Liittynyt: 11.02.2007, 11:35
Pisteitä: 0

Re: Ylikerroin.com NHL Fantasy hockey Draft & Trade 2009

Viesti Kirjoittaja squeeze »

GWS kirjoitti: Itse yllätin ainakin itseni finaalipaikalla ja tienasin vähän hyvitystä NFL-skaban räpellykselle.
Komeasti sinä tosiaan menit finaaliin antamalla mulle kunnon 7-2 selkäsaunan semeissä.

Itselläni jäi lopulta pronssi ja runkosarjan voitto kouraan joten ei tuon huonosti voi katsoa menneen vaikka finaalipaikkaa ei tullut.

Ensi vuonna uusiksi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


telso
Jäsen
Viestit: 44
Liittynyt: 28.06.2004, 22:44
Pisteitä: 0

Re: Ylikerroin.com NHL Fantasy hockey Draft & Trade 2009

Viesti Kirjoittaja telso »

Itsellä meni kivasti ylikertoimen fantsuliigat: nfl finaaliin missä tappio ja nhl semeihin missä niukka tappio. Noh, ens vuonna revanssia.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin