Tänään on 28.03.2024, 10:44.

ESBC

Keskustelua maksullisista vihjepalveluista.
Vastaa Viestiin
credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja credit »

Nisula kirjoitti:Minä en ole ottanut kantaa siihen kumpi on syyllistynyt ja mihin, tuntuu vain kummalliselta jos tän tason jampat heiluttelevat sapeleita niin päädyttäiseen lopulta sellaiseen tilanteeseen että kumpikin leiri laskee allensa.
Päinvastoin. Tämäntyyppisissä tapauksissa nimenomaan ensin uhkaillaan oikeusjutuilla / oikeudellisilla toimilla, mutta sitten kun asiaa on ajan kanssa mietitty, päädytään aika usein siihen, ettei oikeuteen sittenkään kannata mennä.
Nisula kirjoitti:Olen todennut että on pakkorako ja mun mielestä toi Linnan TÄHÄN ASTI julkaisema aineisto ei välttämättä riitä todistukseksi. On toki eriasia jos hihoissa on vielä useampi kortti, mutta sen Jormakin näkee vasta oikeudessa...
Minä taas olen sitä mieltä, ettei tämä tosiaankaan ole mikään "pakkorako", perustelut löytyvät aiemmista viesteistäni. Siitä olen kyllä tavallaan samaa mieltä, ettei tähän mennessä esitetty aineisto ole sellaisenaan riittävä todistukseksi vihjeiden kopioimisesta, ei ainakaan oikeudellisessa mielessä, vaikka kokonaisuutena se vaikuttaakin varsin vahvalta. Tähän liittyen olen aiemmin ihmetellyt sitä, mitä Voittolinjan suorittamalla nauhanvaihtotempulla oikein saavutettiin ... Mutta kuten sinäkin hieman aavistelet, Linnalla saattaa olla hihassaan vielä useampia kortteja. Itse en Vuoksenmaan housuissa haluaisi väen väkisin kiskoa näitä kortteja esiin julkisessa oikeuskäsittelyssä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Nisula kirjoitti:No kertokaa tyhmälle että jos Linna tuomitaan kunnianloukkauksesta koska ei pysty näyttämään väitteitään toteen, niin parantaako se Jorman ja yrityksen asemaa verrattuna siihen että Jorma antaisi asian vain olla?
Sinulla tuntuu olevan tietoa, että Jorma on tehnyt rikosilmoituksen Kari Linnaa vastaa koskien kunnianloukkausta? Jos taas Jorma ei ole rikosilmoitusta tehnyt, hän ei tuntene kunniaansa loukatun, vaan itseasiassa myöntää Kari Linnan esittämät seikat perustuvan faktaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


Diesel
Jäsen
Viestit: 3244
Liittynyt: 10.02.2003, 20:32
Pisteitä: 1195

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Diesel »

Jorma laittoi vastineensa sähköpostiin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mikkou
Jäsen
Viestit: 2128
Liittynyt: 14.01.2003, 00:21
Pisteitä: 11
Viesti:

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja mikkou »

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Xavi
Jäsen
Viestit: 3359
Liittynyt: 14.01.2003, 19:34

Tuotto: +9.21 yks.

Palautus%: 101.49%

Panosten ka: 2.18 yks.

Vetoja: 285

Pisteitä: 217
Paikkakunta: Telakalla

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Xavi »

Kumpi valehtelee?

"ESBC:n soiton jälkeen vaihdoimme nauhan oikeaan ja viestitimme kuuntelijoillemme korjauksen."

"Tuona päivänä en soittanut Voittolinjalle."

Joku muu varmaan soitti Jorman puhelimesta? :twisted:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Ei taidolla vaan tuurilla... ja todennäköisyyksillä

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3188
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Neo »

En oikein ymmärtänyt täysin tuota soittelua muutenkaan. Ensin Vuoksenmaa sanoo soittaneensa vain jackpot-kierroksilla, mutta sen jälkeen saan itse ainakin kuvan, että Voittolinjalle soitetaan käytännössä joka ikinen kierros, jotta arvioihin saadaan vertailua. En muista Linnan alkuperäistä viestiä ulkoa, mutta muistaakseni siinä puhuttiin ESBC:n työntekijöistä yleensä eikä väitetty Vuoksenmaan sinne soittaneen joka päivä. Tuo "ansahevonen" kuitattiin tyylikkäästi, eli asialle ei annettu mitään selitystä. No, ehkä tuo nyt aivopesi sitten suurimman osan asiakkaista, mutta itse en kyllä saanut mitään todellisia selityksiä mihinkään aiemmin esitettyihin syytöksiin. Tämä lause huvitti:

...jos olisin halunnut Kari Linnan vihjailemalla tavalla plagioida hänen vihjeensä, olisin tietysti soittanut salatusta puhelinnumerosta tai prepaid-matkapuhelinnumerosta.


Ilmeisesti tämä logiikka on jokin todistus syyttömyydestä? :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Blck
Jäsen
Viestit: 2
Liittynyt: 11.03.2006, 00:50
Pisteitä: 0

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Blck »

pekkasaukkola kirjoitti: Jos olisi näkyvillä esim. yhden koko kierroksen kaikki lähdöt saisi edes jotain käsitystä mahdollisesta näytöstä, se kun olisi aika lailla liian suuri sattuma jos kaikki lähdöt muistuttaisivat toisiaan mutta jos lähtöjä on satoja niin väkisinkin tietty osuus niistä on samankaltaisia arvioita ja nämä on helppo nostaa esiin.
Kirjoitin aiemmin aiheesta seuraavaa: "Mulla on yhdelle V5-kierrokselle sekä VL:n että ESBC:n arviot ja niissä suurin poikkeama arvioiden välillä oli 3 %, suurin osa 1-2 %. Yhteensä lähes 70 hevosta. Tuolla kierroksella oli lisäksi muutamia melko selkeitä vääristymiä pelijakaumassa, joista kumpikin vihjaaja oli samaa mieltä."

- Riittääkö tuo viiden lähdön otos samalta kierrokselta todisteeksi "liian suuresta sattumasta"? Näitä ei ole siis julkisesti esitetty, mutta eiköhän nuo arviot aika monelta löydy.

Uudessa vastineessaan JV myöntää soittaneensa Voittolinjalle, mutta kieltää kopioinnin. Ei kovinkaan yllättävä ratkaisu.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


zot
Avatar
Jäsen
Viestit: 1007
Liittynyt: 12.06.2008, 21:25

Tuotto: +30.61 yks.

Palautus%: 107.58%

Panosten ka: 1.72 yks.

Vetoja: 235

Pisteitä: 965
Paikkakunta: Äärikeskusta

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja zot »

Melko lapsellista vuodatusta ja fokus itse kiista-asiassa on hukassa. Ei kai esim ole mikaan salaisuus etta myos "miljoonia tekevat" kunnoittavat markkinaa - liittyy melko hatarasti oletettuun maksullisten vihjepalveluvihjeiden kopiointiin?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

WARNING: Keyboard Not Attached. Press F10 to Continue

Minikommentit


odds
Jäsen
Viestit: 2527
Liittynyt: 13.11.2003, 12:37

Tuotto: +718.57 yks.

Palautus%: 102.40%

Panosten ka: 3.21 yks.

Vetoja: 9344

Pisteitä: 4964
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja odds »

Miten ihmeessä Linna voisi tietää ESBC:n tulevat arviot jos ne julkistetaan myöhemmin? Tai tietysti tietää jos ne ovat kopio omista.

Nyt kuitenkin ollaan jo lähellä sitä mitä veikkasin. ESBC käyttää hyväksi Voittolinjan arvioita, mutta kiistää plagioinnin. Molemmilla löytyy varmasti lähipiiristä pitkän linjan ammattilaisia, joilla on vastakkaiset näkemykset siitä että ovatko arviot liian lähellä toisiaan.

Linnan virittämään "ansaan" olisi mukava kuitenkin saada vastineet. Jos vääristellyt arviot ja ESBC:n vihjeet olivat lähellä toisiaan, niin Linnaa on edelleen helppo uskoa.
ESBC:n vastine maistui kyllä aivan samalle kuin ESBC:n mainonta - annetaan kuva todella ammattimaisesti touhusta jonka rinnalla kaikki muu kalpenee. Faktoja näiden mielikuvien takaa ei vain löydy.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Twitteri

MLB 21 seuranta (päivitetty 14.6):

ML 98.9%
Totals 104.1%

Blogissa mietteitä tuloksien takaa:
MLB 21

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Jorman viestistä "Ongelmaksi tulee kuitenkin sana-avaruuden omistaminen" "vannon kunniani ja omatuntoni kautta, että osasin ajatella Dundeesta näin aivan itsenäisesti, enkä ”plagioinut” tätä suurta luovan ajattelun tulosta Kari Linnalta.

Mutta Jorma, kun niitä saman asia sisältäviä eri sanajärjestyksellä esitettyjä esimerkkejä on lukuisia, ei ainoastaan Dundee. Sinä matematiikkaa hetken yliopistossa lukeneena ja voittavia superrupluutteja NHL:ään, NBA:n, fudikseen, raveihin jne. kehittäneenä nokkelana kaverina varmaan ymmärrät että asiasisällöltään samanlainen+prosenttiarvioiltaan lähes samanlainen arvio kahdelta on suhteellisen mahdoton, puhutaan vielä raveista joissa näitä pelaajia ei hirveää lukumäärää ole. Eri asia jos tämä koskisi koko maapallon väestöä, mutta nyt on suomalaisista ravipeliä harrastavista :mrgreen:

Tuosta boldatusta, jokainen asettaa omassa mielessään sen siihen arvoon kun se henkilön uskomusmailmassa asettuu, minä itse henkilökohtaisesti asetan sen samaan kastiin sen Costarica kahvi kaverin kanssa: vannon, kautta kiven ja kannon, taikka mörökölli minut vieköön :mrgreen:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


brickster
Jäsen
Viestit: 554
Liittynyt: 24.04.2003, 12:54
Pisteitä: 25

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja brickster »

odds kirjoitti:Miten ihmeessä Linna voisi tietää ESBC:n tulevat arviot jos ne julkistetaan myöhemmin? Tai tietysti tietää jos ne ovat kopio omista.

Nyt kuitenkin ollaan jo lähellä sitä mitä veikkasin. ESBC käyttää hyväksi Voittolinjan arvioita, mutta kiistää plagioinnin. Molemmilla löytyy varmasti lähipiiristä pitkän linjan ammattilaisia, joilla on vastakkaiset näkemykset siitä että ovatko arviot liian lähellä toisiaan.

Linnan virittämään "ansaan" olisi mukava kuitenkin saada vastineet. Jos vääristellyt arviot ja ESBC:n vihjeet olivat lähellä toisiaan, niin Linnaa on edelleen helppo uskoa.
ESBC:n vastine maistui kyllä aivan samalle kuin ESBC:n mainonta - annetaan kuva todella ammattimaisesti touhusta jonka rinnalla kaikki muu kalpenee. Faktoja näiden mielikuvien takaa ei vain löydy.
1.Tarkoitettiin varmaankin että Linnakin hankkii ESBC:n arviot sitten kun ne on julkaistu.
2.Myös Linnan "asiantuntija" olisi tosiaankin kiva saada sinne televisio haastatteluun, tai mikseipä sitten itse Linna ja Vuoksenmaa.
3.Kukaan muu kuin Linna ei taida tietää mikä tämä ansa oli joten Linna lienee palaa asiaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

97-55-2 (4-6yks. panostus)
+135,602

tasapanoksella pelatut
5-0 +3,402

Minikommentit


Romppanen
Jäsen
Viestit: 1995
Liittynyt: 07.01.2005, 21:47
Pisteitä: 518

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Romppanen »

Onko olemassa jokin järkevä syy esim. tulevaa mahdollista oikeuskäsittelyä silmälläpitäen, miksi Kari Linnan kannattaa pihistää tietoa tuosta virittämästään ansakohteesta ja sen yksityiskohdista? Miksei KL voi kertoa hämäystään julki? Linjalle kyseisenä päivänä soittaneethan tuon tietävät, joten miksi asiaa voi kertoa muillekin? Uskon myös JV:kin tuon ansan tietävän, vaikka muuta vastineessaan väittääkin.

KL paljastaa ansansa + JV (tai vaikka KL, koska hänkin ne näyttää tietävän) paljastaa ESBC:n vihjeensä kyseiselle päivälle = jokainen pystyisi itse omilla aivoillaan päättelemään, kuka teki ja mitä.

Toisekseen. Minua hämää tuo JV:n tuulettelu Mikkelin Jackpot-kierroksen 50 k€:n lundella. Minulla oli nuo vihjeet käytössä ja myös ne heti niiden perään lähetetyt jossitteluviestit, mutta valitettavasti en niitä en enää maileistani löydä. Sen kuitenkin muistan noista vihjeistä, että JV:n läpivarma oli toiseen kohteeseen keulapsyykillä ollut hevonen, joka ei lähtöään voittanut. 6 oikein-tuloksilla lunasti nyt 5,5k€, joten pelasiko JV lappunsa moninkertaisena vai minkälaisella pelikokonaisuudella tuon mainostamansa 50k€ nappasi? Kolmannen kohteen jättiskrelli Multi One oli Jorman arvioissa minun muistaakseni (korjatkaa, jos olen väärässä) 0% tai 1% ja D-luokiteltu eli käytännön luiskassa. Se, että joku pari prossaa ruksittu hevonen mainostetaan alipelatuksi arviolla 5% ja saadaan se kiinni jo pikkulapulle, ei vielä kesää tee...

JV: "Hovimäki voitti suuryllättäjänä. Se sisältyi jo ESBC:n pikkusysteemiin. Pelaamme mitä vihjaamme ja voitimme noin 50 000 euroa Hovimäen avulla. Voittolinjaa kopioimalla emme olisi voittaneet."

Olisi mukava kuulla, minkälaisella pelikokonaisuudella JV voitti "noin 50 000 euroa Hovimäen avulla.". Ainakaan vihjeitä suoraan kopioimalla se ei ollut mahdollista. Edelleenkään en täysin varmasti muista, millainen oli JV:n suora pelikokonaisuussuositus (jos sellaista edes 75-peliin oli) tuolle kyseiselle V75-kierrokselle, mutta 99% varmuudella voisin väittää, että niillä suosituksilla ei saatu edes tuota 6 oikein-tulosta. Ja edelleen, korjatkaa, jos ole väärässä.

Hankala uskoa, että JV olisi 65-kertaisella kaksarilla tuohon mainittuun 50k€ lundeen pystynyt. Viimeiseksi oljenkorreksi jää Nelkku, jonka kerroin oli vajaat 15 000. Peruspanoksella pelattuna tuolla olisi saanut kolmisen tonnia joten jos meinasi 50k€ upittaa, niin olisi tarvinnut pelata aika isolla kertaistuksella, mikä taas tuntuisi kovin oudolta, koska avauksen voittanut Multi One oli JV:n arvioissa (muistaakseni) käytännössä tapossa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


odds
Jäsen
Viestit: 2527
Liittynyt: 13.11.2003, 12:37

Tuotto: +718.57 yks.

Palautus%: 102.40%

Panosten ka: 3.21 yks.

Vetoja: 9344

Pisteitä: 4964
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja odds »

brickster kirjoitti: 1.Tarkoitettiin varmaankin että Linnakin hankkii ESBC:n arviot sitten kun ne on julkaistu.
Näin varmasti tarkoitti, mutta ilmaisi asian siten, että olisivat Linnan kanssa samalla viivalla toisien arvioita kyttäämässä.
Edellisessä vastineessa alleviivattiin seuraavaa:
Pelaan hevosia Suomessa, Ruotsissa ja Ranskassa vain ja ainoastaan ESBC:n julkaisemien prosenttiarvioiden perusteella
Tämä siis ei pitänyt paikkaansa. "ESBC:n julkaisemat prosenttiarviot" vaativat muiden vihjaajien seurantaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Twitteri

MLB 21 seuranta (päivitetty 14.6):

ML 98.9%
Totals 104.1%

Blogissa mietteitä tuloksien takaa:
MLB 21

Minikommentit


brickster
Jäsen
Viestit: 554
Liittynyt: 24.04.2003, 12:54
Pisteitä: 25

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja brickster »

odds kirjoitti:
Pelaan hevosia Suomessa, Ruotsissa ja Ranskassa vain ja ainoastaan ESBC:n julkaisemien prosenttiarvioiden perusteella
Tämä siis ei pitänyt paikkaansa. "ESBC:n julkaisemat prosenttiarviot" vaativat muiden vihjaajien seurantaa.
Saivartelua.
Kas kun et maininnut että varmaankin katsovat pelihetkellä paljonko v75 pelatuimmuusprosentit ovat jotta tietävät mitä hevosia on pelattu liikaa tai liian vähän.
Huvittavia nämä viestit joissa ei ole oikeaa asiaa, mutta yritetään kuitenkin löytää jotain sanottavaa ja tulkitaan tekstiä kuin piru raamattua.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

97-55-2 (4-6yks. panostus)
+135,602

tasapanoksella pelatut
5-0 +3,402

Minikommentit


MacGyver
Avatar
Jäsen
Viestit: 1198
Liittynyt: 05.12.2003, 03:14

Tuotto: -273.30 yks.

Palautus%: 91.30%

Panosten ka: 18.58 yks.

Vetoja: 169

Pisteitä: 765
Paikkakunta: Oulu

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja MacGyver »

Ensi lauantaina miehet vastakkain pöydän ääreen istumaan ja kumpikin vääntää omat v75 prossat lapulle. Katotaan miten täsmäävät. Kännykän käyttö kiellettyä. :mrgreen:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Mungo »

brickster kirjoitti:Tarkoitettiin varmaankin että Linnakin hankkii ESBC:n arviot sitten kun ne on julkaistu.
Kerrotko vielä mihin Linna ESBC:n arvioita tarvitsee kun JV kertoo suoraan jakavansa asiakkailleen sen hyödyn minkä saa soittamalla Voittolinjalta ja tämä osaltaan selittää arvioiden olevan samat tai lähes samat? Mietitääs asia toisin. Mä pistän Mungon NHL Oy pystyyn ja myyn arvioita 1 euro/kpl. Kerron hakevani joka aamu ESBC:n NHL-arviot ja jos arvio on erilainen arvio kuin mulla, pistän myyntiin saman kuin ESBC todeten että kun on kovan tason ammattilaiset asialla, arviot on lähes prosentilleen samat. Kopsaan vielä osan teksteistä mukaan. Rehellistä? Kaiketi nykykäsityksen mukaan. Moraalisesti OK? Ei siitä kukaan enää piittaa. Kysyn tätä ja muutamaa muuta asiaa huomenna Jorman esittämän yhteisen lounaan merkeissä. Hyväksyin kutsun koska on korrektia kuulla myös Vuoksenmaata, vaikka itse asia on minusta kiusallinen ja ulkopuolisille lähinnä nolo. Palataan sitten osaltani jos tarvetta on.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Ja kun vielä ravintolassa naureskellaan ja pilaillaan tämän voittavia ihmerupluuteja lajiin kuin lajiin kehittäneelle lapsinerolle, eikös silloin olisi kunnianloukkauksesta rikosilmoituksen teon paikka?!!!! Kun kerta kunnian ja omantunnon kautta vannottukin : "en oo varppi soittanut, mitään en oo ottanu, enkä kopioinu". :mrgreen: Jos kunniaa on loukattu ja omatunto puhdas, kipin kapin rikosilmoituksen tekoon!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


vetoja
Jäsen
Viestit: 58
Liittynyt: 01.02.2011, 15:28
Pisteitä: 21

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja vetoja »

Romppanen kirjoitti:
Toisekseen. Minua hämää tuo JV:n tuulettelu Mikkelin Jackpot-kierroksen 50 k€:n lundella. Minulla oli nuo vihjeet käytössä ja myös ne heti niiden perään lähetetyt jossitteluviestit, mutta valitettavasti en niitä en enää maileistani löydä. Sen kuitenkin muistan noista vihjeistä, että JV:n läpivarma oli toiseen kohteeseen keulapsyykillä ollut hevonen, joka ei lähtöään voittanut. 6 oikein-tuloksilla lunasti nyt 5,5k€, joten pelasiko JV lappunsa moninkertaisena vai minkälaisella pelikokonaisuudella tuon mainostamansa 50k€ nappasi? Kolmannen kohteen jättiskrelli Multi One oli Jorman arvioissa minun muistaakseni (korjatkaa, jos olen väärässä) 0% tai 1% ja D-luokiteltu eli käytännön luiskassa. Se, että joku pari prossaa ruksittu hevonen mainostetaan alipelatuksi arviolla 5% ja saadaan se kiinni jo pikkulapulle, ei vielä kesää tee...

JV: "Hovimäki voitti suuryllättäjänä. Se sisältyi jo ESBC:n pikkusysteemiin. Pelaamme mitä vihjaamme ja voitimme noin 50 000 euroa Hovimäen avulla. Voittolinjaa kopioimalla emme olisi voittaneet."

Olisi mukava kuulla, minkälaisella pelikokonaisuudella JV voitti "noin 50 000 euroa Hovimäen avulla.". Ainakaan vihjeitä suoraan kopioimalla se ei ollut mahdollista. Edelleenkään en täysin varmasti muista, millainen oli JV:n suora pelikokonaisuussuositus (jos sellaista edes 75-peliin oli) tuolle kyseiselle V75-kierrokselle, mutta 99% varmuudella voisin väittää, että niillä suosituksilla ei saatu edes tuota 6 oikein-tulosta. Ja edelleen, korjatkaa, jos ole väärässä.

Hankala uskoa, että JV olisi 65-kertaisella kaksarilla tuohon mainittuun 50k€ lundeen pystynyt. Viimeiseksi oljenkorreksi jää Nelkku, jonka kerroin oli vajaat 15 000. Peruspanoksella pelattuna tuolla olisi saanut kolmisen tonnia joten jos meinasi 50k€ upittaa, niin olisi tarvinnut pelata aika isolla kertaistuksella, mikä taas tuntuisi kovin oudolta, koska avauksen voittanut Multi One oli JV:n arvioissa (muistaakseni) käytännössä tapossa.
Jos pelit olivat viisinumeroinen summa euroja, niin kai tuolla rahalla suuren pelikokonaisuuden saa aikaiseksi. Ja siihen kokonaisuuteen mahtuu 6-oikein tuloksia puolen tusinaa, ellei enemmänkin. Lisäksi viitoset päälle.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


fisseri
Jäsen
Viestit: 47
Liittynyt: 05.02.2007, 14:27
Pisteitä: 0

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja fisseri »

Ongelman ydin piilee juuri siinä, ettei Utjakkailla ja Neoilla ole mitään käsitystä raveihin liittyvästä todennäköisyyslaskennasta. Mutta älkää huolestuko, harvalla tuntuu olevan :lol: Utjakaskin kun kuulemma rahaa on totolla tehnyt jo 40v ajan, niin kelpaatiko kysyä kuinka paljon? :mrgreen: vai miten se oli? Ilmeisesti asiakirjat on just nyt jossain hukassa.

Kuten ehdotettiinkin, niin Linna ja Vuoksenmaa pitäisi saada johonkin neuvottelutilaan laatimaan arviot sillä hetkellä kun listat muodostuvat vaikka nyt V5seen. Aikaa vaikkapa tunti, eikä teleliikennettä mihinkään suuntaan. Jorma sanoi jo hoitavansa halutessaan tuon homman 1/2 tunnissa :D Siinä voisi joillakin hymy hyytyä tämän tilaisuuden jälkeen.

Jorma valehteli toki silmät ja suut täyteen sitä itteään mitä Mikkelin kierrokseen tulee, aivan samoin kuin tuosta 1/2 tunnista.. mutta muuten kävi niin ettei Linnalle jäänyt enää sanan sijaa Jorman viimeisen hyökkäyksen jälkeen. Ammattimies on aina oikeassa, vaikka olisikin väärässä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


vetoja
Jäsen
Viestit: 58
Liittynyt: 01.02.2011, 15:28
Pisteitä: 21

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja vetoja »

fisseri kirjoitti:
Kuten ehdotettiinkin, niin Linna ja Vuoksenmaa pitäisi saada johonkin neuvottelutilaan laatimaan arviot sillä hetkellä kun listat muodostuvat vaikka nyt V5seen. Aikaa vaikkapa tunti, eikä teleliikennettä mihinkään suuntaan. Jorma sanoi jo hoitavansa halutessaan tuon homman 1/2 tunnissa :D Siinä voisi joillakin hymy hyytyä tämän tilaisuuden jälkeen.

Jorma valehteli toki silmät ja suut täyteen sitä itteään mitä Mikkelin kierrokseen tulee, aivan samoin kuin tuosta 1/2 tunnista.. mutta muuten kävi niin ettei Linnalle jäänyt enää sanan sijaa Jorman viimeisen hyökkäyksen jälkeen. Ammattimies on aina oikeassa, vaikka olisikin väärässä.
Kannatan ajatusta, että laitetaan miehet samaan koppiin. Sen verran niillä kuitenkin täytyy olla yhteyksiä, että pääsevät käsiksi omiin tietokantoihinsa. Et kai odota, että kellään on tietokanta päässään mukana. Mikkelistä raveista - muistelisin, että esbc:n sivuilla oli joku iso kuponki näytillä. Todennäköisesti kuponkeja on ollut useita, mikäli pelit ovat olleet viisinumeroisissa summissa

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

[quote="fisseri"]Ongelman ydin piilee juuri siinä, ettei Utjakkailla ja Neoilla ole mitään käsitystä raveihin liittyvästä todennäköisyyslaskennasta. Mutta älkää huolestuko, harvalla tuntuu olevan :lol: Utjakaskin kun kuulemma rahaa on totolla tehnyt jo 40v ajan, niin kelpaatiko kysyä kuinka paljon? :mrgreen: vai miten se oli? Ilmeisesti asiakirjat on just nyt jossain hukassa.[quote]

Ai jaa, Ok my friend :mrgreen: Minä en kuitenkaan myy palvelujani, Jorma ja muut maksulliset palvelut myyvävät, joten heille suotavaa olisi esittää faktat, paljonko vihjeet ovat tuottaneet. Jos minä alkaisi myymään ravivihjeitä, seuranta löytyisi, mistä asiakas voisi tarkistaa, luottaako arvioihin vai ei. Vaan kelpati toki kysyä, toki kelpati :lol:

Sinulla kun tuo ravien todennäköisyyslaskenta on hallussa, niin alappa postailemaan fooorumille arvioitasi!!! Olisi kiva saada tännekkin elämää, minä yritän tästä eteenpäin postailla noita idoitani tuonne ravi-ketjuun, vaikka minä toki olen sitä mieltä, että todennäköisyysarviot ovat aina tekijänsä subjektiivisia näkemyksiä lähdöistä, otteluista jne, mutta teillä superrubluudimiehillä voi olla ässä hihassa? :lol: Minä ota kantaa todennäköisyysarvioissa ja pelissäni rohkeasti omien näkemyksieni puolesta, peesaa sinä markkinoita ja pelaa niiden mukaan :mrgreen: :mrgreen:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut Utjakas, 01.02.2011, 18:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


Hopon
Jäsen
Viestit: 104
Liittynyt: 24.01.2004, 13:07

Tuotto: -3.46 yks.

Palautus%: 68.55%

Panosten ka: 1.83 yks.

Vetoja: 6

Pisteitä: 29

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Hopon »

Miettikääpä vähän tuota kopissa laskemista tässä tapauksessa:
- Vuoksenmaan pitäisi saada mahdollisimman samat prossat kuin Linnan ja
- Linnan pitäisi saada selvästi erilaiset prossat kuin Vuoksenmaan.

Asetelma olisi sairas.

Mitä sanovat peliteorian asiantuntijat?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

vetoja kirjoitti:
fisseri kirjoitti:
Kuten ehdotettiinkin, niin Linna ja Vuoksenmaa pitäisi saada johonkin neuvottelutilaan laatimaan arviot sillä hetkellä kun listat muodostuvat vaikka nyt V5seen. Aikaa vaikkapa tunti, eikä teleliikennettä mihinkään suuntaan. Jorma sanoi jo hoitavansa halutessaan tuon homman 1/2 tunnissa :D Siinä voisi joillakin hymy hyytyä tämän tilaisuuden jälkeen.

Jorma valehteli toki silmät ja suut täyteen sitä itteään mitä Mikkelin kierrokseen tulee, aivan samoin kuin tuosta 1/2 tunnista.. mutta muuten kävi niin ettei Linnalle jäänyt enää sanan sijaa Jorman viimeisen hyökkäyksen jälkeen. Ammattimies on aina oikeassa, vaikka olisikin väärässä.
Kannatan ajatusta, että laitetaan miehet samaan koppiin. Sen verran niillä kuitenkin täytyy olla yhteyksiä, että pääsevät käsiksi omiin tietokantoihinsa. Et kai odota, että kellään on tietokanta päässään mukana. Mikkelistä raveista - muistelisin, että esbc:n sivuilla oli joku iso kuponki näytillä. Todennäköisesti kuponkeja on ollut useita, mikäli pelit ovat olleet viisinumeroisissa summissa

Ja mikä tämän megalomaaniset mediatapahtuman tilastollinen merkitys olisi? Antaapa fisserin vastata, kun hänellä on tuo todennäköisyyslaskenta hallussa, antaisiko tämä yksi testi tilastollisesti luotettavan vastauksen? :mrgreen:


Muistaakseni oli joku kuponki...Minusta tuntuu, että nämä Jorman jutut ovat olleeet muistaakseni en soittanut, tai soitin, en soittanut silloin, soitin vaan en kopioinut, en ainakaan silloin soittanut tai kopioinut, mitään en oo ottanut, ehkä otin ehkä en...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


vetoja
Jäsen
Viestit: 58
Liittynyt: 01.02.2011, 15:28
Pisteitä: 21

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja vetoja »

Utjakas kirjoitti:

Muistaakseni oli joku kuponki...Minusta tuntuu, että nämä Jorman jutut ovat olleeet muistaakseni en soittanut, tai soitin, en soittanut silloin, soitin vaan en kopioinut, en ainakaan silloin soittanut tai kopioinut, mitään en oo ottanut, ehkä otin ehkä en...
Hypätään nyt ensin. Ehkä otin, ehkä en. Ehkä olen Matti Nykänen, ehkä en.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Mungo kirjoitti:Jorman kysymykseen mitä sitten pitäisi tehdä totesin, että täysin ulkopuolisen eli mun silmin ottaisin sinuna heti henkilökohtaisesti yhteyttä Kari Linnaan ja sopisin asian siten kuin se miesten välillä sopia pitää. Jorma lupasi olla yhteydessä Kari Linnaan vielä tänään.
Kari Linna soitti ja kertoi Jorma Vuoksenmaan ottaneen häneen eilen yhteyttä. Hyvä niin, Jorma piti sanansa. Karin kysymykseen mitä nyt pitäisi tehdä totesin, että nyt kun vuoropuhelu välillänne on käynnistynyt, minä jään välittäjän roolista pois ja jatkotoimista sovitte sitten keskenänne.

Mitä muuten tulee ESBC:n arvioihin ja toimintaan, olen itse valmis palaamaan asiakkaaksi kunhan tämä ravicase on sovittu ja julkinen seuranta ESBC:n arvioista toteutettu ainakin jalkapallon ja jääkiekon osalta. Ulkopuolisen silmin ESBC:n brändi lähtee uudelleen nousuun muutosten sekä aiempaa suuremman avoimuuden ja läpinäkyvyyden kautta. En koe katkaisseeni siteitä ESBC:n suuntaan pysyvästi vaan asiakkuuteni olevan tavallaan telakalla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut Mungo, 02.02.2011, 14:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin