Vedonlyöntivihje: - F1 - Räikkönen top 3 - peliaika päättynyt
kohde
Räikkönen top 3
veto
kyllä
kerroin
6.000(Paddypower)
panos
6 yks.
raja
5
Lotuksen teknisen johtajan mukaan auton uudet osat eivät toimineet Kiinassa alhaisista lämpötiloista johtuen. Muutenhan räkä oli sielläkin siinä vauhissa että pystyi podiumista taisteleen.
Vedonlyöntivihje: - F1 - Button top 3 - peliaika päättynyt
kohde
Button top 3
veto
kyllä
kerroin
1.530(888)
panos
17.5 yks.
raja
1.44
Button on tasaisesti napsinut top3 sijoituksia. Viimeisestä 10 kisasta peräti 8. Kaiken lisäksi renkaiden pitäisi olla Bahrainin lämmössä kovilla jonka pitäisi sopia Buttonille.
- Bahrainissa paljon suoraa
-> hyödyttää mielestäni Mersua ja Lotusta ja Sauberia
-> heikentää varsinkin Ferrarin suoritusta, myös RB:lle päänsärkyä
- Bahrainiin ei luvassa sateita, kuumaa (30 astetta)
-> Mersu ja Ferrari ongelmissa renkaiden kanssa kisassa
-> Lotukselle ja Sauberille plussaa renkaiden suhteen (pieni kulutus, ei ongelmia lämpöjen kanssa)
- Bahrainissa selvästi enemmän aerodynaamista pitoa vaativia nopeita mutkia ja vähemmän mekaanista pitoa vaativia hitaita mutkia kuin Kiinassa
-> Plussaa McLarenille
-> hiukan miikkaa RB:lle ja Lotukselle
Muuta:
Mersu on osittain jälleen arvoitus, kun saivat viime kisassa renkaat toimimaan niin pirun hyvin. Oletetaan kuitenkin, että se johtui alhaisista lämpötiloista.
Mersu voi siis jälleen olla pirun kova aika-ajossa, mutta pudota sairaasti kisassa.
Samoin oletan, että Lotuksen ongelmat Kimin osalla johtuivat lämpötiloista ja ylioptimistisesta taktiikasta kanssa. Oppitunti on nyt saatu, joten perustaktiikka ollee kunnossa. Lotuksella kuitenkin ihan viimeisessä taktiikkakuvioiden hiomisessa kisatilanteiden mukaan paljon parannettavaa.
Pisteitä
Pisteitä yhteensä: 0.Antamasi peukut: 0.
Panokseni ovat 0-10 yksikköä. 10 yksikköä = 2% kassasta.
You bet your money and in the worst case you can only lose.... bet your ass and you might really get hurt...
lammpa-1 kirjoitti:
- Bahrainissa selvästi enemmän aerodynaamista pitoa vaativia nopeita mutkia ja vähemmän mekaanista pitoa vaativia hitaita mutkia kuin Kiinassa
-> hiukan miikkaa RB:lle ja Lotukselle
Ööö, miten mä muistelisin että oliko se Keke vai kuka sanoi Malesian kisan yhteydessä että Lotus toimi siinä radan keskivaiheilla olevassa erittäin nopeassa mutkassa Mäkkien kanssa selkeästi parhaiten koko porukasta? Että siinä mielessä olisin vähän ehkä eri mieltä tuosta miinuksen antamisesta... jos nyt vaan muistan asian oikein...
Alustava kokonaisarvio on, että:
McLaren toimii aika-ajossa ja pääsevät lähtemään hyvin edestä -> painelevat omia menojaan.
Lotus toimii täällä ja Kimi ottaa ekan podiumin. Grojeanillekin hyvä sijoitus, kunhan pysyy radalla.
RB:t aika-ajoissa jonnekin 5-9 sijoille ja kisassa nousevat tasaisen varmasti sijoille 4-6.
Mersu aika-ajoissa ihan kärkikahinoissa, mutta putoavat kisassa sijoille 6-10.
Ferrari tulee todella tappelemaan ongelmissa. Molemmat jää aika-ajoissa 11+ sijoituksille. Kisassa Alonso nostaa varmuudellaan ja taidoillaan itsensä sijoille 8-10, mutta Massa jää jälleen jonnekin 12-15 sijoille.
Sauber toimii jälleen hienosti ja pistää kapuloita "parempien" tallien rattaisiin sekä aika-ajossa, että varsinkin kisassa. Ainakin toinen kuski kisassa sijoille 4-7.
Williams tappelee Alonson ja jälkimmäisen Sauberin kanssa kisassa samoista sijoista 7-12.
Pisteitä
Pisteitä yhteensä: 0.Antamasi peukut: 0.
Panokseni ovat 0-10 yksikköä. 10 yksikköä = 2% kassasta.
You bet your money and in the worst case you can only lose.... bet your ass and you might really get hurt...
lammpa-1 kirjoitti:
- Bahrainissa selvästi enemmän aerodynaamista pitoa vaativia nopeita mutkia ja vähemmän mekaanista pitoa vaativia hitaita mutkia kuin Kiinassa
-> hiukan miikkaa RB:lle ja Lotukselle
Ööö, miten mä muistelisin että oliko se Keke vai kuka sanoi Malesian kisan yhteydessä että Lotus toimi siinä radan keskivaiheilla olevassa erittäin nopeassa mutkassa Mäkkien kanssa selkeästi parhaiten koko porukasta? Että siinä mielessä olisin vähän ehkä eri mieltä tuosta miinuksen antamisesta... jos nyt vaan muistan asian oikein...
Ekoissa kisoissa, tilanne oli mielestäni toinen. Olisiko Kiinassa johtunut vaikka juuri noista lämpötiloista, että kävi noin niin kuin kommentoit. Vaikea sanoa.
Pisteitä
Pisteitä yhteensä: 0.Antamasi peukut: 0.
Panokseni ovat 0-10 yksikköä. 10 yksikköä = 2% kassasta.
You bet your money and in the worst case you can only lose.... bet your ass and you might really get hurt...
Ja vielä yks varma tieto:
Kovalainen aika-ajossa 19. ja Petrov 20.
(tai sitten toisin päin)
Pisteitä
Pisteitä yhteensä: 0.Antamasi peukut: 0.
Panokseni ovat 0-10 yksikköä. 10 yksikköä = 2% kassasta.
You bet your money and in the worst case you can only lose.... bet your ass and you might really get hurt...
lammpa-1 kirjoitti:Alustava kokonaisarvio on, että:
McLaren toimii aika-ajossa ja pääsevät lähtemään hyvin edestä -> painelevat omia menojaan.
Lotus toimii täällä ja Kimi ottaa ekan podiumin. Grojeanillekin hyvä sijoitus, kunhan pysyy radalla.
RB:t aika-ajoissa jonnekin 5-9 sijoille ja kisassa nousevat tasaisen varmasti sijoille 4-6.
Mersu aika-ajoissa ihan kärkikahinoissa, mutta putoavat kisassa sijoille 6-10.
Ferrari tulee todella tappelemaan ongelmissa. Molemmat jää aika-ajoissa 11+ sijoituksille. Kisassa Alonso nostaa varmuudellaan ja taidoillaan itsensä sijoille 8-10, mutta Massa jää jälleen jonnekin 12-15 sijoille.
Sauber toimii jälleen hienosti ja pistää kapuloita "parempien" tallien rattaisiin sekä aika-ajossa, että varsinkin kisassa. Ainakin toinen kuski kisassa sijoille 4-7.
Williams tappelee Alonson ja jälkimmäisen Sauberin kanssa kisassa samoista sijoista 7-12.
Panokseni ovat 0-10 yksikköä. 10 yksikköä = 2% kassasta.
You bet your money and in the worst case you can only lose.... bet your ass and you might really get hurt...
Oletteko seuranneet tarkemmin, onko tällä hetkellä riskiä siitä, että kisa jäisi ajamatta tai mikä ehkä oleellisempaa: onko riskiä, että jotkut tallit eivät osallistu?
pka kirjoitti:Oletteko seuranneet tarkemmin, onko tällä hetkellä riskiä siitä, että kisa jäisi ajamatta tai mikä ehkä oleellisempaa: onko riskiä, että jotkut tallit eivät osallistu?
Eiköhän kaikki ole huomenna paikanpäällä, kun Bernie-setä on määrännyt. Kyllä jostain olisi varmasti tihkunut tietoa, jos joku talli ei olisi osallistumassa.
Pisteitä
Pisteitä yhteensä: 0.Antamasi peukut: 0.
Panokseni ovat 0-10 yksikköä. 10 yksikköä = 2% kassasta.
You bet your money and in the worst case you can only lose.... bet your ass and you might really get hurt...
Fairilla voi yrittä saada kaupaksi Alonson pääsyä kolmanteen aika-ajo-osioon. Itse sain jokusilla kympeillä menemään 1.40 kertoimella. Tuosta kun vääntää ja kääntää, niin saa siis kertoimen 3.50 (-komissio) sille, että Alonso ei ole viimeisessä osiossa. Voisin kyllä sille heittää helpostikin 35-40% arviota nykyisillä luuloillani.
Australiassa Alonso 12.
Malesiassa 9.
Kiinassa 9. (olisi ollut 10. jos Grosjean ei olisi kämmännyt)
Noi kisat missä on päässyt 10 joukkoon, niin ero 11 sijaan on ollut 1-2 kymppää toisessa osiossa. Nyt ollaan sellaisella radalla, jossa mielestäni Sauber tulee kulkemaan hurjana, joten...
edit: Laddy esim tarjoaa Alonsolle tuosta suorituksesta 1.50 kerrointa
Pisteitä
Pisteitä yhteensä: 0.Antamasi peukut: 0.
Panokseni ovat 0-10 yksikköä. 10 yksikköä = 2% kassasta.
You bet your money and in the worst case you can only lose.... bet your ass and you might really get hurt...
Vedonlyöntivihje: - Formula 1 - Bahrain F1 Race H3H Räikkönen-Vettel-Alonso - peliaika päättynyt
kohde
Bahrain F1 Race H3H Räikkönen-Vettel-Alonso
veto
Räikkönen
kerroin
2.900(188bet)
panos
3 yks.
raja
2.500
todennäköisyysarvio
arvio 40%
Alonso on tästä kisasta pihalla, ellei kahdelle muulle tapahdu jotain erikoista. Kysessä siis melkeinpä H2H Vettel-Räikkönen. Jos Räikkösen epäonnelle lasketaan vaikkapa 5% ja Alonson voitolle ilman muiden merkittävää epäonnea 10%, jää Vettelin ja Räikkösen välille jaettavaksi 85%. Noista prosenteista ei ole mielestäni vääryys antaa Räikköselle helposti ainakin 35-40%, joten Räikkönen peleihin. Muita perusteluja löytyy ylempää postauksistani (suorat, kurvit). En pistä ihan 50-50 Vettelin ja Räikkösen välillä, koska Lotuksen varikkotaktiikat ovat olleet vähän hakusessa (siis muutenkin kuin viime kisan rengasmoka).
En pistä seurantaan noiden kaikkein noloimpien firmojen vetoja, enkä Betfairin vetoja. Heittelen kuitenkin noiden pikkufirmojenkin vetoja tänne, jos hyviä sattuu silmiin.
Pisteitä
Pisteitä yhteensä: 0.Antamasi peukut: 0.
Panokseni ovat 0-10 yksikköä. 10 yksikköä = 2% kassasta.
You bet your money and in the worst case you can only lose.... bet your ass and you might really get hurt...
Race H2H
Fernando Alonso - Kimi Räikkönen
Räikkönen 1.85 expekt
Race H2H
Fernando Alonso - Romain Grosjean
Grosjean 2.20 expekt
Pisteitä
Pisteitä yhteensä: 0.Antamasi peukut: 0.
Panokseni ovat 0-10 yksikköä. 10 yksikköä = 2% kassasta.
You bet your money and in the worst case you can only lose.... bet your ass and you might really get hurt...
Kaikki alla olevat hedarit aika-ajoon Expektiltä tasapanoksella 2/10:
Kamui Kobayashi - Fernando Alonso
Koba 1.90
Mark Webber - Kimi Räikkönen
Räkä 2.10
Michael Schumacher - Mark Webber
Schumi 1.60
Nico Rosberg - Mark Webber
Nico 1.50
Romain Grosjean - Fernando Alonso
Grosjean 1.61
Sergio Perez - Fernando Alonso
Perez 1.90
Pisteitä
Pisteitä yhteensä: 0.Antamasi peukut: 0.
Panokseni ovat 0-10 yksikköä. 10 yksikköä = 2% kassasta.
You bet your money and in the worst case you can only lose.... bet your ass and you might really get hurt...
Force India jätti toiset harjoitukset väliin vedoten "logistisiin ongelmiin", pelkäävät ilmeisesti jotain terrori-iskuja ja halusivat hotellille ennen pimeää. Tiedä sitten miten tämä vaikuttaa huomeseen aika-ajoon ja kisaan. Ainakin ensimmäisissä harjoituksissa sijoitukset olivat hyviä, Resta kolmas ja Hulkenberg kuudes.
TOP8 Kärki vaikuttaisi olevan Mäkki, Mersu, RB, Lotus, sitten tuleekin hyvin tasaista.
kovaleka kirjoitti:Force India jätti toiset harjoitukset väliin vedoten "logistisiin ongelmiin", pelkäävät ilmeisesti jotain terrori-iskuja ja halusivat hotellille ennen pimeää. Tiedä sitten miten tämä vaikuttaa huomeseen aika-ajoon ja kisaan. Ainakin ensimmäisissä harjoituksissa sijoitukset olivat hyviä, Resta kolmas ja Hulkenberg kuudes.
TOP8 Kärki vaikuttaisi olevan Mäkki, Mersu, RB, Lotus, sitten tuleekin hyvin tasaista.
Kannattaa sitten huomioida noissa Force Indian eka harkkojen tuloksissa se, että ainakin Di Resta otti ainoana tallina pehmeät kumit lopussa käyttöön. Hulkenberg ei tainnut ottaa pehmeitä käyttöön, mutta käytti ainakin toisen tuoreen kovemman rengassetin. Eli näiden osalta ei ole ihan vertailukelpoiset ajat muihin verrattuna.
Lotus taasen on harrastanut ilmeisesti sikaraskaalla ajelemista molemmat harkat, eli niidenkään aikoja en pitäisi vielä vertailukelpoisina. Mersu tulee olemaan aika-ajossa kärkikähinöissä niin kuin ennustelin, mutta renkaat kisassa ovat sitten vielä täysi arvoitus. Itse meinaan kisan osalta passata kaikki Mersuvedot.
Pisteitä
Pisteitä yhteensä: 0.Antamasi peukut: 0.
Panokseni ovat 0-10 yksikköä. 10 yksikköä = 2% kassasta.
You bet your money and in the worst case you can only lose.... bet your ass and you might really get hurt...
No niin... nyt tulee Mersukuskeilta melko epäileväisiä lausuntoja renkaiden kestosta kisassa. Eli en ainakaan Mersujen puolesta lyö kisaan yhtään vetoa. Katsotaan jos jotain herkkua tarjotaan Mersuja vastaan aika-ajojen jälkeen.
Pisteitä
Pisteitä yhteensä: 0.Antamasi peukut: 0.
Panokseni ovat 0-10 yksikköä. 10 yksikköä = 2% kassasta.
You bet your money and in the worst case you can only lose.... bet your ass and you might really get hurt...
lammpa-1 kirjoitti:Kannattaa sitten huomioida noissa Force Indian eka harkkojen tuloksissa se, että ainakin Di Resta otti ainoana tallina pehmeät kumit lopussa käyttöön. Hulkenberg ei tainnut ottaa pehmeitä käyttöön, mutta käytti ainakin toisen tuoreen kovemman rengassetin. Eli näiden osalta ei ole ihan vertailukelpoiset ajat muihin verrattuna..
Oon 90% varma että Hulksterikin ajoi pehmeillä lopussa.
Vedonlyöntivihje: - F1 - To be Classified - peliaika päättynyt
kohde
To be Classified
veto
De la rosa
kerroin
1.900(Ladbrokes)
panos
37.5 yks.
raja
1.53
Vedonlyöntivihje: - F1 - To be Classified - peliaika päättynyt
kohde
To be Classified
veto
Karthikeyan
kerroin
1.900(Ladbrokes)
panos
37.5 yks.
raja
1.53
HRT:llä piti olla ylikuumenemis ongelmia, mutta Bahrainiin tuodut päivitykset ovat poistaneet ongelman. Muutenhan HRT:n autot ovat olleet yllättävänkin luotettavia koko kauden. Kuskitkin lähinnä köröttelevät kisassa maaliin kun ovat niin omassa sarjassaan.
Minikommentit