Tänään on 28.03.2024, 18:20.

Jypin pelaajapolitiikka vs. Jokereiden rahat = 2

Eurooppalainen jääkiekkoilu.
Vastaa Viestiin
hyde
Jäsen
Viestit: 220
Liittynyt: 29.08.2003, 16:14
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Jkl:n mlk

Jypin pelaajapolitiikka vs. Jokereiden rahat = 2

Viesti Kirjoittaja hyde »

Jokerit kaappasi Drouinin

Jokerit on vahvistanut joukkuettaan JYPissä tämän kauden pelanneella Pierre Claude Drouinilla, jonka sopimus kattaa loppukauden.

Näin sitä pitää. Jypillähän näitä miehiä riittää. Toisaalta P-C ei ole mun mielestäni ollut niin hyvä pelaaja, kuin Jypin organisaatio odotti ennen kauden alkua. Mies on saanut peliaikaa lähinnä 2 kentällisessä, joissa on toki tehnyt tasaisesti pisteitä.

Mutta, mutta: Jyppi on nyt 3 pisteen päässä pudotuspeliviivasta, yhden ottelun edellään olevia Ässiä enemmän pelanneena. Onko tämä nyt viesti siitä, että tavoitteesta lipsutaan (play-off) ja katsojat petetään Ilvesmäisellä kesken kauden tapahtuvalla pelaajamyynnillä? Onneksi en ole kausikorttilainen.

Nyt taas kuormitetaan lisää jo ennestään väsyneitä 1 kentän miehiä ja odotellaan ihmeitä omilta junnuilta, joita on kai pakko ajaa sisään joukkueeseen loukkaantumisien varalta.

Täältä tähän

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mamba
Jäsen
Viestit: 595
Liittynyt: 11.03.2003, 17:18

Tuotto: +19.96 yks.

Palautus%: 102.00%

Panosten ka: 5.91 yks.

Vetoja: 169

Pisteitä: 208
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Mamba »

Eihän toi Drouin oo saanu kentällä mitään aikaiseksi viimeisen parin kuukauden aikana. Varsinkin ketjukaveri Sillgrenin loukkaantumisen jälkeen miehen tehot ja asenne on romahtivat.

Drouin oli todennäköisesti hinta/laatusuhteeltaan joukkueen huonoin pelaaja tällä hetkellä, enkä ainakaan mä jypin kannattajana jää kaipaamaan miestä joka ei viitsi luistella pois paitsioasemasta vaihtoaitioon kun oman joukkueen seuraava kentällinen on jo ylittämässä hyökkäyssiniviivaa.

Saas nähdä hakeeko jyppi Drouinille paikkaajan omista junnuista vai mestiksestä. :D Kovin suuria nimiä tuskin on odotettavissa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


hyde
Jäsen
Viestit: 220
Liittynyt: 29.08.2003, 16:14
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Jkl:n mlk

Viesti Kirjoittaja hyde »

Mamba kirjoitti:Eihän toi Drouin oo saanu kentällä mitään aikaiseksi viimeisen parin kuukauden aikana. Varsinkin ketjukaveri Sillgrenin loukkaantumisen jälkeen miehen tehot ja asenne on romahtivat.

Drouin oli todennäköisesti hinta/laatusuhteeltaan joukkueen huonoin pelaaja tällä hetkellä, enkä ainakaan mä jypin kannattajana jää kaipaamaan miestä joka ei viitsi luistella pois paitsioasemasta vaihtoaitioon kun oman joukkueen seuraava kentällinen on jo ylittämässä hyökkäyssiniviivaa.

Saas nähdä hakeeko jyppi Drouinille paikkaajan omista junnuista vai mestiksestä. :D Kovin suuria nimiä tuskin on odotettavissa.
Tarkoitinkin viestissäni lähinnä sitä, että Jypin materiaali on muutenkin erittäin kapea, eikä loukkaantumisiin/pelaajien myyntiin kauden tässä vaiheessa ole varaa. Mun mielestäni Jyppi on tällä kaudella aliarvioinut katsojat todella pahasti. Keskisuomalaisessa vaan urputetaan yleisön pakoa katsomoista, mutta ensin pitää kyllä organisaatiossa katsoa peiliin.

Lippujen hinnat ovat aivan älyttömän korkeat suhteessa joukkueen materiaaliin. Joukkueessa ei ole ainoatakaan tähteä, jota viitsisi mennä katsomaan, eikä tuo varmisteleva puolustusvoittoinen "otetaan mitä saadaan" pelityyli varmastikaan vetoa yleisöön.

Kirjoitin jo pari kuukautta sitten tuosta Drouinista, etten pidä miestä edes vahvistuksena :oops: . Olin kai aika oikeassa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


tallipoika
Jäsen
Viestit: 2431
Liittynyt: 02.03.2003, 12:00
Pisteitä: 1876
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja tallipoika »

Hyde kirjoitti: Kirjoitin jo pari kuukautta sitten tuosta Drouinista, etten pidä miestä edes vahvistuksena . Olin kai aika oikeassa.

No, olipa onneksi Jokereille vahvistus!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Ruben
Jäsen
Viestit: 230
Liittynyt: 21.10.2003, 18:09
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Ruben »

Hyde kirjoitti:

Koodi: Valitse kaikki

Joukkueessa ei ole ainoatakaan tähteä, jota viitsisi mennä katsomaan
Tästä asiasta mä oon kyllä eri mieltä. Eikö Jarkko Immonen aika tähti oo? Immonen selvästi parhaimpii sm-liigan nuorii tähtii ellei paras. Ilman Immosen panosta joukkue rämpis luultavasti Pelicansin tasolla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


hyde
Jäsen
Viestit: 220
Liittynyt: 29.08.2003, 16:14
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Jkl:n mlk

Viesti Kirjoittaja hyde »

Jarkko Immonen on loistava joukkuepelaaja, Jypin selkäranka, muttei kuitenkaan sellainen yksilö, jossa olisi "munaa" herättää joukkuetta esim. taklauksilla tai yksilösuorituksilla. Tää on mun mielipide. Ei Jarkko Immonen yksin kykene pelastamaan Jyppiä.

Miksi muuten Jypin johto koko ajan urputtaa rahan puutetta? Talousalue on helvetin vetovoimainen, ihmisiä muuttaa 2500 henkilöä vuodessa paluumuuttajana alueelle, joten katsojapotentiaalia riittää. Osattais vaan houkutella yrityksiä tukijoiksi ja tiputettais lippujen hintoja pari-kolme egeä kautta linjan, niin halli olisi täynnä taas. Näin saatais lopulta lisää pääsylipputuloja ja varsinkin oheiskrääsän + kaljan ja makkaran myynnistä tulisi todella mukavasti lisää hilloa.

Tällä hetkellä joukkuetta ei osata markkinoida oikein. Tulee mieleen Jokipojat, jossa kuviteltiin, että yleisö tulee katsomoon, olipa joukkue millainen tahansa ja menestys sekä lipunhinta mikä tahansa. Näinhän asia ei ole ja nyt se on karjalassakin todettu kantapään kautta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


santtu
Jäsen
Viestit: 4
Liittynyt: 30.01.2004, 16:02
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Jkl

Viesti Kirjoittaja santtu »

hyde kirjoitti:Jarkko Immonen on loistava joukkuepelaaja, Jypin selkäranka, muttei kuitenkaan sellainen yksilö, jossa olisi "munaa" herättää joukkuetta esim. taklauksilla tai yksilösuorituksilla. Tää on mun mielipide. Ei Jarkko Immonen yksin kykene pelastamaan Jyppiä.
Kyllä Immonen voi olla todellakin nhl-mies jonkun ajan kuluttua. Hän todellakin pystyy ratkaisemaan yksin eli tekemään yksin maalin. Ei tietenkään kovin usein kuten ei kukaan. Lisäksi jyp on sen verran heikko joukkue, että immosen maali/maalit harvoin riittävät voittoon. Jyp tarvitsisi kaksi kentällistä miehiä, jos aikoo pärjätä Kärpille.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin