Tänään on 28.03.2024, 18:35.

Tennispostausten sisältö uuden seurannan aikana

Tennisvinkkien kohtauspaikka
Vastaa Viestiin
timo
Avatar
Jäsen
Viestit: 4773
Liittynyt: 14.01.2003, 14:56
Pisteitä: 3528
Paikkakunta: Out of space

Tennispostausten sisältö uuden seurannan aikana

Viesti Kirjoittaja timo »

Sain muutamalta foorumilaiselta kysymyksen koskien tennispostausten sisältöä.

Eli olisiko pojjaat mahdollista, että kaikki liittäisivät omiin postauksiinsa myös missä turnauksessa ko.matsi pelataan?
Toisin sanoen jos käyttää normaalia vihjetapaa, niin esim. siihen kommenttiosaan (jota itse käytän) tai sitten
jos käyttää lyhyttä vihjetapaa, niin sitten vihjeen perään.

Tämä pyyntö on mielestäni täysin ymmärrettävä, koska viikolla voi olla helposti jopa 10-15 turnausta meneillään kun
lasketaan mukaan myös haastajatason mittelöt! Ja koska nyt näyttää, että vihjeet myös hajaantuvat tosi useaan turnaukseen.

Näin meille kaikille olisi helpompaa löytää ko.matsi!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Vuosi 2016 uudella systeemillä, tasapanoksin 10 yksikköä.
16.06.2016: 52-35, +70.60 yksikköä.

Minikommentit


timo
Avatar
Jäsen
Viestit: 4773
Liittynyt: 14.01.2003, 14:56
Pisteitä: 3528
Paikkakunta: Out of space

Re: Tennis 29.02 Ke

Viesti Kirjoittaja timo »

Tupla-Jallu, oisko mahdollista saada myös näihin sun vihjeisiin foorumilaisten kyselemä turnauksen nimi?
Kyselinkin tätä jo YV:nä, mutta et ole vastaillut.
Näyttää siltä, että me kaikki muut jo olemmekin ottaneet tämän käyttöön!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Vuosi 2016 uudella systeemillä, tasapanoksin 10 yksikköä.
16.06.2016: 52-35, +70.60 yksikköä.

Minikommentit


timo
Avatar
Jäsen
Viestit: 4773
Liittynyt: 14.01.2003, 14:56
Pisteitä: 3528
Paikkakunta: Out of space

Re: Tennis 29.02 Ke

Viesti Kirjoittaja timo »

TuplaJallu kirjoitti:Tsemiä vain kaikille kun niitä laittelette mutta itse en ainakaan tiedolla missä peli pelataan tee yhtään mitään , käyttää kerroinvertailusivun hakutoimintoa niin ei tarvitse etsiä peliä sen enempää.
Hieno ja empaattinen asenne! Itseähän tässä ajatellaan eikä muita... Näinhän se on :roll: !
Ja aina kannattaa erottua joukosta ja olla eri mieltä kuin muut :wink: !
Toivottavasti pärjäät tällä asenteella elämässä, vaikka sorry vaan suht pitkällä elämänkokemuksella täytyy sanoa, että vaikeeta tulee olemaan
ja pää on usein kipeä :lol: !

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Vuosi 2016 uudella systeemillä, tasapanoksin 10 yksikköä.
16.06.2016: 52-35, +70.60 yksikköä.

Minikommentit


TuplaJallu
Avatar
Jäsen
Viestit: 2780
Liittynyt: 13.06.2008, 08:02

Tuotto: +29.15 yks.

Palautus%: 100.25%

Panosten ka: 5.92 yks.

Vetoja: 1951

Pisteitä: 3193

Re: Tennis 29.02 Ke

Viesti Kirjoittaja TuplaJallu »

No, sitten kun alat maksamaan mulle näistä niin lupaan kyllä laittaa kaikki viimesen päälle Timoa varten. ;) Mutta koska sitä päivää tuskin tullaan näkemään niin eiköhän mennä näillä ja Timo voi laittaa vaikka mun viestit bänniin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


timo
Avatar
Jäsen
Viestit: 4773
Liittynyt: 14.01.2003, 14:56
Pisteitä: 3528
Paikkakunta: Out of space

Re: Tennis 29.02 Ke

Viesti Kirjoittaja timo »

TuplaJallu kirjoitti:No, sitten kun alat maksamaan mulle näistä niin lupaan kyllä laittaa kaikki viimesen päälle Timoa varten. ;) Mutta koska sitä päivää tuskin tullaan näkemään niin eiköhän mennä näillä ja Timo voi laittaa vaikka mun viestit bänniin.
Ketäköhän varten olet tänne aikanaan tullut näitä tipsejäsi postailemaan? Itseäsikö? Et sitten ollenkaan ajattele mahdollisia lukijoita?
Eikä näitä minua varten tarvitse laittaa! Muutamat foorumilaiset ovat tätä toivoneet ja mielestäni tämä on pikku juttu tipsaajalle ja helpottaa uusien
ja vanhojenkin foorumilaisten tipsien löytämistä bookkereilta! Ja olen tänne postaillut reilut 3300 viestiä 9 vuoden aikana ja kaikki ilmaiseksi talkoohengessä.
Omapa on asiasi, mutta vielä kerran täytyy ihailla positiivista asennettasi, jossa itsetunto on tosiaan kohdallaan :mrgreen: ..

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Vuosi 2016 uudella systeemillä, tasapanoksin 10 yksikköä.
16.06.2016: 52-35, +70.60 yksikköä.

Minikommentit


TuplaJallu
Avatar
Jäsen
Viestit: 2780
Liittynyt: 13.06.2008, 08:02

Tuotto: +29.15 yks.

Palautus%: 100.25%

Panosten ka: 5.92 yks.

Vetoja: 1951

Pisteitä: 3193

Re: Tennis 29.02 Ke

Viesti Kirjoittaja TuplaJallu »

Kuka niitä on pyytänyt? En ole muita nähnyt kuin sinut ja sinun perustaman otsikon aiheesta. Enkä vieläkään tajua yhtään että mihin #### niitä tarvitsee. :) Eikä sillä, näiden mahtavien tipsieni lisäksi pitäisi vielä tarjota kaikki suoraan hopealautasella? Aloin lisäämään nuo alkamisajankohdatkin jo sinun itkuvirsien jälkeen mutta kun mikään ei riitä..... ;) Mutta eiköhän tämä hassuttelu ollut tässä?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


GWS
Avatar
Jäsen
Viestit: 1955
Liittynyt: 26.08.2003, 12:29

Tuotto: -49.97 yks.

Palautus%: 99.16%

Panosten ka: 3.36 yks.

Vetoja: 1766

Pisteitä: 2430
Paikkakunta: Esbå

Re: Tennispostausten sisältö uuden seurannan aikana

Viesti Kirjoittaja GWS »

En tiedä kuka noiden turnausten lisäystä alun perin oli kysellyt, eikä toki normaalisti koneella selatessa lukuisia ikkunoita auki pitäen ole mikään homma tsekata mistä turnauksesta on kyse. Itse selailen foorumia usein myös puhelimella, jolloin on etu, jos homma hoituu mahdollisimman vähillä klikkauksilla ja tätä hyödyttää se, jos tarvittavat tiedot ovat jo vihjepostauksessa.

Tämä siis yleisemmin vihjeisiin liittyen eikä spesifisti Jallun ja Timon vääntöön.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Hopon
Jäsen
Viestit: 104
Liittynyt: 24.01.2004, 13:07

Tuotto: -3.46 yks.

Palautus%: 68.55%

Panosten ka: 1.83 yks.

Vetoja: 6

Pisteitä: 29

Re: Tennispostausten sisältö uuden seurannan aikana

Viesti Kirjoittaja Hopon »

Timolle kyllä komppausta!

Itse en ole juuri tennistä seurannut sitten Borgin jälkeen (jolloin Wimledon tuli vielä minullekin näkyvästä televisiosta, tosin mustavalkoisena). Nykyään kääntöpääpallo taas kiinnostaa enemmän, kun lapset ja kumppaninsa seuraavat, ja pitää yrittää mukana keskustelussa pysyä.

Kiitos Timolle ja Grenbergille ynnä muille, jotka jaksavat analysoida otteluita ja viitsivät myös ilmoittaa, missä pelataan. Alan vähitellen tenniksestä innostua. Onhan se tosi mielenkiintoinen vedonlyöntilajikin, kun pitää olla hajulla, paitsi päivän kunnosta, myös kentistä, syöttö- ja palautustaidoista eri kentillä, kätisyyksistä ja motivaatioista yms. Itse olen näistä nyansseista kyllä vielä ihan pihalla, ja siksi on mukava lukea asiasta tietävien kommentteja.

Tuo pelipaikan ilmoittaminen ei vihjaajalta paljon vaadi, mutta vihjeen kymmenien lukijoiden vaivaa se vähentää. Mietipä Tupla-Jallu, mikä on tehokasta.

Minun puolestani Tupla-Jallu voi vieläkin, vaikkapa GWS:ää helpottaakseen, vähentää viestiensä sisältöä entisestään. Kertoimen ilmoittaminen nyt ainakin on ihan turhaa, kun sen voi aina ajantasaisesti katsoa joltain sivulta. Vihjatun tuloksenkin ilmoittaminen on varmaan monelle tosiprolle turhaa, siis pois. Pelaajistakin riittää näille proille varmaan toisen alkukirjain.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


TuplaJallu
Avatar
Jäsen
Viestit: 2780
Liittynyt: 13.06.2008, 08:02

Tuotto: +29.15 yks.

Palautus%: 100.25%

Panosten ka: 5.92 yks.

Vetoja: 1951

Pisteitä: 3193

Re: Tennispostausten sisältö uuden seurannan aikana

Viesti Kirjoittaja TuplaJallu »

31.10. Pospisil - Isner +3,5g 2 2,18 Pinn.
4.11. Monaco -Ferrero +2,5g 2 2,03 Pinn.
7.11. Ferrero - Mahut 2 1,95 Pinn.
8.11. Chardy - Granollers 1 1,92 Unib.
10.11. Seppi - Tsonga +4g 1 1,92 Pinn.
Mie muistan kuinka tuskastelin näiden vihjeiden kanssa, se oli yhtä tuskaa kun ei pelejä meinannut löytyä mistään. Timoakin huhuilin auttamaan mutta ei auttanut. Ehkä nyt ymmärrän paremmin myös sinun näkökantasi asiassa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin