Tänään on 18.04.2024, 10:30.

Keskustelua vihjeistä

Foorumin risut & ruusut sekä muun palautteen ja korjausehdotukset voi osoittaa tänne.
JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6215
Paikkakunta: Eura

Keskustelua vihjeistä

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

asikainl kirjoitti:Syytä en tiedä miksi Pinny avasi hetkeksi limiitit Kalpa-Blues matsiin, mutta siinä sai tällaisen sisään:


laji=Jääkiekko
KOHDE=Kalpa-Blues
VETO=1 -1
KERROIN=2.1
rajakerroin=1.89
PANOS=4
BOOKKERI=Pinnacle
PVM=22.3.2012 18:30


Julkaisen huomenna loppujen vetojen perään Setä Sicin playoff-ränkinkin.
Tämä vain oma mielipide, mutta eikö nuo sun vedot kuuluisi ennemmin omaan blogiin kuin tähän ketjuun? Ymmärtääkseni vihjeketjuissa kai vihjataan nimenomaan muille eikä postata omia vetoja? Hyviä vetoja varmasti monet, mutta pikkasen se ärsyttää kun ei pysty peesaamaan aina, kuten nyt :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Taika
Jäsen
Viestit: 7087
Liittynyt: 11.04.2003, 12:29

Tuotto: +120.70 yks.

Palautus%: 102.35%

Panosten ka: 0.44 yks.

Vetoja: 11586

Pisteitä: 10872
Paikkakunta: Tampere

Re: Sm-Liiga Playoffs 22.03

Viesti Kirjoittaja Taika »

JussiQ kirjoitti:Tämä vain oma mielipide, mutta eikö nuo sun vedot kuuluisi ennemmin omaan blogiin kuin tähän ketjuun? Ymmärtääkseni vihjeketjuissa kai vihjataan nimenomaan muille eikä postata omia vetoja? Hyviä vetoja varmasti monet, mutta pikkasen se ärsyttää kun ei pysty peesaamaan aina, kuten nyt :)

Heti perään vastamielipide. Ei sellasia blogeja muista kattella, täältä noi löytyy siististi aihepiiristä. Eli tänne vaan :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


asikainl
Jäsen
Viestit: 540
Liittynyt: 12.04.2007, 22:38

Tuotto: +20.70 yks.

Palautus%: 103.72%

Panosten ka: 2.77 yks.

Vetoja: 201

Pisteitä: 99

Re: Sm-Liiga Playoffs 22.03

Viesti Kirjoittaja asikainl »

JussiQ kirjoitti:Tämä vain oma mielipide, mutta eikö nuo sun vedot kuuluisi ennemmin omaan blogiin kuin tähän ketjuun? Ymmärtääkseni vihjeketjuissa kai vihjataan nimenomaan muille eikä postata omia vetoja? Hyviä vetoja varmasti monet, mutta pikkasen se ärsyttää kun ei pysty peesaamaan aina, kuten nyt :)
Noh, mun mielestä ne kuuluu aika paljon enemmän vihjeketjuun kuin nanovihjeet. Eli itse en laita seurantaan kuin ne vedot, jotka olen saanut itse sisään, mikä tarkoittaa 1u=$500 tällä hetkellä. Eli mitään nanobookkereita ei näissä vedoissa näy.

Pointti on siinä, että en edes seuraa niitä xx määrää bookkereita jotka ovat jo limitoineet minut, joten merkitsen seurantaan vain todellisia pelejä, en niitä, joille "tekisi mieli" pelata xxxx summalla.

Koska en ole maksullinen palvelu, niin minua ei kiinnosta kuin oma todellinen seuranta yllämainituilla kriteereillä. Mikäli pitäisin maksullista palvelua, pitäisi toki vihjata vain saatavissa oleviin kertoimiin ja riittävillä limiiteillä, mutta kun en ole. That´s the way it is.


Niin ja pointtina on siis se näissä, että vihjaan nimenomaan kerroinrajalla aina, eli kaikki voivat halutessaan peesata omilla käytössä olevilla bookkereillaan ja omilla uniteillaan jos haluavat (en suosittele; pieni otantani foorumiseurannassa huomioonottaen. Toki se on vastaava, eli siis pal% omassa otannassa, myös todellisessa seurannassa mutta sillä ei ole mitään merkitystä, koska sitä ei ole todistettu).


P.S olen myös merkannut kertoimet niissä kohteissa niillä joilla olen itse pelannut, missä postaushetkellä on ollut saatavissa parempikin kerroin. Siinäkin vielä pikkuisen realismia mukaan touhuun. Eli esim. pari vkoa sitten vihjasi Lukkoa Vekellä kertoimella 2.60, kun postaushetkellä sai 2.77 Pinnyltä. Mutta vihjasin tuolla, koska se oli se, jolla itse olin pelannut, jotta seuranta säilyy totuudenmukaisena. Kaikista vedoistani voin postata aina screenshotit pyydettäessä, se on periaatteeni.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6215
Paikkakunta: Eura

Re: Sm-Liiga Playoffs 22.03

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Mutta pointti siis oli että jos pelaat sen 2000$ kertoimeen 2,10 ja sun vedon jälkeen kerroin on 1,90 (ja tässä tapauksessa enää limititkin vain 190e), niin mitä varsinaista hyötyä tosta sun postauksesta on vihjemielessä?

Ite oon kyllä vankasti sitä mieltä että typerää vihjata jotain kohdetta täydellisellä haamukertoimella. Sitä voi miettiä siltä kannalta, että kaikki vihjeet täällä vihjeketjuissa olisivat pelkästään niillä kertoimilla mitä jokainen on itse saanut sisään. Luulen kyllä että pitkän päälle siinä vaan ärsytys nousisi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


asikainl
Jäsen
Viestit: 540
Liittynyt: 12.04.2007, 22:38

Tuotto: +20.70 yks.

Palautus%: 103.72%

Panosten ka: 2.77 yks.

Vetoja: 201

Pisteitä: 99

Re: Sm-Liiga Playoffs 22.03

Viesti Kirjoittaja asikainl »

JussiQ kirjoitti:Mutta pointti siis oli että jos pelaat sen 2000$ kertoimeen 2,10 ja sun vedon jälkeen kerroin on 1,90 (ja tässä tapauksessa enää limititkin vain 190e), niin mitä varsinaista hyötyä tosta sun postauksesta on vihjemielessä?
Ei mitään sille bookkerille. Mutta en tarkkaile ollenkaan niitä xx bookkeria, jolle en saa peliä, joten jollekulle voi olla niistä vihjeistä apua. Siinä on koko jutun pointti. Ymmärräthän nyt, Jussi Kuuni?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


asikainl
Jäsen
Viestit: 540
Liittynyt: 12.04.2007, 22:38

Tuotto: +20.70 yks.

Palautus%: 103.72%

Panosten ka: 2.77 yks.

Vetoja: 201

Pisteitä: 99

Re: Sm-Liiga Playoffs 22.03

Viesti Kirjoittaja asikainl »

Lisäyksenä:

En myöskään itse arvostele niitä postaajia, jotka vihjaavat jopa tuonne "clubiin" johonkin $100 limiittiin useita vihjeitä luokkaa 8u tai joillekin bookkereille, joille saa normaali voitollinen pelaaja limiitit alle 10 vedosta. Tämä politiikka niin kauan kun vihjeistä ei oteta vastinetta (=maksullinen vihjepalvelu). JussiKuuna suosittelen ottamaan mallia. Toki omaa harkintaa kannattaa käyttää sitten yk.com:n ks. pelaajien seurannan tulkinnassa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut asikainl, 21.03.2012, 19:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6215
Paikkakunta: Eura

Re: Sm-Liiga Playoffs 22.03

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

No, itseasiassa en ymmärrä. Mikset vaan postaa sitten arviotasi otteluun?

Kerrataan vielä, uskon varmasti että nuo vedot pelaat, joten siitä ei epäilystä. Vihjeet Veikkaukselle ym. ovat myös ok, koska kertoimet ovat pelattavissa kaikille. En ole aiemmin seurannut vihjeittesi kertoimia kovinkaan tarkasti, mutta tuo aiempi kommenttini koski siis tätä yhtä vetoa nyt, kun ajattelin mennä myös pelaamaan tuota samaista -1,0 -kohdetta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


asikainl
Jäsen
Viestit: 540
Liittynyt: 12.04.2007, 22:38

Tuotto: +20.70 yks.

Palautus%: 103.72%

Panosten ka: 2.77 yks.

Vetoja: 201

Pisteitä: 99

Re: Sm-Liiga Playoffs 22.03

Viesti Kirjoittaja asikainl »

JussiQ kirjoitti:No, itseasiassa en ymmärrä. Mikset vaan postaa sitten arviotasi otteluun?
Itselläni on jokin outo kynnys lähteä laskemaa monen kohteen kerroinrajoja pelkistä prosenttiarvioista. Eli siis mielestäni on mielekkäämpää postata edes joku vihje (kunhan siinä on joko prosentti tai kerroinraja näkyvissä), kuin pelkät prosentit. Jotkut prosenttivihjaajat postaavat myös no bet-kohteisiin prosentit, jotka itse näen ajan tuhlauksena. Eli en osaa ainakaan itse laskea prosenteista rajaa ilman windows-laskinta suoraa, joten se tuottaisi turhautumista.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut asikainl, 21.03.2012, 19:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Minikommentit


Taika
Jäsen
Viestit: 7087
Liittynyt: 11.04.2003, 12:29

Tuotto: +120.70 yks.

Palautus%: 102.35%

Panosten ka: 0.44 yks.

Vetoja: 11586

Pisteitä: 10872
Paikkakunta: Tampere

Re: Sm-Liiga Playoffs 22.03

Viesti Kirjoittaja Taika »

JussiQ kirjoitti:Mutta pointti siis oli että jos pelaat sen 2000$ kertoimeen 2,10 ja sun vedon jälkeen kerroin on 1,90 (ja tässä tapauksessa enää limititkin vain 190e), niin mitä varsinaista hyötyä tosta sun postauksesta on vihjemielessä?

Ite oon kyllä vankasti sitä mieltä että typerää vihjata jotain kohdetta täydellisellä haamukertoimella. Sitä voi miettiä siltä kannalta, että kaikki vihjeet täällä vihjeketjuissa olisivat pelkästään niillä kertoimilla mitä jokainen on itse saanut sisään. Luulen kyllä että pitkän päälle siinä vaan ärsytys nousisi.

Ilman muuta siitä on hyötyä, kun näkee mitä oikeat petsarit vetävät milläkin (oikeilla) panoksilla ja kerroinrajalla. Hyvin vähissä täältä nykyään ovat oikeitten pelureitten painavat vihjeet. Markan mikkihiirivihjeillä mitään sen sijaan tee. Ja miiten tuosta nyt voisi ärsytys nousta?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6215
Paikkakunta: Eura

Re: Sm-Liiga Playoffs 22.03

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

asikainl kirjoitti:
JussiQ kirjoitti:No, itseasiassa en ymmärrä. Mikset vaan postaa sitten arviotasi otteluun?
Itselläni on jokin outo kynnys lähteä laskemaa monen kohteen kerroinrajoja pelkistä prosenttiarvioista. Eli siis mielestäni on mielekkäämpää postata edes joku vihje (kunhan siinä on joko prosentti tai kerroinraja näkyvissä), kuin pelkät prosentit. Jotkut prosenttivihjaajat postaavat myös no bet-kohteisiin prosentit, jotka itse näen ajan tuhlauksena.
Mutta ei tuo ole mikään vihje, jos kukaan ei pääse sitä pelaamaan. Seison edelleen tämän takana.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6215
Paikkakunta: Eura

Re: Sm-Liiga Playoffs 22.03

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Taika kirjoitti:Ilman muuta siitä on hyötyä, kun näkee mitä oikeat petsarit vetävät milläkin (oikeilla) panoksilla ja kerroinrajalla. Hyvin vähissä täältä nykyään ovat oikeitten pelureitten painavat vihjeet. Markan mikkihiirivihjeillä mitään sen sijaan tee. Ja miiten tuosta nyt voisi ärsytys nousta?
Varmasti on hyötyä, mutta kuten sanoin mun mielestä "omat vedot" kuuluvat "omaan blogiin" ja tähän vihjeketjuihin kohteet ja kertoimet jotka ovat vihjeenä muille.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Kepanki
Jäsen
Viestit: 1332
Liittynyt: 22.11.2010, 21:15

Tuotto: -103.60 yks.

Palautus%: 97.51%

Panosten ka: 3.62 yks.

Vetoja: 1148

Pisteitä: 481
Paikkakunta: Tampere

Re: Sm-Liiga Playoffs 22.03

Viesti Kirjoittaja Kepanki »

Itsekin vihjailin ennen noita Pinnaclen earlyja, mutta ei siinä mitään järkeä ollut. Olen kyllä JussiQ:n kanssa samoilla linjoilla, että turha noita omia vetoja on laittaa jos kerroin on jo hävinnyt bittiavaruuteen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lorimer
Avatar
Jäsen
Viestit: 2105
Liittynyt: 24.01.2004, 19:33
Pisteitä: 659
Paikkakunta: Tietäjä 2017

Re: Sm-Liiga Playoffs 22.03

Viesti Kirjoittaja Lorimer »

Voisiko ylläolevat turhanaikaiset lätinät kuitenkin poistaa tästä ketjusta.
Turhauttavaa seurata tuollaista sapelitanssia , kun siellä on ihan oikeita otteluita tulossa...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Taika
Jäsen
Viestit: 7087
Liittynyt: 11.04.2003, 12:29

Tuotto: +120.70 yks.

Palautus%: 102.35%

Panosten ka: 0.44 yks.

Vetoja: 11586

Pisteitä: 10872
Paikkakunta: Tampere

Re: Sm-Liiga Playoffs 22.03

Viesti Kirjoittaja Taika »

JussiQ kirjoitti:
Taika kirjoitti:Ilman muuta siitä on hyötyä, kun näkee mitä oikeat petsarit vetävät milläkin (oikeilla) panoksilla ja kerroinrajalla. Hyvin vähissä täältä nykyään ovat oikeitten pelureitten painavat vihjeet. Markan mikkihiirivihjeillä mitään sen sijaan tee. Ja miiten tuosta nyt voisi ärsytys nousta?
Varmasti on hyötyä, mutta kuten sanoin mun mielestä "omat vedot" kuuluvat "omaan blogiin" ja tähän vihjeketjuihin kohteet ja kertoimet jotka ovat vihjeenä muille.

Oisko se sitten vähän niin, että ketä mitäkin vihjeenä pitää. Kyllä mulle vihje on se, että joku on painanut jotain mielluummin kuin se, että heitellään prosentteja sinnetänne ja sitten panosta hiirenpaska. Mutta kun täällä ei yleensä tungosta ole, niin annetaanko vaan olla täällä ja ollaan mieluummin kiitollisia, että joka jakaa näkemystään. Mä ainakin olen.

Sen vielä lisään, että ilman noita asikaisen postauksia täällä ei olis ikinä yhtään vihjeen arvoista lätkävihjettä. Että jos ei nyt karkoitettais ukkoa veks...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut Taika, 21.03.2012, 19:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Minikommentit


asikainl
Jäsen
Viestit: 540
Liittynyt: 12.04.2007, 22:38

Tuotto: +20.70 yks.

Palautus%: 103.72%

Panosten ka: 2.77 yks.

Vetoja: 201

Pisteitä: 99

Re: Sm-Liiga Playoffs 22.03

Viesti Kirjoittaja asikainl »

JussiQ kirjoitti: Mutta ei tuo ole mikään vihje, jos kukaan ei pääse sitä pelaamaan. Seison edelleen tämän takana.
Olet oikessa, se ei ole suora, markkinakelpoinen vihje tietylle bookkerille.

MUTTA, mielestäni suoria markkinakelpoisia vihjeitä ei voi vaatiakaan kuin maksullisilta palveluilta. Ja mielestäni omat "vihjeeni" ovat edes sieltä laadukkaammasta päästä niitä "nanovihjeitä", koska en vihjaa £3.65 bookkereille, joille jotkut sitten saattavat saada "vihjeeni" sisään.

Minua ei suoraa sanottua kiinnosta, saako kukaan peesattua vihjeitäni, koska minulla ei ole mitään vastuuta vihjeistäni, ollessani täysin maksuton vihjaaja. Samoin suhtaudun muihin maksuttomiin vihjaajiin tällä palstalla, kuten sinuun, JussiKuu. Arvostan teitä kaikkia kuten itseäni, pyyteettömästä työstä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6215
Paikkakunta: Eura

Re: Sm-Liiga Playoffs 22.03

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Niin tässä on kyseessä tosiaan vaan se että mikä kuuluu mihinkin ketjuun. Toin oman mielipiteeni esille, mutta en päätä näistä asioista.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


lompsa
Jäsen
Viestit: 1919
Liittynyt: 27.09.2004, 15:18

Tuotto: -298.66 yks.

Palautus%: 98.93%

Panosten ka: 12.07 yks.

Vetoja: 2321

Pisteitä: 128
Paikkakunta: tampere

Re: Sm-Liiga Playoffs 22.03

Viesti Kirjoittaja lompsa »

Jatka asikainl samallailla.me like it.me like it lot.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Tenkrat
Avatar
Jäsen
Viestit: 6850
Liittynyt: 09.11.2005, 01:08

Tuotto: +400.89 yks.

Palautus%: 102.64%

Panosten ka: 3.92 yks.

Vetoja: 3871

Pisteitä: 17648

Re: Sm-Liiga Playoffs 22.03

Viesti Kirjoittaja Tenkrat »

asikainl kirjoitti:
JussiQ kirjoitti:Mutta pointti siis oli että jos pelaat sen 2000$ kertoimeen 2,10 ja sun vedon jälkeen kerroin on 1,90 (ja tässä tapauksessa enää limititkin vain 190e), niin mitä varsinaista hyötyä tosta sun postauksesta on vihjemielessä?
Ei mitään sille bookkerille. Mutta en tarkkaile ollenkaan niitä xx bookkeria, jolle en saa peliä, joten jollekulle voi olla niistä vihjeistä apua. Siinä on koko jutun pointti. Ymmärräthän nyt, Jussi Kuuni?
Minne muualle tuota Kalpaa voi nyt hyödyntää? Haamukertoimella kukaan MUU ei tee mitään.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut Tenkrat, 21.03.2012, 19:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NHL 2022-2023:
Panostus: 1-10/10.
Kelly/8 molemmista päistä kuristettuna+joskus vähän mutua. Pääosa vedoista lähellä otteluiden alkua.

https://twitter.com/tenki62

Minikommentit


asikainl
Jäsen
Viestit: 540
Liittynyt: 12.04.2007, 22:38

Tuotto: +20.70 yks.

Palautus%: 103.72%

Panosten ka: 2.77 yks.

Vetoja: 201

Pisteitä: 99

Re: Sm-Liiga Playoffs 22.03

Viesti Kirjoittaja asikainl »

JussiQ kirjoitti:Niin tässä on kyseessä tosiaan vaan se että mikä kuuluu mihinkin ketjuun. Toin oman mielipiteeni esille, mutta en päätä näistä asioista.
Olet oikeassa JussiKuu. Mutta onko pelini yhtään heikompi, kuin sinun vuorokautta ennen "clubiin" postaamasi vihje nanobookkerille (BAH)? Ei varmaan ole. Kumpikaan meistä ei ole maksullinen palvelu, joten kumpikaan ei tee mitään väärää. Kuten ei myöskään vaikka "hanoira", joka vihjaa jotain 10u:ta johonki bet£3.65:lle.

Siinä on homma pointti. Suosittelen sinullekin http://alko.fi/tuotteet/fi/416797. Herkullinen betsieniskemisviini. Olo paranee, sielu lepää.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


asikainl
Jäsen
Viestit: 540
Liittynyt: 12.04.2007, 22:38

Tuotto: +20.70 yks.

Palautus%: 103.72%

Panosten ka: 2.77 yks.

Vetoja: 201

Pisteitä: 99

Re: Sm-Liiga Playoffs 22.03

Viesti Kirjoittaja asikainl »

Tenkrat kirjoitti: Minne muualle tuota Kalpaa voi nyt hyödyntää? Haamukertoimella kukaan MUU ei tee mitään.
Välillä ei minnekään, välillä jopa ISOMMALLA kertoimella muille bookkereille, joihin itse saan peliä.

Se on kylmä totuus.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Taika
Jäsen
Viestit: 7087
Liittynyt: 11.04.2003, 12:29

Tuotto: +120.70 yks.

Palautus%: 102.35%

Panosten ka: 0.44 yks.

Vetoja: 11586

Pisteitä: 10872
Paikkakunta: Tampere

Re: Sm-Liiga Playoffs 22.03

Viesti Kirjoittaja Taika »

Tenkrat kirjoitti:
asikainl kirjoitti:
JussiQ kirjoitti:Mutta pointti siis oli että jos pelaat sen 2000$ kertoimeen 2,10 ja sun vedon jälkeen kerroin on 1,90 (ja tässä tapauksessa enää limititkin vain 190e), niin mitä varsinaista hyötyä tosta sun postauksesta on vihjemielessä?
Ei mitään sille bookkerille. Mutta en tarkkaile ollenkaan niitä xx bookkeria, jolle en saa peliä, joten jollekulle voi olla niistä vihjeistä apua. Siinä on koko jutun pointti. Ymmärräthän nyt, Jussi Kuuni?
Minne muualle tuota Kalpaa voi nyt hyödyntää? Haamukertoimella kukaan MUU ei tee mitään.

eihän sillä ketun kertoimella olekaan tässä tapauksessa tarkoitus tehdä mitään, vaan sillä NÄKYMYKSELLÄ. on ukkoja joiden näkemyksen arvo on se 1,56$ ja sitten ukkoja joiden näkemyksestä olis valmis maksamaan sen 100$ ja me saadaan niitä täällä ilmaiseksi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


asikainl
Jäsen
Viestit: 540
Liittynyt: 12.04.2007, 22:38

Tuotto: +20.70 yks.

Palautus%: 103.72%

Panosten ka: 2.77 yks.

Vetoja: 201

Pisteitä: 99

Re: Sm-Liiga Playoffs 22.03

Viesti Kirjoittaja asikainl »

Haluan myös korostaa, että en ole missään nimessä absoluuttinen totuuden torvi. Ehkä olen ollut vain onnekas, normaalia isommalla omat arviot aloittanut. Eli esim. vastakkaisella näkemyksellä voi hyvinkin tehdä hilloa, kun Setä Sicin panokset rommauttavat toisen laidan kertoimia vaikkapa Pinnyllä, kuten nyt Kalpa-Blues matsissa. Tätä emme tiedä, vasta kuin vuosien päästä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


maig
Avatar
Jäsen
Viestit: 2456
Liittynyt: 30.01.2005, 17:27

Tuotto: -206.24 yks.

Palautus%: 98.03%

Panosten ka: 4.33 yks.

Vetoja: 2424

Pisteitä: 1369

Re: Sm-Liiga Playoffs 22.03

Viesti Kirjoittaja maig »

Oon kyllä samaa mieltä. Mua kiinnostaa vihjeissä vain ja ainoastaan rajakerroin. Kertoimet osaa jokainen etsiä itse. Jos joku saa haamukertoimella kiinni ei se meiltä ole pois.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


vakioukko
Avatar
Jäsen
Viestit: 868
Liittynyt: 20.08.2009, 03:23
Pisteitä: 430

Re: Sm-Liiga Playoffs 22.03

Viesti Kirjoittaja vakioukko »

maig kirjoitti:Mua kiinnostaa vihjeissä vain ja ainoastaan rajakerroin. Kertoimet osaa jokainen etsiä itse. Jos joku saa haamukertoimella kiinni ei se meiltä ole pois.
Samaa mieltä. Minä käyn täällä tsekkailemassa millasia arvioita tyypeillä on. Se on se olennainen juttu. Se, onko siinä sitten mukana joku vihje, on minulle ainakin täysin toisarvoista. Kertoimilla kun on tapana muuttua.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut vakioukko, 21.03.2012, 20:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6215
Paikkakunta: Eura

Re: Sm-Liiga Playoffs 22.03

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Juuh, sinänsä vakioukon ja maiginkin linjoilla. Eli viesti on arvokas jos siinä tosiaan on esim. kerroinrajoja tarjolla. Oma pointti oli tosiaan hieman eri kohdassa. Eli ilomielin asikaisen kerroinrajoja katsoisin enemmänkin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


200% 60€ vedonlyöntibonus Ninjacasino.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin