Tänään on 28.03.2024, 17:56.

Espanja 18-20.12.

Keskustelua jalkapallosta.
Vastaa Viestiin
winorloose
Jäsen
Viestit: 3347
Liittynyt: 14.01.2003, 23:43

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 281

Espanja 18-20.12.

Viesti Kirjoittaja winorloose »

Espanyol - Barcelona
Paljonko saatte Espanyol +2 vedolle (1X2)? Katselin äsken statistiikkaa ja Barcelona on voittanut viimeisestä 14:sta vierasottelusta Espanyolia vastaan ainoastaan 2 ottelua kahdella maalilla. Itseäni ainakin Espanyol +2 yli kahden kertoimilla kiinnostaa (esim. NB 2,03).

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

It's not gambling if you always win

Minikommentit


Zizou
Avatar
Jäsen
Viestit: 914
Liittynyt: 18.12.2003, 12:02
Pisteitä: 840
Paikkakunta: Jumpan Kulma

Re: Espanja 18-20.12.

Viesti Kirjoittaja Zizou »

winorloose kirjoitti:Espanyol - Barcelona
Paljonko saatte Espanyol +2 vedolle (1X2)? Katselin äsken statistiikkaa ja Barcelona on voittanut viimeisestä 14:sta vierasottelusta Espanyolia vastaan ainoastaan 2 ottelua kahdella maalilla. Itseäni ainakin Espanyol +2 yli kahden kertoimilla kiinnostaa (esim. NB 2,03).
Itse olen päättänyt, että Barcaa vastaan en juurikaan tällä kaudella aio pelata kovin helpolla.
Sen lisäksi, että mättävät maaleja, ovat päästämättä omiin = aika paha yhtälö vastustajalla.
Jos jompaakumpaa isoa vastaan, niin sitten RM, koska niiden joukkuepelaaminen, eikä pelaaminen ylipäätäänkään, ole likikään Barcan tasolla ainakaan tällä hetkellä.
Mutta ihan helpolla ei edes niitä vastaan maistu.
LaLigasta löytyy joka kierros paljon parempiakin vetoja kuin isoja vastaan lyöminen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

http://www.jumpankulma.net avattu - tervetuloa tutustumaan
twitter Jumpankulma

Minikommentit


Zizou
Avatar
Jäsen
Viestit: 914
Liittynyt: 18.12.2003, 12:02
Pisteitä: 840
Paikkakunta: Jumpan Kulma

Re: Espanja 18-20.12.

Viesti Kirjoittaja Zizou »

Zizou kirjoitti:
winorloose kirjoitti:Espanyol - Barcelona
Paljonko saatte Espanyol +2 vedolle (1X2)? Katselin äsken statistiikkaa ja Barcelona on voittanut viimeisestä 14:sta vierasottelusta Espanyolia vastaan ainoastaan 2 ottelua kahdella maalilla. Itseäni ainakin Espanyol +2 yli kahden kertoimilla kiinnostaa (esim. NB 2,03).
Itse olen päättänyt, että Barcaa vastaan en juurikaan tällä kaudella aio pelata kovin helpolla.
Sen lisäksi, että mättävät maaleja, ovat päästämättä omiin = aika paha yhtälö vastustajalla.
Jos jompaakumpaa isoa vastaan, niin sitten RM, koska niiden joukkuepelaaminen, eikä pelaaminen ylipäätäänkään, ole likikään Barcan tasolla ainakaan tällä hetkellä.
Mutta ihan helpolla ei edes niitä vastaan maistu.
LaLigasta löytyy joka kierros paljon parempiakin vetoja kuin isoja vastaan lyöminen.
Olipas tiukka tällä kertaa, Espanol teki jopa maalin :roll:
Hiukan paremmalla viimeistelyllä Barca olisi toki tehnyt pari enempi helposti, mutta hakivat parissa kohtaa Messille maalia.
Viimesen kahdeksan LaLiga matsin maaliero taitaa olla 42-3, jos ottaa vikat CL-matsit mukaan niin sitten taitaa olla 47-3 vikat 10 matsia (jos en väärin katsonut).
Ihan heti ei kannata niitä vastaan kyllä pelata, IMO.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

http://www.jumpankulma.net avattu - tervetuloa tutustumaan
twitter Jumpankulma

Minikommentit


Doug
Jäsen
Viestit: 350
Liittynyt: 15.03.2003, 12:21

Tuotto: -11.00 yks.

Palautus%: 0.00%

Panosten ka: 3.67 yks.

Vetoja: 3

Pisteitä: 0
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Espanja 18-20.12.

Viesti Kirjoittaja Doug »

Zizou kirjoitti:
Zizou kirjoitti:
winorloose kirjoitti:Espanyol - Barcelona
Paljonko saatte Espanyol +2 vedolle (1X2)? Katselin äsken statistiikkaa ja Barcelona on voittanut viimeisestä 14:sta vierasottelusta Espanyolia vastaan ainoastaan 2 ottelua kahdella maalilla. Itseäni ainakin Espanyol +2 yli kahden kertoimilla kiinnostaa (esim. NB 2,03).
Itse olen päättänyt, että Barcaa vastaan en juurikaan tällä kaudella aio pelata kovin helpolla.
Sen lisäksi, että mättävät maaleja, ovat päästämättä omiin = aika paha yhtälö vastustajalla.
Jos jompaakumpaa isoa vastaan, niin sitten RM, koska niiden joukkuepelaaminen, eikä pelaaminen ylipäätäänkään, ole likikään Barcan tasolla ainakaan tällä hetkellä.
Mutta ihan helpolla ei edes niitä vastaan maistu.
LaLigasta löytyy joka kierros paljon parempiakin vetoja kuin isoja vastaan lyöminen.
Olipas tiukka tällä kertaa, Espanol teki jopa maalin :roll:
Hiukan paremmalla viimeistelyllä Barca olisi toki tehnyt pari enempi helposti, mutta hakivat parissa kohtaa Messille maalia.
Viimesen kahdeksan LaLiga matsin maaliero taitaa olla 42-3, jos ottaa vikat CL-matsit mukaan niin sitten taitaa olla 47-3 vikat 10 matsia (jos en väärin katsonut).
Ihan heti ei kannata niitä vastaan kyllä pelata, IMO.
Kaiken lisäksi Espanyol ei pelannut mitenkään umpisurkeaa ottelua, mutta onhan Barcan hyökkäyspeli tällä hetkellä parasta, mitä seurajoukkueelta on nähty aikoihin. Aiempina vuosina tahtoi aina tulla yllättäviä kupruja, jos maestro Xavi oli sivussa, mutta nyt ei miehen, parin puuttuminen taida vielä tuntua missään :? Toisaalta joulutauko tuo oman epävarmuutensa, eikä se niin saletissa ole, että meno jatkuu tammikuussa ollenkaan samanlaisena. En mä silti ole Barcaa vastaan pelaamista suosittelemassa, mutta vaikea nähdä, että toiseenkaan suuntaan voisi tässä tilanteessa olla minkäänlaista etua tarjolla?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin