Tänään on 28.03.2024, 17:24.

MLB 20.4.

Keskustelua jenkkilajeista. NHL, NBA, NFL, MLB...
Vastaa Viestiin
Noose
Jäsen
Viestit: 111
Liittynyt: 28.02.2003, 13:32
Pisteitä: 102

MLB 20.4.

Viesti Kirjoittaja Noose »

Giants - Padres 44% - 56% 2.27 1.79 @ Padres 2.230, oa 1.27
Indians - Royals 39% - 61% 2.56 1.64 @ Royals 1.920, oa 1.17

CWS - Yankees 62% - 38% 1.61 2.63 @ CWS 1.826, oa 1.13

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Soittakaa THE DARK LIEGE OF CHAOS IS UNLEASHED AT THE ENSORCELLED SHRINE OF A'ZURA-KAI (The Splendour of a Thousand Swords Gleaming Beneath the Blazon of the Hyperborean Empire Part II)!

Minikommentit


capu
Jäsen
Viestit: 365
Liittynyt: 27.08.2003, 14:46

Tuotto: -10.00 yks.

Palautus%: 0.00%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 1

Pisteitä: 22

Viesti Kirjoittaja capu »

Mistä ihmeestä San Diegolle noin suuret % saat?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


hitter
Jäsen
Viestit: 58
Liittynyt: 27.01.2003, 22:08
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Tampere

JOS jot vastausta MLB tieäjältä/tietäjiltä...

Viesti Kirjoittaja hitter »

Sattuipa sopivasti silmiin,kun itse juur kehittelen voimalukuja jos nyt niihin % ikinä edes päädyn.Pelasin itse eilen ja tois päivänä samat kohteet ja pari muuta!
Työtä MAX takana 100h.Siis pelien seurantaa, vähän tilastointia jne jne.En tiedä kun vasta aloitelen tätä hommaa mutta tuotto on ollut niin stanallista samaan aikaan, kun monen vuoden urakointi ESIM NHL sylkee niskaan,että en tiedä onko sit kyse ÄLYTTÖMÄSTÄ munkista.
Olen seuraillut ottelu pareja, kun "mun"mielestä toinen pääsee niskan päälle selkeästi ja vähän muutakin tukea löytyy niin vetoa ja -1.5 tai ML...En viitsi laittaa mitään tilastoja kun en o niitä tänne kirj. tuntuu vain siltä,et onko kyse munkista vai meneekö nää läpi kauden samaa "rataa" vetoajakin kertynyt jo lähemmäs 40 enkä näin o pärj ikinä missään...
Sulla tuntus olevan jotain tietoa ja sitä tarvisin esim mistä kaivaa tilastoja helposti esiin.Syöttäjistä,niiden merkityksestä ym vaikka mailis jollet tääl halua. Hieman voimalukujen painotuksista tai oikeastaan kaikesta!! voisin alkaa itsekin laittaa mun pelejä tänne tästä lähtien ja lykätä seurannan päälle niin nähdään kuin käy ennenkö % asti päästään jos ikinä...Ilman apua varsinkin HARD HARD, hieman eri asia kun futis tai jäkis ;-)
Jos joku kiinnostuu asiasta pätkän vertaa,kirjoitan ja keskustelen mielelläni LYHYEMÄSSÄ ja ymmärrettäväs MUODOSS!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


MarkusM
Jäsen
Viestit: 2187
Liittynyt: 23.03.2003, 16:54

Tuotto: -109.66 yks.

Palautus%: 95.74%

Panosten ka: 14.63 yks.

Vetoja: 176

Pisteitä: 76
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja MarkusM »

Olen seuraillut ottelu pareja, kun "mun"mielestä toinen pääsee niskan päälle selkeästi ja vähän muutakin tukea löytyy niin vetoa ja -1.5 tai ML...En viitsi laittaa mitään tilastoja kun en o niitä tänne kirj. tuntuu vain siltä,et onko kyse munkista vai meneekö nää läpi kauden samaa "rataa"
Mitä tarkoitat niskan päälle pääsemisellä? Ottelusarjan aikaisempia otteluita, joukkueiden aikaisempia kohtaamisia edellisillä kausilla vai syöttäjä vs joukkue tilastoja. Noista itse pistäisin painoa pääasiassa vain syöttäjä vs joukkue tilastoihin enkä tuohonkaan niin kovin paljoa. Tuosta läpi kauden samaa rataa menemisestä voisi sanoa että ei mene, syöttäjillä, pelaajilla ja joukkueilla on hyviä ja huonoja putkia eikä edes sarjan huonoimmat joukkueet(pl. Montreal) voi hävitä aina.
vetoajakin kertynyt jo lähemmäs 40
40 vetoa on vielä aikamoisen pieni otos kun kyseessä on baseball jossa pelejä on yli 2500 kaudessa. Mutta tietysti parempi tuokin kun ei mitään.
sitä tarvisin esim mistä kaivaa tilastoja helposti esiin.Syöttäjistä,niiden merkityksestä ym vaikka mailis jollet tääl halua. Hieman voimalukujen painotuksista tai oikeastaan kaikesta!!
Hieman laaja kysymyt mutta jos kerrot tarkemmin mitä haluat tietää niin täältä kyllä löytyy useita MLB:ta arvioivia jotka varmaan kertovat mielipiteitään.
voisin alkaa itsekin laittaa mun pelejä tänne tästä lähtien ja lykätä seurannan päälle niin nähdään kuin käy ennenkö % asti päästään jos ikinä
Pistä ihmeessä, näitä MLB arvioita ei ole koskaan ole liikaa eikä kannata huolehtia vaikka omat arviot poikkeaisivat muiden vastaavista.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin