Tänään on 28.03.2024, 13:29.

ESBC

Keskustelua maksullisista vihjepalveluista.
Vastaa Viestiin
S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

JormaVuoksenmaa kirjoitti: Tämä palsta on ainoa, missä minulle on toivotettu niskalaukausta. Juttelen satojen ihmisten kanssa kasvotusten vuoden aikana, ja minua ovat penkoneet kymmenien medioitten taustatoimittajat 30 vuoden aikana. Vain tällä palstalla minua syytetään epärehellisyydestä tai levitetään tietoa, että vaimoni olisi lähdössä 4 lapseni ja minun luota pois.
Mätiä henkilöitä aina tahtoo löytymään, kun tarpeeksi on väkeä. Itse olen kokenut tämän jokapuolella niin tällä kyseisellä palstalla, Ircissä, Twitterissä kuin sähköpostin välityksellä.

Pahin oli eräs henkilö, jolla vissiin oli tuolloin itsetuhoisia ajatuksia niin sanoi, että saan olla varma että jos hän lähtee niin viä myös minut mukanani. Lisäksi samainen henkilö sanoi, että olen syyllinen isäni kuolemaan. Minusta todella säälittävä ja häiriintynyt tapa pyrkiä pahoittamaan mieleni.

Olen kirjoituksissani aina esiintynyt omana itsenäni ja mm. kertonut avoimesti koulukiusaamisestani sekä lääkkeiden käytöstä, sekä sosiaalistinen tilanteiden pelosta jne. Tekstit jotka toivon, ehkä auttavan jotain samoista ongelmista kärsivää ovatkin olleet joillekkin säälittäville henkilöille väline leimata minut juttujeni perusteella milloin lääkkeiden väärinkäyttäjäksi ja milloin saanut kommenttia, että ei se ihmisten pelko lähde koneella istumalla ja vedoillansa elvistelyllä, aivan kuin esim. paniikkihäiriö olisi voitettavissa ihan vain ihmisten ilmoille menemällä. Sosiaalisten tilanteiden pelkonikin on kuulemma vedonlyönnin aiheuttamaa ja suunnilleen oma vika ja vedonlyönti ammattina halveksuttavaa jne. jne.

Olen pyrkinyt mahdollisimman hyvin sivuuttamaan tälläiset jutut ja niin kauan kun tiedän itse toimineeni reilusti, rehellisesti ja kohdellut kanssaihmisiä kunnioittavasti ja niin, että en ole turhaan aiheuttanut harmia tai pahaa oloa muille voin katsoa itseäni tyytyväisenä peilistä. Pelkillä puheilla ei tässä elämässä muutenkaan pitkälle päästä vaan teot ovat ne joilla on väliä, joten puhukoon muut paskaa minusta mikäli haluavat sillä nämä ovat niitä kavereita joilta ne teot juuri uupuvat. Tsemppiä!

Kunnioittaen,

Marko Virtanen

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 33. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

05.11.2013 03:17 <R-bet> Hyvää tekstiä ja ikävä kuulla että Marko sinäkin olet saanut

05.11.2013 03:17 <R-bet> sietää tuollaista. Tsemiä ja toisten kunnioitusta kaikille:)

05.11.2013 03:41 <_zam_> Ihme, että vielä viitsit olla vielä täällä ja Twitterissä

05.11.2013 03:42 <_zam_> jakamassa osaamistasi (ja itseäsi). Kiitos!

05.11.2013 03:56 <pikkupikkuliikeri> Että silleen on joku peesaaja osoittanut kiitollisuutensa...

05.11.2013 10:01 <S.Sukkela> Minulla on hyvät syyt jatkaa, sillä ymmärrän tilanteen ja...

05.11.2013 10:01 <S.Sukkela> mitä se väkisinkin aiheutaa. Tiedän olevani näissä pienissä

05.11.2013 10:02 <S.Sukkela> petsipiireissä jo kohtuullisen seurattu henkilö ja tälläinen

05.11.2013 10:02 <S.Sukkela> aina johtaa myös varjopuoliin kuten kateellisten vittuiluun.

05.11.2013 10:05 <S.Sukkela> Aikanaan koulukiusaajani ja nykyään kateelliset vittuilijat

05.11.2013 10:06 <S.Sukkela> antavat minulle lisää virtaa näyttää kuinka hyvä olen.


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja credit »

JormaVuoksenmaa kirjoitti:Credit,

mikä Sinun nimesi on?

Mistä sait käsityksen, että minun pelini aiheutti Las Vegasin linjan liikkeen?

Kirjoitit: "(Jorma) elää omissa maailmoissaan. Tähän aikaan kaudesta noissa yksittäisissä NFL-peleissä on kymmenien miljoonien dollareiden pelivaihdot. Jorman max. muutaman tonnin betsit eivät paljon linjoja liikuttele."

Miksi koet näin tärkeäksi viestiä ihmisille, että olen ammattitaidoton ja epärehellinen?

Kunnioittaen,

Jorma Vuoksenmaa
Vastaan tähän nyt nopeasti ja toiseen minulle osoitettuun viestiin mahdollisesti myöhemmin tällä viikolla (työkiireitä).

Minulla ei ole koskaan ollut sellaista käsitystä, että sinun vetosi aiheutti Las Vegasin linjan liikkeen. Minulla oli käsitys, että sinä kuvittelit aiheuttaneesi Las Vegasin linjan liikkeen. Tämä käsitys perustui toisen kirjoittajan (mahdollisesti) virheelliseen tulkintaan viestittelystäsi somessa. En itse seuraa sinua tai ESBC:tä sen enempää Facebookissa kuin Twitterissäkään, joten en ollut nähnyt alkuperäistä viestiäsi. Luotin toisen kirjoittajan välittämään informaatioon, joka saattoi synnyttää väärän käsityksen. Tämän toin myös esille myöhemmässä viestissäni. Pahoittelen kuitenkin vielä, jos käsitykseni oli väärä ja jos tämän (mahdollisesti) väärän käsityksen perusteella kirjoittamani kommentti aiheutti mielipahaa.

Jälkimmäiseen kysymykseen vastaan, että en todellakaan koe erityisen tärkeäksi viestiä Jorma Vuoksenmaan ammattitaidottomuudesta ja epärehellisyydestä. En ole kirjoittanut mitään Jorma Vuoksenmaahan tai ESBC:hen liittyvää minnekään muualle kuin vedonlyöntiaiheisille keskustelupalstoille (mikä viime vuosina on tarkoittanut vain ja ainoastaan Ylikerroin.comia), ja tähänkin ketjuun olen pyrkinyt kommentoimaan mahdollisimman harvoin, vaikka aihetta useampaankin viestiin olisi ollut. Kommenteillani olen pyrkinyt tuomaan esiin käsitykseni siitä, ettei ESBC nykyään näytä toimintatavoiltaan (tai palvelun tason puolesta) eroavan mitenkään vihjepalveluiden massasta. Sen ohella olen myös kiinnittänyt huomiota moniin ilmeisiin epäloogisuuksiin sanomisissasi ja toiminnassasi.

Lisäksi haluan todeta, että en ole muistaakseni kertaakaan syyttänyt sinua epärehelliseksi, vaan korkeintaan tuonut esiin (monen muun kirjoittajan tapaan) ristiriidan aiempien sanomisiesi ja nykyisen toimintasi välillä. En myöskään ole väittänyt sinua ammattitaidottomaksi, vaan todennut vain sen, etten usko sinun pystyvän enää nykyään voitolliseen vedonlyöntiin (minkä voidaan toki katsoa kuuluvan vihjepalvelun pitäjän ammattitaitoon, vaikka se ei yksistään muodosta sitä).

Elämäntehtäväni ei siis ole viestiä Jorma Vuoksenmaan ammattitaidottomuudesta ja epärehellisyydestä; kirjoitusteni motiivi on ensisijaisesti lähtöisin omasta inhostani sitä kohtaan, että ihmiset sanovat yhtä ja tekevät toista. Aiheesta Jorma Vuoksenmaa/ESBC on tässä ketjussa käytetty monta puheenvuoroa - joista noin puolet on enimmäkseen vanhan toistoa - ja olen osallistunut keskusteluun suunnilleen samalla aktiivisuudella kuin tämän foorumin muihin yhtä mielenkiintoisiin ja suosittuihin keskusteluihin. En kirjoita tähän ketjuun joka viikko, kuten innokkaimmat antifanisi, ja olen jopa pariin kertaa päättänyt, etten kirjoita aiheesta Vuoksenmaa/ESBC enää yhtään viestiä, koska siitä on niin kovin vähän hyötyä kenellekään. Päätös ei ole pitänyt, ja olen aina silloin tällöin jatkanut keskustelua. Käyttämäni puheenvuorot ovat kuitenkin olleet hyvin harkittuja ja niissä esittämäni väitteet perusteltuja (edellä esiin noussutta lipsahdusta lukuun ottamatta). Seison siis sanojeni takana, vaikka niiden merkitys koko tulevan maailmanhistorian kannalta on todella vähäpätöinen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 35. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pikkupikkuliikeri
Avatar
Jäsen
Viestit: 706
Liittynyt: 08.04.2007, 23:28

Tuotto: -15.66 yks.

Palautus%: 93.53%

Panosten ka: 2.42 yks.

Vetoja: 100

Pisteitä: 285
Paikkakunta: Kullaanvuoren hiidenkirnu

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja pikkupikkuliikeri »

Ylilyönnit ovat ikäviä, niitä ei kukaan toivo ja niiden estämiseksi niistä pitäisi rangaista.

Jos Jorma ei kuitenkaan vieläkään ymmärrä miksi hän saa ankaraakin kritiikkiä, joka lähtee helposti lapasesta, on yksinkertaisesti seurannan puute. Seurannan puuttuminen ja samalla voitollisten vihjeiden mainostaminen ja sillä imagolla myyminen koetaan selkärangattomaksi tominnaksi, mitä se minunkin mielestäni on. Onko Jorma toista mieltä?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 16. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Turbojugend
Jäsen
Viestit: 1816
Liittynyt: 12.05.2010, 09:56

Tuotto: +19.93 yks.

Palautus%: 101.80%

Panosten ka: 2.55 yks.

Vetoja: 433

Pisteitä: 1269

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Turbojugend »

JormaVuoksenmaa kirjoitti:Tämä palsta on ainoa, missä minulle on toivotettu niskalaukausta. Juttelen satojen ihmisten kanssa kasvotusten vuoden aikana, ja minua ovat penkoneet kymmenien medioitten taustatoimittajat 30 vuoden aikana. Vain tällä palstalla minua syytetään epärehellisyydestä tai levitetään tietoa, että vaimoni olisi lähdössä 4 lapseni ja minun luota pois.
Löytyykö näistä joitain todisteita tältä foorumilta, itselleni ei osunut silmään nopealla katselulla? Voisitko Jorma tai joku muu laittaa linkin näihin tapauksiin ja niiden takana oleviin ihmisiin jotta heihin osataan suhtautua oikein?

Tuntuu ihmeelliseltä että pidät omituisena sitä, että yhtiötäsi pidetään hieman epäluotettavana samalla kun jätät seurannat julkaisematta. Seurantahan on kuitenkin LUOTETTAVAN vihjaajan elinehto, ja olet näin itsekin todennut aikoinaan.

Selitykset siitä, että seurannan pitäminen olisi jotenkin vaikeaa tai vaativaa ovat täysin naurettavia ja tästähän on keskusteltu jo aiemminkin. Seurannan pitäminen ei ollut vaikeaa silloinkaan, kun NHL-optimizer jyräsi markkinoilla. Miksi se olisi yhtään vaikeampaa nyt?

Muista että työtäsi kunnioitetaan, mutta ihmiset ovat epäileväisiä. Epäilyt on kuitenkin helppo kumota.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 8. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


karikar
Jäsen
Viestit: 270
Liittynyt: 13.01.2004, 07:56
Pisteitä: 165

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja karikar »

Kaikesta huolimatta, olet Jorma suurin esikuvani edelleen ja paljosta sinulle kiitollinen. Suurin ja kokonaisuudessaan arvostetuin persoona suomalaisessa vedonlyönnissä, joka on tehnyt suuren päivätyön ja joka on edesauttanut suomalaista peliosaamista - sen nousua ja pysymistä aivan maailman huipputasolla.


Mutta, ymmärrätkö mikä ristiriita voi nykypäivänä tulla siitä, että mainostat niin kovasti Unibetin palveluita, joka on monelle hyvin suuri kirosana tämän päivän vedonlyönnissä?

Ja muuten, positiiviseen ajatteluun pyrkivän luulisi pystyvän tuolla näkyvyydellä jotenkin suodattavan negatiivistä palautetta, joka on turhan suuri osa somea tänäpäivänä.

Kari Mäkinen

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 10. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


odds
Jäsen
Viestit: 2527
Liittynyt: 13.11.2003, 12:37

Tuotto: +718.57 yks.

Palautus%: 102.40%

Panosten ka: 3.21 yks.

Vetoja: 9344

Pisteitä: 4964
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja odds »

ESBC kyseenalainen maine on monen asian summa.

On plagiointisyytöksiä: http://www.ylikerroin.com/uutiset/voitt ... gioinnista

On yliampuvaa mainontaa, mikä ei täsmää todellisuuden kanssa.

Toki voit hyökätä muutaman kirjoittajan kirjoituksia vastaan ja jättää sivuuttaa kaiken oleellisen. Mielestäni ESBC on saanut varsin reilua kohtelua tälläkin palstalla.

Seuranta ei muuta menneisyyttä, mutta tulevaisuuteen sillä voi vaikuttaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 18. Antamasi peukut: 0.

Twitteri

MLB 21 seuranta (päivitetty 14.6):

ML 98.9%
Totals 104.1%

Blogissa mietteitä tuloksien takaa:
MLB 21

Minikommentit


JormaVuoksenmaa
Jäsen
Viestit: 35
Liittynyt: 29.01.2013, 16:15
Pisteitä: 185

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja JormaVuoksenmaa »

Kari,

oli vahvaa, että kirjoitit omalla nimelläsi.

Unibet Open pokeriturnaukset ovat erittäin hyvin järjestettyjä. Henki niissä on täysin ainutlaatuinen. Kilpailullinen mutta veljellinen.

Suosittelen Unibet Openeita jatkossakin kaikille pokeriharrastajille. Erityisesti, kun niihin pääsee usein vajaiksi tai tasoltaan heikoiksi jäävien satelliittien kautta.

Unibet rajaa urheiluvedonlyönnissä panoksia kohtuuttoman mataliksi - etukäteen selviä rajoja ilmoittamatta.

Olen sanonut Unibetin maajohtaja Antti Tikalle, Suomen VIP-manageri Jopi Jantuselle ja Unibetin perustajalle, pääomistaja Anders Strömmille, että Unibetille ei ole hyväksi ko. tyylinen toiminta, ja että monet ESBC:n asiakkaat - itseni tavoin - kokevat matalat panoskatot epäreiluiksi.

Olen myös yleisellä tasolla sanonut, että sekä pelaajille, että vedonlyöjille on hyväksi, jos vedonvälittäjä nimeää etukäteen (pienen) limitin, muuttaa kertoimia tiheästikin mutta ottaa vastaan toistuvia lyöntejä.

Kunnioittaen,

Jorma Vuoksenmaa

PS. Kari, yksityinen mailini on Jorma.Vuoksenmaa@esbc.fi . Sinun kaltaisten itsetuntoisten, omalla nimellään puhuvien miesten kanssa juttelen mielelläni e-maililla, puhelimessa tai vaikka lounaan yli.

Kaikkea hyvää!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 7. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JormaVuoksenmaa
Jäsen
Viestit: 35
Liittynyt: 29.01.2013, 16:15
Pisteitä: 185

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja JormaVuoksenmaa »

Ystävät,

olen aika otettu, että täältä löytyi heti ensimmäisiin keskustelunavauksiini kolme miestä.

Omalla nimellään kirjoittavaa miestä.

Marko Virtasen koen melkein pikkuveljekseni. Rehellinen. Peliin oikealla positiivisella intohimolla suhtautuva. Inhimillisen sankari, joka haluaa hyvää ympärilleen. Marko on säteillyt vielä pelielämäänsä enemmän normaalielämässä. Koulukiusaamisesta ja sen seurauksista puhuminen avoimesti on auttanut montaa ihmistä.

Karin kirjoitus oli viisas, ja vastasinkin siihen.

Markulle vastaan, kun kovimmilta kiireiltäni selviä.

En olisi ikinä uskonut, että tästä porukasta löytyisi kolme nimellään puhuvaa.

Nyt ilahtuneena sain idean: jos nimellään puhuvia löytyy kuusi, pidetään pokerin haasteottelu ESBC - Ylikerroin.

Minä tarjoan Thai-ruuat, olutta, urheilua isolta screeniltä ja vielä jonkun pikku summan, jonka voittaneen joukkueen paras pelaaja saa siirtää nimeämäänsä hyväntekeväisyyteen.

Ottelu pelataan ESBC:n toimistolla Mannerheimintiellä täysikokoisen pokeripöytämme yli.

Joten: jos olet kiinnostunut tulemaan Ylikertoimen joukkueeseen, kirjoita tähän alle nimesi ja kerro lyhyesti, miksi haluat mukaan Ylikertoimen joukkueeseen.

Ylikertoimen Mikko kokoaa sitten joukkueen, jonka minä vielä hyväksyn.

En ole elämässäni saunonut tai syönyt minusta valehdelleiden tai minua "noloksi jätkäksi" nimittäneiden kanssa, vaikka neuvotteluihin ja kahvipöytään tietysti lähden vihollistenkin kanssa.

Mutta en usko, että joudun käyttämään kivan jätkäporukan valintaoikeuttani. Ne ketkä toimivat nimellään ovat yleensä eläneet toista ihmistä kunnioittaen siten, ettei nimeä tarvitse hävetä. Oletettavasti Ylikertoimen joukkue on Mikon nimeämä sellaisenaan.

Meille tulee kiva ilta. Tutustutte minuun ja viiteen työtekijääni. Näette, miten työntekijäni pelaavat pokeria. Näette, ovatko he tyhmiä vai viisaita, rehellisiä vai epärehellisiä.

Näette, ovatko työntekijäni miehiä, joiden työpaikan haluatte tuhota, vai miehiä, joiden kanssa haluatte naamatusten jutella, miten ESBC voisi palvella Sinua paremmin.

Tervetuloa, nimiä alle!

Jorma Vuoksenmaa
Hallituksen Puheenjohtaja
ESBC oyj
+ ESBC Team: Hannu, Karri, Jari, Conny ja Jukka

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 16. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


asikainl
Jäsen
Viestit: 540
Liittynyt: 12.04.2007, 22:38

Tuotto: +20.70 yks.

Palautus%: 103.72%

Panosten ka: 2.77 yks.

Vetoja: 201

Pisteitä: 99

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja asikainl »

Voin tulla ylikertoimen joukkueeseen pelaamaan. Kortitkin pysyy joten kuten käsissä. Viestejä palstalle toki vain se reilut 500 että en katso pahalla jos mikko valitsee jotkut muut.

-Lauri Asikainen

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

05.11.2013 21:48 <S.Sukkela> Jens ja Ilari vois ilmoittautua, jos tänne rekanneet :D

05.11.2013 22:02 <Pontus> Sharkie paasonen nyt ainakin tulee :)


odds
Jäsen
Viestit: 2527
Liittynyt: 13.11.2003, 12:37

Tuotto: +718.57 yks.

Palautus%: 102.40%

Panosten ka: 3.21 yks.

Vetoja: 9344

Pisteitä: 4964
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja odds »

Kortinpeluu on outo tapaa todistaa rehellisyys.

Rehellinen seuranta on se mitä tämä palsta on ehdottanut.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 37. Antamasi peukut: 0.

Twitteri

MLB 21 seuranta (päivitetty 14.6):

ML 98.9%
Totals 104.1%

Blogissa mietteitä tuloksien takaa:
MLB 21

Minikommentit

06.11.2013 01:51 <R-bet> Olutta ja thairuokaakin.. hauska ilta varmasti :)


mikko
Avatar
Ylläpitäjä
Viestit: 1532
Liittynyt: 13.01.2003, 23:40

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 2308
Viesti:

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja mikko »

JormaVuoksenmaa kirjoitti:Tervetuloa, nimiä alle!
Olen luonnollisesti käytettävissä, mutta uskon ja toivon että täältä löytyy helposti 6 (ja useampiakin) minua parempia korttimiehiä jotka haluavat mukaan tapahtumaan.

-Mikko Uotila

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Raimond
Avatar
Jäsen
Viestit: 1926
Liittynyt: 28.10.2010, 09:30

Tuotto: -154.90 yks.

Palautus%: 98.19%

Panosten ka: 3.79 yks.

Vetoja: 2261

Pisteitä: 1546

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Raimond »

En ole tähän keskusteluun osallistunut ja siksi en ehkä ole oikea mies YK:n joukkueeseen mutta pokeri ja ennen kaikkea mielenkiintoisten ihmisten tapaaminen ja heidän kanssaan keskustelu kiinnostaa aina.

t. Lauri Lehtinen

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Panostus x/10

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Mungo »

JormaVuoksenmaa kirjoitti:Nyt ilahtuneena sain idean: jos nimellään puhuvia löytyy kuusi, pidetään pokerin haasteottelu ESBC - Ylikerroin.
Minä tarjoan Thai-ruuat, olutta, urheilua isolta screeniltä ja vielä jonkun pikku summan, jonka voittaneen joukkueen paras pelaaja saa siirtää nimeämäänsä hyväntekeväisyyteen.
Hieno ja erittäin kannatettava ajatus!

Ja jotta saatte tapaamisen & ottelun & Thai-ruuat varmasti järjestettyä paljastan kaiken varalta oman nimeni :)
Ajatukseni avoimuudesta, seurannasta ja monesta muusta asiasta on kyllä foorumin, Jorman ja muiden ESBC:n työntekijöiden tiedossa.
En pelaa pokeria mikä on pelkästään eduksi Ylikertoimelle.


Terveisin

Klaus Venetjoki

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


JussiQ
Avatar
Jäsen
Viestit: 11549
Liittynyt: 25.02.2003, 18:55

Tuotto: +29.24 yks.

Palautus%: 103.49%

Panosten ka: 0.34 yks.

Vetoja: 2474

Pisteitä: 6214
Paikkakunta: Eura

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

JormaVuoksenmaa kirjoitti: Minä tarjoan Thai-ruuat, olutta, urheilua isolta screeniltä ja vielä jonkun pikku summan, jonka voittaneen joukkueen paras pelaaja saa siirtää nimeämäänsä hyväntekeväisyyteen.

Ottelu pelataan ESBC:n toimistolla Mannerheimintiellä täysikokoisen pokeripöytämme yli.
Minua voisi kyllä jonkinlainen peliystävien tapaaminen kiinnostaa. Itse tosin kun en nykyään juurikaan alkoholia käytä, taikka pelaa pokeriakaan, niin en ole varma onko juuri tämä tapahtuma sitten se. Lisäksi täältä maalta kun saapuisin paikalle, niin parhaiten sopisi sellainen iltapäivän/alkuillan miitti, että ehtisi yöksi sitten taas jo takaisin kotiin :)

Eli en ilmoittaudu YK:n pokerijoukkueeseen, mutta alustavasti voisi kiinnostaa miitti riippuen toki ajankohdasta. Eli mahdollinen osallistuminen alkuillan tapahtumaan.

Terv. Juha Koivula

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Bouga
Jäsen
Viestit: 676
Liittynyt: 13.03.2010, 14:09

Tuotto: +72.40 yks.

Palautus%: 103.46%

Panosten ka: 2.87 yks.

Vetoja: 730

Pisteitä: 1346

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Bouga »

Ottamatta kantaa minkään vihjepalvelun tai yksittäisen vihjaajan hyvyyteen tai huonouteen, en voi itse ymmärtää, miksi maksullisella vihjepalvelulla olisi pakko olla vihjeilleen seuranta? Eikös tämä ole kuitenkin palveluntarjoajan itsensä päätettävissä millaisia palveluja haluaa tarjota? Tämän jälkeen palvelun ostaja voi itse päättää ostaako palvelua vai ei. Markkinatalous, valinnavapaus, yksilönvapaus, elinkeinotoiminnan vapaus, sananvapaus, kritiikin vapaus?

Aivan yhtälailla en voi ymmärtää sitä, jos on olemassa maksullisten vihjepalvelujen tarjoaja, joka ei tarjoa seurantaa (tai tarjoaa seurantaa samapa se sille), miksei sitä voisi kritisoida voimakkaasti joko nimellä tai nimimerkillä? Miksei palvelua voisi kehua, moittia, dissata surkeaksi? Ei vihjepalvelun huonoksi haukkuminen nimimerkin takaa ole raukkamaista nimettömänä seläntakana pahaa tarkoittavaa toimintaa.

Jokainen lyö omat vetonsa, jokainen päättää missä lyö vetonsa, jokainen päättää mistä ostaa vihjeensä, ja jokainen päättää uskooko viheisiinsä vai ei.

Kyllä, olen joskus taannoin ostanut ESBC:ltä vihjeitä. Itse en usko että ESBC on ainakaan niin paljon voittoa tekevä peliyhtiö, että sillä keskimääräinen pelaaja saisi aiheuttamansa kulut katettua. Minulle on ihan sama onko ESBC:llä seurantaa vai ei, se on heidän päätöksensä. Mutta nykyisen päätösken vuoksi ainakin minä jätän vihjeet ja kaikki palvelut ko. firmalta ostamatta, koska seurantaa ei ole. Ja kuten usein todettua, tämä antaa toiminnasta vaikutelman, että tappioita halutaan peitellä. Antaa ESBC:n päättää tarjoaako seurantaa vai ei. Antaa jokaisen vedonlyöjän päättää itse seuraako ESBC:tä tai Jorma Vuoksenmaata Twitterissä/Foorumeilla vai ei.

Ja kyllä, tämä ei silti tarkoita, ettenkö arvostaisi Jorma Vuoksenmaata ja uskoisi hänen asiantuntevuuteensa, päinvastoin: arvostan Jorma Vuoksenmaata. Seuraan häntä Twitterissä, Unibet Openissa ja muilla palstoilla. Myönnän silti kyllästyneeni jatkuvaan ristiriitaiseen mikkihiiribuukkeri Unibetin mainontaan, herkkään provosoitumiseen aina kun pientäkin kritiikkiä esiintyy ym. En silti aio ESBC:n palveluja ostaa. Ostakaa tai olkaa ostamatta, tehkää itse valintanne omaan hyötyynne ja odotusarvoonne perustuen kannattaako näin tehdä.

Ja kyllä, minulla on nimi, vaikka en sitä tällä palstala ole maininnutkaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 30. Antamasi peukut: 0.

Kaikissa pelikohteissa panokset 1-5 yksikköä. Twitter-tili.

Minikommentit

06.11.2013 18:31 <ewata> Ehdottomasti samaa mieltä tuosta nimimerkillä versus

06.11.2013 18:31 <ewata> omalla nimellään esiintymisestä. Mielipide on pääosassa.


pikkupikkuliikeri
Avatar
Jäsen
Viestit: 706
Liittynyt: 08.04.2007, 23:28

Tuotto: -15.66 yks.

Palautus%: 93.53%

Panosten ka: 2.42 yks.

Vetoja: 100

Pisteitä: 285
Paikkakunta: Kullaanvuoren hiidenkirnu

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja pikkupikkuliikeri »

Bouga kirjoitti:Ottamatta kantaa minkään vihjepalvelun tai yksittäisen vihjaajan hyvyyteen tai huonouteen, en voi itse ymmärtää, miksi maksullisella vihjepalvelulla olisi pakko olla vihjeilleen seuranta? Eikös tämä ole kuitenkin palveluntarjoajan itsensä päätettävissä millaisia palveluja haluaa tarjota? Tämän jälkeen palvelun ostaja voi itse päättää ostaako palvelua vai ei. Markkinatalous, valinnavapaus, yksilönvapaus, elinkeinotoiminnan vapaus, sananvapaus, kritiikin vapaus?
Mutta onko moraalisesti oikein myydä vihjeitä, jotka tietää tappiollisiksi / joiden voitollisuudesta ei ole hajuakaan? Vedonlyöntivihjeiden myyminen on kuitenkin luonteeltaan (ainakin toivottavasti) vähän erilaista kuin monen muun asian myyminen, joihin liittyy voimakkaasti imago ja brändäys. Vastakkaisen ääripään esimerkkinä, katsokaa miten Marko Virtanen hommat hoitaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 3. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


E'ment
Jäsen
Viestit: 138
Liittynyt: 03.06.2011, 18:28

Tuotto: +85.29 yks.

Palautus%: 123.24%

Panosten ka: 7.49 yks.

Vetoja: 49

Pisteitä: 67

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja E'ment »

Täytyy kyllä kompata Bougan viestiä. On mielestäni täysin palveluntarjoajan valinta julkistaako seurantaa. Siinä tapauksessa palveluntarjoajan on kuitenkin turha närkästyä, mikäli palvelun kannattavuus ostajien näkökulmasta kyseenalaistettaisiin. Itseäni ei ainaakaan houkuttele ostaa sikaa säkissä, millainen ESBC tällä hetkellä kuluttajan näkökulmasta on.

Vihjepalveluita ostaessani valitsen mieluummin seurantatiedot pitkältä ajalta tarjoavan yrityksen. Tästä oivana esimerkkinä on Sukkela, joka tuo avoimesti esille seurannan kaikilta edellisiltä vuosilta ja myöntää tulokselliset suvantovaiheet kauden mittaan. Olenkin onnellisessa asemassa saadessani olla hänen asiakkaansa. :peukku:

En voi hyväksyä ESBC:n selitystä seurannan puuttumisesta esimerkiksi työmäärän lisääntymisellä. Lähtökohtaisesti en näe sellaista urheiluvedonlyöjää kovinkaan ammattimaisena, jolla ei aktiivista seurantaa ole. Pidän myös melko outona miten Jorma on omalla twitter-tilillään mustamaalannut koko Ylikertoimen vertaamalla foorumia Suomi24-palstaan, olkoonkin syynä muutamien vajavaisten ylilyönnit. Suurin osa Ylikertoimessa esitetystä kritiikistä on kuitenkin hyvin perusteltua. Omituista on myös Jorman "rauhanpiippuele" (sinänsä arvostettavaa), koska eniten foorumilla toivottaisiin sitä kattavaa seurantaa ESBC:n tarjoamien palveluiden kannattavuudesta. Ilman seurantaa oma suhtautumiseni yrityksen palveluihin ei tule muuttumaan ja en ko. yriksen palveluita tule hankkimaan. Summa summarum: faktat pöytään.

E'ment

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 16. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

06.11.2013 18:34 <ewata> Jos ei ole seurantaa, niin mistä sen sitten tietää miten

06.11.2013 18:34 <ewata> tasokas vihjepulju on kyseessä.


S.Sukkela
Avatar
Jäsen
Viestit: 4172
Liittynyt: 31.01.2003, 18:58

Tuotto: +119.82 yks.

Palautus%: 101.99%

Panosten ka: 3.00 yks.

Vetoja: 2010

Pisteitä: 22708
Paikkakunta: Tampere

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja S.Sukkela »

JormaVuoksenmaa kirjoitti: Marko Virtasen koen melkein pikkuveljekseni. Rehellinen. Peliin oikealla positiivisella intohimolla suhtautuva. Inhimillisen sankari, joka haluaa hyvää ympärilleen. Marko on säteillyt vielä pelielämäänsä enemmän normaalielämässä. Koulukiusaamisesta ja sen seurauksista puhuminen avoimesti on auttanut montaa ihmistä.
Jorma kiitoksia lämpimistä sanoista. Itse joudun kuitenkin jättää väliin tuon pokeri-illan joten Mikko voi valita minun tilalle, jonkun jolla on paremmin aikaa. Tosiaan kauden aikana nämä 12-16 tunnin työpäivät viä lähes koko hereilläolo aikani. Silloin kun kerkiän hieman vapaata pitämään, niin nämä vietän vanhojen ystävieni ja perheeni parissa, sillä he ovat minulle tärkein asia tässä maailmassa ja pääsen myös hetkeksi eroon vedonlyöntiin liittyvistä asioista. Kesällä sitten paremmin aikaa vaikka sinne Helsinkiin tulla käymään.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


odds
Jäsen
Viestit: 2527
Liittynyt: 13.11.2003, 12:37

Tuotto: +718.57 yks.

Palautus%: 102.40%

Panosten ka: 3.21 yks.

Vetoja: 9344

Pisteitä: 4964
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja odds »

Bouga kirjoitti: Ottamatta kantaa minkään vihjepalvelun tai yksittäisen vihjaajan hyvyyteen tai huonouteen, en voi itse ymmärtää, miksi maksullisella vihjepalvelulla olisi pakko olla vihjeilleen seuranta? Eikös tämä ole kuitenkin palveluntarjoajan itsensä päätettävissä millaisia palveluja haluaa tarjota?
Tämä olisi ok jos se jäisikin tähän. Jos mennään hehkuttamaan yksittäisiä voittoja ja kaupataan mielikuvaa jatkuvasti rahastavasta yhteisöstä, niin ainakin huomio ja kritiikki vedonlyöntifoorumeilla on ansaittu.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 27. Antamasi peukut: 0.

Twitteri

MLB 21 seuranta (päivitetty 14.6):

ML 98.9%
Totals 104.1%

Blogissa mietteitä tuloksien takaa:
MLB 21

Minikommentit

06.11.2013 21:20 <ewata> Näin juuri. Sitten pitää kestää kritiikki minkä saa.


mikko
Avatar
Ylläpitäjä
Viestit: 1532
Liittynyt: 13.01.2003, 23:40

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 2308
Viesti:

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja mikko »

Kävin tänään tutustumassa ESBC:n toimintaan ja keskustelemassa Jorman kanssa henkilökohtaisesti monista vedonlyöntiin liittyvistä asioista. Luonnollisesti tärkein itse painottamani asia oli seuranta ja sen tärkeys omasta näkökannastani, ja kävimmekin varsin kuumaverisen keskustelun asian tiimoilta :mrgreen:

Molemmat kertoivat omia näkökulmiaan, ajatuksiaan ja jatkosuunnitelmiaan tähän"kin" liittyen. Uskoisin molempien olevan tyytyväinen tämän ensimmäisen keskustelun jälkeen, jota tullaan aivan varmasti jatkamaan. Vein eteenpäin tässäkin ketjussa puhuttuja juttuja ja molemmat olimme samaa mieltä monista tärkeistä asioista. Lisäksi oli todella mukavaa tutustua muuhun henkilökuntaan ja nähdä ihmisiä toiminnan takana. Nyt kun olemme molemmat haukkuneet toisemme kasvokkain kunnolla, on näitä keskusteluja ja kehitystä paljon helpompi lähteä viemään eteenpäin. Positiivinen kokonaiskuva jäi tapaamisesta todellakin!

Palaan näihin asioihin myöhemmin uudelleen ja vielä tarkemmin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 46. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

06.11.2013 23:09 <Neo> rapoa odotellaan mielenkiinnolla!

06.11.2013 23:43 <odds> Hieno homma! Siitä seurannasta on väännetty ainakin 5 vuotta

06.11.2013 23:45 <odds> ja aiemmin jäänyt sanahelinän asteelle.Jospa nyt nytkähtäisi


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja credit »

JormaVuoksenmaa kirjoitti:Credit,

mikä Sinun nimesi on?

Kirjoitit:

"Täällä Ylikertoimessa käytännössä kaikki kuitenkin jo tietävät, mikä miehen osaamisen todellinen taso on, eivätkä mitkään selitykset seurannan puuttumisesta menisi täällä läpi. Lähinnä niillä voisi olla jonkinlainen viihdearvo."

Mistä te "tiedätte osaamiseni todellisen tason"?

Mitä Sinä tekisit nyt minun tilanteessani?

Mihin pyrit kertomalla "osaamisen tasostani"?

Kunniottaen,

Jorma Vuoksenmaa
Nyt on pieni hetki aikaa, joten vastaan näihin suoraan minulle osoitettuihin kysymyksiin.

Ensiksi Jorma Vuoksenmaan osaamisen tasosta... Mistä me tiedämme sen? Tarkkaa käsitystä ei kenelläkään ulkopuolisella voi tietenkään olla, koska ESBC ei pidä julkista seurantaa, ja vaikka pitäisi, olisi huomioitava se, ettei ESBC:n ja Jorma Vuoksenmaan välille voi vetää yhtäläisyysmerkkejä. Voidaan kuitenkin hyvin suurella varmuudella sanoa, että jos Jorma Vuoksenmaan vedonlyöntiosaaminen riittäisi selvästi voitolliseen vedonlyöntiin nykymarkkinaa vastaan, se näkyisi myös ESBC:n vihjeissä; ja jos ESBC:n vihjeet olisivat asiakkaille tuottoisia, ei olisi mitään syytä jättää julkaisematta sen todistavaa pitkän aikavälin seurantaa.

Loppujen lopuksi tässä pyöritään siis sen saman vanhan ajatuksen ympärillä: Koska seurantaa ei ole, ei voida pitää todennäköisenä, että ESBC:n vihjeet olisivat voitollisia, ja koska ESBC:n vihjeet ovat erittäin suurella todennäköisyydellä tappiollisia, ei Jorma Vuoksenmaan vedonlyöntiosaaminen luultavasti enää riitä nykymarkkinaa vastaan.

Edellisen lisäksi monet somessa esitetyt kommentit tyyliin "arviomme ovat hyviä, mutta joukkueet pelaavat väärin", antavat sen kuvan, että se itsekriittisyys, jota vedonlyöjältä vaaditaan, jotta hän pysyisi markkinoiden edellä, on päässyt matkan varrella unohtumaan. En tiedä, miten paljon yksittäisissä kommenteissa on ollut "huumoria" ja mikä on kuningas alkoholin osuus, mutta kokonaisuutena ne antavat aika synkän kuvan siitä, millä tasolla vedonlyöntiosaamisesi tällä hetkellä on, Jorma hyvä.

Sitten kysymys siitä, mitä minä tekisin sinun tilanteessasi: Jos todella haluat neuvojani, niin minusta sinulla on kaksi vaihtoehtoa. Ensimmäinen on se, että vetäydyt "eläkkeelle" ja nautit aiemmin keräämästäsi varallisuudesta. Toinen taas se, että unohdat menneet saavutuksesi ja alat tehdä töitä päästäksesi jälleen markkinoiden edelle. Sen ei pitäisi olla mahdotonta.

Jälkimmäiseen vaihtoehtoon liittyy tosin se, että ESBC alkaa vihdoin pitää julkista pitkän aikavälin seurantaa. Julkinen seuranta nimittäin pakottaa puntaroimaan pelisuosituksia aivan toisella tavalla kuin omaan käyttöön tehty seuranta (huhujen mukaan ESBC:llä sellainen olisi, vaikka oletkin jossain yhteydessä tainnut väittää, ettei resursseja seurannan tekemiseen ole).

Viimeiseen, oman kirjoitteluni motiiveja koskevaan kysymykseen haluaisin vastata, että motiivini ovat yhdentekeviä. Jos sanon jotain ja perustelen sanomiseni hyvin, ei motiiveillani pitäisi olla mitään merkitystä. Mutta mikäli asia sinua kiinnostaa, voin kertoa, että tiedostan kaksi motiivia, joista ensimmäinen on edellisessä viestissäni mainitsemani inho sitä kohtaan, että ihmiset sanovat yhtä ja tekevät toista. Toinen motiivi on surkean pieni toive siitä, että ESBC voisi joskus taas tuottaa sellaisia palveluita, joista kannattaa maksaa, sellaisia joista on hyötyä voitolliseen vedonlyöntiin pyrkivälle pelurille. Kuten olen monesti sanonut, en usko, että näin tulee tapahtumaan, mutta niin kauan kuin mahdollisuus on edes hitusen nollaa suurempi kannattaa yrittää vaikuttaa siihen, että niin kävisi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 40. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

07.11.2013 17:53 <R-bet> Hyvää tekstiä Credit ja täysin samaa mieltä


JormaVuoksenmaa
Jäsen
Viestit: 35
Liittynyt: 29.01.2013, 16:15
Pisteitä: 185

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja JormaVuoksenmaa »

Kiitos tosiaan Mikko ajastasi - ja kyllähän me todellisuudessa enemmän nauroimme kuin huusimme :D

Yksi Jukan (ESBC työntekijä) ajatus nousi heti olennaiseksi, kun aloin miettiä eteenpäin tätä seuranta-asiaa.

Eli:

1) Mitä oikeastaan tulee seurata?

ja

2) Seuranta on paljon laajempi asiakokonaisuus, eikä ollenkaan niin yksinkertainen, että vedot paperille ja katsotaan mikä oli palautus?

Käytännön tasolla:

Olettakaamme, että aloimme seurata ESBC:n Monivetosysteemien tuottoa marraskuun alusta.

http://www6.esbc.fi/blog/monivedostako-voittoputki/

Nyt tuohon kirjanpitoon on helppo merkitä perjantain tappio ja lauantain voitto kertoimella

6855,72.

Yhtä yksiselitteistä oli kirjata seurantaan maanantain voitto kertoimella

4347,01.

Mutta entä sunnuntain voitto kertoimella

4114,01?

Mitäkö tapahtui?

Työntekijäni Hannu uhrasi jälleen kerran tunnin rennosta sunnuntaistaan ESBC:n asiakkaille, kun hän oli huomannut ottelussa Lille - Monaco tärkeän pelaajan palanneen kokoonpanoon odotettua aiemmin. Hannu päivitti ESBC:n todennäköisyysarvioita ja maaliodottamaa otteluun.

Sinänsä pienen, vain parin prosenttiyksikön, päivityksemme myötä Hannu myös kehoitti asiakkaitamme tekemään lisää kuponkeja Lillen, jonka voitot olivat nyt nousseet hieman edullisemmiksi. Ihmeellistä kyllä, Monacon voittojenkin etu säilyi - ristiä kun oli tuohon Ranskan huippuotteluun ruksittu aivan liikaa.

Päivitimme myös suoraa systeemisuositustamme hieman kolmen kupongin osalta Lillen suuntaan ja yksi näistä ottikin osuman Lillen 2-0 voiton myötä kertoimella 4114,01.

ESBC:n uusi tietojärjestelmä mahdollistaa nimensä tietävien asiakkaiden palvelemisen e-maililla ja tekstiviesteillä. Hannu näki hieman vaivaa ja lähetti päivityksen jälkeen tiedot sekä päivitetyt kupongit kaikille ostaneille asiakkaille.

Osa saattoi olla jo poistunut koneittensa äärestä. Osa saattoi pelata vain päivitetyn version. Osa saattoi lisätä panoksiaan tietyille riveille.

Joten: mitä kirjamme seurantaan?

Alkuperäisen vai päivitetyn?

On selvää, että kuten peliteoria sanoo: uuden informaation arvo ei voi olla negatiivinen.

Myöskään Hannun työn arvo ei voi olla negatiivinen.

Jos vastaanottaja jollakin todennäköisyydellä reagoi Hannun jakamaan informaatioon, on päivitystyöllä tässäkin tapauksessa ollut positiivinen odotusarvo.

Onko seurannan tarkoitus mitata asiakashyötyä vai halutaanko se jostain muista syistä?

Kuitenkin moni sanoo, että kirjanpito pitäisi tehdä alkuperäisen systeemin mukaisesti.

Mitä Sinä sanot?

Jorma Vuoksenmaa

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 4. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Turbojugend
Jäsen
Viestit: 1816
Liittynyt: 12.05.2010, 09:56

Tuotto: +19.93 yks.

Palautus%: 101.80%

Panosten ka: 2.55 yks.

Vetoja: 433

Pisteitä: 1269

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Turbojugend »

Mielestäni seurantaa ei pidä miettiä liikaa, vaan se voidaan toteuttaa esimerkiksi vihjeen julkaisuhetkellä olevan kertoimen mukaan. Tietysti ymmärrän, että mainitsemasi kaltainen palvelu tuo hurjasti lisäarvoa meille vihjeiden ostajille, ja kuten mainitsit sen eteen tehtyä työtä ei tietenkään voida pitää negatiivisena.

Seuranta luo tietyn mielikuvan vihjaajasta, mutta kaupalliseen tarkoitukseen tehtyjen vihjeiden seuranta pitää tietysti miettiä tarkkaan. Ymmärrettävästi mahdolliset epäselvyydet tällaisissa asioissa saavat aikaan runsaasti keskustelua. On erinomaista, että haluat kuitenkin kysyä mielipiteitä myös tällä foorumilla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


odds
Jäsen
Viestit: 2527
Liittynyt: 13.11.2003, 12:37

Tuotto: +718.57 yks.

Palautus%: 102.40%

Panosten ka: 3.21 yks.

Vetoja: 9344

Pisteitä: 4964
Paikkakunta: Helsinki

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja odds »

Turbojugend kirjoitti: Mielestäni seurantaa ei pidä miettiä liikaa, vaan se voidaan toteuttaa esimerkiksi vihjeen julkaisuhetkellä olevan kertoimen mukaan.
Aivan!

Kunhan on selvät pelisäännöt miten laskenta on toteutettu, niin loppu on jo toisarvoista.

Itse lähtisin muutamasta suuresta sarjasta (esim NHL, Premier, Bundesliiga, Allsvenskan, Liiga).

Itse tein omiin tarkoituuksini seurannan MLB-arvioistani. Arviot tietokantaan ja pelien päätyttyä haetaan Pinnaclen päätöskertoimet BetExplorerista ja simuloidaan vedot Kellyn-avulla. Kaikki menee automaattisesti. Tulos ei vastaa omaa menestystä, koska seuranta pelaa päätöskertoimien mukaan, mutta antaa kuitenkin varsin hyvän kuvan siitä mikä on menestys kun antaa tämän verran "tasoitusta".

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Twitteri

MLB 21 seuranta (päivitetty 14.6):

ML 98.9%
Totals 104.1%

Blogissa mietteitä tuloksien takaa:
MLB 21

Minikommentit


R-bet
Jäsen
Viestit: 619
Liittynyt: 24.02.2013, 11:14

Tuotto: +138.08 yks.

Palautus%: 104.24%

Panosten ka: 6.67 yks.

Vetoja: 488

Pisteitä: 635

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja R-bet »

Se seuranta ei oikeasti voi olla noin vaikea asia, eihän?
Miten esim. johtava vedonlyöjämme / vihjaajamme tekee (Sukkela)?

Oma seuranta vihjatuilla kertoimilla ja sitten tasaisin väliajoin voi kysyä julkisesti asiakkailta mikä heidän tulos on. Kun virallisen ja osan asiakkaiden tuloksista saa niin ollaan jo aika pitkällä vielä kun seurantaan kelpuutetaan ainoastaan laatubookkerit kuten pinnacle ja veikkaus. Seuranta erotellaan vielä jokaiselle sarjalle/lajille omansa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin