Tänään on 28.03.2024, 17:34.

Utjakkaan HIFK-blogi

Vedonlyöntiblogit. Pelivalintoja ja tarinaa rahapelien maailmasta ja vähän muualtakin.
Viestiketju Lukittu
Escobar
Avatar
Jäsen
Viestit: 319
Liittynyt: 11.08.2010, 11:54
Pisteitä: 2

Re: Utjakkaan HIFK-blogi

Viesti Kirjoittaja Escobar »

^ Aivankuin lukisi katkoajan mopopoikien nillitystä.. :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

ihminen on tyytyväinen silloin, kun saa jotain sisään tai ulos!

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: Utjakkaan HIFK-blogi

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Kaukana siitä. Ehkä sun mielestä joka et osaa lukea tai ainakaan et sisäistä lukemaasi :mrgreen: En tosin ihmette kun katselee viestihistoriaasi :mrgreen: :mrgreen:

Minä olen aika pitkään positiivisena ollut ja aion vastakin olla, seison sekä Matikaisen, että jonkun uuden valmentajan HIFK:n takana. Minä en ole nillittänyt täällä joka päivä 10 vuotta ja keksinyt "kannattamastani" joukkueesta lähes päivittäin jotain paskaa. Totesin nyt vain realistisesti: A) HIFK:n pakisto on paska, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta b)Jokela voidaan aivan hyvin vaihtaa Jukureiden kanssa Vaarasuohon, mikäli Jukurit suostuu tähän :mrgreen: c)Jotain tarttis tehdä joukkueen herättämiseksi ja pelin kuosiin saattamiseksi>jos se on valmentajanvaihto>OK mun puolesta. Silloin ainoat mieleentulevat vaihtoehdot ovat Summanen ja Bengt-Åke

Se, että totean vittu, perkele, saatana, helvetti, kyrpä, sun mutsis vittu (mikä ei ollut erikonen), sun mummos vittu (ei sekään), onneksi tulee tauko ei ole sämpylöiden heittämistä ja omien niskaan syljeskely' mitä tietyt jatkoajan vajukit ovat harrastaneet koko sen historian ajan HIFK-osiossa.

Eiköhän tämä ollut Hirson viimeinen peli HIFK:n paidassa, valitettavasti. Olisi ollut kiva jos Kimi olisi saanut pelinsä kulkemaan, muttei tuosta taida vain tulla yhtään mitään. Siinä on HIFK:n toimistolla miettimistä, satsataanko sentteriin, vai uuteen valmentajaan. Veikkaisin, sentteriin. Sinällään ei hätää sarjataulukon suhteen onneksi ole, sillä JYP on viidentenä 5 pistettä HIFK:n edellä ja JYP:llä on 3 peliä enemmän pelattuna. Itse tosiaan olisi runkosarjan loppusijoituksen suhteen ihan tyytyväinen 5 sijaan, kun vain peli näyttäisi hyvältä tuolla vuodenvaihteen jälkeen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: Utjakkaan HIFK-blogi

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Se onko HIFK:n pakiston heikkous sitten tosiaan valmennuksesta vai pelaajista kiinni, menee arvailun puolelle, ehkä molemmista.

Positiivista Nyholmin maali ja se, että tauon jälkeen voitetaan heti Lukko ja kotipelissä!

Postiivista, raveista kiva tilipäivä, tuolla Twitterissä vihjasinkin tuota suoraa paria G.H.Nemo-Calamara Donna, joka toteutui kertoimella 27, toivottavasti sinäkin peliystäväni Eskopaar lunastit kanssamme, aina nuo tuotot jotkin hikiset SM-liiga-vetojen lunastukset voittaa! :mrgreen:

Lisäksi itse harjasin jonkin verran Lahden V-peleistä käyttämilläni varmoilla Kiikku's Lordi ja Doug Careliano.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: Utjakkaan HIFK-blogi

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Voi perkele saatana Ekskopaarin mummon vittu, mä kirjoitin kauheen pitkän runon tänne ja se hävisi bittiavaruuteen :twisted: No plokin vuoksi on painettava duunia, sanoo ääni päässä, eikun uusiks :mrgreen:

Niin sitä tuossa pelin aikana mietin ja laitoinkin tuonne viestiin, ennen kuin poistin sen etten liian negatiiviseksi äidy :mrgreen: Pelaako joukkue Matikaista ulos? Kun tämä blogi nyt on omien ajatusten "paperille" laittamista, jolla on muutama lukija, niin laitetaanpa rohkeasti ajatuksia kehiin. Minusta näytti aivan tuo peli siltä kuin joukkue pelaisi valmennusjohtoa pihalle. Nuo harhasyötöt, heppoiset kiekonmenetykset, typerät rangaistukset ym. vaikuttavat ihan systemaattiselta ja tahallisilta. Jonkin aikaa on ollut jo aistittavissa kärki ja kokeneen kaartin osalta, että se ei pelaa valmennukselle. Voi olla, että asia on vain minun mielikuvitustani, mutta mikäli tuo pitää paikkaansa, niin Matikaisen päivät HIFK:n peräsimessä tulivat täyteen tänään. Noin ei yksinkertaisesti voi jatkua, tänään HIFK pelasi ylivoimaisesti surkeimman pelinsä tällä kaudella. Mitäs se Ritari sanoi ekassa erässä maalintekosektorista lähteneet laukaukset JYP:lle 7-1 :shock: Kaikki kunnia JYP:lle, mutta silläkin oli eilen rasitusta, tänään HIFK:n olisi voittanut mestisjengikin, se on päivänselvä asia.

Positiivista, oli hieno nähdä, että HIFK;n kannattajia oli lähtenyt taas Jyväskylään noin runsaslukuisesti, hienoa!!!! Ritarikin äityi kehumaan menoa kannustuksen puolesta ekassa erässä "hienoksi urheilutunnelmaksi" ja parhaaksi tunnelmaksi Jyväskylässä tällä kaudella. Hyvä, upeeta, peukut sinne!!!!

Miksi ei muuten koko runkosarjaa voitaisi pelata Jokereita vastaan? Niiltä saadaan aina helpot pisteet, pelattiin sitten himassa tai vieraissa :mrgreen:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: Utjakkaan HIFK-blogi

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Hassu sattuma poliisin arkistosta kertoo:
Konstaapeli X.X totesi saavuttuaan onnettomuuspaikalle kun hän näki menehtyneellä uhrilla olevan Jokerien fanipaita päällään:
- Säästetään sen vanhemmat häpeältä, pukekaa se vaikka naisten alusvaatteisiin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: Utjakkaan HIFK-blogi

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Enhän mä sieltä Katkoajasta voinut poissa pysyä, olen pakkomielteideni vanki :mrgreen: Tottahan se piti mennä katsomaan, mitä ne nyt kirjoittaa, kun setäkin alkaa huolestumaan tuollaisesta esityksestä. En niinkään tästä yksittäisestä, vaan, että tämä oli Saipa-matsin jatkumoa. Niin varastinpa sieltä nimimerkki "Juhaht" kirjoitusta tänne (sorry Juhaht), hän raapusteli näin:
"Silti, nyt jos olisin HIFKin johtoportaassa, vetäisin happea. Tätä kautta ei ole menetetty eikä menetetä vielä pitkään aikaan. Kun diili kerran on ja Matikaisellakin on näyttöjä - mistään keltanokasta ei todellakaan ole kysymys - venaisin nyt rauhassa joulutaukoon asti ja vetäisin sitten välitilinpäätöksen. Ja reagoisin jos olisi tarpeen. Jouluun asti siis Petulle aikaa ja jos ei onnistu, niin sitten ei onnistu."

Juu, näin ilman muuta, mikäli joukkue seisoo valmennuksen takana, sitten tuosta ei tule paskaakaan, jos siellä nämä kokeneet ja kärkikaarti on oppositiossa valmennusryhmää vastaan. Mutta tauko tuli juuri sopivaan aikaan, kaikille ja kaikinpuolin :mrgreen:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


GooRio
Avatar
Jäsen
Viestit: 1298
Liittynyt: 27.06.2003, 23:11
Pisteitä: 239

Re: Utjakkaan HIFK-blogi

Viesti Kirjoittaja GooRio »

HIFK-Ässät pelissä oli jo vahvoja todisteita Utjakkaan epäilyille, ettei edarin pojat pelaa Petulle. Todiste löytyy Utjakkaan arvostamalta sivustolta, jossa kuviin päässyt Fernholmin pakkiparina pelannut Risto Kaskilahti: http://kuvapankki.jatkoaika.com/g2/d/26 ... 0Q5214.jpg

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Muistetaan kuitenkin, että kyllä Jakke on tuonut vuosien varrella hiukan massiakin ja iloa elämään

Minikommentit


Tenkrat
Avatar
Jäsen
Viestit: 6850
Liittynyt: 09.11.2005, 01:08

Tuotto: +400.89 yks.

Palautus%: 102.64%

Panosten ka: 3.92 yks.

Vetoja: 3871

Pisteitä: 17648

Re: Utjakkaan HIFK-blogi

Viesti Kirjoittaja Tenkrat »

Pimenevät syysillat ja pikkuhiljaa kylmenevä sääkö tekee jo Riksmanin selästä silppua? Vai yrittääköhän pelaajat Juusonkin edessä savustaa myös kaveria pihalle? :mrgreen:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

NHL 2022-2023:
Panostus: 1-10/10.
Kelly/8 molemmista päistä kuristettuna+joskus vähän mutua. Pääosa vedoista lähellä otteluiden alkua.

https://twitter.com/tenki62

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: Utjakkaan HIFK-blogi

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Tenkrat kirjoitti:Pimenevät syysillat ja pikkuhiljaa kylmenevä sääkö tekee jo Riksmanin selästä silppua? Vai yrittääköhän pelaajat Juusonkin edessä savustaa myös kaveria pihalle? :mrgreen:
Seuraisit niitä matseja, niin saattaisi se NHL-kuoppakin täyttyä, tähän hymiö, sellainen silmää iskevä ja ystävällismielinen. OK vähän Juusolla on pariin peliin mennyt huonommin, mutta Kilpeläinen ei ole tainnut edes päästä pelaamaan :mrgreen: Juuso on valittu kolme kertaa SM-liigan parhaaksi maalivahdiksi, kuka vittu on Eero Kilpeläinen? :mrgreen: Jos katsoisit matseja muualtakin kuin SM-liigan sivuilta :lol: , niin tietäisit, että HIFK pelasi paskimman matsin koskaan minun tämänhetkiseen muistiini. Tuollaiset vailla mitään perustetta oleva kuittailut menevät samaan kastiin, kuin Jokeri-kannattajien kuittailut tällä hetkellä. Siellä kepit keulii ja yleinen euforia vallitsee ja tyypit juhlivat kuin mestarutta sitä, että ovat syksyllä runkosarjassa neljänsiä :mrgreen: Kuittaillaan ja kuljetaan t-paidassa, vaikka omataan pelkät narut :mrgreen: Paikallispeleissä ovat ottaneet vuosikausia perseeseen HIFK:n paksua jöötiä, mestaruuksia on vähemmän kuin HIFK:lla ja niistä viimeisinkin joskus vuosituhanteen vaihteessa, kun HIFK voitti viimeisimmän viime keväänä, silti nämä 50-kiloiset ovat piripäissään kuin 120-kiloisia kilpakehoilijoita :roll: :mrgreen: :lol: :shock: :mrgreen:

Katkoajassa avohoitopotilaat vaativat matseihin fanien kannanottoa Matikaisen potkujen puolesta :roll: Ääliömäisintä mitä kannattajat voi tehdä, ei ihme, että tuollaiseen törmään Jatkoajassa, tuolla jääkiekon Suomi24:llä.

Kyllä se niin on, että valmentaja valmentaa joukkuetta ja on heitä varten siellä, eikä valmenna kannattajia, tai ole heitä varten. Jos joukkue luottaa valmentajaan ja on valmennusryhmän takana, niin siihen ei ole kenelläkään nokan koputtamista, vähiten faneilla. Silloin kannustetaan omia kun heillä on vaikeaa, sillä silloin he sitä fanien tukea eniten tarvitsevat. Mutta niinhän se on, että vaikeissa ajoissa paska tippuu rattailta ja sinne ojaan tipahtaa muutama vajukkikin.

Jos haluaa protestoida, silloin oikea tapa on mielestäni olla menemättä matsiin, ei sinne kukaan pakota menemään, ihan vapaaehtoinen harrastus. Itse tein silloin Pentti Matikaisen (nousee vieläkin vitutus jo pelkästä ukon nimenkirjoittamisesta), niin, että päätin, että kotimatseihin en mene, niin kauan kuin tuo tuholainen HIFK;ssa häärää.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


btah
Jäsen
Viestit: 234
Liittynyt: 20.06.2004, 15:41
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Turku

Re: Utjakkaan HIFK-blogi

Viesti Kirjoittaja btah »

Utjakas kirjoitti: Jos haluaa protestoida, silloin oikea tapa on mielestäni olla menemättä matsiin, ei sinne kukaan pakota menemään, ihan vapaaehtoinen harrastus. Itse tein silloin Pentti Matikaisen (nousee vieläkin vitutus jo pelkästä ukon nimenkirjoittamisesta), niin, että päätin, että kotimatseihin en mene, niin kauan kuin tuo tuholainen HIFK;ssa häärää.
Mitenkäs sinä päätit lopettaa hallilla käymisen? "Silloin kannustetaan omia kun heillä on vaikeaa, sillä silloin he sitä fanien tukea eniten tarvitsevat. Mutta niinhän se on, että vaikeissa ajoissa paska tippuu rattailta ja sinne ojaan tipahtaa muutama vajukkikin." Missä vaiheessa tulee vastaan se raja, jolloin saa lopettaa kannustamisen ja aloittaa protestoimaan?

Kyllähän tässä on selkeästi hienot ajat edessä. Tauon aikana meiltä on maajoukkueen mukana kolme tärkeintä yksittäistä pelaajaa ja vielä päävalmentajakin. Lisäksi kun ottaa huomioon Peltosen suuren vaikutuksen koko joukkueeseen, niin saa nähdä miten treenit tulevat menemään. Onneksi kisat on sentään kotimaassa, joten koko viikko ei menne ihan hukkaan.

Tällä hetkellä ollaan kuitenkin pisteitä/ottelu -sarjataulukossa sijalla 8. eli hyvin on pullat uunissa? Tauon aikana monet jengit menevät luultavasti vielä pelillisesti yhden pykälän eteenpäin, mutta meillä junnataan paikoillaan. Uskoisin, että tukalaa tulee olemaan, eikä Matikainen näe joulua Nordiksella.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: Utjakkaan HIFK-blogi

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

btah kirjoitti:
Utjakas kirjoitti: Jos haluaa protestoida, silloin oikea tapa on mielestäni olla menemättä matsiin, ei sinne kukaan pakota menemään, ihan vapaaehtoinen harrastus. Itse tein silloin Pentti Matikaisen (nousee vieläkin vitutus jo pelkästä ukon nimenkirjoittamisesta), niin, että päätin, että kotimatseihin en mene, niin kauan kuin tuo tuholainen HIFK;ssa häärää.
Mitenkäs sinä päätit lopettaa hallilla käymisen? "Silloin kannustetaan omia kun heillä on vaikeaa, sillä silloin he sitä fanien tukea eniten tarvitsevat. Mutta niinhän se on, että vaikeissa ajoissa paska tippuu rattailta ja sinne ojaan tipahtaa muutama vajukkikin." Missä vaiheessa tulee vastaan se raja, jolloin saa lopettaa kannustamisen ja aloittaa protestoimaan?
Oletko sinä noin tyhmä vai esitätkö vain? Minähän kirjoitin, että oikea tapa mielestäni kannattajan protestoida, on olla menemättä silloin hallille, jos ei joukkue ja valmennusjohto miellytä. Ei valmennusjohto ole siellä kannattajia valmentamassa, vaan joukkuetta.
ei alkaa kaatamaan hallilla valmennusjohdon niskaan, semminkin jos sen takana seisoo joukkue= silloin kannattajat kaatavat paskaa ja kusevat samalla joukkueen niskaan.

Vittu tosiaan, etkö sinä saatanan epeli ymmärrä yhtään lukemaasi? Minä en Pentti Matikaisen aikana huudellut hallilla, en tuonut sinne lakanoita, buuannut omille yms. vaan päätin, kyrpiintyneenä Pentti "tuholainen" Matikaiseen ja hänen kirkkaan selkeään visioonsa tuhota HIFK, että minä en rahojani HIFK:n tuhoamistalkoisiin kanna ja päätin, etten kotihalliin astu ennen kuin tämä saatanan kusipää on A) sekä potkittu B) revitty kuontalostaan vittuun HIFK:sta.

Senkus vittu protestoitte hallilla, heittelette sämpylöitä valmennusjohdon niskaan tai vaikka kuskaa joukkueen niskaan ja lopetatte kannustamisen, niinhän se on, kuten Jokereiden mainoksessa aikoinaan todettiin: "aidon vajukin tunnistaa aina". Rautalangasta= jos et diggaa joukkueesta, etkä valmennusjohdosta, älä tule hallille, se on sinun oikeutesi, vapaa maa, vapaaehtoinen harrastus. Mutta älä tule sinne huutelemaan paskaa ja negatioitasi joukkuetta kohtaan, silloin kuset HIFK:n joukkueen muroihin, sillä joukkueella on tällä hetkellä ihan tarpeeksi vaikeata, ilman, että sinne tulevat jotkut "omat" kannattajat heille huutelemaan paskaa ja viheltelemään jne.

Mä ainakin uskon tohon joukkueeseen vielä(perusteluita olen antanut kilometritolkulla tänne) ja seison sen takana loppuun saakka, valmensi sitä sitten vaikka saatana Alpo Suhonen, tehkää te siskot ihan mitä lystäätte. Jos joukkue on valmennusryhmän takana, olen minäkin. Ellei joukkue ja varsinkin sen kärkipelaajat ja kokenut kaarti valmennusryhmän takana ole, silloin valmennusryhmä saa väistämättä kenkää, ihan simppeliä, ei tämä kenellekkään kannattajalle ole pakollista.

Musta tuntuu, että näillä vajukeilla on jonkinlainen mestaruuskrapula, jos käy irtolipuilla matseissa,eikä tykkää nykyisestä joukkueesta ja pelistä, ei osta irtolippuja. Jos on kausarilla, niin tuliko sen mukana takuu: lupaamme, että kausi on yhtä ruusuilla tanssimista yms.? Ei sinne hallille ole pakko mennä, vaikka olisi kausari, jos ei diggaa. Vain tyhmät ja masokistit rääkkäävät itseään tieten tahtoen ja menevät katsomaan joukkuetta ja valmennusta jota inhoavat.

Hetken henkeä vedettyäni, punoituksen naamassa laskettua :mrgreen: , pahoittelen BAH turhankin agressiivista lähestymistapaa sinun postaukseesi. Voit jäädä aivan hyvin kotiin, enkä pidä sinua petturina :lol: Mutta sitten pidän jos tulet hallille meuhkaamaan A) joko valmennusjohtoa vastaan B)omaa joukkuettasi vastaan, jolla on joukkueen tuki :evil: Ihan luonnolista jäädä kotiin vaikka hiljaiseksi omaksi protestiksi jos ei hallilla meno miellytä, ei tarvitse kantaa huonoa omaatuntoa, eikä setä siitä suutu :mrgreen: Kyllä siellä hallissa riittää kannustajia ilman yhtä kotiin jäävää protestoijaa, ei sota yhtä miestä kaipaa jne. Minäkään en ollut korvaamaton silloin, hallissa riitti jengiä, mutta silti Matikainen sai joka vuosi tehtyä kamalaa turskaa :roll:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Re: Utjakkaan HIFK-blogi

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Ihan ulkopuolisena ihmetyttää nuo jutut (esim. jatkoajassa) että Matikaiselle pitäisi antaa kenkää. Uusi koutsi uuden joukkueen kanssa, niin ei tuo sormia napsauttamalla kyllä lähde toimimaan. Jos kuuden joukkoon selviää, niin sitten kaikki on ihan auki. Luulen että IFK tulee olemaan vielä kova keväällä. Matikainen on kuitenkin aivan kärkivalmentajia liigassa. Toki sinänsä potkut kelpaisi, sillä siinä olisi mainio valmentaja esim. Lukolle ensi kaudeksi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: Utjakkaan HIFK-blogi

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Juu näin minäkin Jussi olen ajattelut, mutta jotenkin tuo Jyväskylän peli herätti ajatuksia, että onko joukkue sitten valmennusjohdon takana, mutta näyttäähän tuo kai olevan, joten kyse oli vain omasta vainoharhaisuudestani, joten jätetään omaan arvioonsa nuo silloiset jorinani. Se on selvää, että jätkillä puristi päätä ja onneksi tauko tosiaan tuli ja saadaan aloittaa puhtaalta pöydältä tauon jälkeen.

Niin se kai on, että kannattajilla on jonkinlainen mestaruuskrapula päällä, tai ainakin osalla heistä, eikä pitkäjänteisyyttä löydy. Ulkopuoliset näkevät tilanteen sitten järkevämmin. Kyllähän minä näitä inisijöitäkin ymmärrän, kun helvetillisten korpivaellusten jälkeen mestaruus, niin helposti ne vanhat haamut palaavat ja tietysti tulee se kaikille kenkää ja heti-ajatus heti ensimmäiseen hätään. Vaan omat näkemykseni ja toiveeni kaudesta olen täällä toistanut sataan kertaan, etten niitä ala tähän enää laittamaan.

Onneksi Melart tekee paluun marras-joulukuussa puolustukseen, sille olisi jotain tehtävä ja tosiaan tuo Vaarasuo olisi kelvannut mainiosti ainakin minun HIFK:lle, kun Kurvisen terveytilanteesta ei ole mitään takuita ja voi mennä taas pariksi kuukaudeksi saikulle milloin tahansa. Toinen realiteetti on, ettei Kimin pelistä näytä tulevan mitään ja jannu alkaa olla niin turhautunut, että on vain haitaksi joukkueelle, mun mielestä realismia on uusi sentteri pitäisi saada Kimin tilalle, ei voi mitään.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


Lorimer
Avatar
Jäsen
Viestit: 2105
Liittynyt: 24.01.2004, 19:33
Pisteitä: 657
Paikkakunta: Tietäjä 2017

Re: Utjakkaan HIFK-blogi

Viesti Kirjoittaja Lorimer »

JussiQ kirjoitti:Ihan ulkopuolisena ihmetyttää nuo jutut (esim. jatkoajassa) että Matikaiselle pitäisi antaa kenkää. Uusi koutsi uuden joukkueen kanssa, niin ei tuo sormia napsauttamalla kyllä lähde toimimaan. Jos kuuden joukkoon selviää, niin sitten kaikki on ihan auki. Luulen että IFK tulee olemaan vielä kova keväällä. Matikainen on kuitenkin aivan kärkivalmentajia liigassa. Toki sinänsä potkut kelpaisi, sillä siinä olisi mainio valmentaja esim. Lukolle ensi kaudeksi.
Kun ylitetään hankalasti määriteltävä, mutta kuitenkin ehdottomasti olemassaoleva raja , niin potkujen antaminen ei käytännössä ole enää kenenkään yksittäisen henkilön tai instanssin päätettävissä oleva asia.

Jokainen tappio , varsinkin huonoilla peliesityksillä kärsitty tappio väjäämättä lisää negatiivisten seikkojen painavuutta vaakakupissa ja jossain vaiheessa seurajohdon on reagoitava asiaan ja estettävä mahdollisesti hallitsemattoman tapahtumaketjun käynnistyminen antamalla valmentajalle (Matikaiselle) potkut.
Huono menestys ja huonot peliesitykset näkyvät aika nopeasti maksavien asiakkaiden vähenemisenä ja aiheuttavat myös lisääntyvässä määrin erimielisyyksiä ja huonoa henkeä joukkueen sisällä.
Jossain vaiheessa valmentajalle potkujen antaminen on se hinta mikä on maksettava , jotta
uskottavuus joukkueen toimintaa kohtaan saadaan palautettua.

Tähän tilanteeseen on Matikaisen ja Hifk:n kohdalla vielä aikalailla matkaa , vaikka hätäisimmät fanit sitä eri foorumeilla toitottavatkin.
Mutta on järkeenkäyvää, että maaottelutauon ja joulutauon välinen aika , jonka aikana Hifk pelaa 12 ottelua on ratkaisevassa asemassa tässä asiassa.
Hifk:n otteluohjelma ei ole tuossa välissä aivan mahdoton( kotona Lukko,Tps,Pelicans, Hpk,Ilves ja taas Tps, vieraissa Blues , Saipa, Pelicans, Kalpa , Jokerit, Ilves) , joten se hieman helpottaa Matikaisen tehtävää lujittaa asemaansa joukkueen ruorissa , mutta toisaalta mahdollinen mittava kompuroiminen olisi sitäkin kohtalokkaampaa.
Matikaista ei yhtään kyllä helpota se fakta , että 5 Hifk:n avainpelaajaa on maajoukkueen käytössä ja näin ollen harjoituksista pois maaottelutauolla ( Granlund, Peltonen, Wirtanen, Pesonen ja Fernholm) .

Matikaisen diili on 2-vuotinen ja potkujen antaminen tulisi kalliiksi Hifk:lle.
Itse funtsailisin , että Matikainen saa potkut viimeistään joulutauolla noin 20% varmuudella.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: Utjakkaan HIFK-blogi

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Ajattelin kyllä pitää lomaa ja taukoa HIFK:n asioista, mutta menköön nyt, kun on tullut muutoinkin mellastettua täällä. Yksi vielä, sitten lopetan, ihan vamasti :lol: Kiva olla Lorimerin kanssa samaa mieltä, kun ollaan saman seuran miehiäkin. Tuo Jyväskylän esitys oli kyllä täysi shokki minulle, yleensä ollaan noita kärkijoukkeitakin vastaan vieraissakin saatu tasavertaisesti niitä laukaisupaikkoja maalintekosektorille rakennettua, vaikka peli ei vielä ole läheskään sitä mitä sen odotan olevan talvella. Mutta jos jouluun mennessä ei ole parannusta tällä saralla tullut, sitten alkaa saamaan valmennusjohtokin Utjakkaalta tekstiä :mrgreen:

Pakistossa pitäisi tapahtua tasonnostoa, nimenomaan kokeneelta kaartilta Söde-Jokela. Södellä on ollut enennkin hazardikausia (niin kuin muillakin tuohon ikään ehtineillä pelaajilla yleensä), tai sitten sinne pakistoon täytyy alkaa etsimään vahvistusta ja tiputtaa joitakin alemmas peluutushierarkiassa.

Juu, mutta nyt alkaa loma, en vilkaisekkaan blogiini, ennen Lukko-peliä. Älkää käyttäkö tilaisuutta hyväksenne ja häiriköikö, setä ei ole viikkoon täällä teitä lyömässä ruotuun :mrgreen:

Muutenkin täytyy saatana laittaa vähän pääkoppaa järjestykseen, kun tuntuu olevan liikaa suhinaa siellä, viime yönä laittelin noita omia "väijyhevosia" Ruotsista uudelle listalle ja laitoin niille jotka tällä viikolla juoksevat, aamuyöstä nukkumaan ja kolmelta itapäivällä ylös ja aloin tuossa aamukahvin kanssa katsomaan, millaisisissa lähdöissä nuo juoksevat, niin listalta tuli vastaan: Lass Liberte Mantorp 7.11 4.lähtö (lounasravit) ja tulihan se, antoi vielä alle 2-kertoimisen suosikin kanssa yli 9-kertaa parissa, minä vain oli nukkumassa silloin :roll:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: Utjakkaan HIFK-blogi

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Vai niin, ryssät haluaisivat Riksmannin Riikaan(lähteenä suomikiekko.fi :roll: ), no jos korvaajaksi hankittaisiin vaikka Iiro Tarkki ja ryssät pulittaisivat puolimilliä, niin mikäs siinä, sanoo joukkueenkasaamisesta viimeisen sanan sanova Utjakas :mrgreen: Tuolla puolella millillähän saisi vielä huippusentterin ja pakin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: Utjakkaan HIFK-blogi

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Setä siirtää pääasiassa toimistonsa tuonne, ainakin ravivihjeiden osalta sinne postailen jahka muistan ja jaksan, livenäkin Ruotsin ravien osalta, kotomaassa en ala syömään omasta kuormastani, joten siltä osin laittelen vain esim. omia varmojani V-peleihin;https://twitter.com/?lang=en&logged_out ... me/Utjakas

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: Utjakkaan HIFK-blogi

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Jatketaanpa tänne tuota ihmettelyä tuosta espoolaisten kiinnostomattomuudesta oikein mihinkään espoolaiseen urheilujoukkueeseen, aivan käsittämätöntä! Blues on ollut 2000-luvulla kaksi kertaa finaalissa ja viime keväänä Bluesin junnut taisivat viedä mestaruuden kaikissa ikäluokissa ja edustujoukkue oli finaalissa ja tänä syksynä peleissä on parituhatta katsojaa. On Salonojakin tunaroinut, mutta kyllähän totuus on, että äijälle voisi laittaa patsaan urheilupuistoon, niin paljon rahaa hän on työntänyt espoolaisen jääkiekkoilun hyväksi. Ilman Salonojaa espoolaista jääkiekkoa läpsyteltäisiin edelleen Matinkylän ladossa luultavasti Suomi-sarjassa. Kyllä Bluesilla on kannatusta espoolaisen nuorten joukossa aika paljonkin, se kannatus vain pitäisi saada siirtymään sille tasolle, että he lähtisivät hallille. Tuo kannatus vain sattuu olemaa voimakasta tuolla alle 18v ikäryhmässä ja siellä ei paljoa potentiaalisia katsojia löydy, johtuen jo ao. kohderyhmän niukoista rahavaroista, mutta kun tuo ikäryhmä kasvaa 5-10 vuotta sieltä olisi tulossa myös katsojia espoolaiseen jääkiekkoon. Paha siirtymäaika, jostain pitäisi löytää uusi Jussi, joka rahottaisi tuon siirtymäajan Bluesia :roll:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


KilgoreTrout
Jäsen
Viestit: 2066
Liittynyt: 27.10.2006, 20:29

Tuotto: -13.75 yks.

Palautus%: 98.34%

Panosten ka: 2.95 yks.

Vetoja: 280

Pisteitä: 532
Paikkakunta: Helsinki

Re: Utjakkaan HIFK-blogi

Viesti Kirjoittaja KilgoreTrout »

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: Utjakkaan HIFK-blogi

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Mitä helvettiä sä spämmäät tänne tuota homopaskaa, sopupalloilijat ovat homoja, ketäs se yllättää? Täällä kirjoitellaan Suomen ykköslajista, eli jääkiekosta, tyttömäiset pojat shortseissaan voi mennä fudisfoorumille keimailemaan ja pyllistelemään :mrgreen:

Setää vituttaa nyt muutenkin, kun oli Modesty Scottiin paripelit ja meni ohi vitulleen menneen juoksunkulun takia, ensin sattui 3 ulos eteen paska selkä, joka hidasteli edessä kolmannella ja sitten laukkasi vielä loppukaarteessa ja MS:n kuski joutui ottamaan kiinni sitä, sitten vielä ajautui loppukaarteen lopussa pussiin Kontion taakse ja joutui odottelemaan voittajan ohitusta, lopun tuli siihen malliin että jos olisi ehtinyt kääntää ennen Gooppia ulos, niin ilman muuta olisi ollut parissa, joka olisi maksanut 91-kertaa. No muutenkaan ei kyllä isä, eikä poika Untersteiner kuulu sedän suosikkeihin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: Utjakkaan HIFK-blogi

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Setä kävi yli 5000 muun ihmisen kanssa katsomassa mestareiden paluun rikospaikalle, ilolla hän havaitsi(kuten setä arvelikin) HIFK:n pelin näyttäneen yhtä hyvälle kuin edellisessä ottelussa. Setä kyllä voi avoimesti myöntää, että kaikkein eniten vituttaa kun oma joukkue häviää, vaikka se olisi ollut kilometrin parempi joukkue pelissä, vaihtoehtoisesti ne päinvastaiset voitot taas maistuvat parhailta :mrgreen: HIFK oli tosiaan sen kilometrin parempi tasaviisikoin, kun se selvisi toisen erän alun jälkeen jäähysumasta. Kukkuu vaan SM-liigan tuomaritoiminta, vaikka se on sysipaskaa, mutta ei se noin paskaa saisi olla kuten esim. Peltosen saamasta jäähystä voi päätellä! Salonojan viereen sinne urheilupuistoon voidaan alkaa pientä patsashanketta Koivistolle, aivan huikeassa kuumudessa pelaa kaveri tällä hetkellä! Ei siinä mitään Blues pelaa ihan hyvin ja on SM-liigan kuumimpia joukkeita, mutta olihan HIFK tosiaan sen kilometrin verran parempi tasakentällisin, lupaa hyvää jatkoa ajatellen! Tilastotkin sen kertovat kun joukkue pelaa 6 min vastustajaa enemmän alivoimalla ja silti torjunnat ovat Blues 33-HIFK 22

Setää huvitti suuresti kun kahdessa viimeisessä erässä Bluesin kannattajat olivat ihan täpinöissään ja taputtivat kuin alivoiman purussa on tapana, kun Blues sai tasaviisikoin purettua paineen omalta alueelta :mrgreen:C'moon espoolaiset, vähän rispektiä ja luottoa omiin :lol:

Eli yhteenveto HIFK-tappion "syypäät": Petri Koivisto+Mika Norja+helvetillisesti liikaa alivoimaa.

Mika Norja, sori vaan, sut nähtiin ja heppoiseksi havaittiin: ei mitään käyttöä liigassa, aamujuna Kouvolaan lähtee raiteelta 3 hei, hei! Ihan oikeasti jos Lunkkaa ei voida peluuttaa Riksmannin huilatessa, sitten veskariostoksille, sillä ei tällä tasolla voida antaa noin paljon maalivahdissa tasoitusta PISTE

Kävin katsomassa Iltalehden jutun pelistä, voihan sen noinkin nähdä, jos on tarpeeksi jurrissa :mrgreen:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: Utjakkaan HIFK-blogi

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Paneudutaanpa vanhan ystävämme Esko Leppäsen "mietteisiin" UL:ssä. Ensin Leppänen kirjoittaa ", että optimaaliset maalintekotilanteet olivat kortilla." Seuraavassa lauseessa "Mikael Granlund loi jälleen kourallisen maalipaikkoja" :lol: :roll: Nyt täytyisi vaikka Esko Leppäsen tulla tänne kertomaan kuinka vähän maalintekopaikkoja on Leppäsen "kortissa" ja kuinka monta maalintekopaikkaa mahtuu "kouralliseen"? :lol: :shock: :mrgreen: :roll: :roll:

Vierasjoukkue on pelissä 6 min enemmän kotijoukkuetta enemmän alivoimalla, torjunnat menee koti 33-vieras 22, joista ekassa erässä tulee vierasmaalivahdin torjunnoista puolet, eli 11-6 kera 6 min alivoimaa, kotijoukkueen kannattajat taputtavat kaksi viimeistä erää ihan hurmiossa aivan kuin pudotuspeleissä alivoimalla :lol: kun joka kerta kun kotijoukkue saa purettua paineen omasta päästää pois ja Esko Leppänen säväyttää kirjoituksella "HIFK ei dominoinut ottelua muualla kuin tilastoissa""Blues on tällä hetkellä SM-liigan paras joukkue". Ihan miten vaan, mutta juo vaan omasta pullostasi, älä muille sitä tyrkytä :mrgreen:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: Utjakkaan HIFK-blogi

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Utjakas kirjoitti:Paneudutaanpa vanhan ystävämme Esko Leppäsen "mietteisiin" UL:ssä. Ensin Leppänen kirjoittaa ", että optimaaliset maalintekotilanteet olivat kortilla." Seuraavassa lauseessa "Mikael Granlund loi jälleen kourallisen maalipaikkoja" :lol: :roll: Nyt täytyisi vaikka Esko Leppäsen tulla tänne kertomaan kuinka vähän maalintekopaikkoja on Leppäsen "kortissa" ja kuinka monta maalintekopaikkaa mahtuu "kouralliseen"? :lol: :shock: :mrgreen: :roll: :roll:

Vierasjoukkue on pelissä 6 min enemmän kotijoukkuetta enemmän alivoimalla, torjunnat menee koti 33-vieras 22, joista ekassa erässä tulee vierasmaalivahdin torjunnoista puolet, eli 11-6 kera 6 min alivoimaa, kotijoukkueen kannattajat taputtavat kaksi viimeistä erää ihan hurmiossa aivan kuin pudotuspeleissä alivoimalla :lol: kun joka kerta kun kotijoukkue saa purettua paineen omasta päästää pois ja Esko Leppänen säväyttää kirjoituksella "HIFK ei dominoinut ottelua muualla kuin tilastoissa""Blues on tällä hetkellä SM-liigan paras joukkue". Ihan miten vaan, mutta juo vaan omasta pullostasi, älä muille sitä tyrkytä :mrgreen:
Käyppäs Esko nyt kuitenkin katsomassa 3 erän laukaisukartaa ja miettimässä mitä olet kirjoittanut, nuo 2 ja 3 erähän kertovat sen kuinka joukkueet pelasivat tasaviisikoin ja kuka sitä peliä vei ja montako niitä kuteja tuli maalintekosektorista tasaviiskoin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: Utjakkaan HIFK-blogi

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Nyt setää ahdistaa ja vituttaa niin, ettei päässä veri kierrä jos Juuso joutuu leikkaukseen, saatana, vittu, perkele, helvetti, vittu, kyrpä, jokerit....

Kyllä HIFK kuuden sakkiin nousee ilman Juusoakin, mutta keväällä pitäisi olla tolppien välissä kyllä Riksman. No täytynee laittaa agentit asialle, missä todellisuudessa mennään :mrgreen:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


Utjakas
Jäsen
Viestit: 933
Liittynyt: 06.09.2005, 17:24
Pisteitä: 119

Re: Utjakkaan HIFK-blogi

Viesti Kirjoittaja Utjakas »

Kylläpäs on HIFK:lla huonoa tuuria, jo kolmas hyvä peli tauon jälkeen peräkkäin, jossa oltiin selvästi parempia kuin kaveri ja vain yksi voitto taskussa saamisina. Taas näitä pelejä, jossa kaverille pomppii kaikki ja meillä ei mene mikään sisään. Sitten kun kenttäpeli saadaan toimimaan, niin loukkaantuu ykkösveska :shock: No ei auta olla kuin kärsivällinen, kun joukkue saa noin paljon enemmän luotua maalintekopaikkoja kuin vastustaja joka pelissä, alkaa niitä voittoja tulla enemmän kuin tappioita pakosta, siinä kuuluisassa pitkässä juokussahan tuurit menevät tasan :lol: 8--)

Eiköhän sieltä saada kunnon ykkösveskakin hankittua jossain vaiheessa Juuson palkalla ja jos ei riitä niin laitetaan pelaajabudjetista vähän lisää. Eikös Hasek olisi vapaana? :lol:

Jaa, kävin kurkkaamassa Jatkoajan vajukkiosaston vollotuksia, jeesus mitä pökiöitä siellä pyörii :roll: Ei palata ennen joulutaukoa noihin yksittäisiin kirjoituksiin, kerään tänne parhaat palat sieltä joulutauolla :mrgreen: Täytyy kuitenkin ihmetellä tuollaista kaikessa omien paskana näkemisessä ja itsensä kuseen ja paskaa käärimisessä jopa masokismia voimakkaampia vivahteita, kyse on jo henkisestä sairaudesta ja myös henkisestä jälkeenjäämisesta :mrgreen:

Minä näen asian kuitenkin paljon valoisammin, sillä kaikissa tauon jälkeisissä peleissään HIFK on järjestänyt vastustajaa enemmän maalipaikkoja, vaikka viimeksi vastassa oli liigan kuumimpia joukkueita heidän kotikaukalossaan. Peli näyttää ihan eri näköiseltä, kuin se oli ennen taukoa synkimipinä aikoina, parannettavaa toki on esim.ottelun alut ovat olleet nyt HIFK:lle niitä vaikeimpia paikkoja, mutta peli pysyy ihan eri tavalla kasassa 60 minuuttia kuin ennen, joten hyvinkin ollaan oikealla tiellä kohti valoisia aikoja. Päätän tämän päiväisestä, lainauksen Petri Matikaisen kommentista (varastettu Jatkoajasta):

"– Ihmetyttää, valtava määrä tekopaikkoja. 5-5-pelissä 29 maalintekopaikkaa. Tehottomuutta se oli taas tänään. Toki Schwarz oli taas mies paikallaan, mutta se alkaa kohta tulla mantrana, että kehun vastustajan maalivahtia, Petri Matikainen myönsi perään."

Otetaan nyt muutama maistiainen, kun ei malta millään säästää kaikkia herkkuja jouluksi :lol:
Vajaaälyisten kustannuksella ei toki saisi laskea leikkiä, sillä heidän ihmisarvonsa on ihan yhtä suuri kuin "normaali"järkisten, mutta lainataanpa tuon ylläolevan pelinkuvan kertovan Matikaisen lainauksen alle nimimerkkin terozin :roll: kirjoitus jatkoajasta "
Siltikin ei noita esityksiä pelkällä uudella maalivahdilla paranneta, kyllä se tuossa paketissa on niin paljon (muutakin) sekaisin. " Ollankohan me katsottu tauon jälkeen samoja HIFK:n matseja Enon Jetsin miehen kanssa :mrgreen: :roll: :lol: 8--) :roll: :mrgreen: :lol: :P

Kun pelissä saadaan jatkuvasti tuollainen määrä maalintekopaikkoja, en näe kyllä syytä hakata itseäni ja kaataa paskaa joukkueen niskaan. Mun ajattelun mukaan tuollainen on positiivinen seikka ja maalintekopaikat kyllä aikanaan alkavat myös muuttua maaleiksi. Sittenhän se vasta mukavalta näytää, kun luodaan tuollainen määrä maalintekopaikkoja ja tehdään niistä maalit. Ihan kaikista ei edes tarvitse tehdä, vaan voi vaikka vähän tuhlailla, kun joka toisesta pistetään verkko heilumaan. Mutta siitä voitte olla varma, että Jatkoajan dorkien parhaat tulevat sedän blogiin näytille, niitä on sitten kiva täällä naureskella, kunhan nakit ollaan keitetty kannussa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Utjakkaan lätkävihjeetvihjeet välillä 10.5.2011-21.2.2012.Kohteita 80. Palautus tasapanoksilla 134,83%.http://utjakas.blogspot.com/

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Viestiketju Lukittu