Tänään on 28.03.2024, 21:26.

Tulosveto kertoimien laskeminen

Strategiat, kertoimenlaskenta ja muut ohjeet/vinkit tänne.
Vastaa Viestiin
Teflon
Jäsen
Viestit: 136
Liittynyt: 15.01.2003, 10:54
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Valkeakoski

Tulosveto kertoimien laskeminen

Viesti Kirjoittaja Teflon »

olen käyttänyt tuota annabetin tulosveto laskuria apuna tulosveto kertoimien laskussa, mutta kun tuon palvelun hinta vaatimattomasti viisinkertaistui yksikaksi olisi hyvä löytää tälle joku toinen tapa? löytyykö vastaavan tapaista palvelua tai jotain muuta kohtuullisen helppoa konstia laskea noita tulosveto kertoimia.

Kiitos!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

God make me cool..

Minikommentit


soiro
Jäsen
Viestit: 1469
Liittynyt: 07.04.2003, 17:26

Tuotto: +1.93 yks.

Palautus%: 127.57%

Panosten ka: 1.00 yks.

Vetoja: 7

Pisteitä: 528
Paikkakunta: 65.767 24.400

Re: Tulosveto kertoimien laskeminen

Viesti Kirjoittaja soiro »

Teflon kirjoitti:olen käyttänyt tuota annabetin tulosveto laskuria apuna tulosveto kertoimien laskussa, mutta kun tuon palvelun hinta vaatimattomasti viisinkertaistui yksikaksi olisi hyvä löytää tälle joku toinen tapa? löytyykö vastaavan tapaista palvelua tai jotain muuta kohtuullisen helppoa konstia laskea noita tulosveto kertoimia.

Kiitos!
Laskikohan Annabetin pojat ja tytöt että saavat nyt 5 kertaa enemmän massia? Itsekin irtosin palvelusta heti tuon indeksikorotuksen jälkeen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Nauroivat kun kerroin ryhtyväni koomikoksi. Eivätpä naura enää.

Minikommentit


Hese
Avatar
Jäsen
Viestit: 4768
Liittynyt: 16.03.2004, 18:33
Pisteitä: 2437

Re: Tulosveto kertoimien laskeminen

Viesti Kirjoittaja Hese »

En tiedä olenko uuden vuoden vieton jälkeen edelleen pihalla ja ymmärsin kysymyksen väärin, mutta oletko Poissonia käyttänyt? Siis jos haet rajakertoimia tulosvetoon/tai over/undereihin ja sulla on oma systeemi, jolla arvioit tod.näk. maalit. Ainakin ilmainen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


soiro
Jäsen
Viestit: 1469
Liittynyt: 07.04.2003, 17:26

Tuotto: +1.93 yks.

Palautus%: 127.57%

Panosten ka: 1.00 yks.

Vetoja: 7

Pisteitä: 528
Paikkakunta: 65.767 24.400

Re: Tulosveto kertoimien laskeminen

Viesti Kirjoittaja soiro »

Hese kirjoitti:En tiedä olenko uuden vuoden vieton jälkeen edelleen pihalla ja ymmärsin kysymyksen väärin, mutta oletko Poissonia käyttänyt? Siis jos haet rajakertoimia tulosvetoon/tai over/undereihin ja sulla on oma systeemi, jolla arvioit tod.näk. maalit. Ainakin ilmainen.
Annabetilla pääsi pelaamaan tulosvedot kätevästi suoraan Veikkaukselle. Nopea palvelu johon en omilla poisson-viritelmillä ainakaan kykene.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Nauroivat kun kerroin ryhtyväni koomikoksi. Eivätpä naura enää.

Minikommentit


Hese
Avatar
Jäsen
Viestit: 4768
Liittynyt: 16.03.2004, 18:33
Pisteitä: 2437

Re: Tulosveto kertoimien laskeminen

Viesti Kirjoittaja Hese »

soiro kirjoitti:
Hese kirjoitti:En tiedä olenko uuden vuoden vieton jälkeen edelleen pihalla ja ymmärsin kysymyksen väärin, mutta oletko Poissonia käyttänyt? Siis jos haet rajakertoimia tulosvetoon/tai over/undereihin ja sulla on oma systeemi, jolla arvioit tod.näk. maalit. Ainakin ilmainen.
Annabetilla pääsi pelaamaan tulosvedot kätevästi suoraan Veikkaukselle. Nopea palvelu johon en omilla poisson-viritelmillä ainakaan kykene.
OK. Vaatiihan tuo Poissonin käyttäminen työtä. Ja palkitsee. Tosin luulen että jokainen Valioliigaa pelaavaa on kiroillut hartaasti viime päivät. Tulokset on kuin ryssän mafian järjestämiä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Gini
Jäsen
Viestit: 2240
Liittynyt: 09.05.2006, 12:00

Tuotto: +24.78 yks.

Palautus%: 100.18%

Panosten ka: 10.60 yks.

Vetoja: 1311

Pisteitä: 3815
Paikkakunta: Helsinki 00140

Re: Tulosveto kertoimien laskeminen

Viesti Kirjoittaja Gini »

Noussut aika härskisti useamman palvelun hint vuodenvaihteen jälkeen. Laskin äkkiä, että tennsivedonlyönnin työkaluihin ja palveluihin, joita itse käytän, kuluu tänä vuonna noin 350 euroa enemmän kuin viime vuonna.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Teflon
Jäsen
Viestit: 136
Liittynyt: 15.01.2003, 10:54
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Valkeakoski

Re: Tulosveto kertoimien laskeminen

Viesti Kirjoittaja Teflon »

soiro kirjoitti:
Hese kirjoitti:En tiedä olenko uuden vuoden vieton jälkeen edelleen pihalla ja ymmärsin kysymyksen väärin, mutta oletko Poissonia käyttänyt? Siis jos haet rajakertoimia tulosvetoon/tai over/undereihin ja sulla on oma systeemi, jolla arvioit tod.näk. maalit. Ainakin ilmainen.
Annabetilla pääsi pelaamaan tulosvedot kätevästi suoraan Veikkaukselle. Nopea palvelu johon en omilla poisson-viritelmillä ainakaan kykene.
Elikä tuota poissonin kaavaa ne käytttävät tuossa annabetin palvelussakin ja olen sitä käytänyt niin että olen sieltä sen avulla laskenut kertoimet ja pelannut sitten nillä kertoimilla monivetoa, veikan tulosvetoa tai mitä sitten ikinä olenkin noilla pelannut, mutta tuo sovellus että pääsee helposti pelaamaan veikkauksen tulosvetoa ei ole oleellinen. Vaan enenmmänkin tuo, että pääsisi käyttämään tuota poissonin kaavaa. Itse en ole mikään excel koodari, joten tuskin osaisin tuommoista tehdä

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

God make me cool..

Minikommentit


Hese
Avatar
Jäsen
Viestit: 4768
Liittynyt: 16.03.2004, 18:33
Pisteitä: 2437

Re: Tulosveto kertoimien laskeminen

Viesti Kirjoittaja Hese »

Teflon kirjoitti:
soiro kirjoitti:
Hese kirjoitti:En tiedä olenko uuden vuoden vieton jälkeen edelleen pihalla ja ymmärsin kysymyksen väärin, mutta oletko Poissonia käyttänyt? Siis jos haet rajakertoimia tulosvetoon/tai over/undereihin ja sulla on oma systeemi, jolla arvioit tod.näk. maalit. Ainakin ilmainen.
Annabetilla pääsi pelaamaan tulosvedot kätevästi suoraan Veikkaukselle. Nopea palvelu johon en omilla poisson-viritelmillä ainakaan kykene.
Elikä tuota poissonin kaavaa ne käytttävät tuossa annabetin palvelussakin ja olen sitä käytänyt niin että olen sieltä sen avulla laskenut kertoimet ja pelannut sitten nillä kertoimilla monivetoa, veikan tulosvetoa tai mitä sitten ikinä olenkin noilla pelannut, mutta tuo sovellus että pääsee helposti pelaamaan veikkauksen tulosvetoa ei ole oleellinen. Vaan enenmmänkin tuo, että pääsisi käyttämään tuota poissonin kaavaa. Itse en ole mikään excel koodari, joten tuskin osaisin tuommoista tehdä
Muistaakseni ainakin Oliver(?) on tällä fooruumilla julkaissut tuon Poissonin ilmaiseksi. En nyt jaksa itse linkkiä hakea ja mun oma Poissonin viritys on niin sekainen mutta mulle toimiva, että sitä ei kannata julkaista. Itse toki tajuan sen :wink: . Joku vois pistää sen Oliverin linkin, niin saa Annabet kärsiä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Teflon
Jäsen
Viestit: 136
Liittynyt: 15.01.2003, 10:54
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Valkeakoski

Re: Tulosveto kertoimien laskeminen

Viesti Kirjoittaja Teflon »

Se olisi loistavaa. Hauskaa tuossa Annabetin toiminnassa oli vielä se että asiasta ei sen kummemin varoiteltu itselläkin oli noita kredittejä tuola ihan kivasti sisässä niin nyt vituttaa, kun nekin meni ihan hukkaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

God make me cool..

Minikommentit


Teflon
Jäsen
Viestit: 136
Liittynyt: 15.01.2003, 10:54
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Valkeakoski

Re: Tulosveto kertoimien laskeminen

Viesti Kirjoittaja Teflon »

Olisi kyllä hieno homma jos joku pystyis auttamaan junttia tässä poisson-kaava hommassa

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

God make me cool..

Minikommentit


Oliver
Avatar
Jäsen
Viestit: 1330
Liittynyt: 14.01.2003, 12:22
Pisteitä: 263
Viesti:

Re: Tulosveto kertoimien laskeminen

Viesti Kirjoittaja Oliver »

Hese kirjoitti:Muistaakseni ainakin Oliver(?) on tällä fooruumilla julkaissut tuon Poissonin ilmaiseksi. En nyt jaksa itse linkkiä hakea ja mun oma Poissonin viritys on niin sekainen mutta mulle toimiva, että sitä ei kannata julkaista. Itse toki tajuan sen :wink: . Joku vois pistää sen Oliverin linkin, niin saa Annabet kärsiä.
Itse en ole, mutta ainakin JussiQ ja Mäenala ovat tehneet poisson-laskimia. Esim. viewtopic.php?f=10&t=33800

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Hese
Avatar
Jäsen
Viestit: 4768
Liittynyt: 16.03.2004, 18:33
Pisteitä: 2437

Re: Tulosveto kertoimien laskeminen

Viesti Kirjoittaja Hese »

Oliver kirjoitti:
Hese kirjoitti:Muistaakseni ainakin Oliver(?) on tällä fooruumilla julkaissut tuon Poissonin ilmaiseksi. En nyt jaksa itse linkkiä hakea ja mun oma Poissonin viritys on niin sekainen mutta mulle toimiva, että sitä ei kannata julkaista. Itse toki tajuan sen :wink: . Joku vois pistää sen Oliverin linkin, niin saa Annabet kärsiä.
Itse en ole, mutta ainakin JussiQ ja Mäenala ovat tehneet poisson-laskimia. Esim. viewtopic.php?f=10&t=33800
Kiitos muiden puolesta. Oisko PL BETFINDER päivityksessä? Kiitos etukäteen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


MarkusM
Jäsen
Viestit: 2187
Liittynyt: 23.03.2003, 16:54

Tuotto: -109.66 yks.

Palautus%: 95.74%

Panosten ka: 14.63 yks.

Vetoja: 176

Pisteitä: 76
Paikkakunta: Tampere

Re: Tulosveto kertoimien laskeminen

Viesti Kirjoittaja MarkusM »

Hese kirjoitti:Kiitos muiden puolesta. Oisko PL BETFINDER päivityksessä? Kiitos etukäteen.
Betfinder on ollut jo turhan pitkään "päivityksessä". Yritän taas kerran saada tehtyä tuota eteepäin ja ilmoittelen tähän ketjuun kun homma toimii.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Seurantoja: MLB11PS & MLB10PS & MLB10 & MLB09PS & Muut

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin