Tänään on 28.03.2024, 16:12.

UFC

Yksilölajit, muut palloilulajit (salibandy, pesäpallo jne.), moottoriurheilu...
Vastaa Viestiin
Snaggle
Jäsen
Viestit: 760
Liittynyt: 13.01.2009, 15:27

Tuotto: +67.41 yks.

Palautus%: 111.16%

Panosten ka: 2.32 yks.

Vetoja: 260

Pisteitä: 144

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja Snaggle »

Mitä nyt Reemin twitteristä koittanut bongailla kuvia niin niistä nyt voisi aavistella ainakin että Alistaja saattaa olla vähän totuttua pienempi tässä matsisssa. Josko se sitten kertoo jotain kunnon kehittymisestä, en tiedä, nähdään jos niin pitkälle keritään. Toki tollanen määrä lihaa luiden päällä syö happea aivan helvetisti, se nyt on ihan selvä, mutta hyvällä tekniikalla pääsee yllättävän pitkälle vaikka kunto välillä pettäisikin. Mitä tohon iskunkestävyyteen tulee, niin ei se ehkä mikään Reemin vahvuus ole että voi napata nyrkkiä naamaan 150 kertaa matsissa ala Nelson, mutta aika paljon noi sen tyrmäystappiot raskaassa on koitunut siitä, kun on vapaaehtoisesti dyykkaillut noitten kovien osumien tielle ja tahtoisin sen miehen nähdä joka niin voi tehdä jonkun kärkipään 265 miehen kanssa ilman että polvet notkuu (ehkä joku Hunt korkeintaan mutta siinä nyt on miehellä pää peruskalliosta veistetty kyllä muutenkin).

Noin Bas Ruttenin kommentit Reemistä kannattaa sitten ottaa lähinnä hyvällä huumorilla, eivät meinaa Reemin kanssa ole enää kovin hyvissä väleissä. Bassin mukaan kun rahaa alko tulla enempi niin kusi nousi päähän ja eikä enää suostunut maksamaan valmentajilleen yhtä paljon jne., en nyt muista onko tohon tarinaan koskaan saatu Reemin puolta mutta Bas on aika monta kertaa julkisesti kyllä huudellut ton Reemin lasileuan perään ton jälkeen ;) .

Browne - Silva matsissa Brownehan loukkasi takareitensä ja matsi oli sen jälkeen käytännössä "taputtelua" vaille valmis, että tosta ei kannata sen isompia johtopäätöksiä vetää.

E: Ja tosiaan siinä mielessä Brownelle aika vaikea matsi, että jos Alistaja ottelee joka osa-alueella käyttäen niitä omia vahvuuksiaan, niin Brownella ei oikein ole tässä matsissa sellaista mukavuusaluetta jolle tän matsin voisi viedä. Pystyssä Reem on parempi, clinchissä Reem on parempi, painimalla tuskin saa matsia tonttiin ekojen erien aikana ja grapplingissäkin Reem on parempi. Kahteen vuoteen Browne nyt ei olekaan ekaa erää pitemmällä käynyt, että kuntopuolesta on aika vakea sanoa viimeaikaisten havaintojen pohjalta mitään, mutta vaikka lähdettäisiin siitä että se on parempi kun Reemillä, niin silti pitäisi joko voittaa ensimmäinen tai toinen erä tai vastaavasti tyrmätä Reem kolmannessa, ja vaikea noilla lähtökohdilla on antaa hirveesti pinnoja ja noilla kertoimilla pitäisi saada yli 35% Brownelle että peliä irtoisi. Vaikka Reem aika idioottimaisesti hävisikin ton Bigfoot matsin, niin suosittelen silti että muistin virkistykseksi käy vaikka tutustumassa vanhoihin fightmetric statseihin, ekan kahden erän osalta significant strikes landed Reemin hyväksi 49-7 kertoo jotain siihen nähden että noidenkin erien aikana otteli helvetin tyhmästi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


vertsi
Jäsen
Viestit: 69
Liittynyt: 27.01.2003, 21:24
Pisteitä: 6

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja vertsi »

Snaggle kirjoitti: Noin Bas Ruttenin kommentit Reemistä kannattaa sitten ottaa lähinnä hyvällä huumorilla, eivät meinaa Reemin kanssa ole enää kovin hyvissä väleissä. Bassin mukaan kun rahaa alko tulla enempi niin kusi nousi päähän ja eikä enää suostunut maksamaan valmentajilleen yhtä paljon jne., en nyt muista onko tohon tarinaan koskaan saatu Reemin puolta mutta Bas on aika monta kertaa julkisesti kyllä huudellut ton Reemin lasileuan perään ton jälkeen .
Tiedän kyllä tämän, herroilla meni sukset ristiin mutta Rutten tietenkin tuntee Reemin erittäin hyvin ja jotain perää Ruttenin jutuissa voi olla. Lasileuka väitteet on sitten monimutkaisempi asia, Reem ei ole luonnollinen hewari+paska kunto voi selittää jotain. Jos Nelsonia katsoo kun hän ottaa iskuja vastaan huomaa että hän on silti järjissään ja osaa suojautua hyvin /liikkua pois. Sehän se pointti on jos ensimmäisen hyvän osuman jälkeen ei pysty pelastautumaan tilanteesta sitä kai se lasileuka tarkoittaa, näin minä sen itse jotenkin ymmärrän. Toki se että vaikka Nelson on selviytynyt kovista iskuista ei tarkoita että hän olisi sitten matsin voittanut. Hän vain selvisi erät loppuun mutta hävisi.

Reemin vahvuus kuitenkin pystyssä taitaa olla enemmänkin polvet/potkut kun puhdas nyrkkeily. Vaikka onkin k1 mestari niin kyseessä on aivan eri laji kuin MMA. Cardiosta vielä se että Werdum matsissa hän kuitenkin jaksoi kolme erää eli siinä kunto oli ok. Mutta tämähän oli ennen hänen doping pannaa, vihjaan tällä Crocopin juttuihin että nyt kun on (oletettavasti) natuna niin ei olla niin hyvässä kunnossa.

http://uk.ufc.com/fighter/Alistair-Overeem
http://uk.ufc.com/fighter/Travis-Browne

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Blaah
Jäsen
Viestit: 1459
Liittynyt: 22.01.2008, 19:18

Tuotto: -28.41 yks.

Palautus%: 99.12%

Panosten ka: 1.37 yks.

Vetoja: 2364

Pisteitä: 236

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja Blaah »

vertsi kirjoitti:Toki Browne ei ole läheskään yhtä hyvä kuin Antonio Silva, Silvahan muistaakseni voitti hänet avauserässä.
Mielipiteitähän nämä tietenkin on yksittäisten otteluiden kohdalla ja itsekin taisin Brownea pelata tuossa matsissa, mikä voipi vähän vääristää omaa näkökulmaani, mutta... Browne rikkoi polvensa(?) reilun minuutin jälkeen sen verran hyvin, että ei esim. pystynyt lyömään kunnolla. Ja siihen loppui myös se steppaus, joka koomisuudestaan huolimatta esti Silvaa pääsemästä iholle. Itse en tuon matsin perusteella kyllä muuta aikaisempaa näkemystäni siitä, että noiden kahden ottelijan kohtaamisessa Browne on lähtökohtaisesti pieni suosikki. Koska läskien sarjassa on sen verran vähän osanottajia niin uskoisin, että tästä tanssiparista nähdään vielä uusinta. Pointti tässä on se, että mmatikka on sen verta vaikea laji, että on syytä pyrkiä purkamaan ne syyt miksi X voitti Y:n, eikä suoraan lukea tuloksia Sherdogista. Tää ei ole tarkoitettu vittuiluksi, mut toi yksittäinen lause hyppäsi jotenkin silmille ja mulle jäi sellainen kuva, että on vaan katottu tulokset.

Mitä tohon GSP vs Hendricks -matsiin tulee niin saan ihan kevyesti ainakin 75% Yrjölle. Videoiden katsominen on vielä hieman kesken asian tiimoilta, mut otin jo sen mitä sisään sai noilla hinnoilla. Hendricks on musta melkolailla pikkaisen parempi ja nopeampi versio Ellenbergistä ja se ei kyllä tule riittämään GSP:tä vastaan kovin usein. Täytyy ehkä raapustella omia mietteitä tänne jahka on enemmän aikaa ja videot katsottu. Toisaalta Snaggle tossa ne tärkeimmät pointit jo summasikin aika hyvin.

Vedonlyöntivihje: - Georges St-Pierre vs Johny Hendricks - peliaika päättynyt

kohde
Georges St-Pierre vs Johny Hendricks
veto
Georges St-Pierre
kerroin
1.480 (5Dimes)
panos
1 yks.

Osuma! +0.48 yks.



Tökkäänpä lusikkani tohon Hall vs Howard -matsiinkin ja totean heti kärkeen, että en tule pelaamaan ainakaan mitään suoria vetoja tohon näillä kertoimilla. Omissa papereissa toi on jotain 80 - 20 Uriahin suuntaan, eli tarjotut kertoimet on aikalailla kohdillaan mun mielestä. Howard tulee olemaan melkoinen kääpiö Hallin rinnalla punnituksessa, joten jos herraa meinaa pelata niin veikkaisin, että oikea aika on joskus sen jälkeen. Tuularit on myös varmaan nähneet Hallin hienot tyrmäykset, eivätkä ole kuulleetkaan Howardista, joten sekin painanee näitten junien pelaajien kanssa Hallin kertoimet laskuun viimeistään otteluiltana.
Tän matchupin tarkoitus on musta aivan selvästi rakentaa Hallin uraa. Otetaan kokenut, eikä ihan paskalla recordilla oleva ihan ok ottelija sarjaa alempaa, jonka ottelutyyli on turvallinen, mutta jolla on tarpeeksi kova pää ja osaaminen, että saadaan matsi näyttämään edes jotenkin reilulta. HOward on pystyssä pikkaisen paskempi ja hitaampi kuin Hall ja omaa helvetisti lyhyemmät kädet. Howard tuskin lähtee painilinjalle, vaikka juuri sillä saralla Hallin osaamisessa on suurimmat aukot, koska hänellä ei ole juuri mitään keinoa päästä iholle. JOS Hallin nuppi kestää niin vaikeaa tulee olemaan Howardilla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


vertsi
Jäsen
Viestit: 69
Liittynyt: 27.01.2003, 21:24
Pisteitä: 6

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja vertsi »

Blaah kirjoitti:Mielipiteitähän nämä tietenkin on yksittäisten otteluiden kohdalla ja itsekin taisin Brownea pelata tuossa matsissa, mikä voipi vähän vääristää omaa näkökulmaani, mutta... Browne rikkoi polvensa(?) reilun minuutin jälkeen sen verran hyvin, että ei esim. pystynyt lyömään kunnolla. Ja siihen loppui myös se steppaus, joka koomisuudestaan huolimatta esti Silvaa pääsemästä iholle. Itse en tuon matsin perusteella kyllä muuta aikaisempaa näkemystäni siitä, että noiden kahden ottelijan kohtaamisessa Browne on lähtökohtaisesti pieni suosikki. Koska läskien sarjassa on sen verran vähän osanottajia niin uskoisin, että tästä tanssiparista nähdään vielä uusinta. Pointti tässä on se, että mmatikka on sen verta vaikea laji, että on syytä pyrkiä purkamaan ne syyt miksi X voitti Y:n, eikä suoraan lukea tuloksia Sherdogista. Tää ei ole tarkoitettu vittuiluksi, mut toi yksittäinen lause hyppäsi jotenkin silmille ja mulle jäi sellainen kuva, että on vaan katottu tulokset.
Itse pelasin tähän Silvaa voittajaksi, kerrointa en muista mutta aika hyvä tais olla. Siis en mä nyt ottelijoita rankkaa sen perusteella että tilastot sanoo jotain vain aina kommenttini tulee siitä että olen nähnyt matseja. Mitä vitun järkeä on kommentoida jotain yksittäisiä lauseita ja vetää hirveitä johtopäätöksiä, siis wtf. Jätkä pelaa täällä jatkuvasti jotain idioottimaisia 1,30 betsejä missä ei ole siis mitään järkeä tai valueta. Ymmärrän jos harraste pohjalta betsejä tehdään niin mitä väliä niillä kertoimilla on, kännissä arvotaan omat pelit. Sähän olit harrastebetsari, arvaa kumpi mä olen

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


RuHo
Jäsen
Viestit: 569
Liittynyt: 24.11.2007, 13:42

Tuotto: +12.37 yks.

Palautus%: 106.41%

Panosten ka: 2.76 yks.

Vetoja: 70

Pisteitä: 61

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja RuHo »

Mitä Reemiin ja Browneen tulee:


Travis Browne ei itsekään mikään cardiokone ole. Tahti kyllä hidastuu huomattavasti, ja vaikeahan sitä on kai vuosien takaa käydyistä otteluista mitään mullistavaa sanoa, mutta esim. Browne-Kongo oli kyllä sellaista huttua että tuskin tässä pitkänmatkanjuoksijaa nähdään kummassakaan kulmauksessa. Sama näkyi Broughton-ottelussa. Cardio lienee astetta parempi kuin Overeemilla, mutta mikään Velasquez Browne ei ole. Melkein yhtä harvoin poistutaan erästä yksi kuin Overeem, ja yhtä kauheaa katsottavaa se on ollut. Sehän tässä matsissa kai pääasiassa ratkaisee. Tuskin kukaan Brownea saa paremmaksi vapaaottelijaksi mitenkään muuten kuin kuntopuolella (ja ehkä otteluälyn/pään)?

Enkä kyllä lähtisi käsi raamatulla vannomaan kenenkään steroidinkäyttöasioista. Uskooko joku oikeasti että Overeem ei ota mömmöjä enää ollenkaan, ja uskooko joku että Browne ei purkilla ole käynyt? Mun mielestä se kuulostaa vähän oudolta että puhutaan kuinka Overeem väsähtää kun ei ole enää roinissaan. Eiköhän tuollainen yli 120-kiloinen lähes rasvaton möykky ihan tarpeeksi vedä paskaa kusitestin tuloksista riippumatta, ja enemmänhän se käsittääkseni kuntopuolta rokottaa jos käyttääkin. Tietty en lääkäri ole. Uskoisin kyllä että siinä on paljon muita asioita jotka vaikuttavat Overeemiin cardioon.

Veritankatahan sen pitäisi, ehkä suomen hiihtomaajoukkueella olisi tietotaitoa nyt myytävänä :mrgreen:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


RuHo
Jäsen
Viestit: 569
Liittynyt: 24.11.2007, 13:42

Tuotto: +12.37 yks.

Palautus%: 106.41%

Panosten ka: 2.76 yks.

Vetoja: 70

Pisteitä: 61

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja RuHo »

vertsi kirjoitti:
Itse pelasin tähän Silvaa voittajaksi, kerrointa en muista mutta aika hyvä tais olla. Siis en mä nyt ottelijoita rankkaa sen perusteella että tilastot sanoo jotain vain aina kommenttini tulee siitä että olen nähnyt matseja. Mitä vitun järkeä on kommentoida jotain yksittäisiä lauseita ja vetää hirveitä johtopäätöksiä, siis wtf. Jätkä pelaa täällä jatkuvasti jotain idioottimaisia 1,30 betsejä missä ei ole siis mitään järkeä tai valueta. Ymmärrän jos harraste pohjalta betsejä tehdään niin mitä väliä niillä kertoimilla on, kännissä arvotaan omat pelit. Sähän olit harrastebetsari, arvaa kumpi mä olen
Asiaahan Blaah puhui. Kyllä mulla täällä seurannassakin on Bigfoot pelattuna Brownea vastaan ja veto osui, mutta kyllähän se ottelu käytännössä siihen ratkesi että Browne rikkoi kinttunsa. Pelaisin luultavasti Bigfootia samassa otteluparissa uudestaankin, mutta vaikea mun tuosta matsista on mitään arvioitavaa löytää.

Eikä se kai minun asia ole kuka peesaa ketäkin ja mitä vetoja vetää, mutta Blaahilla on seuranta käytössä. En pahalla tarkoita, mutta mun mielestä on vähän outoa että arvostellaan toisten vetoja ja betsausta jos ei omia tarjota.

e: eikä näitä(kään) asioita kannata kai ottaa henkilökohtaisesti :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Snaggle
Jäsen
Viestit: 760
Liittynyt: 13.01.2009, 15:27

Tuotto: +67.41 yks.

Palautus%: 111.16%

Panosten ka: 2.32 yks.

Vetoja: 260

Pisteitä: 144

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja Snaggle »

Jos Reemiä ei luokittele luonnolliseksi hevariksi niin aika kapeaksi kyllä käy toi luonnollisten hevarien lista. Otteli uransa alussa 205:sena joo, mutta normipaino oli kyllä jo sillon merkittävästi enempi. Pituutta löytyy yhtä paljon kun esim JDS:ltä, ja eiköhän toi luustokin ihan ison pojan mitoissa ole kun ei jatkuvasti ole telakalla tossa kunnossa.

Ja en usko että hirveen moni kärkiHW natuna vetelee, sillä treenivoluumilla mitä noi jätkät vetää niin kroppaa on sen verta kovilla että vähän jotain kaurapuuroa kummempaa polttoainetta tarvitaan että pysyvät kunnossa vuoden ympäri. Ammattilaisurheilusta ja dopingista löytyy ylipäätään kyllä aika reilusti spekulointia internetistä jos kiinnostaa, vaikka noi ottelijat testataan ennen matsia niin treenicampilla voi silti kuuritella aika huoletta kunhan syklittelee siten että aineita ei enää kusessa ole kun sitä kusta tarvitaan. Harva noista varmaan ihan samoja mömmöjä vetää kun ammattibodarit, tai samoista syistä, mutta esim normijantteria kovemmat testo-tasot auttaa esim. palautumisen kanssa mikä helpottaa sen jumpan vetämistä ja kuntopyörän polkemista snorkkeli päässä sillon kun amatöörit venyttelee ja syö muroja.

Kyllähän Reem ilman muuta erottuu joukosta noilla polvilla, potkuilla ja ylipäätänsä tolla clinchityöskentelyllään, mutta kyllä sillä on ihan nyrkkeilynkin puolelta näppäröitä tekniikoita arsenaalissaan ihan siinä missä jollain JDS:läkin. Pikkuhanskoilla sen muksimisen ei toki aina tarvii olla teknisesti niin hienoa kun vahinkoa saa aikaan helpomminkin, mutta kyllä toi Reemin pysty on teknisesti aika monella osa-alueella parempaa kun 265 sarjan muilla kärkinimillä, sen verran duunia aiheen parissa on kuitenkin tehty noitten K1 matsien tiimoilta. Pystyottelu porkunyrkkeilyssä potkunyrkkeilyn kärkinimiä vastaan vaatii kuitenkin aika paljon leveämpää ja terävämpää arsenaalia kun mitä vaparissa menestymiseen tarvitaan.

Ihan noin mielenkiinnosta, kun puhutaan harrastepohjalta betsailusta, niin moniko täällä itse vetää tätä ammattimielessä tai tuntee jonkun joku elättää itsensä lyömällä vetoa vaparista? Jotenkin tuntuu aika hankalalta uralta sikäli että taitaa olla vähän hankala saada mitään hurjaa liikevaihtoa aikaiseksi pelkästään UFC:n maincardeilta ja aika tasaisesti pitäisi löytää kyllä useampia kohteita pelattavaksi joka eventistä että saisi edes rollin kierrätettyä kerran tai pari vuodessa ammatilaisuutta vaativan kassanhallinnan puitteissa.

Mielipiteitä näistä nyrkkikarkeloistahan on aina yhtä monta kun perseenreikiä, ja ite ainakin tykkään jos joku on välillä jostakin asiasta eri mieltäkin niin saadaan jotain keskusteluakin aikaseksi. Itse ainakin monesti teen niin että kun jotain pelattavaa löydän, niin lyön sitä eka itse vähän köykäisemmin ja sitten tuon täällä mielipiteeni julki ja jos saan niille vahvistusta niin lyön lisää tai vastaavasti jos täällä kaikki on eri mieltä niin kattelen ehkä vähän tarkemmalla valolla samaa matsia uusiksi ennen kun ainakaan heitän lisää rahaa pottiin. Sikäli kun ite pelaan kaiken niin kun seurantaan kirjoittelen, niin itelle on ainakin paljon tärkeämpää se, että seuranta näyttää vihreätä kun se että täällä muut taputtelee selkään ja ylistää mun tietämystä, mielummin toisin päin jos sillä tavalla vaikka saisi tehtyä vähän parempaa tulosta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


norssi
Jäsen
Viestit: 160
Liittynyt: 07.03.2004, 18:33

Tuotto: +15.70 yks.

Palautus%: 119.50%

Panosten ka: 7.32 yks.

Vetoja: 11

Pisteitä: 27
Paikkakunta: Turku

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja norssi »

Mitä mieltä olette tuosta Jones - Gustafsson -ottelusta? Itse en seuraa lajia ollenkaan, mutta vedonlyöntiin vihkiytymätön UFC:ta paljon katsova sekä vapaaottelua itse harrastava ystäväni kyseli minulta, että voinko katsoa parhaat kertoimet ko. matsiin. Kerroin, että Gustafssonista saa 5.75 ja siitähän mies innostui. Kommentit vedon puolesta olivat seuraavanlaisia:

"toi jones on hallitseva
mut se on pyöritelly semipaisteja tässä ny
gustafsson eka joka on samaa kokoluokkaa
hall on hypetetty
kerroin liian matala
se on näyttävä pystys mut aika klovni ku menee painiks"

Riittääkö tuo teille peliin?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Blaah
Jäsen
Viestit: 1459
Liittynyt: 22.01.2008, 19:18

Tuotto: -28.41 yks.

Palautus%: 99.12%

Panosten ka: 1.37 yks.

Vetoja: 2364

Pisteitä: 236

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja Blaah »

Voipi toki olla meikäläisen ulosannissakin vikaa, mutta en ihan heti ymmärrä mistä noin pahasti hermostuit.
vertsi kirjoitti:Toki Browne ei ole läheskään yhtä hyvä kuin Antonio Silva, Silvahan muistaakseni voitti hänet avauserässä.
Jos luet ton lauseen itse uudestaan niin ymmärrät ehkä mistä mulle tuli kuva, ettei kaikkia otteluun liittyviä seikkoja ole tsekattu/tai ne ei ole tuoreessa muistissa. Itelläni on ainakin sen verran löyhä pää, että en minä kaikkia otteluita muista ja monesti sellaisetkin, jotka olen muistavinani ovatkin kulkeneet vähän eritavalla kuin tuli muistettua; sen takia tulee noita samoja vanhoja matseja kateltua aina uudestaan ennen vetoja. Siitä onko Silva parempi kuin Browne me voidaan väitellä tällä foorumilla vaikka kuinka paljon ja valmista ei tule, mutta siitä väittelystä ja muiden perustelluista mielipiteistä voi varmasti jokainen oppia paljon; se kai vähän tälläisten foorumien ideakin on :wink: .
Blaah kirjoitti:Tää ei ole tarkoitettu vittuiluksi, mut toi yksittäinen lause hyppäsi jotenkin silmille ja mulle jäi sellainen kuva, että on vaan katottu tulokset.
Laitoin ton ylläolevan disclaimerin juuri siksi, ettei niitä palkokasveja tarvitsisi vetää sinne hengityselimistöön, mikäli oletkin tehnyt kotiläksysi kunnolla ja sinulla on selvä kuva siitä niistä syistä miksi Silva on parempi kuin Browne. Ja itseasiassa koko homman pointti oli se, että olisi kiva kuulla miten sinä näet voimasuhteet tossa matsissa ja miten nämä heijastuu tähän Roidereem -matsiin.
Myönnän toki itsekin, että olen laukonut näitä yksinkertaistuksia kuten "ottelija X on vaan parempi kuin Y." Mutta tossa kyseissä matsissa kun on tuollainen yksi pieni detalji mikä tapahtuu ehkä pari kertaa sadasta, joka muutti koko ottelun luonteen niin tällaiset yksinkertaistukset on aika vaarallisia, varsinkin kun niillä perustellaan näkemystä aivan toiseen otteluun.
vertsi kirjoitti:Jätkä pelaa täällä jatkuvasti jotain idioottimaisia 1,30 betsejä missä ei ole siis mitään järkeä tai valueta. Ymmärrän jos harraste pohjalta betsejä tehdään niin mitä väliä niillä kertoimilla on, kännissä arvotaan omat pelit. Sähän olit harrastebetsari, arvaa kumpi mä olen
Olet varmaan sitten ammattilaisbetsari kun asian noin esität. Harrastuksenahan mä näitä sisään laittelen, mutta ei se sentään tarkoita sitä, ettei kertoimilla olisi mulle väliä. Aina mulla on omat prosenttiarviot näistä kinkereistä ja niiden mukaan myös pelaan. Se on tietenkin sitten eri juttu kuinka kohdallaan meikäläisen arvontakoneen prossat on ja siksi mä niitä aina välillä noihin sepustuksiini laitankin, että toiset kommentoisi ja saisi mielellään sitä rakentavaa kritiikkiä.
Sen verran aikaa duunissa (=ei huvita hommat), että tulipahan tehtyä mullistavaa tilastollista analyysiä kaikista YK:lle seurantaan vihjatuista vedoista. Niitä muita en jaksa ruveta kaivamaan.
258 vetoa,
joista 16 on pelattu alle 1,4 kertoimella = 6%
Keskiarvokerroin on 2,4 ja mediaani 1,952
Aika 50 -50 vetojahan noi musta näyttää pääasiassa olevan.
Snaggle kirjoitti:Ihan noin mielenkiinnosta, kun puhutaan harrastepohjalta betsailusta, niin moniko täällä itse vetää tätä ammattimielessä tai tuntee jonkun joku elättää itsensä lyömällä vetoa vaparista? Jotenkin tuntuu aika hankalalta uralta sikäli että taitaa olla vähän hankala saada mitään hurjaa liikevaihtoa aikaiseksi pelkästään UFC:n maincardeilta ja aika tasaisesti pitäisi löytää kyllä useampia kohteita pelattavaksi joka eventistä että saisi edes rollin kierrätettyä kerran tai pari vuodessa ammatilaisuutta vaativan kassanhallinnan puitteissa.
En oikein usko, että pelkästään vaparivedonlyönnillä vois itseään ainakaan Suomessa elättää. Noihin UFC:n pääkortin otteluihin taitaa saada pinnyllä sen 5000$ laaki sisään, ja näissä Bellatoreissa tais olla jotain 1000$(?). Propsit 5Dimesilla on ainakin 250$ tai 500$. Saahan noita tietenkin lyödä useamman kerran ja parilla eri bookkerilla + livet, mutta tosiaan vaikeelta vaikuttais saada sisään tarpeeksi vuoden aikana, että pärjäis; tai ainakin pitäis tehdä töitä ihan ammattimaisesti :P .
En tosiaan itse tunne ketään kuka vaparipetseillä itseään elättäisi. Toisaalta en kyllä tunne ketään, joka itseään elättäis yhtään millään vedonlyönnillä. Itseasiassa en tunne ketään, joka edes vetelisi vetoja yhtään ryppyotsaisemmin tai yhtään tieteellisemmällä tyylillä kuin: "Klubi ompi parempi ku Inter; siispä vedän Klubia".

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


RuHo
Jäsen
Viestit: 569
Liittynyt: 24.11.2007, 13:42

Tuotto: +12.37 yks.

Palautus%: 106.41%

Panosten ka: 2.76 yks.

Vetoja: 70

Pisteitä: 61

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja RuHo »

norssi kirjoitti:Mitä mieltä olette tuosta Jones - Gustafsson -ottelusta? Itse en seuraa lajia ollenkaan, mutta vedonlyöntiin vihkiytymätön UFC:ta paljon katsova sekä vapaaottelua itse harrastava ystäväni kyseli minulta, että voinko katsoa parhaat kertoimet ko. matsiin. Kerroin, että Gustafssonista saa 5.75 ja siitähän mies innostui. Kommentit vedon puolesta olivat seuraavanlaisia:

"toi jones on hallitseva
mut se on pyöritelly semipaisteja tässä ny
gustafsson eka joka on samaa kokoluokkaa
hall on hypetetty
kerroin liian matala
se on näyttävä pystys mut aika klovni ku menee painiks"

Riittääkö tuo teille peliin?
No, ei millään pahalla mutta kyllä sun kaverisi nyt vähän värittelee tarinoita :lol:
Hyvä pointti kyllä tuo kokoluokka, se on paikkaansapitävä juttu.

En kyllä oikein muilta osin ymmärrä, etenkään tuota "semipaisti"-ideaa. Viimeiset kaksi matsia (Sonnen ja Belfort) ovat hieman olleet laadultaan heikompia (lähinnä kai sen takia että nämä loukkaantumiset ja krumeluurit ovat mitä ovat), mutta kyllä muilta osin Jones on LHW:n parhaimmistoa vastaan otellut, ja dominoivasti. Davis ja Henderson taitavat olla Gussen lisäksi ainoat tosi kovat UFC-tekijät jotka eivät vielä ole kuokkaansa Jonesilta saaneet, ja Hendersonin kohdalla polvivammat estivät ottelun ja totta puhuen Hendo alkaa olla liian vanha tähän hommaan. Ehkä myös Mousasi on sellainen nimi joka otteluun kelpaisi, mutta sekin on aikalailla haastajan hakemista jo. No kuitenkin, pointti on se että kyllä Jones on laatua kohdannut.

Mitä itse vedonlyöntiin tulee, en ihan ensimmäisenä olisi kyllä Gustafssonille rahaa laittamassa. Jones on aika dominoivasti hoitanut kaikki matsinsa ja en kyllä tästä näe poikkeusta tulevan. Ainoa "etu" mikä Gussella on, on juuri tuo tasareach ja ei sekään etu sinänsä ole. Pystymatsi saattaa siis olla tasaisempaa tässä otteluparissa (vaikka itse uskon että Jones on tässäkin kyvykkäämpi), mutta muilta osin Jones vaan on paljon paljon parempi. Gusse kun ei varsinaisesti sellainen tyrmäyslyöjäkään ole, niin vaikea sitä on edes se 15% näin näppituntumalta antaa, kun ottaa huomioon että Jones luultavasti riepottelee Gussea mattoon aika suurella prosentilla. Ainoan oikeasti mahdollisen mahdollisuuden Gustaffsonin voittoon näen viisieräisenä päätöksenä, ja sille en kyllä kovin suurta todennäköisyyttä laskisi.

Itse pelasin u2,5 tähän. Täytyy kyllä myöntää että en ihan ensimmäisenä olisi sitäkään suosittelemassa. Näin fanina kyllä toivon Gussen voittoa, jos totta puhutaan. Kovin todennäköisenä en sitä kyllä pidä ja kerroin on kyllä mun mielestä täysin kohdallaan. Itselleni tätä vetoa perustelin lähinnä sillä että Gustafsson on matossa aika paljon jäljessä ja ainoa tappio tuli Davisille juuri sitä kautta. Jones ei ehkä yhtä lipevä subbaaja ole, mutta vienee Gustaffsonin mattoon halutessaan. Jonesin GNP on todella ilkeää.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Snaggle
Jäsen
Viestit: 760
Liittynyt: 13.01.2009, 15:27

Tuotto: +67.41 yks.

Palautus%: 111.16%

Panosten ka: 2.32 yks.

Vetoja: 260

Pisteitä: 144

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja Snaggle »

Lähinnä veikkaan että toi Gussen reachi tulee näkymään JBJ:n treeneissä Jacksonin leirissä siten että pystyottelu on mallia lenkkiä ja vitusti jabia. Eli suomeksi JBJ pystynee aika helposti viemään pystyä rikkomalla Gustafssonin rytmiä jabilla ja työntöpotkuilla etujalkaan, lähietäisyydellä sitten totuttua kyynerpäätä tai sitten vaan clinchiin, hurrista ote ja pää edellä mattoon, minkä jälkeen sitten sitä kyynärpäätä. Aika sarjan kärkinimiä vastaan Bones on kyllä otellut (pl. Chael P), eikä Gussella imo mitään uutta ole tarjota pl. muutama sentti enempi ulottuvuutta. En saa yli 15% Gusselle oikein millään.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Jii
Jäsen
Viestit: 935
Liittynyt: 25.01.2004, 14:18

Tuotto: +374.56 yks.

Palautus%: 108.27%

Panosten ka: 5.47 yks.

Vetoja: 828

Pisteitä: 1300

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja Jii »

Vedonlyöntivihje: - Lauzon-Johnson - peliaika päättynyt

kohde
Lauzon-Johnson
veto
Lauzon
kerroin
1.465 (Pinny)
panos
10 yks.

Huti: -10.00 yks.


Minä oon tästä tällä alasivulla viihtyvästä kapeasta porukasta se joka eniten uskoo noihin TUF-miehiin. Tässä kumminkin haroo pahasti vastaan. Johnsson ei ole esittänyt oikein mitään. Lauzon otti kunnon turpakäräjät Milleriä vastaan, mutta siitäkin selvisi ja lopussa oli vielä hyvä lukkopaikka ottaa ansaitsematon voitto. Tässä vastustajan taso kumminkin laskee rajusti. Omat bookkerit ei tarjoa tähän erikoisvetoja. Ehkä Johnsson mattoon joutuu jossain välissä pyrkimään, jossa Lauzon todella vaarallinen. Ei mitään järkeviä psyykkeja tähän osaa sanoa. Omissa papereissa aivan eri kaliiberin ottelijat tähän otettu. Lauzon SUB/DEC on kyllä kertoimeen nähden ihan tarpeeksi lähellä. Toki saa tyrmätäkkin.

Reemin kertoimet (onneksi) laskeneet. Vieläkin vois Reemille pistää, mutta MuTu haraa niin pahasti vastaan, että parempi passata.

Sonnenin kertoimet kävi alhalla, mut nyt sais jo parempaa mitä earlyna tuli otettua. Sen verta paksusti kumminkin jo vedettynä, ettei enään lisäbetsejä. Noilla +1,8 kertoimilla ja omilla arvioilla aivan loistokohde.

Hall Decission myös harkinnassa (Uni/PAF) 3,25. Jotenkin varovaisesti TUF-finaalissa Hall otteli. Pysty kumminkin sitä edeltävissä otteluissa todella hyvän näköistä. Pystyssä mentänee, ja siellä en yllätykseen jaksa uskoa. Ehkä DEC-veto ja T/KO omat pois varmistuksella tulee laitettua. SUBia hankala nähdä tässä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Snaggle
Jäsen
Viestit: 760
Liittynyt: 13.01.2009, 15:27

Tuotto: +67.41 yks.

Palautus%: 111.16%

Panosten ka: 2.32 yks.

Vetoja: 260

Pisteitä: 144

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja Snaggle »

Otetaan vähän vastapalloon tolle Howard vedolle tota Hallin dec.

Vedonlyöntivihje: - Hall - Howard - peliaika päättynyt

kohde
Hall - Howard
veto
Hall decision
kerroin
3.250 (Unibet)
panos
0.5 yks.

Huti: -0.50 yks.

Howard SD


Eli suunnilleen omat takas jos osuu, Howardilla on kova pää ja Hall ehkä jännäilee isoja areenoita.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Snaggle
Jäsen
Viestit: 760
Liittynyt: 13.01.2009, 15:27

Tuotto: +67.41 yks.

Palautus%: 111.16%

Panosten ka: 2.32 yks.

Vetoja: 260

Pisteitä: 144

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja Snaggle »

Sonnen aika kovassa nousussa kyllä, pudonneeko jopa tasabookiksi ennen otteluiltaa, jää nähtäväksi. Pakko kai tohon on kohta heittää lisää jos vielä nousee...

Lisäksi toi edellä mainittu Lauzon harkinnassa ja Pyleä on kanssa mietitty. Brownilla on kova hypejuna taas perässään mutta Pylellä on kova leuka ja veikkaisin että Brownin etu pystyssä on pienempi kun Pylen etu tontissa. Se että lähteekö matsi tonttiin millä prosentilla on eri asia ja kertoimet ei toki päätä huimaa vielä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Blaah
Jäsen
Viestit: 1459
Liittynyt: 22.01.2008, 19:18

Tuotto: -28.41 yks.

Palautus%: 99.12%

Panosten ka: 1.37 yks.

Vetoja: 2364

Pisteitä: 236

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja Blaah »

Jäi hieman paskan maku suuhun kun kuunteli Sonnenin selityksiä conference callissa. Jotenkin kuulosti siltä, että ukko pohjustaa omaa tappiotaan. Veikkaisin, että toi on saattanut vaikuttaa noihin kertoimiinkin.
Täytyy ehkä varmistella omaa vetoa Rua by (T)KO -betsillä.

EDIT: Pyle on mullakin mietinnässä, mutta siinäkin on näitä mentaalipuolen kysymyksiä ilmassa; Pyle sai just kersan ja ei ilmeisesti muutenkaan ollut hirveän innoissaan ottamaan tätä matsia.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


RuHo
Jäsen
Viestit: 569
Liittynyt: 24.11.2007, 13:42

Tuotto: +12.37 yks.

Palautus%: 106.41%

Panosten ka: 2.76 yks.

Vetoja: 70

Pisteitä: 61

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja RuHo »

Vedonlyöntivihje: - Faber - Alcantara - peliaika päättynyt

kohde
Faber - Alcantara
veto
Faber
kerroin
1.400 (Pinnacle)
panos
4 yks.

Osuma! +1.60 yks.


Vedonlyöntivihje: - Faber - Alcantara - peliaika päättynyt

kohde
Faber - Alcantara
veto
fight goes to decision
kerroin
1.800 (5dimes)
panos
3 yks.

Osuma! +2.40 yks.


Tylsähkö ottelu, ja lienee täysimittainen rutiinipäätös Faberille.

Vihjeet yhteensä: panokset 7.00, palautukset 11.00, tulos +4.00 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


RuHo
Jäsen
Viestit: 569
Liittynyt: 24.11.2007, 13:42

Tuotto: +12.37 yks.

Palautus%: 106.41%

Panosten ka: 2.76 yks.

Vetoja: 70

Pisteitä: 61

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja RuHo »

Blaah kirjoitti:Jäi hieman paskan maku suuhun kun kuunteli Sonnenin selityksiä conference callissa. Jotenkin kuulosti siltä, että ukko pohjustaa omaa tappiotaan. Veikkaisin, että toi on saattanut vaikuttaa noihin kertoimiinkin.
Täytyy ehkä varmistella omaa vetoa Rua by (T)KO -betsillä.

EDIT: Pyle on mullakin mietinnässä, mutta siinäkin on näitä mentaalipuolen kysymyksiä ilmassa; Pyle sai just kersan ja ei ilmeisesti muutenkaan ollut hirveän innoissaan ottamaan tätä matsia.
En tiedä tuleeko kummemmin panostettua Brown-Pyleen, mutta mun mielestä on hyvä kuitenkin huomioida että Brown on parantanut otteitaan lähiaikoina. Pyle taas on jo 38 eikä sen kummempia muutoksia ole esittänyt.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Snaggle
Jäsen
Viestit: 760
Liittynyt: 13.01.2009, 15:27

Tuotto: +67.41 yks.

Palautus%: 111.16%

Panosten ka: 2.32 yks.

Vetoja: 260

Pisteitä: 144

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja Snaggle »

RuHo kirjoitti:
Blaah kirjoitti:Jäi hieman paskan maku suuhun kun kuunteli Sonnenin selityksiä conference callissa. Jotenkin kuulosti siltä, että ukko pohjustaa omaa tappiotaan. Veikkaisin, että toi on saattanut vaikuttaa noihin kertoimiinkin.
Täytyy ehkä varmistella omaa vetoa Rua by (T)KO -betsillä.

EDIT: Pyle on mullakin mietinnässä, mutta siinäkin on näitä mentaalipuolen kysymyksiä ilmassa; Pyle sai just kersan ja ei ilmeisesti muutenkaan ollut hirveän innoissaan ottamaan tätä matsia.
En tiedä tuleeko kummemmin panostettua Brown-Pyleen, mutta mun mielestä on hyvä kuitenkin huomioida että Brown on parantanut otteitaan lähiaikoina. Pyle taas on jo 38 eikä sen kummempia muutoksia ole esittänyt.
Totta toki tuokin, mutta kun tuota Brownin viimeisintä striikkiä alkaa purkaa niin ei tuolta mitään huimia nimiä oikeasti löydy, Rogania käy vähän ehkä liikaa kiittäminen tosta viimeaikaisesta hypejunasta. Tai itse en ainakaan muista noissa Brownen viimeisimmissä matseissa hirveesti sellaista nähneeni mikä oikeasti vakuuttaisi kun vastustajien tason huomioi. Samalla noi subit on ollu Brownen akilleen kantapää jo pitempään, enkä muista ainakaan suoralta kädeltä onko tota puolta hirveesti päästy viimeaikoina näkemään, mutta en lähde tästä kyllä mitään elimiäni panttaamaan vedon takeeksi kun suht paljon Immortali kuitenkin undercardilla otellut eikä ole välttämättä aina omaan silmään sattunut. Sikäli Pylelle aika mukava matsi jos onnistuu Brownen lopettamaan, ura kuitenkin alkaa väkisin kohta olla ohi ja tässä ihan ok ponnahduslauta isompiin matseihin. Katellaan mitä näistä jätkistä saa irti punnitusten jälkeen ja otetaan sitten kiinni jos kertoimet elää suotuisasti ja tähdet osuu kohdilleen jne.

Vedonlyöntivihje: - Lauzon - Johnson - peliaika päättynyt

kohde
Lauzon - Johnson
veto
Lauzon
kerroin
1.457 (Pinnacle)
panos
2.5 yks.

Huti: -2.50 yks.

Johnson UD



Otetaan nyt pienellä kiinni. Sikäli Johnsonilla on avaimet tän matsin voittamiseen ok TDD:llä ja ok boksauksella, mutta jos JLau tän jossain välissä saa tonttiin (niin kun varmaan saakin) niin etu siellä on paljon merkittävämpi kun mitä se ehkä pystyssä on Johnsonin hyväksi. Subi propeissa kertoimet nyt ei paljon extraa anna, että mennään suoralla, mutta kyllähän tässä on aika selvät eväät JLaulla kääriä ylimääräiset rahat taskuun Subi bonareilla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Snaggle
Jäsen
Viestit: 760
Liittynyt: 13.01.2009, 15:27

Tuotto: +67.41 yks.

Palautus%: 111.16%

Panosten ka: 2.32 yks.

Vetoja: 260

Pisteitä: 144

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja Snaggle »

Pistetääs sitten noin niinkun viihdearvon vuoksi kanssa pari longshottia vetämään. Niin pienillä oddseilla eikä edes millään giganttisilla valueilla niin pistetään ihan minipanoksellakin.

Vedonlyöntivihje: - KO of the Night (FN26) - peliaika päättynyt

kohde
KO of the Night (FN26)
veto
Overeem
kerroin
6.000 (Ladbrokes)
panos
0.5 yks.

Huti: -0.50 yks.

Browne & Brown


Isoin poika kortilla, eniten ruutia tarjota kaikilla 8 raajalla :) .

Vedonlyöntivihje: - KO of the Night (FN26) - peliaika päättynyt

kohde
KO of the Night (FN26)
veto
Hall
kerroin
11.000 (Ladbrokes)
panos
0.25 yks.

Huti: -0.25 yks.

Browne & Brown


Jos Hall sen tyrmäyksen kaivaa kaikista arvioista huolimatta niin jätkä on just niitä kavereita joita UFC haluaa rakentaa ja bonari tuo aina lisää näkyvyyttä+Hallilta löytyy vähän säväyttävämpiäkin temppuja repertuaarista.

Vedonlyöntivihje: - KO of the Night (FN26) - peliaika päättynyt

kohde
KO of the Night (FN26)
veto
Brown
kerroin
10.000 (Ladbrokes)
panos
0.25 yks.

Puoliksi osuma! +1.13 yks.

Browne & Brown


Samalla idealla eli vaikka en jätkän oddseista muuten tykkääkään yhtä paljon kun bookkerit niin jos se tyrmäys irtoaa niin siitä saa hypejunalle kivaa jatketta kun jakelee sitä bonaria joka matsista kylkeen ja dynamiittia tolta Browneltakin löytyy.

Vedonlyöntivihje: - KO of the Night (FN26) - peliaika päättynyt

kohde
KO of the Night (FN26)
veto
Johnson
kerroin
67.000 (Ladbrokes)
panos
0.25 yks.

Huti: -0.25 yks.

Browne & Brown


Kerroin niin päätön että pakko tohon on tarttua, Lauzon lähtee hakemaan FotN ja tykkää välillä muksimiskisoista liikaa, boksaus ei ihan sieltä turvallisimmasta päästä ja Johnsonilla vastaavasti aika terävää, Lauzon aikasemminkin tyrmätty mutta silti menee siihen kastiin että Rogan huutaa kurkku suorana OMFG:tä ja Lauzon tykkää vuotaa, verisistä tyrmäyksistä voi ylimäärästä irrota kivasti.

Vihjeet yhteensä: panokset 1.25, palautukset 1.38, tulos +0.13 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Snaggle
Jäsen
Viestit: 760
Liittynyt: 13.01.2009, 15:27

Tuotto: +67.41 yks.

Palautus%: 111.16%

Panosten ka: 2.32 yks.

Vetoja: 260

Pisteitä: 144

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja Snaggle »

Eli kuten oletettua, Reem tuli vähän pienempänä punituksiin. 255lbs miehellä painoa, vrt. esim. Lesnaria vastaan 263lbs ja tiukemmassa kunnossa. Eli joku 5-10kg lihaa tosta on realistisesti lähtenyt, helpottaa cardiopuolella ja ei nyt pitäisi voimatasoina haitata ainakaan Brownea vastaan. Muuten kaikki ottelijat painossa.

Sonnen noussut jo päälle kahden pinnyllä, mut sen verta tossa earlynä kiinni että pitää vähän miettiä uskaltaako tohon enää lisää pantata. Mitä se Sonnen on muuta sanonu noissa prefight presseissä kun että kunnioitaa Shogunia ja molemmat voi voittaa ja haluaa seuraavaksi Wandyn? Mienaa jos tässä oddsit pyörii pelkästään sen perusteella niin pidän sitä vähän hassuna kun on toi Sonnen ennenkin kuitenkin antanut rispektiä esim. Stannille ja taisi olla ensimmäinen kerta pitkään aikaan kun kaivoi lopetuksen tossa matsissa. Toki Shogun on brassi jne että sikäli mielenkiintoisempaa, mutta ei silti mitenkään ennenkuulumatonta.

Vedonlyöntivihje: - Brown - Pyle - peliaika päättynyt

kohde
Brown - Pyle
veto
Pyle
kerroin
2.360 (Pinnacle)
panos
2 yks.

Huti: -2.00 yks.

Brown R1 TKO


Pienellä nyt tätä, siihen lopputulokseen tulin lopulta että jossain 55-45 tässä liikutaan Brownin hyväksi.

Eipä oo kyllä vähään aikaan ollut näin monessa matsissa yhellä kortilla vetoja kiinni, ihan kun ei tarpeeksi jännäystä tossa olis muutenkin :P .

E:Sonnen - Shogun matsista alta prosentin sureakin tarjoolla jos nyt jotain sattuis nappaamaan, WilliamHilliltä Shogun @2.00 ja Pinnyltä Sonnen @2.01

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


RuHo
Jäsen
Viestit: 569
Liittynyt: 24.11.2007, 13:42

Tuotto: +12.37 yks.

Palautus%: 106.41%

Panosten ka: 2.76 yks.

Vetoja: 70

Pisteitä: 61

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja RuHo »

Sonnen kyllä vaikuttanut epävarmalta ja lisenssiongelmaa taisi olla. Muuta en kyllä keksi. Myös punnituksissa Sonnen ei kyllä kovin kookkaalta vaikuttanut. Mun mielestä näytti siltä että Mauri oli isompi.

Olisi kai pari markkaa tiedossa jos surettaisi nyt em. Shogun-vedon.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Blaah
Jäsen
Viestit: 1459
Liittynyt: 22.01.2008, 19:18

Tuotto: -28.41 yks.

Palautus%: 99.12%

Panosten ka: 1.37 yks.

Vetoja: 2364

Pisteitä: 236

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja Blaah »

Kiire tuli. Kellonajat vedetty hihasta.

Vedonlyöntivihje: - Miller vs Gamburian - peliaika päättynyt

kohde
Miller vs Gamburian
veto
Miller
kerroin
2.250 (5Dimes)
panos
2 yks.

Huti: -2.00 yks.


Vedonlyöntivihje: - Vick vs Nijem - peliaika päättynyt

kohde
Vick vs Nijem
veto
Vick
kerroin
2.750 (5Dimes)
panos
1 yks.

Osuma! +1.75 yks.


Vedonlyöntivihje: - Vick vs Nijem - peliaika päättynyt

kohde
Vick vs Nijem
veto
Vick +3½
kerroin
1.645 (5Dimes)
panos
2 yks.

Osuma! +1.29 yks.


Vedonlyöntivihje: - Pyle vs Brown - peliaika päättynyt

kohde
Pyle vs Brown
veto
Pyle
kerroin
2.450 (5Dimes)
panos
1 yks.

Huti: -1.00 yks.


Vedonlyöntivihje: - Overeem vs Browne - peliaika päättynyt

kohde
Overeem vs Browne
veto
Overeem
kerroin
1.610 (5Dimes)
panos
2.5 yks.

Huti: -2.50 yks.


Vedonlyöntivihje: - Siler vs Brown - peliaika päättynyt

kohde
Siler vs Brown
veto
Siler +3½
kerroin
1.910 (5Dimes)
panos
1 yks.

Osuma! +0.91 yks.


Älyttämästi matseja, joissa on ukoilla pitkiä taukoja takana tai sitten ottelijoihin liittyy muita isoja kysymysmerkkejä.
O/U:t ja propsit jäi melkolailla vilkaisun varaan, että täytynee kurkkia niitä matsien lomassa.

Vihjeet yhteensä: panokset 9.50, palautukset 7.95, tulos -1.55 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

17.08.2013 23:20 <RuHo> toi Siler hc on tosi kova veto. Kiitos. Mike on tosiaankin

17.08.2013 23:20 <RuHo> eläkepapereita vailla.

17.08.2013 23:41 <Blaah> Jos toi pysyy pystyssä niin Silerin pitäis viedä.

17.08.2013 23:43 <Blaah> Mutta pappa Brown voi kyllä yllättää...

18.08.2013 00:04 <Blaah> tätä lopetusvauhtia tää ilta kestää 45min

18.08.2013 01:43 <RuHo> Paperit vetämään kelaan


Snaggle
Jäsen
Viestit: 760
Liittynyt: 13.01.2009, 15:27

Tuotto: +67.41 yks.

Palautus%: 111.16%

Panosten ka: 2.32 yks.

Vetoja: 260

Pisteitä: 144

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja Snaggle »

Ei vaan pysty ymmärtämään kyllä tota kerrointen seilausta, pakko ottaa lisää ei voi mitään.

Vedonlyöntivihje: - Shogun - Sonnen - peliaika päättynyt

kohde
Shogun - Sonnen
veto
Sonnen
kerroin
2.310 (Pinnacle)
panos
2 yks.

Osuma! +2.62 yks.

Sonnen R1 Sub



Vedonlyöntivihje: - Overeem - Browne - peliaika päättynyt

kohde
Overeem - Browne
veto
Overeem
kerroin
1.556 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Huti: -1.00 yks.

Browne R1 KO



Vedonlyöntivihje: - Brown - Siler - peliaika päättynyt

kohde
Brown - Siler
veto
Siler
kerroin
2.920 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Osuma! +1.92 yks.

Siler R1 TKO



E:

Vedonlyöntivihje: - Alcantara - Faber - peliaika päättynyt

kohde
Alcantara - Faber
veto
O2.5
kerroin
1.633 (Pinnacle)
panos
1.5 yks.

Osuma! +0.95 yks.

Faber UD


Vihjeet yhteensä: panokset 5.50, palautukset 9.99, tulos +4.49 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


RuHo
Jäsen
Viestit: 569
Liittynyt: 24.11.2007, 13:42

Tuotto: +12.37 yks.

Palautus%: 106.41%

Panosten ka: 2.76 yks.

Vetoja: 70

Pisteitä: 61

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja RuHo »

Pitihän tuon yhden pilata ilta. No plussaa silti mutta ... :jorma:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Snaggle
Jäsen
Viestit: 760
Liittynyt: 13.01.2009, 15:27

Tuotto: +67.41 yks.

Palautus%: 111.16%

Panosten ka: 2.32 yks.

Vetoja: 260

Pisteitä: 144

Re: UFC

Viesti Kirjoittaja Snaggle »

Joo vittu nyt alkaa kyllä taas tuntua siltä että ehkä kaikilla vaan olis kivempaa jos Reem lähtis takas Japaniin ja roinais ittensä johonkin 300lbs tienoille ja rupeis tappelemaan jotain sumopainijoita vastaan, olis sentäs jotain viihdearvoa noissa. Tai sitten takas K1:seen tai jotain, tossa oo enää mitään vitun järkeä, Browne heittäny mitään muuta kun jonkun kymmenen etupotkua koko matsissa ja ei voi tehä muut kun vittu seisoa tiellä? Ja tossakin lihassa kaasutankki oli samaa kokoa Carwinin kanssa... Virhearvio kai tää sitten lopulta oli, kai toi Reem sitten on sitä gatekeeper kaliiberia enempi, pitäis pikkuhiljaa alkaa uskoa.
Hall - Howard matsista Dana vitun Valkoisella oli taas paljon asiaa, oli kuulemma paska matsi jne. Kai se sitten vituttaa kovasti kun oma kultapossu ei lunastakaan lupauksia vaikka tarjoaa paperilla kivaa vastusta, siihenhän toi kaatu Hallin osalta että vaikka Howard seiso välillä lyöntietäisyydelläkin niin kyttäs vaan jotain polvea vastapalloon jne eikä tyytyny siihen että olis antanua jabia ja potkua, Doomsday taas vastaavasti anto just sitä mitä odotettiin. Imo oli ihan viihdyttävä matsi, mutta Danasetä tietty haluaa että jätkät seisoo kädenmitan päässä toisistaan ja heiluttelee nyrkkejään 15 minuuttia ja laskee omaa IQ:taan vähintään sen 15 pykälää joka matsilla samalla kun naama muistuttaa jauhelihaa.
Johnson - Lauzon oli kanssa viihdyttävä matsi, ei vaan ollu JLausta siihen mitä etukäteen kuvittelin, olis voinut Johnson kaivaa sen lopetuksen tosin :P .
Chael P. vetäs kyllä aika puskista ton giljotiinin, vähän harmitti kyllä toi Shogunin ilme matsin jälkeen, aika musertuneen oloinen oli. Shogun - Wandy ois helvetin kiva matsi jos Wanderlei haluais ottaa 205:ssa eikä suostu ottamaan Sonnenilta dunkkuun, vois tulla aika eeppinen sota jossa Maurilla olis taas hyvät saumat voittoon + ois vähän edes kiinnostanut nähdä millasta duunia Roach on saanut aikaiseksi miehen kanssa. Mut pääasia että kun Oregonin gangsteri pistää nimen paperiin niin se tulee tappelemaan ;)
Kiitos Blaahille kun nostit tuon Silerin esiin, ettei päässyt menemään ihan ohi, hieno poiminta.
En oo lukenu vieläkö jotain matseja noitten perusteella on buukattu, mutta jos Notorius McGregoria ollaan puskemassa mahd nopeesti kohti titteliottelua, niin vs. Cub Swanson nr1 contenderista ois helvetin siisti matsi. En jaksa uskoa, että Aldoa vastaan löytyy voittoreseptiä tollakaan tyylillä, toi levee stance varsinkin pelottaa ihan jalkojen terveyden perusteella. Silti nätti esitys, sellasella viileydellä veti noi pätkät pystyssä että tossa on kyllä mies jolla on aika rautanen luotto omaan tekniikkaansa. 15 minuutin jälkeen kuullosti ihan siltä kun olis hävinnyt kun harmitteli että polvi otti vähän osumaa ja joutu puolet matsista gräpläämään eikä voinut tyrmätä vastustajaa :D .

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin