Tänään on 28.03.2024, 21:40.

Betsson ostaa Nordicbetin

Keskustelua vedonlyöntiyhtiöt ja rahaliikenne ympärillä.
Vastaa Viestiin
credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Betsson ostaa Nordicbetin

Viesti Kirjoittaja credit »

I've got a bad feeling about this ...
Nordicbet kirjoitti:Hyvä asiakkaamme,

Haluamme tiedottaa, että Betsson AB (julkinen osakeyhtiö) on tänään allekirjoittanut sopimuksen ostaakseen huomattava osan Nordic Gaming Group:n liiketoiminnasta. Nordic Gaming Group omistaa Nordicbetin, Triobetin ja Tobetin pelitoiminnan. Kauppa saadaan päätökseen toisen vuosineljänneksen lopussa vuonna 2012, kun vaadittavat sääntelyelimet ovat hyväksyneet kaupan.

Haluamme vahvistaa sekä vakuuttaa, että kyseisellä kaupalla EI ole mitään vaikutusta teille asiakkaana: Nordicbetin pelitoiminta jatkuu yhtä turvallisesti ja mallikkaasti kuin ennenkin. NordicBet tulee siis jatkossakin olemaan Suomen kattavin pelialan sivusto tarjoten parhaimmat ja halutuimmat tuotteet sekä vedonlyöntikohteet myös jatkossakin. Pelitilisi ja henkilötietosi ovat edelleen turvassa, eikä niitä lähetetä tai luovuteta eteenpäin kolmansille osapuolille. Nordicbetin palveluun tai tuotetarjontaan ei tule myöskään keskeytyksiä tulevaisuudessa tämän takia. Ainoa muutos on se, että kaupan jälkeen Nordicbet on osa Pohjoismaiden suurinta online-pelaamisen yritystä, joten saat siis NordicBetiltä vieläkin parempia tarjouksia jatkossa!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Gini
Jäsen
Viestit: 2240
Liittynyt: 09.05.2006, 12:00

Tuotto: +24.78 yks.

Palautus%: 100.18%

Panosten ka: 10.60 yks.

Vetoja: 1311

Pisteitä: 3815
Paikkakunta: Helsinki 00140

Re: Betsson ostaa Nordicbetin

Viesti Kirjoittaja Gini »

Joo itse luin huolestuneena samaa. Nordicbet ei ole rajoittanut panostuksia omalta kohdaltani, joskin harvoin sinne tulee pelattua - joitakin vetoja kuukaudessa kumminkin. Toivottavasti pulju ei muutu miksikään pohjolan petsoniksi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


kovaleka
Jäsen
Viestit: 1098
Liittynyt: 07.09.2003, 19:12

Tuotto: +216.43 yks.

Palautus%: 115.50%

Panosten ka: 6.50 yks.

Vetoja: 215

Pisteitä: 167
Paikkakunta: Helsinki

Re: Betsson ostaa Nordicbetin

Viesti Kirjoittaja kovaleka »

Ei ole yhtään hyvä tämä. Nordicbet on ehkä yksi harvoista bookkereista jonne vielä peliä saa ihan kunnolla noista pikkubookkereista. Paffin toiminta muuttui todella paljon huonompaan Unibet kaupan jälkeen, eiköhän tässä käy myös niin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Rush
Jäsen
Viestit: 76
Liittynyt: 25.11.2011, 12:05
Pisteitä: 19

Re: Betsson ostaa Nordicbetin

Viesti Kirjoittaja Rush »

Jos betssonin tiedot pelaajista eli panosrajat siirtyy nordicbetille niin voi lopettaa nordicbetin käytön suoraan siihen.
Millä tavalla Paf meni huonompaan suuntaan? Itse en ole huomannut mitään negatiivista?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Darren
Jäsen
Viestit: 3425
Liittynyt: 26.04.2004, 10:43

Tuotto: +18.41 yks.

Palautus%: 103.31%

Panosten ka: 0.26 yks.

Vetoja: 2117

Pisteitä: 1787

Re: Betsson ostaa Nordicbetin

Viesti Kirjoittaja Darren »

Voi perkele, tämä tästä vielä puuttui! NB:lla homma toiminut aina hienosti kaikin puolin ja panoksiakaan ei ole henkilökohtaisella tasolla tietääkseni koskaan rajoitettu. Ei tästä voi seurata kuin pahaa, niin uskomattoman paska firma Betsson kun on. :twisted:

Pahvi meni aivan vituralleen Unibet-kaupan myötä, sehän on nyt Mikkihiiri-uni kakkonen. BET24 uutinenkin oli pienimutoinen kolaus ja nyt tämä kaikkein pahimpana. Saa heittää hyvästit ammattilaishaaveilulle näitä paskauutisia kun tupsahtelee tämän tästä. :cry:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


kovaleka
Jäsen
Viestit: 1098
Liittynyt: 07.09.2003, 19:12

Tuotto: +216.43 yks.

Palautus%: 115.50%

Panosten ka: 6.50 yks.

Vetoja: 215

Pisteitä: 167
Paikkakunta: Helsinki

Re: Betsson ostaa Nordicbetin

Viesti Kirjoittaja kovaleka »

Rush kirjoitti:Jos betssonin tiedot pelaajista eli panosrajat siirtyy nordicbetille niin voi lopettaa nordicbetin käytön suoraan siihen.
Millä tavalla Paf meni huonompaan suuntaan? Itse en ole huomannut mitään negatiivista?
Näin ainakin Unibet-paf jutussa toimittiin, vai miten ihmeessä monella pelaajalla on samat panosrajat molemmissa puljuissa.

No ennen Paffille sai ainakin itse 100e/veto suurimpaan osaan kohteista, joihinkin meni jopa enemmän. Loppuaikana tosin taisi limiitit tippua 50e/kohde. Nyt limiitit tismalleen samat kuin Unibetillä. Eli sisään hyvin vaihtelevasti, joihinkin vetoihin menee se euro, joskus satasia. Myös kohde valikoima oli erilainen, mm erikoisvetoja tai erikoitarjouksia oli enemmän Paffilla. Nyt täsmälleen samat kohteet ja kertoimet kuin Unibetillä. Myös esim talviurheiluun, yleisurheiluun, formuloihin oli laskettu itse kertoimet, nyt ne tulevat suoraan Unibetiltä. Kuka tarvitsee kahta Unibettiä, jotka molemmat ottavat sen 3e sisään?

Suurin ero tosiaan on se, että kun Paffilla laskettiin itse kertoimet niin silloin myös niitä eroja löytyi suhteessa markkinaan paremmin kuin nyt Unibet kopioaikana.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


TuplaJallu
Avatar
Jäsen
Viestit: 2780
Liittynyt: 13.06.2008, 08:02

Tuotto: +29.15 yks.

Palautus%: 100.25%

Panosten ka: 5.92 yks.

Vetoja: 1951

Pisteitä: 3193

Re: Betsson ostaa Nordicbetin

Viesti Kirjoittaja TuplaJallu »

Saa heittää hyvästit ammattilaishaaveilulle näitä paskauutisia kun tupsahtelee tämän tästä.
Kai toi nyt oli vitsi? :)

Nordicbet on täyttä paskaa, samaa sakkia muiden kanssa paitsi että nää ei hyväksy ikinä mitään edes hyväksynnänkään kautta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Turbojugend
Jäsen
Viestit: 1816
Liittynyt: 12.05.2010, 09:56

Tuotto: +19.93 yks.

Palautus%: 101.80%

Panosten ka: 2.55 yks.

Vetoja: 433

Pisteitä: 1269

Re: Betsson ostaa Nordicbetin

Viesti Kirjoittaja Turbojugend »

Harmittava takaisku, varsinkin kun Betssonin tapainen paskafirma on ostoksen takana.

Eivätköhän minipanokset ole kohta muisto vain, ja tilalla ovat mikropanokset :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


cashier
Jäsen
Viestit: 123
Liittynyt: 05.01.2012, 20:45
Pisteitä: 41

Re: Betsson ostaa Nordicbetin

Viesti Kirjoittaja cashier »

Kyllähän noissa yrityskaupoissa hallinto ja tietojärjestelmät yhtenäistetään. Se nyt
tulee ajankohtaiseksi joskus loppuvuodesta luulisin. Sen näkee sitten
miten käy, mutta vihulainen on ovela, nyt yrittää kartellilla meidän kimppuun :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut cashier, 18.04.2012, 18:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Re: Betsson ostaa Nordicbetin

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Nordicbetillä ei siis tapahdu muutoksia liiketoiminnassa vielä tämän vuoden puolella. Silverbergin mukaan integrointi aloitetaan vasta vuonna 2013, sillä Betssonin ja Betsafen integraatio on yrityskaupan jäljiltä edelleen kesken.
Eli olisikohan niin, että tämän vuoden saisi tuonne Nortulle vielä iskettyä vetoa entiseen malliin. Itsellä on jonkinlaiset limitit Nortulle, mutta toisaalta joihinkin kohteisiin ottavat erittäin mukavasti vetoa vastaan, joten harmittavaa jos tämäkin firma "kuopataan" uudeksi Betssoniksi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Darren
Jäsen
Viestit: 3425
Liittynyt: 26.04.2004, 10:43

Tuotto: +18.41 yks.

Palautus%: 103.31%

Panosten ka: 0.26 yks.

Vetoja: 2117

Pisteitä: 1787

Re: Betsson ostaa Nordicbetin

Viesti Kirjoittaja Darren »

TuplaJallu kirjoitti:
Saa heittää hyvästit ammattilaishaaveilulle näitä paskauutisia kun tupsahtelee tämän tästä.
Kai toi nyt oli vitsi? :)
No ei kyllä edes ollut. Sanotaanko nyt vaikka näin, että NB:lle saa (sai) pelkkiin sm-liigan ennakkovetoihin, jollaisia by the way ei pahemmin kukaan muu edes tarjoa, sisään enempi kuin Pinnaclen earlyhin koko kaudella. Ja sama homma oli PAFinkin kanssa. Tennisäijille NB tuskin mitään lisäarvoa antaakaan, panosrajoituksia kyllä ihmettelen senkin puolesta. Joskin onhan näitä ihmeellisiä henk.koht panosrajoituksia / rajoittamattomuuksia ennenkin vastaan tullut. Kylläpä pisti taas vituttamaan! Näkkileipää syyään jatkossa(kin).

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


videx
Jäsen
Viestit: 1241
Liittynyt: 23.01.2004, 12:40

Tuotto: -175.14 yks.

Palautus%: 93.79%

Panosten ka: 7.25 yks.

Vetoja: 389

Pisteitä: 144

Re: Betsson ostaa Nordicbetin

Viesti Kirjoittaja videx »

Huoh,suomen ravien hedarit saa pian unohtaa.Ensin lopetti b24 ja nyt tavalla tai toisella norttu.Vielä voi Unille pistää satasta josta 88e hyväksyntään. :evil:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

edellinen raviseuranta 402 kpl +150 yks. 109%

Minikommentit


Rush
Jäsen
Viestit: 76
Liittynyt: 25.11.2011, 12:05
Pisteitä: 19

Re: Betsson ostaa Nordicbetin

Viesti Kirjoittaja Rush »

kovaleka kirjoitti:
Rush kirjoitti:Jos betssonin tiedot pelaajista eli panosrajat siirtyy nordicbetille niin voi lopettaa nordicbetin käytön suoraan siihen.
Millä tavalla Paf meni huonompaan suuntaan? Itse en ole huomannut mitään negatiivista?
Näin ainakin Unibet-paf jutussa toimittiin, vai miten ihmeessä monella pelaajalla on samat panosrajat molemmissa puljuissa.

No ennen Paffille sai ainakin itse 100e/veto suurimpaan osaan kohteista, joihinkin meni jopa enemmän. Loppuaikana tosin taisi limiitit tippua 50e/kohde. Nyt limiitit tismalleen samat kuin Unibetillä. Eli sisään hyvin vaihtelevasti, joihinkin vetoihin menee se euro, joskus satasia. Myös kohde valikoima oli erilainen, mm erikoisvetoja tai erikoitarjouksia oli enemmän Paffilla. Nyt täsmälleen samat kohteet ja kertoimet kuin Unibetillä. Myös esim talviurheiluun, yleisurheiluun, formuloihin oli laskettu itse kertoimet, nyt ne tulevat suoraan Unibetiltä. Kuka tarvitsee kahta Unibettiä, jotka molemmat ottavat sen 3e sisään?

Suurin ero tosiaan on se, että kun Paffilla laskettiin itse kertoimet niin silloin myös niitä eroja löytyi suhteessa markkinaan paremmin kuin nyt Unibet kopioaikana.
Ihmettelin aikoinaan miksi omat panosrajat vain nousivat paffilla tuon fuusion myötä ja nythän mä muistan, että mulla oli huonompi tilasto Unibetilla mitä Paffilla joten kun kopioivat Unibetin panosrajat Paffille niin itsellä kävi siinä aika onnekkaasti.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Gini
Jäsen
Viestit: 2240
Liittynyt: 09.05.2006, 12:00

Tuotto: +24.78 yks.

Palautus%: 100.18%

Panosten ka: 10.60 yks.

Vetoja: 1311

Pisteitä: 3815
Paikkakunta: Helsinki 00140

Re: Betsson ostaa Nordicbetin

Viesti Kirjoittaja Gini »

Mulle ei ollut koskaan Betsson-tiliä, joten avaisi sen ja häviäisi ihan hulluna sinne neitsyt-accountilla. :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Henkka
Jäsen
Viestit: 11059
Liittynyt: 14.06.2003, 11:39

Tuotto: +507.09 yks.

Palautus%: 120.53%

Panosten ka: 1.46 yks.

Vetoja: 1695

Pisteitä: 3683
Paikkakunta: Vantaa

Re: Betsson ostaa Nordicbetin

Viesti Kirjoittaja Henkka »

Rush kirjoitti:
Ihmettelin aikoinaan miksi omat panosrajat vain nousivat paffilla tuon fuusion myötä ja nythän mä muistan, että mulla oli huonompi tilasto Unibetilla mitä Paffilla joten kun kopioivat Unibetin panosrajat Paffille niin itsellä kävi siinä aika onnekkaasti.
Kai täällä jätkät muistaa ne herkulliset YU-mömmöm-kisat kun pahvilla lyötiin tilit lukkoon - tosta vaan - kun syndikaatti oli niin pelottava. Sit kyseltiin munanpituutta, paljonko paskaa kalsarissa jne., että sai tilit taas toimimaan. Oisko silloinkaan saanu kuin pari satkuu per pera ja irma. Oisivat edes tulleet kysymään figgareihin pattereita tai edes töihin. Ei ihme, että perse meni myyntiin.

Mutta otsikon aiheeseen...

Mulle ihan vitun sama. Lasse on nisti, mut Jarkko on ipanakin ok :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Re: Betsson ostaa Nordicbetin

Viesti Kirjoittaja credit »

Nordicbetilta soiteltiin tänään ja tarjottiin 50 euron vedonlyöntibonusta ... Tiedä sitten, liittyykö tämä jotenkin tekeillä olevaan kauppaan ... Voihan kyse ihan oikeasti olla myös Nordicbetin 10-vuotisjuhlavuodesta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


TuplaJallu
Avatar
Jäsen
Viestit: 2780
Liittynyt: 13.06.2008, 08:02

Tuotto: +29.15 yks.

Palautus%: 100.25%

Panosten ka: 5.92 yks.

Vetoja: 1951

Pisteitä: 3193

Re: Betsson ostaa Nordicbetin

Viesti Kirjoittaja TuplaJallu »

Darren kirjoitti:
TuplaJallu kirjoitti:
Saa heittää hyvästit ammattilaishaaveilulle näitä paskauutisia kun tupsahtelee tämän tästä.
Kai toi nyt oli vitsi? :)
No ei kyllä edes ollut. Sanotaanko nyt vaikka näin, että NB:lle saa (sai) pelkkiin sm-liigan ennakkovetoihin, jollaisia by the way ei pahemmin kukaan muu edes tarjoa, sisään enempi kuin Pinnaclen earlyhin koko kaudella. Ja sama homma oli PAFinkin kanssa. Tennisäijille NB tuskin mitään lisäarvoa antaakaan, panosrajoituksia kyllä ihmettelen senkin puolesta. Joskin onhan näitä ihmeellisiä henk.koht panosrajoituksia / rajoittamattomuuksia ennenkin vastaan tullut. Kylläpä pisti taas vituttamaan! Näkkileipää syyään jatkossa(kin).
Joo varmasti sai mutta että unohtaa haaveet ammattilaisuudesta kun ei välttämättä pääse enää NB:lle pelaamaan kuulostaa aika helvetin hauskalta, mun mielestä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Darren
Jäsen
Viestit: 3425
Liittynyt: 26.04.2004, 10:43

Tuotto: +18.41 yks.

Palautus%: 103.31%

Panosten ka: 0.26 yks.

Vetoja: 2117

Pisteitä: 1787

Re: Betsson ostaa Nordicbetin

Viesti Kirjoittaja Darren »

Darren kirjoitti:paskauutisia
TuplaJallu kirjoitti: Joo varmasti sai mutta että unohtaa haaveet ammattilaisuudesta kun ei välttämättä pääse enää NB:lle pelaamaan kuulostaa aika helvetin hauskalta, mun mielestä.
Huom! Monikko monikko! Eli useampi asiallinen bookkeri viety jo tarjottimelta mukaan lukien 2 parasta "normibookkeria" ja kun markkinakin jatkuvasti tehostuu, niin näiden yhteisvaikutuksesta heitetty kommentti. Eli odottaa sopii, että entistä vaikeampaa tulevaisuudessa on (omissa lajeissani) jatkuvalla syötöllä tiliä tehdä.

Voi ehkä jonkun mielestä kuulostaa helvetin hauskalta mutta aika saatanan perseestä se mun mielestä on.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin