Tänään on 28.03.2024, 13:19.

Betoto, Bwinin skini, suljettu?

Keskustelua vedonlyöntiyhtiöt ja rahaliikenne ympärillä.
Vastaa Viestiin
NoFear
Jäsen
Viestit: 905
Liittynyt: 08.02.2005, 19:30
Pisteitä: 277

Betoto, Bwinin skini, suljettu?

Viesti Kirjoittaja NoFear »

Ei päivää ilman hienoja uutisia. :x

Bwinin skiniä ja kertoimia käyttävä Betoto lähetti mailia, että tili suljetaan 8.8. ja pelien tarjoaminen maassani lopetetaan. Hyvin, hyvin harmillista, sillä Betoto ei ole suinkaan rajoittanut ainakaan omaa pelaamistani yhtä paljoa, kuin kertoimiensa alkuperäinen tarjoaja Bwin.

Tyhmyyttäni joudun kuitenkin kysymään, että onko maani tässä tapauksessa tosiaan Suomi, jonka asiakkaille palvelua ei enää tarjota, vai joku muu, josta olen saittia käyttänyt, eli ovatko muut saaneet saman viestin?

Joka tapauksessa myös heillä näkyy olevan tuo HV-klausuuli heidän viestissään, jota vastaan kyllä kannattaa taistella: "By the day of account closure, open bets will be cancelled and your stake will be returned to your account."

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"No, tulihan todistettua vääräksi se mantra että ylikertoimia pitää etsiä ja pelata."
- sinitähti

Minikommentit

02.08.2012 15:51 <ron> laitoinkin saman jo tuonne bwinin topikin alle.

02.08.2012 18:19 <Henkka> sama tuli. mulla kävi munkkerot, että kaikki avoimet vedot

02.08.2012 18:19 <Henkka> ratkeaa ennen tota kyseistä päivää.


nuhapumppu
Avatar
Jäsen
Viestit: 751
Liittynyt: 17.01.2009, 13:48

Tuotto: +125.50 yks.

Palautus%: 122.41%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 56

Pisteitä: 461

Re: Betoto, Bwinin skini, suljettu?

Viesti Kirjoittaja nuhapumppu »

Betoto vastas näin mun kyselyyn

After having consulted the responsible department, we would like to inform you that your open bets will remain open till the end of the F1 season. Once the season is complete you are kindly to contact us and we will transfer any winnings.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

14.08.2012 14:10 <nuhapumppu> Ja silti avoimet vedot oli näköjään pushattu.. hohhoijaa


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin