Tänään on 28.03.2024, 12:51.

UFC

Yksilölajit, muut palloilulajit (salibandy, pesäpallo jne.), moottoriurheilu...
Vastaa Viestiin
Blaah
Jäsen
Viestit: 1459
Liittynyt: 22.01.2008, 19:18

Tuotto: -28.41 yks.

Palautus%: 99.12%

Panosten ka: 1.37 yks.

Vetoja: 2364

Pisteitä: 236

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja Blaah »

Vedonlyöntivihje: - Gambino vs Brandao - peliaika päättynyt

kohde
Gambino vs Brandao
veto
Gambino
kerroin
3.010 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Huti: -1.00 yks.


Lisää Gambinoa vaikka tuomarit vetääkin kotiin päin ja pahasti.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


RuHo
Jäsen
Viestit: 569
Liittynyt: 24.11.2007, 13:42

Tuotto: +12.37 yks.

Palautus%: 106.41%

Panosten ka: 2.76 yks.

Vetoja: 70

Pisteitä: 61

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja RuHo »

Tänään näyttää olevan vähän hukassa näiden kanssa, 1/2 2 vedon jälkeen mutta 0/2 sen pitäs olla. Kun aina kerran tulee nillitettyä kuinka tuomaripelit menee väärinpäin niin rehellisyyden nimissä täytyy sanoa että Marcello ei mun mielestä tuota matsia voittanut. Välillä näinpäin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


RuHo
Jäsen
Viestit: 569
Liittynyt: 24.11.2007, 13:42

Tuotto: +12.37 yks.

Palautus%: 106.41%

Panosten ka: 2.76 yks.

Vetoja: 70

Pisteitä: 61

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja RuHo »

Näin jälkipelinä (ja laitetaan tänne vaikka se kai puoliksi offtopiccia on, mutta tuntuu vähän siltä että kaikki lajista kiinnostuneet lukevat tätä ketjua), Herman näytti mun mielestä tosi potentiaaliselta. Äly vaan tuntuu olevan täysin kateissa. Vaikka Nogueiraa vastaan ei kai hillitöntä pystyetua ollut, olisi mun mielestä ainakin puolentoista erän perusteella Herman voinut täysin pitää Nogin ulkopuolella ja rokottaa halutessaan potkuilla ja jabilla. En kyllä oikein tajua mikä näitä jätkiä vaivaa. Usein sitä saa katsella kun painijat/jutsumiehet luulevat olevansa kooykkösessä, ja nämä pystyheput eivät varo yhtään missä matsi käydään.

Nogi näytti aivan helvetin kömpelöltä niin pystyssä kuin matossa. Vaikea sanoa miltä tuo BJJ tuntuu kun sitä on vastaanottavalla puolella, mutta näin katsojan näkökulmasta se näytti tosi ennalta-arvattavalta ja hitaalta. Vertaa esim. Davisiin tai Maiaan. Okei, tietty hieman pienempiä ja ketterämpiä kavereita mutta olivat aina liikkeen edellä. Maia oli jo ohittanut guardin ennenkuin maahan mentiin, ja Davis veti anacondaa Pradon päälle niin nopeasti että ei kissaa ehtinyt sanoa.

Fitchiä sai 10 minuuttia ennen matsia kertoimella 2,6. Itse pelasin pienellä sitä kertoimella 2,02 kun kertoimet pinnaclelle tuli. Kummasti lisää panostusmotivaatiota tuollainen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


RuHo
Jäsen
Viestit: 569
Liittynyt: 24.11.2007, 13:42

Tuotto: +12.37 yks.

Palautus%: 106.41%

Panosten ka: 2.76 yks.

Vetoja: 70

Pisteitä: 61

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja RuHo »

Vedonlyöntivihje: - Lombard vs. Palhares - peliaika päättynyt

kohde
Lombard vs. Palhares
veto
Palhares
kerroin
3.050 (Pinnacle)
panos
2 yks.

Huti: -2.00 yks.

Lombard



Ajan voi tulkita ohjenuoraisesti, hitto noista tiedä tarkalleen koska alkavat.

No kuitenkin, tarviiko tätä avata? Ei taas tajua mitä kerroinmies on ajatellut.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 3. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


RuHo
Jäsen
Viestit: 569
Liittynyt: 24.11.2007, 13:42

Tuotto: +12.37 yks.

Palautus%: 106.41%

Panosten ka: 2.76 yks.

Vetoja: 70

Pisteitä: 61

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja RuHo »

Vedonlyöntivihje: - Condit vs. GSP - peliaika päättynyt

kohde
Condit vs. GSP
veto
GSP
kerroin
1.282 (Pinnacle)
panos
2 yks.

Osuma! +0.56 yks.

GSP



Pakko myöntää että nää <1,5 pelit on aina vähän sellaisia että pistää miettimään onko oikeilla jäljillä ja onko se ylipäätään MMA:n kaltaisessa lajissa viisasta.

Lähtökohtaisestihan tässä väitetään että GSP on ~80/20 ennakkosuosikki. Ehkä se ei kaikkien mielestä ihan näin ole, mutta kyllä mun mielestä GSP:n ollessa mahdollisimman lähellä 100% kuntoa väite pitää paikkaansa, eikä mulla ainakaan ole syytä olettaa ettei näin asia olisi. Taukoa on tietty ollut vuosi. GSP on kuitenkin mun mielestä yksi niistä harvoista tosiammattilaisista joita näissä hommissa on. En usko että GSP vajaakuntoisena lähtisi töihinsä, kun sille ei kai ole tarvetta.

Mitä itse matsin analyysiin tulee, niin en oikein näe millä tavoin Conditin tämä tulisi voittaa. Itseasiassa, se Diaz-voittokin oli joidenkin mielestä kyseenalainen (ehkä ei mun mielestä kuitenkaan), mutta strategiavoittohan se oli. Condit ei taida pärjätä lähellekään samanlaisella taktiikalla tässä, eikä pystyottelu muutenkaan ole tarpeeksi laadukasta GSP:lle. Sarjan kärkeä Condit on, mutta GSP on vaan sen verran edellä kaikkia. Ei taida Conditilla olla lääkettä GSP:n painille. Viisieräinen 50-45 GSP tulossa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Blaah
Jäsen
Viestit: 1459
Liittynyt: 22.01.2008, 19:18

Tuotto: -28.41 yks.

Palautus%: 99.12%

Panosten ka: 1.37 yks.

Vetoja: 2364

Pisteitä: 236

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja Blaah »

Jeps Nogi näytti kyllä todella hitaalta ja vanhalta. Fitch vs Silva yllätti ja matsi oli musta todella hyvä; vauhtia ja vaarallisia tilanteita riitti.

Noiden isojen suosikkien pelaaminen on ollut mullakin mietinnässä ja oonkin kesäkuusta lähtien testaillu vähän erilaista pelitaktiikkaa noihin, millä normisti pelaan. Otanta on vielä pieni, mutta ihan suht mukavasti on mennyt ja ennen kaikkea vitutus% on pienentynyt kun ei kosahda yhteen matsiin niin paljon kuin ennen.

Pari illan Bellatoriin. Suht hyviä matseja pitäis olla faninkin kannalta luvassa.

Vedonlyöntivihje: - Jansen vs Saadulaev - peliaika päättynyt

kohde
Jansen vs Saadulaev
veto
Jansen
kerroin
1.740 (5DIMES)
panos
3.5 yks.

Osuma! +2.59 yks.


Molemmat ovat matossa melko liukkaita, joten tässä on kaikki ainekset b-luokan kickboxing -matsille. Jansen on isompi, kokeneempi ja hieman parempi pystyssä. Matossa peli lienee melko tasainen, joten se kuka jää kasan päälimmäiseksi lienee vahvoilla.

Vedonlyöntivihje: - Held vs Machaev - peliaika päättynyt

kohde
Held vs Machaev
veto
Machaev
kerroin
2.150 (5DIMES)
panos
3 yks.

Huti: -3.00 yks.


Pakko fanittaa Heldiä, jätkä tekee mitä tahansa napatakseen vastustajan jalasta kiinni. Heldin heikkous on pysty, joka on kyllä mennyt eteenpäin, mutta on vieläkin melko alkeellista. Machaev on sambotaustainen ukko, joka luonnollisesti tietää mitä tekee matossa ja pystyssä. Ei Machaev mikään kovin kummoinen pystyottelija ole, mutta Heldiä vastaan järkevällä game planillä ei hänellä pitäisi olla mitään huolta. Held omaa todella hyvän mattopelin, mutta tuppaa syömään aina nyrkkiä hakiessaan alasvientiä. Lisäksi hänen agressiivinen lopetusten haku matossa antaa vastustajalle hyvät mahdollisuudet kääntää tilanne edukseen. Tasaista matsia odotan, joten näillä kertoimilla pelit Machaevin suuntaan.

Vihjeet yhteensä: panokset 6.50, palautukset 6.09, tulos -0.41 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Blaah
Jäsen
Viestit: 1459
Liittynyt: 22.01.2008, 19:18

Tuotto: -28.41 yks.

Palautus%: 99.12%

Panosten ka: 1.37 yks.

Vetoja: 2364

Pisteitä: 236

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja Blaah »

Lisää illan Bellatoriin kun kertoimet nousivat.

Vedonlyöntivihje: - Tirloni vs Nazare - peliaika päättynyt

kohde
Tirloni vs Nazare
veto
Tirloni
kerroin
1.625 (Pinnacle)
panos
3.5 yks.

Osuma! +2.19 yks.


Tirloni on hyvä pystyssä ja matossa. Nazare on ihan ok ottelija, vailla isompia aukkoja. Jos Triloni pystyy pitämään Nazaren pois iholta eikä lähde pystypainileikkiin tämän pitäisi olla suht helppo ottelu hänelle.

Vedonlyöntivihje: - Jansen vs Sadulaev - peliaika päättynyt

kohde
Jansen vs Sadulaev
veto
Jansen
kerroin
1.830 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Osuma! +0.83 yks.


Vihjeet yhteensä: panokset 4.50, palautukset 7.52, tulos +3.02 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


RuHo
Jäsen
Viestit: 569
Liittynyt: 24.11.2007, 13:42

Tuotto: +12.37 yks.

Palautus%: 106.41%

Panosten ka: 2.76 yks.

Vetoja: 70

Pisteitä: 61

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja RuHo »

Pelattavat tosi vähissä tällä hetkellä, ehkä epätoivo alkaa näkyä näissä höpinöissä :D

Franklin-Le olisi Franklinille 1,35. Ei kyllä liian houkutteleva kohde vedonlyönnin tai katsojaurheilun kannalta (mun mielestä tää matsi on yhtä turha kuin Couture-Toney). Ei mulla kyllä oikein löydy päästä sellaista skenaariota missä Le tämän voisi voittaa oikeastaan millään tavalla. MMA:ssa sattuu ja tapahtuu mutta Le on mun mielestä sitä mitä se oli jo monta vuotta sitten: sirkushevonen joka tuo yleisöä Californiassa niin että on paikat on loppuunmyyty SF:n eventeissä. Siellä sitten kilpaillaan sillä tasolla millä Scott Smith kilpailee. Eipä mulla ikinä ole varsinaisesti sellaista harhaluuloa ollut että sen MW-tittelin jälkeen Franklin missään sarjassa tulisi enää mestariksi, mutta eiköhän tässä ole sen verran suuri tasoero kaikin puolin että sille saa 75-80% että Franklin kruisailee voittoon.

Onko tästä kukaan ylipäätään mitään mieltä, vai onko siitä sellainen yhteisymmärrys että tämä matchup on yksinkertaisesti huonoin pitkään pitkään aikaan?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Blaah
Jäsen
Viestit: 1459
Liittynyt: 22.01.2008, 19:18

Tuotto: -28.41 yks.

Palautus%: 99.12%

Panosten ka: 1.37 yks.

Vetoja: 2364

Pisteitä: 236

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja Blaah »

RuHo kirjoitti:Pelattavat tosi vähissä tällä hetkellä, ehkä epätoivo alkaa näkyä näissä höpinöissä :D

Franklin-Le olisi Franklinille 1,35. Ei kyllä liian houkutteleva kohde vedonlyönnin tai katsojaurheilun kannalta (mun mielestä tää matsi on yhtä turha kuin Couture-Toney). Ei mulla kyllä oikein löydy päästä sellaista skenaariota missä Le tämän voisi voittaa oikeastaan millään tavalla. MMA:ssa sattuu ja tapahtuu mutta Le on mun mielestä sitä mitä se oli jo monta vuotta sitten: sirkushevonen joka tuo yleisöä Californiassa niin että on paikat on loppuunmyyty SF:n eventeissä. Siellä sitten kilpaillaan sillä tasolla millä Scott Smith kilpailee. Eipä mulla ikinä ole varsinaisesti sellaista harhaluuloa ollut että sen MW-tittelin jälkeen Franklin missään sarjassa tulisi enää mestariksi, mutta eiköhän tässä ole sen verran suuri tasoero kaikin puolin että sille saa 75-80% että Franklin kruisailee voittoon.

Onko tästä kukaan ylipäätään mitään mieltä, vai onko siitä sellainen yhteisymmärrys että tämä matchup on yksinkertaisesti huonoin pitkään pitkään aikaan?
Molemmat sankarit on varmaan suht vaikeita kavereita Joe Silvallekin keksiä vastustajaa. Molemmilla on kuitenkin jonkinlainen kannattajakunta, mikä pitäis pitää tyytyväisenä. Le:lle on suunniteltu vissiin aika isoa osaa Kiinan valloituksessa ja siihen sopii huonosti matsi, jossa joku nuori noname painii vanhan Vietnamiinon kumoon. Ritchie omaa kuitenkin pikkasen nimeä ja herraa voi myös hehkuttaa entisenä sarjansa maisterina, joten tappio hänelle ei ole aivan niin vaarallista; lisäksi herra tykkää ottaa pystyssä, vaikka se ei välttämättä olisikaan viisasta.

Saatan itse skipata matsin lähinnä siksi, että pystyssähän tämä varmasti otellaan, mikä pienentää Franklinin etua. Lisäksi Franklin joutunee ainakin ensimmäisen erä torjumaan jatkuvalla syötöllä Le:n munamaigereita ja muita potkuja, mikä saattaa olla myrkkyä ritchie-boyn herkälle luustolle; murtunut käsi tasoittaa tarpeettoman paljon matsia.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Snaggle
Jäsen
Viestit: 760
Liittynyt: 13.01.2009, 15:27

Tuotto: +67.41 yks.

Palautus%: 111.16%

Panosten ka: 2.32 yks.

Vetoja: 260

Pisteitä: 144

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja Snaggle »

Paul Harrisin pelasin itse kanssa kuleksimasta, vähän alle kolmen laskenu kerroin Pinnyllä mutta jotain 60-40 tää on korkeintaan niin eipä haittaa. Molemmat miehet semmosia että potentiaalia on ihan saatanasti mutta sen realisoituminen on sitten se juttu jota jännätään joka kerta kun jätkät isolle areenalle astelee, paha mennä sanomaan kumpi tämän vie. Lähtökohtaisesti 100% Lombardi vie pystyssä 100% Paulia ja pystyy estämään alasviennit mutta silti Harrilla semmosta voimaa omissakin lyönneissään vaikka Lombardin vauhti puuttuukin, ja lisäksi jätkä nyt osaa repiä sen jalan irti tarvittaessa ilman alasvientiäkin kunhan siitä kiinni saa.

Gepsi - Condit menee siihen kategoriaan ettei uskalla koskea pitkälläkään tikulla, noi polvivammat on kuitenkin aina vittumaisia ja mahotonta sanoa onko jalka 100% kondiksessa vaikka kovasti töitä kuntoutusta varten varmasti onkin tehty ja sen jälkeen kovaa treenattu. Lähtökohtaisesti Gepsi kyllä jotain 85% jos on kondiksessa mutta noilla kertoimilla en uskalla kahvirahojani riskeerata kun epävarmuustekijät on vahvasti läsnä.

Mitä Le - Frankliniin tulee, niin en kyllä Jim Carryyn noilla oddseilla itse koskisi. Tykkää matsata tämmösiä matseja pystyssä ja vaikka Le nyt vetääkin noita taekwondo temppujaan paketti aika levällään mikä nyt ei ihan optimi ole näihin hommiin niin mistä sitä tietää mitä lääkkeitä Fränkillä noihin on sikäli kun jätkä on aika simppeli noitten pystytekniikoittensa osalta. Jotain 70-75 pinnaa Fränkille omissa papereissa, parhaimmillaankin päästään vaan rajoille kerrointen kanssa.

Gomi ja Thiago melkein huvittas pienellä kokeilla menneitten meriittien perusteella mutta ehkä fiksumpi veto on jättää välistä vai mitä muut mieltä? Stun Gun kumminkin ihan hyvin osaa grindata ja on siinä onnistunut Diaziakin vastaan niin sikäli Thiagon guardi ei väkisin ole mikään ongelma enkä usko että välttämättä saa myöskään pidettyä hommaa omalla mukavuusalueellaan, enkä ole edes varma treenaako vieläkään täyspäiväisesti vai vieläkö päivisin ratsaa jotain amfetamiinilabroja ja öisin treenailee vaparia. Gomi nyt sensijaan vähän vakavammassa harkinnassa sikäli kun Danzig ei mikään älyttömän kova tekijä ole, mutta eipä Gomikaan hirveesti ole itseään löytänyt häkissä ja enemmän miestä pelatessa on varmaan tullut hävittyä kun voitettua...

Aika perstuntumalta iskin pienet Nedkoville Silvaa vastaan @3.85, aika katsomaton kortti vielä kun vasta yksi matsi alla isossa kehässä, mutta eipä toi Thiagonkaan tulos ole hirveen kovalta näyttänyt viimeaikoina vaikka vastukset aika pitkälti top10 ja päälle dopingkärähdykset. Ei väkisin mikään 75-25 matsi, sikäli kun joka 30 pinnaa riittää vetoihin niin eipä tätä sen pitempään jaksa ihmetellä vaan pienellä peleihin.

Carwinen - Nelson aika linjassa nykyisten kerrointen kanssa, katellaan jos Carwinen tosta vielä nousis. Jotain 66-34 omissa Diet-Carwisen suuntaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Blaah
Jäsen
Viestit: 1459
Liittynyt: 22.01.2008, 19:18

Tuotto: -28.41 yks.

Palautus%: 99.12%

Panosten ka: 1.37 yks.

Vetoja: 2364

Pisteitä: 236

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja Blaah »

Snaggle kirjoitti: Gomi ja Thiago melkein huvittas pienellä kokeilla menneitten meriittien perusteella mutta ehkä fiksumpi veto on jättää välistä vai mitä muut mieltä? Stun Gun kumminkin ihan hyvin osaa grindata ja on siinä onnistunut Diaziakin vastaan niin sikäli Thiagon guardi ei väkisin ole mikään ongelma enkä usko että välttämättä saa myöskään pidettyä hommaa omalla mukavuusalueellaan, enkä ole edes varma treenaako vieläkään täyspäiväisesti vai vieläkö päivisin ratsaa jotain amfetamiinilabroja ja öisin treenailee vaparia. Gomi nyt sensijaan vähän vakavammassa harkinnassa sikäli kun Danzig ei mikään älyttömän kova tekijä ole, mutta eipä Gomikaan hirveesti ole itseään löytänyt häkissä ja enemmän miestä pelatessa on varmaan tullut hävittyä kun voitettua...
Vaikka fireball kid on niitä kaikkien aikojen hienoimpia ottelijoita mun mielestä niin ei kyllä uskalla enää pistää rahaa sisään herran puolesta. Jotenkin niin halutonta koko touhu, metsästetään vain sitä yhtä osumaa megaheijarilla, mutta kun senkin todennäköisyydet on melko alhaiset, jos ei edes heitä niitä heijareita kuin muutaman erässä. Danzig ei todellakaan ole mikään sarjan kärkimies, mutta omaa kuitenkin hyvän peliälyn ja tarpeeksi hyvän painin jolla tämä matsi pitäisi olla suht helposti vietävissä; ukko joko tonttiin tai häkkiä vasten ja nyhjäämään.
Snaggle kirjoitti: Carwinen - Nelson aika linjassa nykyisten kerrointen kanssa, katellaan jos Carwinen tosta vielä nousis. Jotain 66-34 omissa Diet-Carwisen suuntaan.
Mulla on alustavat prossat Carwiselle ~70, että aika samoissa liikutaan. Herra on kuitenkin isompi, ulottuvampi ja omaa huomattavasti paremman boksauksen. Nelsonin ainoa ase pystyssä on se yläheijari, jota herra käyttää kyllä ihan hyvin sekä tyrmäämiseen, että iholle pääsemiseen. Pystypainitilanteessa veikkaan kyllä, että Carwinin raaka voima vie voiton ja kun Nelson ei ole mikään erityisen hyvä syöksymään jalkoihin, on vaikea laskea mitään kovin suuria prossia alasviennin todennäköisyydelle. Jotain Werdum-matsin uusintaa tästä ottelusta voi ainakin mun mielestä odottaa, mutta koska kyseessä on paksut pojat niin yllätyksen vaara on suuri. Lisäksi tässä ottelussa jännittää Carwinin fyysinenkunto ja ne
niska/selkävaivat mitkä toki piti olla korjattuna leikkauksen jälkeen.

En oikein tykkää pelata näitä kuukausia etukäteen kun loukkaantumiset ja parhaimmat juorut on vielä edessä, mutta tässä matsissa on jo pelkästään TUFfin takia musta erityisen suuri vaara kertoimien tippumisesta.

Vedonlyöntivihje: - Carwin vs Nelson - peliaika päättynyt

kohde
Carwin vs Nelson
veto
Carwin
kerroin
1.540 (Pinnacle)
panos
4 yks.

Push: +0.00 yks.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


RuHo
Jäsen
Viestit: 569
Liittynyt: 24.11.2007, 13:42

Tuotto: +12.37 yks.

Palautus%: 106.41%

Panosten ka: 2.76 yks.

Vetoja: 70

Pisteitä: 61

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja RuHo »

Itsekin tuota Gomia mietin. Sitä ei kai tarvitse avata sitä Gomin alamäkeä sen enempää, mutta Danzig on vaan ... no, huono. Ehkä nää on parempi jättää väliin suosiolla. Varsinkaan noista itämaiden miehistä ei ikinä tiedä yhtään. Gomillakin ainakin taannoin oli tuo treenauskin ihan mitä oli. Tämä ns. leiritys on Gomin mielestä mm. ollut sitä että ei juoda kahteen kuukauteen alkoholia ja treenataan kavereiden kanssa. Ehkä se toimi sitten 2003, enää ei taida ihan riittää.

Ei mulle kyllä muuta tule kuin Franklin ensi UFC-iltamaan. Enkä sitäkään kai voi suositella, mutta Franklin kuitenkin vielä tätä nykyä suoriutuu. Le ...no, ei suoriudu. Wanderlei-matsi oli aika hyvä esimerkki siitä. Vanha mies, temppuhevonen ja mun mielestä Le:n pitäisi jäädä eläkkeelle kun elokuvaurakin on sen verran nosteessa että sillä kyllä saa voita leivän päälle.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Jii
Jäsen
Viestit: 935
Liittynyt: 25.01.2004, 14:18

Tuotto: +374.56 yks.

Palautus%: 108.27%

Panosten ka: 5.47 yks.

Vetoja: 828

Pisteitä: 1300

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja Jii »

Tuo Franklin pyörinyt itselläkin mietteissä jo pidemmän aikaa. Ei nuo suursuosikkien kertoimet alas ole tulleet viime aikoina, joten vielä pitää pyöritellä. Karmeat prosentit olisi F:lle, mutta W.Silwaa vastaan odotin voitosta huolimatta jotain ihan muuta. Silwa oli todella lähellä voittoakin ottelussa. Le:kin otteli samaista miestä vastaan ja tuo ottelu oli kovinkin tasainen. Totta on tuo Le:n sirkusmaisuus, enkä itsekkään mitään positiivista ottelijana herrasta löydä, mutta silti vähän mietityttää.

GSP noussut jo +1,3 kertoimiin. Tämänhän vois pistää vaikka tuplana sisään. Joku mainitsikin, että tuskin GSP huonolla polvella ottaisi matsia vastaan. Todella tylsää mattopainiahan tästä on odotettavissa. Ei taida Condit saada mitään mahdollisuuksiakaan, kun joka erän alusta alkaen löytänee itsensä selin makuulta.

Hendersonia löytyy jo paksusti earlyna. Vertailuja ei oo tullut hetkeen tehtyä, mutta Pinnyn 1,714 kerrointa en ymmärrä yhtään.

Rua jo 2,81 (pienellä löytyy tätäkin earlyna), pakko tuossa on ilmaa olla, mutta MuTu haroo pahasti vastaan.
BJB 3,51. Missähän kunnossa ja millä asenteella jo kerran lopetuspäätöksen tehneenä tulee. Sarja on väärä BJB:lle, mutta onko saanut tauon aikana lisää massaa ilman pakollista lihotuskuuria. Kovasti kysymysmerkkejä näissä kahdessa viimeisessä, mutta ei ainakaan suosikkeja pysty näissä pelaamaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


RuHo
Jäsen
Viestit: 569
Liittynyt: 24.11.2007, 13:42

Tuotto: +12.37 yks.

Palautus%: 106.41%

Panosten ka: 2.76 yks.

Vetoja: 70

Pisteitä: 61

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja RuHo »

En kyllä jumalauta tajua tuota Ruan kerrointa. En sitten millään. En vaan käsitä miten helvetissä Gusse saadaan ennakkosuosikiksi tässä. En tiedä pitäisikö myydä huonekalut ja laittaa Rualle vai vaan hyväksyä että jokuhan tässä nyt on vialla kun yli 20 pinnaa on eri mieltä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Blaah
Jäsen
Viestit: 1459
Liittynyt: 22.01.2008, 19:18

Tuotto: -28.41 yks.

Palautus%: 99.12%

Panosten ka: 1.37 yks.

Vetoja: 2364

Pisteitä: 236

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja Blaah »

Melkoinen määrä enemmän tai vähemmän laadukasta vaparia tarjolla tänä viikonloppuna.
Illan Bellatoriin.

Vedonlyöntivihje: - Hale vs Santos - peliaika päättynyt

kohde
Hale vs Santos
veto
Hale
kerroin
2.360 (Pinnacle)
panos
2 yks.

Osuma! +2.72 yks.


Santos on ihan ok raskassarjalainen, jonka vahvuutena on mattopeli ja maassa makaavan vastustajan munien murjominen potkuilla. Herran pysty on melko yksinkertaista, mutta kippiä löytynee ihan hyvin. Heikkoutena on alasviennit, joita hän todella tulee tarvitsemaan jos hän haluaa voittaa tämän matsin. Hale otteli aikaisemmin 205, mutta nousee nyt ylös raskaaseen. Hänkään ei ole mikään sarjansa nouseva tähti, mutta omaa ihan hyvän liikkeen ja pystyn. Jos Hale pystyy pitämään sopivan turvavälin Santosiin ei hänellä pitäisi olla hädänpäivää. Omissa papereissani tämä matsi on melko 50/50, joten näillä kertoimilla pennit Halen suuntaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Blaah
Jäsen
Viestit: 1459
Liittynyt: 22.01.2008, 19:18

Tuotto: -28.41 yks.

Palautus%: 99.12%

Panosten ka: 1.37 yks.

Vetoja: 2364

Pisteitä: 236

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja Blaah »

Illan WSOF:n pari lyillä perusteluilla.

Vedonlyöntivihje: - Linderman vs Johnson - peliaika päättynyt

kohde
Linderman vs Johnson
veto
Johnson
kerroin
1.310 (5DIMES)
panos
4 yks.

Osuma! +1.24 yks.


Rumble tajusi viimein olevansa pikkasen liian iso 185 paunaisiin ja ottelee nyt kolmatta kertaa 205 paunaisissa. Johnson on oikeastaan kaikkialla hyvä ja erittäin atleettinen ukko. Linderman on taas painitaustainen nyhjääjä, joka tosin ei ole aivan hukassa pystyssäkään. Kuvittelisin Johnsonin vievän tämän matsin ainakin 80% ajasta; hän on nopeampi ja parempi oikeastaan kaikessa.

Vedonlyöntivihje: - G. Gracie vs Steele - peliaika päättynyt

kohde
G. Gracie vs Steele
veto
Gracie
kerroin
1.340 (Pinnacle)
panos
3 yks.

Huti: -3.00 yks.


Tyson Steele on mattomies, jonka pystyottelutaidot ovat huonommat kuin Graciella. Miten Steele tämän matsin voittaa? Ei hajuakaan.

Vedonlyöntivihje: - Harris vs Burkman - peliaika päättynyt

kohde
Harris vs Burkman
veto
Harris
kerroin
1.570 (BETDSI)
panos
3.5 yks.

Huti: -3.50 yks.

Kaksi nyhjääjää vastakkain. Harris on se isompi ja todennäköisesti voimakkaampi. Kummankaan pysty ei häikäise teknisyydellään, joskin molemmat tietävät suunnilleen mitä ovat tekemässä. Harrisin pelikirjassa on pari pystytekniikkaa enemmän kuin vastustajalla joten pelit hänelle.

Vihjeet yhteensä: panokset 10.50, palautukset 5.24, tulos -5.26 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

04.11.2012 14:25 <Blaah> Vastaus: Polvellahan se Steele matsin voittaa...


RuHo
Jäsen
Viestit: 569
Liittynyt: 24.11.2007, 13:42

Tuotto: +12.37 yks.

Palautus%: 106.41%

Panosten ka: 2.76 yks.

Vetoja: 70

Pisteitä: 61

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja RuHo »

ihan näin vinkkinä jos huono ilmainen stream kelpaa, sherdog lähettää paraikaa tätä.

Bas Rutten kommentoi :peukku:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Jii
Jäsen
Viestit: 935
Liittynyt: 25.01.2004, 14:18

Tuotto: +374.56 yks.

Palautus%: 108.27%

Panosten ka: 5.47 yks.

Vetoja: 828

Pisteitä: 1300

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja Jii »

Vedonlyöntivihje: - Franklin-Le+GSP-Condit - peliaika päättynyt

kohde
Franklin-Le+GSP-Condit
veto
Franklin+GSP
kerroin
1.708 (Pinny)
panos
12 yks.

Huti: -12.00 yks.

Le+GSP


Sain itteni ylipuhuttua. Ei näihin prosentin tarkkoja arvioita viiti pistää, mutta GSP yli 80- ja Franklin n.80%.
GSP parempi pystyssä, mutta pystyssä tuskin tätä ottelua puoltakaan erää käydään. Condit lienee juoksee ympäri häkkiä, eikä GSP:kään ruukaa pahemmin hötkyillä. Toivottavasti väliin vähän viihdyttävämpi GSP-matsi, mutta 5-0 lienee se todennäköisin tulos, mattomakailun jälkeeen.

Le:n mahdollisuus lienee jossain näyttävässä yläpotkussa, mutta Franklin saa halutessaan päättää missä ottelu vietetään. Tässä ei täysiä eriä täydy mennä ja F. TKO/KO oma veikkaus.

O.T: Onko palstalaiset katsoneet uusinta TUF:a? Paljon ollut täällä puhetta noista tuomarihommista. Nyt on kumminkin vedetty pohjat, kyseisen sarjan ohessa. D.White käynyt aivan kuumana, eikä mielestäni syyttä. UFC:ssa harvoin 10-8 erää tuomitaan, mutta nyt meni kaksi ottelu täysin väärin juuri noitten 10-8 erien takia. Mies makailee päällä tekemättä juuri mitään.
Pohjat tuli kumminkin toissaviikon ottelussa, jossa juuri samanlaista makoilua (piti kaverin selän lähes koko erän (j.a)). Mutta liekkö Whiten avautumisien takia, tuomarit katsoi hävinneeksi ottelun. Järkyttävän huono taso tämän vuoden TUF:ssa, mutta kyllä tuo tuomaritoiminta pistää vähän miettimään tulevaisuuden vetoja...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Blaah
Jäsen
Viestit: 1459
Liittynyt: 22.01.2008, 19:18

Tuotto: -28.41 yks.

Palautus%: 99.12%

Panosten ka: 1.37 yks.

Vetoja: 2364

Pisteitä: 236

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja Blaah »

Illan Bellatoriin yksi.

Vedonlyöntivihje: - Volkov vs Queiroz - peliaika päättynyt

kohde
Volkov vs Queiroz
veto
Volkov
kerroin
1.510 (Pinnacle)
panos
2.5 yks.

Osuma! +1.28 yks.


Kaksi todella pitkää raskassarjalaista vastakkain. Molemmat pärjäisivät varmasti UFC:n alempaa kastia vastaan ihan hyvin. Molempien suurimmat vahvuudet ovat pystyottelussa; Volkov on teknisempi ja ottelutyyliltään varovaisempi, vaikka ei häntä minään peruuttelijana voi pitää. Queiroz on tyyliltään hyökkäävämpi ja agressiivisempi, mitä ei voitane pitää kovin ihmeellisenä, ottaen huomioon, että herra treenailee Chute Boxen salilla. Volkov vaikuttaa ottelijoista kypsemmältä ja kun tähän lisätään hyvä pystypuolustus jää Queirozin voiton mahdollisuudet lähinnä onnekkaisiin heijareihin tai mattovääntöön. Lisäksi Chute boxemainen agressiivisuus avaa Volkovin tasoiselle pystyottelijalle erittäin hyviä vastaanlyöntipaikkoja. Queirozin maahanviennit eivät ole mitään kehuttavia, enkä ole edes ihan varma, että herra on merkittävästi venäläistä parempi mattoteknikko.

Volkov vaikuttaa tulevaisuuden nimeltä, jolla on jo nyt paketti hyvin kasassa. Omat pinnat ovat aika hurjat venäläisen suuntaan, mutta koska kyseessä on paksujenpoikien sarja mitä tahansa voi sattua, joten pidetään panoskoko pienenä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


RuHo
Jäsen
Viestit: 569
Liittynyt: 24.11.2007, 13:42

Tuotto: +12.37 yks.

Palautus%: 106.41%

Panosten ka: 2.76 yks.

Vetoja: 70

Pisteitä: 61

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja RuHo »

Itse en noita TUF-kausia oikein pysty katsomaan. Sellaista vitun paskaa se on, TV nykyään.

Bellatoriin laitoin Evingerille ihan huvikseni tosi pienellä. Ei tuon nyt sellainen murskajainen pitäisi olla että Warrenille 90% saa arvottua. Ainakaan mun mielestä. Enemmän kyllä hupivedon puolelle mennään...vaikka onhan se jo palkinto itsessään jos näkee Warrenin häviävän.

Huomispäivän UFC:lle, ei kai suositella uskalla:

Zhang Tie Quan - Jon Tuck 1 3,810 Pinnacle

Ei kai tässä hirveää arviointipohjaa taida olla, mongolian susi nyt jollain tavalla tuttu mies. Zhang on takkiinsa UFC:ssa saanut lähiaikoina, voitto kuitenkin esim. Garzasta ja Rheinhardista (joka nyt ei kai meriitti tällä vuosikymmenellä ole). Kuitenkin, en oikein näe millä perusteella näin pintapuolisesti katsottuna Zhang on alle 30% mies heppua vastaan jonka suurin meriitti vapaaottelun osalla taitaa olla TUF-karsinnan häviö. Ilmeisesti Tuck on melko lahjakas BJJ:ssa (ainakin sinivöisissä ansioitunut siinä touhussa). Kuten sanottu, ei oikein uskalla suositella vetoa kenellekään.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


RuHo
Jäsen
Viestit: 569
Liittynyt: 24.11.2007, 13:42

Tuotto: +12.37 yks.

Palautus%: 106.41%

Panosten ka: 2.76 yks.

Vetoja: 70

Pisteitä: 61

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja RuHo »

Blaah kirjoitti: Kaksi todella pitkää raskassarjalaista vastakkain. Molemmat pärjäisivät varmasti UFC:n alempaa kastia vastaan ihan hyvin. Molempien suurimmat vahvuudet ovat pystyottelussa; Volkov on teknisempi ja ottelutyyliltään varovaisempi, vaikka ei häntä minään peruuttelijana voi pitää. Queiroz on tyyliltään hyökkäävämpi ja agressiivisempi, mitä ei voitane pitää kovin ihmeellisenä, ottaen huomioon, että herra treenailee Chute Boxen salilla. Volkov vaikuttaa ottelijoista kypsemmältä ja kun tähän lisätään hyvä pystypuolustus jää Queirozin voiton mahdollisuudet lähinnä onnekkaisiin heijareihin tai mattovääntöön. Lisäksi Chute boxemainen agressiivisuus avaa Volkovin tasoiselle pystyottelijalle erittäin hyviä vastaanlyöntipaikkoja. Queirozin maahanviennit eivät ole mitään kehuttavia, enkä ole edes ihan varma, että herra on merkittävästi venäläistä parempi mattoteknikko.

Volkov vaikuttaa tulevaisuuden nimeltä, jolla on jo nyt paketti hyvin kasassa. Omat pinnat ovat aika hurjat venäläisen suuntaan, mutta koska kyseessä on paksujenpoikien sarja mitä tahansa voi sattua, joten pidetään panoskoko pienenä.
Kompit tälle. Peliä en itse laita sisään tähän kuitenkaan. Toivottavasti Volkov hoitaa hommat ihan näin penkkiurheilun kannalta, tässä on kuitenkin ihan hyvä mittapuu siinä suhteessa että koko ja/tai reach menevät aika tasan ja siinä mielessä toisintoa Rogers-matsiin ei ole tulossa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Snaggle
Jäsen
Viestit: 760
Liittynyt: 13.01.2009, 15:27

Tuotto: +67.41 yks.

Palautus%: 111.16%

Panosten ka: 2.32 yks.

Vetoja: 260

Pisteitä: 144

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja Snaggle »

Le vaan jatkaa nousuaan, jos toi tosta yli 4.50 kipuaa niin kai sitä on pakko pienellä. En nyt ihan niin lohduttomaksi näe jätkän tilannetta kun monet täällä, ihan 80 pinnaan en Franklinia saa. Kuten sanottu, vaikka toi Len taekwondo paska ei väkisin ole ihan omiaan tähän lajiin niin paha sitä on lähteä sanomaan että osaako Franklin sitä vastaan silti pelata jos haluaa pystyssä nekkailla. Lisäksi toi 185 ei ole Franklinille ehkä se otollisin sarja sikäli kun jätkä ite matsaa mielummin muutaman kilon painavempana noita catchweight matseja. Jotain 75 pinnaa itellä, voitte nauraa räkäsesti jos Franklin raiskaakin Leen ensimmäisen erän sisään ;) .

Paulo Thiago vissiin nousussa kanssa, en ainakaan muista että jopa 3.50 ois miestä vielä saanut pelattua? Alkaa kohta olla jo aika lähellä. Samaten toi Franklin - Le underi nousussa, vielä nyt ei ehkä viiti pelata mutta katotaan jos se tosta 1.70 paremalle puolelle nousisi niin pakko sekin varmaan on ottaa.

Mitä tohon Gepsiin tulee, niin oon varmaan aikasemminkin jo sanonut aiheesta, mutta en nyt olisi niin varma ettei mies puolikuntoisella polvella matsia vastaan ottaisi. Kova kuitenkin taitaa rakkaus lajia kohtaan taas olla, mies on viimeisen päälle ammattilainen jne., mutta silti voi olla aika vaikea vaan pistää piste uralle jos nyt vaikka näyttäisi siltä ettei polvi välttämättä koskaan olisi ennallaan. Ei toi UFC kuitenkaan ihan sellainen firma ole, että vaikka GSP iso vetonaula onkin, niin voisi ihan oman mielensä mukaan päättää millon ja missä saatikka ketä vastaan noita vyön puolustuksia ottaa, pitkään ollut jo sivussa ja vaikka ei haluaisi matsata niin painostus tulisi varmasti olemaan kova johtoportaan suunnalta. Conditilla tapana kanssa harrastaa noita työntöpotkuja polveen, että eiköhän toi polven kuntokin tulla vielä testaamaan ja sikäli ei huvita tommosiin kertoimiin taloa pantata vaikka täydessä kondiksessa en hetkeäkään epäilisi että Condit saattaa pienen sairaalakäynnin matsin jälkeen tarvita. Sitten vielä nämä huhut GSP - Silva matsista päälle, voi nyt olla 100% median luomaa hypeäkin jne mutta pistää silti miettimään ettei GSP vaan katsoisi Conditin ohi vähän tässä? Silti missään nimessä en kyllä Conditiakaan ole noilla oddseilla pelaamassa...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Blaah
Jäsen
Viestit: 1459
Liittynyt: 22.01.2008, 19:18

Tuotto: -28.41 yks.

Palautus%: 99.12%

Panosten ka: 1.37 yks.

Vetoja: 2364

Pisteitä: 236

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja Blaah »

Ei oikein löydy peliä päivän UFC:n. Paljon matseja, missä on selvä ennakkosuosikki, jolla ei pitäisi olla ongelmia voittamisen kanssa kunnossa ollessaan. Ainoa vaan, että useammankin ennakkosuosikin kunto on hieman kyseenalainen. Toisaalta altavastaajatkaan eivät ole mitään kovin kummoisia ukkoja, joilla olisi yksi tai useampi selvä keino voittoon.

Vedonlyöntivihje: - Caceres vs Tezuka - peliaika päättynyt

kohde
Caceres vs Tezuka
veto
Caceres
kerroin
1.480 (PInnacle)
panos
2.5 yks.

Osuma! +1.20 yks.


Caceres on musta sarjansa tulevaisuuden toivoja, mutta herran riskialtis ja peloton tyyli, sekä muutamat ei niin viisaat tempaukset huolestuttavat. Tezuka on pystyssä teknisesti Caceresia huomattavasti heikompi, mutta Bruce Leeroyn kungfu-temput saattavat avata hyviä alasvientimahdollisuuksia. Matossa Tezuka on tekijämies ja kontrolloi todella hyvin vastustajaa, vaikka ei mikään kummoinen lopettaja olekkaan. Tezuka otti matsin pienellä varotusajalla, mutta on tuskin keskenkuntoinen, koska oli valmistautumassa toiseen matsiin. Jos Caceres on fiksu, ei hänellä pitäisi olla hätää tässä matsissa, mutta jokainen kurkipotku ja ninjahyppy avaa Tezukalle mahdollisuuden voittoon.

Vedonlyöntivihje: - Tuck vs Zhang - peliaika päättynyt

kohde
Tuck vs Zhang
veto
over 1,5 rounds
kerroin
2.800 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Osuma! +1.80 yks.


Joo Tuck on kova lopettamaan ukkoja ekassa erässä, mutta nyt ollaan ensi kertaa isossa häkissä, kokeneempaa ukkoa vastaan ja vielä helvetin kaukana kotoa, joten aikaero saattaa myös painaa. Vaikea nähdä ettei tässä olisi ylikerrointa, varsinkin kun on kyse 155paunaisista.

Vihjeet yhteensä: panokset 3.50, palautukset 6.50, tulos +3.00 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


RuHo
Jäsen
Viestit: 569
Liittynyt: 24.11.2007, 13:42

Tuotto: +12.37 yks.

Palautus%: 106.41%

Panosten ka: 2.76 yks.

Vetoja: 70

Pisteitä: 61

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja RuHo »

Caceresin matsi on ainakin nähtävillä Facebook-preleissä. Tai näin wiki sanoo ja sieltähän sitä ottelua jo tuleekin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


RuHo
Jäsen
Viestit: 569
Liittynyt: 24.11.2007, 13:42

Tuotto: +12.37 yks.

Palautus%: 106.41%

Panosten ka: 2.76 yks.

Vetoja: 70

Pisteitä: 61

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja RuHo »

Vedonlyöntivihje: - Kampmann vs. Hendricks - peliaika päättynyt

kohde
Kampmann vs. Hendricks
veto
Kampmann
kerroin
2.300 (pinnacle)
panos
1 yks.

Huti: -1.00 yks.

Hendricks


Pakko kyllä heittää pohdinnan jälkeen eriävä mielipide aiemmilla sivuilla olevaan juttuun tästä parista. Painimeininkejähän on sinänsä aiheestakin pidetty Kampmannin heikkoutena, mutta kyllä mun mielestä mm. matsit Shieldsiä, Storya, Sanchezia ja Ellenbergeriä vastaan antavat osviittaa siitä että eteenpäin on tultu. Shields/Sanchez tietty häviöitä, tai no ...riippuu keltä kysytään.

Itse näen Kampmannin pystyottelun paljon laadukkaampana, enkä oikein usko että Hendricks saa kunnolla maahanvientejä, tai pidettyä Martinia siellä. Tottahan se kyllä on, että Kampmannin suurin riski tässä matsissa on nimenomaan se arkuus ja Hendricksin helvetin kova lyöntivoima.

Aika mielenkiintoinen juttu tässä matsissa on se, että jätkät ovat olleet treenikavereitakin. Martin ilmeisesti opettanut pystyä Hendricksille, kun taas Hendricks on syy sille että Martinin paini on selkeästi parantunut :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin