Rata on melko samantyyppinen kuin Korea. Ainoa varsinainen ero on nopeden aerodynamiikkaa vaativien mutkien määrässä. Tällä radalla niitä on huomattavasti vähemmän ja ne ovat hieman hitaampia. Rataan sisältyy kuitenkin erittäin pitkä suora (kuten Koreassa) ja 4 erittäin hidasta mutkaa (kuten Koreassa). Tältä pohjalta en odota kovin suuria muutoksia tallien voimasuhteisiin.
- RB tulee olemaan hyvin kärjessä. Nopeat mutkat eivät ole olleet mikään RB:n bravuuri tänä vuonna, joten niiden vähäinen määrä tällä radalla ei pudota tallia kärjestä.
- Laren tulee olemaan hyvin kärjessä. Auto toimii lähtökohtaisesti kaiken tyyppisillä radoilla. Koreassa oli paskaa tsäkää. Buttonin kolari ja Hamiltonin autossa vika. Eli Korean tulosten ei kannata turhan paljon antaa vaikuttaa arvioihin.
- Ferrari tulee olemaan suorituskyvyltään samalla tasolla tai hieman heikompi kuin Koreassa. Pärjätäkseen paremmin Ferrari vaatisi nopeampaa rataa.
- Lotus voi olla hieman lähempänä tai jopa parempi kuin Ferrari hitaampien mutkien vuoksi.
- Mersu voi nousta yllättävänkin lähelle kärkeä, koska heidän auto toimii sitä paremmin mitä vähemmän nopeita mutkia radalla on.
- Sauber jäänee jälleen jälkijoukkoihin, koska auto vaatisi pärjätäkseen nopeamman radan.
- Force India päihittänee tällä radalla sekä Williamsin, että Sauberin ja saattaa haastaa jopa Lotuksen ja Ferrarin nopeudessa.
- Toro Rosso saattaa jälleen olla yllättäjä kisassa, koska rata tyyppi sopii vielä paremmin kuin Korea, jossa jo pärjäsivät kohtuullisesti.
Tallit suorituskykyjärjestyksessä siis:
1. RB
2. Laren
3. Ferrari, Lotus, Mersu, Force India
4. Williams, Toro Rosso
5. Sauber
6. Loput paskat....
Pisteitä
Pisteitä yhteensä: 5.Antamasi peukut: 0.
lammpa-1 lyö oikeasti vetoa ja lammpa-1 v2.0 vain testailee, älä peesaa kakkoseen paitsi formulaa...
Weatherwise, there isn’t a lot to tell you. Conditions will remain dry and sunny over the next six days with hardly any chance of seeing a cloud – let alone rain – while temperatures are set to reach 29 to 31 Celsius during the day. At night, air temperature will dip no lower than 17 degrees and at worst there will be a light north-westerly breeze during the on-track sessions.
Track temperature reached a peak of 39 degrees Celsius during last year’s inaugural race in continual sunshine, so it is reasonable to expect the same again this time round.
Short and sweet, but that’s it for now. I will check the maps periodically over the coming days ahead of the usual pre-event look at the latest conditions on Thursday, but with such a stable forecast, another short blurb is likely.
Eli nättiä on...
Pisteitä
Pisteitä yhteensä: 0.Antamasi peukut: 0.
lammpa-1 lyö oikeasti vetoa ja lammpa-1 v2.0 vain testailee, älä peesaa kakkoseen paitsi formulaa...
race best of rest • hamilton • kerroin 3 (bet356) • panos 50 yks.
ilman rb:tä. käytännössä Hamilton-alonso.
Hyvä löytö ja peukkua. Esim. Fairilla Lewis 8.0 ja Alonso 23.0. Alonso nosti eilen jo kädet ylös: "... ei ole mitään mahdollisuutta päästä Red Bullin tai McLarenin eteen."
Vedonlyöntivihje: - F1 Indian GP Race Fastest Lap H2H Räikkönen vs Grosjean - peliaika päättynyt
kohde
F1 Indian GP Race Fastest Lap H2H Räikkönen vs Grosjean
veto
Grosjean
kerroin
2.350(12bet)
panos
2 yks.
Huti: -2.00 yks.
Räikkönen
Ainoa mielenkiintoinen veto, jonka löysin. Räkä lähtee pehmeillä luonnollisesti. Grosjean voi 11. paikalla valita kovatkin renkaat starttiin, jolloin oletetulla yhden stopin taktiikalla Romainilla lopussa pehmeät ja Kimillä kovat. Kimi meni säädöissä ennen aika-ajoa metsän suuntaan ja totesi, että turhaan mentiin räpläämään säätöjä P3:n jälkeen, eikä niitä voi enää korjata ennen kisaa, joten kisassa auto yhtä paska kuin aika-ajoissa. Sanoisin, että tässä vedossa lähempänä 50-50 kuin 60-40.
Pisteitä
Pisteitä yhteensä: 0.Antamasi peukut: 0.
Panokseni ovat 0-10 yksikköä. 10 yksikköä = 2% kassasta.
You bet your money and in the worst case you can only lose.... bet your ass and you might really get hurt...
Minikommentit