Tänään on 29.03.2024, 12:57.

Arvauspäiväkirja

Vedonlyöntiblogit. Pelivalintoja ja tarinaa rahapelien maailmasta ja vähän muualtakin.
Vastaa Viestiin
MattiN
Jäsen
Viestit: 318
Liittynyt: 10.02.2012, 15:53

Tuotto: -38.74 yks.

Palautus%: 96.27%

Panosten ka: 2.26 yks.

Vetoja: 459

Pisteitä: 84

Arvauspäiväkirja

Viesti Kirjoittaja MattiN »

Blogin tarkoituksena on kirjoitella vähän jälkianalyyseja vedoista joita tuonne jalkapallo-osioon naputtelen ja ottaa pelejä jälkitarkasteluun. Pyrin tekemään jokaiselle vihjaamalleni vedolle mahdollisimman objektiivisen jälkitarkastelun ja tällä tavoin oppia virheistä ja kehittää systeemejä, ennen kuin kirstun pohja kurkistaa. On tällä blogilla tietty sekin funktio, että kunhan saan tuon seurantani pakkaselle ja pulkkamäki kutsuu, niin on ainakin jokin paikka jonne saa vihjeet tuupattua ja pidettyä julkisen seurannan aktiivisena.

En luonnollisestikaan tule kirjaamaan tänne kaikkia jälkianalyyseja, mutta silloin tällöin kun siltä tuntuu ja aikaa riittää.

Lisäksi tarkoituksena on kirjoitella tänne tekemiäni näppäily/yms -virheitä. Vaikka olen vihjannut vasta parikymmentä kohdetta, niin jo tässä vaiheessa on tullut tötöiltyä useampaan otteeseen. Muutamina esimerkkeinä mainittakoon sellaiset virheet, että olen katsonut o/u-rajat ja sitten Pinnyltä kertoimet, niin olen sählätessäni katsonut rajat väärin päin ja lyönyt betsin sisään. Mm. tänään (eilen lyöty betsi) Newcastle – Chelsea –pelissä, mulla oli overin rajana jotain 1,80 ja pelasin underia ~1,909 kertoimella, samaan aikaan olisi saanut yli kakkosen kertoimella overille peliä. Ja olinhan mä myös tässä pari päivää sit modannu mun Poissonin uuteen uskoon ja kaikki rajat oli ihan vituillaan muutenkin. Onni onnettomuudessa, pelit pysyi edelleen pelattavina mun ”oikeilla” arvioilla ja mm. Fulham – ManU –pelin u3 meni tämän ko. virheen johdosta oikeen. Kommentoinkin sinne ketjuun, että tekis mieli laittaa rajat piiloon kun niitä mutulla vähän kummastelin.

Lisätäkseni omaa tuskaa, kerrotaan vielä se, että Tottenhamin kohdalla olen tötöillyt nyt jo kahdesti. Edellisellä kierroksella pelasin itse Tottenhamia oman generaattorini mukaan alikertoimella ja huomasin virheen vasta sitten kun kirjoittelin vihjettä YK:n palstalle. Jätin sen sit vihjaamatta, mutta kivempi olis ollut huomata virhe ennen kuin pelasin sitä. Varsinkin kun se veto meni loppujen lopuksi väärin. Myös huomiselle laitoin WBA-TOT –matsiin overia kun katsoin, että pääsen ~1.10 OA:lla tuuppaan betsin sisään ja sitten kun aloin kirjoittaan vihjettä foorumille, niin huomasin, että no vituiksihan tämä taas meni, jo toista kertaa.

Eikä tässä vielä kaikki. Tänään oli siis se Fulham – ManU –peli johon vihjasin onnekkaasti u3. Aika hyvin olen pystynyt pysymään erossa noista korjausbetseistä, mutta nyt meni kyllä ManU -0.5 ihan hölmöilyn piikkiin. Olis voinut vaikka mieluummin ottaa sure-lossia ja unohtaa koko veto. Täytyy sanoa, että ennen puoliaikaa kun valot pimeni stadionilta, niin toivoin että pelit mökkilässä olis taputeltu, ottelu siirretty ja pelit mitätöity.

Jos joku pääsi lukemisessa tänne saakka, niin siinä sitä oli nyt jotain näin alkuun. Kunhan saan systeemejäni automatisoitua, niin toivottavasti nuo näppäilyvirheet jää pois. Jos niistä tänne kirjoittelis, niin saattais pysyä paremmin mielessä ja jos niitä sit alitajuntaisestikin koittais myös paremmin välttää.

Huomiselle ei varmastikaan tule pelejä. Man City – Liverpool linjassa ja Tottenhamin peliin en aio enää ajatuksiani uhrata. Melko mielikuvituksetonta on kuitenkin Tottenhamin peli tällä hetkellä ja underit olis menny harkintaan.

Jepjoo. Moro.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut MattiN, 26.10.2013, 13:22. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Panostus asteikolla 1-5 yksikköä ja kertoimet poimin Pinnaclelta vihjaamishetkellä.

Minikommentit


MattiN
Jäsen
Viestit: 318
Liittynyt: 10.02.2012, 15:53

Tuotto: -38.74 yks.

Palautus%: 96.27%

Panosten ka: 2.26 yks.

Vetoja: 459

Pisteitä: 84

Re: Sattumankauppaa

Viesti Kirjoittaja MattiN »

Laitetaas nyt väsynyt suppea maanantaianalyysi sunnuntain peleistä.

WBA - Tottenham l WBA +0.25 & u2.5 l tulos 0-1 l kartalla

Peli meni kutakuinkin ennakon mukaisesti, eikä Tottenham ollut millään osa-alueella niin selkeästi parempi, että arviotani muuttaisin. Puhtaasti numeroiden valoissa Tottenham hallitsi ottelua (pallonhallinta 30/70 Tottenhamille), mutta sen mitä nyt muistan jostain 40 min kohdalta, niin vastaava luku oli 45/55. Ja jos tuota haluaa vielä tarkastella enempi, niin se aika minkä Tottenham palloa piti, niin se oli pallon siirtelyä, uutta nousua alakerran kautta jne. Toki kontroillumpaa, mutta ei niin tehokasta kuin WBA:n vastahyökkäykset. Ns. action time oli WBA:n puolelle. Tilannehan muuttui sitten kun Popov otti hölmön suoran punaisen kortin (ilmeisesti) vastustajan päälle sylkemisestä. Tällä tapahtumalla oli kaksijakoiset vaikutukset vetoihin. Under vahvistui, mutta WBA:n voiton todennäköisyys luonnollisesti laski. Joka tapauksessa helppo seisoa vetojen takana näin jälkikäteen arvioitunakin.

Man City - Liverpool l Man City -0.5 & u3 l tulos 2-2 l pihalla

Tässä onkin hyvä esimerkki siitä kun teen ainakin omasta mielestäni virheen. Pelaan samaan aikaan Cityn voittoa ja u3:sta, joten ainoat tulokset joilla vetocombo menee oikein on 1-0 ja 2-0. Toki kolmen maalin ottelussa rahat palautuu underissa takaisin, mutta mitäs hauskaa siinä on? Ainakin omasta mielestäni tuo on virhe ja sitä se on niin kauan ennen kuin se toiseksi todistetaan. Toki se riippuu siitäkin mitä uskoo toisen joukkueen maaliodotusarvoksi ja mitkä ovat kertoimet jne jne. Ei ihan niin yksiselitteinen, mutta tässä kyseisessä ottelussa väittäisin, että olisi ollut parempi pelata vain underia kun sain sille paremman odotusarvon.

Sitten itse ottelusta...

Toistamiseen annoin Liverpoolille liian vähän sekä hyökkäys- että puolustusvoimaa. Ollut jo muutaman ottelun ajan tarkkailulistalla ja esim. viime kierroksella Arsenal - Liverpool ottelussa olisi voinut jättää ihan rajoilla olleen Arsenalin voiton pelaamatta. Nyt se kuitenkin varmistui ja pitänee jatkossa antaa Liverpoolille jonkin verran boostia (Mäenalan Poisson, kiitos siitä! :)). Onko se sit 2 vai 3 pinnaa. Todennäköisesti 2, koska en halua kuitenkaan reagoida liikaa ja järjestelmäni kalibroi myös jatkuvasti itse itseään.

No se siitä. Koitetaan nyt raapustaa siitä ottelustakin.

Cityn puolustus / Liverpoolin hyökkäys
En halua rankaista Cityn puolustusta oikeastaan ollenkaan aikaisempaan näkemykseeni nähden. Olihan siellä haparointia ja huonoja purkupalloja / yrityksiä purkaa palloa, mutta kokonaisuutena jos ajattelen, niin 2 päästettyä maalia ja molemmat boksin ulkopuolelta. Yhtään väheksymättä näiden maalien arvoa, voisin väittää (ei mitään todistetta takana), että ei sieltä kuitenkaan ihan liikaa maaleja normaalisti tehdä. Sit taas puhtaasti numeroiden valossa, Liverpool sai 5 laukausta kohti maalia. Kun laskee maalipaikat, niin en mä ainakaan 1,5 maalia enempää MOA:ksi antaisi.

Sit yleisesti tämän päivän Liverpoolin hyökkäyksestä. Tämä oli vasta ensimmäinen peli jossa näen Sturridgen Poolin paidassa ja täytyy sanoa, että mies istuu Poolin formaatioon erinomaisesti. Tää nyt yksistään on jo sellainen seikka, että Poolin hyökkäysvoimaa on nostettava.

Cityn hyökkäys / Liverpoolin puolustus
11 laukausta, 3 laukausta maalia kohti ja 2 tehtyä. Pelin katsottuani rankaisin Cityn hyökkäystä ja kuten aikaisemmin mainitsin, niin Liverpoolin puolustus tarvii lisää pinnoja. Nämä kun menevät ristiin, niin pitää tehdä pieniä liikkeitä sen jälkeen kun järjestelmäni kalibroi itsensä. Ei kuitenkaan liikaa korjausta yhden pelin perusteella, muutenhan tällaisten järjestelmien rakentelu ja mielekkyys olis about nolla kun voisi pelata vain kuntopuntarin mukaan.


Vähän sekavaa eikä niin johdonmukaista tekstiä, mutta tuossa nyt muutamia huomion arvoisia seikkoja joiden vaikutuksia ei voi jättää huomiotta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 3. Antamasi peukut: 0.

Panostus asteikolla 1-5 yksikköä ja kertoimet poimin Pinnaclelta vihjaamishetkellä.

Minikommentit


Feikkaaja
Jäsen
Viestit: 156
Liittynyt: 02.10.2011, 09:22

Tuotto: +55.15 yks.

Palautus%: 101.12%

Panosten ka: 17.47 yks.

Vetoja: 283

Pisteitä: 250

Re: Sattumankauppaa

Viesti Kirjoittaja Feikkaaja »

MattiN kirjoitti: Man City - Liverpool l Man City -0.5 & u3 l tulos 2-2 l pihalla

Tässä onkin hyvä esimerkki siitä kun teen ainakin omasta mielestäni virheen. Pelaan samaan aikaan Cityn voittoa ja u3:sta, joten ainoat tulokset joilla vetocombo menee oikein on 1-0 ja 2-0. Toki kolmen maalin ottelussa rahat palautuu underissa takaisin, mutta mitäs hauskaa siinä on? Ainakin omasta mielestäni tuo on virhe ja sitä se on niin kauan ennen kuin se toiseksi todistetaan. Toki se riippuu siitäkin mitä uskoo toisen joukkueen maaliodotusarvoksi ja mitkä ovat kertoimet jne jne. Ei ihan niin yksiselitteinen, mutta tässä kyseisessä ottelussa väittäisin, että olisi ollut parempi pelata vain underia kun sain sille paremman odotusarvon.
.
Edit. Ei mitään, jatka bloggaamistasi, kiva lukea.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3188
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Re: Sattumankauppaa

Viesti Kirjoittaja Neo »

Turha tuota on jossitella yksittäisissä peleissä, että olisiko pitänyt jättää toinen veto tänään pois vai ei. Näe ennemmin toi under yhtenä sadoista/tuhansista kirjanpidon totals vedoista ja toi handicap yhtenä sadoista/tuhansista handicap-vedoista, ja tässä pelissä ne nyt sattui olemaan molemmat sisällä. Kun tutkit jälkeen päin vetoja isoissa sarjoissa niin sinne ne hukkuu isoihin otoksiin, ja joissain peleissä nyt sattuu olemaan value sekä hcp että totals. Tuo vastaava kamppailu päättyy vielä monta kertaa esim. lukemiin 1-1, jolloin ei harmita. Jos joku on kerran valueksi laskettu niin sisään vain, ja sitten on kyse panostuksesta ja riskien hallinnasta miten haluaa noiden päällekkäisten vetojen kanssa toimia. Noin yleisesti - jos nyt arviot on kohdallaan ja niillä tekee rahaa, niin suosikin -0.5 ja U3.0 on päin vastoin hyvä kombinaatio ja suojaa toisiaan aika hyvin, enkä itse hirveästi lähtisi tuollaisessa yhdistelmässä säätämään.

Oman kokemuksen mukaan jonkun kymmenen tuhat vetoa varmaan vetäneenä voin sanoa sen, että hyvin usein noissa hcp + totals caseissa toinen vedoista on todellisuudessa helvetisti parempi kuin toinen. Vaikka % ehkä paperilla ei sitä ole, mutta vähän enemmän miettimällä (mikä sen vedon idea alun perin on, ja mistä se näkemys tulee) se lamppu kyllä syttyy, ja samalla idea siitä, kumpaan kannattaa enemmän panostaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 4. Antamasi peukut: 0.

Suomen paras opas kryptovaluutoista bitcoinkeskus.com | På Svenska bitcoincenter.se | På Norsk bitcoinsentralen.no | In English aboutbitcoin.io |

Minikommentit


MattiN
Jäsen
Viestit: 318
Liittynyt: 10.02.2012, 15:53

Tuotto: -38.74 yks.

Palautus%: 96.27%

Panosten ka: 2.26 yks.

Vetoja: 459

Pisteitä: 84

Re: Sattumankauppaa

Viesti Kirjoittaja MattiN »

Sepä siinä onkin, kun en halua ajatella sitä yksittäistä vetoa, vaan sitä parin tuhannen vedon sarjaa. Jos vuotaa toistuvasti pieniäkin summia, niin pitkässä juoksussa siitä pienestä vuodosta kasvaa iso kasa rahaa.

Se on totta, että tuossa nuo nyt vain sattuivat olemaan molemmat pelattavuuden rajoissa. Halusin kuitenkin vielä todentaa asiaa jotenkin ja simuloin tuota kyseistä vetoa Poissonilla, niin se oli kyllä ihan rajoilla. Ei tarvi paljon prosentit heilahtaa, niin jompi kumpi vedoista olisi jäänyt pois. Ehken mä nyt sit viiti vaivata päätäni tuolla enempää ja palaan asiaan ehkä joskus vielä tarkemmin, mut toistaiseksi vedellään vaan siten kuin generaattori ehdottaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Panostus asteikolla 1-5 yksikköä ja kertoimet poimin Pinnaclelta vihjaamishetkellä.

Minikommentit


MattiN
Jäsen
Viestit: 318
Liittynyt: 10.02.2012, 15:53

Tuotto: -38.74 yks.

Palautus%: 96.27%

Panosten ka: 2.26 yks.

Vetoja: 459

Pisteitä: 84

Re: Sattumankauppaa

Viesti Kirjoittaja MattiN »

Paska peli.

Ikäväkseni en nähnyt tänään yhtään ottelua ja jos jotain pitäis sanoa, niin hyviä arvioita, huonoja pelisuosituksia ja huonoja kertoimia. Sunderland - Man City -ottelusta sanottakoon, että joskus käy näin. Siihen oon tyytyväinen, etten ainakaan toistaiseksi ole havainnut muita virheitä kuin Sunderland - Arsenal -ottelun aloitusajankohdan.

Pitänee ens viikolla kerätä dataa joko Bundesliigasta tai Ligue 1:stä. En osaa vielä sanoa kumpaa liigaa alkaisin sovittaan nykyiseen formaattiin. Bundesliiga olis sikäli parempi vaihtoehto, että tunnusluvut ovat hyvin samankaltaisia Premieriin verrattuna ja Ligue 1 kiinnostais siksi, että se on niin erilainen. Joka tapauksessa olis kivaa saada ainakin yksi liiga rinnalle et sais pari sataa vetoa täyteen tälle kaudelle, koska kesän sarjoihin tuskin panostan juurikaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Panostus asteikolla 1-5 yksikköä ja kertoimet poimin Pinnaclelta vihjaamishetkellä.

Minikommentit

09.02.2013 23:07 <MattiN> Saa esittää toiveita Bundesliiga vs Ligue 1. Voitollisia vih

09.02.2013 23:07 <MattiN> jeitä en kuitenkaan pysty lupaamaan.. :)


MattiN
Jäsen
Viestit: 318
Liittynyt: 10.02.2012, 15:53

Tuotto: -38.74 yks.

Palautus%: 96.27%

Panosten ka: 2.26 yks.

Vetoja: 459

Pisteitä: 84

Re: Sattumankauppaa

Viesti Kirjoittaja MattiN »

Sellainen viikko valioliigassa takana (Liverpoolin peleihin en saa pelattavaa, 73/19/8). Kuten jo edellisessä viestissä mainitsin, niin hyviä arvioita, huonoja kertoimia ja huonoja pelisuosituksia. Oli vähän nihkeetä kun oli hyvä fiilis arvioiden tulostuessa Poissonista, mutta sitten kun lähti etsimään pelattavaa, niin eipä sitä niin hirveästi ollutkaan. Lähtökohtana on kuitenkin se, että se mitä kone tulostaa, niin se on se arvio mihin luotetaan. Mutuilemalla ja sitä mukaa hieman arvioita venyttämällä olis saanut pelattavaa, mutta ei nyt lähdetä kuitenkaan sille tielle. Varsinkaan kun vieläkin omatuntoa kolkuttaa se viime viikkoinen Fulham-ManU -vihje. Mutu sanoo, että mutu ja selektiivinen muisti on niitä asioita jotka vie veikkaajan helpoiten metsään.

Positiivisina asioina kuitenkin mainittakoon, että viikko oli voitollinen ja suuremmilta näppi- ja huolimattomuusvirheiltä säästyttiin. Pelisuosituksien ajoituksessa oltiin kuitenkin aika pahasti hukassa, koska ei sieltä montaa peliä saatu aallonharjalta poimittua. Ei sillä että mulla olis tällä viikolla ollut oikeen aikaakaan kertoimia kyttäilläkään. Kokonaisuutena ja kouluarvosanoilla mitattuna arvioisin, että joku 7- viikko tuli paketoitua. Parantamista riittää.

Suurimpana murheenkryyninä tässä on nyt kuitenkin se, että seuraavan kerran valioliigaa pelataan mun osalta vasta 23.2. :peukkualas:

Onpahan ainakin aikaa kaivaa dataa Ligue 1:stä. Kovalla työllä ja hyvällä tuurilla saatan käynnistää ensi viikonloppuna loppukauden kestävän testisarjan sarjan Ranskanmaalle.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Panostus asteikolla 1-5 yksikköä ja kertoimet poimin Pinnaclelta vihjaamishetkellä.

Minikommentit


MattiN
Jäsen
Viestit: 318
Liittynyt: 10.02.2012, 15:53

Tuotto: -38.74 yks.

Palautus%: 96.27%

Panosten ka: 2.26 yks.

Vetoja: 459

Pisteitä: 84

Re: Sattumankauppaa

Viesti Kirjoittaja MattiN »

Ligue 1 otettu nyt työn alle. Ei voi kuin todeta, että onpas siinä vain hommaa kerrakseen. Vaatis vähän automaatiikkaa lisää, koska tällä hetkellä saan kaivettuu vaadittavat datat noin 10 ottelua/tunti tahdissa ja otteluita on ~250 tältä kaudelta takana. Ja tuo pitää sisällään ainoastaan raa'an datan kirjaamisen. Viimeistely sit ottaa oman aikansa, joskaan ei ihan niin kauan.

Tuossa sit kun töitä tein, niin mietiskelin samalla sellaista asiaa kuin ihmisten itsekkyys ja kiittämättömyys. Oon kohtuu kokematon tällä foorumilla eikä mulla oo mitään meriittejä arvostella muiden tekemisiä/sanomisia. Mutta noin yleisesti, jos joku vihjaa omasta mielestä ihan päin persettä, niin mun mielestä ei ole mitään tarvetta tylyttää siitä. Rakentavaa palautetta on tietty hyvä antaa, mutta sellainen suora tylytys mihin aina silloin tällöin törmää, niin se on aika perseestä. Tappioputkessa tai muuten vaan vähän kireässä tilanteessa ei tuu aina välttämättä ajateltua, että siellä voi olla ihan helkkaristi pyyteettömiä työtunteja takana. Jos siitä kovasta työstä saa sit kiitokseksi tylytystä, niin onko se kumma jos motivaatio järjestelmien kehittämiseen saattaa vähän laskea. Muutenkaan ei oo niin sanottua, että tällä kaudella toimiva järjestelmä toimis sit seuraavalla kaudella jne.

EDIT: Tässä oli ihan hyvää luettavaa niille jotka premieriin arvioita tekevät.
http://www.eplindex.com/25709/tom-cleve ... rison.html
Ei varmasti tule kenellekään yllätyksenä, että Wilshere ja Cleverley ovat pelimiehiä viimisen päälle, vaikka ikää ei ole juuri mitään. Tuolta tulee kuitenkin luettua juttuja pelaajista, koska noi OPTA:n statsit tuo esille paljon sellaisia ei-niin-mediseksikkäitä -pelaajia, jotka tekee paljon sellaista koiran työtä jota ei kuitenkaan mediassa niin paljoa hehkuteta.

Ja tässä toinen sivusto http://www.whoscored.com

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 4. Antamasi peukut: 0.

Panostus asteikolla 1-5 yksikköä ja kertoimet poimin Pinnaclelta vihjaamishetkellä.

Minikommentit

11.02.2013 13:26 <capu> hyvät sivut ty !


MattiN
Jäsen
Viestit: 318
Liittynyt: 10.02.2012, 15:53

Tuotto: -38.74 yks.

Palautus%: 96.27%

Panosten ka: 2.26 yks.

Vetoja: 459

Pisteitä: 84

Re: Sattumankauppaa

Viesti Kirjoittaja MattiN »

Joko mulla on edgee markkinoihin ihan pirusti tai sit mun menetelmät on ihan pihalla. Sen mitä oon nyt saanu parsittua dataa kasaan ja joitain arvioita tulostettuu, niin ylikertoimia tuntuis löytyvän. On kuitenkin sen verran eriäviä näkemyksiä yleiseen linjaan, että pidätän oikeuden itselläni tulostaa arviot tänne blogiin ilman %-arvioita ja rajakertoimia, ainoastaan pelisuositukset. Katsoo sit kauden lopussa miltä se alkaa näyttämään. Alunperinkin oli tarkoitus käynnistää ainoastaan testisarja, koska ei tuo Ligue 1 niin järin tuttu sarja ole. Muutenkin tän kauden tavoitteena on ainoastaan testaaminen ja tutustuminen niin Premierin kuin Ligue 1:n osalta.

Saa antaa hyviä linkkejä ranskalaiseen jalkapalloon koskien jos tuntuu että sellaisia on tarjolla. Esim. loukkaantumiset ja pelikiellot on vähän hakusessa. Kyllähän niitä löytyy, mutta en tiedä mikä sivusto olis luotettavin kokonaisuus.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Panostus asteikolla 1-5 yksikköä ja kertoimet poimin Pinnaclelta vihjaamishetkellä.

Minikommentit


MattiN
Jäsen
Viestit: 318
Liittynyt: 10.02.2012, 15:53

Tuotto: -38.74 yks.

Palautus%: 96.27%

Panosten ka: 2.26 yks.

Vetoja: 459

Pisteitä: 84

Re: Sattumankauppaa

Viesti Kirjoittaja MattiN »

Vedonlyöntivihje: - Bastia - Nice - peliaika päättynyt

kohde
Bastia - Nice
veto
Nice -0.25
kerroin
2.680 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Osuma! +1.68 yks.

0-1


Ei malta enään pidätellä tätä, varsinkaan kun Maraa lukuunottamatta Pinnyltä saa markkinatopin. En tiedä mikä tässä kohteessa mättää, mutta saan Nicen selkeeksi suosikiksi tähän otteluun. Hyvin samankaltainen ja samanlaisia piirteitä omaava ottelu minun mittareilla mitattuna kuin viikonloppuna pelattu Norwich - Fulham johon sain markkinoita vastaan Fulhamin suosikiksi. Harmi etten Fulhamin peliä nähnyt, mutta tämä on pakko katsoa, jotta voisin saada käsitystä asiasta.

Samaisen ottelun o2.5 maistuu myös.

Vedonlyöntivihje: - Bastia - Nice - peliaika päättynyt

kohde
Bastia - Nice
veto
o2.5
kerroin
2.090 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Huti: -1.00 yks.

0-1



Itse sain vielä kaikeksi onneksi poimittua paremmat kertoimet mitä näissä vihjeissä. :)

Vihjeet yhteensä: panokset 2.00, palautukset 2.68, tulos +0.68 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Panostus asteikolla 1-5 yksikköä ja kertoimet poimin Pinnaclelta vihjaamishetkellä.

Minikommentit


MattiN
Jäsen
Viestit: 318
Liittynyt: 10.02.2012, 15:53

Tuotto: -38.74 yks.

Palautus%: 96.27%

Panosten ka: 2.26 yks.

Vetoja: 459

Pisteitä: 84

Re: Sattumankauppaa

Viesti Kirjoittaja MattiN »

Vedonlyöntivihje: - Lille - Rennes - peliaika päättynyt

kohde
Lille - Rennes
veto
Rennes +0.5
kerroin
1.980 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Huti: -1.00 yks.

2-0


Vedonlyöntivihje: - Lille - Rennes - peliaika päättynyt

kohde
Lille - Rennes
veto
u2.5
kerroin
1.725 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Osuma! +0.73 yks.

2-0


Ei ihan niin maukas kuin ylempi, mutta omilla mittareilla mitattuna hinnoittelu vähintäänkin 7/10. Tekis mieli kokeilla tasoitusvetoon Rennes +0, mutta H2H-statsi hämää aika pahasti.

Vihjeet yhteensä: panokset 2.00, palautukset 1.73, tulos -0.27 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Panostus asteikolla 1-5 yksikköä ja kertoimet poimin Pinnaclelta vihjaamishetkellä.

Minikommentit


MattiN
Jäsen
Viestit: 318
Liittynyt: 10.02.2012, 15:53

Tuotto: -38.74 yks.

Palautus%: 96.27%

Panosten ka: 2.26 yks.

Vetoja: 459

Pisteitä: 84

Re: Sattumankauppaa

Viesti Kirjoittaja MattiN »

Nää "vihjeet" tuntuu lähinnä trollaamiselta, mutta kokeillaan nyt kuitenkin. Panosta on kuitenkin pakko pienentää, ettei tuu maksettua liian kalliita oppirahoja.

Vedonlyöntivihje: - Marseille - Valenciennes - peliaika päättynyt

kohde
Marseille - Valenciennes
veto
Valenciennes +0.5
kerroin
2.390 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Huti: -1.00 yks.

1-0


Vedonlyöntivihje: - Marseille - Valenciennes - peliaika päättynyt

kohde
Marseille - Valenciennes
veto
u2.5
kerroin
1.917 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Osuma! +0.92 yks.

1-0


Vedonlyöntivihje: - Brest - Ajaccio - peliaika päättynyt

kohde
Brest - Ajaccio
veto
o2
kerroin
1.746 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Push: +0.00 yks.

1-1


Vedonlyöntivihje: - Lorient - Evian TG - peliaika päättynyt

kohde
Lorient - Evian TG
veto
Lorient -0.5
kerroin
1.962 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Osuma! +0.96 yks.

2-1


Vedonlyöntivihje: - Lorient - Evian TG - peliaika päättynyt

kohde
Lorient - Evian TG
veto
o2.5
kerroin
1.877 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Osuma! +0.88 yks.

2-1


Vedonlyöntivihje: - Montpellier - Nancy - peliaika päättynyt

kohde
Montpellier - Nancy
veto
Montpellier -1
kerroin
1.971 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Push: +0.00 yks.

1-0


Vedonlyöntivihje: - Montpellier - Nancy - peliaika päättynyt

kohde
Montpellier - Nancy
veto
o2.5
kerroin
1.877 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Huti: -1.00 yks.

1-0


Vedonlyöntivihje: - Toulouse - Troyes - peliaika päättynyt

kohde
Toulouse - Troyes
veto
Toulouse 1
kerroin
1.781 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Huti: -1.00 yks.

2-2


Vedonlyöntivihje: - Toulouse - Troyes - peliaika päättynyt

kohde
Toulouse - Troyes
veto
o2.5
kerroin
2.070 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Osuma! +1.07 yks.

2-2




Vedonlyöntivihje: - Brest - Ajaccio - peliaika päättynyt

kohde
Brest - Ajaccio
veto
Ajaccio -0.25
kerroin
2.620 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Puoliksi huti: -0.50 yks.

1-1


Vihjeet yhteensä: panokset 10.00, palautukset 10.33, tulos +0.33 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Panostus asteikolla 1-5 yksikköä ja kertoimet poimin Pinnaclelta vihjaamishetkellä.

Minikommentit

15.02.2013 21:05 <MattiN> Ajaccio -0.25 lisätty


MattiN
Jäsen
Viestit: 318
Liittynyt: 10.02.2012, 15:53

Tuotto: -38.74 yks.

Palautus%: 96.27%

Panosten ka: 2.26 yks.

Vetoja: 459

Pisteitä: 84

Re: Sattumankauppaa

Viesti Kirjoittaja MattiN »

Nyt kun katsoo poissaolotietoja ja kerroinmuutoksia, niin eipä tässä voi oikein luottavaisin mielin pelien alkua odotella. Saas nähdä kuin suuressa kuopassa ollaan päivän päätteeksi, tuuria tarvitaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Panostus asteikolla 1-5 yksikköä ja kertoimet poimin Pinnaclelta vihjaamishetkellä.

Minikommentit


MattiN
Jäsen
Viestit: 318
Liittynyt: 10.02.2012, 15:53

Tuotto: -38.74 yks.

Palautus%: 96.27%

Panosten ka: 2.26 yks.

Vetoja: 459

Pisteitä: 84

Re: Sattumankauppaa

Viesti Kirjoittaja MattiN »

Vedonlyöntivihje: - Bordeaux - Lyon - peliaika päättynyt

kohde
Bordeaux - Lyon
veto
u2
kerroin
2.000 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Huti: -1.00 yks.

0-4



EDIT: Ylempi meni vähän turhan tiukalle kun en muistanut, että tuo noin aikaisin alkaa.

Vedonlyöntivihje: - Reims - St Etienne - peliaika päättynyt

kohde
Reims - St Etienne
veto
St Etienne -0.5
kerroin
2.000 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Huti: -1.00 yks.

1-1


Vedonlyöntivihje: - Reims - St Etienne - peliaika päättynyt

kohde
Reims - St Etienne
veto
u2
kerroin
2.170 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Push: +0.00 yks.

1-1


Vedonlyöntivihje: - Sochaux - PSG - peliaika päättynyt

kohde
Sochaux - PSG
veto
u2.5
kerroin
1.926 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Huti: -1.00 yks.

3-2


Vedonlyöntivihje: - Sochaux - PSG - peliaika päättynyt

kohde
Sochaux - PSG
veto
PSG -1.5
kerroin
2.320 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Huti: -1.00 yks.

3-2


Vihjeet yhteensä: panokset 5.00, palautukset 1.00, tulos -4.00 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Panostus asteikolla 1-5 yksikköä ja kertoimet poimin Pinnaclelta vihjaamishetkellä.

Minikommentit

17.02.2013 19:16 <MattiN> PSG -1.5 lisätty


MattiN
Jäsen
Viestit: 318
Liittynyt: 10.02.2012, 15:53

Tuotto: -38.74 yks.

Palautus%: 96.27%

Panosten ka: 2.26 yks.

Vetoja: 459

Pisteitä: 84

Re: Sattumankauppaa

Viesti Kirjoittaja MattiN »

Lähdekritiikki

Ismo Alanko sitä osuvasti rallattelee - Vittu kun vituttaa

Aloin tänään kirjaamaan Ligue 1:n otteluiden tilastoja tietokantaani ja lähes välittömästi alkoi soimaan yllä mainittu kappale päässä. Valitsin aikoinani ESPN:n tilastojeni lähteeksi, koska olen pitänyt sitä luotettavana lähteenä ja saan poimittua sieltä helpoiten kaiken sen mitä arvioissani tarvitsen. Footballdata olis helppo vaihtoehto, koska sieltä saa kaiken suoraan text/csv-tiedostona, mutta havaitsin eroja näiden kahden paikan tilastoissa, niin oli valittava jompi kumpi. Sinänsä sama kumpaa käyttää kunhan käyttää aina samaa. Footballdatan päivityksiä joutuu aina odottelemaan, joten ESPN oli sitten se parempi vaihtoehto.

Noh, tänään sitten kirjailin noita datoja ylös ja onneksi olin katsonut muutaman ottelun ja tilastot ei vastannut sitä mitä itse olin nähnyt. Tässä http://espnfc.com/uk/en/report/342714/r ... ue&cc=5739 aloin ihmettelemään ja tässä http://espnfc.com/uk/en/report/342718/r ... ue&cc=5739 peli oli selvä. En tiedä onko yksittäinen poikkeus, mutta tällä viikolla ainakin tilastot on ihan pitkin v******! Omasta mielestäni Premierin osalta statsit on AINA vastannut sitä mitä olen nähnyt, mutta jostain syystä Ranskan statsit on suurin piirtein arvalla heitettyjä numeroita.

Tämä johtaa nyt siihen, että joudun hakemaan kaikki Ranskan tilastot uudelleen jostakin toisesta lähteestä. Kun katsoin otteluita viikonloppuna, niin seurasin niitä samalla Livetulokset.comista ja ainakin minulle jäi tunne, että siellä tilastot päivittyivät siten miten ne otteluiden edetessä kuuluikin päivittyä. Ei auta itkut markkinoilla, Livetulokset.com tulee jatkossa olemaan Ranskan lähden ja ESPN saa jatkaa ainakin kauden loppuun Premierin lähteenä.

Tämä hauskuus maksaa nyt noin 40 h lisää työtä. Cruel world.

EDIT: Mainittakoon nyt sen verran, että arvioni perustuvat hyvin vahvasti suorituskykyyn ja laukaisutilastojen paikkaansapitävyys on kaiken perusta. Noissa ylläolevissa linkeissä laukaisutilastot on uskomattoman pahasti väärin eikä niillä saa aikaiseksi mitään muuta kuin harhaanjohtavia arvioita.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Panostus asteikolla 1-5 yksikköä ja kertoimet poimin Pinnaclelta vihjaamishetkellä.

Minikommentit

19.02.2013 10:21 <MattiN> Sattumoisin tuolta linkistä näkee myös, että Marseille - Val

19.02.2013 10:22 <MattiN> enciennes (Valenciennes +0.5) kusi ajassa 90+4


MattiN
Jäsen
Viestit: 318
Liittynyt: 10.02.2012, 15:53

Tuotto: -38.74 yks.

Palautus%: 96.27%

Panosten ka: 2.26 yks.

Vetoja: 459

Pisteitä: 84

Re: Sattumankauppaa

Viesti Kirjoittaja MattiN »

Sain sittenkin konvertoitua Footballdatan tilastot melko helposti omaan formaattiin ja tässä olis viikonlopulle vihjeitä. Puoli pinnaa kassasta menee jokaiseen kohteeseen.

Vedonlyöntivihje: - Nice - Reims - peliaika päättynyt

kohde
Nice - Reims
veto
Reims +0.5
kerroin
2.430 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Huti: -1.00 yks.

2-0


Vedonlyöntivihje: - Nice - Reims - peliaika päättynyt

kohde
Nice - Reims
veto
u2.5
kerroin
1.775 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Osuma! +0.78 yks.

2-0


Vedonlyöntivihje: - Rennes - Sochaux - peliaika päättynyt

kohde
Rennes - Sochaux
veto
Sochaux +0.5
kerroin
2.480 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Osuma! +1.48 yks.

2-2


Vedonlyöntivihje: - Rennes - Sochaux - peliaika päättynyt

kohde
Rennes - Sochaux
veto
o2.5
kerroin
2.110 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Osuma! +1.11 yks.

2-2


Vedonlyöntivihje: - Ajaccio - Lille - peliaika päättynyt

kohde
Ajaccio - Lille
veto
Ajaccio +0.25
kerroin
2.000 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Huti: -1.00 yks.

1-3


Vedonlyöntivihje: - Evian TG - Montpellier - peliaika päättynyt

kohde
Evian TG - Montpellier
veto
Montpellier +0
kerroin
1.794 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Osuma! +0.79 yks.

0-1


Vedonlyöntivihje: - Nancy - St Etienne - peliaika päättynyt

kohde
Nancy - St Etienne
veto
St Etienne -0.5
kerroin
2.130 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Osuma! +1.13 yks.

0-3


Vedonlyöntivihje: - Nancy - St Etienne - peliaika päättynyt

kohde
Nancy - St Etienne
veto
u2.5
kerroin
1.741 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Huti: -1.00 yks.

0-3


Vedonlyöntivihje: - Troyes - Bastia - peliaika päättynyt

kohde
Troyes - Bastia
veto
o2.5
kerroin
2.130 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Huti: -1.00 yks.

0-0


Vedonlyöntivihje: - Valenciennes - Toulouse - peliaika päättynyt

kohde
Valenciennes - Toulouse
veto
Valenciennes -0.5
kerroin
2.370 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Huti: -1.00 yks.

0-0


Vedonlyöntivihje: - Valenciennes - Toulouse - peliaika päättynyt

kohde
Valenciennes - Toulouse
veto
o2.5
kerroin
2.230 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Huti: -1.00 yks.

0-0


Vihjeet yhteensä: panokset 11.00, palautukset 10.29, tulos -0.71 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Panostus asteikolla 1-5 yksikköä ja kertoimet poimin Pinnaclelta vihjaamishetkellä.

Minikommentit

19.02.2013 12:46 <MattiN> Valenciennes - Toulouse o2.5 kerroin korjattu 2.37 -> 2.23


MattiN
Jäsen
Viestit: 318
Liittynyt: 10.02.2012, 15:53

Tuotto: -38.74 yks.

Palautus%: 96.27%

Panosten ka: 2.26 yks.

Vetoja: 459

Pisteitä: 84

Re: Sattumankauppaa

Viesti Kirjoittaja MattiN »

Vedonlyöntivihje: - Lyon - Lorient - peliaika päättynyt

kohde
Lyon - Lorient
veto
Lyon -0.5
kerroin
1.781 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Osuma! +0.78 yks.

3-1


Vedonlyöntivihje: - Bordeaux - Brest - peliaika päättynyt

kohde
Bordeaux - Brest
veto
u2.5
kerroin
1.741 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Osuma! +0.74 yks.

0-2


Vedonlyöntivihje: - PSG - Marseille - peliaika päättynyt

kohde
PSG - Marseille
veto
u2.5
kerroin
1.971 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Osuma! +0.97 yks.

2-0


Vihjeet yhteensä: panokset 3.00, palautukset 5.49, tulos +2.49 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Panostus asteikolla 1-5 yksikköä ja kertoimet poimin Pinnaclelta vihjaamishetkellä.

Minikommentit


MattiN
Jäsen
Viestit: 318
Liittynyt: 10.02.2012, 15:53

Tuotto: -38.74 yks.

Palautus%: 96.27%

Panosten ka: 2.26 yks.

Vetoja: 459

Pisteitä: 84

Re: Sattumankauppaa

Viesti Kirjoittaja MattiN »

Vedonlyöntivihje: - Ligue 1 Totals - Montpellier - Rennes - peliaika päättynyt

kohde
Montpellier - Rennes
veto
o2.5
kerroin
2.110 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Huti: -1.00 yks.

2-0


Vedonlyöntivihje: - Ligue 1 Totals - Reims - PSG - peliaika päättynyt

kohde
Reims - PSG
veto
u2.5
kerroin
1.926 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Osuma! +0.93 yks.

1-0


Vedonlyöntivihje: - Ligue 1 - Lorient - Valenciennes - peliaika päättynyt

kohde
Lorient - Valenciennes
veto
Lorient -0.5
kerroin
1.935 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Huti: -1.00 yks.

1-1


Vedonlyöntivihje: - Ligue 1 Totals - Lorient - Valenciennes - peliaika päättynyt

kohde
Lorient - Valenciennes
veto
o2.5
kerroin
2.040 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Huti: -1.00 yks.

1-1


Vedonlyöntivihje: - Ligue 1 - St Etienne - Nice - peliaika päättynyt

kohde
St Etienne - Nice
veto
Nice +0.5
kerroin
2.070 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Huti: -1.00 yks.

4-0


Vedonlyöntivihje: - Ligue 1 - Bastia - Ajaccio - peliaika päättynyt

kohde
Bastia - Ajaccio
veto
Ajaccio +0
kerroin
2.320 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Huti: -1.00 yks.

1-0


Vedonlyöntivihje: - Ligue 1 Totals - Bastia - Ajaccio - peliaika päättynyt

kohde
Bastia - Ajaccio
veto
o2.5
kerroin
2.320 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Huti: -1.00 yks.

1-0


Vedonlyöntivihje: - Ligue 1 - Soxhaux - Nancy - peliaika päättynyt

kohde
Soxhaux - Nancy
veto
Sochaux 1
kerroin
2.120 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Huti: -1.00 yks.

1-2


Vedonlyöntivihje: - Ligue 1 Totals - Soxhaux - Nancy - peliaika päättynyt

kohde
Soxhaux - Nancy
veto
o2.5
kerroin
2.340 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Osuma! +1.34 yks.

1-2


Vedonlyöntivihje: - Ligue 1 - Toulouse - Evian TG - peliaika päättynyt

kohde
Toulouse - Evian TG
veto
Toulouse -0.5
kerroin
1.794 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Huti: -1.00 yks.

0-0


Vedonlyöntivihje: - Ligue 1 Totals - Toulouse - Evian TG - peliaika päättynyt

kohde
Toulouse - Evian TG
veto
o2.5
kerroin
2.230 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Huti: -1.00 yks.

0-0



Nicen ja Sochaux maistuvimmat. Totalseissa taas suurimmat näkemyserot, mutta ne varmaan tippuu kohta pois kun en saa niitä "toimimaan".

Vihjeet yhteensä: panokset 11.00, palautukset 4.27, tulos -6.73 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Panostus asteikolla 1-5 yksikköä ja kertoimet poimin Pinnaclelta vihjaamishetkellä.

Minikommentit


MattiN
Jäsen
Viestit: 318
Liittynyt: 10.02.2012, 15:53

Tuotto: -38.74 yks.

Palautus%: 96.27%

Panosten ka: 2.26 yks.

Vetoja: 459

Pisteitä: 84

Re: Sattumankauppaa

Viesti Kirjoittaja MattiN »

Vedonlyöntivihje: - Ligue 1 - Nice - Montpellier - peliaika päättynyt

kohde
Nice - Montpellier
veto
Nice -0.5
kerroin
2.780 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Osuma! +1.78 yks.

2-0


Vedonlyöntivihje: - Ligue 1 - Bordeaux - Bastia - peliaika päättynyt

kohde
Bordeaux - Bastia
veto
Bastia +0.5
kerroin
2.540 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Huti: -1.00 yks.

1-0


Vedonlyöntivihje: - Ligue 1 - Lyon - Marseille - peliaika päättynyt

kohde
Lyon - Marseille
veto
Lyon -0.5
kerroin
2.220 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Huti: -1.00 yks.

0-0


Vihjeet yhteensä: panokset 3.00, palautukset 2.78, tulos -0.22 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Panostus asteikolla 1-5 yksikköä ja kertoimet poimin Pinnaclelta vihjaamishetkellä.

Minikommentit


MattiN
Jäsen
Viestit: 318
Liittynyt: 10.02.2012, 15:53

Tuotto: -38.74 yks.

Palautus%: 96.27%

Panosten ka: 2.26 yks.

Vetoja: 459

Pisteitä: 84

Re: Sattumankauppaa

Viesti Kirjoittaja MattiN »

Syö vähän motivaatiota yrittää kerroinlaskentaa kun ottaa viikkoon 30 yksikköä plussaa ja sitten yhtenä kauniina päivänä 26 vedosta osuu 2, keskiarvokerroin jossain vähän kakkosen yläpuolella...

kai se vois huonomminkin mennä...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Panostus asteikolla 1-5 yksikköä ja kertoimet poimin Pinnaclelta vihjaamishetkellä.

Minikommentit


MattiN
Jäsen
Viestit: 318
Liittynyt: 10.02.2012, 15:53

Tuotto: -38.74 yks.

Palautus%: 96.27%

Panosten ka: 2.26 yks.

Vetoja: 459

Pisteitä: 84

Re: Sattumankauppaa

Viesti Kirjoittaja MattiN »

Kirjoitetaanpas tännekin välillä jotain.

Viikonloppu toistaiseksi mennyt julkisten vetojen osalta ihan ok, overall vähän heikommin. Oon selaillu vähän kirjanpitoa ja sen pohjalta pitäis nyt yrittää pudottaa huonoja vetoja pois. Oon niin koukussa naisten tenniksen live-vetoihin, että niistä en luovu vaikka hyvän alun jälkeen oon niihin jonkin verran kuoppaillutkin. Ranskaan en oo jaksanu perehtyä juurikaan enään viikkoihin kun tuntuu, ettei ole oikein aikaa eikä oikein mielenkiintoakaan. Voi olla että kokeilen sitä joskus toiste uusiks, mut toistaiseksi jätän sen kokonaan rauhaan. Kaikki vedonlyöntiin käytetty aika on mennyt nyt noiden tennis-vetojen lisäksi Englannin jalkapallon tilastointiin. Vois olla ihan paikallaan jos ottais ensi kauden tavoitteeksi raapustaa arvioita Valioliigaan ja mestaruussarjaan. Toisaalta taas kun järjellä miettii, niin onhan se nyt ihan itsensä kusettamista, jos väittää että jalkapalloarvioita voi tehdä ilman että katsoo pelejä. Eikä noita mestaruussarjan pelejä liiemmin ole tallennettavissa ellei live-streameja katso (saa toki vinkata jos tietää mistä niitä sais nauhalle, mikä kanavapaketti?).

Valioliigassa on nyt muutama joukkue jotka aiheuttaa päänvaivaa.

1. ManU. Ihan turha edes yrittää käyttää jakaumia tms. maalien odotusarvoihin ja voittamisen kulttuuri ei ole mikään myytti. ManU tulee iskemään tällä kaudella sarjataulukkoon sellaiset luvut, ettei pisteisiin/otteluiden tuloksiin perustuvissa voimaluvuissa asteikot riitä millään. Syynä tähän on leveä ja laadukas materiaali. Sir Alex on aina säästellyt joukkuetta ja peluuttanut "riittävää kokoonpanoa", mutta tällä kaudella se on ollut aikaisempaa helpompaa kun siihen "riittävään kokoonpanoon" on laittaa sellaisia kavereita jotka olis helposti avarin äijiä missä tahansa premierin joukkueessa. Yhtä kaikki, ongelma muodostuu siitä, että ManU:n peleihin pitäis pelata vastustajia tasoituksella, mutta yhtä ainutta ManU:a vastaan iskettyä vihjettä ette tule minulta saamaan 8--) .

2. Swansea. Oikea syöpäläinen arvioissani. Väkisin tulee annettua liian positiiviset odotukset tälle joukkueelle. Tänäkin viikonloppuna olis arviot riittänyt helposti Tottenhamille, mutta ei vaan pystynyt pelaan Swanseaa vastaan. Toisaalta en nähnyt ottelua ja voi olla, että oli ihan oikea ratkaisu jättää kohde väliin, vaikka voitto Tottenhamille nyt menikin. Mut ei se ollut nyt tämä yksi ottelu vaan yleisesti liian paljon tulee laitettua Swansealle pinnoja.

3. West Ham. Ei aiheuta mitään suurta päänsärkyä, mutta aliarvostettu joukkue minun papereissa. Tänä viikonloppuna osu arvio hyvin kohdalleen kun valkkasin West Hamin pelin katsottavaksi klo 17 alkavista peleistä. Viihdyttävä matsi kaiken kaikkiaan, mutta West Bromin backaaminen oli jälkikäteen viisasteltuna iso virhe.

4. QPR. En oo osannut antaa rispektiä vaikka on pitänyt. Joukkueen materiaali, valmentaja, motivaatio... oikeastaan kaikki yksittäiset tekijät joukkueen voimassa puoltaa voimaluvun kasvattamiseen, mutta kyllä se on tuntunut niin vaikealta, että toistaiseksi QPR on ollut vain vähän rupusakin yläpuolella, mutta nyt kuitenkin järjestelmäni on kalibroinut QPR:n ihan keskikastiin saakka. Mutta nämä pitäisi pystyä ennustamaan eikä lukemaan historiasta.

Ihan luottavaisin mielin tässä kuitenkin tullaan kauden loppu betsailemaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Panostus asteikolla 1-5 yksikköä ja kertoimet poimin Pinnaclelta vihjaamishetkellä.

Minikommentit


MattiN
Jäsen
Viestit: 318
Liittynyt: 10.02.2012, 15:53

Tuotto: -38.74 yks.

Palautus%: 96.27%

Panosten ka: 2.26 yks.

Vetoja: 459

Pisteitä: 84

Re: Sattumankauppaa

Viesti Kirjoittaja MattiN »

Kohta katkee kamelilta selkä. Yleensä ei vedot aiheuta minkäänlaisia tuntemuksia, mutta nyt pari viikkoa on suorastaan vituttanut kattoa lopputuloksia / seurata pelejä. Ei sillä että kuoppaa tulis, mut ku ei pääse ylöspäin. Tänään ensimmäinen takaisku koettiin kun Pinnacle oli lukossa kun en oo jaksanu varmentaa pankkikorttia (saakelin työlääksi tehty sekin jos ei omista tulostinta). Seuraava takaisku oli Kimin huono aika-ajosuoritus. Siitä selviydyttyä jalkapallovetoihin joissa Newcastle räppää maalin heti alkuun ja kohta perään Fulham ottaa heti punaisen kortin. Tämän jälkeen löin töllön kii ja lähdin purkaan kiukkua ulos lenkille. Nyt illalla ensimmäisenä kun avaan telkkarin ja alan suorittaan kanavasurffausta, niin eiköhän siellä ole BB:n homo-Niko kertomassa kuinka paljon sitä vituttaa muiden tähtösten naamat - ei PERKELE mikä tiltti!!! Kattois peiliin!

Hermolomaa nyt vaikka viikko näin alkuun, ei muuten jaksa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Panostus asteikolla 1-5 yksikköä ja kertoimet poimin Pinnaclelta vihjaamishetkellä.

Minikommentit

20.04.2013 21:04 <lammpa-1 v2.0> Paras purkaus pitkiin aikoihin :) Nicolle vielä :D

20.04.2013 21:14 <lammpa-1 v2.0> Nico-kommentin kohdalla meitsi tipahti totaalisesti :)


TuplaJallu
Avatar
Jäsen
Viestit: 2780
Liittynyt: 13.06.2008, 08:02

Tuotto: +29.15 yks.

Palautus%: 100.25%

Panosten ka: 5.92 yks.

Vetoja: 1951

Pisteitä: 3193

Re: Sattumankauppaa

Viesti Kirjoittaja TuplaJallu »

Ton jannun pitäis saada vapautus armeijasta ku se on ollu BB:ssa ja hyödyttänyt siten Suomen kansaa paljon enemmin tjsp. :peukku:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


MattiN
Jäsen
Viestit: 318
Liittynyt: 10.02.2012, 15:53

Tuotto: -38.74 yks.

Palautus%: 96.27%

Panosten ka: 2.26 yks.

Vetoja: 459

Pisteitä: 84

Re: Sattumankauppaa

Viesti Kirjoittaja MattiN »

Antaa Nikon olla (vai kirjoitetaanko se C:llä?). Henkilökohtaisesti koen melko rasittava persoonana, mut antaa kaikkien kukkien kukkia.

Tulipahan laitettua muutama WTA-ottelukin julkiseen seurantaan. Periaatteessa voisin jättää isojen miesten tennis-osion rauhaan ja heitellä betsivihjeet kahvilaan tai tänne blogiin, mutta puolustellaan tässä vähän päätöstä laittaa ne tuonne ammattilaisosioon.

Oon seurannu WTA-tennistä noin puolen vuoden ajan melko tiiviisti, mutta noi pre-match betsit oon tyytynyt lähinnä peesailemaan ja laittanut sitten live-vetoja omineen. Mulla on tän vuoden puolelta kasassa reilu 500 live-betsiä ja palautus tasapanoksin on vähän reilu 106 %. Se on mielestäni kova saavutus, koska olen pelannut paljon Unibetille missä on melko heikot kertoimet. Sit toisaalta toi 500 betsiä on melko vähän, koska betsejä tulee laitettua ottelun aikana toisinaan yli 20 per ottelu, heikoimmillaan viiden pintaan. Ja jottei kaikki olis niin ruusuista, niin huonoimmat putket on sattunut sinne kun rollit on ollu korkeimmillaan ja tämän vuoksi rahallisesti en ole paljoakaan hyötynyt.

Joka tapauksessa en ole WTA:n suhteen ihan kuutamolla, mutta en mä kyllä mihinkään tarkkoihin raja-arvoihin kykene. Lähinnä jonkinlainen tuntuma siitä mikä on iso ja mikä on pieni kerroin. Lisäks jonkinlainen kyky hahmottaa momentumin siirtymistä, mutta siitä ei pre-matcheissa ole juurikaan hyötyä.

WTA on monella tapaa mukava laji betsata. Silmänruokaa riittää ja kertoimet elää melko voimakkaasti, joka kertoo siitä että vastapuolella ei ole niin vahvaa markkinalinjaa vrt. esim. valioliiga/NBA/NHL/MLB. Toisin sanoen epävarmemmat linjat ja silloin siellä pitäisi olla myös helpommin valuee tarjolla. Lisäks WTA hakkaa esim. ATP:n mennen tullen kun murtoja tapahtuu paljon useammin, niin sitä myötä myös kertoimet on sellaisia, että niitä on mielenkiintoa pelata (kova kenttä ja ATP, niin vahvemman pelaajan ollessa syöttövuorossa kertoimet paremman pelaajan puolesta helposti jotain 1.20).

Eipä muuta tällä erää. Toivotaan, että Peterborough - Sheffield päättyy X2, niin nappaan vakiosta 11 oikein.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Panostus asteikolla 1-5 yksikköä ja kertoimet poimin Pinnaclelta vihjaamishetkellä.

Minikommentit

27.04.2013 20:42 <MattiN> ja viestin lähettämisestä 2 min kun Peterborough 1-0

27.04.2013 20:49 <MattiN> tulipa korjattu myös blogin otsikon kirjoitusvirhe joka on

27.04.2013 20:49 <MattiN> ärsyttänyt itseäni pitkän aikaa.


MattiN
Jäsen
Viestit: 318
Liittynyt: 10.02.2012, 15:53

Tuotto: -38.74 yks.

Palautus%: 96.27%

Panosten ka: 2.26 yks.

Vetoja: 459

Pisteitä: 84

Re: Sattuman kauppaa

Viesti Kirjoittaja MattiN »

Rupee pikku hiljaa pelottaan, että Rooney lähtee ManU:sta kesällä. Koska kyllä siellä nyt jokin klikkaa todella pahasti Rooneyn ja SAF:n välillä. Mestarien liigan kotipeli Realia vastaan -> ei avaukseen. Nyt 88. minuutilla vaihtoon kun joukkue hakee vielä täysillä voittomaalia. Rankkarit nyt luonnollisesti RvP:n vastuulla kun varmaankin kirjannut sen sopimuksessaan erillisenä pykälänä. Paljon pieniä juttuja ja muutenkin kyllä se varmasti Rooneya rupee kyrsiin kun aina hänen kustannuksellaan muut superstarat saa tehdä mitä haluaa. Rahaa Rooneyyn ei luulis olevan juuri muilla ku PSG:lla ja Realilla ja näistä vaihtoehdoista olis molempi pahempi. Saas nähdä kuin käy. On SAF ennenkin laittanut pelaajia pihalle jos kulissien takana on ollut jotain kismaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Panostus asteikolla 1-5 yksikköä ja kertoimet poimin Pinnaclelta vihjaamishetkellä.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin