Asiakaspalvelu
- peron
- Jäsen
- Viestit: 65
- Liittynyt: 07.04.2012, 17:40
-
Tuotto: -136.73 yks.
Palautus%: 82.92%
Panosten ka: 10.27 yks.
Vetoja: 78
- Pisteitä: 10
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Asiakaspalvelu
Olen melko tuore tapaus tällä saralla, montaa puolta jo nähnyt sekä kokenut. Miksi otin tämän asian esille on juuri tänään ja viime aikoina kokemani asiakaspalvelu Nordicbetillä, joka on syystä tai toisesta mennyt mielestäni alaspäin. Kaikessa toiminnassa tuntuu kestävän tolkuttoman kauan! Tässä nyt alkuun yksi heistä muitakin ja erilaisia tapauksi, kuin mihin tällä viittaan on muitakin. Mutta se, että ei saa rahojaan tilille, useista yhteydenottopyynnöistä huolimatta ja kyse livevedonlyönnistä, niin alkaa raastamaan
Kertokaa kokemuksianne ja mielipiteitänne, ne ovat hyvin tervetulleita kaikille =)
T. Pee
- peron
- Jäsen
- Viestit: 65
- Liittynyt: 07.04.2012, 17:40
-
Tuotto: -136.73 yks.
Palautus%: 82.92%
Panosten ka: 10.27 yks.
Vetoja: 78
- Pisteitä: 10
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Asiakaspalvelu
Minikommentit
-
cashier
- Jäsen
- Viestit: 123
- Liittynyt: 05.01.2012, 20:45
- Pisteitä: 41
Re: Asiakaspalvelu
Minikommentit
- lammpa-1
- Jäsen
- Viestit: 2186
- Liittynyt: 20.01.2007, 11:16
-
Tuotto: +96.12 yks.
Palautus%: 111.49%
Panosten ka: 2.56 yks.
Vetoja: 327
- Pisteitä: 873
Re: Asiakaspalvelu
- lyödä vetoa ainoastaan isoista futisliigoista ja jenkkilajeista
- isoille bookkereille (Pinny, 188bet, Betfair)
- pitää vetolajeina ainoastaan AH, 1X2 ja O/U
Tämä kaikki pätee varsinkin live-vedonlyönnissä, mutta myös pregame-betseissä
Miksi sitten asiakaspalvelun tarvetta kannattaa vältellä? No... asiakaspalvelu ei ole yhdelläkään yhtiöllä edes tyydyttävällä tasolla.
You bet your money and in the worst case you can only lose.... bet your ass and you might really get hurt...
Minikommentit
-
cashier
- Jäsen
- Viestit: 123
- Liittynyt: 05.01.2012, 20:45
- Pisteitä: 41
Re: Asiakaspalvelu
Minikommentit
- lammpa-1
- Jäsen
- Viestit: 2186
- Liittynyt: 20.01.2007, 11:16
-
Tuotto: +96.12 yks.
Palautus%: 111.49%
Panosten ka: 2.56 yks.
Vetoja: 327
- Pisteitä: 873
Re: Asiakaspalvelu
Ihan kuten kirjoitin. KAIKILLA bookkereilla aspa on paska. Mutta noilla bookkereilla ja esitetyillä ehdoilla välttää kohtuullisella todennäköisyydellä aspan tarpeen. Mutta meeppä vetelemään Pinnylle vaikka ampumahiihtoa... aspan tarvetta ilmenee alta aikayksikön...cashier kirjoitti:Pinnaclen palvelu vasta kuutamolla onkin. Mites Veikkaus
You bet your money and in the worst case you can only lose.... bet your ass and you might really get hurt...
Minikommentit
-
cashier
- Jäsen
- Viestit: 123
- Liittynyt: 05.01.2012, 20:45
- Pisteitä: 41
Re: Asiakaspalvelu
Siis vihreät eivät astuneet ulos neuvotteluista, kun ovat hallituksessakin. Varmaan aika kamala duuni olla siellä asiakaspalvelussa.
Minikommentit
- lammpa-1
- Jäsen
- Viestit: 2186
- Liittynyt: 20.01.2007, 11:16
-
Tuotto: +96.12 yks.
Palautus%: 111.49%
Panosten ka: 2.56 yks.
Vetoja: 327
- Pisteitä: 873
Re: Asiakaspalvelu
Viihdevedot ja spessuvedot (esim kulmapotku tai ensimmäisen maalin tekoaika) ovat niin varma tapa päästä tekemisiin aspan kanssa, että... toki jos noissa omaa hyvän edgen markkinaan, niin silloin hermon pitää kestää tappelut paskojen aspojen kanssa.cashier kirjoitti:Tai Unibetille viihdevetoja, niistä on päässyt hyvin riitelemään. Palauttivat yhden vaalivedon, kun tarpeeksi pommitti. Mutta vuoden sai olla paitsiossa sieltä, ei yhtään mainoskirjettä ees.
You bet your money and in the worst case you can only lose.... bet your ass and you might really get hurt...
Minikommentit
- lammpa-1
- Jäsen
- Viestit: 2186
- Liittynyt: 20.01.2007, 11:16
-
Tuotto: +96.12 yks.
Palautus%: 111.49%
Panosten ka: 2.56 yks.
Vetoja: 327
- Pisteitä: 873
Re: Asiakaspalvelu
You bet your money and in the worst case you can only lose.... bet your ass and you might really get hurt...
Minikommentit
-
cashier
- Jäsen
- Viestit: 123
- Liittynyt: 05.01.2012, 20:45
- Pisteitä: 41
Re: Asiakaspalvelu
Minikommentit
- Hese
- Jäsen
- Viestit: 4768
- Liittynyt: 16.03.2004, 18:33
- Pisteitä: 2437
Re: Asiakaspalvelu
Minikommentit
- lammpa-1
- Jäsen
- Viestit: 2186
- Liittynyt: 20.01.2007, 11:16
-
Tuotto: +96.12 yks.
Palautus%: 111.49%
Panosten ka: 2.56 yks.
Vetoja: 327
- Pisteitä: 873
Re: Asiakaspalvelu
Montaks tonnia oot saanut hyvityksiäHese kirjoitti:Eikös muutenkin loistava Betsafe lupaa aina vastauksen tunnin sisällä,tai muuten asiakas saa jonkun hyvityksen. Itse en ole järjestään saanut sieltä lainkaan vastausta...
You bet your money and in the worst case you can only lose.... bet your ass and you might really get hurt...
Minikommentit
- Hese
- Jäsen
- Viestit: 4768
- Liittynyt: 16.03.2004, 18:33
- Pisteitä: 2437
Re: Asiakaspalvelu
En mä saa edes rahaa sinne sisään vetoihin. Joskus mennyt useampi eurolammpa-1 kirjoitti:Montaks tonnia oot saanut hyvityksiäHese kirjoitti:Eikös muutenkin loistava Betsafe lupaa aina vastauksen tunnin sisällä,tai muuten asiakas saa jonkun hyvityksen. Itse en ole järjestään saanut sieltä lainkaan vastausta...
Minikommentit
- peron
- Jäsen
- Viestit: 65
- Liittynyt: 07.04.2012, 17:40
-
Tuotto: -136.73 yks.
Palautus%: 82.92%
Panosten ka: 10.27 yks.
Vetoja: 78
- Pisteitä: 10
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Asiakaspalvelu
Tämäkin kyllä käynyt mielessä, ja taas toisaalta luulisi ihmisten keräävän itselleen myönteistä palautetta sen puolesta, että työpaikka säilyisi, jos se nyt jollekin on tärkeää? Luulisi kuitenkin asiakaspalvelutehtävissä oleveilta ihmisiltä saavan hyvää palvelua oli syy sitten mikä tahansa heidän taustallaan tai sitten on kyseinen henkilö mahdollisesti hakeutunut väärälle alalle. Kyllä myönteisellä kuvalla kuitenkin asiat luulisi menevän oikeille raiteille tai oikeaan suuntaan?! Tähän voisin viitata vanhalla sanolla, joka kuuluu seuraavasti: "hyvät asiat kuuluvat kauas, mutta huonot vielä kauemmaksi" *vink...vink*.cashier kirjoitti:Betson osti Nodicin ja voihan siellä olla käynnissä yt-neuvottelut ja porukkaa tullaan vähentämään, uudelleensijoittamaan jne. Kiirettä jne...
Minikommentit
- peron
- Jäsen
- Viestit: 65
- Liittynyt: 07.04.2012, 17:40
-
Tuotto: -136.73 yks.
Palautus%: 82.92%
Panosten ka: 10.27 yks.
Vetoja: 78
- Pisteitä: 10
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Asiakaspalvelu
Oma kokemukseni aspasta ollut erittäin myönteistä, toki täytyy huomioida, että en ole kuitenkaan asioinut heillä kovinkaan paljon, johtuen taas nihkeästä liveveto puolestaHese kirjoitti:Eikös muutenkin loistava Betsafe lupaa aina vastauksen tunnin sisällä,tai muuten asiakas saa jonkun hyvityksen. Itse en ole järjestään saanut sieltä lainkaan vastausta...
Minikommentit
-
credit
- Jäsen
- Viestit: 5495
- Liittynyt: 02.08.2003, 00:47
-
Tuotto: +232.86 yks.
Palautus%: 104.64%
Panosten ka: 1.57 yks.
Vetoja: 3193
- Pisteitä: 4785
Re: Asiakaspalvelu
Luulen, että rahapelialalla asiakaspalvelutehtävissä olevia arvioidaan ensisijaisesti sen perusteella kuinka monta yhteydenottoa he ehtivät käsitellä aikayksikköä kohden, laadulla ei ole niin paljon merkitystä. Legendaarisin esimerkki tästä on PartyPokerin aspa yhtiön huippuvuosina (silloin kun Party oli maailman suurin nettipokerisivusto): firman asiakaspalvelijat oli ohjeistettu lukemaan jokaisesta yhteydenotosta alku (ensimmäinen rivi tms.) ja arpomaan sen perusteella asiakkaalle jokin valmiiksi laadituista vastauksista.peron kirjoitti:Tämäkin kyllä käynyt mielessä, ja taas toisaalta luulisi ihmisten keräävän itselleen myönteistä palautetta sen puolesta, että työpaikka säilyisi, jos se nyt jollekin on tärkeää?cashier kirjoitti:Betson osti Nodicin ja voihan siellä olla käynnissä yt-neuvottelut ja porukkaa tullaan vähentämään, uudelleensijoittamaan jne. Kiirettä jne...
Minikommentit
-
Gini
- Jäsen
- Viestit: 2240
- Liittynyt: 09.05.2006, 12:00
-
Tuotto: +24.78 yks.
Palautus%: 100.18%
Panosten ka: 10.60 yks.
Vetoja: 1311
- Pisteitä: 3817
- Paikkakunta: Helsinki 00140
Re: Asiakaspalvelu
Ootko siellä vieläkin duunissa?credit kirjoitti: Luulen, että rahapelialalla asiakaspalvelutehtävissä olevia arvioidaan ensisijaisesti sen perusteella kuinka monta yhteydenottoa he ehtivät käsitellä aikayksikköä kohden, laadulla ei ole niin paljon merkitystä. Legendaarisin esimerkki tästä on PartyPokerin aspa yhtiön huippuvuosina (silloin kun Party oli maailman suurin nettipokerisivusto): firman asiakaspalvelijat oli ohjeistettu lukemaan jokaisesta yhteydenotosta alku (ensimmäinen rivi tms.) ja arpomaan sen perusteella asiakkaalle jokin valmiiksi laadituista vastauksista.
Minikommentit
- peron
- Jäsen
- Viestit: 65
- Liittynyt: 07.04.2012, 17:40
-
Tuotto: -136.73 yks.
Palautus%: 82.92%
Panosten ka: 10.27 yks.
Vetoja: 78
- Pisteitä: 10
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Asiakaspalvelu
Minikommentit
- peron
- Jäsen
- Viestit: 65
- Liittynyt: 07.04.2012, 17:40
-
Tuotto: -136.73 yks.
Palautus%: 82.92%
Panosten ka: 10.27 yks.
Vetoja: 78
- Pisteitä: 10
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Asiakaspalvelu
Huoh, aika karua luettavaa, mutta asiallista! Haluaisin takertua tuohon viittaamaasi tekstiin, jossa mainitset, että "laadulla ei ole niin paljon merkitystä", kun juuri sillä pitäisi olla merkitystä ja erittäin paljon, ettei asiakkaat katoa, toivotaan, että muun muassa tämä viestiosio saisi laajempaakin huomitota, jopa maailmanlaajuisesti ja että nostetaan kissa pöydälle. luulisi sen muuttavan toimintamalleja yhtiöissä...ehkä?!Gini kirjoitti:Ootko siellä vieläkin duunissa?credit kirjoitti: Luulen, että rahapelialalla asiakaspalvelutehtävissä olevia arvioidaan ensisijaisesti sen perusteella kuinka monta yhteydenottoa he ehtivät käsitellä aikayksikköä kohden, laadulla ei ole niin paljon merkitystä. Legendaarisin esimerkki tästä on PartyPokerin aspa yhtiön huippuvuosina (silloin kun Party oli maailman suurin nettipokerisivusto): firman asiakaspalvelijat oli ohjeistettu lukemaan jokaisesta yhteydenotosta alku (ensimmäinen rivi tms.) ja arpomaan sen perusteella asiakkaalle jokin valmiiksi laadituista vastauksista.
Minikommentit
-
credit
- Jäsen
- Viestit: 5495
- Liittynyt: 02.08.2003, 00:47
-
Tuotto: +232.86 yks.
Palautus%: 104.64%
Panosten ka: 1.57 yks.
Vetoja: 3193
- Pisteitä: 4785
Re: Asiakaspalvelu
Mutta entä jos asiakkaiden halutaan katoavan? Kannattaako silloin satsata asiakaspalveluun?peron kirjoitti:Haluaisin takertua tuohon viittaamaasi tekstiin, jossa mainitset, että "laadulla ei ole niin paljon merkitystä", kun juuri sillä pitäisi olla merkitystä ja erittäin paljon, ettei asiakkaat katoa, toivotaan, että muun muassa tämä viestiosio saisi laajempaakin huomitota, jopa maailmanlaajuisesti ja että nostetaan kissa pöydälle. luulisi sen muuttavan toimintamalleja yhtiöissä...ehkä?!
Tarkoitan nyt sitä, että suurin osa yhteydenotoista asiakaspalveluun tulee varmasti niiltä vedonlyöjiltä, jotka eivät ole bookkereille sieltä kannattavimmasta päästä. Niiltä, jotka lyövät suhteellisesti ottaen paljon erilaisia erikoisvetoja, joissa on tyypillisesti suurempi epäselvyyksien ja kiistatilanteiden riski. Niiltä, jotka pelaavat ammatikseen ja pitävät huolen siitä, että kaikki vetovoitot maksetaan varmasti oikein. Niiltä, joiden pitää kotiutuksia varten varmentaa henkilöllisyytensä lähettelemällä erilaisia dokumentteja. Niiltä, joiden täytyy taistella panosrajoitusten kanssa. Jne.
Huono, hidas ja tahallisen takkuinen asiakaspalvelu ei välttämättä ole ollenkaan haitaksi bisnekselle, jos se karkottaa juuri tietyntyyppiset pelaajat.
Minikommentit
-
NoFear
- Jäsen
- Viestit: 905
- Liittynyt: 08.02.2005, 19:30
- Pisteitä: 279
Re: Asiakaspalvelu
Lievää off-topicia, mutta Nordea yllätti hyvällä asiakaspalvelulla viikolla, kun he soittivat erikseen ulkomaille vastauksen hyvin vähäpätöiseen kysymykseen, jonka olin laittanut nettipankin postipalvelun kautta. Aika selväksi kyllä kävi, että taisi naisella olla vain tarve saada jonkinlainen Creditin mainitsema päiväkiintiö täyteen näiden asiakasyhteydenottojen kanssa, kun sai käytettyä kymmenen minuuttia puhelinaikaa vastaukseen, joka olisi mahtunut hyvinkin lyhyeen kirjoitettuun lauseeseen. Ihan kivaa palvelua kuitenkin.
- sinitähti
Minikommentit