Tänään on 29.03.2024, 00:51.

Sukkelan NBA-vihjeet (Tmi Marko J. Virtanen)

Keskustelua maksullisista vihjepalveluista.
Viestiketju Lukittu
S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 3. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lundenääri
Jäsen
Viestit: 465
Liittynyt: 12.07.2004, 18:05

Tuotto: +28.79 yks.

Palautus%: 171.98%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 4

Pisteitä: 19

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Lundenääri »

Haittaako jos julkasen tosta käyrän? Kertoo itelle ainakin enemmän ku tuhat sanaa!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Täällä kaikki riippuu tuurista, tähdistä ja tuulista

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Lundenääri kirjoitti:Haittaako jos julkasen tosta käyrän? Kertoo itelle ainakin enemmän ku tuhat sanaa!
Aivan vapaasti.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lundenääri
Jäsen
Viestit: 465
Liittynyt: 12.07.2004, 18:05

Tuotto: +28.79 yks.

Palautus%: 171.98%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 4

Pisteitä: 19

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Lundenääri »

sure. after spacecakes. :geek:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Täällä kaikki riippuu tuurista, tähdistä ja tuulista

Minikommentit


Lundenääri
Jäsen
Viestit: 465
Liittynyt: 12.07.2004, 18:05

Tuotto: +28.79 yks.

Palautus%: 171.98%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 4

Pisteitä: 19

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Lundenääri »

Tee jotain asialle miel ku tyydyt tilanteeseee "jotkut tekee tiliä ja jotkut ei". Ite sain vihjeet tekstiviestnä 30s sen jälk ku kert oli raiskattu. Ymmärrän toki että myöhemmin liittyneet lisätään listan häntään mutta joko arvios oli päin helvettiä tms mutta alikertoimia ne oli omilla proeenteillas kun mä (viimesenä listalla) sain ne vihjeet. Toki voin tehä käyrän myös vihjeissä joita tuskin kukaan pelas jotka vihjeissä n 0.2 yks parempia ku sillä hetkellä ku asiakas saa viestin.
PS. KIINNOSTAA 0% MITÄ SINUN LÄHIPIIRISI TYTTÖYSTÄVÄT JA MUMMON KAIMAT ON SAANUT KERTOIMIA, KIINNOSTAA MITÄ SINUN ASIAKKAASI OVAT PELANNEET!!!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Täällä kaikki riippuu tuurista, tähdistä ja tuulista

Minikommentit


Lundenääri
Jäsen
Viestit: 465
Liittynyt: 12.07.2004, 18:05

Tuotto: +28.79 yks.

Palautus%: 171.98%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 4

Pisteitä: 19

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Lundenääri »

PS. perseennuolijoitten tulokset ei kiinnosta. Pistäkää te joku " niistä kymmenistä" asiakkaista, tänne niitä statteja jotka ei tunnetusti ole foorumin tai kyseisen vihjaajan perseennuolijoita niin on jotain uskottavuutta. Itse petyin jo pahasti kyseiseen vihjaajaan kun puhelimeen tulee viesti 1.95 ja vaikka kuinka nopea olin ni jäljellä oli 1.70. Sen lopulta myönsi vihjaajakin että olin viimenen kuka sai viestin...

PPS. En ole olevinaankaan mikään raitis pelle. siksi siitä on turha vittuilla. Kuka v selvinpäin voitollisesti vetäis. ei kukaan :shock:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Täällä kaikki riippuu tuurista, tähdistä ja tuulista

Minikommentit


Lundenääri
Jäsen
Viestit: 465
Liittynyt: 12.07.2004, 18:05

Tuotto: +28.79 yks.

Palautus%: 171.98%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 4

Pisteitä: 19

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Lundenääri »

ps. jätin vastavedot vetämättä. onneksi. koska jos vihjeilläs on noin paljon tehny tiliä olisin väistämättä tehnyt tappiota vetämällä kerroinrajojesi mukaan eli päinvastoin (vastavedot siis yleensä olivat yk arvioillasi kun itse viestin sain).

Olkaa vain muut tyytyväisiä palveluun, itse en ole koska sain jo valmiiksi alikertoimisia vihjeitä tai tappiollisisia vihjeitä..

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Täällä kaikki riippuu tuurista, tähdistä ja tuulista

Minikommentit


asikainl
Jäsen
Viestit: 540
Liittynyt: 12.04.2007, 22:38

Tuotto: +20.70 yks.

Palautus%: 103.72%

Panosten ka: 2.77 yks.

Vetoja: 201

Pisteitä: 99

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja asikainl »

Korkki kiinni.

Se on totta että viime kaudella nousseen asiakasmäärän johdosta jäi itsellänikin vetämättä kokonaan ehkä noin 10-20 vetoa ja muutama kymmenen pienemmällä panostuksella linjojen tippumisen takia. Tästä on jo keskustelua Sukkelan asiakasosiossa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 4. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lundenääri
Jäsen
Viestit: 465
Liittynyt: 12.07.2004, 18:05

Tuotto: +28.79 yks.

Palautus%: 171.98%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 4

Pisteitä: 19

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Lundenääri »

asikaiselta varmaan joku kysy jotain tai halus kuulla mielipidettä???? mä poistan koko tunnukseni täältä jos joku oikeesti halus asikaisen mielipiteen tähänkin asiaan. ps. korkkaa ittekin, nyt on kesä

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Täällä kaikki riippuu tuurista, tähdistä ja tuulista

Minikommentit


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja credit »

Lundenääri kirjoitti:mä poistan koko tunnukseni täältä jos joku oikeesti halus asikaisen mielipiteen tähänkin asiaan.
Ennen kuin tähän voi ottaa kantaa, pitäisi tietää, mistä asiasta oikein on kyse. Ilmeisesti olet joiltain osin tyytymätön S. Sukkelan tarjoamaan palveluun ... vuodatuksesi näyttää kuitenkin ryöpsähtäneen julkiseksi jostain yksityisestä viestienvaihdosta, joten minulle (ja varmasti monelle muulle) on vähän epäselvää, mistä nyt tarkkaan ottaen puhutaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lundenääri
Jäsen
Viestit: 465
Liittynyt: 12.07.2004, 18:05

Tuotto: +28.79 yks.

Palautus%: 171.98%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 4

Pisteitä: 19

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Lundenääri »

credit kirjoitti:
Lundenääri kirjoitti:mä poistan koko tunnukseni täältä jos joku oikeesti halus asikaisen mielipiteen tähänkin asiaan.
Ennen kuin tähän voi ottaa kantaa, pitäisi tietää, mistä asiasta oikein on kyse. Ilmeisesti olet joiltain osin tyytymätön S. Sukkelan tarjoamaan palveluun ... vuodatuksesi näyttää kuitenkin ryöpsähtäneen julkiseksi jostain yksityisestä viestienvaihdosta, joten minulle (ja varmasti monelle muulle) on vähän epäselvää, mistä nyt tarkkaan ottaen puhutaan.
asikaisesta kai nyt on puhe. korks. :roll:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Täällä kaikki riippuu tuurista, tähdistä ja tuulista

Minikommentit


Lundenääri
Jäsen
Viestit: 465
Liittynyt: 12.07.2004, 18:05

Tuotto: +28.79 yks.

Palautus%: 171.98%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 4

Pisteitä: 19

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Lundenääri »

kai puhe oli alunperin siitä että miksi muut saa vihjeet yli minuutin aikaisemmin. mutta nyt on kyse sitten asikaisesta :evil:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Täällä kaikki riippuu tuurista, tähdistä ja tuulista

Minikommentit


toimitusjohtaja
Jäsen
Viestit: 3766
Liittynyt: 04.04.2003, 16:26

Tuotto: +4774.74 yks.

Palautus%: 105.99%

Panosten ka: 12.16 yks.

Vetoja: 6560

Pisteitä: 3507

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja toimitusjohtaja »

Tätä keskustelua lukiessa tulee väistämättä mieleen että olisi pelkästää toivottavaa että Lundenääri poistaisi tunnuksensa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 7. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lundenääri
Jäsen
Viestit: 465
Liittynyt: 12.07.2004, 18:05

Tuotto: +28.79 yks.

Palautus%: 171.98%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 4

Pisteitä: 19

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Lundenääri »

toimitusjohtaja kirjoitti:Tätä keskustelua lukiessa tulee väistämättä mieleen että olisi pelkästää toivottavaa että Lundenääri poistaisi tunnuksensa.
Kunnioitan kyllä päätöstäsi ja pidän sen mielessä, mutta mielenilmaisusi on täysin arvoton koska et ole KOSKAAN kirjoittanut yhtään hyödyllistä viestiä foorumille. Saatika vihjettä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Täällä kaikki riippuu tuurista, tähdistä ja tuulista

Minikommentit


Henkka
Jäsen
Viestit: 11059
Liittynyt: 14.06.2003, 11:39

Tuotto: +507.09 yks.

Palautus%: 120.53%

Panosten ka: 1.46 yks.

Vetoja: 1695

Pisteitä: 3683
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Henkka »

Ympärivuorokautinen dokaaminen, varsinkin kesäisin.

Arvostan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lundenääri
Jäsen
Viestit: 465
Liittynyt: 12.07.2004, 18:05

Tuotto: +28.79 yks.

Palautus%: 171.98%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 4

Pisteitä: 19

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Lundenääri »

Henkka kirjoitti:Ympärivuorokautinen dokaaminen, varsinkin kesäisin.

Arvostan.
Kesä on vain kerran vuodessa. Asikaiselle vittuluzänssi kerran elämässä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Täällä kaikki riippuu tuurista, tähdistä ja tuulista

Minikommentit


Henkka
Jäsen
Viestit: 11059
Liittynyt: 14.06.2003, 11:39

Tuotto: +507.09 yks.

Palautus%: 120.53%

Panosten ka: 1.46 yks.

Vetoja: 1695

Pisteitä: 3683
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Henkka »

Ja jos palataan oikeille raiteille niin itseänikin kyllä hieman ahdisti kuulla, että pääsin tekstiviestivihjeissä jonon jatkeeksi ja, että vihjeet tulevat melkoisella viiveellä. Tämän siis sain kuulla Mister Sukkelalta kun tuli stedattua herran playoff -vihjeitä. Koko kauden kerroinkyttäilyyn ei tällä miehellä taida patti riittää.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lundenääri
Jäsen
Viestit: 465
Liittynyt: 12.07.2004, 18:05

Tuotto: +28.79 yks.

Palautus%: 171.98%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 4

Pisteitä: 19

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Lundenääri »

Henkka kirjoitti:Ja jos palataan oikeille raiteille niin itseänikin kyllä hieman ahdisti kuulla, että pääsin tekstiviestivihjeissä jonon jatkeeksi ja, että vihjeet tulevat melkoisella viiveellä. Tämän siis sain kuulla Mister Sukkelalta kun tuli stedattua herran playoff -vihjeitä. Koko kauden kerroinkyttäilyyn ei tällä miehellä taida patti riittää.
Luin koko ketjun uudestaan (oli jo unohtunut). Ainoot viestit missä jotain järkee oli omani ja henkan.
Mitä helv asikaiset tähän edelleenkään liittyy. Otetaan sille. :roll:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Täällä kaikki riippuu tuurista, tähdistä ja tuulista

Minikommentit


skasi
Jäsen
Viestit: 642
Liittynyt: 28.11.2011, 12:01

Tuotto: +57.05 yks.

Palautus%: 110.73%

Panosten ka: 3.47 yks.

Vetoja: 153

Pisteitä: 1509

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja skasi »

Lundenääri kirjoitti:sure. after spacecakes. :geek:
Lundenääri kirjoitti:Tee jotain asialle miel ku tyydyt tilanteeseee "jotkut tekee tiliä ja jotkut ei". Ite sain vihjeet tekstiviestnä 30s sen jälk ku kert oli raiskattu. Ymmärrän toki että myöhemmin liittyneet lisätään listan häntään mutta joko arvios oli päin helvettiä tms mutta alikertoimia ne oli omilla proeenteillas kun mä (viimesenä listalla) sain ne vihjeet. Toki voin tehä käyrän myös vihjeissä joita tuskin kukaan pelas jotka vihjeissä n 0.2 yks parempia ku sillä hetkellä ku asiakas saa viestin.
PS. KIINNOSTAA 0% MITÄ SINUN LÄHIPIIRISI TYTTÖYSTÄVÄT JA MUMMON KAIMAT ON SAANUT KERTOIMIA, KIINNOSTAA MITÄ SINUN ASIAKKAASI OVAT PELANNEET!!!
"Lähetetty: 17.07.2012, 04:21"

Ei niistä tommonen olo pitäis tulla :D Älä juo viinaksia avaruuskakkujen kanssa vaan ota rennosti!! :mrgreen:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lundenääri
Jäsen
Viestit: 465
Liittynyt: 12.07.2004, 18:05

Tuotto: +28.79 yks.

Palautus%: 171.98%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 4

Pisteitä: 19

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Lundenääri »

asikainl kirjoitti:Korkki kiinni.
Vietä itse kesäsi ninku parhaaksi näet mutta älä ala neuvomaan muita.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Täällä kaikki riippuu tuurista, tähdistä ja tuulista

Minikommentit


maig
Avatar
Jäsen
Viestit: 2456
Liittynyt: 30.01.2005, 17:27

Tuotto: -206.24 yks.

Palautus%: 98.03%

Panosten ka: 4.33 yks.

Vetoja: 2424

Pisteitä: 1369

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja maig »

Kuva

Toiset ne käy töissä ja toiset vaan korksaa.

http://www.youtube.com/watch?v=6wd7roIHTRg

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


T
Jäsen
Viestit: 266
Liittynyt: 14.01.2003, 20:38
Pisteitä: 34

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja T »

credit kirjoitti:...minulle (ja varmasti monelle muulle) on vähän epäselvää, mistä nyt tarkkaan ottaen puhutaan.
Vaikeaa luettavaa, mutta ilmeisesti ongelmana on se että lundenääri sai vihjeet tekstiviestinä selkeästi myöhemmin kuin muut asiakkaat ja ilmeisesti epäilee että lähetysjärjestys on pärstäkertoimen mukaan muokattu. Ja kyllähän tässä vähän on sympatiat lundenäärin puolella. Tietty vähän ristiriitaiset fiilikset miten tähän pitäisi suhtautua.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

Lundenääri kirjoitti:sure. after spacecakes. :geek:
No more spacecakes for me :D
Lundenääri kirjoitti: Tee jotain asialle miel ku tyydyt tilanteeseee "jotkut tekee tiliä ja jotkut ei". Ite sain vihjeet tekstiviestnä 30s sen jälk ku kert oli raiskattu. Ymmärrän toki että myöhemmin liittyneet lisätään listan häntään mutta joko arvios oli päin helvettiä tms mutta alikertoimia ne oli omilla proeenteillas kun mä (viimesenä listalla) sain ne vihjeet. Toki voin tehä käyrän myös vihjeissä joita tuskin kukaan pelas jotka vihjeissä n 0.2 yks parempia ku sillä hetkellä ku asiakas saa viestin.
PS. KIINNOSTAA 0% MITÄ SINUN LÄHIPIIRISI TYTTÖYSTÄVÄT JA MUMMON KAIMAT ON SAANUT KERTOIMIA, KIINNOSTAA MITÄ SINUN ASIAKKAASI OVAT PELANNEET!!!
En ole koskaan sanonut, että tyytyisin tilanteeseen "jotkut tekee tiliä ja jotkut ei", mutta totuus on se, että omalla aktiivisuudella tähän pystyy selkeesti vaikuttaa. Tästähän olemme aikaisemminkin jutelleet ja kerroin miten tekstiviestit toimii eli ne ei lähde yhtäaikaa vaan peräkkäin jolloin ensimmäiset saa ne nopeemmin kuin toiset. Tekstiviestit kuitenkin on pelkkä vara/lisäpalvelu ja sähköpostit kyllä olivat kaikilla yhtäaikaa ja ennemmin kuin ensimmäinenkään asiakas oli kerinnyt tekstaria saamaan. Muistaakseni sinun mielipiteesi oli asiaan, että "ei vittu kiinnosta mikkään meilit vaan pelaan ainoastaan tekstareista". Luonnollisesti kun teit tilauksen viimeisten joukossa niin en voinut pistää sinua tekstarilistan kärkeen sillä se täytettiin tilausjärjestyksessä ja se että viestit lähtevät jonossa eivätkä kerralla johtuu operaattorista ei minusta.

Kun sait vihjeet kännykkääs oli ne Pinnaclella laskenut, mutta harvemmin pelikelvottomiksi sillä lasku useimmiten oli totaleissa noin pisteen luokkaa, mutta monessa muussa paikkaa kertoimet eivät tipu yhtä nopeasti kuten esim. TheGreek, jota olen suositellut. Myöskin minua kiinnostaisi tietää millaiseen tulokseen asiakkaat ovat päässeet, mutta valitettavasti ainoastaan muutama on minulle tarkan tuloksen kertonut ja nämä ovat olleet koko kauden osalta välillä 106-109%, johon kyllä jokainen asiakas on ollut tyytyväinen.

Minun lähipiirini tyttöystäviä tai muutenkaan naispuoleisia ihmisiä ei vedonlyönti voisi vähempää kiinnostaa, joka sinällään on valitettava asia ja myöskään yhtään Meeri nimistä asiakasta minulla ei ole, joten ne seurannat/palautteet mitä olen saanut ovat todellisilta asiakkailta, mutta en voi pakottaa jokaista kertomaan tulostaan, mutta olen kyllä täysin avoimesti kannustanut tähän, sillä tiedän että tulokset ovat olleet hyviä ja tietääkseni kaikki asiakkaat sinua lukuunottamatta tyytyväisiä viime kauteen. Lisäksi sinun kohdalasi pyrin myös toimimaan mahdollisimman reilusti vaikka olit mukana jonkun aikaan niin palautin koko vihjemaksun takaisin, jota tuskin kaikki muut vihjepalvelut eivät olisi todellakaan tehneet.
Lundenääri kirjoitti: PS. perseennuolijoitten tulokset ei kiinnosta. Pistäkää te joku " niistä kymmenistä" asiakkaista, tänne niitä statteja jotka ei tunnetusti ole foorumin tai kyseisen vihjaajan perseennuolijoita niin on jotain uskottavuutta. Itse petyin jo pahasti kyseiseen vihjaajaan kun puhelimeen tulee viesti 1.95 ja vaikka kuinka nopea olin ni jäljellä oli 1.70. Sen lopulta myönsi vihjaajakin että olin viimenen kuka sai viestin...
Se että osa asiakkaistani on tämän palstan aktiivisia kirjoittajia tekee sinusta heistä perseennuolijoita? Miksi? En maksa heille mitään extraa, en anna ylimääräisiä alennuksia ja he ovat täysin samalla viivalla muiden asiakkaiden kanssa, joita kuitenkin suurin osa on, sillä henkilökohtaisesti olen tavannut tai paremmin keskustellut ainoastaan muutaman asiakkaan kanssa. Ainoa henkilö joka jotain alennusta saa on tämän palstan pitäjä, sillä koen tämän reiluksi sillä käytän kyseistä formaattia lähes ainoana markkinointivälineenä. Edelleen myönnän että tekstiviestilistan viimeinen sai viestin hitaammin kuin ensimmäinen, mutta meilit ovat perillä yhtäaikaa ja ne ovat se pääasiallinen formaatti ja tekstari ainoastaan lisäpalvelu sille varalle, että sähköpostissa on häikkää tai asiakas on matkoilla eikä pysty lukemaan sähköpostejaan. Kaikki asiakkaat eivät edes halunneet tekstiviestejä vaan meilit riittivät.

Näihin muihin henkilökohtaisuuksiin en ota kantaa, mutta en vaan ymmärrä miksi tuo tekstiviesti on niin iso ongelma kun meili joka tapauksessa on kaikille ennen kuin ainutkaan tekstari ja voihan myös meiliin halutessaan pistää hälytyksen tms. kuten kuulemma jotkut tehneetkin. Lisäksi mielestäni aikatauluni on ollut hyvin täsmällinen ja olen pyrkinyt tällä välttämään että kenenkään ei tarvitsisi koko päivää koneella päivystää odottamassa, että milloin ne vihjeet mahdollisesti tulevat. Tekstiviestipalvelun voin kyllä ensi kaudeksi poistaakin mikäli se niin suurta tuskaa ja mielipahaa aiheuttaa, kun helpottaahan se minunkin työtä.

Pistäkää nyt rohkeasti vaan kaikki perseennuolijat sekä vähemmän ruskeakielisetkin niitä kommentteja ja seurantoja tähän ketjuun niin nähdään onko NBA-vihjepalvelulle enään tulevaisuudessa mitään käyttöä :)

Kesä ja *korks* terveisin,

S.Sukkela

PS. Tätä viestiä ei välitetty tekstiviestitse.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 18. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lundenääri
Jäsen
Viestit: 465
Liittynyt: 12.07.2004, 18:05

Tuotto: +28.79 yks.

Palautus%: 171.98%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 4

Pisteitä: 19

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja Lundenääri »

S.Sukkela kirjoitti: Kesä ja *korks* terveisin,

S.Sukkela

PS. Tätä viestiä ei välitetty tekstiviestitse.
Hieno, asiallinen ja tyydyttävä vastaus Sukkela!

Korks ja hyvää kesää! :)


PS. Asikainen muistahan pitää se korkki kiinni. :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 6. Antamasi peukut: 0.

Täällä kaikki riippuu tuurista, tähdistä ja tuulista

Minikommentit


T
Jäsen
Viestit: 266
Liittynyt: 14.01.2003, 20:38
Pisteitä: 34

Re: Sukkelan NBA-vihjeet

Viesti Kirjoittaja T »

T kirjoitti:Ja kyllähän tässä vähän on sympatiat lundenäärin puolella. Tietty vähän ristiriitaiset fiilikset miten tähän pitäisi suhtautua.
Korjataan, kun luin tuon sukkelan viestin niin ei enään olekaan sympatiat lundenäärin puolella. :D

No, kun tuloksia kerran kyseltiin, niin tilaajana play-offeissa ja osan twitter vihjeistä pelasin. Palautus 105,4%, hieman heikompi tasapanoksin. Osa vihjeistä kokonaan pelaamatta, osin omasta syystä, osin kertoimien romahdettua. Hintalaatu-suhde enemmän kuin kohdillaan, oikeastaan kestäisi olla nolla perässä eikä mielipide suuremmin muuttuisi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Viestiketju Lukittu