Tänään on 29.03.2024, 11:02.

NBA TV?

Keskustelua jenkkilajeista. NHL, NBA, NFL, MLB...
Vastaa Viestiin
credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

NBA TV?

Viesti Kirjoittaja credit »

Minkälaisia kokemuksia NBA TV:stä? Onko Premium packagesta livettäjälle mitään etua verrattuna peruspakettiin?
https://ilp.nba.com/nbalp/secure/registerform

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


peluri87
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 05.06.2008, 22:24
Pisteitä: 0

Re: NBA TV?

Viesti Kirjoittaja peluri87 »

Itse omistan peruspaketin, jossa kuva tulee useasti (aina?) n. 30 sekuntia myöhässä. Premium paketista ei ole kokemuksia, joten en osaa sanoa onko siinä sama ongelma. Onhan tuo aivan loistava hankinta pilkkahintaan, jos näkee kaikki pelit playoffeja myöten reilulla sadalla eurolla. Kuvan laatu on aina kohdillaan, eikä lähetykset ole vielä pätkinyt kertaakaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Re: NBA TV?

Viesti Kirjoittaja credit »

peluri87 kirjoitti:Itse omistan peruspaketin, jossa kuva tulee useasti (aina?) n. 30 sekuntia myöhässä.
Aika paha viive ... käytännössä samaa luokkaa kuin ilmaisissa streameissa. Mutta eipä NBA-pelien seuraamiseen taida olla parempaakaan vaihtoehtoa. :? Vai onko?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


asikainl
Jäsen
Viestit: 540
Liittynyt: 12.04.2007, 22:38

Tuotto: +20.70 yks.

Palautus%: 103.72%

Panosten ka: 2.77 yks.

Vetoja: 201

Pisteitä: 99

Re: NBA TV?

Viesti Kirjoittaja asikainl »

Canal plussalta tulee yksi peli yössä. Siinä ei ole viivettä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Re: NBA TV?

Viesti Kirjoittaja credit »

asikainl kirjoitti:Canal plussalta tulee yksi peli yössä. Siinä ei ole viivettä.
Canal+ on toki huomioitu toisena (tai täydentävänä) vaihtoehtona, mutta onko se peli, jonka kyseinen kanava näyttää, myös bookkereilla livessä, onkin sitten jo aivan toinen juttu. Bet365:lla taitaa olla melkein kaikki NBA-matsit livessä, mutta monilla muilla on yleensä vain yksi tai kaksi per yö.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


asikainl
Jäsen
Viestit: 540
Liittynyt: 12.04.2007, 22:38

Tuotto: +20.70 yks.

Palautus%: 103.72%

Panosten ka: 2.77 yks.

Vetoja: 201

Pisteitä: 99

Re: NBA TV?

Viesti Kirjoittaja asikainl »

Viive on muuten 55sek (laskin tänään). Todella veemäinen ominaisuus kyllä, vaikka ei livevetoiluakaan harrastaisi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Re: NBA TV?

Viesti Kirjoittaja credit »

asikainl kirjoitti:Viive on muuten 55sek (laskin tänään).
Eli enemmän kuin streameissa. :shock:

Voisikohan olla peräti niin, että tuo viive on saatu aikaan keinotekoisesti nimenomaan live-vedonlyönnin estämiseksi. :?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4111

Re: NBA TV?

Viesti Kirjoittaja Mungo »

credit kirjoitti:Voisikohan olla peräti niin, että tuo viive on saatu aikaan keinotekoisesti nimenomaan live-vedonlyönnin estämiseksi. :?
Lyhyt viive johtuu datan siirtoajasta satelliittiin ja sieltä kaapeli- tms operaattorille josta kuva tietsikkaan tai telkkariin. Pitemmät viiveet johtuivat ainakin ennen kustannuksista lähestysoikeuksien omistajan hinnoitellessa ns. liven selvästi kalliimmaksi kuin muun jakelun. Nykymaailmassa syynä voi myös olla piratismin esto.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


asikainl
Jäsen
Viestit: 540
Liittynyt: 12.04.2007, 22:38

Tuotto: +20.70 yks.

Palautus%: 103.72%

Panosten ka: 2.77 yks.

Vetoja: 201

Pisteitä: 99

Re: NBA TV?

Viesti Kirjoittaja asikainl »

Niin mut ton palvelunhan tarjoaa NBA itse, eli mikään kustannustekijä tai datasiirto ei ole syynä.

Itse epäilen hyvin vahvasti syyksi NBA:n ja televesiokanavien välistä sopimusta, jossa NBA luvannut myöhästyttää tuota striimiä. Muutenhan kukaan ei katsoisi jenkeissä noita (maksukanavilta) tulevia lähetyksiä, vaan ostaisivat tuon kokonaisuudessaan halvemman NBA:n itse tarjoaman paketin ja katsoisivat pelit sieltä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


power
Jäsen
Viestit: 2536
Liittynyt: 10.12.2003, 15:41

Tuotto: -73.99 yks.

Palautus%: 97.85%

Panosten ka: 1.70 yks.

Vetoja: 2030

Pisteitä: 215

Re: NBA TV?

Viesti Kirjoittaja power »

Minä muistelisin, että suoria lähetyksiä ylipäätänsä yhdysvalloissa on ruvettu välttelemään siltä varalta että jos jotain järkyttävää (nänni vilahtaa) pääsee tapahtumaan, niin ehditään estämään kuvan välittyminen katsojille ja estetään mahdolliset korvausvaatimukset traumatisoituneilta katsojilta. Voi olla pelkkä huhu, mutta ainakin tälläinen mielikuva minulle jossain vaiheessa jäi päähän.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Re: NBA TV?

Viesti Kirjoittaja credit »

power kirjoitti:Minä muistelisin, että suoria lähetyksiä ylipäätänsä yhdysvalloissa on ruvettu välttelemään siltä varalta että jos jotain järkyttävää (nänni vilahtaa) pääsee tapahtumaan, niin ehditään estämään kuvan välittyminen katsojille ja estetään mahdolliset korvausvaatimukset traumatisoituneilta katsojilta. Voi olla pelkkä huhu, mutta ainakin tälläinen mielikuva minulle jossain vaiheessa jäi päähän.
Ei ole huhu. Joku voi tarkistaa yksityiskohdat Wikipediasta, mutta tv-yhtiöt tosiaan joissain tapauksissa käyttävät viivettä voidakseen sensuroida suoria lähetyksiä siltä varalta, että kuvassa vilahtaa jotain katsojia potentiaalisesti järkyttävää. Kaikkihan sai alkunsa 2004 (vai oliko se 2005) Super Bowlista, kun Janet Jacksonille tapahtui puoliaikashow'n aikana se kuuluisa "wardrobe malfunction", ja tv-yhtiön katsottiin olleen vastuussa tapauksen näkymisestä televisiossa. Tämä sensuuriviive on kuitenkin muistaakseni vain 10 sekunnin luokkaa, joten se ei millään selitä peräti 55 sekunnin viivettä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4111

Re: NBA TV?

Viesti Kirjoittaja Mungo »

asikainl kirjoitti:Niin mut ton palvelunhan tarjoaa NBA itse, eli mikään kustannustekijä tai datasiirto ei ole syynä. Itse epäilen hyvin vahvasti syyksi NBA:n ja televesiokanavien välistä sopimusta, jossa NBA luvannut myöhästyttää tuota striimiä.
Mun silmin tuo on kustannustekijä, sillä se saa liven joka sen maksaa ja lopuille sitten halvemmalla ei-liveä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


asikainl
Jäsen
Viestit: 540
Liittynyt: 12.04.2007, 22:38

Tuotto: +20.70 yks.

Palautus%: 103.72%

Panosten ka: 2.77 yks.

Vetoja: 201

Pisteitä: 99

Re: NBA TV?

Viesti Kirjoittaja asikainl »

Mut ymmärrätkös että ton liven myyjä (eteenpäin; televisiokanaville) on tässä tapauksessa sama taho, joka myös tarjoaa ton NBA-nettistriimin?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4111

Re: NBA TV?

Viesti Kirjoittaja Mungo »

asikainl kirjoitti:Mut ymmärrätkös että ton liven myyjä (eteenpäin; televisiokanaville) on tässä tapauksessa sama taho, joka myös tarjoaa ton NBA-nettistriimin?
Helposti :)

Se joka maksaa liven saa sen ja loput ei saa ilmaiseksi. Eiköhän se ole kirjattu soppariin ja jos NBA haluaa silti pistää ilmaista liveä, kustannukset nousisivat jopa samaan kuin nyt tulee yksinoikeudesta sisään. Ja ajatellaan että sopimus ei estä näyttämästä samaan aikaan itse liveä käytännössä ilmaiseksi. Kauanko toinen maksaa oikeuksista satoja miljoonia? Vähän sama kuin jos mä veloitan ensin 250 € + alv kuukaudessa NHL:stä, postaan vihjeet tilaajille ja laitan ne samaan aikaan ilmaiseksi tänne. Loppuu kyllä maksuliikenne aika pian.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Wozak
Jäsen
Viestit: 29
Liittynyt: 12.08.2008, 17:00
Pisteitä: 4

Re: NBA TV?

Viesti Kirjoittaja Wozak »

credit kirjoitti:
power kirjoitti:Minä muistelisin, että suoria lähetyksiä ylipäätänsä yhdysvalloissa on ruvettu välttelemään siltä varalta että jos jotain järkyttävää (nänni vilahtaa) pääsee tapahtumaan, niin ehditään estämään kuvan välittyminen katsojille ja estetään mahdolliset korvausvaatimukset traumatisoituneilta katsojilta. Voi olla pelkkä huhu, mutta ainakin tälläinen mielikuva minulle jossain vaiheessa jäi päähän.
Ei ole huhu. Joku voi tarkistaa yksityiskohdat Wikipediasta, mutta tv-yhtiöt tosiaan joissain tapauksissa käyttävät viivettä voidakseen sensuroida suoria lähetyksiä siltä varalta, että kuvassa vilahtaa jotain katsojia potentiaalisesti järkyttävää. Kaikkihan sai alkunsa 2004 (vai oliko se 2005) Super Bowlista, kun Janet Jacksonille tapahtui puoliaikashow'n aikana se kuuluisa "wardrobe malfunction", ja tv-yhtiön katsottiin olleen vastuussa tapauksen näkymisestä televisiossa. Tämä sensuuriviive on kuitenkin muistaakseni vain 10 sekunnin luokkaa, joten se ei millään selitä peräti 55 sekunnin viivettä.
Ainakaan tenniksessä joka sekin on maailmalla kohtuullisen seurattu laji ei jenkeistä eurooppaan lähettäessä käytetä mitään sensuuriviivettä. Väärältä puolelta palloa kun noita lähetyksiä halutaan täälä näkymään joudutaan käyttämään yleensä kahta satelliittiä jolloin viive raakafiidissä on luokkaa 3-4s. Euroopan sisäisissä tapahtumissa missä voidaan jakeluun käyttää yhtä satelliittia on viive raakafiidissä n. 2s riippuen jonkin verran lähetysmuodosta ja lähettäjästä. Maksukanavien salauksen purku hidastaa myös noin sekunnin parin verran.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin