Tänään on 28.03.2024, 13:50.

Pieniä kysymyksiä vedonlyönnistä

Strategiat, kertoimenlaskenta ja muut ohjeet/vinkit tänne.
Vastaa Viestiin
GWS
Avatar
Jäsen
Viestit: 1955
Liittynyt: 26.08.2003, 12:29

Tuotto: -49.97 yks.

Palautus%: 99.16%

Panosten ka: 3.36 yks.

Vetoja: 1766

Pisteitä: 2430
Paikkakunta: Esbå

Re: Pieniä kysymyksiä vedonlyönnistä

Viesti Kirjoittaja GWS »

Joo, kyse on yhden kierroksen vedosta, ei mistään sen eksoottisemmasta. Two-ballissa vastakkain kaksi pelaajaa ja three-ballissa kolme. Yleensä pelaajat, jotka pelaavat samassa ryhmässä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


GWS
Avatar
Jäsen
Viestit: 1955
Liittynyt: 26.08.2003, 12:29

Tuotto: -49.97 yks.

Palautus%: 99.16%

Panosten ka: 3.36 yks.

Vetoja: 1766

Pisteitä: 2430
Paikkakunta: Esbå

Re: Pieniä kysymyksiä vedonlyönnistä

Viesti Kirjoittaja GWS »

S.Mäenala kirjoitti:
Tässä "1st Round" todennäköisesti viittaa juuri päivän 1. kierrokseen (18 reikään) eikä 1. pelipäivään.
Normaalisti golfissa pelataan yksi kierros per päivä, ellei sää sotke aikatauluja tms, joten pääsääntöisesti sama asia.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Mäenala
Avatar
Jäsen
Viestit: 1190
Liittynyt: 18.01.2011, 19:17
Pisteitä: 3733
Paikkakunta: Kamppi

Re: Pieniä kysymyksiä vedonlyönnistä

Viesti Kirjoittaja S.Mäenala »

GWS kirjoitti:
S.Mäenala kirjoitti:Tässä "1st Round" todennäköisesti viittaa juuri päivän 1. kierrokseen (18 reikään) eikä 1. pelipäivään.
Normaalisti golfissa pelataan yksi kierros per päivä, ellei sää sotke aikatauluja tms, joten pääsääntöisesti sama asia.
Juu, noinhan se menee GWS!
Mitähän mä tuossa sekoilin, taisin sotkea out ja in reikiin...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Stavangeri
Jäsen
Viestit: 14
Liittynyt: 04.11.2011, 08:10
Pisteitä: 0

Re: Pieniä kysymyksiä vedonlyönnistä

Viesti Kirjoittaja Stavangeri »

Tervehdys

Voisiko joku avata minulle tämän vetovihjeen?

"Newcastle Everton o2 69% 1,62 188Bet 1,5/10"

Eli tuossa on epäselvää "o2" ja tuo viimeinen 1,5/10

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Escobar
Avatar
Jäsen
Viestit: 319
Liittynyt: 11.08.2010, 11:54
Pisteitä: 2

Re: Pieniä kysymyksiä vedonlyönnistä

Viesti Kirjoittaja Escobar »

Stavangeri kirjoitti:Tervehdys

Voisiko joku avata minulle tämän vetovihjeen?

"Newcastle Everton o2 69% 1,62 188Bet 1,5/10"

Eli tuossa on epäselvää "o2" ja tuo viimeinen 1,5/10
Vetomuotona 0ver2 (yli2maalia) ja panostus 1,5/10

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

ihminen on tyytyväinen silloin, kun saa jotain sisään tai ulos!

Minikommentit


Weedge
Jäsen
Viestit: 311
Liittynyt: 03.01.2006, 17:30
Pisteitä: 0

Re: Pieniä kysymyksiä vedonlyönnistä

Viesti Kirjoittaja Weedge »

Escobar kirjoitti:
Stavangeri kirjoitti:Tervehdys

Voisiko joku avata minulle tämän vetovihjeen?

"Newcastle Everton o2 69% 1,62 188Bet 1,5/10"

Eli tuossa on epäselvää "o2" ja tuo viimeinen 1,5/10
Vetomuotona 0ver2 (yli2maalia) ja panostus 1,5/10
Lisätään vielä sen verran, että voitat vedon jos ottelussa tulee 3 maalia tai enemmän. 2 maalia tultaessa panoksesi palautuu. Alta 2 maalia = GOSH.
Panostus voi tarkoittaa esim 1,50 euroa maksimi panoksesi ollessa 10 euroa. Toiset tykkää käyttää tästä ns. "nelinumeroista termiä" eli maksimipanos 10,00€. Mukavahan se on nelinumeroisia tykitellä paksulla. 8--)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Sori etelä RoPS ei tipu ikinä!

Minikommentit


Kankkulankaivo91
Jäsen
Viestit: 35
Liittynyt: 23.11.2007, 16:24
Pisteitä: 0

Re: Pieniä kysymyksiä vedonlyönnistä

Viesti Kirjoittaja Kankkulankaivo91 »

Tuolla uusimmissa Premier League vihjeissä Bettinganalyses antoi tämän vihjeen:
Liverpool Manchester City AHC +0 2 1,71 1,901 5/10 Pinnacle

Mutta minä en löydä tuollaista peliä Pinnaclelta tai noita kertoimia.. Mitä en tajua?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pka
Jäsen
Viestit: 999
Liittynyt: 30.01.2004, 22:53
Pisteitä: 571

Re: Pieniä kysymyksiä vedonlyönnistä

Viesti Kirjoittaja pka »

Kankkulankaivo91 kirjoitti:Tuolla uusimmissa Premier League vihjeissä Bettinganalyses antoi tämän vihjeen:
Liverpool Manchester City AHC +0 2 1,71 1,901 5/10 Pinnacle

Mutta minä en löydä tuollaista peliä Pinnaclelta tai noita kertoimia.. Mitä en tajua?
Kerroin on hieman muuttunut: 1,901->1,877 (eli -114)

Peli löytyy valitsemalla Soccer -> England -> England - Premier League ja kelaamalla sivua sitten alaspäin sunnuntain peleihin. 0-tasoitus on Pinnaclella merkitty: "pk".

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mika Ässä
Jäsen
Viestit: 5609
Liittynyt: 05.05.2004, 19:39
Pisteitä: 9
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pieniä kysymyksiä vedonlyönnistä

Viesti Kirjoittaja Mika Ässä »

Kyllä se ottelu siellä Pinnaclella on tarjolla, kun valitsee Soccer -> England - Premier League. Listan viimeinen ottelu. Kertoimet toki jo muuttuneet.

edit. jaahans, pka ehti jo nopeammin ja paremmin :P

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Kankkulankaivo91
Jäsen
Viestit: 35
Liittynyt: 23.11.2007, 16:24
Pisteitä: 0

Re: Pieniä kysymyksiä vedonlyönnistä

Viesti Kirjoittaja Kankkulankaivo91 »

pka kirjoitti:
Kankkulankaivo91 kirjoitti:Tuolla uusimmissa Premier League vihjeissä Bettinganalyses antoi tämän vihjeen:
Liverpool Manchester City AHC +0 2 1,71 1,901 5/10 Pinnacle

Mutta minä en löydä tuollaista peliä Pinnaclelta tai noita kertoimia.. Mitä en tajua?
Kerroin on hieman muuttunut: 1,901->1,877 (eli -114)

Peli löytyy valitsemalla Soccer -> England -> England - Premier League ja kelaamalla sivua sitten alaspäin sunnuntain peleihin. 0-tasoitus on Pinnaclella merkitty: "pk".
Kiitoksia! Hieman hämäsi tuo kun kerroin oli jo muuttunut. Mikäs tuo 1.71 sitten on? Ilmeisesti "alaraja" millä tuota peliä voi pelata?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


kovaleka
Jäsen
Viestit: 1098
Liittynyt: 07.09.2003, 19:12

Tuotto: +216.43 yks.

Palautus%: 115.50%

Panosten ka: 6.50 yks.

Vetoja: 215

Pisteitä: 167
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pieniä kysymyksiä vedonlyönnistä

Viesti Kirjoittaja kovaleka »

Kankkulankaivo91 kirjoitti:
pka kirjoitti:
Kankkulankaivo91 kirjoitti:Tuolla uusimmissa Premier League vihjeissä Bettinganalyses antoi tämän vihjeen:
Liverpool Manchester City AHC +0 2 1,71 1,901 5/10 Pinnacle

Mutta minä en löydä tuollaista peliä Pinnaclelta tai noita kertoimia.. Mitä en tajua?
Kerroin on hieman muuttunut: 1,901->1,877 (eli -114)

Peli löytyy valitsemalla Soccer -> England -> England - Premier League ja kelaamalla sivua sitten alaspäin sunnuntain peleihin. 0-tasoitus on Pinnaclella merkitty: "pk".
Kiitoksia! Hieman hämäsi tuo kun kerroin oli jo muuttunut. Mikäs tuo 1.71 sitten on? Ilmeisesti "alaraja" millä tuota peliä voi pelata?
juuri näin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Gini
Jäsen
Viestit: 2240
Liittynyt: 09.05.2006, 12:00

Tuotto: +24.78 yks.

Palautus%: 100.18%

Panosten ka: 10.60 yks.

Vetoja: 1311

Pisteitä: 3815
Paikkakunta: Helsinki 00140

Re: Pieniä kysymyksiä vedonlyönnistä

Viesti Kirjoittaja Gini »

Miten noi tenniksen between-vedot oikein menee? Esimerkki: Between 22 and 24 games. Onks se niin, että VAIN 23 games voittaa ja 22 ja 24 on push, vai häh?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Kyrölä
Jäsen
Viestit: 1
Liittynyt: 31.12.2011, 21:02
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Pieniä kysymyksiä vedonlyönnistä

Viesti Kirjoittaja Kyrölä »

Kun olen tuossa OpenOfficessa tehnyt funktion, joka laskee todennäköisyyden kohteen kertoimesta. Sitten ajattelin, että siirtäisin sen joka riville, josta näitä tietoja löytyy. Kuitenkin suureksi pettymykseksi huomasin, että kun funktio on tyyliä 1/D5*0,88*100, niin eihän tuota voi seuraaville riveille laittaa (tai voi, muttei se toimi toivotulla tavalla), kun tuossa on tuo viitosrivi määritelty (kohta alleviivattu).

Niinpä kysyisinkin, onko nopeampaa tapaa kopioida koodi seuraaville riveille ilman, että muokkaisin pelkästään yhden numeron (rivinumeron)?

Eli sen funktion täytyisi ottaa sen rivin kerroin, johon funktio on sijoitettu. Toivottavasti oli ymmärrettävää.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Pottia potin päälle

Minikommentit


Oliver
Avatar
Jäsen
Viestit: 1330
Liittynyt: 14.01.2003, 12:22
Pisteitä: 263
Viesti:

Re: Pieniä kysymyksiä vedonlyönnistä

Viesti Kirjoittaja Oliver »

Kyrölä kirjoitti:Kun olen tuossa OpenOfficessa tehnyt funktion, joka laskee todennäköisyyden kohteen kertoimesta. Sitten ajattelin, että siirtäisin sen joka riville, josta näitä tietoja löytyy. Kuitenkin suureksi pettymykseksi huomasin, että kun funktio on tyyliä 1/D5*0,88*100, niin eihän tuota voi seuraaville riveille laittaa (tai voi, muttei se toimi toivotulla tavalla), kun tuossa on tuo viitosrivi määritelty (kohta alleviivattu).

Niinpä kysyisinkin, onko nopeampaa tapaa kopioida koodi seuraaville riveille ilman, että muokkaisin pelkästään yhden numeron (rivinumeron)?

Eli sen funktion täytyisi ottaa sen rivin kerroin, johon funktio on sijoitettu. Toivottavasti oli ymmärrettävää.
Rivinumerohan muuttuu automaattisesti, kun kopioit solun ja liität sitä alaspäin. Eli klikkaat solua, painat ctrl+c, maalaat kohdealueen ja painat ctrl+v.

Lisätietona, että Open Office Calcissa viittausten lukitusnappi on Shift+F4. Excelissä F4.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


egbunike
Jäsen
Viestit: 2
Liittynyt: 03.01.2007, 02:58
Pisteitä: 0

Re: Pieniä kysymyksiä vedonlyönnistä

Viesti Kirjoittaja egbunike »

Hei!

Meinasin aloittaa tämän viestin sillä, että olen pari vuotta harrastellut vedonlyöntiä välillä enemmän ja välillä vähemmän, mutta todennäköisesti tuo pari vuotta ei ihan olisi riittänyt, koska myöhästyin kaksi päivää siitä, että olisin tehnyt tämän avauspostaukseni rekisteröitymiseni 5-vuotispäivänä... :)

Postasin tämän nyt tänne "pieniä kysymyksiä vedonlyönnistä" -topiciin, mutta oikeasti tämä kysymys on minulle itselleni iso kysymys, joten olisin hyvin kiitollinen, mikäli joku viitsisi avittaa.

Ja asiaan...

Käytin äsken tuota sivulta löytyvää Panoslaskinta ( http://www.ylikerroin.com/ty%C3%B6kalut ... anoslaskin ). Vertasin tuloksia omaan excel-kyhäelmääni, ja siellä oli pari perustavanlaatuista eroa.

Kysymys 1:
Panoslaskimen mukaan on parempi pelata vaihtoehtoa, jossa kassan kasvunopeus BGR on suurempi, vaikka sen vaihtoehdon panoksen koko olisikin pienempi. Onko tämä oikein? Olen itse aina pelannut sitä vaihtoehtoa, jolle olen saanut laskettua suurimman panoskoon...

Kysymys 2:
Jos 1X2-vaihtoehdoissa on todennäköisyysarvioni esim. 45%-30%-25%, ja näin ollen dnb-kotivoiton rajakertoimeksi saadaan pyöristettynä 1.56, niin mikä on osumistodennäköisyys tuolle kotivoiton dnb -vedolle? Olen laskenut sen olevan yksinkertaisesti 1/rajakerroin eli 1/1.56 = n. 64,3%. Tuo ei liene kuitenkaan oikea laskutapa, koska jos sitä käyttää kassan kasvunopeuden BGR:n laskemiseen, niin päädytään eri tulokseen kuin mitä Panoslaskin antaa. Sama ongelma kun koskee myös -1, -2, +1, +2 -tyylisten tasoitusvetojen BGR:n laskemista.
Sen sijaan saan Panoslaskimen kanssa samat BGR:t laskettua kyllä puolikkaita (-0.5, -1.5, +0.5, +1.5) tasoituksia käyttäen. BGR:n laskemiseen käytin kaavaa G = ((1+x(k-1))^p) *((1-x)^(1-p)), jossa x=panososuus pelikassasta, k=kerroin, p=osumistodennäköisyys.
Panososuudet laskin samoiksi Panoslaskimen kanssa kaikenlaisille vedoille. Näiden seikkojen vuoksi epäilen, että virheeni on siinä, että olen laskenut väärin +0, -1, -2, +1, +2 -tyylisten tasoitusvetojen osumistodennäköisyyden.


Kiitos jo etukäteen, mikäli joku jaksaa näihin aloittelijan pohdintoihin vastailla. Toivottavasti jossain vaiheessa pääsen sitten itse siihen vaiheeseen, että voin tänne tuoda jotain lisäarvoa omilla jutuillani :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Oliver
Avatar
Jäsen
Viestit: 1330
Liittynyt: 14.01.2003, 12:22
Pisteitä: 263
Viesti:

Re: Pieniä kysymyksiä vedonlyönnistä

Viesti Kirjoittaja Oliver »

egbunike kirjoitti:Käytin äsken tuota sivulta löytyvää Panoslaskinta ( http://www.ylikerroin.com/ty%C3%B6kalut ... anoslaskin ). Vertasin tuloksia omaan excel-kyhäelmääni, ja siellä oli pari perustavanlaatuista eroa.

Kysymys 1:
Panoslaskimen mukaan on parempi pelata vaihtoehtoa, jossa kassan kasvunopeus BGR on suurempi, vaikka sen vaihtoehdon panoksen koko olisikin pienempi. Onko tämä oikein? Olen itse aina pelannut sitä vaihtoehtoa, jolle olen saanut laskettua suurimman panoskoon...
Jos ajat autolla pisteestä A pisteeseen B, ajatko mieluummin nopeinta reittiä vai sellaista reittiä, jossa kuluu eniten bensaa? 8--)
egbunike kirjoitti: Kysymys 2:
Jos 1X2-vaihtoehdoissa on todennäköisyysarvioni esim. 45%-30%-25%, ja näin ollen dnb-kotivoiton rajakertoimeksi saadaan pyöristettynä 1.56, niin mikä on osumistodennäköisyys tuolle kotivoiton dnb -vedolle? Olen laskenut sen olevan yksinkertaisesti 1/rajakerroin eli 1/1.56 = n. 64,3%. Tuo ei liene kuitenkaan oikea laskutapa, koska jos sitä käyttää kassan kasvunopeuden BGR:n laskemiseen, niin päädytään eri tulokseen kuin mitä Panoslaskin antaa. Sama ongelma kun koskee myös -1, -2, +1, +2 -tyylisten tasoitusvetojen BGR:n laskemista.
Sen sijaan saan Panoslaskimen kanssa samat BGR:t laskettua kyllä puolikkaita (-0.5, -1.5, +0.5, +1.5) tasoituksia käyttäen. BGR:n laskemiseen käytin kaavaa G = ((1+x(k-1))^p) *((1-x)^(1-p)), jossa x=panososuus pelikassasta, k=kerroin, p=osumistodennäköisyys.
Panososuudet laskin samoiksi Panoslaskimen kanssa kaikenlaisille vedoille. Näiden seikkojen vuoksi epäilen, että virheeni on siinä, että olen laskenut väärin +0, -1, -2, +1, +2 -tyylisten tasoitusvetojen osumistodennäköisyyden
Osuma-tn on 45%. Käyttämäsi BGR-funktio toimii vain vedoille, joissa on kaksi lopputulosvaihtoehtoa (osuma ja huti). Kaavassa jälkimmäisen tekijän potenssin pitäisi esittää häviön todennäköisyyttä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


egbunike
Jäsen
Viestit: 2
Liittynyt: 03.01.2007, 02:58
Pisteitä: 0

Re: Pieniä kysymyksiä vedonlyönnistä

Viesti Kirjoittaja egbunike »

Oliver kirjoitti:Osuma-tn on 45%. Käyttämäsi BGR-funktio toimii vain vedoille, joissa on kaksi lopputulosvaihtoehtoa (osuma ja huti). Kaavassa jälkimmäisen tekijän potenssin pitäisi esittää häviön todennäköisyyttä.
Kiitos vastauksista Oliver! Eli tuo laskuri käyttää esim. dnb-vedoissa eri kaavaa BGR:n laskemiseen. Mikäköhän kaava toimisi dnb-vetojen BGR:n laskemiseen?

Jatkossa aion käyttää nopeampaa reittiä ja kuluttaa vähemmän bensaa, ja näin kantaa vähän parempaa vastuuta pelikassani hyvinvoinnista ja tulevaisuudesta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Jose
Jäsen
Viestit: 75
Liittynyt: 17.12.2011, 13:05
Pisteitä: 68

Re: Pieniä kysymyksiä vedonlyönnistä

Viesti Kirjoittaja Jose »

Eikö O/U 5,5 veto ole sama veto, riippumatta siitä, lasketaanko mukaan jatkoaika ja rangaistuslaukauskilpailu vai ei?

Enkö tajua vai onko näissä joku vitsi? Eri kertoimetkin vielä.
Betssonin sivuilta:
Ottawa Senators - Philadelphia Flyers : Yli/alle (mukaan lukien jatkoaika ja rankkarit)
Montako maalia ottelussa, jatkoaika ja rankkarit mukaan laskettuna?

yli 5.5 maalit
1.78
alle 5.5 maalit
2.08


Ottawa Senators - Philadelphia Flyers : Maalien lukumäärä
Montako maalia ottelussa tehdään varsinaisella peliajalla?

yli 5.5 maalit
1.70
alle 5.5 maalit
2.20

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


kovaleka
Jäsen
Viestit: 1098
Liittynyt: 07.09.2003, 19:12

Tuotto: +216.43 yks.

Palautus%: 115.50%

Panosten ka: 6.50 yks.

Vetoja: 215

Pisteitä: 167
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pieniä kysymyksiä vedonlyönnistä

Viesti Kirjoittaja kovaleka »

No sama vetohan se on. Syytä en tiedä, mutta varmaan joku on rommannut toista kerrointa betssonilla jollain 5 eurolla, muttei ole tajunnut myös toiseen pistää. Ota näistä nyt selvää. Samankaltaisia tilanteita on juuri betssonilla välillä esimerkiksi kohteissa joukkue A ei tee maalia tai joukkue B ei päästä maalia. Siis samasta tapahtumasta kyse mutta kertoimet mitä sattuu. Ei noita varmaan tonne kukaan saa pelattua, joten ei niitä varmaan kiinnosta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Jose
Jäsen
Viestit: 75
Liittynyt: 17.12.2011, 13:05
Pisteitä: 68

Re: Pieniä kysymyksiä vedonlyönnistä

Viesti Kirjoittaja Jose »

Mitäs vedonlyöntibookereita netissä on, joista saa rahaa kotiutettua ilman, että pitää lähettää kopiota ajokortista yms. muista todistuksista? Ihan periaatteesta en halua henkilötietojani noille yrityksille levitellä.

Ainakin Unibet, Betsson, Veikkaus, Nordicbet ja expekt. Tuleeko mieleen muita?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


lammpa-1
Avatar
Jäsen
Viestit: 2186
Liittynyt: 20.01.2007, 11:16

Tuotto: +96.12 yks.

Palautus%: 111.49%

Panosten ka: 2.56 yks.

Vetoja: 327

Pisteitä: 873

Re: Pieniä kysymyksiä vedonlyönnistä

Viesti Kirjoittaja lammpa-1 »

Jose kirjoitti:Mitäs vedonlyöntibookereita netissä on, joista saa rahaa kotiutettua ilman, että pitää lähettää kopiota ajokortista yms. muista todistuksista? Ihan periaatteesta en halua henkilötietojani noille yrityksille levitellä.

Ainakin Unibet, Betsson, Veikkaus, Nordicbet ja Expekt. Tuleeko mieleen muita?
Jos vähänkään suurempaa summaa yrität kotiuttaa, niin kaikki nuo ylläkin mainitut vaativat todistamaan henkilöllisyyden, paitsi ehkä veikkaus, koska sinne saa pelata vain suomalaiset ja kotiutukset menee suomalaiselle pankkitilille.

Tosin kaikki nuokin bookkerit (Veikkausta lukuunottamatta) rajoittavat panoksia niin nopeasti, ettei niistä suuria summia voi kotiutella kuin kerran ja sitten saa pelata kympeillä tai ykkösillä...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Panokseni ovat 0-10 yksikköä. 10 yksikköä = 2% kassasta.
You bet your money and in the worst case you can only lose.... bet your ass and you might really get hurt...

Minikommentit


Jose
Jäsen
Viestit: 75
Liittynyt: 17.12.2011, 13:05
Pisteitä: 68

Re: Pieniä kysymyksiä vedonlyönnistä

Viesti Kirjoittaja Jose »

lammpa-1 kirjoitti:
Jose kirjoitti:Mitäs vedonlyöntibookereita netissä on, joista saa rahaa kotiutettua ilman, että pitää lähettää kopiota ajokortista yms. muista todistuksista? Ihan periaatteesta en halua henkilötietojani noille yrityksille levitellä.

Ainakin Unibet, Betsson, Veikkaus, Nordicbet ja Expekt. Tuleeko mieleen muita?
Jos vähänkään suurempaa summaa yrität kotiuttaa, niin kaikki nuo ylläkin mainitut vaativat todistamaan henkilöllisyyden, paitsi ehkä veikkaus, koska sinne saa pelata vain suomalaiset ja kotiutukset menee suomalaiselle pankkitilille.

Tosin kaikki nuokin bookkerit (Veikkausta lukuunottamatta) rajoittavat panoksia niin nopeasti, ettei niistä suuria summia voi kotiutella kuin kerran ja sitten saa pelata kympeillä tai ykkösillä...
Miksi tarvisi kotiuttaa kovin suuria summia? Ainakin 150e olen ko. bookereilta nostanut kerralla eikä henk.todistuksia ole kaivattu. Kerran viikossa kun voi ilmaiseksi nostaa, saa viideltä bookeriltä nostettua viikossa yht 750e. Tuollahan pääsisi jo 3000e kuukausituloon. 8--)

Toinen saivarteleva kysymys:

Jos on olemassa (enkä epäile :D) voittavia vedonlyöjiä, jotka osaavat arvioda tietyt sarjat paremmin kuin mikään vedonlyöntitoimiso, mikseivät ko. henkilöt mene töihin kuukausipalkkaisiksi työntekijöiksi näille firmoille arvioimaan kertoimia?

Eikö se olisi vedonlyöntifirmojenkin etu, kun voittavat vedonlyöjät saataisiin "omalle puolelle"?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


lammpa-1
Avatar
Jäsen
Viestit: 2186
Liittynyt: 20.01.2007, 11:16

Tuotto: +96.12 yks.

Palautus%: 111.49%

Panosten ka: 2.56 yks.

Vetoja: 327

Pisteitä: 873

Re: Pieniä kysymyksiä vedonlyönnistä

Viesti Kirjoittaja lammpa-1 »

Jose kirjoitti:Miksi tarvisi kotiuttaa kovin suuria summia? Ainakin 150e olen ko. bookereilta nostanut kerralla eikä henk.todistuksia ole kaivattu. Kerran viikossa kun voi ilmaiseksi nostaa, saa viideltä bookeriltä nostettua viikossa yht 750e. Tuollahan pääsisi jo 3000e kuukausituloon. 8--)
No kokeilepa nostaa viikottain 150€, niin näet kuinka nopeasti limitit tulee... Nordicbetillä ja Expektillä kestää ehkä hieman kauemman kuin noilla muilla. Lisäksi Murphyn lain mukaan rahat eivät kerry tasaisesti bookkereiden tileille, vaan jossain vaiheessa olet tilanteessa, että rahat ovat kasautuneet yhdelle tai kahdelle bookkerille ja on pakko tehdä isompi nosto.
Jose kirjoitti:Jos on olemassa (enkä epäile :D) voittavia vedonlyöjiä, jotka osaavat arvioda tietyt sarjat paremmin kuin mikään vedonlyöntitoimiso, mikseivät ko. henkilöt mene töihin kuukausipalkkaisiksi työntekijöiksi näille firmoille arvioimaan kertoimia?

Eikö se olisi vedonlyöntifirmojenkin etu, kun voittavat vedonlyöjät saataisiin "omalle puolelle"?
En tiedä, mutta veikkaan:
Vedonlyöntiyhtiöt eivät osta arvioita yksittäisiin sarjoihin yksittäisiltä ihmisiltä. Ne ostavat arviot joltakin suurelta yhtiöltä, joka pystyy toimittamaan ziljooniin sarjoihin kertoimet. Tulee nääs varmasti halvemmaksi.

Ajattele nyt jos vaikka Unibet maksaisi 2000€/kk Ukrainan futiksen pääsarjan laskijalle -> kertoimet olisivat kohdallaan -> harvat tuulipuvut pelaisivat näitä muutamalla kympillä -> 2000€ tappiota yhtiölle.

Toinen vaihtoehto on, että eivät osta arvioita mistään vaan avaavat vähän myöhemmin kuin muut ja kopioivat markkinoilta. Sitten muuttavat kertoimia totalisaattoriperiaatteella.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Panokseni ovat 0-10 yksikköä. 10 yksikköä = 2% kassasta.
You bet your money and in the worst case you can only lose.... bet your ass and you might really get hurt...

Minikommentit


Sibes
Jäsen
Viestit: 8
Liittynyt: 06.02.2012, 18:17
Pisteitä: 0

Re: Pieniä kysymyksiä vedonlyönnistä

Viesti Kirjoittaja Sibes »

Pitkän aikaa on tullut veikattua ilman minkäänlaista hajua mistään, mutta on niitä voittojakin mahtunut mukaan:) turhan harvoin vaan..

Olen aina ollut kiinnostunut jääkiekosta (sm-liiga, NHL) ja näytä yleensä veikkaankin.

Viitsikö joku auttaa ja kertoa että miten aloittaa opiskelemaan tälläistä "fiksua" veikkaamista. mikä tämä Kelly juttu on ? Ja nyt tulee tyhmä kysymys, mutta mitä tämä panos 3 yks tarkoittaa :D?


Ottakaa huomioon että olen täysin uusi tällä sivustolla. Ja tämä tiedon määrä saa kyllä pään niin rullalle, mutta eiköhän tämä tästä! :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lethalen
Jäsen
Viestit: 386
Liittynyt: 17.11.2006, 14:36

Tuotto: +4.88 yks.

Palautus%: 148.80%

Panosten ka: 2.00 yks.

Vetoja: 5

Pisteitä: 1

Re: Pieniä kysymyksiä vedonlyönnistä

Viesti Kirjoittaja Lethalen »

viewtopic.php?f=10&t=3948

Siitä kun ensi alkuun kahlaa nuo topikit läpi niin on jo osa asioista paljon selvempiä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Vanha seuranta. Panostus 1/3.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin