Tänään on 28.03.2024, 16:05.

SM-Liiga 17.9

Eurooppalainen jääkiekkoilu.
Vastaa Viestiin
Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

SM-Liiga 17.9

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Alustavat.

HIFK-Blues 2 32% (useat paikat)
HIFK:n peli näytti eilen niin paskalta, etten moista muista nähneeni kuin viimeksi joskus Jönni Blomqvistin aikoina. Pelitapa on joukkueella vielä täysin hukassa ja vaikea kuvitella että se parissa yössä olisi yht'äkkiä imeytynyt selkäytimeen, prosessin kauttahan ne pelitavat menevät joukkueelle sisään, ei millään keijun taikasauvan heilautuksella. Toki HIFK osoitti että se on nytkin todella vaaralllinen, kun umpisurkeasta peliesityksestä huolimatta oli viedä pisteen Jokereiden kotiluolasta ja "kosto-ottelusta, sekä latoi kolme maalia. Itse vain uskon Bluesilla on todella hyvä sauma viedä Nordikselta pisteet huomenna, juurikin näin kauden alussa, vaikka Nordis ei tilastojen valossa ole sieltä kovin usein voittoja vääntänyt.

Pelicans-Jokerit 2 47% (useat paikat)
Jokereiden peli näytti todella valmiilta eilen näin kauden alussa, joukkueilla on niin selvä luokkaero, ettei sitä tasoita edes kotietu. Ainoa kysymysmerkki on Kilpeläinen, joka ei todellakaan vakuuttanut eilen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


Tenkrat
Avatar
Jäsen
Viestit: 6850
Liittynyt: 09.11.2005, 01:08

Tuotto: +400.89 yks.

Palautus%: 102.64%

Panosten ka: 3.92 yks.

Vetoja: 3871

Pisteitä: 17648

Re: SM-Liiga 17.9

Viesti Kirjoittaja Tenkrat »

Utjakas kirjoitti:Alustavat.

HIFK-Blues 2 32% (useat paikat)
HIFK:n peli näytti eilen niin paskalta, etten moista muista nähneeni kuin viimeksi joskus Jönni Blomqvistin aikoina. Pelitapa on joukkueella vielä täysin hukassa ja vaikea kuvitella että se parissa yössä olisi yht'äkkiä imeytynyt selkäytimeen, prosessin kauttahan ne pelitavat menevät joukkueelle sisään, ei millään keijun taikasauvan heilautuksella. Toki HIFK osoitti että se on nytkin todella vaaralllinen, kun umpisurkeasta peliesityksestä huolimatta oli viedä pisteen Jokereiden kotiluolasta ja "kosto-ottelusta, sekä latoi kolme maalia. Itse vain uskon Bluesilla on todella hyvä sauma viedä Nordikselta pisteet huomenna, juurikin näin kauden alussa, vaikka Nordis ei tilastojen valossa ole sieltä kovin usein voittoja vääntänyt.
Jaa että yhden matsin perusteella vedetään karmeita johtopäätöksiä näin? Bluesille 32% vieraissa vaatii käytännössä sen että se on rankeissa HIFK:n kanssa samoissa. Nevöevö. 8--) Pelsut - Jokerit sama juttu, tosin sanottava että Jokereiden pelissä oli eilen pirusti hyvää jonka varaan rakentaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

NHL 2022-2023:
Panostus: 1-10/10.
Kelly/8 molemmista päistä kuristettuna+joskus vähän mutua. Pääosa vedoista lähellä otteluiden alkua.

https://twitter.com/tenki62

Minikommentit


maig
Avatar
Jäsen
Viestit: 2456
Liittynyt: 30.01.2005, 17:27

Tuotto: -206.24 yks.

Palautus%: 98.03%

Panosten ka: 4.33 yks.

Vetoja: 2424

Pisteitä: 1369

Re: SM-Liiga 17.9

Viesti Kirjoittaja maig »

Tenkrat kirjoitti:
Utjakas kirjoitti:Alustavat.

HIFK-Blues 2 32% (useat paikat)
HIFK:n peli näytti eilen niin paskalta, etten moista muista nähneeni kuin viimeksi joskus Jönni Blomqvistin aikoina. Pelitapa on joukkueella vielä täysin hukassa ja vaikea kuvitella että se parissa yössä olisi yht'äkkiä imeytynyt selkäytimeen, prosessin kauttahan ne pelitavat menevät joukkueelle sisään, ei millään keijun taikasauvan heilautuksella. Toki HIFK osoitti että se on nytkin todella vaaralllinen, kun umpisurkeasta peliesityksestä huolimatta oli viedä pisteen Jokereiden kotiluolasta ja "kosto-ottelusta, sekä latoi kolme maalia. Itse vain uskon Bluesilla on todella hyvä sauma viedä Nordikselta pisteet huomenna, juurikin näin kauden alussa, vaikka Nordis ei tilastojen valossa ole sieltä kovin usein voittoja vääntänyt.
Jaa että yhden matsin perusteella vedetään karmeita johtopäätöksiä näin? Bluesille 32% vieraissa vaatii käytännössä sen että se on rankeissa HIFK:n kanssa samoissa. Nevöevö. 8--) Pelsut - Jokerit sama juttu, tosin sanottava että Jokereiden pelissä oli eilen pirusti hyvää jonka varaan rakentaa.
Joo, ei. HIFK oli huono eilen, kiekot pomppi ja avaukset ei menny punasta pidemmälle. Granlund ja kumppanit törmäilivät takaperin laitoihin NHL-kokoisessa kaukalossa. Ei tämän perusteella lähdetä mitään rankkeja arpomaan uusiksi. Alustava Blues on lähempänä 17-18%

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Raimond
Avatar
Jäsen
Viestit: 1926
Liittynyt: 28.10.2010, 09:30

Tuotto: -154.90 yks.

Palautus%: 98.19%

Panosten ka: 3.79 yks.

Vetoja: 2261

Pisteitä: 1546

Re: SM-Liiga 17.9

Viesti Kirjoittaja Raimond »

HIFK - Blues 59 - 21 - 20
Pelicans - Jokerit 39 - 21 - 40
Kärpät - Jyp 38 - 21 - 41

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Panostus x/10

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: SM-Liiga 17.9

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Tenkrat kirjoitti:
Utjakas kirjoitti:Alustavat.

HIFK-Blues 2 32% (useat paikat)
HIFK:n peli näytti eilen niin paskalta, etten moista muista nähneeni kuin viimeksi joskus Jönni Blomqvistin aikoina. Pelitapa on joukkueella vielä täysin hukassa ja vaikea kuvitella että se parissa yössä olisi yht'äkkiä imeytynyt selkäytimeen, prosessin kauttahan ne pelitavat menevät joukkueelle sisään, ei millään keijun taikasauvan heilautuksella. Toki HIFK osoitti että se on nytkin todella vaaralllinen, kun umpisurkeasta peliesityksestä huolimatta oli viedä pisteen Jokereiden kotiluolasta ja "kosto-ottelusta, sekä latoi kolme maalia. Itse vain uskon Bluesilla on todella hyvä sauma viedä Nordikselta pisteet huomenna, juurikin näin kauden alussa, vaikka Nordis ei tilastojen valossa ole sieltä kovin usein voittoja vääntänyt.
Jaa että yhden matsin perusteella vedetään karmeita johtopäätöksiä näin? Bluesille 32% vieraissa vaatii käytännössä sen että se on rankeissa HIFK:n kanssa samoissa. Nevöevö. 8--) Pelsut - Jokerit sama juttu, tosin sanottava että Jokereiden pelissä oli eilen pirusti hyvää jonka varaan rakentaa.
:mrgreen: Ainakin minä näin eilen että HIFK:n pelissä ei ollut päätä eikä häntää, eikä joukkueella ollut pelitapa millään tavalla hallussa ja jos se on noin pahasti hukassa ei se siitä kahdessa yössä keijun taikasauvan heilautuksella paljoa muuksi muutu. Ja minä teen arviot 17.9 pelattavaan peliin, en runkosarjan lopputilanteeseen :mrgreen: Mutta kukin tavallaan, pelaa sinä huomiseen HIFK-Blues runkosarjan loppusijoituksen perusteella, minä vedän niiden voimasuhteiden perusteella joiden arvioin olevan huomenna voimassa, ei siinä mitään, kukin tavallaan :mrgreen: Muutoinkin mun tapa on arvioida voimasuhteet sen hetkisen perusteella ja perutuen näkemykseeni, ei orjalliseen voimalukutaulukon tai bookereiden kanssa samojen saplunoiden kanssa väkertämiseen, ainakin oma tarkoitukseni on saada etua bookereihin nähden ei saada samankaltaisia prosenttiarvioita heidän kanssaan ja hyvin on mennyt tähän mennessä, en vaihda omaani, mutta kuten sanoin, kukin tyylinsä ja kykyjensä mukaan :mrgreen:

Tosiaan tuo mun tapa edellyttää että on näkemystä lajista, sekä sitä että seuraa aktiivisesti otteluita. Myönnän toki että paljon helpompi tapa on väkertää orjallisten rankkien kanssa, jotka on lähes kaikkillä yhteneväiseset.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut Utjakas, 16.09.2011, 18:10. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


Turbojugend
Jäsen
Viestit: 1816
Liittynyt: 12.05.2010, 09:56

Tuotto: +19.93 yks.

Palautus%: 101.80%

Panosten ka: 2.55 yks.

Vetoja: 433

Pisteitä: 1269

Re: SM-Liiga 17.9

Viesti Kirjoittaja Turbojugend »

Oman eilen nähdyn pelin mukaan ajatukset siirtyvät kyllä Utjakkaan puolelle. Ei ollut hifkin pelissä oikein mitään punaista lankaa, vaan enemmänkin sellaista roiskimista. En sitten tiedä johtuiko tuo jokerien suvereenista hyvyydestä. Ifk ei kuitenkaan vakuuttanut tippaakaan eilisellä pelillään.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Re: SM-Liiga 17.9

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Tuskinpa täällä kukaan eilisiä pelitapahtumia on sen kummemmin kieltänyt. Jokerit oli vallan mainio jne. mutta se on sitten toinen seikka miten nämä muutetaan prosenteiksi. Jos väkertää prossat ns. hatusta sen mukaan miten edellinen peli on mennyt, niin veikkaisin ettei saldo ole loppupeleissä kovinkaan hyvä. Toki voin olla väärässä, joten mielenkiinnolla odotetaan Utjakkaan arvioita läpi kauden! Pelionnea!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: SM-Liiga 17.9

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

JussiQ kirjoitti:Tuskinpa täällä kukaan eilisiä pelitapahtumia on sen kummemmin kieltänyt. Jokerit oli vallan mainio jne. mutta se on sitten toinen seikka miten nämä muutetaan prosenteiksi. Jos väkertää prossat ns. hatusta sen mukaan miten edellinen peli on mennyt, niin veikkaisin ettei saldo ole loppupeleissä kovinkaan hyvä. Toki voin olla väärässä, joten mielenkiinnolla odotetaan Utjakkaan arvioita läpi kauden! Pelionnea!
Onko joku väsännyt arviot hatusta, väitätkö että minä olen tehnyt niin? Eiköhän kyseessä ole aina subjektiiviinen näkemys tulevaisuuden voimasuhteista tapahtumasta jonka lopputulemasta ei kenelläkään ole eksaktia tietoa :roll: Tosiaan minun tapani vaatii näkemystä lajista ja jos sitä ei ole, sitten on parempi räpläillä bookkereiden kanssa samoilla voimaluvuilla, jotka enemmän tai vähemmän kertovat sen tekijän mielipiteestä mikä on runkosarjan lopputilanne.

Mitä tulee voitolliseen vihjaamiseen, niin ei nuo kovin huonosti ole tähän mennessä menneet esim. jos vertailet tuloksia viime kevään MM-kisojen osalta vai tarkoitatko että minun olisi löydettävä pelattavaa joka kierroksella tai peräti joka otteluun :mrgreen: ? jossa nämä runkosarjan loppusijoitusmiehet Maigin johdolla oli kyllä ihan pihalla, sen kertoivat jo prosentit tuolloiseen finaaliotteluun, hänellä ei ollut minkäänlaista näkemystä tulevasta ottelusta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: SM-Liiga 17.9

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

maig kirjoitti:
Tenkrat kirjoitti:
Utjakas kirjoitti:Alustavat.

HIFK-Blues 2 32% (useat paikat)
HIFK:n peli näytti eilen niin paskalta, etten moista muista nähneeni kuin viimeksi joskus Jönni Blomqvistin aikoina. Pelitapa on joukkueella vielä täysin hukassa ja vaikea kuvitella että se parissa yössä olisi yht'äkkiä imeytynyt selkäytimeen, prosessin kauttahan ne pelitavat menevät joukkueelle sisään, ei millään keijun taikasauvan heilautuksella. Toki HIFK osoitti että se on nytkin todella vaaralllinen, kun umpisurkeasta peliesityksestä huolimatta oli viedä pisteen Jokereiden kotiluolasta ja "kosto-ottelusta, sekä latoi kolme maalia. Itse vain uskon Bluesilla on todella hyvä sauma viedä Nordikselta pisteet huomenna, juurikin näin kauden alussa, vaikka Nordis ei tilastojen valossa ole sieltä kovin usein voittoja vääntänyt.
Jaa että yhden matsin perusteella vedetään karmeita johtopäätöksiä näin? Bluesille 32% vieraissa vaatii käytännössä sen että se on rankeissa HIFK:n kanssa samoissa. Nevöevö. 8--) Pelsut - Jokerit sama juttu, tosin sanottava että Jokereiden pelissä oli eilen pirusti hyvää jonka varaan rakentaa.
Joo, ei. HIFK oli huono eilen, kiekot pomppi ja avaukset ei menny punasta pidemmälle. Granlund ja kumppanit törmäilivät takaperin laitoihin NHL-kokoisessa kaukalossa. Ei tämän perusteella lähdetä mitään rankkeja arpomaan uusiksi. Alustava Blues on lähempänä 17-18%
Suthan mä nöyryytin jo viime keväänä MM-kisoissa, jossa osoitit ettei sinulla ole minkäänlaista kykyä arvioida ottelun voimasuhteita, oli se Suomi-Ruotsi pelin arviosi niin karmeata kuraa, ettei vakavissaan vihjaavista ole vielä moista huttua sen jälkeen tullut vastaan. :mrgreen:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


maig
Avatar
Jäsen
Viestit: 2456
Liittynyt: 30.01.2005, 17:27

Tuotto: -206.24 yks.

Palautus%: 98.03%

Panosten ka: 4.33 yks.

Vetoja: 2424

Pisteitä: 1369

Re: SM-Liiga 17.9

Viesti Kirjoittaja maig »

Aika helvetin hyvä joulu käynyt sitten kun ihan pihalla 114.7% palautuksella kisoissa.

Enempää en jaksa trolleihisi haaskata aikaani, laita seuranta pystyyn ennenkuin tulet lisää vinkumaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: SM-Liiga 17.9

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

maig kirjoitti:Aika helvetin hyvä joulu käynyt sitten kun ihan pihalla 114.7% palautuksella kisoissa.

Enempää en jaksa trolleihisi haaskata aikaani, laita seuranta pystyyn ennenkuin tulet lisää vinkumaan.
Käyppä laskemassa paljonko mun palautus% oli noissa kisoissa, mun postauksethan on siellä tallessa, lisäksi eilisestä löytyy viestini, jossa ilmoitin että olen pelannut TPS:ä,Kalpaa ja Bluesia :mrgreen: Sun vihjeistä ei sattunut mun silmään kuin ihan karsean pihalla olevat arviot, joista tosiaan päällimäisenä jäi tuo finaaliottelu, joka viimeistään osoitti minulle, ettei sulla ole mitään näkemystä lajista.

Mitä tohon HIFK-Blues peliin tulee, mulle sopisi varsin hienosti, että HIFK olisi sisäistänyt kuin jostain keijun taikasauvan heilautuksesta pelisysteeminsä, mutta kaikki lajin parissa työskentelevät ja siitä ymmärtävät kyllä tietävät että sellaista ei kyllä tapahdu kahdessa päivässä, jos pelisysteemi on ollut noin sekaisin

Minä muuten olen nähnyt esim. kaikki HIFK:n harjoituspelit, että ihan yhteen otteluun en näkemystäni perusa :mrgreen: Montako harjoituspeliä esim. sinä Tenkrat tai Maikki olette nähneet,vai pelkillä SM-liigan pelaajastatseilla ja Veikkaajan SM-liiga liitteilläkö olette taulukkonne tehneet, joista sitten excel sylkäisee koko kauden ajan prosentit otteluun :lol: ja eikun tänne postattavaksi? :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


Eugene
Jäsen
Viestit: 409
Liittynyt: 11.08.2010, 09:09

Tuotto: +68.38 yks.

Palautus%: 105.07%

Panosten ka: 3.61 yks.

Vetoja: 373

Pisteitä: 60
Paikkakunta: Suomi

Re: SM-Liiga 17.9

Viesti Kirjoittaja Eugene »

HIFK - Blues 62-18-20 | 47-53
Ilves - HPK 36-19-45 | 42-58
Kalpa - Tappara 58-17-25 | 48-52
Kärpät - JYP 43-20-37 | 43-57
Lukko - Saipa 64-15-21 | 52-48
Pelicans - Jokerit 30-18-52 | 42-58
TPS - Ässät 35-19-46 | 45-55

- Ei oo alkanut, sm-liiga vedot niin kuin ajattelin, mutta jatketaan tahkoamista. O/U laskenta tuottaa mulle harmaita hiuksia. Mutta jospa tässä kokemusta karttuis siihenkin kauden mittaan. Sekin jo auttaa paljon ku saa vähän vertailla pro-miehiin omia arvailuja. Mutta pelit huomenna sisään ja lähetään noista prosenteista.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Raimond
Avatar
Jäsen
Viestit: 1926
Liittynyt: 28.10.2010, 09:30

Tuotto: -154.90 yks.

Palautus%: 98.19%

Panosten ka: 3.79 yks.

Vetoja: 2261

Pisteitä: 1546

Re: SM-Liiga 17.9

Viesti Kirjoittaja Raimond »

Ilves - HPK 43 - 21 - 36
HPK ml 2.4, Expekt

Kalpa - Tappara 57 - 20 - 23
Tappara ml 3.55, Expekt

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Panostus x/10

Minikommentit


jka10
Jäsen
Viestit: 906
Liittynyt: 26.11.2004, 14:41
Pisteitä: 77

Re: SM-Liiga 17.9

Viesti Kirjoittaja jka10 »

HIFK-Blues 55-22-23

Monta vuotta Bluesia seuranneena, on helppo todeta, että Bluesille on se 2-3 maalin tekeminen jo vaikeaa. Vieläkin. Kovaa tekevät töitä, ei siinä mitään. Hifkillä voi olla peli sekaisin vaikka kuinka paljon, mutta ne huippuyksilöt, joita sieltä löytyy, tekevät ja vahingossa
yv;llä tai muuten pelissä sen pari-kolme maalia väkisin Bluesin vastaan. Lisäksi tähän voidaan laskea vaihtoetu.. Granlund ja Peltonen pääsevät Matikaisen tiedoilla iskemään Bluesin heikoimpaan kohtaan. Hän, jos kuka sen tietää. Historia tuloksista on turha puhua. Onhan ne toki aika murskaavat. Uskon, että Bluesin pelaajilla on normaalia kovempi näyttöhalu tässä pelissä Hifkiä vastaan, johtuen siitä, että Matikainen on toisella puolella aitiota ja siihen päälle vielä finaalitappiot. Onko Riksman maalilla? on tärkeä kysymys, koska Lundell ei vakuuttanut, toisin kuin Koivisto. Kaikista järkevin veto tähän peliin on mielestäni, ei vetoa. Tosin, millään ilveellä en Bluesille yli 30 % saa, mutta mun puolesta saavat voittaa kuitenkin pelin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jka10
Jäsen
Viestit: 906
Liittynyt: 26.11.2004, 14:41
Pisteitä: 77

Re: SM-Liiga 17.9

Viesti Kirjoittaja jka10 »

Pelicans-Jokerit 2 43% 2,50 Veikkaus

Tämä peli vaikuttaa todella vähämaaliselta ja uskon, että Hovinen laittaa luukut kiinni ja under napsahtaa tässä
pelissä. Vierasvoittoa silti joutuu pelaamaan. Jokereilla on hyvä tekemisen meininki ja Filppulan kenttä tulee luomaan
paikkoja tarpeeksi voittoon asti. Lopin loukkaantuminen taisi olla liian kriittinen Pelicansille, kun harjoituspeleissä hyvin
pelannut ja tehokas ykkönen hajosi sen myötä. Itseluottamus on rapissut hieman, eikä nopeasti kääntynyt kotitappio Bluesia vastaan auttanut asiaa. Tässä pelissä avausmaalin merkitys tulee todennäköisesti korostumaan, jos ennakko odotus pitää paikkansa ja nähdään samanlainen vääntö kuin Bluesia vastaan. Todennäköistä on, että Jokerit vain parantaa ensimmäisestä pelistä ja Kilpeläiseltä ja Ruudulta nähdään parempi peli kuin kauden avauksessa, kuten myös muiltakin narripaidoilta. Voi olla, että järkevin veto Hovisen takia tähän olisi Pinnaclen Jokerit handicap 0 1,806. Toki voi myös yrittää ilman ujostelua Jokerit -1,5, 3,55 30 % Unibet, PAF.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Eugene
Jäsen
Viestit: 409
Liittynyt: 11.08.2010, 09:09

Tuotto: +68.38 yks.

Palautus%: 105.07%

Panosten ka: 3.61 yks.

Vetoja: 373

Pisteitä: 60
Paikkakunta: Suomi

Re: SM-Liiga 17.9

Viesti Kirjoittaja Eugene »

Ilves - HPK 39-20-41 | 47-55
HPK +0 2.320 2/10 Pinnacle

- Oli pakko ruuvata HPK:n prosentteja alemmaksi, erosi niin paljon markkinasta. Mutta pidän kuitenkin hpk:ta lievänä suosikkinina tähän otteluun. Ilveksellä ei varmaan vielä oo eilinen hiki kerenny edes kuivaa.

Pelicans - Jokerit 30-20-50 | 44-56
Jokerit -0.5 50% 2.500 4/10 Veikkaus

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Kepanki
Jäsen
Viestit: 1332
Liittynyt: 22.11.2010, 21:15

Tuotto: -103.60 yks.

Palautus%: 97.51%

Panosten ka: 3.62 yks.

Vetoja: 1148

Pisteitä: 481
Paikkakunta: Tampere

Re: SM-Liiga 17.9

Viesti Kirjoittaja Kepanki »

Laitetaas tännekin.

HIFK - Blues 57 21 22, O/U 5,5 41 59

Ilves - HPK 47 21 32, O/U 5,5 47 53

KalPa - Tappara 55 21 24, O/U 5,5 43 57

Kärpät - JYP 39 22 39, O/U 5,5 39 61

Lukko - SaiPa 65 18 17, O/U 5,5 43 57

Pelicans - Jokerit 39 22 39, O/U 5,5 44 56

TPS - Ässät 40 22 38, O/U 5,5 43 57

Tappara on edelleen mun näkemysjoukkue, en lähde eilisen perusteella voimalukuja paljon muuttamaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Tornado
Avatar
Jäsen
Viestit: 4347
Liittynyt: 23.02.2006, 12:59

Tuotto: +164.88 yks.

Palautus%: 100.83%

Panosten ka: 3.38 yks.

Vetoja: 5866

Pisteitä: 4935

Re: SM-Liiga 17.9

Viesti Kirjoittaja Tornado »

Hifk - Blues 56 21 23
O/U 43 57

Ilves - Hpk 46 21 33
O/U 46 54

Kalpa - Tappara 55 21 24
O/U 39 61

Kalpa - Tappara, U5 2.00, Pinnacle 2/10 OA 1.06

Kärpät - Jyp 33 22 44
O/U 38 62

Kärpät - Jyp, Jyp+0 60min 1.917, Pinnacle 3/10 OA 1.09

Tps - Ässät 36 21 43
O/U 45 55

Tps - Ässät, Ässät-0,5 2.50, expekt 2/10 OA 1.08

Lukko - Saipa 68 16 16
O/U 44 56

Lukko - Saipa, Lukko-1,5 2.00, 2.5/10 Bwin OA 1.08

Saipa ilman Salcidoa ja Lintneriä ei vaan pärjää. En myöskään usko Lukon viime kauden huonoon asenteeseen reilusti ennalta heikompia vastaan varsinkaan nyt, kun kyseessä vielä kotiavaus.

Pelicans - Jokerit 36 23 41
O/U 35 65

Pelicans - Jokerit, U5 1.926, 3/10 Pinnacle OA 1.10

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


harakka
Jäsen
Viestit: 1382
Liittynyt: 07.01.2004, 15:18
Pisteitä: 69

Re: SM-Liiga 17.9

Viesti Kirjoittaja harakka »

HIFK Blues 57 21 22
o/u 5,5: 44 56

Ilves HPK 46 21 33
o/u 5,5: 47 53

KalPa Tappara 61 20 19
o/u 5,5: 42 58

Kärpät JYP 39 23 38
o/u 5,5: 38 62

Lukko SaiPa 68 17 15
o/u 5,5: 46 54

Pelicans Jokerit 35 22 43
o/u 5,5: 40 60

TPS Ässät 41 22 37
o/u 5,5: 40 60

Lukko vaikuttaa mutulla pomminvarmalta voittajalta. Siihen puskua sekä suoraan voittoon, että -1,5. Lisäksi Jokereita peleissä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Bomber
Jäsen
Viestit: 216
Liittynyt: 14.05.2004, 16:10
Pisteitä: 5
Paikkakunta: Naantali

Re: SM-Liiga 17.9

Viesti Kirjoittaja Bomber »

Tps yli 45%

Ässillä hirmuista höntsäkiekkoa eilen. Ei minkäännäköistä pelikäsitystä, lauma ukkoja viilettää kiekon perässä. Hitaat hyökkäyksiin lähdöt ja maalivahtikaan ei pystynyt joukkuetta hädän hetkillä kannattelemaan.

TPS arvioitiin ennakkoon selkeesti Ässiä ylemmäksi - näillä kertoimilla ne olisivat tasavahvoja ja eivät kyllä sitä ole.

Ilomielin Tepsiä peliin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Leksu
Avatar
Talvilajien Olympiaguru 2010, SM-Vakiotietäjä 2015
Viestit: 874
Liittynyt: 25.05.2003, 18:01

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 70
Paikkakunta: Lahti

Re: SM-Liiga 17.9

Viesti Kirjoittaja Leksu »

Hifk-Blues 60-20-20
Ilves-Hpk 45-21-34
Kalpa-Tappara 55-20-25
Kärpät-Jyp 41-22-37
Lukko-Saipa 62-19-19
Pelicans-Jokerit 39-22-39
Tps-Ässät 41-22-37

Mun prosenteilla kelpaa ainakin:

Tappara 5,15 Nordicbet
Kärpät ml 60min 2,07 Pinnacle
Pelicans ml 60min 2,10 Pinnacle

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


soiro
Jäsen
Viestit: 1469
Liittynyt: 07.04.2003, 17:26

Tuotto: +1.93 yks.

Palautus%: 127.57%

Panosten ka: 1.00 yks.

Vetoja: 7

Pisteitä: 528
Paikkakunta: 65.767 24.400

Re: SM-Liiga 17.9

Viesti Kirjoittaja soiro »

Bomber kirjoitti:Tps yli 45%

Ässillä hirmuista höntsäkiekkoa eilen. Ei minkäännäköistä pelikäsitystä, lauma ukkoja viilettää kiekon perässä. Hitaat hyökkäyksiin lähdöt ja maalivahtikaan ei pystynyt joukkuetta hädän hetkillä kannattelemaan.

TPS arvioitiin ennakkoon selkeesti Ässiä ylemmäksi - näillä kertoimilla ne olisivat tasavahvoja ja eivät kyllä sitä ole.

Ilomielin Tepsiä peliin.
- Ei kai se Tepsinkään peli avauksessa kovin valmiilta näyttänyt?
- Missäs TPS Ässiä ylemmäksi on arvioitu?
- Ainakin vallitsevat kertoimet arvottavat Ässät luokkaa paremmaksi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Nauroivat kun kerroin ryhtyväni koomikoksi. Eivätpä naura enää.

Minikommentit


Tornado
Avatar
Jäsen
Viestit: 4347
Liittynyt: 23.02.2006, 12:59

Tuotto: +164.88 yks.

Palautus%: 100.83%

Panosten ka: 3.38 yks.

Vetoja: 5866

Pisteitä: 4935

Re: SM-Liiga 17.9

Viesti Kirjoittaja Tornado »

Tornado kirjoitti: Ilves - Hpk 46 21 33
O/U 46 54
Oletuksena että HPK:lta Zagrapan pois. Nyt näyttää että Ilvekseltä olisi Niinimäki pois joten HPK 35% ja veikalta peliin HPK-0,5 3.10 ja tasuria Pynny 4.37 = Ilves - Hpk, Hpk+0 60min 2.37, 2/10 OA 1.07 Ja myös Zagrapan mukana

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Edmond
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 16.06.2005, 10:50
Pisteitä: 0

Re: SM-Liiga 17.9

Viesti Kirjoittaja Edmond »

Tornado kirjoitti:
Tornado kirjoitti: Ilves - Hpk 46 21 33
O/U 46 54
Oletuksena että HPK:lta Zagrapan pois. Nyt näyttää että Ilvekseltä olisi Niinimäki pois joten HPK 35% ja veikalta peliin HPK-0,5 3.10 ja tasuria Pynny 4.37 = Ilves - Hpk, Hpk+0 60min 2.37, 2/10 OA 1.07 Ja myös Zagrapan mukana
Zagrapanin poissaolo ei juuri heikennä Kerhoa, koska hän ei ole hyvässä kunnossa, ja sitä vastoin hyväkuntoinen ja motivoitunut Arsi Piispanen on päässyt nyt ykköseen. Tätä uumoilin jo ennen torstain peliä, mutta ihan 11 sekunnin jälkeen en Arsilta maalia odottanut...

EDIT: Jaa, kokoonpanot olivat siis jo tulleet. Arsi jatkaa ykkösessä, oikein.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


AsaMasa
Avatar
Jäsen
Viestit: 540
Liittynyt: 02.08.2005, 09:40

Tuotto: +14.40 yks.

Palautus%: 101.38%

Panosten ka: 2.00 yks.

Vetoja: 521

Pisteitä: 127
Paikkakunta: Oulu

Re: SM-Liiga 17.9

Viesti Kirjoittaja AsaMasa »

HIFK - Blues 61-20-19

Ilves - HPK 51-22-27

Kalpa - Tappara 58-21-21

Kärpät - JYP 42-22-36

Lukko - Saipa 67-19-14

TPS - Ässät 41-22-37

Pelicans - Jokerit 38-20-42

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Seuranta tasapanoksin (2yks.)
Bookkerit: Veikkaus, Paf

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin