Tänään on 28.03.2024, 14:40.

Aiheen sisäalueet

Foorumin risut & ruusut sekä muun palautteen ja korjausehdotukset voi osoittaa tänne.
Vastaa Viestiin
atp
Jäsen
Viestit: 378
Liittynyt: 30.03.2011, 22:05

Tuotto: +5.21 yks.

Palautus%: 100.67%

Panosten ka: 5.62 yks.

Vetoja: 139

Pisteitä: 100

Aiheen sisäalueet

Viesti Kirjoittaja atp »

En pidä noista aiheiden sisäalueista ollenkaan. Mielestäni se haittaa keskusteluketjujen seuraamista huomattavasti. Tuolla kilpailussa ne vielä meni, kun voi ajatella lukijan olevan lähtökohtaisesti kiinnostunut vain omasta lohkostaan, mutta tuossa bookeri-aiheessa se ei tunnu luontevalta. Mulla meni kilpailuosiossa jopa ohi tärkeitä viestejä, kun ne oli kirjoitettu jonkin sisäalueen sisään. Ainakin itse olen kiinnostunut bookereihin liittyvästä keskustelusta laajasti eikä se mitenkään rajoitu muutamiin toimijiin. Nythän klikkaamalla "Vedonvälittäjät & Rahaliikenne" -otsikkoa näkee vain listan bookereista aakkosjärjestyksessä. Minä näkisin mieluiten edelleen viimeisimmän viestin sisältävän ketjun ensimmäisenä jne. Perusidea siis se, ettei mielenkiinto bookerikeskusteluun ylipäätään rajoitu (kai?) vain tiettyihin bookereihin. Tuonne yhteistyö-osioon tämmöinen sisäaluejako voisi sopia paremmin, ehkä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mikkou
Jäsen
Viestit: 2128
Liittynyt: 14.01.2003, 00:21
Pisteitä: 11
Viesti:

Re: Aiheen sisäalueet

Viesti Kirjoittaja mikkou »

Ei toki ole tarkoitus keskittää mitään bookerikeskustelua vai muutamiin toimijoihin. Nyt testattiin tuota laittamalla tuon ketjun alkuun nuo yleisimmin keskustelua herättävät aakkosjärjestykseen, ja katsotaan hiukan millaista palautetta tuo aiheuttaa.

Tuo että viestejä saattaa mennä jopa ohi, on kyllä ihan totta ja vaatii käyttäjältä alkuun tietynlaista lisähuomiota, koska nuo alueet ovat ennen muita viestejä tuolla. Katsellaan ja kuunnellaan käyttäjiä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


atp
Jäsen
Viestit: 378
Liittynyt: 30.03.2011, 22:05

Tuotto: +5.21 yks.

Palautus%: 100.67%

Panosten ka: 5.62 yks.

Vetoja: 139

Pisteitä: 100

Re: Aiheen sisäalueet

Viesti Kirjoittaja atp »

mikkou kirjoitti:Ei toki ole tarkoitus keskittää mitään bookerikeskustelua vai muutamiin toimijoihin. Nyt testattiin tuota laittamalla tuon ketjun alkuun nuo yleisimmin keskustelua herättävät aakkosjärjestykseen, ja katsotaan hiukan millaista palautetta tuo aiheuttaa.

Tuo että viestejä saattaa mennä jopa ohi, on kyllä ihan totta ja vaatii käyttäjältä alkuun tietynlaista lisähuomiota, koska nuo alueet ovat ennen muita viestejä tuolla. Katsellaan ja kuunnellaan käyttäjiä.
Tulipa perustelua nopeasti! :!: Ymmärrän toki, että palstan kannalta parasta on keskustelujen pysyminen tarkasti aiheissaan ja "laatikoissaan" ja kehitystä ei tapahdu, jos ei kokeilla asioita. Tämä oli toki vain mielipide, johon ehkä tuo tottumattomuuskin vaikuttaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mikkou
Jäsen
Viestit: 2128
Liittynyt: 14.01.2003, 00:21
Pisteitä: 11
Viesti:

Re: Aiheen sisäalueet

Viesti Kirjoittaja mikkou »

atp kirjoitti:Tulipa perustelua nopeasti! :!: Ymmärrän toki, että palstan kannalta parasta on keskustelujen pysyminen tarkasti aiheissaan ja "laatikoissaan" ja kehitystä ei tapahdu, jos ei kokeilla asioita. Tämä oli toki vain mielipide, johon ehkä tuo tottumattomuuskin vaikuttaa.
Moderaattorit valvovat yötä päivää :lol:

Itsellänikin on vielä hiukan hankaluutta, kun selaan tuota osiota mutta katsellaan muutama päivä josko siihen tottuisi. Tarkoitus ei ole se, että viestejä alkaisi mennä käyttäjiltä ohi muutosten vuoksi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


atp
Jäsen
Viestit: 378
Liittynyt: 30.03.2011, 22:05

Tuotto: +5.21 yks.

Palautus%: 100.67%

Panosten ka: 5.62 yks.

Vetoja: 139

Pisteitä: 100

Re: Aiheen sisäalueet

Viesti Kirjoittaja atp »

Nyt tajusin mikä ainakin osaltaan tuo hankaluuksia. Mulla ainakin tuossa forumin etusivulla aiheen väri on ja pysyy keltaisena, vaikka olen mielestäni kaikki viestit sisältä lukenut. Sama juttu kilpailussa, missä on noita sisäalueita. Teenköhän jotain väärin... Tuo keltainen väri helpottaa huomattavasti alueiden uusien viestien "vahtimista".

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mikkou
Jäsen
Viestit: 2128
Liittynyt: 14.01.2003, 00:21
Pisteitä: 11
Viesti:

Re: Aiheen sisäalueet

Viesti Kirjoittaja mikkou »

atp kirjoitti:Nyt tajusin mikä ainakin osaltaan tuo hankaluuksia. Mulla ainakin tuossa forumin etusivulla aiheen väri on ja pysyy keltaisena, vaikka olen mielestäni kaikki viestit sisältä lukenut. Sama juttu kilpailussa, missä on noita sisäalueita. Teenköhän jotain väärin... Tuo keltainen väri helpottaa huomattavasti alueiden uusien viestien "vahtimista".
Mulla ei ole hajuaakaan noista värityksistä, joten joku muu moderaattori tai käyttäjä osaa vastata tähän mua paremmin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


moderator
Avatar
Moderaattori
Viestit: 1762
Liittynyt: 19.02.2004, 11:15
Pisteitä: 1024
Paikkakunta: homeless
Viesti:

Re: Aiheen sisäalueet

Viesti Kirjoittaja moderator »

atp kirjoitti:Nyt tajusin mikä ainakin osaltaan tuo hankaluuksia. Mulla ainakin tuossa forumin etusivulla aiheen väri on ja pysyy keltaisena, vaikka olen mielestäni kaikki viestit sisältä lukenut. Sama juttu kilpailussa, missä on noita sisäalueita. Teenköhän jotain väärin... Tuo keltainen väri helpottaa huomattavasti alueiden uusien viestien "vahtimista".
Mene alueelle Vedonvälittäjät & Rahaliikenne ( viewforum.php?f=26 ) ja klikkaa "Merkitse kaikki alueet luetuiksi". Tämä poistaa uuden viestin merkin jokaisesta sisäalueesta. Sen jälkeen mene takaisin Vedonvälittäjät & Rahaliikenne-alueelle ja klikkaa "Merkitse viestit luetuiksi". Koko alue pitäisi nyt näkyä "luettuna" etusivulla.

Helpoiten pysyy kärryillä uusista viesteistä, kun klikkaa foorumin yläreunasta linkkiä "Näytä uudet viestit" ( search.php?search_id=newposts ).

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin