Tänään on 28.03.2024, 14:32.

ESBC

Keskustelua maksullisista vihjepalveluista.
Vastaa Viestiin
cacmac
Jäsen
Viestit: 414
Liittynyt: 17.11.2003, 13:33
Pisteitä: 35
Paikkakunta: Hki

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja cacmac »

Keskiverto suomalainen on helposti johdateltavissa ja vietävissä.

MOT

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"voin huoletta savukkeeni sammuttaa, kyllä helvetistä tulta saa..."

Minikommentit


winorloose
Jäsen
Viestit: 3347
Liittynyt: 14.01.2003, 23:43

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 281

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja winorloose »

brickster kirjoitti:
winorloose kirjoitti:
brickster kirjoitti:Modernilla tarkoitin sitä ettei tarvitse soitella 90-luvun tyyliin puhelimella vihjeitä, ja vihjeet ovat kerroinrajoina, eivätkä tyyliin pelaa tätä kaksaria kertoimista välittämättä.
Voittolinja ja Tietäjätkin olisivat varmaan tehneet tämän jo aikaa sitten ellei tuolla puhelinlinja vedätyksellä, Utjakasta lainatakseni olisi helpompi koijata apinoita.
Mielipiteeni väitetystä kopioinnista löytyy ylempää.
Oletko soittanut koskaan Voittolinjan vihjeitä? Tietämättömyydestä päätellen et, mutta kommentoit silti sujuvasti.
Melkoista mutuilua sultakin, ala sinäkin pelaamaan TIETÄMÄLLÄ ja soita TIETÄJILLE.
Olen silloin tällöin soittanut ja voin soittaa jatkossakin. Sinä taas voisit soittaa Voittolinjalle, niin tietäisit paremmin mistä puhut.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

It's not gambling if you always win

Minikommentit


brickster
Jäsen
Viestit: 554
Liittynyt: 24.04.2003, 12:54
Pisteitä: 25

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja brickster »

Mungo kirjoitti:
Kyllä ja kiistät sen tiukasti. Sinänsä huvittavaa koska Linna vyörytti kestävät faktat, joita Vuoksenmaa ei edes pystynyt kommentoimaan vaan vei keskustelut vaimoonsa yms epäolennaiseen. .
Eiköhän se suomessa ole oikeuslaitos eikä Mungo joka päättää kuinka kestäviä ne "faktat" sitten olivatkaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

97-55-2 (4-6yks. panostus)
+135,602

tasapanoksella pelatut
5-0 +3,402

Minikommentit


brickster
Jäsen
Viestit: 554
Liittynyt: 24.04.2003, 12:54
Pisteitä: 25

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja brickster »

winorloose kirjoitti:
Olen silloin tällöin soittanut ja voin soittaa jatkossakin. Sinä taas voisit soittaa Voittolinjalle, niin tietäisit paremmin mistä puhut.
Ei kait sinne kukaan enää soita. Interwebissä liikkuu nimittäin huhu että ne samat vihjeet saa modernina nettiversiona alehintaan Jormalta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

97-55-2 (4-6yks. panostus)
+135,602

tasapanoksella pelatut
5-0 +3,402

Minikommentit


Turbojugend
Jäsen
Viestit: 1816
Liittynyt: 12.05.2010, 09:56

Tuotto: +19.93 yks.

Palautus%: 101.80%

Panosten ka: 2.55 yks.

Vetoja: 433

Pisteitä: 1269

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Turbojugend »

Ei kai tuo huhu ole koska ilmeisen painavat faktat ollaan jo esitetty ja niitä on kuulemma lisää varastossa runsain määrin? Lähempänä faktaa lienee tämä kopionti.

Onko bricksterillä oma lehmä ojassa tässä asiassa, et kai vain ole ollut kopioimassa toisten vihjeitä ja myynyt niitä sitten halvemmalla? Onko se niin että "Älä osta piraattia, osta aito kopio?".

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pekkasaukkola
Jäsen
Viestit: 137
Liittynyt: 18.04.2010, 11:11
Pisteitä: 0

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja pekkasaukkola »

Kannattaa varoa mitä sanoo tai kirjoittaa. En ole oikeusoppinut mutta käsittääkseni nimimerkki Mungon raskaat syytökset ja vailla pitävää ja oikeudessa kestävää näyttöä ja oikeudenpäätöstä tietyn yrityksen tuotteen nimittäminen piraatiksi ja erään henkilön nimen nostaminen esiin syytöksien yhteydessä täyttää mahdollisesti ja todennäköisesti kunnianloukkaus-rikoksen tunnusmerkit jos joku asianomainen haluaisi lähteä viemään asiaa eteenpäin niin IP-osoitteet ja henkilöllisyydet on selvitettävissä. Vaan tuskinpa toki haluaa.

Ei ole ESBC:llä toki seurantaa. Tietäjät mainosti pitkään että ovat ainoa palvelu joka julkaisee säännöllisen seurannan piilottamatta totuutta mutta kuinkas kävikään, neljännes ja vuosiraportointikin loppui kuin seinään, ja syitä voi helposti arvailla. Esiin nostetaan SM-liiga tai mikä milloinkin voitolliseksi sattuva lyhyen otoksen sarja. Aina löytyy todennäköisesti jokin vastaava kun vihjailee sinne tänne. Voittolinja taas kikkailee voittapeli-seurannalla, niitä kertoimia kun ei käytännössä voi edes pelata noilla vaihdoilla niin seuranta on lähinnä teoreettinen. Kaksarisuosituksistakin aivan varmasti pitävät kirjaa mutta sitä seurantaa ei vaas jostain kumman syystä julkaista. Kuten he itse sivuilla esittävät kysymyksen: miksiköhän?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Jortsi
Jäsen
Viestit: 3
Liittynyt: 23.03.2004, 13:46
Pisteitä: 0

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Jortsi »

Sitä en edelleenkään ymmärrä miksi ihmeessä ihmiset soittelevat joihinkin vihjepalveluihin ja vieläpä panostavat rahaa näihin puhelimessa/sähköpostissa saatuihin vihjeisiin Kun sen oman näkemyksen saaminen ei vaadi kuin ao.lajin seuraamista ja joissakin ravivihjeissä porukka varmaan kuitenkin seuraa raveja, mutta silti turvautuvat näiden vihjepalveluiden vihjeisiin


No niinhän sitä sanotaan, että vakuutusyhtiöiden palatsit on rakennettu epävarmojen ihmisten rahoilla.
Vakuutusyhtiöt ei nyt liity tähän mitenkään, mutta ymmärtänette pointin

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Mungo »

pekkasaukkola kirjoitti:Kannattaa varoa mitä sanoo tai kirjoittaa. En ole oikeusoppinut mutta käsittääkseni nimimerkki Mungon raskaat syytökset ja vailla pitävää ja oikeudessa kestävää näyttöä ja oikeudenpäätöstä tietyn yrityksen tuotteen nimittäminen piraatiksi ja erään henkilön nimen nostaminen esiin syytöksien yhteydessä täyttää mahdollisesti ja todennäköisesti kunnianloukkaus-rikoksen tunnusmerkit jos joku asianomainen haluaisi lähteä viemään asiaa eteenpäin niin IP-osoitteet ja henkilöllisyydet on selvitettävissä.
Vastaan tähän koska asia koskee minua. Totesin Jorma Vuoksenmaan ja ESBC:n numerosta soitetun Voittolinjalle. Totesin Kari Linnan järjestämän ansan ja muiden näyttöjen osoittavan kiistattomasti ESBC:n kopioineen järjestelmällisesti Voittolinjan vihjeet ja myyneen niitä ominaan. Totesin että kyse on piratismista. Näin ollen ainoa jonka kunniaa edellä oleva loukkaa on Kari Linna. Mutta hänen kunniaa ei loukata minun toimestani. Jos Linnan esille tuomien näyttöjen pohjalta tapahtuva kommentointini mahdollistaa minun osallistumisen juridiseen prosessiin, teen sen erittäin mielelläni.

Huvittaa tai pikemminkin säälittää kuinka muutama nimimerkki on huolissaan ESBC:stä ja Jormasta vaikka hän on näytelmän konna. Olisi paljon inhimillisempää olla huolissaan pienyrittäjä Kari Linnan kärsimästä vääryydestä ja taloudellisesta menetyksestä joita ESBC:n moraaliton toiminta on aiheuttanut.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pekkasaukkola
Jäsen
Viestit: 137
Liittynyt: 18.04.2010, 11:11
Pisteitä: 0

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja pekkasaukkola »

En ole huolissani enkä puolustele ketään mutta totean että nuo ovat melko raskaita syytöksiä varsinkin kun ainakaan omiin silmiini ei ole sattunut mitään todellista näyttöä. Se että prosentit ovat samankaltaiset joissain tietyissä (tarkoituksella) esiin nostetuissa lähdöissä ei vielä todista mitään, melkeinpä päinvastoin, kun tosiaan on pitänyt erikseen poimia yksi lähtö per V-pelikierros ja muut on poissa näkyvistä. Jos olisi näkyvillä esim. yhden koko kierroksen kaikki lähdöt saisi edes jotain käsitystä mahdollisesta näytöstä, se kun olisi aika lailla liian suuri sattuma jos kaikki lähdöt muistuttaisivat toisiaan mutta jos lähtöjä on satoja niin väkisinkin tietty osuus niistä on samankaltaisia arvioita ja nämä on helppo nostaa esiin. Varsinkin kun Suomessa ravilähdöissä on usein selvä 60-70% suosikki jonka arvioon asiantuntijat tuskin saavat suurta hajontaa niin eikö ole matemaattinen fakta että lopu 30-40% jakaantuvat väkisinkin molemmilla arvioijilla suht tasaisesti muiden hevosten kesken, kuten kansankin peliprosenteista. Tästä vääjäämättä seuraa että jos laitetaan arviot vierekkäin niin ne näyttävät samanlaisilta kun on 2% vs 3% sekä 4% vd 5% jne. Jos molemmat osaavat asiansa niin tuskinpa tulee eroa että jollekin konille toisella on 15% ja toisella 3% vaikka miten riippumattomasti toimisivat.

Lisäksi se että joku on soittanut vaikka joka päivä johonkin numeroon ei vielä mielestäni syyllistä häntä mihinkään sinänsä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Mungo »

pekkasaukkola kirjoitti:En ole huolissani enkä puolustele ketään mutta totean että nuo ovat melko raskaita syytöksiä varsinkin kun ainakaan omiin silmiini ei ole sattunut mitään todellista näyttöä.
Sinun silmäsi tuskin löytäisivät valtamerilaivaa lammikosta mutta jos sopii, keskity jatkossa muihin puuhiin kuin ESBC:n juoksupojaksi. Jormalla on mun nimi ja numero, samoin mulla hänen ja hänen juristinsa, joten eiköhän me pärjätä tarvittaessa ilman sinuakin. Odotellaan nyt kuinka Vuoksenmaa ensin kumoaa Linnan esittämän näytön. Tosin enpä usko sitä tapahtuvan vaan ESBC pyrkii jatkossa viemään keskustelun toisaalle (Linnan persoona yms) tai vaikenemaan asian kuoliaaksi ja maksamaan Linnalle korvaukset hiljaisuudessa vaikenemisesta samalla sopien koska näyttö nyt vaan on kiistaton.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pekkasaukkola
Jäsen
Viestit: 137
Liittynyt: 18.04.2010, 11:11
Pisteitä: 0

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja pekkasaukkola »

Mungo kirjoitti:Sinun silmäsi tuskin löytäisivät valtamerilaivaa lammikosta mutta jos sopii, keskity jatkossa muihin puuhiin kuin ESBC:n juoksupojaksi. Jormalla on mun nimi ja numero, samoin mulla hänen ja hänen juristinsa, joten eiköhän me pärjätä tarvittaessa ilman sinuakin.
Otan jatkossakin osaa juuri niihin keskusteluihin joihin haluan. Piste.

Varmasti pärjäät itse. Sinulla kun on niin suuri tarve tuoda itseäsi ja erinomaisuuttasi ja kaikkitietävyyttäsi esiin joka asiassa. No, tällaisiakin ihmisä näköjään tähän maailmaan mahtuu. Onneksi on nöyrempiäkin, kuka jaksais aina näitä "minä olen guru ja kaikkivaltias ja aina oikeassa". Rajansa omahyväisyydelläkin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Mungo »

pekkasaukkola kirjoitti:Sinulla kun on niin suuri tarve tuoda itseäsi ja erinomaisuuttasi ja kaikkitietävyyttäsi esiin joka asiassa. No, tällaisiakin ihmisä näköjään tähän maailmaan mahtuu. Onneksi on nöyrempiäkin, kuka jaksais aina näitä "minä olen guru ja kaikkivaltias ja aina oikeassa". Rajansa omahyväisyydelläkin.
Mitään guruahan en esitä. Ensin nostat minut caseen mukaan ja sitten kun saat turpaasi, alkaa valitus minun omahyväisyydestä. Se näköjään vituttaa että mua ei pysty peloittelemaan hiljaiseksi, vaan kommentoin ESBC:n moraalitonta tekoa Linnan Voittolinjaa vastaan juuri kuten tuo teko ansaitsee.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut Mungo, 21.01.2011, 00:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3188
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Neo »

Jortsi kirjoitti:Sitä en edelleenkään ymmärrä miksi ihmeessä ihmiset soittelevat joihinkin vihjepalveluihin ja vieläpä panostavat rahaa näihin puhelimessa/sähköpostissa saatuihin vihjeisiin Kun sen oman näkemyksen saaminen ei vaadi kuin ao.lajin seuraamista ja joissakin ravivihjeissä porukka varmaan kuitenkin seuraa raveja, mutta silti turvautuvat näiden vihjepalveluiden vihjeisiin


No niinhän sitä sanotaan, että vakuutusyhtiöiden palatsit on rakennettu epävarmojen ihmisten rahoilla.
Vakuutusyhtiöt ei nyt liity tähän mitenkään, mutta ymmärtänette pointin
Suurin osa vinkkejä lukevista ihmisistä on tuulareita, jotka haluavat yksinkertaisesti voittoja. Lisäksi nämä ihmiset ovat aivan helvetin laiskoja, eivätkä jaksa ottaa selvää itse yhtään mistään => soittamalla Jormalle saa tietää mitä kannattaa pelata. Itsekin tiedän monta henkilöä jolle olen antanut linkit esim uutissivuihin ja foorumeille yms joiden tsekkaus kestäisi ehkä 10 minsaa, mutta ei. Miksi esim. futisforumin vedonlyöntitopicissa tuularit lätkivät koko ajan sisään aivan älyttömiä vetoja esim Valioliigaan, vaikka he jopa katsovat pelejä? Sitten kun joku sanoo, että: "miksi pelasit Sunderlandia, vaikka niiltä on puoli joukkuetta loukkaantuneena?"... niin vastaus on: "ai jaa, olis vissiin pitänyt katsoa kokoonpanotiedot".

Helpoimmalla pääsee kun soittaa ESBC:lle, ja sitten voi vielä sanoa voittaneensa Vuoksenmaan vihjeillä, jolla voi olla vieläkin tietyssä ikäluokassa statusarvoa.

Kannattaa muistaa, että tämä internetforum -sukupolvi on kuitenkin aika nuori, ja Suomessakin on helvetisti ihmisiä, jotka eivät edelleenkään jaksa tai osaa liikaa nettiä käyttää.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Diesel
Jäsen
Viestit: 3244
Liittynyt: 10.02.2003, 20:32
Pisteitä: 1195

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Diesel »

Neo kirjoitti:Lisäksi nämä ihmiset ovat aivan helvetin laiskoja, eivätkä jaksa ottaa selvää itse yhtään mistään => soittamalla Jormalle saa tietää mitä kannattaa pelata. Itsekin tiedän monta henkilöä jolle olen antanut linkit esim uutissivuihin ja foorumeille yms joiden tsekkaus kestäisi ehkä 10 minsaa, mutta ei.
Itse tunnusta kuuluvani tähän ryhmään siinä määrin, että ostan ESBC:ltä aina välillä mini-mani-moni systeemisuosituksia, mielestäni hinta/laatu suhde tässä on ihan kohdillaan. Varsinkin jos laajentaa vielä peliä omilla ajatuksillaan, niin osumia on tullut ihan kiitettävästi. Tunnustan olevani siinä mielessä huono suunnittelemaan monivetojärjestelmiä, sillä ne tuppaa aina menemään liian suuriksi, mini-mani-moni pitää järjestelmän joten kuten järjellisessä tasossa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pka
Jäsen
Viestit: 999
Liittynyt: 30.01.2004, 22:53
Pisteitä: 571

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja pka »

Jortsi kirjoitti:Sitä en edelleenkään ymmärrä miksi ihmeessä ihmiset soittelevat joihinkin vihjepalveluihin ja vieläpä panostavat rahaa näihin puhelimessa/sähköpostissa saatuihin vihjeisiin Kun sen oman näkemyksen saaminen ei vaadi kuin ao.lajin seuraamista
Miksi ihmiset ostavat kaupasta ruokaa, kun ei se ruuan tekeminen vaadi kuin muutaman elukkan ja pikkuisen viljapellon pitämistä sekä valmistusprosessia?

Miksi ihmiset ostavat kaupasta vaatteita, kun se omien vaatteiden tekeminen ei vaadi kuin hieman puuvillan viljelemistä jne.?

Itse asiassa, miksi ylipäätään maksaa mitään kenellekään, kun saman asian voisi aina teoriassa tehdä itsekin? Jos ei osaaminen suoraan riitä, niin aina voi opiskella.

Vai voisiko olla niin, että ihmiset ovat valmiita maksamaan siitä, että pääsevät elämässään yleensä ja myös ravipelaamisessa vähemmällä työllä, vaivalla ja ajankäytöllä? Suomen ja Ruotsin ravien seuraaminen itse siten, että pystyy voitolliseen pelaamiseen ei ole ihan pikkujuttu. En tosin usko, että voitollinen peli näiden vihjepuljujenkaan avulla kovin helposti onnistuu, mutta kovasti ne mainostaessaan niin antavat ymmärtää. Siksi ihmiset niihin soittavat. (Soittaisin minäkin, jos todella uskoisin, että paljon mainostetulla metodilla: "vertaa kerroinrajoja kertoimiin ja pelaa pois ylikertoimet" pääsisi voitolliseen peliin. Mielestäni on kuitenkin aika itsestään selvää, että tuolla metodilla tulee pelattua pääsääntöisesti vain vihjaajan yliarvioimia hevosia.)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


winorloose
Jäsen
Viestit: 3347
Liittynyt: 14.01.2003, 23:43

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 281

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja winorloose »

pka kirjoitti:
Jortsi kirjoitti:Sitä en edelleenkään ymmärrä miksi ihmeessä ihmiset soittelevat joihinkin vihjepalveluihin ja vieläpä panostavat rahaa näihin puhelimessa/sähköpostissa saatuihin vihjeisiin Kun sen oman näkemyksen saaminen ei vaadi kuin ao.lajin seuraamista
Miksi ihmiset ostavat kaupasta ruokaa, kun ei se ruuan tekeminen vaadi kuin muutaman elukkan ja pikkuisen viljapellon pitämistä sekä valmistusprosessia?

Miksi ihmiset ostavat kaupasta vaatteita, kun se omien vaatteiden tekeminen ei vaadi kuin hieman puuvillan viljelemistä jne.?

Itse asiassa, miksi ylipäätään maksaa mitään kenellekään, kun saman asian voisi aina teoriassa tehdä itsekin? Jos ei osaaminen suoraan riitä, niin aina voi opiskella.

Vai voisiko olla niin, että ihmiset ovat valmiita maksamaan siitä, että pääsevät elämässään yleensä ja myös ravipelaamisessa vähemmällä työllä, vaivalla ja ajankäytöllä? Suomen ja Ruotsin ravien seuraaminen itse siten, että pystyy voitolliseen pelaamiseen ei ole ihan pikkujuttu. En tosin usko, että voitollinen peli näiden vihjepuljujenkaan avulla kovin helposti onnistuu, mutta kovasti ne mainostaessaan niin antavat ymmärtää. Siksi ihmiset niihin soittavat. (Soittaisin minäkin, jos todella uskoisin, että paljon mainostetulla metodilla: "vertaa kerroinrajoja kertoimiin ja pelaa pois ylikertoimet" pääsisi voitolliseen peliin. Mielestäni on kuitenkin aika itsestään selvää, että tuolla metodilla tulee pelattua pääsääntöisesti vain vihjaajan yliarvioimia hevosia.)
Ensimmäinen kannanotto tähän suuntaan, hyvä. Miksi ihmiset nyt ylipäätään käyttävät ulkopuolisia palveluita? Joku haluaa ehkä tutkia päivät pitkät lähtölistoja ja kelata juoksuselostuksia, joku toinen taas ei. Ja jos nyt sitten jonkun mielestä vihjepalveluihin kannattaa soittaa, niin ei sen pitäisi olla keneltäkään muulta pois. Tässä kannattaa huomoida myös se, että ihmisten pelistrategiat eroavat toisistaan. Se joka ei ole toiselle kannattavaa voi sitä toiselle olla. Vihjeitä ei myöskään tarvitse aina noudattaa orjallisesti, vaan voi myös poimia ns. rusinnat pullasta ja hyödyntää niistä ainoastaan parhaat tärpit.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

It's not gambling if you always win

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Hienosti pojat te selittelette itsellenne, mutta niinhän se on että kunnon kusetus on sellainen missä kusetettu ei tunne olleensa kusetettu, vaan jää selittelemään itselleen. Espin tapauksessa ei ole muuta ollut vihjeiden ostajille kuin rahanmenoa (ei seurantaa=ei voitollisia vihjeitä, esim.tubojugendin viesti jne.)

Mutta kuunnelkaapas pojat tätä, eikä maksa mitään:
http://www.youtube.com/watch?v=ve88LHJL5zY

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


brickster
Jäsen
Viestit: 554
Liittynyt: 24.04.2003, 12:54
Pisteitä: 25

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja brickster »

Utjakas kirjoitti:Hienosti pojat te selittelette itsellenne, mutta niinhän se on että kunnon kusetus on sellainen missä kusetettu ei tunne olleensa kusetettu, vaan jää selittelemään itselleen. Espin tapauksessa ei ole muuta ollut vihjeiden ostajille kuin rahanmenoa (ei seurantaa=ei voitollisia vihjeitä, esim.tubojugendin viesti jne.)
Tuollahan se on Mungon tekemä esbc nhl seuranta näkyvissä, voitollinen se oli ja täten osoittaa hypoteesisi (ei seurantaa = ei voitollisia vihjeitä) vääräksi. Ehdotan uudestaan että lopetat mutuilun ja perustat juttusi tästä lähdin tietoon. TIETÄMÄLLÄ nimittäin VOITTAA.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

97-55-2 (4-6yks. panostus)
+135,602

tasapanoksella pelatut
5-0 +3,402

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Mungo kirjoitti:
brickster kirjoitti:Mielipiteeni väitetystä kopioinnista löytyy ylempää.
Kyllä ja kiistät sen tiukasti. Sinänsä huvittavaa koska Linna vyörytti kestävät faktat, joita Vuoksenmaa ei edes pystynyt kommentoimaan vaan vei keskustelut vaimoonsa yms epäolennaiseen. Sulla koko casen ulkopuolisena (toivottavasti) sama meno: jo kolmas yritys nostaa Tietäjien seuranta tapetille ja viedä keskustelu aivan muualle kun Tietäjien seuranta ei asiaan mitenkään liity. Haisee sanon minä. Mutta se tästä osaltani.
Tuo sinun seurantasi toissa kaudelta käsittää ainoastaan 3 kk jakson(onko tämä Brikcster sitä apinan pitkääjuoksua 8--)? ), ostitko koko kauden ja jos niin miten se sujui? Turbojugendan mainitsi (tämän vuotista tietoa :D ), että NHL:stä ei ole jäänyt Espin maksujen jälkeen voitolle, siis NHL on Espillä tuottanut ainoastaan voittoa sen verran että voitoilla on pystynyt maksamaan Espin anakyysikulut, no toivottavasti edes kivaa on ollut :lol: Muut tuotteethan ovat kuopanneet huolella jo vuosikausia (ellei peräti 10 v.)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


brickster
Jäsen
Viestit: 554
Liittynyt: 24.04.2003, 12:54
Pisteitä: 25

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja brickster »

Utjakas kirjoitti:
Tuo sinun seurantasi toissa kaudelta käsittää ainoastaan 3 kk jakson(onko tämä Brikcster sitä apinan pitkääjuoksua 8--)? ), ostitko koko kauden ja jos niin miten se sujui? Turbojugendan mainitsi (tämän vuotista tietoa :D ), että NHL:stä ei ole jäänyt Espin maksujen jälkeen voitolle, siis NHL on Espillä tuottanut ainoastaan voittoa sen verran että voitoilla on pystynyt maksamaan Espin anakyysikulut, no toivottavasti edes kivaa on ollut :lol: Muut tuotteethan ovat kuopanneet huolella jo vuosikausia (ellei peräti 10 v.)
Kyllä siellä on maininta että koko kaudelta jäänyt plussalle.
Taas esität hypoteesin että maksujen jälkeen ei jää plussalle, et kuitenkaan ymmärrä että se on täysin riippuvaista panostasosta jos analyysi on voitollista.

Viitsitkö laittaa sen 10v seurannan julki noista muista tuotteista, tai laita edes se "vuosikausia"
Ehdotan jälleen että lopetat mutuilun ja perustat juttusi tästä lähdin tietoon. Koita nyt saada esitetyksi edes yksi väittämä mitä en voi tyrmätä samantien.
Muista myös että TIETÄMINEN voittaa mutuilun.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut brickster, 21.01.2011, 17:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
97-55-2 (4-6yks. panostus)
+135,602

tasapanoksella pelatut
5-0 +3,402

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Utjakas kirjoitti:Tuo sinun seurantasi toissa kaudelta käsittää ainoastaan 3 kk jakson(onko tämä Brikcster sitä apinan pitkääjuoksua 8--)? ), ostitko koko kauden ja jos niin miten se sujui?
En ostanut kun en ehtinyt duuneilta & matkoilta, mutta satunnaisesti tuo seurannan jälkeen ostin kyllä. Se otos ei mitenkään poikennut seurannastani joten ilman pilkuntarkkaa faktaa väittäisin ESBC:n arvioilla jääneen tuolla kaudella plussalle.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Ilmeisesti Brickster pitää voitollista vedonlyöntiä niin toisarvoisena seikkana, että ainakaan vedonlyöntivihjeitä myyvän tahon ei markkinointimielessä kannattaisi esittää siitä todisteita seurannan merkeissä :mrgreen: :mrgreen:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Mungo kirjoitti:
brickster kirjoitti:Kovasti näyttää Voittolinjan vaihto pudonneen vuoteen 2010, ei ihme jos tulee pikkuisen hätä kun markkinoille tulee vielä uusi ja modernimpi kilpailjakin.
Mistä alkaen toisen tuottamien vihjeiden kopioiminen ja myyminen on ollut modernia? Piraattikauppa pudottaa aina varsinaisen tuottajan liikevaihtoa, mutta kaipa se tähän tositv-aikaan kuuluu, että piraatin toiminta on jotenkin modernia ja sankarillista. Mitään epäilystähän ei jää Linnan toimittaman aineiston perusteella eikä sen osalta, että ennen ESBC:n omaa päivitystä Jorma Vuoksenmaan omistamasta liittymästä on soitettu ensin Voittolinjalle ja sitten kopsaistu vihjeet ESBC:lle.

Jännä juttu miten itse casen ydin pyritään hautaamaan epäolennaisuuksiin. Tosielämän sankarit asialla... Jos vaikkapa Täysosuma, Vetomaatti tai Tietäjät olisi kopsaissut systemaattisesti ESBC:n vihjeet - osin perusteluineen - ja myynyt sitten niitä asiakkaille, täällä tuskin kukaan puolustaisi kopioijia. Voisko arvata, että sen verran rehellisempää väkeä olisivat Täysosuman, Vetomaatin ja Tietäjien ystävät ja työntekijät :mrgreen:
Aamen, juuri näin!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Niin no, jos vedonlyöntivihjeitä myyvän yrityksen moraali kestäisi kilpailijalta kopioimisen ja kilpailijan vihjeiden myynnin ominaan, niin eiköhän se kestäisi seurannan manipuloinnin mieleisekseen. Eli tämän plagioinnin jälkeen tälläisellä yrityksellä ei ole mitään uskottavuutta :mrgreen:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


Doug
Jäsen
Viestit: 350
Liittynyt: 15.03.2003, 12:21

Tuotto: -11.00 yks.

Palautus%: 0.00%

Panosten ka: 3.67 yks.

Vetoja: 3

Pisteitä: 0
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Doug »

Jormalta oli tullut jossittelupostia Ruotsin V64-pelistä. Luottamusta herättää erityisesti se, että slipissä on varahevosina samoja hummia kuin mitä pelatussa systeemissä :roll: ESBC:llä ja ATG:llä on näköjään kaikki mahdollista :?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin