Tänään on 28.03.2024, 12:04.

Liigan maalipaikat yhteistyöllä?

Strategiat, kertoimenlaskenta ja muut ohjeet/vinkit tänne.
Vastaa Viestiin
Migu1986
Jäsen
Viestit: 179
Liittynyt: 06.08.2013, 19:39
Pisteitä: 38
Paikkakunta: Jyväskylä

Liigan maalipaikat yhteistyöllä?

Viesti Kirjoittaja Migu1986 »

Katselen itse mahdollisimman paljon Liigamatseja, Ruutu.fi palvelun kautta ottelut on helppo katsella jälkikäteen. Otan otteluista ylös mm. maalipaikat. Tekeekö muut samaa? Käsittääkseni mistään ei ole saatavilla Liigamatsien maalipaikkoja. Ennen sai sentään Liigan omilta sivuilta laukaukset ja laukaisukartan, mutta tilastofarssi estää sen nykyisin.

Onko jollain kiinnostusta lähteä tekemään tämän tiimoilta yhteistyötä? Esim minä katson puolet matseista ja joku toinen katsoo loput. Sitten vaihdamme keskenään tilastot maalipaikoista. Saa tietenkin enemmänkin porukkaa lähteä mukaan.

Jos jotain kiinnostaa, niin laittakaa vaikka yksityisviestiä tulemaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Fastasashark
Jäsen
Viestit: 1202
Liittynyt: 29.12.2013, 11:42

Tuotto: -84.08 yks.

Palautus%: 97.91%

Panosten ka: 1.10 yks.

Vetoja: 3673

Pisteitä: 287

Re: Liigan maalipaikat yhteistyöllä?

Viesti Kirjoittaja Fastasashark »

Migu1986 kirjoitti:Katselen itse mahdollisimman paljon Liigamatseja, Ruutu.fi palvelun kautta ottelut on helppo katsella jälkikäteen. Otan otteluista ylös mm. maalipaikat. Tekeekö muut samaa? Käsittääkseni mistään ei ole saatavilla Liigamatsien maalipaikkoja. Ennen sai sentään Liigan omilta sivuilta laukaukset ja laukaisukartan, mutta tilastofarssi estää sen nykyisin.

Onko jollain kiinnostusta lähteä tekemään tämän tiimoilta yhteistyötä? Esim minä katson puolet matseista ja joku toinen katsoo loput. Sitten vaihdamme keskenään tilastot maalipaikoista. Saa tietenkin enemmänkin porukkaa lähteä mukaan.

Jos jotain kiinnostaa, niin laittakaa vaikka yksityisviestiä tulemaan.
Onko tosi, että mistään netistä ei löydy suoraan Liigaotteluiden laukaisukarttoja tai edes laukaisumääriä?? Jostainhan ne on löydyttävä, koska olen huomannut, että esimerkiksi selostajilla on sellaista tietoa, mitä ei liigan sivuilta löydy. Toisekseen tässä taannoin oli haastateltu jotain Veikkauksen kertoimenlaskijaa ja hän sanoi, että yksi tärkeä tilasto, jota he käyttävät laskiessaan kertoimia, on juurikin laukaisumäärät ja maalipaikat. Pistäkääpä nyt joku linkkiä tänne, mistä noita tilastoja löytyy.

Kiinnostusta siis on minullakin, mutta viitsimisen kanssa on vähän niin ja näin. Katson yleensä yhden ottelun per kierros, eikä oikein aikakaan tahdo riittää kovin monen pelin katsomiseen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

31.12.2013 16:21 <JussiQ> Kaikki tilastot tehdään myös Liigan toimesta, mutta

31.12.2013 16:21 <JussiQ> eivät jostain syystä halua jakaa yleisölle sitä.

31.12.2013 16:22 <JussiQ> Kai niitä selostajille sitten jaetaan ja seurat tietty

31.12.2013 16:22 <JussiQ> voi itsekin niitä antaa. Ja kuten alla todetaan, niin

31.12.2013 16:22 <JussiQ> Veikkauksella tosiaan omat tilastoijat joka sarjaan.


tallipoika
Jäsen
Viestit: 2431
Liittynyt: 02.03.2003, 12:00
Pisteitä: 1876
Paikkakunta: Turku

Re: Liigan maalipaikat yhteistyöllä?

Viesti Kirjoittaja tallipoika »

Suomessa Veikkauksella on otteluissa (Veikkausliiga, Ykkönen, 2 div) omat raportoijat, joiden hommiin lisättiin viime kaudella mm juuri laukaisumäärät ja maalipaikat, tuo on Veikkauksen omaa tietoa, eikä löydy muualta, ainakaan ko ottelun raportoijien toimesta, eikä noissa alemmissa divareissa ainakaan hirveästi muita raportoijia ole..., pl Live-raporttia tekevät.
Veikkausliigan sivuiltahan näkyy Veikkausliiga-otteluiden statistiikka, sitten kun joskus pelien jälkeen ilmestyy..

Allsvenskania löytyy ainakin svenskfotbollilta jne

Ylläoleva koskee siis jalkapalloa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin