Tänään on 28.03.2024, 18:02.

Vermo 26.1.11

Jutustelua hevosista ja heppavedoista
Viestiketju Lukittu
ruunankummi
Jäsen
Viestit: 47
Liittynyt: 10.01.2011, 10:24

Tuotto: +19.80 yks.

Palautus%: 119.80%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 10

Pisteitä: 0

Vermo 26.1.11

Viesti Kirjoittaja ruunankummi »

L6 Incredible Dream D ja laukat.
Ennen 7.11.2010 laukat 10x/23 ja sen jälkeen 0x/11

-Sattumaako vai onko siinä tapahtunut jokin dramaattinen muutos?
Onko kellään tietoa tästä V5 rosentti (61%) rohmusta?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Bet Leader
Jäsen
Viestit: 433
Liittynyt: 29.12.2008, 12:44
Pisteitä: 3
Paikkakunta: Kerava

V5- Vermo Krs-4 Arviot & Pelikohteet

Viesti Kirjoittaja Bet Leader »

V5- Vermo Krs.4

- V5 vaikuttaa etukäteen selväpiirteiseltä, mutta mikäli suurimmat suosikit epäonnistuvat nousee arvo helposti korkeuksiin..
V5:n pelatuimmat hevoset varmistetaan, ja riveille poimitaan oikein edullinen suosikkitapaus.

**



V5- Havainnot:

V5- 1: 1.4 2.0 3.10 4.60 5.18 6.5 7.0 8.2 2*0% = 1%

Avauskohde on urheilullisesti tasokkain.
4 Je T`Aime on suuri suosikki ja myös hyvin todennäköinen keulahevonen. Vastus on passeli ja vauhdinvaatijoita ei taida löytyä.
Mikäli kaikki sujuu normaalisti on lähellä -> Media kuumentaa hevosta joka tuutista, mutta klo.14 oli vielä edullinen rasti.
Pikkulapulle otetaan kaksi varmistusta johtuen korkeasta peliosuudesta.
5 Little Sealord avaa myös lujaa, ja pienessä lähdössä tuskin jää kovin kauas kärjestä. Oli Talvimaljassa kuudes, kun puutui lopussa hiukan. Viimeksi Kouvolassa kierteli hurjasti pussista päästyään ja tykitti vielä 3. sijalle.. Pätkänopeuttakin löytyy ja on pahin haastaja.
3 Bj`s Chinook oli viimeksi surkea taivuttuaan sisäradalta taustalle. Tätä ennen se kiri Teivossa aivan E L Mikkon tuntumaan..
Omaa hurjan pätkän, jollaisella on vaarallinen tässäkin mikäli saa säästellä sen loppuun, ja juoksumielialakin kohdillaan.
Suurempaan skrellihakuja: 6 Present S on nousukunnossa ja mikäli suosikeilla on epäonnea kuuluu Mika Forssinkin ajokki lapulle.
1 Daniel Palema* palaa paussilta, mutta Risto Airaksisen tallista mahdollisesti heti tikissä, ja liftijuoksulla voi jysäyttää pommin.



***


V5- 2: 1.0 2.p 3.45 4.16 5.0 6.0 7.21 8.0 9.0 10.5 1.4 2.7 5*0% = 2%



3 Feelis on päässyt aikasarjassa rahallisesti tosi istuvaan lähtöön ja starttaa selvänä suosikkina.
Viimeksi jäi alussa hännille, josta kierteli 5. ulkoa n. kierroksen kirillä kuitenkin väkevästi loppuun saakka ulkoratoja pitkin.
Keulassa vetänyt Sirun Valpuriinaa se ei ehtinyt ohittaa, ja nytkin mukana olevalle 4 Rinssieverstille se hävisi niukasti.
Tänään tuo Seppo Markkulan ohjastama Rinssieversti ei kuitenkaan muuten ole esittänyt yhtään mitään pitkään aikaan jos tuota viimekerran terävää lopetusta ei lasketa... Siihen nähden on selvästi ylipelattu.
Huomioidaan myös, että viimeksikin kiritilat tulivat taivaan lahjana 3. sisältä. ja juoksu oli kaikinpuolin inhimillisempi.
Tänään peliosuudet turhan lähellä toisiaan, sillä Feelis on huomattavasti paremmin suorittanut kokonaisuudessaan,
kun Rinssieversti ja muut pahimmat haastajansa.
Tuosta takamatkasta ei sinällään ole suurta hyötyä kun hevonen lähteProxy-Connection: keep-alive
Cache-Control: max-age=0

kankeasti, mutta kirin se pääsee aloittamaan hyvin läheltä kärkiporukkaa.. Siitä kiertää varmasti likeelle-> 45% arviolla kelpaa hyvin edulliseksi V5-Läpivarmaksi!
7 Manaman on suosikin paras vaihtorasti. Ruuna pääsee reippaasti matkaan ja kärkipäässä juostuaan se pystyy roikkumaan pitkälle. Rahaa sillä on kuitenkin melkein puolet vähemmän.
Takamatkan hevosista 10 Vitven Vire oli Feeliksen ja Rinssieverstin kanssa samalla viivalla ja jäi pussiin. Ei kuitenkaan ole niin hyvä, että kiertämällä tänään voittaisi -> ylipelattu.
11 Turon Valo on juossut kovia V75-kisoja eikä menestystä ole tullut yhtään minkä vuoksi sitä kannattaisi nyt pelata.
Kaksi takamatkaa on paljon normaalilla matkalla näissä lähdöissä, ja tuskin tänäänkään nousee puskista voittoon saakka.
12 Mjölner Turbo* palaa paussilta. Norjalaishepo on avointen sarjojen menijä, mutta suoraan puolen vuoden tauolta ja 60m takamatkalta senkin voitto on aika kaukaa haettu mikäli keula vetää tasaista vauhtia..


***



V5- 3: 1.6 2.30 3.p 4.20 5.0 6.2 7.7 8.7 9.3 10.0 1.8 2.0 3.16 3*0% = 1%

Ei suuria kannanottoja, mutta 2 Gerald Comery on oma suosikki. Joutui viimeksi kiertelemään alussa liikaa minkä takia lopulta
putosi kolmanneksi V5-lähdössä 12.1. Tänään keulapaikka on todennäköisesti irtoamassa helpommin ja vaikka hevonen onnistuukin
harvoin on se näistä asemista nykykunnossa suosikki. 4 See You Again avaa myös lujaa ja mikäli alussa ei mennä nolla nollaa pystyy
Tommi Kylliäisen tamma menestymään.. Kouvolassa pesi heikon lähdön niukasti. Nyt kovempi vastus eikä ihan peliosuutensa veroinen koska voi jäädä kaiken lisäksi toisen radan veturiksi.
V5:ssä lähtöön laitetaan merkkejä.
Troikassa mallisysteemin pyöritykseen otetaan 1 High Hopes joka kykenee avaamaan kohtalaisen hyvin..
Saa juosta kärjen takana, josta liftaa korkealle. Jäänee alipelatuksi myös Troikassa.
Muista maininnan saa 8 The Gun parantaa pikkaisen lähtöpaikkaansa, ja on hyvä hevonen ja peliosuus pudonnut sopivan alas.
Ohipelihevonen: 7 Amazing Koks joka kohtaa nyt edelliskertoja selvästi kovemman vastuksen ja joutuu matkaan suhteellisen heikoista asemista kun lähtönopeutta ei erityisemmin löydy..


***


V5- 4: 1.4 2.12 3.55 4.0 5.5 6.0 7.0 8.2 9.12 10.0 1.8 4*0% = 2%


3 Incredible Dream D on ottanut jo seitsemän tolppaa putkeen. Ruuna on tässäkin tehtävässä suursuosikki ja jos pääsee kätevästi keulapaikalle on tosi paha voitettava.
On voittanut suht ilmavasti, ja näytti 19.1. V5-voitossaan olevansa juoksunkulusta riippumaton kun kiri 11-radalta loppusuoraa lujaa voittoon. Tolppataulullaan hevonen on kerännyt massojen pelimerkkejä tuhdisti, ja vaikka onkin todennäköinen voittaja siihen on myös
syitä miksi varmistaa -> pikkulapussa toimii silti apuvarmana..
Varmistuksen syyt,
Matka on pieni arvoitus; Lyhyellä matkalla se ei välttämättä ole parhaillaan, kun mailin näyttöjä ei hirveästi ole..
Lisäksi alkukiihdytyksessä sisäpuolelta avaava 2 Best Laukko saattaa haastaa sitä kiihdytyksessä ja jos alku venyy, saavat muutkin mahdollisuutensa..
Myös tiivis kilpailutahti saattaa jossain kohtaa alkaa näkymään sillä tämä on jo 8. startti joulu-tammikuun aikana.
Parhaat varmistukset: 2 Best Laukko, 9 Gold Wing Check, 11 Alex Von Bentz, 5 Starchip E.K. ja mahdollinen jymypaukku sisäratareissun saava, täysin unohdettu ja nousukuntoinen
1 Scimmio Rosso.


***


V5- 5: 1.0 2.3 3.0 4.6 5.3 6.2 7.4 8.25 9.16 10.0 1.4 2.3 3.21 4.12 3*0% = 1%


Pitkällä matkalla yllätykset ovat tavallista alttiimpia, mutta tänään riskit otetaan muista lähdöistä ja tässä ollaan varovaisempia.
Todennäköisin voittaja on 8 Take Off Sound on edelliset kisannut kiven kovissa V75-sarjoissa.
Viimeksi Pronssi vs Kultadivisioonassa juoksi 2. sisällä Tamilphoton* takana. Sai 100m jäljellä tilaa ja puikkasi tasokkaassa lähdössä
kakkoseksi. Tapaninpäivänä se kiersi 3. ulkoa liki kierroksen kirillä asiallisesti 5. sijalle... Voitot ovat kiertäneet, mutta tänään
Akseli Lahtisella on loistava sauma kannustaa ruuna ykköseksi. Vastus on aiempia selvästi helpompi ja pitkä matkakin sopii.
13 Bisquito on esittänyt väkivahvoja kirejä jokaisessa startissaan mitä on viimeaikoina juossut eikä Tommi Kylliäisen ajokki ole ensimmäinen jolta voimat ehtyvät. Viimeksi voitto Vermon Pronssidivarista 1200m kirin päätteeksi.. Kiertää 40m pakiltakin kärkimatsiin.
9 Elven Shadow on kolmas kova. Jäi viimeksi toiselle ilman selkää ja söi keulahevosen varmoin ottein. Takaa kuitenkin tultiin ja tolppakoneet 11 Incredible Dream D ja 12 Serenade Sound tykittivät ulkoratoja pitkin ohitse. Tammahevonen, mutta on näyttänyt riittävänsä näissä karkeloissa aiemminkin.
14 Everthrust* tulisi seuraavana, mutta jää tänään varalle. Maratooni on toki hevosen bravuuri, mutta tänään vastus on kova ja
viimekertainen oli suuri pettymys. Turussa kaatui sopiva porukka väkevän juoksun päätteeksi.
Ei ole ehkä niin hyvässä kunnossa kuin on ollut.
Ailahtelevuus ja epävarmuuskin vaivaa. Oikein pelattu V5:ssa ja jos kassa kestää on lapputavaraa.
Yllätysosastolta hyviä rasteja 11 Caijus Fortis ja 12 Baron Ses jotka voivat nappireissulla hyvinkin onnistua menestymään. Matka molemmille iso plussa ja paalun sekstetti alustavasti aika pehmeä. - Lukematta 5 Pampas Ladya joka voitti 23.11. startissa muummuassa
Incredible Dream D:n.. Jos tamma saadaan kätketyksi sisälle ja palan kiri tuottaa tulosta voi Seppo Markkulan ajokki järjestää pommin päätöskohteeseen.


***



V5- Systeemit:

1.) 4,5,3 + ( 6,1 )
2.) 3
3.) 2,4,13,1,8,11
4.) 3 + ( 2,9,11,5,1 )
5.) 8,13,9

Koot: 54 / 540 riviä.








PELIKOHTEET:


L3: 4 Je T`Aime - 5 Little Sealord KKR: 2,8 100%

**

L4: VOITTAJA: 3 Feelis VKR: 2,3

KK: 7 Manaman 100% KKR: 4,5


**

L5: Tro:

1.) 2,4,13 / 1 / 2,4,13,8,11
2.) 2,4,13 / 2,4,13,8,11 / 1

- 24 yhd.

**

L7: VOITTAJA: 8 Take Off Sound VKR: 4,0

KK: 13 40% 9 30% 5,11,12 10%


**


Bet Leader.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Omia %-arvioita yms. http://www.vihjeet.org/

Minikommentit


ptets
Avatar
Jäsen
Viestit: 2226
Liittynyt: 16.05.2008, 09:49

Tuotto: -16.53 yks.

Palautus%: 97.79%

Panosten ka: 2.63 yks.

Vetoja: 285

Pisteitä: 1367

Re: Vermo 26.1.11

Viesti Kirjoittaja ptets »

Odotusarvo 1,005. Tein todennäköisyysarviot V5-kierrokselle ja kuola valui suusta kun huomasin 50% suosikiksi arvioimani Feeliksen olevan V5:ssä jotain 30% pelattu. Tästä rohkaistuneena löin sille pohjalle jotain voittajapeliinkin kun ajattelin, että kerroin tulee nousemaan kirkkaasti yli kahden. No, olihan se yli kahden, peräti 2,01. :lol: Tänään sitten löytyi syylliset kun Feelis näyttää toimineen sekä Voittolinjan että Totomaatin V5-varmana ja näköjään sitä on täälläkin mainostettu. Kyllä tämä toton pelaaminen alkaa olla monimutkaista kun pitäisi olla aina selvillä vihjepalveluidenkin vihjeistä eikä edes V5-prosenttijakaumaan voi luottaa kertoimien ennustajana. Eiköhän tuokin olisi maksanut jonkun 2,5-kertaa ilman vihjepalveluita.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Children are innocent
teenagers fucked up in the head
adults are even more fucked up
and elderlies are like children

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: Vermo 26.1.11

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

ptets kirjoitti:Kyllä tämä toton pelaaminen alkaa olla monimutkaista kun pitäisi olla aina selvillä vihjepalveluidenkin vihjeistä eikä edes V5-prosenttijakaumaan voi luottaa kertoimien ennustajana. Eiköhän tuokin olisi maksanut jonkun 2,5-kertaa ilman vihjepalveluita.

Juu sehän se ainainen riesa on ollut tässä viimeisen 10vuoden aikana :) . Omat peli-ideat on aina suht eläväisiä, mutta kyllä niitäkin näiden vihjebordellien tipseihin kiusaksi asti löytyy.Itse olen siirtynyt paljolti Ruotsiin tuossa ravipelaamisessa, siellä jengi tuntuisi olevan paremmin muuten hereillä noissa hevosten edeltävien starttien tekemisissä, jos hevonen antaa viitteitä tulostaan, se näkyy mun mielestä herkemmin kertoimissa kuin täällä kotosuomessa, voi olla ihan vääräkin kuva... Syyt siirtymiseen on tosin olleet paljoltikkin siinä että tykkään hyvätasoisesta raviurheilusta, nämä Suomen ravit ei jaksa sytyttää, on ne niin perkeleen kehnotasoisia.

Noista vihjepalveluista sen verran, että just ennen tänne tultua katselin uteliaisuudestani minkälaisia liikevaihtoja noilla on:

Bet Option-Totomaatti Oy

2010/05 155
2009/05 174
2008/05 204
Täysosuma
2009/12 234
2008/12 262
2007/12 321

2010/06 30656
2009/06 16737
2008/06 17075
Tuollahan tienaa ihan vitun hyvin. kun ainoat kulut käytännössä on mainoskulut.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


Nisula
Jäsen
Viestit: 240
Liittynyt: 26.06.2005, 12:22
Pisteitä: 1
Paikkakunta: Kouvola - Helsinki

Re: Vermo 26.1.11

Viesti Kirjoittaja Nisula »

Utjakas kirjoitti:Tuollahan tienaa ihan vitun hyvin. kun ainoat kulut käytännössä on mainoskulut.
No katso ennemmin tulostiedot niin tiedät enemmän. kyllä näillä firmoilla on muitakin kuluja kuin mainoskulut... esim. useampi jamppa duunissa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Ride on!

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: Vermo 26.1.11

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Nisula kirjoitti:
Utjakas kirjoitti:Tuollahan tienaa ihan vitun hyvin. kun ainoat kulut käytännössä on mainoskulut.
No katso ennemmin tulostiedot niin tiedät enemmän. kyllä näillä firmoilla on muitakin kuluja kuin mainoskulut... esim. useampi jamppa duunissa.
Tulokset nyt ei kerro kuuleppas mitään, eiköhän sieltä kulupuolelta löydy aika monenlaista konsultointia ym. mitä on firmalle tehty, mutta jotka tosiasiallisesti päätyvät omaan taskuun. Mitä muita merkittäviä tosiasiallisia kuluja tuollaisella firmalla on kuin mainoskulut? Mihin tarvitaa monia työntekijöitä varsinkaan jossain ravivihjepuhelimissa? Urheiluvedonlyöntiä pystyy hoitamaan yksi henkilö varsin mainiosti jne...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


Nisula
Jäsen
Viestit: 240
Liittynyt: 26.06.2005, 12:22
Pisteitä: 1
Paikkakunta: Kouvola - Helsinki

Re: Vermo 26.1.11

Viesti Kirjoittaja Nisula »

Utjakas kirjoitti:Tulokset nyt ei kerro kuuleppas mitään, eiköhän sieltä kulupuolelta löydy aika monenlaista konsultointia ym. mitä on firmalle tehty, mutta jotka tosiasiallisesti päätyvät omaan taskuun. Mitä muita merkittäviä tosiasiallisia kuluja tuollaisella firmalla on kuin mainoskulut? Mihin tarvitaa monia työntekijöitä varsinkaan jossain ravivihjepuhelimissa? Urheiluvedonlyöntiä pystyy hoitamaan yksi henkilö varsin mainiosti jne...
Juu konsulttipalkkiota voi maksaa itselle, ainakin siihen saakka kunnes tulee verotarkastus... :D Sen jälkeen niitä konsulttipalkkioita maksetaan verottajalle, korkojen kera.

Mä olen kyllä luullut että näitä puljuja ei kukaan pyöritä yksin, vaan heillä on useampi asiantuntija tiimissä. Mutta voin toki olla väärässäkin. Ja pitihän se tarkistaa:

"Kotimaan joukkue
Hämeenlinnan konttorillamme työskentelee vakituisesti kuusi henkilöä."

Siis kyse täysosumasta. Liikevaihto ilmeisesti 234.000,00 vai tulkitsinko väärin? Vaikka heille maksettaisiin vain tonni kuussa, niin sivukustannuksineen siihen jo uppoaa satku. Mutta leivän näistä firmoista varmasti saa, sitä en epäile.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Ride on!

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: Vermo 26.1.11

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Nisula kirjoitti:
Utjakas kirjoitti:Tulokset nyt ei kerro kuuleppas mitään, eiköhän sieltä kulupuolelta löydy aika monenlaista konsultointia ym. mitä on firmalle tehty, mutta jotka tosiasiallisesti päätyvät omaan taskuun. Mitä muita merkittäviä tosiasiallisia kuluja tuollaisella firmalla on kuin mainoskulut? Mihin tarvitaa monia työntekijöitä varsinkaan jossain ravivihjepuhelimissa? Urheiluvedonlyöntiä pystyy hoitamaan yksi henkilö varsin mainiosti jne...
Juu konsulttipalkkiota voi maksaa itselle, ainakin siihen saakka kunnes tulee verotarkastus... :D Sen jälkeen niitä konsulttipalkkioita maksetaan verottajalle, korkojen kera.

Mä olen kyllä luullut että näitä puljuja ei kukaan pyöritä yksin, vaan heillä on useampi asiantuntija tiimissä. Mutta voin toki olla väärässäkin. Ja pitihän se tarkistaa:
.

Luulet taas väärin, mutta en minä ala veroneuvontaa sinulle tai muille suorittamaan, ilmaiseksi :)
Ja toisekseen aikojen saatossa minulle on kertynyt sellaista infoa, että näin on tehty, ilman seuraamuksia, sen tarkemmin en ala erittelemään missä ja milloin...

Se taas ei ole minun vikani jos täysosuma palkkaa 6 ihmistä kahden ihmisen töihin :lol: Meinaatko tosiaan, että esim Voittolinjan, Totomaatin ym. ravibordellilinjat vaativat useamman kuin yhden työntekijän :roll:? Minä pystyn seuraamaan Ruotsin ja Suomen ravit ihan hyvin issekseni :mrgreen:

Jos nyt puhutaan jos haluaa palvella kokonaisvaltaisesti asiakasta ja tekee sen laadulla niin urheiluvedonlyöntii riittä kaksi henkilö: yksi Euroopan fudissarjoja varten, yksi jenkkisporttia varten (lähinnä NHL), ravipalvelu hoituu vallan mainiostui yhdellä henkilöllä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


Nisula
Jäsen
Viestit: 240
Liittynyt: 26.06.2005, 12:22
Pisteitä: 1
Paikkakunta: Kouvola - Helsinki

Re: Vermo 26.1.11

Viesti Kirjoittaja Nisula »

Utjakas kirjoitti: Luulet taas väärin, mutta en minä ala veroneuvontaa sinulle tai muille suorittamaan, ilmaiseksi :)
Ja toisekseen aikojen saatossa minulle on kertynyt sellaista infoa, että näin on tehty, ilman seuraamuksia, sen tarkemmin en ala erittelemään missä ja milloin...

Se taas ei ole minun vikani jos täysosuma palkkaa 6 ihmistä kahden ihmisen töihin :lol: Meinaatko tosiaan, että esim Voittolinjan, Totomaatin ym. ravibordellilinjat vaativat useamman kuin yhden työntekijän :roll:? Minä pystyn seuraamaan Ruotsin ja Suomen ravit ihan hyvin issekseni :mrgreen:

Jos nyt puhutaan jos haluaa palvella kokonaisvaltaisesti asiakasta ja tekee sen laadulla niin urheiluvedonlyöntii riittä kaksi henkilö: yksi Euroopan fudissarjoja varten, yksi jenkkisporttia varten (lähinnä NHL), ravipalvelu hoituu vallan mainiostui yhdellä henkilöllä.
Kirjanpitoon voi kirjata ihan mitä vain, jos ei tule verotarkastusta. En epäile sitä yhtään. Joillakin käy hyvä flaksi, toisilla huonompi.

Totomaatin vahvuus on 3 + 4. Ilmeisesti yössä hekin. Mutta ei siinä mitään, väittelehän taas vastaan niin ammutaan ankat sen jälkeen alas.

t.nimim. joskus duck hunttia pelannut.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Ride on!

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: Vermo 26.1.11

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Nisula kirjoitti:
Utjakas kirjoitti: Luulet taas väärin, mutta en minä ala veroneuvontaa sinulle tai muille suorittamaan, ilmaiseksi :)
Ja toisekseen aikojen saatossa minulle on kertynyt sellaista infoa, että näin on tehty, ilman seuraamuksia, sen tarkemmin en ala erittelemään missä ja milloin...

Se taas ei ole minun vikani jos täysosuma palkkaa 6 ihmistä kahden ihmisen töihin :lol: Meinaatko tosiaan, että esim Voittolinjan, Totomaatin ym. ravibordellilinjat vaativat useamman kuin yhden työntekijän :roll:? Minä pystyn seuraamaan Ruotsin ja Suomen ravit ihan hyvin issekseni :mrgreen:

Jos nyt puhutaan jos haluaa palvella kokonaisvaltaisesti asiakasta ja tekee sen laadulla niin urheiluvedonlyöntii riittä kaksi henkilö: yksi Euroopan fudissarjoja varten, yksi jenkkisporttia varten (lähinnä NHL), ravipalvelu hoituu vallan mainiostui yhdellä henkilöllä.
Kirjanpitoon voi kirjata ihan mitä vain, jos ei tule verotarkastusta. En epäile sitä yhtään. Joillakin käy hyvä flaksi, toisilla huonompi.

Totomaatin vahvuus on 3 + 4. Ilmeisesti yössä hekin. Mutta ei siinä mitään, väittelehän taas vastaan niin ammutaan ankat sen jälkeen alas.


t.nimim. joskus duck hunttia pelannut.
Tule autuaaksi tietämättömyydessäsi, minä en sinulle anna ilmaista verokonsultaatiota,turha yrittää lypsää :mrgreen: Ankat taitaa olla sulla housuissa, ainakin minulla on tuolta puolelta työkokemus, sekä koulutus sillä tasolla, että voin sanoa olevani perillä asiasta, sinusta en ole niin varma :lol:

Mitä tulee totomaattiin, se taas ei ole minun vika jos he tarvitsevat 4 henkilöä hoitamaan 1 henkilön hommia, tunkekoot rahansa vaikka huoran perseeseen, ei minua liikuta. Minä olen tehnyt voitollista ravipeliä Suomeen, sekä Ruotsiin useita vuosia, ilman vihjebordelleja ja ihan yssikseni Piste TÄMÄ ON FAKTA

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


plampi
Jäsen
Viestit: 43
Liittynyt: 08.01.2011, 08:57

Tuotto: +10.50 yks.

Palautus%: 152.50%

Panosten ka: 4.00 yks.

Vetoja: 5

Pisteitä: 8

Re: Vermo 26.1.11

Viesti Kirjoittaja plampi »

Utjakas kirjoitti:
Nisula kirjoitti:
Utjakas kirjoitti: Luulet taas väärin, mutta en minä ala veroneuvontaa sinulle tai muille suorittamaan, ilmaiseksi :)
Ja toisekseen aikojen saatossa minulle on kertynyt sellaista infoa, että näin on tehty, ilman seuraamuksia, sen tarkemmin en ala erittelemään missä ja milloin...

Se taas ei ole minun vikani jos täysosuma palkkaa 6 ihmistä kahden ihmisen töihin :lol: Meinaatko tosiaan, että esim Voittolinjan, Totomaatin ym. ravibordellilinjat vaativat useamman kuin yhden työntekijän :roll:? Minä pystyn seuraamaan Ruotsin ja Suomen ravit ihan hyvin issekseni :mrgreen:

Jos nyt puhutaan jos haluaa palvella kokonaisvaltaisesti asiakasta ja tekee sen laadulla niin urheiluvedonlyöntii riittä kaksi henkilö: yksi Euroopan fudissarjoja varten, yksi jenkkisporttia varten (lähinnä NHL), ravipalvelu hoituu vallan mainiostui yhdellä henkilöllä.
Kirjanpitoon voi kirjata ihan mitä vain, jos ei tule verotarkastusta. En epäile sitä yhtään. Joillakin käy hyvä flaksi, toisilla huonompi.

Totomaatin vahvuus on 3 + 4. Ilmeisesti yössä hekin. Mutta ei siinä mitään, väittelehän taas vastaan niin ammutaan ankat sen jälkeen alas.


t.nimim. joskus duck hunttia pelannut.
Tule autuaaksi tietämättömyydessäsi, minä en sinulle anna ilmaista verokonsultaatiota,turha yrittää lypsää :mrgreen: Ankat taitaa olla sulla housuissa, ainakin minulla on tuolta puolelta työkokemus, sekä koulutus sillä tasolla, että voin sanoa olevani perillä asiasta, sinusta en ole niin varma :lol:

Mitä tulee totomaattiin, se taas ei ole minun vika jos he tarvitsevat 4 henkilöä hoitamaan 1 henkilön hommia, tunkekoot rahansa vaikka huoran perseeseen, ei minua liikuta. Minä olen tehnyt voitollista ravipeliä Suomeen, sekä Ruotsiin useita vuosia, ilman vihjebordelleja ja ihan yssikseni Piste TÄMÄ ON FAKTA
Näinhän se on. Kyllä ne ravit ehtii katsoa. Ja vielä miettiä pelit päälle. Tietysti jos halutaan luoda synteesi eri näkemyksistä, voihan sitä kuunnella montaakin näkijää. Valitettavasti silloin lähestytään markkinaa ja näin ohuilla vaihdoilla menee hankalaksi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Nisula
Jäsen
Viestit: 240
Liittynyt: 26.06.2005, 12:22
Pisteitä: 1
Paikkakunta: Kouvola - Helsinki

Re: Vermo 26.1.11

Viesti Kirjoittaja Nisula »

Uuh... Okei, turha sun kanssa kinaa kun mitkään faktat ei riitä. Historiaa kun katsoo niin se eiolekkaan mitään uutta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Ride on!

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: Vermo 26.1.11

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Nisula kirjoitti:Uuh... Okei, turha sun kanssa kinaa kun mitkään faktat ei riitä. Historiaa kun katsoo niin se eiolekkaan mitään uutta.

Mitä faktoja sinä olet esittänyt???????? :mrgreen: Ei ole minun vika jos et ymmärrä verosuunnittelusta mitään, ei ole myöskään minun vika jos et ymmärrä että voitollista ravipeliä Suomeen ja Ruotsiin harjoittaessa, pärjää varsin hyvin yksi ihminen (osaava sellainen) :lol: . Plampi tuossa sinulle siitä valistikin. Mutta tule tietämättömyydessäsi autuaaksi, ei siinä mitään, jokainen tavallaan. Älä nyt kuitenkaan omia jorinoitasi nyt faktaksi kutsu :mrgreen:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


Nisula
Jäsen
Viestit: 240
Liittynyt: 26.06.2005, 12:22
Pisteitä: 1
Paikkakunta: Kouvola - Helsinki

Re: Vermo 26.1.11

Viesti Kirjoittaja Nisula »

Utjakas kirjoitti: Mitä faktoja sinä olet esittänyt???????? :
No jos sinä väität että vihjepuhelinhommat hoidetaan yksin ja täysosumalla on tiimissä 6 työntekijää ja totomaatilla 3+4,k niin kumpikohan meistä on on kujalla?
Utjakas kirjoitti: Ei ole minun vika jos et ymmärrä verosuunnittelusta mitään, ei ole myöskään minun vika jos et ymmärrä että voitollista ravipeliä Suomeen ja Ruotsiin harjoittaessa, pärjää varsin hyvin yksi ihminen (osaava sellainen)
Vaikka teen kahta duunia, niin osaan laskea omat verot varsin hyvin, enkä ole sinulta pyytänyt konsultaatiota tähän asiaan. 70-luvun merkantin papereilla ei tänä päivänä veroja suunnitella. Valitan.

Ja en pelaa voitollista ravipeliä. Koska käytännössä en pelaa ja tämä johtuu kiireellisestä aikataulustani.
Utjakas kirjoitti: Älä nyt kuitenkaan omia jorinoitasi nyt faktaksi kutsu
No juu, eiköhän kaikki tätä ketjua lukeneet ymmärrä kuka tässä hommassa on ulkona. Mutta spela till sverige, kun kerran edes sen homman osaat. Omasta mielestäsi. Adjö.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Ride on!

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: Vermo 26.1.11

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

:(
Nisula kirjoitti:
Utjakas kirjoitti: Mitä faktoja sinä olet esittänyt???????? :
No jos sinä väität että vihjepuhelinhommat hoidetaan yksin ja täysosumalla on tiimissä 6 työntekijää ja totomaatilla 3+4,k niin kumpikohan meistä on on kujalla?

Vaikka teen kahta duunia, niin osaan laskea omat verot varsin hyvin, enkä ole sinulta pyytänyt konsultaatiota tähän asiaan. 70-luvun merkantin papereilla ei tänä päivänä veroja suunnitella. Valitan.

Ja en pelaa voitollista ravipeliä. Koska käytännössä en pelaa ja tämä johtuu kiireellisestä aikataulustani.
No se taas ei ole edelleenkään minun vikani että ao.firmat haluavat maksaa 1 hengen työstä 4:lle henkilölle palkan.Edelleen tässä ketjussa on 2 henkilöä joiden mielestä ravivihjaaminen onnistuu varsin mainiosti 1 henkilöllä, sinä olet yssiksesi sitä mieltä, että siihen tarvitaan 4 henkilöä :mrgreen:


Jos olet 70-luvulla valmistunut merkantiksi, niin etkö jo kohta pääse eläkkeelle? Eikö kahden työn painaminen tuossa iässä ole melkoinen riski, että kaadut sorvin ääreen? Ahneella voi siinä tapauksessa olla todellakin paskainen loppu :(

Toteat ettet pelaa voitollista ravipeliä, miten ihmeessä voit sitten tietää mitä sellainen vaati, kun sinulla ei ole siitä kokemusta(sinähän joudut painamaan kahta työtä eläkeiässä). Vai mikä sinun mielestä on se asia jonka vuoksi ihmiset soittavat vihjepuhelimiin, jos ei voitollinen peli?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


norssi
Jäsen
Viestit: 160
Liittynyt: 07.03.2004, 18:33

Tuotto: +15.70 yks.

Palautus%: 119.50%

Panosten ka: 7.32 yks.

Vetoja: 11

Pisteitä: 27
Paikkakunta: Turku

Re: Vermo 26.1.11

Viesti Kirjoittaja norssi »

Parempaa komiikkaa täältä näemmä löytyi kun television puolelta. Varsin asiantunteva verosuunnittelija, kirjanpidon ammattilainen, voitollinen ravipelaaja ja eiköhän vielä johdon konsultointipalvelut lähtisi samaan syssyyn vihjepalveluita tarjoaville firmoille. Olisiko tässä uusi Alf Rehn?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: Vermo 26.1.11

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

norssi kirjoitti:Parempaa komiikkaa täältä näemmä löytyi kun television puolelta. Varsin asiantunteva verosuunnittelija, kirjanpidon ammattilainen, voitollinen ravipelaaja ja eiköhän vielä johdon konsultointipalvelut lähtisi samaan syssyyn vihjepalveluita tarjoaville firmoille. Olisiko tässä uusi Alf Rehn?
No taustani nyt sattuu olemaan sellainen, toin vain esiin vähän taustaa, kun Nisula esitti ihan omia jorinoitaan. Syytön minä olen siihenkin, jos Nisula joutuu työntämään trukkia kahdessa vuorossa peräkkäin, niillä 70-luvun merkantin papereilla kun ei tosiaan taida nykypäivänä mitään tehdä?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


plampi
Jäsen
Viestit: 43
Liittynyt: 08.01.2011, 08:57

Tuotto: +10.50 yks.

Palautus%: 152.50%

Panosten ka: 4.00 yks.

Vetoja: 5

Pisteitä: 8

Re: Vermo 26.1.11

Viesti Kirjoittaja plampi »

Utjakas kirjoitti: Syytön minä olen siihenkin, jos Nisula joutuu työntämään trukkia kahdessa vuorossa peräkkäin, niillä 70-luvun merkantin papereilla kun ei tosiaan taida nykypäivänä mitään tehdä?
Nyt alko naurattamaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Nisula
Jäsen
Viestit: 240
Liittynyt: 26.06.2005, 12:22
Pisteitä: 1
Paikkakunta: Kouvola - Helsinki

Re: Vermo 26.1.11

Viesti Kirjoittaja Nisula »

norssi kirjoitti:Parempaa komiikkaa täältä näemmä löytyi kun television puolelta.
Juu minäkin nauraisin, jos olisin varma että tämä on komiikkaa, mutta tunneskaala alkaa pikkuhiljaa lipumaan säälin puolelle, ja silloin ei saa nauraa. Näin on äiti opettanut. :roll:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Ride on!

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: Vermo 26.1.11

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Nisula kirjoitti:
norssi kirjoitti:Parempaa komiikkaa täältä näemmä löytyi kun television puolelta.
Juu minäkin nauraisin, jos olisin varma että tämä on komiikkaa, mutta tunneskaala alkaa pikkuhiljaa lipumaan säälin puolelle, ja silloin ei saa nauraa. Näin on äiti opettanut. :roll:
Älä nyt, liika itsesääli vie sinua vielä alemmaksi :mrgreen: Mitä jos työntäisit trukkia vain yhdessä vuorossa ja hankkisit itsellesi harrastuksen joka nostaisi itsetuntoasi? :wink: Älä kuitenkaan valitse ravipelaamista, sinähän et sitä ole osannut tehdä voitollisesti, joten se vetää sinua vain syvempään monttuun :mrgreen:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


Nisula
Jäsen
Viestit: 240
Liittynyt: 26.06.2005, 12:22
Pisteitä: 1
Paikkakunta: Kouvola - Helsinki

Re: Vermo 26.1.11

Viesti Kirjoittaja Nisula »

Whatever... Vielä et ehtinyt uhota poistuvasi palstalta, etkä maininnut vielä 40v. ravikokemusta. Näitä jäin vielä odottelemaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Ride on!

Minikommentit


plampi
Jäsen
Viestit: 43
Liittynyt: 08.01.2011, 08:57

Tuotto: +10.50 yks.

Palautus%: 152.50%

Panosten ka: 4.00 yks.

Vetoja: 5

Pisteitä: 8

Re: Vermo 26.1.11

Viesti Kirjoittaja plampi »

Hei, älkää nyt enempää. Ei nää ravit muutenkaan herätä huomiota kuin rähäköillä. Hieno laji kuitenkin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: Vermo 26.1.11

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Nisula kirjoitti:Whatever... Vielä et ehtinyt uhota poistuvasi palstalta, etkä maininnut vielä 40v. ravikokemusta. Näitä jäin vielä odottelemaan.
Se on minun vajaa 40 v ravikokemus on fakta, samoin kuin voitollinen ravipelaamiseni. Myös se on fakta, että yritys voi tehdä verosuunnittelua, laillisesti. Sekin on fakta, että kokemukseni ja koulutukseni edellä mainitun verosuunnittelun suhteen on riittävä tietääkseni ja YMMÄRTÄÄKSENI ao.asioista, sinä et kommentiesi perusteella ymmärrä.

Sekin on fakta, että seuraavalla kerralla sun pitäisi oikeasti yrittää perkle edes skarpata, muuten sun kanssa jumppaaminen on ihan samanlaista kuin säkkiä hakkaisi :mrgreen: :mrgreen:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: Vermo 26.1.11

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Nisula kirjoitti:Whatever... Vielä et ehtinyt uhota poistuvasi palstalta, etkä maininnut vielä 40v. ravikokemusta. Näitä jäin vielä odottelemaan.
Onneksi sinä toit esiin 70-luvulla suorittamasi merkantin tutkintosi ja sen että olet pakotettu työntämään trukkia kahdessa hukissa peräkkäin, päivästä päivään? :mrgreen:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


grenberg
Jäsen
Viestit: 550
Liittynyt: 02.05.2004, 22:19

Tuotto: -60.80 yks.

Palautus%: 94.18%

Panosten ka: 5.00 yks.

Vetoja: 209

Pisteitä: 90

Re: Vermo 26.1.11

Viesti Kirjoittaja grenberg »

vittu mitä kitinää...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Viestiketju Lukittu