Tänään on 28.03.2024, 10:57.

Horses

Vedonlyöntiblogit. Pelivalintoja ja tarinaa rahapelien maailmasta ja vähän muualtakin.
Vastaa Viestiin
dippeli
Jäsen
Viestit: 51
Liittynyt: 07.08.2008, 20:28
Pisteitä: 0

Re: Horses

Viesti Kirjoittaja dippeli »

Pari viikkoa sitten Täysouma hehkutti huimaa yli 300 % palautusta Kurtakosta... millaisethan vaihdot siellä on? ;) Muutenkin jotenkin omituista kun jostain kaksaripelistä hehkuttavat euromääräisiä lunastuksia. Siellä on vissiin ihan suorat euromääräiset suositukset. Jostain tosin luin, että niiden vihjeiden tekijöiden, jotku veljekset, pitäis oikeesti olla muka jotain guruja. Niin joo Salon veljekset tais olla nimeltään. Onhan nämä vihjepalvelut aikamoisia. Tuolla yhdellä kaikki on niin helvetin JÄÄTÄVÄÄ, keskellä kesää meinaa jäätyä kun lukee noita juttuja, jäätävä sitä ja jäätävä tätä. Oi tätä vivahderikkaan kielemme hallintaa. Vissiin on siten, että mitä enemmän hehkutat, sitä enemmän myyntiä? Ruotsiin tosin ei Tomaattikaan enää myy, joten tais mennä poikki vai eikö ollut asiakkaita?

Yksi mikä minua oikeesti ihmetyttää on Totomestari. Ostin kerran sen vihjeet. Pelkkiä numeroita eli suorat systeemit vaan T-peleihin. Ei perusteluja. Kova hinta. Ei osunut silloin mutta nyt hehkuttaa, että lähes 300 000 euroa on kuitenkin jo lunastettu tänä vuonna. Ja sitä myydään Fintotolla toiseksi eniten. Siis onko kenelläkään tästä sen syvällisempää tietoa? " VIHJEIDEN LAATIJAN SAAVUTUKSET: Toto-pelien SM I, III ja usemman vuoden finalisti. Lisäksi elättänyt itsensä monen vuoden ajan hevospeleillä. " Eli ihan kova jätkä siis, vai?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


ptets
Avatar
Jäsen
Viestit: 2226
Liittynyt: 16.05.2008, 09:49

Tuotto: -16.53 yks.

Palautus%: 97.79%

Panosten ka: 2.63 yks.

Vetoja: 285

Pisteitä: 1367

Re: Horses

Viesti Kirjoittaja ptets »

En tiedä totomestarista mitään. Pari kertaa ollut tv:ssä noiden Toton SM-kisojen yhteydessä. Kerran olen tainnut ostaa vihjeet ja olivat tosiaan pelkkiä numeroita.

Mitä tulee sitten noiden vihjepalveluiden mainosteksteihin niin ilmeisesti sillä on merkitystä mitä enemmän ja värikkäämmin hehkuttaa. On kanuunaa, erilaisia tähtiluokituksia, jäätävää ja vahvaa näkemystä sekä analyysiä, yksi on lunastanut ties kuinka paljon mutta panokset puuttuvat jne. Pitkän ajan seuranta vain tuntuu puuttuvan kaikilta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Children are innocent
teenagers fucked up in the head
adults are even more fucked up
and elderlies are like children

Minikommentit


dippeli
Jäsen
Viestit: 51
Liittynyt: 07.08.2008, 20:28
Pisteitä: 0

Re: Horses

Viesti Kirjoittaja dippeli »

ptets kirjoitti:yksi on lunastanut ties kuinka paljon mutta panokset puuttuvat jne. Pitkän ajan seuranta vain tuntuu puuttuvan kaikilta.
Tuo on muuten hyvä pointti tuo panostusasia eli totomestari on LUNASTANUT 300k, ei voittanut. Silloin kun ostin, niin pelit oli lähemmäs tonnin.... Seurannan puuttuminen ei minua sinänsä haittaa. Onhan niitä tietty kiva katsella. Sinuakin ptets peesaan vedoissa vaikka sun pal% onkin miinuksella tämän palstan mukaan. Sun näkemyksistä on minulle silti ollut hyötyä! Pelaan myös yhden firman vihjeillä urkkaa, niillä ei seurantaa mutta itse olen ainakin voitolla. Ihan hyvä vaan kun eivät kerro ja hanki lisäasikkaita. En usko, että se ihan niin yksiselitteistä, että kaikki voitolliset julkaisee ja hävijät ei.... vaikka ehkä tästä lähtökohdasta voidaakin toki lähteä liikkeelle :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


ptets
Avatar
Jäsen
Viestit: 2226
Liittynyt: 16.05.2008, 09:49

Tuotto: -16.53 yks.

Palautus%: 97.79%

Panosten ka: 2.63 yks.

Vetoja: 285

Pisteitä: 1367

Re: Horses

Viesti Kirjoittaja ptets »

Tottahan se on että varsinkaan ravivihjeissä ei ratkaise pelkkä seuranta. Esim. jos ostaa ravivihjeet ja tajuaa itse jotain lajista niin sieltä voi löytää jonkin hyödyllisen seikan mitä ei itse ole ottanut huomioon. Ja Suomen raveihin nykyisillä vaihdoilla kukaan ei pysty tekemään voitollista vihjepalvelua kun hyville tulee peesaajia jotka tiputtavat kertoimet. Mutta mitä seuranta vihjepalvelun kohdalla minulle yleensä kertoo on se luottaako vihjepalvelun pitäjä omaan tuotteeseensa ja haluaako vihjepalvelun pitäjä olla rehellinen asiakkailleen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Children are innocent
teenagers fucked up in the head
adults are even more fucked up
and elderlies are like children

Minikommentit


winorloose
Jäsen
Viestit: 3347
Liittynyt: 14.01.2003, 23:43

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 281

Re: Horses

Viesti Kirjoittaja winorloose »

dippeli kirjoitti:Yksi mikä minua oikeesti ihmetyttää on Totomestari. Ostin kerran sen vihjeet. Pelkkiä numeroita eli suorat systeemit vaan T-peleihin. Ei perusteluja. Kova hinta. Ei osunut silloin mutta nyt hehkuttaa, että lähes 300 000 euroa on kuitenkin jo lunastettu tänä vuonna. Ja sitä myydään Fintotolla toiseksi eniten. Siis onko kenelläkään tästä sen syvällisempää tietoa? " VIHJEIDEN LAATIJAN SAAVUTUKSET: Toto-pelien SM I, III ja usemman vuoden finalisti. Lisäksi elättänyt itsensä monen vuoden ajan hevospeleillä. " Eli ihan kova jätkä siis, vai?
En voi todellakaan sanoa syvällistä tietoa, mutta omat kokemukseni voin kertoa. Olen ostanut vihjeet ehkä n. 10 kertaa ja joka kerta ne ovat olleet aivan kamalaa kuraa. Hevoset eivät ole olleet siellä päinkään ja perusteluita ei tosiaan ole sanaakaan.

edit;
Mutta jos Totomestarin vihjeet aidosti ovat tuottaneet lähes 300000e tänä vuonna niin luulisi, että tännekin ilmaantuu alta aikayksikön vähintään 10 asiakasta kehumaan miten hyviä ja tuottavia vihjeet todellisuudessa ovat. Toistaiseksi ei ole näkynyt ensimmäistäkään, mutta ehkä heitä vielä tulee? :mrgreen: Vai käyvätkö kaikki haukkumassa vihjeet täällä ja samalla toivovat, ettei kukaan muu vaan ostaisia niitä ja pilaisi hyviä pelejä?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

It's not gambling if you always win

Minikommentit


pjl
Jäsen
Viestit: 1103
Liittynyt: 02.03.2003, 14:15

Tuotto: -13.78 yks.

Palautus%: 96.64%

Panosten ka: 3.90 yks.

Vetoja: 105

Pisteitä: 162
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Horses

Viesti Kirjoittaja pjl »

Olen tässä miettinyt, että kuuluuko vihjepalvelun pelata myös omat vihjeensä ja jos kuuluu, niin millaisella panostasolla. Lähinnä pohtinut näitä kolmea vaihtoehtoa.

1) kyllä kuuluu ja jos on panossuositus niin sillä panostuksella
X) kyllä, mutta vain pienellä panoksella
2) ei, koska kaikki itse pelatut eurot ovat vihjeeen osuessa pois asiakkailta

Mietin vaan tuota ylläolevaa esimerkkiä Täysosumasta, että tällaisissä isommissa ylläri-ideoissa vihjepalvelun oma peli voi vaikuttaa merkittävästi asiakkaiden kertoimiin. Itse en osaa sanoa mikä olisi "oikea" tapa toimia, ehkä eniten olisin itse kuitenkin vaihtoehdon X kannalla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


ptets
Avatar
Jäsen
Viestit: 2226
Liittynyt: 16.05.2008, 09:49

Tuotto: -16.53 yks.

Palautus%: 97.79%

Panosten ka: 2.63 yks.

Vetoja: 285

Pisteitä: 1367

Re: Horses

Viesti Kirjoittaja ptets »

winorloose kirjoitti:
dippeli kirjoitti:Yksi mikä minua oikeesti ihmetyttää on Totomestari. Ostin kerran sen vihjeet. Pelkkiä numeroita eli suorat systeemit vaan T-peleihin. Ei perusteluja. Kova hinta. Ei osunut silloin mutta nyt hehkuttaa, että lähes 300 000 euroa on kuitenkin jo lunastettu tänä vuonna. Ja sitä myydään Fintotolla toiseksi eniten. Siis onko kenelläkään tästä sen syvällisempää tietoa? " VIHJEIDEN LAATIJAN SAAVUTUKSET: Toto-pelien SM I, III ja usemman vuoden finalisti. Lisäksi elättänyt itsensä monen vuoden ajan hevospeleillä. " Eli ihan kova jätkä siis, vai?
En voi todellakaan sanoa syvällistä tietoa, mutta omat kokemukseni voin kertoa. Olen ostanut vihjeet ehkä n. 10 kertaa ja joka kerta ne ovat olleet aivan kamalaa kuraa. Hevoset eivät ole olleet siellä päinkään ja perusteluita ei tosiaan ole sanaakaan.

edit;
Mutta jos Totomestarin vihjeet aidosti ovat tuottaneet lähes 300000e tänä vuonna niin luulisi, että tännekin ilmaantuu alta aikayksikön vähintään 10 asiakasta kehumaan miten hyviä ja tuottavia vihjeet todellisuudessa ovat. Toistaiseksi ei ole näkynyt ensimmäistäkään, mutta ehkä heitä vielä tulee? :mrgreen: Vai käyvätkö kaikki haukkumassa vihjeet täällä ja samalla toivovat, ettei kukaan muu vaan ostaisia niitä ja pilaisi hyviä pelejä?
Niin siis siinähän puhutaan lunastuksista mutta panoksista ei mitään. Voihan sillä olla panostuksia vaikka 500000 euron edestä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Children are innocent
teenagers fucked up in the head
adults are even more fucked up
and elderlies are like children

Minikommentit


ptets
Avatar
Jäsen
Viestit: 2226
Liittynyt: 16.05.2008, 09:49

Tuotto: -16.53 yks.

Palautus%: 97.79%

Panosten ka: 2.63 yks.

Vetoja: 285

Pisteitä: 1367

Re: Horses

Viesti Kirjoittaja ptets »

pjl kirjoitti:Olen tässä miettinyt, että kuuluuko vihjepalvelun pelata myös omat vihjeensä ja jos kuuluu, niin millaisella panostasolla. Lähinnä pohtinut näitä kolmea vaihtoehtoa.

1) kyllä kuuluu ja jos on panossuositus niin sillä panostuksella
X) kyllä, mutta vain pienellä panoksella
2) ei, koska kaikki itse pelatut eurot ovat vihjeeen osuessa pois asiakkailta

Mietin vaan tuota ylläolevaa esimerkkiä Täysosumasta, että tällaisissä isommissa ylläri-ideoissa vihjepalvelun oma peli voi vaikuttaa merkittävästi asiakkaiden kertoimiin. Itse en osaa sanoa mikä olisi "oikea" tapa toimia, ehkä eniten olisin itse kuitenkin vaihtoehdon X kannalla.
Se on totta että pelaaminen vaikuttaa kertoimiin mutta jos mainostetaan euromääräistä lunastusta tälläisessä tapauksessa niin kai voi olettaa että joku sen summan on lunastanutkin.

Ei kai vihjepalvelun mikään pakko ole itse suosituksiaan pelata. Mutta ehkä vihjeet kannattaisi suunnata sellaisiin pelimuotoihin missä vihjeet eivät vaikuta paljon kertoimiin. Käytännössä siis T-peleihin. Tuo Violin Lakekin oli varmasti erinomainen merkki T5-peliin mutta totopelikohteeksi siitä ei oikein ollut noin pienillä vaihdoilla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Children are innocent
teenagers fucked up in the head
adults are even more fucked up
and elderlies are like children

Minikommentit


120301
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 18.11.2005, 11:37
Pisteitä: 0

Re: Horses

Viesti Kirjoittaja 120301 »

Kaikki vihjepalvelut jotka myyvät vihjeitä tähtiluokituksilla tai muilla jäätävillä pelisuosituksilla, ilman kerroinrajoja ovat täyttä huijaamista. Monesti näkee hehkutuksia osuneista peleistä, joihin ei ole annettu minkäänlaisia todennäköisyyksiä. Samoin Suomen voittajapeleistä hehkuttamiset ovat täysin turhia, koska vaihdot eivät useimkaan kestä edes 100e panostusta ja kertoimet saattavat romahtaa vielä lähtöauton olleessa liikkeellä.

Kaikista vihjepalveluista voi silti olla todella paljon hyötyä, jos osaa käyttää niiden informaation oikein omien peli-ideoiden tueksi. En usko että suoraan pelisuosituksia kopioimalla pystyy Suomessa voitolliseen peliin minkää vihjepalvelun vihjeillä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pjl
Jäsen
Viestit: 1103
Liittynyt: 02.03.2003, 14:15

Tuotto: -13.78 yks.

Palautus%: 96.64%

Panosten ka: 3.90 yks.

Vetoja: 105

Pisteitä: 162
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Horses

Viesti Kirjoittaja pjl »

Spämmätään nyt tämäkin uutinen tähän blogiin kun itsellä ei ole muuta järkevää kanavaa.

http://www.hippos.fi/suomen_hippos_ry/s ... .6284.news

Kaipa tämä oli järkevä päätös, tuntuisi perin rohkealta ja kalliilta jos Hippos pyörittäisi omaa tv-kanavaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


ptets
Avatar
Jäsen
Viestit: 2226
Liittynyt: 16.05.2008, 09:49

Tuotto: -16.53 yks.

Palautus%: 97.79%

Panosten ka: 2.63 yks.

Vetoja: 285

Pisteitä: 1367

Re: Horses

Viesti Kirjoittaja ptets »

Mielenkiintoinen T75-kierros. Pari ajatusta.

T75-4
Turoveli 49% ja Pulun Pilke 39%. Menee aika pitkälle Hevosurheilun varmavalinnan mukaan(Turoveli). Itse olen sitä mieltä että peliosuudet pitäisivät olla mieluummin Pulun Pilke 50% ja Turoveli 35%.

75-5
Womanizer 67%. Womanizerin sijoitukset muualta kuin keulasta viimeisen vuoden aikana 3, 6, 6, 9 ,1,4,4,7,7,6. 1 voitto siis kymmenestä yrityksestä. Takarivistä tuskin keulaan joten 67%...

T75-6
Astrid Wibb 64%. Saako pidettyä keulan? Lähteekö ravia? Ei vaikuta edes olevan sellaisessa kunnossa kuin parhaimmillaan. Ehkä joku 50% olisi lähempänä todellisuutta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Children are innocent
teenagers fucked up in the head
adults are even more fucked up
and elderlies are like children

Minikommentit


ptets
Avatar
Jäsen
Viestit: 2226
Liittynyt: 16.05.2008, 09:49

Tuotto: -16.53 yks.

Palautus%: 97.79%

Panosten ka: 2.63 yks.

Vetoja: 285

Pisteitä: 1367

Re: Horses

Viesti Kirjoittaja ptets »

Vedonlyöntivihje: - Oulu lähtö 9 voittaja - peliaika päättynyt

kohde
Oulu lähtö 9 voittaja
veto
Pitch Command
kerroin
7.750 (Unibet)
panos
1 yks.

Huti: -1.00 yks.



Pitch Command on perusluokaltaan ihan yhtä hyvä hevonen kuin Womanizer. Lähtöpaikka surkea, alla pitkä tauko mutta tuollaisella kertoimella pienen spekuloinnin arvoinen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Children are innocent
teenagers fucked up in the head
adults are even more fucked up
and elderlies are like children

Minikommentit


dippeli
Jäsen
Viestit: 51
Liittynyt: 07.08.2008, 20:28
Pisteitä: 0

Re: Horses

Viesti Kirjoittaja dippeli »

ptets kirjoitti: Mitä tulee sitten noiden vihjepalveluiden mainosteksteihin niin ilmeisesti sillä on merkitystä mitä enemmän ja värikkäämmin hehkuttaa. On kanuunaa, erilaisia tähtiluokituksia, jäätävää ja vahvaa näkemystä sekä analyysiä, yksi on lunastanut ties kuinka paljon mutta panokset puuttuvat jne. Pitkän ajan seuranta vain tuntuu puuttuvan kaikilta.
***SkrälliT6-nipulle aggressiivinen alipelattu ideavarma. Lisäksi **T6-peruspeli + neljälle kuitille hajautettava **T6-porukkasysteemi. Toto: ***!, ***!Skrälli, **, **Skrälli + ***SkrälliTroikka + **Duo.

Nyt on... odotas mikä se nyt olikaan... niin niin: SKRÄLLI-kierros :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pjl
Jäsen
Viestit: 1103
Liittynyt: 02.03.2003, 14:15

Tuotto: -13.78 yks.

Palautus%: 96.64%

Panosten ka: 3.90 yks.

Vetoja: 105

Pisteitä: 162
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Horses

Viesti Kirjoittaja pjl »

Kyllähän tänään saisi Solvallaan kunnon mainokset aikaiseksi. Tarjolla on sentään V86, V65, V5, V4, V3 ja Dagens Dubbel. Ja toki jokaiseen 15:een lähtöön myös normaalit totopelit sekä 3 troikkaa. Ihme on jos jollain on vielä rahaa taskussa kun nämä ravit ovat ohi! Hienot ravit kyllä noin muuten kun karsintoja UET:hen ja Kriteriumiin ja Oaksiin ohjelmassa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


ptets
Avatar
Jäsen
Viestit: 2226
Liittynyt: 16.05.2008, 09:49

Tuotto: -16.53 yks.

Palautus%: 97.79%

Panosten ka: 2.63 yks.

Vetoja: 285

Pisteitä: 1367

Re: Horses

Viesti Kirjoittaja ptets »

pjl kirjoitti:Kyllähän tänään saisi Solvallaan kunnon mainokset aikaiseksi. Tarjolla on sentään V86, V65, V5, V4, V3 ja Dagens Dubbel. Ja toki jokaiseen 15:een lähtöön myös normaalit totopelit sekä 3 troikkaa. Ihme on jos jollain on vielä rahaa taskussa kun nämä ravit ovat ohi! Hienot ravit kyllä noin muuten kun karsintoja UET:hen ja Kriteriumiin ja Oaksiin ohjelmassa.
Tuo pelikattaus on oikeasti ihan järkyttävä. Luulisi että raha kiertäisi paljon paremmin kun olisi vähän vähemmän yhdistelmäpelejä tarjolla. Ranskassa ja Englannissa yksinkertaiset pelit kuten voittaja ja sija keräävät isoimmat vaihdot. Jostain syystä pohjoismaissa ihmiset tykkäävät pelata näitä yhdistelmäpelejä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Children are innocent
teenagers fucked up in the head
adults are even more fucked up
and elderlies are like children

Minikommentit

19.09.2013 21:03 <pka> Ranskassa suurivaihtoisin peli on Quinté+ eli lähdön viisi

19.09.2013 21:03 <pka> ensimmäistä oikeassa järjestyksessä. Ihan samaa luokkaa

19.09.2013 21:04 <pka> vaikeudeltaan kuin vaikeimmat yhdistelmäpelit Pohjoismaissa.


ptets
Avatar
Jäsen
Viestit: 2226
Liittynyt: 16.05.2008, 09:49

Tuotto: -16.53 yks.

Palautus%: 97.79%

Panosten ka: 2.63 yks.

Vetoja: 285

Pisteitä: 1367

Re: Horses

Viesti Kirjoittaja ptets »

Maxwell Mayday oli äsken hienosti kolmas Ranskassa Sanityn ja Ready Cashin jälkeen.

Tuosta Ranskan lähdöstä pelivaihdot pelimuodoittain. Sija 287146,00 €, voittaja 184948,80 € ja kaksari 95246,00 €. Tosiaan sijaan 3-kertaa enemmän rahaa kuin kaksariin. Suomessa sija kerää 1/10-1/20 kaksarivaihdosta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Children are innocent
teenagers fucked up in the head
adults are even more fucked up
and elderlies are like children

Minikommentit

18.09.2013 18:17 <videx> Ranskalaiset on varmaan avaruusolioita tai toisinpäin :)

19.09.2013 10:03 <ptets> Itse en ole koskaan ymmärtänyt miksi ihmiset pelaavat

19.09.2013 10:04 <ptets> kaksaria mieluummin kuin voittajaa tai sijaa. Paljon

19.09.2013 10:04 <ptets> vaikeampi pelimuoto ja huonompi palautus.


ptets
Avatar
Jäsen
Viestit: 2226
Liittynyt: 16.05.2008, 09:49

Tuotto: -16.53 yks.

Palautus%: 97.79%

Panosten ka: 2.63 yks.

Vetoja: 285

Pisteitä: 1367

Re: Horses

Viesti Kirjoittaja ptets »

Atg jätti ekat voitot maksamatta robottipelin takia:
http://ravit.iltasanomat.fi/uutiset/uutinen/5323/page/1

Suomessa annettiin jonkinlaiset rajat sille minkälaisia pelikokonaisuuksia Ruotsin V-peleihin saa jatkossa pelata. Veikkaanpa että ns. robottipeli jatkuu Suomesta mutta robotoijat joutuvat naamioimaan pelinsä esim. pelipisteiden kautta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Children are innocent
teenagers fucked up in the head
adults are even more fucked up
and elderlies are like children

Minikommentit


pjl
Jäsen
Viestit: 1103
Liittynyt: 02.03.2003, 14:15

Tuotto: -13.78 yks.

Palautus%: 96.64%

Panosten ka: 3.90 yks.

Vetoja: 105

Pisteitä: 162
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Horses

Viesti Kirjoittaja pjl »

ptets kirjoitti:Atg jätti ekat voitot maksamatta robottipelin takia:
http://ravit.iltasanomat.fi/uutiset/uutinen/5323/page/1

Suomessa annettiin jonkinlaiset rajat sille minkälaisia pelikokonaisuuksia Ruotsin V-peleihin saa jatkossa pelata. Veikkaanpa että ns. robottipeli jatkuu Suomesta mutta robotoijat joutuvat naamioimaan pelinsä esim. pelipisteiden kautta.
Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä millaisella pelillä tuo voitto on otettu ja millaisilla kriteereillä kieltäytyvät maksamasta. Omaan oikeustajuuni ei mene se, että peli otetaan kyllä vastaan, mutta jos siinä on voitto niin sitä ei makseta. Jos peli olisi mennyt ohi, niin tuskinpa ATG olisi rahoja palauttanut. Vielä mielenkiintoisempaa olisi nähdä jos tapaus menisi oikeuteen, että mitä sieltä seuraisi. Näin maallikkona tuntuu, että ATG olisi todella heikoilla oikeudessa.

Kyllähän tämä on kuolemantuomio ns. robottipeleille. Pelipisteiden kautta tällaisten laajojen hajoitusten lienee mahdotonta, koska lappuja on niin paljon. Tiedä sitten mikä on se todellinen määrä mitä saa pelata, mutta kaiketi ainoa keino on vetää monelta tililtä ja ehkäpä siinäkin on omat riskinsä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


ptets
Avatar
Jäsen
Viestit: 2226
Liittynyt: 16.05.2008, 09:49

Tuotto: -16.53 yks.

Palautus%: 97.79%

Panosten ka: 2.63 yks.

Vetoja: 285

Pisteitä: 1367

Re: Horses

Viesti Kirjoittaja ptets »

pjl kirjoitti:
ptets kirjoitti:Atg jätti ekat voitot maksamatta robottipelin takia:
http://ravit.iltasanomat.fi/uutiset/uutinen/5323/page/1

Suomessa annettiin jonkinlaiset rajat sille minkälaisia pelikokonaisuuksia Ruotsin V-peleihin saa jatkossa pelata. Veikkaanpa että ns. robottipeli jatkuu Suomesta mutta robotoijat joutuvat naamioimaan pelinsä esim. pelipisteiden kautta.
Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä millaisella pelillä tuo voitto on otettu ja millaisilla kriteereillä kieltäytyvät maksamasta. Omaan oikeustajuuni ei mene se, että peli otetaan kyllä vastaan, mutta jos siinä on voitto niin sitä ei makseta. Jos peli olisi mennyt ohi, niin tuskinpa ATG olisi rahoja palauttanut. Vielä mielenkiintoisempaa olisi nähdä jos tapaus menisi oikeuteen, että mitä sieltä seuraisi. Näin maallikkona tuntuu, että ATG olisi todella heikoilla oikeudessa.

Kyllähän tämä on kuolemantuomio ns. robottipeleille. Pelipisteiden kautta tällaisten laajojen hajoitusten lienee mahdotonta, koska lappuja on niin paljon. Tiedä sitten mikä on se todellinen määrä mitä saa pelata, mutta kaiketi ainoa keino on vetää monelta tililtä ja ehkäpä siinäkin on omat riskinsä.
Tässä tapauksessa nesteessä on kai tuo Atg:n yhteistyökumppani Etelä-Afrikasta. En tunne eri maiden lakeja mutta maksuvelvollisuus lienee Etelä-Afrikassa tuolla yhteistyökumppanilla.

Tätäkään ongelmaa ei kai olisi jos ei olisi mahdollisuutta vetää vain 6, 7 ja 8-oikein tuloksia. Koko robotoinnin idea perustuu jackpotteihin ja vain ylintä voittoluokkaa kohti pelaamiseen jolloin teoriassa roboteille on tarjolla vain ylikertoimia.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Children are innocent
teenagers fucked up in the head
adults are even more fucked up
and elderlies are like children

Minikommentit


pka
Jäsen
Viestit: 999
Liittynyt: 30.01.2004, 22:53
Pisteitä: 571

Re: Horses

Viesti Kirjoittaja pka »

ptets kirjoitti:
pjl kirjoitti: Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä millaisella pelillä tuo voitto on otettu ja millaisilla kriteereillä kieltäytyvät maksamasta. Omaan oikeustajuuni ei mene se, että peli otetaan kyllä vastaan, mutta jos siinä on voitto niin sitä ei makseta. Jos peli olisi mennyt ohi, niin tuskinpa ATG olisi rahoja palauttanut. Vielä mielenkiintoisempaa olisi nähdä jos tapaus menisi oikeuteen, että mitä sieltä seuraisi. Näin maallikkona tuntuu, että ATG olisi todella heikoilla oikeudessa.

Kyllähän tämä on kuolemantuomio ns. robottipeleille. Pelipisteiden kautta tällaisten laajojen hajoitusten lienee mahdotonta, koska lappuja on niin paljon. Tiedä sitten mikä on se todellinen määrä mitä saa pelata, mutta kaiketi ainoa keino on vetää monelta tililtä ja ehkäpä siinäkin on omat riskinsä.
Tässä tapauksessa nesteessä on kai tuo Atg:n yhteistyökumppani Etelä-Afrikasta. En tunne eri maiden lakeja mutta maksuvelvollisuus lienee Etelä-Afrikassa tuolla yhteistyökumppanilla.

Tätäkään ongelmaa ei kai olisi jos ei olisi mahdollisuutta vetää vain 6, 7 ja 8-oikein tuloksia. Koko robotoinnin idea perustuu jackpotteihin ja vain ylintä voittoluokkaa kohti pelaamiseen jolloin teoriassa roboteille on tarjolla vain ylikertoimia.
Tämä kyseinen robottipeli tehtiin maanantaina Axevallan V4:ään, jossa ei ollut mitään jackpottia ja vain yksi voittoluokka.

Koko Etelä-Afrikasta pelattiin 672 kuponkia ja 46574 kruunua (n. 5000 euroa), joten mistään mahdottoman suuresta pelikokonaisuudesta ei ollut kyse, vaikka se olisi ollut (ja varmaan olikin) lähes kaikki peli, mitä Etelä-Afrikasta tuohon Axevallan V4:ään tuli. Tuollainen määrä lappuja ei kuulostaisi mitenkään mahdottomalta saada sisään pelipisteiden kautta.

Täällä lisää infoa asiasta: http://www.aftonbladet.se/sportbladet/t ... 7497289.ab

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Gubbe
Jäsen
Viestit: 1494
Liittynyt: 14.04.2012, 23:14
Pisteitä: 668

Re: Horses

Viesti Kirjoittaja Gubbe »

pka kirjoitti: Koko Etelä-Afrikasta pelattiin 672 kuponkia ja 46574 kruunua (n. 5000 euroa), joten mistään mahdottoman suuresta pelikokonaisuudesta ei ollut kyse, vaikka se olisi ollut (ja varmaan olikin) lähes kaikki peli, mitä Etelä-Afrikasta tuohon Axevallan V4:ään tuli. Tuollainen määrä lappuja ei kuulostaisi mitenkään mahdottomalta saada sisään pelipisteiden kautta.

Täällä lisää infoa asiasta: http://www.aftonbladet.se/sportbladet/t ... 7497289.ab
Ei tuossa robottipelaamisen kieltämisessä ole mitään järkevää perustetta. Robottipelaajahan hakee odotusarvoltaan kannattavia rivejä. Robotti vertaa rivin todennnäköisyyttä omien arvioidesi pohjalta pelattuihin riveihin ja hakee ylikertoimia. Robotin toimintafilososofia on juuri se sama johon esim. Ylikerroin sivusto perustuu. :D

Robottejahan käytetään paljon vedonlyönnissäkin. Esim. netissä on saatavilla paljon ohjelmia joilla voit robotoida Betfairia.

Arvopaperipörssin kauppahan perustuu suurimmkasi osaksi robottien algoritmeihin.

Ymmärrän kuitenkin ruotsalaisten hädän ! Ravipelit ovat siellä koko kansan harrastus toisin kuin Suomessa jossa pelejä pelaa etupäässä asiaan vihkiytynyt joukko ! Suomessa pelataan Lottoa ja siihen on hankalaa tehdä voitollisia robottipelejä :lol:

Itse käytän robottia vain pölyimurina.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


ptets
Avatar
Jäsen
Viestit: 2226
Liittynyt: 16.05.2008, 09:49

Tuotto: -16.53 yks.

Palautus%: 97.79%

Panosten ka: 2.63 yks.

Vetoja: 285

Pisteitä: 1367

Re: Horses

Viesti Kirjoittaja ptets »

Eilen ravattiin Kriterium-karsinnat ja finaaliin selvisivät seuraavat hevoset:

Harmi's Frido - Markku Nieminen
Big Headache - Riikka Kosonen
Jonesy - Tuomas Korvenoja
Greenleaf Slim - Heikki Korhonen
Express Duo - Pekka Korpi
Eden Duo - Pekka Korpi
Zo Zo Hoss - Timo Nurmos
Good Dynamite - Pekka Korpi
Arctic Shot - Pekka Korpi
Moonlight Love - Olli Lähtinen
Dream Run - Timo Nurmos
Vice President - Emma Bjerkås

Tein alustavat todennäköisyysarviot jo nyt. Oletuksena että Express Duo juoksee keulassa.
Harmi's Frido 33%
Express Duo 25%
Jonesy 15%
Greeleaf's Slim 10%
Muut yhteensä 17%

Jos katsotaan vanhoja tuloksia niin tämä on ollut perinteisesti kisa missä suosikit ylipelataan aika raskaasti.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Children are innocent
teenagers fucked up in the head
adults are even more fucked up
and elderlies are like children

Minikommentit


ptets
Avatar
Jäsen
Viestit: 2226
Liittynyt: 16.05.2008, 09:49

Tuotto: -16.53 yks.

Palautus%: 97.79%

Panosten ka: 2.63 yks.

Vetoja: 285

Pisteitä: 1367

Re: Horses

Viesti Kirjoittaja ptets »

Brad De Veluwe tänään Ranskassa 5-vuotiaiden EM-kisassa. Pahimmat vastustajat Un Mec D'Heripre ja Uhlan Du Val näyttävät juoksevan kaikki kengät jalassa(kummaltakin on aiemmin riisuttu kaikki kengät tärkeissä kisoissa) joten Bradiä on pidettävä suosikkina. Nyt on ehkä aika isänmaallisille petseille. Katsotaan nyt mihin kertoimet liikkuvat mutta karkea raja Bradille suunnilleen 2,8.

http://www.pmu.fr/turf/29092013/reunion ... ORNAL.html

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Children are innocent
teenagers fucked up in the head
adults are even more fucked up
and elderlies are like children

Minikommentit


ptets
Avatar
Jäsen
Viestit: 2226
Liittynyt: 16.05.2008, 09:49

Tuotto: -16.53 yks.

Palautus%: 97.79%

Panosten ka: 2.63 yks.

Vetoja: 285

Pisteitä: 1367

Re: Horses

Viesti Kirjoittaja ptets »

Ruotsissa tänään Trav-oaks, UET Grand Prix ja Kriterium. Kokeillaan spekuloida vähän Oaksia.

Vedonlyöntivihje: - Swedish trotting oaks - peliaika päättynyt

kohde
Swedish trotting oaks
veto
Neona Princess
kerroin
12.500 (Unibet)
panos
1 yks.

Huti: -1.00 yks.



D'One on suursuosikki mutta tämä ei ole mielestäni niin paljon huonompi kuin kertoimista voisi päätellä. Lähtee lujaa, hyvä vauhtikestävyys, hyvä pätkänopeus, hyvä kilpailupää. Kerran kymmenestä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Children are innocent
teenagers fucked up in the head
adults are even more fucked up
and elderlies are like children

Minikommentit


winorloose
Jäsen
Viestit: 3347
Liittynyt: 14.01.2003, 23:43

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 281

Re: Horses

Viesti Kirjoittaja winorloose »

En jaksa kaivaa tilastoja, mutta osaako joku heittää miten V-/Toto75-pelin vaihto on kehittynyt sen siirryttyä Veikkaukselta Fintotolle?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

It's not gambling if you always win

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin