Tänään on 28.03.2024, 22:08.

UFC

Yksilölajit, muut palloilulajit (salibandy, pesäpallo jne.), moottoriurheilu...
Vastaa Viestiin
Snaggle
Jäsen
Viestit: 760
Liittynyt: 13.01.2009, 15:27

Tuotto: +67.41 yks.

Palautus%: 111.16%

Panosten ka: 2.32 yks.

Vetoja: 260

Pisteitä: 144

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja Snaggle »

Cung Le auennut Pinnyllä 2.00, Wandysta ei enää ole tähän touhuun, kelpasi mulle ainakin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


RuHo
Jäsen
Viestit: 569
Liittynyt: 24.11.2007, 13:42

Tuotto: +12.37 yks.

Palautus%: 106.41%

Panosten ka: 2.76 yks.

Vetoja: 70

Pisteitä: 61

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja RuHo »

Helposti saan itekin Kongoa pelattua noilla numeroilla. Lihapää on kehittynyt huimasti, mutta mun mielestä Kongon vahvuudet on aika pitkälle sellaisia mitkä eivät oikein Lihapään arsenaalissa ole samoilla linjoilla. Kongo vie pystyssä helposti, luulisin.

Cung Len ja Wanderlein passaan. Wanderlein pitäisi eläköityä, ja Len pitäisi etsiä muita hommia. En edes uskalla arvioida.

Pitää kyllä vielä ihmetellä että miten saa moisia kertoimia (Kongo, CC ja Overeem). Välillä on vaikea löytää peliä, nyt näitä on vaikka kuinka.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Snaggle
Jäsen
Viestit: 760
Liittynyt: 13.01.2009, 15:27

Tuotto: +67.41 yks.

Palautus%: 111.16%

Panosten ka: 2.32 yks.

Vetoja: 260

Pisteitä: 144

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja Snaggle »

Mitkä on muiden mielipiteet Cain - JDS väännöstä? Itsellä lähti kyllä Velasquez peleihin, taisin Pinnaclelta riipaista 1.752 kertoimella. Juniori ei ole Cainin tasoista painijaa vielä kohdannutkaan näissä ympyröissä, ja JDS:n painista ollaan nähty lähinnä se, että lihapulla ei saanut miestä tonttiin ja vei paskaksi peiksetyn Carwinin erittäin näyttävästi mattoon joskus kolmannen erän loppupuolella. JDS:n kehityskäyrän huomioonottaen en kuitenkaan uskalla arviota pelkästään tähän perustaa, mutta lisäksi Cainia puoltaa miehen jäätävä kunto hevariksi. JDS ei ole samanlaista Sonnen-tyylistä kaasutankkia missään välissä demonstroinut, ja veikkaan että jos jää aikaisin Cainin alle, niin ottelua voi olla vaikeata enää kolmannesta eteenpäin kääntää. JDS ei ole oikeastaan tyrmännyt ihmisiä ihan millään päätähuimaavalla tahdilla, toki Carwisella ja lihapullalla on about sarjan top5 leuat, mutta muuten menee lähinnä Yvel ja Gonzaga linjalle nämä "kovat pystymiehet" joita Juniori on tyrmännyt, ja Cainin leukaa riittää kyllä pommien ottamiseen ja silti pystyy grindaamaan samalla duracell-pupu tyylillään (kts. Kongo-matsi jos ei tule muuten mieleen). Päälle vielä se, ettei pystyottelukaan mene 100-0 JDS:lle, vaan Cainilla on ihan terävät ja nopeat kädet, niin varovaisesti jos lähdetään liikkeelle niin saan tästä 60-40 Cainille. Tuon tarkempaa arviota on vaikea antaa, kun molemmat ottelijat ovat niin nuoria, että kehitystä on saattanut tapahtua vaikka mihinkä suuntaan, mutta alle 60% en ole valmis Cainin kanssa menemään, ennen Carwin matsia olisin tarjonnut ihan suoralta kädeltä 66% sen enempää miettimättä. Ainut pelottava asia tässä matsissa on tuo Cainin vamma, muistaakseni kiertäjä kalvosin oli niin pahasti paskana että vaati leikkauksen ja piti olla ainakin puolisen vuotta sivussa sen takia, siitä en tiedä miten paljon on pystynyt treenata mutta eiköhän tässä kohta ala taas puolisen vuotta treenejä olla takana sen jäljiltä että jaksaisin kyllä odottaa täydessä kunnossa häkkiin saapuvaa Velasquezia.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JJackson5
Jäsen
Viestit: 67
Liittynyt: 06.12.2008, 17:18
Pisteitä: 10

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja JJackson5 »

Teknisesti ottaen Cainin pitäisi tässä voittaa. Laihtunut Carwinkin sai käytettyä Dos Santosta matossa, todennäköisesti Cain saa sen sinne jäämään, ja vaikkei saiskaan niin ottaa uudestaan niin kauan että JDS väsyy.
Se oli teknisesti se, tiedä sitten miten oikeasti käy, ja miten Cainin ruuvikiinnitys-käsi reagoi. Näillä näkymin laitan kuitenkin sen perusteella Cainille pienellä.

CC:lle olisi muuten mukava laittaa veto, mutta edellisten otteluiden perusteella näyttää että Mirkon iskunkestävyys on nykyään samaa tasoa kuin Chuck Liddellillä. Ehkä laitan Mirkolle pienellä ja jään sitten odottamaan että milloin Nelsonin overhand right kolahtaa.

GSP sanoi uskovansa että Penn voittaa (jos on motivoitunut) Diazin. Mikä minä olen väittämään vastaan, joten täytyy laittaa jotain vetoa Pennille.

Lisäksi huolestuttavaa Overeem-vedon kannalta: Cain ja sen koutsi uskoo että Lesnar saa Overeemin mattoon ja omaa suuret mahdollisuudet voittaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Snaggle
Jäsen
Viestit: 760
Liittynyt: 13.01.2009, 15:27

Tuotto: +67.41 yks.

Palautus%: 111.16%

Panosten ka: 2.32 yks.

Vetoja: 260

Pisteitä: 144

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja Snaggle »

Kertoimet pakottaa pienellä riipasemaan Siveriä, sellainen tuntuma tästä että saattaa tulla yllättävän tasainen vääntö.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JJackson5
Jäsen
Viestit: 67
Liittynyt: 06.12.2008, 17:18
Pisteitä: 10

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja JJackson5 »

Tästä nähdään kuin vaikeaa on tietää voittaja; sellainenkin asiantuntija kuin GSP joka otellut 2 kertaa Pennin kanssa ja valmistautunut Diaz otteluun veikkasi väärin.
Penn on alimittainen noille isoille WW-läisille, ja Pennin "ongelma" on myös ettei käytä lisä-"vitamiineja" niinkuin varmaan about 95% UFC:ssä, joten voimataso ja kestävyys ei ole hääppöinen, vaikka taidot riittäiskin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


RuHo
Jäsen
Viestit: 569
Liittynyt: 24.11.2007, 13:42

Tuotto: +12.37 yks.

Palautus%: 106.41%

Panosten ka: 2.76 yks.

Vetoja: 70

Pisteitä: 61

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja RuHo »

Näitä ei kai pitäisi kirjoitella kun ei ole kunnon perusteluita (kai), mutta mulle itselleni maistuu JDS ensi viikon kekkereissä. Velasquez on se lahjakkaampi painija, mutta ainakin omaan silmään on osunut että JDS on kyllä huimasti tullut eteenpäin painissaan. Ihan vaan sillä perusteella että Velasquezin kunto on arvoitus, JDS on houkutteleva veto. Kumpikin petrannut huimasti UFC-debyyttien jälkeen. Näen tämän ihan 50/50, arvion oikeellisuuden näkee sitten matsipäivänä, jotenkin vaikea veikattava mun mielestä kuitenkin...pienellä sisään ja niin edespäin.

Cainin koutsi varmana tietää enemmän vaparista kuin minä, mutta en kyllä oikein ymmärrä noita puheita. Pistihän Lesnar Caininkin mattoon ottelussa, sehän ei muuta tarkoittanut kuin sitä että sieltä noustaan ylös jos tarvitsee :)
Näen siltikin että Lesnarin suurin etu otteluissa on fyysisyys, ja Overeem on sillä saralla ihan eri peto. Tuskinpa matossa tätä ottelua paljon nähdään, luulen että Overeem keskittyy pitämään Lesnarin loitolla ja nakuttaa tahdon pois jättiläisestä. Se on toimiva resepti, kuten on nähty. Luulen kyllä että varsinkin joku Barnettin tyyppinen ottelija (joka muuten on tulevaisuudessa todella potentiaalinen vastustaja Lesnarille), on valovuosia edellä Lesnaria näissä MMA-painihommissa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Blaah
Jäsen
Viestit: 1459
Liittynyt: 22.01.2008, 19:18

Tuotto: -28.41 yks.

Palautus%: 99.12%

Panosten ka: 1.37 yks.

Vetoja: 2364

Pisteitä: 236

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja Blaah »

Mitäs herrat on mieltä ensi viikonlopun ottelusta Henderson - Guida. Ainakin omasta mielestäni Guidan 3.16 (Pinny) on reilusti yläkanttiin. Toki Henderson on lahjakkaampi, teknisempi jne. mutta Guidan härö duracell-pupu imitaatio on tunnetusti ollut myrkkyä aika monelle kovallekin ottelijalle.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Snaggle
Jäsen
Viestit: 760
Liittynyt: 13.01.2009, 15:27

Tuotto: +67.41 yks.

Palautus%: 111.16%

Panosten ka: 2.32 yks.

Vetoja: 260

Pisteitä: 144

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja Snaggle »

Veikkaan, ettei toimi Bendoa vastaan, mutta onhan tuo kerroin kieltämättä aika nätti. Jim Miller on kova jätkä, ja se että pieksää miehen niin selkeästi kuin Bendo, kertoo jotain siitä, että lähellä ollaan tittleshottia. Guida ei mulle ole mitään sellaista osoittanut, jolla oltaisiin vielä mestaruusvyöstä ottelemassa, enkä jaksa uskoa että saa pidettyä ottelun pystyssä, selältään duracell-pupuilu onkin sitten vähän vaikeampaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


worstparlay
Jäsen
Viestit: 3
Liittynyt: 21.09.2009, 01:01
Pisteitä: 0

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja worstparlay »

RuHo kirjoitti:Cainin koutsi varmana tietää enemmän vaparista kuin minä, mutta en kyllä oikein ymmärrä noita puheita. Pistihän Lesnar Caininkin mattoon ottelussa, sehän ei muuta tarkoittanut kuin sitä että sieltä noustaan ylös jos tarvitsee :)
Velasquez osaa painia, Overeem on melko puhdas kickboxer.
Näen siltikin että Lesnarin suurin etu otteluissa on fyysisyys, ja Overeem on sillä saralla ihan eri peto.
Lesnarin suurin etu otteluissa on se, että hän on yksi paras painijoista vapaaottelussa ylipäätään. Tietysti on hyödyllistä olla reilusti vastustajaa suurempi, mutta tästä on myös haittaa. Overeemilla sama juttu - aerobinen kondis kestää ehkä sen yhden erän.
Tuskinpa matossa tätä ottelua paljon nähdään, luulen että Overeem keskittyy pitämään Lesnarin loitolla ja nakuttaa tahdon pois jättiläisestä. Se on toimiva resepti, kuten on nähty.
Tästä voisi, heh, vaikka lyödä vetoa. Lesnar vie maahat kenet tahansa, joka yrittää pysyä etäisyydellä.

Overeem voi voittaa vallan mainiosti, mutta se tapahtuu niin, että hän tulee aggressiivisesti päälle. Lesnarin leuka on lasia.
Luulen kyllä että varsinkin joku Barnettin tyyppinen ottelija (joka muuten on tulevaisuudessa todella potentiaalinen vastustaja Lesnarille), on valovuosia edellä Lesnaria näissä MMA-painihommissa.
Barnett on viimeksi ollu relevantti ottelija 2006. Osaa kyllä painia ja brassi-jujutsua, ei siinä mitään.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Snaggle
Jäsen
Viestit: 760
Liittynyt: 13.01.2009, 15:27

Tuotto: +67.41 yks.

Palautus%: 111.16%

Panosten ka: 2.32 yks.

Vetoja: 260

Pisteitä: 144

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja Snaggle »

Puhtaat kickboxerit ei käy voittamassa ADCC turnauksia ja se on fakta. Kyllä Reem osaa grapplata, siitä ei jää kiinni.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


worstparlay
Jäsen
Viestit: 3
Liittynyt: 21.09.2009, 01:01
Pisteitä: 0

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja worstparlay »

Ehkä tää menee turhaksi väännöksi, mutta jokainen tolla tasolla otteleva osaa grapplata, mutta taitotasoissa on eroa niin helvetisti.

Overeem voitti 2005 ADCC:n Euroopan karsinnat (joku suomalainen taisi voittaa sarjansa samoissa karsinnoissa), mutta ei osallistunut varsinaisiin kisoihin. Ja oli silloin ~20kg kevyempi.

Ehkä "puhdas kickboxer" oli väärin sanottu? Väitän kuitenkin, että jos mattoon mennään niin Lesnar vie, mutta todennäköisesti matsi loppuu aiemmin, jos Brock ei ole oppinut ottamaan iskuja vastaan. Parin kuukauden päästä nähdään :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


RuHo
Jäsen
Viestit: 569
Liittynyt: 24.11.2007, 13:42

Tuotto: +12.37 yks.

Palautus%: 106.41%

Panosten ka: 2.76 yks.

Vetoja: 70

Pisteitä: 61

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja RuHo »

worstparlay kirjoitti: Velasquez osaa painia, Overeem on melko puhdas kickboxer.
pointti oli siinä että ei se takedown mitään varsinaisesti merkitse. Se on eri juttu sitten mitä sillä tekee. Ei ollut esim. Velasquezilla minkäänlaisia vaikeuksia siitä vaan nousta ylös samantien ja hoitaa homma. Overeem ei todellakaan ole puhdas kickboxer, vaikka siinä menestyykin. Ei tietenkään huippupainija ole kuten Velasquez, mutta...
Tottakai Lesnar on parempi painija. Itse en vaan oikein jaksa uskoa niihinkään taitoihin tätä nykyä niin paljon. Velasquez-ottelu oli mun mielestä aika merkittävä näytön paikka siinä. Pienempi mies, ei varmastikaan yhtä fyysinen, mutta yksinkertaisesti parempi jokaikisellä osa-alueella. Jos Velasquez myllyttää Lesnaria noin pystyssä, Overeem tulee tekemään ensimmäisen MMA-kuolonuhrin. Overeem piti matseja pystyssä leipälajinaan jo 10 vuotta sitten, nyt on 30 kiloa lisää hepanlihaa kropassa pitämässä painimies loitolla.
Lesnarin suurin etu otteluissa on se, että hän on yksi paras painijoista vapaaottelussa ylipäätään. Tietysti on hyödyllistä olla reilusti vastustajaa suurempi, mutta tästä on myös haittaa. Overeemilla sama juttu - aerobinen kondis kestää ehkä sen yhden erän.
Itsekin tuossa junassa olleena, saisiko ihan oikeasti kuulla mistä kohtaa se Lesnarin paini on niin merkittävää, mitä muilla ei ole? Velasquez sentään todistettavasti on hyvä painija. Samoin edellä mainittu Barnett. Full mount pari erää ja suihkun puolelle, siinä se. Ei liene kovin vaikea päätelmä tehdä se, että Lesnar on painitaustainen. Paljoakaan merkittävää painiansiota ***häkissä*** ei kuitenkaan taida olla. Mir sai kovaa kohtelua, mitäpä muuta? Alipainoinen ja yli-ikäinen Couture hoiti ne hommat ihan kiitettävästi Lesnaria vastaan. Eräkestävyys on tietty mielenkiintoinen asia kun nämä kaksi kohtaavat. Kaikella kunnioituksella Couturea kohtaan, nyt on eri sarjat ja eri miehet. Itseäni kyllä kiinnostaa nähdä ihan vedonlyönnin ulkopuolellakin miten Lesnarin käy kun on samankokoinen mies vastassa joka tietää jotain näistä hommista. Carwin melkein hoiti homman, ja sitä matsia ei ihan MMA-hienouksistaan muista :)
Tästä voisi, heh, vaikka lyödä vetoa. Lesnar vie maahat kenet tahansa, joka yrittää pysyä etäisyydellä.

Overeem voi voittaa vallan mainiosti, mutta se tapahtuu niin, että hän tulee aggressiivisesti päälle. Lesnarin leuka on lasia.
Ei mulla kyllä itselläni tule paljoakaan mieleen esimerkkejä Lesnarin maahanvienneistä. Mir ehkäpä. Mir on Mir. Ehkä näin käy Overeemille, ehkä ei. Mun mielestä ei ole kyllä paljon syytä olettaa että näin käy. Ymmärtäisin tämän näkökannan jos matsi olisi vaikkapa Velasquez-Overeem tai ensi viikonlopun Velasquez-Dos Santos?
Barnett on viimeksi ollu relevantti ottelija 2006. Osaa kyllä painia ja brassi-jujutsua, ei siinä mitään.
Kharitonov-ottelu oli aika vakuuttava. Ei Barnett mun suosikki mestariksi ole missään nimessä, mutta mitä Lesnar-vertaukseen tulee, siinä on MMA:han sovellettua catchia millä kyllä tehdään kaiken maailman Lesnareille ja Carwineille painiesimerkki.


PS. Mut joo, ei näistä pahalla vängätä. Kivahan se on puhua jutuista, kyllä itekin olen tietoinen että ehkä Overeem ei ole niin hyvä kuin sitä itse antaa ymmärtää. Mut, mun mielestä pelattava kohde ylläolevilla kertoimilla. Onhan tää matsi ihan klassinen wrestler-striker kohtaaminen, tottahan se on.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


RuHo
Jäsen
Viestit: 569
Liittynyt: 24.11.2007, 13:42

Tuotto: +12.37 yks.

Palautus%: 106.41%

Panosten ka: 2.76 yks.

Vetoja: 70

Pisteitä: 61

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja RuHo »

Ihmetyttää Kampmann-Story kertoimet?

Makuasioista voi aina kiistellä, mutta sitä mieltä olen vieläkin että Kampmann ei varsinaisesti Shieldsille hävinnyt, eikä todellakaan hävinnyt Sanchezille. Muutenhan Kampmann on aika kovalla prosentilla nakuttanut tasaisesti sarjassa aina yhden matsin päässä titteliottelusta. Story on hiukan hataraa mulle arvioida, mutta miten Kampmannista saadaan melko suuri altavastaaja tähän matsiin? En ymmärrä, onko tässä nyt jotain mitä ruho-setä ei tiedä?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


isspro
Jäsen
Viestit: 119
Liittynyt: 20.11.2003, 20:37
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Vihti

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja isspro »

Samaa mieltä ruhon kanssa.Mun mielestä Kampmann on suosikki,pinnyltä 2.30 kertoimella peleihin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Snaggle
Jäsen
Viestit: 760
Liittynyt: 13.01.2009, 15:27

Tuotto: +67.41 yks.

Palautus%: 111.16%

Panosten ka: 2.32 yks.

Vetoja: 260

Pisteitä: 144

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja Snaggle »

Vaikea matsi arvioida tuo Kampmann - Story, mutta voisin kanssa kuvitella että noilla kertoimilla ei nyt varmaan ihan hukkaan kaikki rahat mene jos painaa vedot sisään. Story hoiti Alvesin nätisti, mutta Kampmann nyt osaa muutakin kun häkkiä vasten pakittamista. Voimalla ja painilla Storyn tuo on jyrättävä jos haluaa, pystyssä tuskin jää hirveästi jakoja, ihan perstuntumalta aika 50/50, mutta parhaillaan voi olla ihan suvereeni esitys jommalle kummalle, paha tämmösistä kavereista on mennä sanomaan olivatko vaan hypen synnyttämiä tähdenlentoja vai vieläkö siltä löytyy kehitystä ja kahta vahvempia esityksiä, eiköhän tämä vääntö ainakin jotain osviittaa tästä anna johonkin suuntaan.

Reemin grapplinkista RuHo jo jatkoikin kaiken tarvittavan, joten ei siitä sen enempää. Itse odotan, että kun Lesnar shoottaa, niin samalla syö polvea kipeästi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


RuHo
Jäsen
Viestit: 569
Liittynyt: 24.11.2007, 13:42

Tuotto: +12.37 yks.

Palautus%: 106.41%

Panosten ka: 2.76 yks.

Vetoja: 70

Pisteitä: 61

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja RuHo »

http://www.sherdog.com/news/articles/Pr ... ntos-37025

Mielenkiinnosta piti käydä katsomassa huomista varten, vähän yllätti...vaikka pieni otoshan tuo on, ja brassivoittoinen. Vetoa tai ei, tämä tulee kyllä olemaan mielenkiintoinen ottelu.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Blaah
Jäsen
Viestit: 1459
Liittynyt: 22.01.2008, 19:18

Tuotto: -28.41 yks.

Palautus%: 99.12%

Panosten ka: 1.37 yks.

Vetoja: 2364

Pisteitä: 236

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja Blaah »

Sain JDS hintaan 2.53 joka riittää ainakin mulle. Kertoimet on tullut tosta jonkun verran alas, mutta uskon, että 2.5 päästään vielä kun jenkit alkaa heräilemään. Internezin syövereistä kaivoin epämääräisiä huhuja Cainin loukkaantumisesta ennen matsia. Se onko kyse, mustelmasta vai jostain isommasta ja onko asialla ylipäätänsä mitään merkitystä huomisen matsin kannalta on täysin jokaisen itse mietittävissä; harvemminhan kukaan noista ottelijoista tulee täysin kunnossa matsiin.
http://www.mmafighting.com/2011/11/09/d ... e-frazier/
N. 4:45 kohdasta eteenpäin DW "vahvistaa" jonkun ilmeisesti pienen loukkaantumisen.

Olen saanut aika vahvasti päähäni, että tässä matsissa mennään kolmanteen erään. Pari aikaisempaa raskaan matsia on mennyt Lesnarin takia ryntäilyksi, mutta nyt vastakkain on kaksi teknisesti aivan eritasoista ottelijaa, joilla molemmilla on todella paljon pelissä. Uskon, että ensimmäinen erä lähinnä lämmitellään ja haetaan tuntumaa ja aikaisintaan toisessa alkaa paukkua.

Oma arvio ottelusta Cain 53 - JDS 47 ja yli 2.5 50%.

Lisäksi olen lisännyt pienellä Guidaa jota saa jo pinnyltä 3.36; tolla tasolla ei mielestäni noin isoa taitoeroa yksinkertaisesti ole. Muut prelit on vielä mietinnän alla.

Vaikka UFC-ketjussa ollaankin niin muistutan myös illan Bellatorista, jossa pikaisella vilkaisulla on taas hyviä matseja ja kertoimia tarjolla. Lisäksi 26. päivän bellator 59 on auennut Pellegrino 1.69 - Freire 2.3, jossa omasta mielestäni kertoimet on lipsahtaneet bookkereilta väärin päin. Pellegrino on toki otellut UFC:ssä ja on varmasti suurempi nimi, mutta herra on myös uransa ehtoopuolella ja nyt vastaan tulee nopea ja koko ajan kehittyvä ottelija, jolla on aivan eri tason pysty, eikä varmasti ole niitä heikoimpia matossakaan. Freiren heikkous on ollut painipuolella, johon on varmasti keskitytty Chandler -matsin jälkeen; Pellegrino taas ei ole ollut parhaina päivinäkään Chandlerin veroinen painija.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Snaggle
Jäsen
Viestit: 760
Liittynyt: 13.01.2009, 15:27

Tuotto: +67.41 yks.

Palautus%: 111.16%

Panosten ka: 2.32 yks.

Vetoja: 260

Pisteitä: 144

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja Snaggle »

Ei yllätä Cainin loukkaantumiset kun on miehen S&C videoita katsellut, valmintajalla välillä mitään hajua noista hommista. Otin varman päälle ja nappasin Junioria tuolla 2.410 vallitsevalla Pinnyn linjalla sen verran etten mitään häviä jos Cain häviää, en kyllä hurjasti voitakaan jos vie mutta eipähän jää harmittamaan ainakaan.

Sanottakoon vielä tuosta Guida - Bendosta, että mielestäni tämä on sellainen matsi, jossa Guida on huonompi kaikilla osa-alueilla, ja vaikka varmasti ottaakin rankaisun mukisematta vastaan, niin vaikea olisi nähdä, että mies Bendoa pudottaa saatikkaa lukottaa, ja vaikka onkin kova mies tekemään duunia niin tuskin riittää viemään kahta erää kahden tuomarin korteilla taitoeron huomioonottaen. Toki voin olla väärässäkin, mutta lähtökohtasesti antaisin itse prossat tyyliin 70-30 Bendolle.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JJackson5
Jäsen
Viestit: 67
Liittynyt: 06.12.2008, 17:18
Pisteitä: 10

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja JJackson5 »

-Cain Velasquez
-Damarques Johnson. Johnson todella taitava kun sille päälle sattuu, ja Harvison ei ole mitään ihmeellistä esittänyt.
mutta pienellä kumpikin kun pelituntuma ollut kadoksissa viimeaikoina. :x
Bendolle laittaisin muuten mutta Guidan alasvienti->shoulderfuck taktiikka pelottaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Snaggle
Jäsen
Viestit: 760
Liittynyt: 13.01.2009, 15:27

Tuotto: +67.41 yks.

Palautus%: 111.16%

Panosten ka: 2.32 yks.

Vetoja: 260

Pisteitä: 144

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja Snaggle »

Eiköhän Juniori tolla esityksellä muutamaan kysymykseen vastannut. Nyt kyllä Reemin ois parasta voittaa, semmonen matchuppi joka olis aika lailla sieltä kovimmasta päästä tällä hetkellä HW:ssä. Bendo teki käytännössä sen mitä odotin, Clay paino päälle ja sai muutaman vaarallisen subin ja muutaman hyvän osuman sisään, mutta muuten oli aika alakynnessä. Ei niin yksipuoleinen kun mitä odotin, mutta vakuuttava esitys never the less. Cain - Nog/Mir/Struve seuraavaksi ja Guida - Maynard/Guillard on omat veikkaukset seuraavaksi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


RuHo
Jäsen
Viestit: 569
Liittynyt: 24.11.2007, 13:42

Tuotto: +12.37 yks.

Palautus%: 106.41%

Panosten ka: 2.76 yks.

Vetoja: 70

Pisteitä: 61

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja RuHo »

Pitää kyllä sanoa että mun mielestä jo melkein ekoilla sekunneilla kun matsi alkoi niin näki että Velasquezilla ei kyllä ole kaikki niinkuin pitäisi. Näki mun mielestä jo liikkeestä että taukoa on pakosti pidetty tms., ei ollut läheskään yhtä skarppia kuin ennen liike.

Itse veikkaisin että Cain-Carwin tulee seuraavaksi... ja lähtökohtaisesti jos pitää Overeem-JDS arvioida (ja sitähän ei tiedä tuleeko sitä päivää että matsi olisi tulossa, riippuu tietty täälläkin puidusta Lesnar-matsista), niin ei ole mulle ainakaan vaikea arvattava. Siitä voi saada isot kertoimet. 8--)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JJackson5
Jäsen
Viestit: 67
Liittynyt: 06.12.2008, 17:18
Pisteitä: 10

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja JJackson5 »

Cain-Kongo uusinta saattaa olla myös mahdollinen

Olipa aika floppi tuo pää-ottelu. Ottelijat oli pakotettuja ottelemaan loukkaantumisista huolimatta kun oli tärkeä FOX-ilta. Sekä JDS:llä ja Cainilla polvet reistaili ja Cain joutui ottamaan kortisonipiikkiä ennen ottelua. Siksi ehkä ei ollut painihaluja, ja boxaili JDS:n kanssa kunnes kävi niinkuin arvata saattoi. Ja Dana White vielä töppäili haukkumalla Cainin ottelutaktiikkaa FOXin jälkilähetyksessä, kuin olisi ollut joku Cainin valmentaja.
Onneksi laitoin JDS:n voittamaan 1. erässä suojavetona niin ei menettänyt mitään.
Bendo-Guida oli kyllä kaikkien aikojen vauhdikkaimpi otteluita. Guida oli kova mutta Bendo vielä kovempi. Edgaria vastaan mahikset ehkä 50/50.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Snaggle
Jäsen
Viestit: 760
Liittynyt: 13.01.2009, 15:27

Tuotto: +67.41 yks.

Palautus%: 111.16%

Panosten ka: 2.32 yks.

Vetoja: 260

Pisteitä: 144

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja Snaggle »

En nää millään, että Edgar - Bendo ois 50-50, kyllä IMO Fränkki on vähintään 66. Pystyssä reilusti edellä enkä näe, että Bendolta tulisi puskista sellaisia pommeja kun Maynardilta, potkuista joutuu tonttiin eikä silti saa Edgaria alas kun jätkä on vaan liian liukas. Eli pystyssä mennään ja Edgar kontrolloi etäisyyttä mielensä mukaan, naputtelee pommeja ja ehkä jopa tyrmää myöhemmissä erissä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


RuHo
Jäsen
Viestit: 569
Liittynyt: 24.11.2007, 13:42

Tuotto: +12.37 yks.

Palautus%: 106.41%

Panosten ka: 2.76 yks.

Vetoja: 70

Pisteitä: 61

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja RuHo »

Mitä TUF-finaaleihin tulee (en ole muuten jaksoakaan katsonut uutta, ehkä pitäisi mutta mokkulalla mennään tätä nykyä niin vähän huonoa happea tulee kun yrittää streamia katsoa), mulle maistuu helposti Mayhem noilla kertoimilla (Pinnacle 2,8). Mayhem osaa alisuorittaa tarvittaessa ja se viimeinen 10 metriä tuntuu aina jäävän tekemättä (Shields, Jacare, yms. yms.) mutta lähtökohtaisesti ajatellen Mayhem on kokenut ottelija ja kovissa otteluissa kuitenkin todistanut olevansa varteenotettava vastus kelle tahansa. Viime aikaiset matsit ovat tosissaan olleet tappioita kovia jätkiä vastaan, tai voittoja raakkeja tai rupuja vastaan, niin sikäli se ei kai paljon luottamusta siihen suuntaan muille anna.

Tämän lisäksi mun mielestä Bisping ei vaan yksinkertaisesti ole niin hyvä kuin UFC tai kukaan muukaan antaa ymmärtää. Ymmärrän kyllä että tästä matsista ei varmaan kukaan muu ole samaa mieltä, mutta heitin ilmaan kuitenkin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin