Tänään on 29.03.2024, 12:56.

Kuinka toimin bookkerina?

Strategiat, kertoimenlaskenta ja muut ohjeet/vinkit tänne.
Vastaa Viestiin
zetrelli
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 10.03.2004, 12:14
Pisteitä: 0

Kuinka toimin bookkerina?

Viesti Kirjoittaja zetrelli »

Sanotaan aluksi että olen aika alottelija vedonlyönnissä.. ja tyhmiä kysymyksiä ei kai ole, eihän?
kiinnostaisi tietää miten tuo vetojen myyminen tapahtuu.

Jos esim myyn varman pelikohteen esim. Kärpät - Jokerit 2 eli veikkaan että jokerit ei voita, ja laitan kertoimen vaikka 10, ja panos 3€, voinko jäädä enemmän häviölle kun bettsonin taulukon mukaan -27€? (+panos 3€)

maksetaanko tuo 30€ pelitililtä, vai velkovatko ne myöhemmin rahoja?
voiko esim. vaikka tuhat ihmistä käydä lyömässä tolla kertoimella, ja näin ollen "varmasta" vedosta saan kaikkien niiden ihmisten panokset itelleni?
vai onko minulla mahdollisuus saada ainoastaan tuon 30€ edestä? fifty-fifty tilanne vai?

onko yleensä kannattavaa ostaa vetoja? kirpaisevia laskuja sillä saa aikaan itselleen.. taulukoiden mukaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


gary
Jäsen
Viestit: 520
Liittynyt: 14.01.2003, 09:36
Pisteitä: 0

Re: Kuinka toimin bookkerina?

Viesti Kirjoittaja gary »

zetrelli kirjoitti: Jos esim myyn varman pelikohteen esim. Kärpät - Jokerit 2 eli veikkaan että jokerit ei voita, ja laitan kertoimen vaikka 10, ja panos 3€, voinko jäädä enemmän häviölle kun bettsonin taulukon mukaan -27€? (+panos 3€).
Jokerien voittaessa et voi hävitä enempää se 27 e.

zetrelli kirjoitti: maksetaanko tuo 30€ pelitililtä, vai velkovatko ne myöhemmin rahoja?
Se otetaan tililtä heti, kun olet asettanut vedon myyntiin.
zetrelli kirjoitti:voiko esim. vaikka tuhat ihmistä käydä lyömässä tolla kertoimella, ja näin ollen "varmasta" vedosta saan kaikkien niiden ihmisten panokset itelleni?
vai onko minulla mahdollisuus saada ainoastaan tuon 30€ edestä? fifty-fifty tilanne vai?
Jos annat myyntiin vain 3 egee, sitä ei voi ostaa kuin yksi, jos Sonnilla on minimipanostus 3 e (en tiedä). Betfairillä minimi on 4 e, joten tuo ei olisi edes mahdollista. Tosin en ole edes kokeillut tuollaisilla summilla. Mutta jos annat myyntiin 3 000 eurolla, niin sitten sitä voi ostaa vaikka se tuhat "rahansa menettäjää". Tällöin voittaisit sen 3000 euroa Jokerien hävitessä. Kannattaa unohtaa :wink: se, että häviön tullessa tappio olisi 27000 euroa. Lisäksi tilillä on oltava etukäteen se 27 000 euroa.
Eli vastaus kysymykseen... sulla on mahdollisuus saada myytyä vain 3 euron eikä 30 euron edestä.
zetrelli kirjoitti:onko yleensä kannattavaa ostaa vetoja? kirpaisevia laskuja sillä saa aikaan itselleen.. taulukoiden mukaan.
Nyt tuli paha.....Kannattavaa on ostaa tai myydä, jos sun omat arviot ovat kohdillaan. Tällöin tiedät tarkat rajat milloin myydä tai ostaa yli/alikertoimia.
Jos sinulla ei ole omia arvioita, tällöin on kannattavaa esim. ostaa korkeita kertoimia ja myydä halvemmalla. Vaikka tuo kuullostaa hölmöltä, mutta näin se vain on. Tämä vaatii myös treenausta. En ole varma, mutta näitä saattaa pystyä treenaamaan demojen kautta.

Hyviä kysymyksiä. Toivottavasti kaikki tuli vastattua oikein :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jonesi
Avatar
Jäsen
Viestit: 221
Liittynyt: 24.01.2004, 19:12

Tuotto: -123.69 yks.

Palautus%: 88.81%

Panosten ka: 4.51 yks.

Vetoja: 245

Pisteitä: 18

Viesti Kirjoittaja jonesi »

mulle ei ole tullut vastaan juuri että kertoimet nousevat?
esim ostan kerrointa jokereille 1,7 ja koittasin sitten saada jotain 1.5 myytyä ni ei taitaisi onnistua.harvoin tollasia tilanteita tulee.
ellei sitten tule yllättäviä kokoonpano juttuja tms..
comments?
olenko ihan hakuteillä?? :oops:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pokram
Jäsen
Viestit: 88
Liittynyt: 07.12.2003, 10:14
Pisteitä: 2
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja pokram »

yx mahd. tapaus, mikä mulle tulee mieleen, on 'Next goal / No goal' -LIVE-palaaminen... elikkäs alussa voi ostaa suht korkealla kertoimella ja sitten matsin edetessä jos vain maalipuut paukkuvat, mutta verkko ei heilu, niin kerroin alkaa valumaan alaspäin, jolloin samaa kohdetta/peliä voi myydä selkeästikin pienemmällä kertoimella...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mikkon75
Jäsen
Viestit: 70
Liittynyt: 26.05.2003, 12:49
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja mikkon75 »

pokram kirjoitti:yx mahd. tapaus, mikä mulle tulee mieleen, on 'Next goal / No goal' -LIVE-palaaminen... elikkäs alussa voi ostaa suht korkealla kertoimella ja sitten matsin edetessä jos vain maalipuut paukkuvat, mutta verkko ei heilu, niin kerroin alkaa valumaan alaspäin, jolloin samaa kohdetta/peliä voi myydä selkeästikin pienemmällä kertoimella...
Mutta onko kertoimen alasvaluminen suurempaa mitä todennäköisyyden mukaan pitäisi olla?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


zetrelli
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 10.03.2004, 12:14
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja zetrelli »

tosta vastauksesta tuli mieleen että voiko tossa jäädä edes voitolle? kun ajatellaan että voin myydä sen yhden vedon panokseltaan 3€ ja voin jäädä häviölle 27€ +panos 3€? eli sulla on mahdollisuus päästä omille takaisin, tai hävitä koko summa, kirjaimellisesti uhkapeliä?

keneltä ne voittorahat tulevat? mä oon vähän pihalla tässä nyt.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


kymmenen
Jäsen
Viestit: 261
Liittynyt: 30.09.2003, 12:46
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja kymmenen »

Yritän nyt minäkin sitten selittää tuota: Eli jos toimit bookerina ja annat pelattavaksi muille 3€ kertoimella 10, voitat sen rahasumman jolla muut ovat tuota kohdetta pelannet. Pysyäkseni esimerkissäsi: jos Jokerit tuon ottelun voittaa, sinä häviät 27€ ja jos ei voita niin sinä voitat 3€.

Otetaan toinen esimerkki annat kertoimen 1,10 jollekin "pomminvarmalle" kotivoitolle ja se menee kaupaksi. (Esim. eilisessä Celtic - Motherwell ottelussa kotivoitolle sai yleisesti tuon suuruisen kertoimen.) Jos bookkeri asettaa pelattavaksi vaikka 100€, on hänen oma riskinsä hävitä 10€. Jos tuo ottelu olisi päättynyt Celticin kotivoittoon olisi bookkeri hävinnyt 10€. Nyt kun Celtic ei voittanutkaan saa bookkeri puhdasta voittoa 100€.

Vastaavasti Esim. itse toimin bookkerina Betssonilla huomisessa tennisottelusta Henin-Hardenne v Marrero. Tarjoan kotivoitolle kerrointa 1,02 (Henin-Hardennen voitolle) ja panosta on 100€. Oma riskini on hävitä 2€ jonka siis häviän jos Henin-Hardenne tuon ottelun voittaa. Jos taas ei voita niin minä voitan 100€. Olettaen tietysti että tuo menee kaupaksi kokonaan. Vedonlyöjän näkökulmasta tuo tarkoittaa vastaavasti sitä, että jos lyöt koko tuolla summalla (100€) jonka olen pelattavaksi laittanut, voitat Henin-Hardenneen voittaessa 2€ (plus saat takaisin tietysti panoksesi) mutta riskisi on hävitä 100€.

Tulikohan tuosta nyt kukaan hullu hurskaammaksi? :roll:

Mm. täältä voi käydä katsomassa tarkempia ohjeita:

http://www.annabet.com/modules.php?name ... page&pid=4

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


zetrelli
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 10.03.2004, 12:14
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja zetrelli »

vielä tuosta sen verran, että jos tarjoan kerrointa 6 vaikka tasapelille, ja annan pelattavaksi 100€, kohdetta ei pelaa kukaan ja peli päättyy 0-0, tulevatko rahat takaisin pelitilille? ja vaikka tuota oltaisiin pelattu 30€ niin voin odottaa 70€ takaisin pelitilille?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Te ja teidän % ohjelmat.. mä vedän mun tuulipuvun hihasta sellaset vedot, että bookkerin lonkkaa kolottaa.

Minikommentit


juko
Jäsen
Viestit: 20
Liittynyt: 23.01.2004, 20:01
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja juko »

zetrelli kirjoitti:vielä tuosta sen verran, että jos tarjoan kerrointa 6 vaikka tasapelille, ja annan pelattavaksi 100€, kohdetta ei pelaa kukaan ja peli päättyy 0-0, tulevatko rahat takaisin pelitilille? ja vaikka tuota oltaisiin pelattu 30€ niin voin odottaa 70€ takaisin pelitilille?
Jos kukaan ei pelaa saa rahat takaisin (100€)
Jos pelattu 30€,häviät 180€
- panos 30€* kerroin 6 = 180€
- 180€- pelaamatta jäänyt osuus 70€ =110€

Jos pelattu 30€, voitat 174 €
- 150€- komisssio( esim.4% ) 6€ = 144€(+30€)
-saat lisäksi pelaamatta jääneen osuuden 70€ takaisin.

Siinä tuli molemmat,vaikka tarkoititkin todennäköisesti alempaa vaihtoehtoa?

Eli tapauksesta riippuen 1000€ kassassa on joko 1000-,890- tai 1214€

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin