Tänään on 29.03.2024, 01:22.

Livetysketju - futis

Raportoi katsomistasi peleistä sekä pelaa ottelun jälkipelit täällä.
Vastaa Viestiin
Hese
Avatar
Jäsen
Viestit: 4768
Liittynyt: 16.03.2004, 18:33
Pisteitä: 2437

Re: Livetysketju - futis

Viesti Kirjoittaja Hese »

Ja Vepsu Oulun. Kiitokset vihjeistä!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Pine Chip
Avatar
Jäsen
Viestit: 1547
Liittynyt: 09.05.2008, 10:44
Pisteitä: 2
Paikkakunta: Suomi

Re: Livetysketju - futis

Viesti Kirjoittaja Pine Chip »

Pitäis varmaan laittaa uusi livetysketju - suomipotkupallo. Sääliksi käy. Samoin käy sääliksi TamU:n puolesta veikanneiden. Pelihän voi päättyä vaikka miten mutta TamU on yksi tämän kauden parhaista ohivedoista. Itsellä TamU-MIFK 2 2.0 sarjaveto ja se on jo kiinni!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minun mielestäni otan HARKITTUJA riskejä, se on vallan muuta kuin hätiköintiä (NHL,SM-liiga&Premier League,Championship ja VEIKKAUSLIIGA)

Minikommentit


Henkka
Jäsen
Viestit: 11059
Liittynyt: 14.06.2003, 11:39

Tuotto: +507.09 yks.

Palautus%: 120.53%

Panosten ka: 1.46 yks.

Vetoja: 1695

Pisteitä: 3683
Paikkakunta: Vantaa

Re: Livetysketju - futis

Viesti Kirjoittaja Henkka »

Eiks tää Zico ollu just se joka jaksa mitään enkkua puhua. Viliseekö jengi kielimiehiä, eli vahvistuksia?

Mutta missä luuraa Lassilan Lömjöö?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Spurs77
Avatar
Jäsen
Viestit: 1504
Liittynyt: 20.08.2008, 16:45

Tuotto: +97.18 yks.

Palautus%: 104.61%

Panosten ka: 2.90 yks.

Vetoja: 725

Pisteitä: 757
Paikkakunta: Tre

Re: Livetysketju - futis

Viesti Kirjoittaja Spurs77 »

Henkka kirjoitti:Eiks tää Zico ollu just se joka jaksa mitään enkkua puhua.
Tulee mieleen eräs etelä-pohjanmaalainen fudisvalmentaja, joka uuden chileläisvahvistuksen kysymykseen "Do you speak english?", vastasi "Vittu mä mitään pingistä pelaa.".

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Panostus x/10, missä 10 yksikköä = 3 % kassasta.

Minikommentit


razor
Jäsen
Viestit: 3729
Liittynyt: 26.01.2004, 18:48

Tuotto: +103.22 yks.

Palautus%: 104.39%

Panosten ka: 4.21 yks.

Vetoja: 558

Pisteitä: 2785
Paikkakunta: Razor`s any price picks. Through the wind and rain.

Re: Livetysketju - futis

Viesti Kirjoittaja razor »

Joensuussa mennään käsikirjoituksen mukaan, 0-0 kun taulussa 57 minuuttia. Tn KPV jatkaa viime kaudella hyväksi havaittua taktiikkaa eli iskee sen 0-1 johtomaalin mahdollisimman myöhäisessä vaiheessa ettei vastustajalle jää aikaa tasoitukseen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"I will bide my time and wait as long as it takes to make a wager that I can truly say that win or lose I would make the same wager again and again...and that`s the name of the game"

Minikommentit


Pine Chip
Avatar
Jäsen
Viestit: 1547
Liittynyt: 09.05.2008, 10:44
Pisteitä: 2
Paikkakunta: Suomi

Re: Livetysketju - futis

Viesti Kirjoittaja Pine Chip »

Kyllähän P.Brownin vaihto I.Dowieen oli yksi vuosikymmenen mokista. Sama kuin Detroit Red Wings olis vaihtanut olympiatauolla Juhani Tammiseen kun ei oikein kulkenut! Tosin, Hull olis pudonnut ilman tätä vaihtoakin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minun mielestäni otan HARKITTUJA riskejä, se on vallan muuta kuin hätiköintiä (NHL,SM-liiga&Premier League,Championship ja VEIKKAUSLIIGA)

Minikommentit


razor
Jäsen
Viestit: 3729
Liittynyt: 26.01.2004, 18:48

Tuotto: +103.22 yks.

Palautus%: 104.39%

Panosten ka: 4.21 yks.

Vetoja: 558

Pisteitä: 2785
Paikkakunta: Razor`s any price picks. Through the wind and rain.

Re: Livetysketju - futis

Viesti Kirjoittaja razor »

razor kirjoitti:Joensuussa mennään käsikirjoituksen mukaan, 0-0 kun taulussa 57 minuuttia. Tn KPV jatkaa viime kaudella hyväksi havaittua taktiikkaa eli iskee sen 0-1 johtomaalin mahdollisimman myöhäisessä vaiheessa ettei vastustajalle jää aikaa tasoitukseen.
Mitä vittua? Korhos Jarmolla pelikirja sekaisin ku menivät jo nyt (64min) tökkäämään sen 0-1 maalin..

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"I will bide my time and wait as long as it takes to make a wager that I can truly say that win or lose I would make the same wager again and again...and that`s the name of the game"

Minikommentit


Pine Chip
Avatar
Jäsen
Viestit: 1547
Liittynyt: 09.05.2008, 10:44
Pisteitä: 2
Paikkakunta: Suomi

Re: Livetysketju - futis

Viesti Kirjoittaja Pine Chip »

Nottingham Forest- Plymouth (putoaja) 3-0 ja kiitos, 1.66 oli aika hyvä kun tosiaan putos alle 1.50. Yes.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minun mielestäni otan HARKITTUJA riskejä, se on vallan muuta kuin hätiköintiä (NHL,SM-liiga&Premier League,Championship ja VEIKKAUSLIIGA)

Minikommentit


Pine Chip
Avatar
Jäsen
Viestit: 1547
Liittynyt: 09.05.2008, 10:44
Pisteitä: 2
Paikkakunta: Suomi

Re: Livetysketju - futis

Viesti Kirjoittaja Pine Chip »

Otetaas vähän sanoja takaisin. Vähän vaan koska tässä on vastakkain 1-4 sijoille sijoittuvat joukkueet vastakkain. TPS-FC Honka ihan ok peliä...tasaista ja ihan ok peliä tuolla perunapellolla. Tosin Rajamäki on ihan kuutamolla, Johanssonin peluutus on täysin perseestä. Eihän se mikään sateentekijä ole mutta ihan ok pelaaja tähän sarjaan! Kärkimiehenä osallistuu liian vähän peliin ja TPS menettää siinä hiukan. Wusu kärkeen ja Tintti keskikentälle....

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minun mielestäni otan HARKITTUJA riskejä, se on vallan muuta kuin hätiköintiä (NHL,SM-liiga&Premier League,Championship ja VEIKKAUSLIIGA)

Minikommentit


Hese
Avatar
Jäsen
Viestit: 4768
Liittynyt: 16.03.2004, 18:33
Pisteitä: 2437

Re: Livetysketju - futis

Viesti Kirjoittaja Hese »

Sanopas Pinchipp kun kaiken tiedät yksi esimerkki ottelusta, jossa Tintti on ollut keskikentän kunkku? Joka asian toki tiedät, mutta tähän haluaisin hiukan selvennystä. Itseäni vaan ihmetyttää kun Pargas IF:n kaverin uraa olen seurannut ihan alusta asti. Mun, Tintin ja sen valmentajien mielestä se on aina ollut joko laitahyökkääjä tai puhdas kärki, mutta tietty sulla on jokin näkemys miksi maajoukkueen ainoa maalintekijä
ihan ok pelaaja tähän sarjaan
pitäis Tepsissä siirtää pois omalta paikaltaan keskikentälle?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Pine Chip
Avatar
Jäsen
Viestit: 1547
Liittynyt: 09.05.2008, 10:44
Pisteitä: 2
Paikkakunta: Suomi

Re: Livetysketju - futis

Viesti Kirjoittaja Pine Chip »

Hese kirjoitti:Sanopas Pinchipp kun kaiken tiedät yksi esimerkki ottelusta, jossa Tintti on ollut keskikentän kunkku? Joka asian toki tiedät, mutta tähän haluaisin hiukan selvennystä. Itseäni vaan ihmetyttää kun Pargas IF:n kaverin uraa olen seurannut ihan alusta asti. Mun, Tintin ja sen valmentajien mielestä se on aina ollut joko laitahyökkääjä tai puhdas kärki, mutta tietty sulla on jokin näkemys miksi maajoukkueen ainoa maalintekijä
ihan ok pelaaja tähän sarjaan
pitäis Tepsissä siirtää pois omalta paikaltaan keskikentälle?
Maajoukkueen ainoa maalintekijä? No vittu ei meillä hyvin mene eikä tule koskaan menemäänkään! Pinchipp ei kaikkea tiedä, ei todellakaan! Se vaan vituttaa täällä monia jos jotain sattuu osumaan , niinkuin sm-liiga ....lol. Se on ihan hienoa että olet kaverin uraa seurannut noin tiiviisti! Keskikentän laita taas olis mun 1. vaihtoehto hänelle nykytilanteessa. Sun, Tintin ja sen valmentajien mielestä taas se ei ole hyvä juttu. Hienoa! Saadaan keskustelua aikaan....Mutta tiedätkö mitä? Olis hienoa jos se tapahtuis aidosti eikä tällaisen katkeruuden(tiedät kaiken,lol) kautta. Arvasin kun laitoin tuon viestin jalkisosioon että tästäkin (jopa tästä) joku vetää herneet nenään. Aika sairasta sakkia. Sanon nyt sulle Hese vielä kerran, en mä mitään tiedä, mulla on vaan hyviä aavistuksia. Se ettei ne satu joidenkin kanssa yksiin ei pitäis aiheuttaa tä'llaisia tilanteita vaan luoda rakentavaa keskustelua vedonlyönnin saralla. Huomaan tosin ettei se ole mahdollista täällä. Liian katkeria paskapäitä joka lajissa...

Joka asian toki tiedät -siis mistä vitusta tämä tuli? Ei ymmärrä tätä, jos voisit vähän valottaa niin päästään samalle sivulle........LOL

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut Pine Chip, 26.04.2010, 21:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Minun mielestäni otan HARKITTUJA riskejä, se on vallan muuta kuin hätiköintiä (NHL,SM-liiga&Premier League,Championship ja VEIKKAUSLIIGA)

Minikommentit


Hese
Avatar
Jäsen
Viestit: 4768
Liittynyt: 16.03.2004, 18:33
Pisteitä: 2437

Re: Livetysketju - futis

Viesti Kirjoittaja Hese »

Heh en mä kyllä lahtenyt vittuilemaan, mutta kun sanoit että Tintti pitäisi siirtää keskikentälle, niin aloin vaan oikeasti funtsimaan, että koska se on siellä pelannut. Silti väittäisin, että käytännössä kaikki fudista seuraava pitävät jätkää puhtaana hyökkääjänä.

Ja eihän Suomen maajoukkueella kovin hyvin ole mennyt, mutta aika lähellä on paikka kisoihin nyt parikin kertaa ollut. Ja Johansson on ollut maajoukkueen karsintojen paras maalintekijä. Ja jätkä on Suomen maajoukkuehistorian toiseksi paras maalintekijä kautta aikain! Iso osa maaleista tullut viime vuosina Hodgsonin ja Baxterin aikana. Ilman Tintin maaleja maajoukkueella olis oikeasti mennyt huonosti. Eikä sun saatana tarvii joka kirjoituksesta suuttua. Tän jälkeen minäkin jätän sun kirjoitukset omaan arvoonsa... Ja mistä saatanan katkeruudesta puhut? Minkä vitun takia olisin katkera jollekin nimimerkille, joka vittuilee kaikille, mutta jota en tunne enkä välitäkään tuntea?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Pine Chip
Avatar
Jäsen
Viestit: 1547
Liittynyt: 09.05.2008, 10:44
Pisteitä: 2
Paikkakunta: Suomi

Re: Livetysketju - futis

Viesti Kirjoittaja Pine Chip »

Hese kirjoitti:Heh en mä kyllä lahtenyt vittuilemaan, mutta kun sanoit että Tintti pitäisi siirtää keskikentälle, niin aloin vaan oikeasti funtsimaan, että koska se on siellä pelannut. Silti väittäisin, että käytännössä kaikki fudista seuraava pitävät jätkää puhtaana hyökkääjänä.

Ja eihän Suomen maajoukkueella kovin hyvin ole mennyt, mutta aika lähellä on paikka kisoihin nyt parikin kertaa ollut. Ja Johansson on ollut maajoukkueen karsintojen paras maalintekijä. Ja jätkä on Suomen maajoukkuehistorian toiseksi paras maalintekijä kautta aikain! Iso osa maaleista tullut viime vuosina Hodgsonin ja Baxterin aikana. Ilman Tintin maaleja maajoukkueella olis oikeasti mennyt huonosti. Eikä sun saatana tarvii joka kirjoituksesta suuttua. Tän jälkeen minäkin jätän sun kirjoitukset omaan arvoonsa... Ja mistä saatanan katkeruudesta puhut? Minkä vitun takia olisin katkera jollekin nimimerkille, joka vittuilee kaikille, mutta jota en tunne enkä välitäkään tuntea?
En todellakaan suuttunut. Mutta jos kirjoitat että minä tiedän kaiken niin koen että mulla on oikeus korjata asia. Enkä kokenut sun kirjoitusta vittuilevana ollenkaan. Vittuilen kaikille? No , siitä olen eri mieltä. Monesti vaihdettu hyviä ajatuksia täällä esim. yv:n kautta. Ehkä nämä mun ajatukset/pelit eivät sitten sovi kaikille. Ihan ymmärrettävää. meitä on niin moneksi....

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minun mielestäni otan HARKITTUJA riskejä, se on vallan muuta kuin hätiköintiä (NHL,SM-liiga&Premier League,Championship ja VEIKKAUSLIIGA)

Minikommentit


Hese
Avatar
Jäsen
Viestit: 4768
Liittynyt: 16.03.2004, 18:33
Pisteitä: 2437

Re: Livetysketju - futis

Viesti Kirjoittaja Hese »

Ok, sori. Yv:nä en ole koskaan muuten sun kanssa ajatuksia vaihtanut.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Pine Chip
Avatar
Jäsen
Viestit: 1547
Liittynyt: 09.05.2008, 10:44
Pisteitä: 2
Paikkakunta: Suomi

Re: Livetysketju - futis

Viesti Kirjoittaja Pine Chip »

Vittu että oli arvio perseellään ottelussa Birm-Burn! Max 60-25-15! Nämä ns. motivaatioedut tässä liigassa voi heittää sinne kuuluisaan ö-mappiin. Saatana Burnley oli melkein parempi joukkue! No, kuitenkin kauden 1. 10/10-peli onnistui...Ei huono vaikka tuuria oli.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minun mielestäni otan HARKITTUJA riskejä, se on vallan muuta kuin hätiköintiä (NHL,SM-liiga&Premier League,Championship ja VEIKKAUSLIIGA)

Minikommentit


mpr
Jäsen
Viestit: 1486
Liittynyt: 09.01.2006, 22:28

Tuotto: +83.35 yks.

Palautus%: 104.11%

Panosten ka: 2.28 yks.

Vetoja: 889

Pisteitä: 536
Paikkakunta: Oulu

Re: Livetysketju - futis

Viesti Kirjoittaja mpr »

Jahas, se on Kärkkäisen kultainen kosketus hyökkäyspelaamiseen iskenyt jopa SJK:n mentaliteettiin. No, kohtuullinen avaus vkl kakkosessa kuitenkin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Seuranta: viewtopic.php?t=15039

Minikommentit


Cecers
Jäsen
Viestit: 175
Liittynyt: 08.04.2005, 17:31
Pisteitä: 2
Paikkakunta: Hki

Re: Livetysketju - futis

Viesti Kirjoittaja Cecers »

Hieno maa tuo Italia. Laziolle :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"teemu, if you ever wanna visit germany u always welcome, dortmund loves you"

Minikommentit


GWS
Avatar
Jäsen
Viestit: 1955
Liittynyt: 26.08.2003, 12:29

Tuotto: -49.97 yks.

Palautus%: 99.16%

Panosten ka: 3.36 yks.

Vetoja: 1766

Pisteitä: 2430
Paikkakunta: Esbå

Re: Livetysketju - futis

Viesti Kirjoittaja GWS »

No eikös Stiivi Zii hoitanut homman vastaavalla tavalla puul - selssi matsissa? :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Cecers
Jäsen
Viestit: 175
Liittynyt: 08.04.2005, 17:31
Pisteitä: 2
Paikkakunta: Hki

Re: Livetysketju - futis

Viesti Kirjoittaja Cecers »

GWS kirjoitti:No eikös Stiivi Zii hoitanut homman vastaavalla tavalla puul - selssi matsissa? :D
Rehdille Lädille sattu vaan vahinko :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"teemu, if you ever wanna visit germany u always welcome, dortmund loves you"

Minikommentit


mpr
Jäsen
Viestit: 1486
Liittynyt: 09.01.2006, 22:28

Tuotto: +83.35 yks.

Palautus%: 104.11%

Panosten ka: 2.28 yks.

Vetoja: 889

Pisteitä: 536
Paikkakunta: Oulu

Re: Livetysketju - futis

Viesti Kirjoittaja mpr »

Pakko varmistaa livessä JBK - Korsholm vetoa ja laitta 1/10 Korsholmin seuraavalle maalille. Pelissä näyttää tapahtuvan ihan mitä vain tulosseurannan perusteella.
EDIT: turhaa panikointia, mutta kun ei ole nähnyt eikä näe joukkueita, niin alko kylmäämään Korsholm:n nousu 4-1 -> 4-3 alivoimalla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Seuranta: viewtopic.php?t=15039

Minikommentit


pösilö
Jäsen
Viestit: 1363
Liittynyt: 16.12.2004, 19:14
Pisteitä: 26

Re: Livetysketju - futis

Viesti Kirjoittaja pösilö »

mpr kirjoitti:Pakko varmistaa livessä JBK - Korsholm vetoa ja laitta 1/10 Korsholmin seuraavalle maalille. Pelissä näyttää tapahtuvan ihan mitä vain tulosseurannan perusteella.
EDIT: turhaa panikointia, mutta kun ei ole nähnyt eikä näe joukkueita, niin alko kylmäämään Korsholm:n nousu 4-1 -> 4-3 alivoimalla.
kivasti poksauttivat mun miikkapuoltoistasen..HOMOT!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Mikään ei ole niin viisas kuin insinööri, paitsi majava, koska se sukeltaa
sateelta suojaan.

Minikommentit


Henkka
Jäsen
Viestit: 11059
Liittynyt: 14.06.2003, 11:39

Tuotto: +507.09 yks.

Palautus%: 120.53%

Panosten ka: 1.46 yks.

Vetoja: 1695

Pisteitä: 3683
Paikkakunta: Vantaa

Re: Livetysketju - futis

Viesti Kirjoittaja Henkka »

Mamuriska voimaton Bajenin käsittelyssä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pösilö
Jäsen
Viestit: 1363
Liittynyt: 16.12.2004, 19:14
Pisteitä: 26

Re: Livetysketju - futis

Viesti Kirjoittaja pösilö »

hämeenlinna saa isän kädestä!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Mikään ei ole niin viisas kuin insinööri, paitsi majava, koska se sukeltaa
sateelta suojaan.

Minikommentit


RnR
Jäsen
Viestit: 305
Liittynyt: 24.01.2004, 10:03
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Livetysketju - futis

Viesti Kirjoittaja RnR »

pösilö kirjoitti:hämeenlinna saa isän kädestä!
Kyllä veikkaus tietää :cry:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Henkka
Jäsen
Viestit: 11059
Liittynyt: 14.06.2003, 11:39

Tuotto: +507.09 yks.

Palautus%: 120.53%

Panosten ka: 1.46 yks.

Vetoja: 1695

Pisteitä: 3683
Paikkakunta: Vantaa

Re: Livetysketju - futis

Viesti Kirjoittaja Henkka »

RnR kirjoitti:
pösilö kirjoitti:hämeenlinna saa isän kädestä!
Kyllä veikkaus tietää :cry:
Jep, suomifutiksesta, mut ei hurrifutiksesta. Deegeriforssi kävelemässä 6.00:lla kohti kaappia :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin