Tänään on 29.03.2024, 00:46.

Löytyisköhän täältä monivetoporukkaa?

Keskustelua vedonlyöntiyhtiöt ja rahaliikenne ympärillä.
Vastaa Viestiin
tumppi1982
Jäsen
Viestit: 41
Liittynyt: 30.10.2003, 06:47
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja tumppi1982 »

Miten olette ajatelleet vetojen viikkomäärää, itse ajattelisin että ainakin alkuun yksi veto/viikko. Ehtisi paremmin tutustumaan kohteisiin. Niin ja kahden kohteen vedot kannattaa varmaan unohtaa, ainakin noin suurilla panoksilla, muuten veto voi mennä tappiolle vaikka osuisikin. Mitä mieltä olette, tekisikö yksi henkilö vedot vai kannataisiko käydä keskusteluja esim. täällä palstalla?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Tärkeintä ei ole voitto vaan suuret kertoimet!

Minikommentit


JAH
Jäsen
Viestit: 1180
Liittynyt: 06.03.2003, 15:02
Pisteitä: 80
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja JAH »

Mielestäni on turhaa alkaa etukäteen päättämään että "pelataan vain yksi monari viikossa". Joinain viikkoina voi olla pari-kolmekin ihan pelattavaa monaria joten ei kannata alkaa turhan tiukkoja rajoja asettelemaan.

Elvikselle sen verran, että tuskin kovin moni tähän porukkaan tulisi jos siitä pitäisi maksaa vetäjälle jotain ihmeellisiä korvauksia. Eikös se olisi sama sitten jos soittaisi johonkin vihjepalveluun 2€/min? Nythän periaatteessa porukka rahoittaa vetojen tekijää/tekijöitä ja kaikki ovat tyytyväisiä jos osuu. Ei minulla ainakaan ole yletöntä painetta osallistua erikseen jokaisen kohteen maalilukujen päättämiseen. Pääasia että haetaa kunnon kertoimia; tulee sitten kunnolla jos osuu. :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Hannu Jortikka: "Wake up Atte Pentikäinen this morning!"

Minikommentit


Arrows
Jäsen
Viestit: 1776
Liittynyt: 17.01.2003, 21:55

Tuotto: +5.08 yks.

Palautus%: 106.91%

Panosten ka: 1.88 yks.

Vetoja: 39

Pisteitä: 75

Viesti Kirjoittaja Arrows »

Itse vedin vastaavanlaista kimppaa parisen vuotta sitten ihan hyvällä menestyksellä. Ajattelin koota osittain omaan kokemukseen perustuvia kommentteja seuraavaan:

1) Kannattaa pitää hyvin selkeä linja siitä kuka on mukana ja kuka ei. Suljettu kimppa, jossa ihan jokainen heppu ottaa osaa jokaiseen pelattavaan monivetoon yleensä samalla summalla olisi ideaalitilanne. Tietysti kimpan vetäjältä löytyy jokaisen puhelinnumerot ja osoitteet ongelmatilanteiden varalta. Jos tarkoituksena on pidempiaikainen sijoittaminen kuin vain muutamien sattumanvaraisten monivetojen pelaaminen niin kannattaa vaatia mukanaolijoilta jonkinmoinen sitoutuminen kimppaan - sanotaan vaikka ensimmäisten 30 vedon ajaksi. Mikään ei ole turhauttavampaa kuin huomata hyvän kimpan kuivuvan kasaan ensimmäisten 10 vedon jälkeen, kun ei olekaan tullut osumia.

2) Kimpan vetäjällä on hyvä olla vaikka noin parin viikon vetoihin vaadittavat rahat kerättynä osallistujilta. Yhdessä ykköskohdan kanssa vältytään turhalta jossittelulta, miten joku unohti ilmottautua mukaan kierrokselle. Älkää aliarvioiko sitä vitutuksen määrää, mikä siitä seuraa jos tällä pelaamatta jääneellä lisärahalla olisikin saatu iso potti kiinni.

3) Selkeä päätös siitä kuka tekee arviot tai mistä ne hankitaan. En suosittele vaihtelua, että tällä kierroksella tekee tämä henkilö arviot ja seuraavalla joku toinen ja kolmannella taas ostetaan joltain analyysipalvelulta (unohdetaan nyt että kaikki ei seuraa kaikkia lajeja mutta varmasti joku ainakin ymmärsi pointin). Ei ole mukavaa vertailla, miten tällä kertaa olisikin osunut ostetut arviot kun tulikin päätettyä että pelataanpas tällä kertaa omilla arvioilla kun toisilla arvioilla jäi osumistodennäköisyys pienemmäksi.

4) Pelatut rivit mahdollisimman nopeasti kohteen sulkeutumisen jälkeen kaikille nähtäväksi. On hienoa jännätä miten omat vedot sujuvat ja kaiken lisäksi ei jää kenellekään mitään sanomista, että vetäjä on muokannut rivejä nähtyään tulokset ja pitänyt ison potin itsellään.

5) Jos on huolissaan miten voitonmaksu toimii, niin miettisin kyllä kahdesti osallistuisinko kimppaan ollenkaan. Tietysti kaikennäköisiä mustia lampaita löytyy mutta mikäli kimppa toimii ja yhteistiedot on vaihdettu, niin pitäisin tätä riskiä minimaalisena. Sehän olisi kuin kavereilta varastamista ja siitä jää vielä kiinni kaiken lisäksi.

Nimim. kerran 15k tilille kolahtaneena

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


luope
Jäsen
Viestit: 67
Liittynyt: 05.09.2003, 12:50
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja luope »

Itse olen vetänyt erillisiä porukoita jo kymmenkunta vuotta enkä koe että siitä tulisi itselle kohtuuttomia kuluja. Enemmänkin hyvää mieltä kun välillä tulee kehuja. Jos jollain on aikaa vetää tätä porukkaa niin KIITOS siitä hänelle. Tässä pelissä saadaan tulosta juuri suurilla rivimäärillä, tiedolla ja tottakai tuurilla. Elikkä porukka kasaan ja sääntöjä viilaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Peoplez
Jäsen
Viestit: 234
Liittynyt: 05.01.2004, 22:20
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peoplez »

Tuo yhteystietojen vaihtaminen on kyllä itsestäänselvä juttu. Mutta tuskin kukaan jaksaa alkaa kusettaa tämmöisessä jutussa ketään, siinähän kävisi huonosti :)
Toivottavasti tästää tulee jotain ja porukka pysyis sitten kimpassa vaikka ei heti osuiskaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Elvis
Jäsen
Viestit: 259
Liittynyt: 10.02.2003, 15:15
Pisteitä: 2

Viesti Kirjoittaja Elvis »

Mun pointti oli siinä mun viestissäni. Jos sä tarkotit tolla sitä, että miksi mä yleensä osallistuin tähän keskusteluun, niin en mä siihen sun lupaasi tarvi!
Mä en muuten nähnyt yhdessäkään viestissäsi, että sä olisit valmis tekemään yhtään mitään ton asian suhteen? Sä kyllä höpötät yhteishengestä yms, mutta sähän vaan etsit jotakuta, joka on valmis tekemään kaiken työn sun puolestasi ilman minkäänlaista korvausta! Onhan tollaseen tietysti kiva osallistua, kun ei itse tosiaan tarvi tehdä mitään tai huolehtia mistään muusta kuin, että saanhan mä varmasti kaikki voitot heti itselleni.
Noi oli ihan mitättömiä pikku juttuja mitä mä laitoin tonne, tollasia on vielä paljon muitakin. Mutta jätetään nyt laittamatta niitä tänne, kun ei teitä selvästi kiinnosta. Onhan se tietysti tyhmää ja turhaa puhua tollasista asioista etukäteen, noita on paljon parempi miettiä sitten kun esim joku ongelma sattuu kohdalle.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


hyde
Jäsen
Viestit: 220
Liittynyt: 29.08.2003, 16:14
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Jkl:n mlk

Viesti Kirjoittaja hyde »

Joka ukko tai akka, joka haluaa olla mukana kimpassa, laittakoot nyt mailia mulle tulemaan. Katotaan monta meitä on ja päätetään jatkosta. Tää viestiketju homma tekee jutun sekavaksi. Lähtökohta on, että panos/kierros ois n. 200€. Se jaetaan tietysti mukana olevien kesken. En osaa sanoa, montako kierrosta/vk/kk pelataan, mutta kuvittelisin järkeväksi jäkismonivetojen rajaamisen tän ulkopuolelle (sm-liiga). Mietitään NHL:aa. Näinollen pari kierrosta tulis viikossa ja kuukaudessa n. 200€/hlö.

Laittakaa siis mailia, kaikki tässä viestiketjussa olevat ajatukset otetaan varmasti huomioon ja kun soiro herää, niin pitää kysellä sitä vetäjän hommaa. Jos joku muu on valmis ja omaa hyvät resurssit veturiksi niin ilmoittautukoot. Siis nyt kaikki, jo taululla ilmoittautuneetkin mailia mulle hyde@jippii.fi. Tässä vaiheessa riittää pelkkä nikki jota käytätte tänne foorumiin kirjoittaessanne. Yks, kaks, koli, neli :P

Ainiin. Viimeinen ilmoittautumispäivä on ens perjantai 30.1 ja kello 18. :!: :!: :!:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Bluude
Jäsen
Viestit: 675
Liittynyt: 18.01.2004, 19:11

Tuotto: +10.71 yks.

Palautus%: 101.34%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 266

Pisteitä: 40
Paikkakunta: In the darkness on the edge of town

Viesti Kirjoittaja Bluude »

Peruutus

Se joka tätä hommaa lähtee nyt sitten vetämään jos kukaan lähtee niin voi miinustaa mut pois listasta. Ei köyhä opiskeja tohon noilla ehdoilla lähde.

-- Samuli --

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


hyde
Jäsen
Viestit: 220
Liittynyt: 29.08.2003, 16:14
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Jkl:n mlk

Viesti Kirjoittaja hyde »

Bluude kirjoitti:Peruutus

Se joka tätä hommaa lähtee nyt sitten vetämään jos kukaan lähtee niin voi miinustaa mut pois listasta. Ei köyhä opiskeja tohon noilla ehdoilla lähde.

-- Samuli --
Ok, oisit voinut joskus olla rikas opiskelija :lol: :lol: .
Ehtojahan ei vielä ole edes olemassa, mutta karkea arvio voisi olla tuo 20€/kierros per nessu. Täytyy katsoa ja etsiä sellainen rivienlaatija tai useampi tähän hommaan, jotta saadaan jotakin tuottojakin kakskymppisillemme.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Aki Lahti
Avatar
Jäsen
Viestit: 2584
Liittynyt: 16.01.2003, 18:53
Pisteitä: 1783
Paikkakunta: Iitti

Viesti Kirjoittaja Aki Lahti »

Olen samoilla linjoilla Elviksen kanssa. Rivin tekijälle ja sen pelaajalle kuuluu jonkinasteinen kulukorvaus esim 1-3% jokaisen osallistujan panososuudesta. Etenkin jos homma on systemaattista ilmoitetaan ajoissa pelit,jotka pelataan - lähetetään pelirivit. Pelataan 4-5 monivetoa viikossa,joka viikko. Ikinä ei voi olla varma milloin on se hyvä kierros eli ylikerroin ja tämän vuoksi jokainen kierros pelit sisään.


1000 rivin monivetoa ei syötetä muutamassa sekunnissa. Etenkään jos rivin laatijalla ja syöttäjällä on hitaat internet yhteydet esim GPRS tai 56 modeemi. Nykyaikana lähes jokaisella tuppaa olemaan vähintää 512 adsl,mutta Suomesta löytyy vielä paljon minne moista ylellisyyttä ei tulla saamaan useaan vuoteen.

Kokemusta on monivetokimpan vetämisestä parin vuoden ajan ja tällä välillä on tullut vastaan aika paljon eri tyylisiä ihmisiä,jotkut odottavat suuria potteja kuukaudessa jos ei tule niin sitten homma tyrehtyy joidenkin osalta. Aina on niitä,jotka odottavat tuloksia - heti. Pitkäjänteisyys on hyvästä. Välillä tätä ehtoa ei ole kyllä itsekään rivien laadinnassa noudattanut.

200 euroa on kova hinta 1kk peleistä ottaen huomioon,että pahimmassa tapauksessa ensimmäinen osuma ei tulekaan kuukauden aikana.
monivetopelien etu on laskenut jonkin verran. Jos jollain kimpalla on sellaisia niin varakkaita henkilöitä ,jotka voivat sijoittaa hyvällä omalla tunnolla 200 euroa kk jatkuvalla syötöllä niin. Rivien laadinnassa ehkä perustaa yhteinen kassa vaikkapa 20 000 euroa. Pelaa rivit vaikkapa kelly/4 ja osuman tullessa lisää voiton kassaan ja tappion tullessa vähentää. Tämän taktiikan huonona puolena on se,että alkukierroksilla tulee panostettua varmaankin enemmän kuin 1000 riviä ja panostuksest voivat pahimmassa tapauksessa pyöriä 500 - 1000 euron hujakoilla. Tietenkin jos käyttää jotain kerroinrajaa vaikkapa 10 000 kertoimiset ylikertoimet rivimäärä laskee paljon,mutta samoin tekee voittotodennäköisyyskin.

2 kohteen jääkiekko voi olla tietyissä tilanteissa 3 kohteen jalkapalloa parempi peli jos panostetaan Kellyn kaavalla. Yhteistodennäköisyys nousee korkeaksi. Panokset matalissa voittolukemissa omaavissa riveissä useita euroja jopa kymmeniä. Tasapanoksilla pelattaessa 2 kohteen jääkiekko ei ole isolla systeemillä ehkä niin kannattava.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


naama
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 18.07.2003, 10:20
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja naama »

Mukana ollaan jos porukkaan vielä sopii?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Sly_Dog
Jäsen
Viestit: 33
Liittynyt: 01.04.2003, 21:45
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Sly_Dog »

Itse voisin kyllä syöttää rivit ilman mitään palkkoita, mutta 20€/kierros kuitenkin suht paljon kun pelaan muutakin :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


hyde
Jäsen
Viestit: 220
Liittynyt: 29.08.2003, 16:14
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Jkl:n mlk

Viesti Kirjoittaja hyde »

Hei Sly! Mitään ei ole vielä päätetty. Meitä "varmoja" on jo nyt 8 kpl ja veikkaanpa, että lopulta jo 15. Jos pelataan 1000 riviä/kiekka, niin kustannus on silloin mmm...13.33€. Toivotaan nyt, että väkeä ilmoittautuu.
hyde@jippii.fi

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


tumppi1982
Jäsen
Viestit: 41
Liittynyt: 30.10.2003, 06:47
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja tumppi1982 »

Kyllä mullekin toi 200€/kk on aika paljon ainakin jos voittoja ei ala tulla, sellainen reilu 100€ voisi olla sopiva ainakin alkuun...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Tärkeintä ei ole voitto vaan suuret kertoimet!

Minikommentit


hyde
Jäsen
Viestit: 220
Liittynyt: 29.08.2003, 16:14
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Jkl:n mlk

Viesti Kirjoittaja hyde »

Jo 10 ilmoittautunutta monivetoporukaan :lol: . Tule sinäkin mukaan. Ilmoittaudu osoitteeseen hyde@jippii.fi muista liittää mukaan nikkisi jolla taululle kirjoittelet. Ilmoittautumisaikaa 30.1 klo 18.00 saakka :!: .

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


sillve-9
Jäsen
Viestit: 1
Liittynyt: 25.01.2004, 20:10
Pisteitä: 0
Paikkakunta: jämsä

monivetoporukkaa!

Viesti Kirjoittaja sillve-9 »

No joo mukana oltais jos porukkaan mahtuu!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

veli vetomies

Minikommentit


Tuomo
Jäsen
Viestit: 304
Liittynyt: 19.04.2003, 02:07
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Tuomo »

Jes!!! Nyt on jo 11. Vai onko hyde tullut lisää sähköpostia?

Mun mielestä se olisi hyvä, että jos viikossa on esim. neljä monivetoa niin laitettaisiin monivetojen laittajan tilille 4*20€, eli niinku viikon välein maksettaisiin... Ymmärsittekö?

Täälä vois pitää sitte jotain seurantaa noista monivedoista ja kaikkien "omista monivetokassoista" eli paljonko soiron tilillä on kenenkin rahaa... Mä voin pitää.

Niin ja sellasta vielä, että mä voisin myös syöttää rivit ilman mitään bonuksia...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


hyde
Jäsen
Viestit: 220
Liittynyt: 29.08.2003, 16:14
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Jkl:n mlk

Viesti Kirjoittaja hyde »

sillve-9, laittaisitko mailia mulle hyde@jippii.fi. Meitä on 10 virallisesti, tosin siitä puuttuu sillve-9 ja soiro, kun soiro ei ole ilmoittautunut, eikä ole tainnut taululla nyt pyörähtääkkään. Odotellaan Tuomo perjantaihin ja mietiskellään pelisäännöt sitten. Onko varaa tehdä 4x20€ rivit viikossa? Se on kuitenkin 3-400 kuussa. Täytyy kuitenkin kyetä harrastamaan muutakin. Tai jos meitä olisi 15 niin sitten vain 13.33/kierros. Voi olla, että joku ilmoittautuneista jättäytyy vielä poiskin. Ei se 1000 riviäkään ole kuin veteen piirretty viiva, voi se mun puolesta olla muukin rivimäärä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Tuomo
Jäsen
Viestit: 304
Liittynyt: 19.04.2003, 02:07
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Tuomo »

No jos se on kaikilta 13,33€ viikossa ja jotkut mun muistaakseni on täälä puhunut, että 2 kohteen monivetoja eikä nhl-monivetoa kannata pelata, niin esim. tällä pelilistalla Veikkauksella, mikä nyt on käynnissä on 2 monivetoa, joita pelattaisiin jos edellä mainitut monivedot jätettäisiin pois, joten 13,33€*2=26,66€/viikko. Ei paha...

Vai mitä sä oot mieltä noista 2 kohteen- ja nhl-monivedoista? Noh, katellaan niitä sitte myöhemmin, kun sovitaan viralliset pelisäännöt.

:wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


naama
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 18.07.2003, 10:20
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja naama »

No kyllä tuo 3-400€ on aika paljon, 200€ mun mielestä ehdoton maximi per/kuukausi ja silläkin ei paljon muuta pelaamista harrasteta....vai mitä tuumaatte??

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Peoplez
Jäsen
Viestit: 234
Liittynyt: 05.01.2004, 22:20
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Peoplez »

Mun puolesta nuo kahden kohteen monivedot vois jättää suosiolla pois. 300-400 euroa kuussa on kyllä rehellisesti liikaa. 200 ois aika maksimi. Mutta toivotaan että porukkaa tulis lähemmäs 15.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


parre
Jäsen
Viestit: 590
Liittynyt: 17.01.2003, 18:39
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja parre »

Peoplez kirjoitti:Mun puolesta nuo kahden kohteen monivedot vois jättää suosiolla pois. 300-400 euroa kuussa on kyllä rehellisesti liikaa. 200 ois aika maksimi. Mutta toivotaan että porukkaa tulis lähemmäs 15.
Kuhan sais sen rungon kasaan....
Noi 2 kohteen monarit on kyllä hyviä ja niistä tuskin ihan heti löytää 1000 riviä ellei ota 10 maalia mukaan.
ja mielestäni kannattaa panostaa tuottaviin riveihin enemmänn kuin 20 centtiä.
Mutta kuten hyde tossa sanonut kuhan saadaan runko kasaan mietitään sitten.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


soiro
Jäsen
Viestit: 1469
Liittynyt: 07.04.2003, 17:26

Tuotto: +1.93 yks.

Palautus%: 127.57%

Panosten ka: 1.00 yks.

Vetoja: 7

Pisteitä: 528
Paikkakunta: 65.767 24.400

Viesti Kirjoittaja soiro »

On ollut sen verran haipakkaa viimeisen viikon aikana että ei ole ehtinyt paljoa foorumilla pyörimään. Osallistujia vaikuttaisi olevan ihan kiitettävä määrä mukana. Tällä hetkellä näyttää siltä että itselleni on noiden viikonlopun (perjantai&sunnuntai) monivetojen syöttäminen oikeaan kellonaikaan(hetkeä ennen sulkeutumista) liki mahdotonta. Siksi ehdotankin jotakin toista ihmistä rivien syöttäjäksi ja porukan vetäjäksi. Mitä noihin kahden kohteen jääkiekkomonivetoihin tulee, niin niissä kyllä kannattaa ehdottomasti olla mukana. Jos ei tuhannella rivillä ja minimipanoksella, niin vaikkapa viidelläsadalla rivillä ja kellyllä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Nauroivat kun kerroin ryhtyväni koomikoksi. Eivätpä naura enää.

Minikommentit


hyde
Jäsen
Viestit: 220
Liittynyt: 29.08.2003, 16:14
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Jkl:n mlk

Viesti Kirjoittaja hyde »

Edit :!: :!: :!:

Perutaan päätös :twisted: tuli nälissään puhuttua läpijä päähänsä.
Puhutaan mieluummin rivin max. hinnoista/monari. Jaetaan se sitten miten laatija parhaimmaksi näkee. <Muutenhan tää porukka hajoaa käsiin.


:arrow: päätös 1. Pelataan 2 kohteen jääkiekkomonarit 500 rivillä ja kellyllä. Futismonarit tunteella ja tuoksuilla, mietitään rivimäärää. :oops:

Tämä on voimassa,

:arrow: Löytyykö vapaaehtoista rivien syöttäjää. Mukana nyt 11 tai 12 hlöä ja potti kasvaa. Mun mailiin oli ilmoittautunutkin jo vapaaehtoisia vetäjiä, mutta vielä kerran, kellä ois hyvät edellytykset/taitoa/kokemusta?

Halukkaat taululle riviin vielä kerran ja uudet tulokkaat ilmoittautukaa hyde@jippii.fi perjantai klo 18 mennessä.

Aloitetaan helmikuun ekalla viikolla.

Mä lähden nyt leipäjonoon, Prisman.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut hyde, 26.01.2004, 18:33. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Minikommentit


Stüldt Håjt
Jäsen
Viestit: 2
Liittynyt: 26.01.2004, 11:40
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Stüldt Håjt »

Paljonko tämä nytten tulisi kustantamaan per kk? Onko noista arvioista lähempänä 200€ vai 33.33€?

Nimim. Suht. köyhä opiskelija.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin