Tänään on 16.04.2024, 23:51.

APUA! Huijaanko 1600e, mitä teen?

Keskustelua vedonlyöntiyhtiöt ja rahaliikenne ympärillä.
Vastaa Viestiin
everett
Jäsen
Viestit: 19
Liittynyt: 24.01.2004, 13:51
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja everett »

Minusta ei ole oikein, että tämän jutun otsikoksi on vaihdettu otsikko mitä en ole itse kirjoittanut, vaikka minut olette jo kivittäneet ja tuominneet niin en syytä ketään. Sitä en pidä hyvänä, että otsikoita vaihdellaan, koska eihän tänne uskalla kirjoitella mitään kun heti `` verottajalle`` juorutaan, heh,heh. Laupiaita samarialaisia on kyllä täällä kovasti. Miettikää sitä kun näätte maassa 100e setelin niin olen varma, että kaikki sippipetsarit korjaa sen taskuunsa ja menevät pelaamaan Vermon 5 lähtöön voittajaa satasella. Timo ja xavi teidän pitää mennä kirkkoon töihin, eikä olla täällä kertoimia miettimässä. Kuten jo aikaisemmin kerroin olen jatkanu pokeria ja vedonlyöntiä normaaliin tapaan ja aion palauttaa rahat mikäli he huomaavat virheen. Monesti ovat tuominneet voitetun vedon hävinneeksi ja on pitänyt viestitellä ja soitella, että tekivät virheen näin on varmasti kaikille käynyt näitten ulkomaistentoimistojen kanssa vai olenko väärässä? Antaa nyt näitten huomata virheensä ja jos eivät huomaa niin pidän rahat jos huomaavat palautan tietysti. Näin mä olen päättänyt. Tein viikolla jo uuden 2000e kotiutuksen ja se tuli ihan normaalisti tilille.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


MacGyver
Avatar
Jäsen
Viestit: 1198
Liittynyt: 05.12.2003, 03:14

Tuotto: -273.30 yks.

Palautus%: 91.30%

Panosten ka: 18.58 yks.

Vetoja: 169

Pisteitä: 767
Paikkakunta: Oulu

Re:

Viesti Kirjoittaja MacGyver »

everett kirjoitti:Minusta ei ole oikein, että tämän jutun otsikoksi on vaihdettu otsikko mitä en ole itse kirjoittanut, vaikka minut olette jo kivittäneet ja tuominneet niin en syytä ketään. Sitä en pidä hyvänä, että otsikoita vaihdellaan, koska eihän tänne uskalla kirjoitella mitään kun heti `` verottajalle`` juorutaan, heh,heh. Laupiaita samarialaisia on kyllä täällä kovasti. Miettikää sitä kun näätte maassa 100e setelin niin olen varma, että kaikki sippipetsarit korjaa sen taskuunsa ja menevät pelaamaan Vermon 5 lähtöön voittajaa satasella. Timo ja xavi teidän pitää mennä kirkkoon töihin, eikä olla täällä kertoimia miettimässä. Kuten jo aikaisemmin kerroin olen jatkanu pokeria ja vedonlyöntiä normaaliin tapaan ja aion palauttaa rahat mikäli he huomaavat virheen. Monesti ovat tuominneet voitetun vedon hävinneeksi ja on pitänyt viestitellä ja soitella, että tekivät virheen näin on varmasti kaikille käynyt näitten ulkomaistentoimistojen kanssa vai olenko väärässä? Antaa nyt näitten huomata virheensä ja jos eivät huomaa niin pidän rahat jos huomaavat palautan tietysti. Näin mä olen päättänyt. Tein viikolla jo uuden 2000e kotiutuksen ja se tuli ihan normaalisti tilille.

Miksi et vain suosiolla ilmoita itse asiasta ja palauta rahoja? Kotiuttelet näköjään hyvällä tahdilla 1600€ ja 2000€ summia ja pelailet isoja betsejä (1000€ 4,00 kertoimiseen vetoon), luulisi että sun rollissa tuo 1600€ on pisara meressä? Niin, vai onko sittenkään...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


moderator
Avatar
Moderaattori
Viestit: 1762
Liittynyt: 19.02.2004, 11:15
Pisteitä: 1024
Paikkakunta: homeless
Viesti:

Re: APUA! Huijaanko 1600e, mitä teen?

Viesti Kirjoittaja moderator »

Otsikot tulee avata niin, että siitä saa käsityksen mitä ketju pitää sisällään. Pelkkä "APUA!" ei ole hyvä otsikko.

Moderaattoreilla ei muuten tähän aiheeseen ole mitään sanottavaa, otsikko on nyt muokattu vielä paremmin kuvaamaan sisältöä. Käyttäjä pystyy myös itse muuttamaan otsikkoa edit-toiminnolla, kunhan tosiaan foorumin sääntöjen 2. pykälä täyttyy.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


everett
Jäsen
Viestit: 19
Liittynyt: 24.01.2004, 13:51
Pisteitä: 0

Re: APUA! Huijaanko 1600e, mitä teen?

Viesti Kirjoittaja everett »

Oli rikas, rakas tai koyhä varas niin 1600e on iso raha. Tää taitaa mennä nyt tällä firmalla niin sanotuksi luottotappioksi ja minä olen oikeastaan ihan iloinen kun kerrankin meni näin päin. Minusta on jokainen euro plussaa minkä näiltä rosvoilta saa pois, mutta jos he huomaavat virheensä palutan rahat mukisematta, tosin en usko enää koska aikaa on kulunut ja aika tunnetusti parantaa haavat.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


MacGyver
Avatar
Jäsen
Viestit: 1198
Liittynyt: 05.12.2003, 03:14

Tuotto: -273.30 yks.

Palautus%: 91.30%

Panosten ka: 18.58 yks.

Vetoja: 169

Pisteitä: 767
Paikkakunta: Oulu

Re: APUA! Huijaanko 1600e, mitä teen?

Viesti Kirjoittaja MacGyver »

everett kirjoitti:Oli rikas, rakas tai koyhä varas niin 1600e on iso raha. Tää taitaa mennä nyt tällä firmalla niin sanotuksi luottotappioksi ja minä olen oikeastaan ihan iloinen kun kerrankin meni näin päin. Minusta on jokainen euro plussaa minkä näiltä rosvoilta saa pois, mutta jos he huomaavat virheensä palutan rahat mukisematta, tosin en usko enää koska aikaa on kulunut ja aika tunnetusti parantaa haavat.
Miksi syytät vedonvälittäjiä rosvoiksi?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


everett
Jäsen
Viestit: 19
Liittynyt: 24.01.2004, 13:51
Pisteitä: 0

Re: APUA! Huijaanko 1600e, mitä teen?

Viesti Kirjoittaja everett »

hellanlettas! Murdock ei siis ole vielä käyny maggaiveria kiusaamassa. Mä pelaan siksi, että voitan muilta rahat pois kuten pokerissa. Kyllä minusta Vedonlyöntitoimistot ja verottaja ja kumppanit on kaikki roistoja. Irwiniä lainatakseni haistakaa p....ka koko valtiovalta. Tää oli viimeinen kerta kun tätä asiaa täällä puin. Jatkakaa te täällä valitsemallanne linjalla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


timo
Avatar
Jäsen
Viestit: 4773
Liittynyt: 14.01.2003, 14:56
Pisteitä: 3528
Paikkakunta: Out of space

Re:

Viesti Kirjoittaja timo »

everett kirjoitti:Minusta ei ole oikein, että tämän jutun otsikoksi on vaihdettu otsikko mitä en ole itse kirjoittanut, vaikka minut olette jo kivittäneet ja tuominneet niin en syytä ketään. Sitä en pidä hyvänä, että otsikoita vaihdellaan, koska eihän tänne uskalla kirjoitella mitään kun heti `` verottajalle`` juorutaan, heh,heh. Laupiaita samarialaisia on kyllä täällä kovasti. Miettikää sitä kun näätte maassa 100e setelin niin olen varma, että kaikki sippipetsarit korjaa sen taskuunsa ja menevät pelaamaan Vermon 5 lähtöön voittajaa satasella. Timo ja xavi teidän pitää mennä kirkkoon töihin, eikä olla täällä kertoimia miettimässä. Kuten jo aikaisemmin kerroin olen jatkanu pokeria ja vedonlyöntiä normaaliin tapaan ja aion palauttaa rahat mikäli he huomaavat virheen. Monesti ovat tuominneet voitetun vedon hävinneeksi ja on pitänyt viestitellä ja soitella, että tekivät virheen näin on varmasti kaikille käynyt näitten ulkomaistentoimistojen kanssa vai olenko väärässä? Antaa nyt näitten huomata virheensä ja jos eivät huomaa niin pidän rahat jos huomaavat palautan tietysti. Näin mä olen päättänyt. Tein viikolla jo uuden 2000e kotiutuksen ja se tuli ihan normaalisti tilille.
Hienoa everett, että sinusta löytyy moraalista selkärankaa edes himpun verran :wink: ! Kirkon töistä en tiedä, mutta kerroinpahan suoraan oman mielipiteeni eikä uskon asioilla ole tässä mitään tekemistä.
Ja tuo 100e seteli -> sippipetsari-vertaus todella tökkii, sillä sinähän kavallat rahaa, joka ei sinulle kuulu ja josta olet jopa tietoinen!
Avuttomia ovat selityksesi "voitettujen vetojen tuomitsimisista hävinneiksi", koska niillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa.
Toivon, ettet koskaan kohtaa elosi tiellä kaveria, joka nappaa lompakkosi ja sitten myöhemmin palauttaa rahat jos huomasit teon!
Turha leikkiä mitään marttyyria, jota bookkerit ovat kohdelleet kaltoin!
Olet edelleenkin täysi nahjus, jolla moraalinen selkäranka on vain hiukka suurempi kuin madoilla (joilta se puuttuu kokonaan)!

Seuraava keikkasi voi olla pankkiryöstö, koska varmaan löydät siihenkin perustelun esim. "pankithan ovat rosvoja" tai puukotat naapurin homoa perusteluin "homot on inhottavia" tai viet karkin lapsen suusta, koska "karamellit vahingoittavat hampaita" :lol: :lol: !
NO, tästä lähtien sinut tunnetaan lempinimellä "Mies, joka ei uskalla palauttaa hänelle liikaa maksettuja rahoja takaisin maksajalle, vaan leikkii typeryyksissään marttyyria, jolla on oikeutus tehdä rikoksia"

Kuten edellä totesin säälin sinua ja kaltaisiasi kavereita, jotka ovat puhtaita rosvoja, mutta kääntävät mielessään homman nurinpäin ja syyttävät muita, vaikka ovat itse syyllistyneet rikokseen ja ovat halveksittavia typeryksiä!
Onhan näitä kaltaisia pikkunilkkejä ennenkin nähty, mutta ovat aina törmänneet seinään!
Se sinullakin everett on edessä, jos ei tässä tapauksessa niin jossain tulevassa. Ja syy olet vain sinä ja vääristynyt maailmankuvasi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Vuosi 2016 uudella systeemillä, tasapanoksin 10 yksikköä.
16.06.2016: 52-35, +70.60 yksikköä.

Minikommentit


MacGyver
Avatar
Jäsen
Viestit: 1198
Liittynyt: 05.12.2003, 03:14

Tuotto: -273.30 yks.

Palautus%: 91.30%

Panosten ka: 18.58 yks.

Vetoja: 169

Pisteitä: 767
Paikkakunta: Oulu

Re: APUA! Huijaanko 1600e, mitä teen?

Viesti Kirjoittaja MacGyver »

everett kirjoitti:hellanlettas! Murdock ei siis ole vielä käyny maggaiveria kiusaamassa. Mä pelaan siksi, että voitan muilta rahat pois kuten pokerissa. Kyllä minusta Vedonlyöntitoimistot ja verottaja ja kumppanit on kaikki roistoja. Irwiniä lainatakseni haistakaa p....ka koko valtiovalta. Tää oli viimeinen kerta kun tätä asiaa täällä puin. Jatkakaa te täällä valitsemallanne linjalla.
Wessaan sijoittaneet kirjoittelevat/itkevät hyvin samantapaisesti muilla forumeilla. Miksi olet muuten alunperin tallentanut rahaa roistoille?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


repehoo
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 08.09.2005, 15:40
Pisteitä: 0

Re: APUA! Huijaanko 1600e, mitä teen?

Viesti Kirjoittaja repehoo »

Mikäköhän ihme hiippari minäkin olen, kun menin viemään kadulta löydetyn 50 € setelin löytötavaratoimistoon? Sapettaa tietysti se, että jos omistaja ei sen perään kysele, se menee valtiolle, rahalöytö kun on. Itse saan vitosen löytöpalkkiota.

Mutta....jostain syystä olen sellainen ihminen, joka miettii asioita. Kun löysin rahan, minullakin ensimmäinen ajatus oli pistää se kaikessa hiljaisuudessa liiviini. Saman tien tuli kuitenkin mieleen, että mitä jos se on pudonnut esim. lapselta? Todennäköisesti ei, mutta mahdollista. Nauttisinko rahalla ostamastani tavarasta, jos tietäisin, että joku parhaillaan itkee mummolta saadun lahjarahansa perään? Ja kävipä mielessä sellainenkin mahdollisuus, että raha on todellakin leijaillut juuri tehdyn automaattikeikan saaliista...ja kohta on poliisi ovella kyselemässä että mitenkäs sinä liityt tähän ryöstöön?

Meitä on moneksi, ja joidenkin elämänkokemus johtaa siihen lopputulemaan, että kaikkinainen epärehellisyys veisi sielun rauhan lopullisesti. Toiset vaan porskuttaa, eikä kaikki viisastu edes vanhoina, katkeruus ja toisten syyttely vaan pahenee.

Tällainen lounastunnin avautuminen tähän ketjuun.

Tsemppiä Everetille, ja oikeita valintoja jatkossa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


toimitusjohtaja
Jäsen
Viestit: 3766
Liittynyt: 04.04.2003, 16:26

Tuotto: +4774.74 yks.

Palautus%: 105.99%

Panosten ka: 12.16 yks.

Vetoja: 6560

Pisteitä: 3507

Re: APUA! Huijaanko 1600e, mitä teen?

Viesti Kirjoittaja toimitusjohtaja »

Repe,tuo nyt on aivan älytöntä käytöstä,kuka sen rahan perään löytötavaratoimistosta kyselee? Ja jos kyselee niin millä todistaa että juuri tämä kyseinen 50e kuuluu juurikin minulle,harvalla varmaan taskussa muhivien seteleiden sarjanumerot muistissa.

Jos asia on niin että sieltä saa viiskymppisiä kun menee sanomaan että hukkasin sellaisen kadulle niin alan päätyökseni kiertää suomen löytötavaratoimistoja seteleitä hakemassa.

Tuo on hauska ajatus että leijaillut ryöstösaaliista,jos tuollaista alat hitusenkaan pelätä niin ihmettelen suuresti miten yleensäkään uskallat nousta sängystä aamulla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


japa73
Jäsen
Viestit: 30
Liittynyt: 12.03.2004, 17:56
Pisteitä: 0

Re: APUA! Huijaanko 1600e, mitä teen?

Viesti Kirjoittaja japa73 »

OT:
Setelin löytämisestä sen verran että kerran meillä liikkeessä kävi sellainen "kansallispukuun" pukeutunut nainen joka kyseli 20. perään kun oli kuulemma mies tiputtanut aamulla sellaisen pihaan. Sitten kysäisin että uskooko hän että joku tosiaan pihalta löydetyn setelin palauttaisi kohdalla olevaan liikkeeseen. Niin vastaus oli että kyllä hän ainakin palauttaisi :roll:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lorimer
Avatar
Jäsen
Viestit: 2105
Liittynyt: 24.01.2004, 19:33
Pisteitä: 659
Paikkakunta: Tietäjä 2017

Re: APUA! Huijaanko 1600e, mitä teen?

Viesti Kirjoittaja Lorimer »

repehoo kirjoitti:Saman tien tuli kuitenkin mieleen, että mitä jos se on pudonnut esim. lapselta?
Meidän kaveri ei ole 10 ikävuoteen mennessä pitänyt tuollaista rahaa ikinä kädessään ulkosalla yksinollessaan.


Itse muistan hauskan sattuman nuoruusvuosilta kun olin kaupungilla hieman hummailemassa ja perskules myöhästyin viimeisestä bussista ja rahaa ei ollut kuin juuri ja juuri siihen bussimatkaan.
Kotimatka oli pitkä ja päätin kävelemisen sijasta odotella aamun ensimmäistä bussia kaupungilla.
Notkuin sitten siellä ja täällä ja pitkästymistäni päätin alkaa etsiä rahaa kadulta aikanikuluksi.

Kun olin sitten kierrellyt katuja ajauduin Helsingin Kauppatorille ja eikös siinä ihan katukiveyksen reunassa törröttänyt sievästi taitettu 50 markan seteli.
Oli mukava siinä odotella ensimmäistä bussia 50 markkaa taskussa,tunsin itseni rikkaaksi mieheksi ja en raskinut tätä hyvän onnen rahaani taksiin törsätä.

Seuraavana päivänä tulin kuitenkin tunnontuskiin ja vein rahan tietenkin oikopäätä löytötavaratoimistoon :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6215
Paikkakunta: Eura

Re: APUA! Huijaanko 1600e, mitä teen?

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Lorimer kirjoitti:Seuraavana päivänä tulin kuitenkin tunnontuskiin ja vein rahan tietenkin oikopäätä löytötavaratoimistoon :lol:
Hyvä poika :taptap:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


kovaleka
Jäsen
Viestit: 1098
Liittynyt: 07.09.2003, 19:12

Tuotto: +216.43 yks.

Palautus%: 115.50%

Panosten ka: 6.50 yks.

Vetoja: 215

Pisteitä: 167
Paikkakunta: Helsinki

Re: APUA! Huijaanko 1600e, mitä teen?

Viesti Kirjoittaja kovaleka »

Lorimer kirjoitti:
Seuraavana päivänä tulin kuitenkin tunnontuskiin ja vein rahan tietenkin oikopäätä löytötavaratoimistoon :lol:
Itse nyt en edes huomaisi jos taskustani/lompakostani tippuisi 10-20 e, joten en kyllä osaisi niitä mistään kyselläkkään... Turhaa jeesustelua mielestäni viedä ylipäätänsä mitään rahaa löytötoimistoihin... Kännyköitä olenkin sitten muutamia palautellut, mutta niiden arvo onkin numeroineen omistajalleen paljon suurempi kuin kylmä raha :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lorimer
Avatar
Jäsen
Viestit: 2105
Liittynyt: 24.01.2004, 19:33
Pisteitä: 659
Paikkakunta: Tietäjä 2017

Re: APUA! Huijaanko 1600e, mitä teen?

Viesti Kirjoittaja Lorimer »

kovaleka kirjoitti:Turhaa jeesustelua mielestäni viedä ylipäätänsä mitään rahaa löytötoimistoihin
Näin itsekin ajattelin monesti jälkeenpäin, kun mietin tuota erittäin yllättävää reaktiotani tuohon rahan löytymiseen.
Olinko ollut suorastaan tyhmä?
Mutta sitten muistan aina löytötavaratoimistion poikein iloiset ilmeet kun palautin rahan.Mitään turhia papereita ei tarvinnut täytellä , he hoitaisivat itse kaiken paperisodan puolestani.Kaikki vilkuttivat iloisesti nauraen perääni ja taisipa siellä muutamat ylävitosetkin paukahdella.
Joten kyllä kehoitan kaikki rehellisyyteen,siitä jää niin mukavat muistot vielä vuosien jälkeenkin kun voi tehdä toiset iloiseksi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Henkka
Jäsen
Viestit: 11059
Liittynyt: 14.06.2003, 11:39

Tuotto: +507.09 yks.

Palautus%: 120.53%

Panosten ka: 1.46 yks.

Vetoja: 1695

Pisteitä: 3686
Paikkakunta: Vantaa

Re: APUA! Huijaanko 1600e, mitä teen?

Viesti Kirjoittaja Henkka »

Lorimer kirjoitti:
kovaleka kirjoitti:Turhaa jeesustelua mielestäni viedä ylipäätänsä mitään rahaa löytötoimistoihin
Näin itsekin ajattelin monesti jälkeenpäin, kun mietin tuota erittäin yllättävää reaktiotani tuohon rahan löytymiseen.
Olinko ollut suorastaan tyhmä?
Mutta sitten muistan aina löytötavaratoimistion poikein iloiset ilmeet kun palautin rahan.Mitään turhia papereita ei tarvinnut täytellä , he hoitaisivat itse kaiken paperisodan puolestani.Kaikki vilkuttivat iloisesti nauraen perääni ja taisipa siellä muutamat ylävitosetkin paukahdella.
Joten kyllä kehoitan kaikki rehellisyyteen,siitä jää niin mukavat muistot vielä vuosien jälkeenkin kun voi tehdä toiset iloiseksi.
Ja ylävitospojat lähtivät duunipäivän jälkeen ansaitulle bisselle, kun Lori oli "tarjonnut" :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


repehoo
Jäsen
Viestit: 15
Liittynyt: 08.09.2005, 15:40
Pisteitä: 0

Re: APUA! Huijaanko 1600e, mitä teen?

Viesti Kirjoittaja repehoo »

toimitusjohtaja kirjoitti:Repe,tuo nyt on aivan älytöntä käytöstä,kuka sen rahan perään löytötavaratoimistosta kyselee? Ja jos kyselee niin millä todistaa että juuri tämä kyseinen 50e kuuluu juurikin minulle,harvalla varmaan taskussa muhivien seteleiden sarjanumerot muistissa.

Jos asia on niin että sieltä saa viiskymppisiä kun menee sanomaan että hukkasin sellaisen kadulle niin alan päätyökseni kiertää suomen löytötavaratoimistoja seteleitä hakemassa.

Tuo on hauska ajatus että leijaillut ryöstösaaliista,jos tuollaista alat hitusenkaan pelätä niin ihmettelen suuresti miten yleensäkään uskallat nousta sängystä aamulla.
Ponttini olikin enempi se, että en tykkää ostella sellaisella rahalla, joka ei ole minun. Samoin jos saan kaupasta vahingossa ylimmäräisen tuotteen, niin jotenkin vaan tuntuu kivemmalta syödä ruokaa, joka on minun. Joillekin tuo toisten omaisuuden ja rahojen käyttö ei tunnu olevan ongelma.

Todennäköistä tietysti on, ettei sitä rahaa kukaan kysele, kun suurin osa näyttää ajattelevan, ettei niitä kukaan palautakkaan. Rahansa saa varmasti pois, jos osaa kertoa kadottamispaikan edes suunnilleen, kun tarkka löytöpaikkakin tiedossa. Mutta mahdollista sekin on, että sitä löytötavaratoimistosta kysellään, varsinkin jos on lapsi kyseessä. Muistan vaan erään tapauksen, kun äitini oli bongannut itkevän pikkupojan tien varresta, ja selvisi että poika oli lähetetty ostamaan kahvipakettia kioskilta, mutta raha oli hukkunut matkalla. 50 markkaa oli kyseessä. Raha löytyi, mutta jos sen joku olisi sen omaan taskuunsa poiminut, niin tietämättään olisi ison harmin aiheuttanut. Vai ajatteletko, että syyttäköön kersa itseään?

Mutta jokainen toimii omantuntonsa perusteella, minkä kerron vain omastani.

Edit: tuo ryöstösaalis nyt oli kaukaa haettu, mutta mutta joka tapauksessa, jos viitataan tämän ketjun aloittajan kysymykseen, on aina mahdollista, että toisen omaisuuteen kajoaminen voi pahimmillaan johtaa paljon suurempaan harmiin kuin kajoamisesta saatu epärehellinen hyöty. Ja ainakin on puhdas ja kevyt mieli, siitä sen 50 € vaikka maksaisikin :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mikkiz1
Jäsen
Viestit: 73
Liittynyt: 06.10.2007, 00:11
Pisteitä: 0

Re: APUA! Huijaanko 1600e, mitä teen?

Viesti Kirjoittaja Mikkiz1 »

jäätävää everett, se ei pelaa joka pelkää :D mä en kyl olis koskenu tikullakaan kyseiseen saittiin sen jälkeen jos oisin tollasen tuplakotiutuksen päättäny pitää..

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Basileios
Jäsen
Viestit: 23
Liittynyt: 09.04.2011, 02:07
Pisteitä: 42

Re: APUA! Huijaanko 1600e, mitä teen?

Viesti Kirjoittaja Basileios »

Tämä on jo aika vanha viestiketju mutta pakko vielä kommentoida tähän.

Ilmeisesti kovin moni ei palauta jos sattuu ylimääräistä kilahtamaan omalle tilille. Itselläni kävi sama että maksoivat kotiutuksen tuplana. Kyse oli 400 eurosta joka tuli tuplana mutta se oli iso summa minulle. Olin kuitenkin heti yhteydessä bookkerin asiakaspalveluun. Asiakaspalvelija varmisti pariinkiin otteeseen että siis olisin palauttamassa rahaa heille. Ihmettelivät asiaa että onko mitenkä on mahdollista että tullut tuplana rahat mutta asiakaspalvelija pääti olla yhteydessä talousosastoon asiasta.

Olivat sitten talousosastollakin ihmetelleet että todellako joku palauttaa liikaa maksetut kotiutukset suosiolla takaisin. Sain muistaakseni rehellisyydestä vaivanpalkkioksi 50 euroa tai jopa enemmän, en muista enää tarkkaa summaa. Eihän tuo ole iso summa mutta kyllä sekin lämmitti mieltä koska tulihan se "ilmaiseksi". Mutta sellaisen käsityksen sain kun olin asiasta yhteydessä bookkeriin ja kuinka paljon siellä ihmeteltiin minun aikeista palauttaa rahat että ilmeisesti on aika harvinaista nuo väärinmaksettujen varojen palautukset.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


repeh
Jäsen
Viestit: 4
Liittynyt: 10.03.2004, 10:21
Pisteitä: 0

Re: APUA! Huijaanko 1600e, mitä teen?

Viesti Kirjoittaja repeh »

Päivitys rahan löytymiseen.

Aiemmin mainitsemani 50 €, jonka vein löytötavaratoimistoon, sitä ei ollut kukaan käynyt perimässä. Tililleni ropsahti 45 €, olivat ottaneet 10% käsittelymaksun.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


timo
Avatar
Jäsen
Viestit: 4773
Liittynyt: 14.01.2003, 14:56
Pisteitä: 3528
Paikkakunta: Out of space

Re: APUA! Huijaanko 1600e, mitä teen?

Viesti Kirjoittaja timo »

repeh kirjoitti:Päivitys rahan löytymiseen.

Aiemmin mainitsemani 50 €, jonka vein löytötavaratoimistoon, sitä ei ollut kukaan käynyt perimässä. Tililleni ropsahti 45 €, olivat ottaneet 10% käsittelymaksun.
Rehellisyys maan perii!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Vuosi 2016 uudella systeemillä, tasapanoksin 10 yksikköä.
16.06.2016: 52-35, +70.60 yksikköä.

Minikommentit


Jii
Jäsen
Viestit: 935
Liittynyt: 25.01.2004, 14:18

Tuotto: +374.56 yks.

Palautus%: 108.27%

Panosten ka: 5.47 yks.

Vetoja: 828

Pisteitä: 1300

Re: APUA! Huijaanko 1600e, mitä teen?

Viesti Kirjoittaja Jii »

PAF:lle pelasin jokunen kuukausi sitten William-Ronny paf speciaaliin williamsia (hävisi). Speciaaliehtona oli omat pois, jos tulee vähintään yksi sadan breakki. Tätä ei tapahtunut, mutta sain palautuksen kumminkin tilille (kaverit jotka pelasivat eivät tätä saaneet). Soitin asiakaspalveluun ja puolisen tuntia selvittelin, kun täti ei ymmärtänyt, että en ole suinkaan saanut liian vähän vaan liian paljon. Lopulta täti ymmärsi ongelman ja aikoi ilmoittaa eteenpäin. Seuraavana päivänä sain sähköpostin, jossa sanottiin että palautus kuuluikin maksaa tililleni (EI KUULUNUT). Menin tilille katsomaan, niin olivat maksaneet vielä toiseenkin kertaan palautuksen (eli sain minulle kuulumattoman palautuksen X 2). Tiedä sitten oliko omatoimisella ilmoituksella jotain osuutta vai oliko virhe virheen perään. Ilmoitin tästä sähköpostilla (edellisen puhelun vaikeuden) takia ja tähän en enään mitään vastausta saanut ja rahat pysyivät tililläni.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


200% 60€ vedonlyöntibonus Ninjacasino.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin