Tänään on 19.04.2024, 19:34.

Glömmattu passu pönöttää pressijulkkareis siin tolvan klokul

Yleiseen turisemiseen muustakin kuin pelaamisesta.
Vastaa Viestiin
unohtunut salasana
Avatar
Jäsen
Viestit: 583
Liittynyt: 22.03.2014, 22:46
Pisteitä: 382

Glömmattu passu pönöttää pressijulkkareis siin tolvan klokul

Viesti Kirjoittaja unohtunut salasana »

Huomenta arvoisat ylikertoimen ystävät.

Lauantai aamu, vapaapäivä ja aamukahvi höyryää kupissa. Aurinko paistaa ikkunasta sisään, ja kesä on aivan oven takana. Jos minä olisin oppinut aikoinaan tutustumaan sosiaalisen median ihmeelliseen maailmaan, ja minulla olisi twitteri, niin joutuisin luultavasti juuri nyt lainata erään tunnetun purjehtijan viime vuotisen sanoja: Tänään on ylikertoimen kaikkien aikojen luultavasti ensimmäiinen, viimeinen sekä tärkein tiedotustilaisuus. Onko minut sitten myyty Venäjälle niinkun viime vuonna kävi, se selviää tänään, 26.4.2014 kello 12.00.

Lehdistöä saapuu paikalle huomattava määrä, joten jos antaisitte sitten tärkeimmille henkilöille ne eturivit. Tarjoilutilaukset ovat menneet pieleen, joten omat eväät ovat syytä ottaa mukaan. Ovet aukeavat kl. 9:00 ja saa vapaasti odotella sisätiloissa. Sain kuitenkin järjestettyä pienen musiikkilaitteen odotustiloihin, joten voitte kuten minä rentoutua ja nauttia mukavasta rauhallisen pehmeästä musiikista aamukahvinne äärellä. Toivoisin että ketjuun kirjoitetaan mahdollisia kommentteja vasta kello 12 jälkeen kun minun viestini löytyy tästä ketjusta, kiitos.



Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

26.04.2014 10:25 <dos> Mikäs adhd/mania sulla oikein on?


unohtunut salasana
Avatar
Jäsen
Viestit: 583
Liittynyt: 22.03.2014, 22:46
Pisteitä: 382

Re: Glömmattu passu pönöttää pressijulkkareis siin tolvan kl

Viesti Kirjoittaja unohtunut salasana »

Pahoittelut että olen hieman myössä, oli joku ulkomaanvahvistus vossikkakuskina eikä tiennyt ensin edes missä helsinki on. Dos:in kommentille tähän vastaus, että ei pitäisi ainakaan olla mitään kovin tarttuvaa, joten ei sinun tarvitse pelätä tulla kipeeksi. Ei ole minkäänlaista ad/hd levyä tullut koskaan hankittua. AC/DC sen sijaan löytyy valtavia määriä kaapista. Loistava bändi, suosittelen tutustumaan. Minä nyt vain vastaan viime aikaiseen salasanan asioihin, niin että saa ne pois lakaistua päiväjärjestyksestä.

Aivan oikeutetusti on tämä glömmattu passu saanut palautetta viime päivinä, vaikka toisaalta ehkä on jopa hieman liikaa ylireagoitu asioihin. Kävi äsken läpi kaikki viestini mitä olen kirjoittanut tällä nickillä, eikä siellä loppujen lopuksi kovinkaan montaa pahaa pään aukomista ole. Eniten minä olen aukonut päätäni nordicnightmarebetille, unohdabetille ja betnotssonille, enkä niitä kirjoituksia kadu pätkääkään. Jallun kanssa nyt on sitten ollu muutamia kertoja pieniä juttelutuokioita, mutta ei kai nekään nyt ole ihan mahdottomiksi sentään menneet. Hk:n baseball vetojen yhteydessä olleet kettuilut olivat tietenkin huumoria, mutta ymmärrän sen että tuskin huumorin kohteeksi joutuneet ymmärsivät sen huumorina. Kuitenkin asia otti päähän että huonosta tuloksesta kettuiltiin kun otti päähän, enkä pidännyt siitä, mutta olisi senkin voinut jotenkin toisin kertoa kuin tyhmillä pään aukomis tarinoilla. Kommenteissa löytyy sitten joitakin äkkipikaisia kirjoituksia mitkä olisi voinut jättää kirjoittamatta, mutta suurin osa on kuitenkin sielläkin laitettu ihan ilman vihaa ketään kohtaan.

Stellar Warsiltakin pyysin anteeksi pientä hermostumista, vaikka toisaalta en edes tiedä oliko siinä nyt oikeastaan anteeksi pyydettävää. Kuitenkaan en halua että kukaan katoaa foorumlta tuollaisen tapahtuman takia, ja siksi laitoin jopa yv:n hänelle että huomaa lukea viestiketjun. Kertokaa ihmeessä jos on jokin muu viesti jolle joku on erityisen paljon loukkaantunut, niin selvitetään se samantien pois. On siellä joukossa jotain oikeeta sisältöäkin, vaikka tuskin niistä nyt mitään kovinkaan paljon hyötyä kenellekään ole ollut. Onhan tässä nyt saanu sellaisen maineen että kaikki on pelkkää vittuilua, ja moni on ehkä lukenut vain ne vittuilu viestit ja kuvittelee että kaikki on sitä samaa. Pakkohan se on myöntää että levy jäi päälle pidemmäksi aikaa kuin piti, ja ehkä nyt sitten on höyryjä päästetty ulos tarpeeksi taas muutamaksi vuod...no ainakin moneksi viikoksi. Kuukaudessa ehti saada aika paljon muutosta normaali meininkiin, ja eihän sitä tiedä jos vaikka jotkut jopa oppivat jotain omasta käyttäytymisestään eri asioissa. Itse ainakin opin sen, että on kuitenkin paljon kivempaa kirjoittaa hyvällä mielellä asioita, kuin että naputtelee hampaat yhdessä keskisormilla tekstiä jossa kirjaimet ovat väärinpäin kun savu korvista peittää näppäimistön eikä näe mitä naputtelee. Ehkä minä sitten toisen kuukauden jakson aikana onnistun kääntämään tämän aivan toisin päin?
soiro kirjoitti:
S.Sukkela kirjoitti:Tarkoitus on siis alkaa kehittämään sivustoa...
Sais vauhtia laittaa tähän projektiin. :(

Eräs betsari sanoi sivustoista pari vuotta sitten jotta: "vittu mitä *askaa, ei siellä voi käydä ilman että tulisi migreenikohtaus heti perään."

En tiedä oliko sälli aikaansa edellä vai oonko itse vain jäljessä.
En nyt oikein tiedä puhutteko ylikertoimen foorumista vai jostain aivan toisesta sivusta? Jos on näin että on kyseessä ylikertoimen sivu, niin en ymmärrä ollenkaan miksi pitäisi tehdä joitakin muutoksia? Minä olen aikoinaan kärsinyt paljonkin migreenistä, ja voin sanoa heille joilla ei ole sellaista ollut että se ei ole kovinkaan mukavaa, ja siihen liittyy aikamoinen määrä muita oireita joista usein ei edes kukaan ole kuullut. Moni kuvittelee että sellainen on ollut kun on päänsärky mutta harvoin se sitä on, mutta se siitä. Kuitenkin tällä piti sanoa vain se etten ole koskaan saanut migreenikohtausta vuosien aikana ylikertoimen foorumista! Minun mielestä foorumi on hyvä juuri niinkun se on nyt, enkä ymmärrä mitä ihmeen muutoksia siihen pitäisi tehdä. Yleensä muutoksia tehdessä ollan muna pystyssä tekemässä kaikenlaisia asioita, ja lopputulos on melko usein että mennään vaan huonompaan suuntaan.

Minun mielestä vanhat asiat joihinkin on tottunut kuuluu olla niin, ja jos ei ongelmia ole vanhan kanssa niin miksi sitä pitäisi uudistaa, vain uudistamisen takiako kun on pakko tehdä niinkun muut jotka uudisuvat huonompaan suuntaan. Jos nyt joitakin asioita pitää mainita mitkä ovat menneet pieleen sivujen uudistuksilla on esimerkiksi mitä nyt ekana tulee mieleen paffin sivut. Saatiin unibetin kertoimet ja sen jälkeen muutettin myös sivut tuollaisiksi flash hirviöiksi. Satuin sulkemaan pelitilini paffille melkein samaan aikaan kun sivusto uusiutui, ja kerroin heille syyksi sen että en pitänyt siitä flash jutusta, samoin teki kaveri heti perään. Pahoittelivat kovasti vaikka molemmilla oli syyt tilin sulkemiseen että limiitit muuttuivat aivan naurettavisksi kun "unibetin kertoimet astuivat mukaan kuvaan". Muita uudistuksia mitkä ovat menneet pieleen löytyy sielä täältä, mutta jos nyt jotain muuta pitää mainita niin veikkaus tekee uudistuksia jatkuvasti, mutta näyttää vieläkin tänäkin päivänä siltä kuin joku 10 vuotias koululainen olisi ohjelmoinu sivut. Se oli kettuilua!

Olen Aapon kanssa täysin samaa mieltä että se on aivan sama minkälainen sivun ulkoasu on, kunhan siihen voi kirjoittaa ja toimii. En nyt tiedä millaisia uudistuksia sitten on ollut mielessä, mutta en minä usko että enemmistö tarvitsee ollenkaan mitään uudistuksia tälle foorumille. Toki voisi jotain pientä lisuketta laittaa, mutta en minä näe mitään järkeä siinä että koko ulkoasua alettaisiin muuttaa, sellaisesta voin kokemuksella sanoa että ainakin omalla kohdalla kävi niin että se toi tullessaan pelkästään huonoa. Tietenkään kun en tiedä mitä on suunniteltu, niin en osaa ottaa kantaa kannattaako sellainen tehdä vai ei, ja tuskin minua muutenkaan kuunneltais missään asiassa, vaikka saattaisiin tietää monista asioista enemmän kuin moni arvaakaan.
24.04.2014 18:22 <unohtunut salasana> Niin, parempihan se olis ku kaikki istuis tutti suussa ja
24.04.2014 18:23 <unohtunut salasana> lukisi vain toisten juttuja niin kun 90% tekee, ja peesailis
24.04.2014 18:23 <unohtunut salasana> muitten vetoja. Ai niin, mut missä olis ne luettavat jos
24.04.2014 18:24 <unohtunut salasana> kaikki tekis niinkun enemmistö tissiposkista.
24.04.2014 18:50 <soiro> Missä jutut? Peesattavat?
24.04.2014 18:59 <soiro> Matt.7:6
Nyt on pakko tunnustaa ettei tuo raamattu ole kovinkaan tuttu aikakausilehti, vai oliko tuo sitten Matt Nickersonin tehopisteet kauden ajalta, 7 maalii, 6 syöttöä, unohdit ne 236 jäähyminuuttia =)? Tuolla minun kommentilla esitin vain faktan että suurin osaa istuu kotonaan tietokoneen äärellä ja lukee tipsejä ja turinoita, mutta eivät koskaan itse osallistu mihinkään keskusteluun, saatikka sitten jakaa omia tipsejä. Niin, missä jutut ja missä peesattavat? Onhan tämä foorumi täynnä hyviä vihjeitä mitä moni kirjoittelee, ja osaa kirjoittaa myös jopa perusteluita vihjeisiin, kuten vaikka ED89 joka silti harvon saa keneltäkään kiitosta. Sitä minä tuolla kommentilla tarkotin, että jos kaikki littyisivät mukaan siihen enemmistöön, niin olisi tylsää lukea uudestaan ja uudestaan vanhoja viestejä. No sinä kuitenkin viittasit siihen että minulta ei löydy juttuja eikä mitään peesattavaa, sehän oli selvää. Olet kyllä oikeassa ettei noista minun roiskaisuista ole kovinkaan paljon hyötyä kenellekään, ainakaan vielä. Mutta jos minä tulevassa tiedotustilaisuudessa koitan vaikka selittää niistä jotain, niin saattaisi joku ehkä jopa voida käyttää niitä hyödykseen tavalla tai toisella.

Ja olen minä kuitenkin muutamia kertoja tämän kuukauden aikana laittanut vetoja tuonne päivän vihjeen puolelle, välillä jopa pienen perustelun lisukkeella, vaikka puukkoa selkään voi kyllä niistä laittaa kun ovat tainneet enemmän menneet väärin. Ja jutut sitten. No sinä soiro olet nyt nähnyt vain niitä vittuilu viestejä ja siksi sinä et ole nähnyt mitään juttuja. Nyt kun on kaapin ovet auki, niin eikö kuitenkin tuollaset ennakot formuloihin ole edes jollakin tapaa jotain juttuja? Vaikka ne ovat lähes suoraan kopioituja luvalla ja toisen kirjoittamia pääsääntöisesti, niihin vierähtää helposti aikaa kun ei voi vaan kopioida ja liittää, sillä BBCode ylikeroimessa ei tue samaa kuin toisessa. Joten manuaalisesti täytyy yksi osa kerrallaan kopioida ja liittää, sekä lisätä omat linkit ja päivittää oikeat osoitteet siihen kisaan. Nopeasti siinä on tunti mennyt ennen kun on valmis, kun vielä muistaa että on hitaampi kun etana. Olenhan minä kuluttanut tuntitolkulla aikaa pelkkään pään avautumiseen ja päivän aikana vähintään 12 tuntia roiskaisuihin. Mutta olen minä sitten toisella kädellä tehnyt ohessa paljon muutakin, ja esimerkiksi tähän Bahrainin GP:n sisältöön ja vihjeisiin meni luultavasti kaikenkaikkiaan pari kokonaista työpäivää, kun tuli kaivettua monen päivän aikana esiin jokaisen bookkerin varhaiset vedot, ja kirjoitettua jopa perustelut jokaiseen.

Ja silloin kun oikein innostuu, niin tulee kirjoitettua jopa pitkiäkin juttuja, niin kun kävi viime vuonna veikkausliigan otteluun. En sitten tiedä missä on herra soiron kaikki jutut ja peesattavat on? Onhan niitä ollut, kyllähän minä sen muistan, ja tietenkin elämäntilanteet muuttuvat jokaisella vuosien varrella eikä ole aina yhtä paljon aikaa kirjoitella, mutta silloin ei myöskään kannata kyseenalaistaa muitten aktiviteettia. Ei kai sitä kuitenkaan voi kieltää etteikö viestimäärä olisi lisääntynyt foorumumilla viimeisen kuukauden aikana, vaikkei sitten suurin osa viesteistä ole ollut mitään hyödyllistä, vaikka ehkä niitäkin on ehkä edes muutama ollut? Jos ei sitten montaa passikselta, niin ehkä kuitenkin muutama Waltsulta? Ilman mitään rintanappien kiillotuskia mistään, vaan lähinnä että jos vaikka waldo vetäisi passun miinukset takaisin nollille ajan myötä.
mutanen_aapo kirjoitti:
JOS ammattimainen/puoliammattimainen/voitollinen vedonlyönti/peesaaminen on tavoitteena, niin se on lähes yks ja sama minkälainen sivusto on taustalla. Laitetaan paukut ennemmin itsemme ja toistemme kehittämiseen. Todella vähän on kiinnostuneita keskustelemaan saati vaihtamaan ajatuksiaan menetelmistä, vaikka olen sitäkin useille ehdottanut. En tiedä miksi, en todellakaan. Ehkä kaikki eivät tajua, millaiset voimat ovat meitä vastassa. Yksittäiset voitolliset petsarit ovat nopeasti katoava laji, vaikka hyvin hommansa tekevällä valueta löytyy edelleen, joskin niukasti.

:arrow:
-Soiro piilostaan tipsaamaan ja vaihtamaan ajatuksia laskentatavoista
-Sukkela jakamaan tietotaitoaan käyttämistään menetelmistä
-Itse toimimaan samoin aktiivisemmin
jne jne.

Mielenkiinto alkaa loppua Jallujen ja Unohtuneiden Salasanojen väittelyyn, josta ei saa kukaan mitään irti - kenties heitä itseään lukuun ottamatta.
Kuten jo tuossa ylempänä sanoin, niin olen Mutasen kanssa samaa mieltä että mitään svuston uudistuksiin ei kannata kovinkaan paljon aikaa tuhlata, ellei ne ole sitten vain pieniä juttuja esimerkiksi uusi hymiö tuohon jormelin perään jossa on salasanan kuva tomaatit päällä? Niin, miksei sitten jengi halua kertoa osaamistaan jos sellaista on? Itse voin tunnustaa suoraan että minulla ei ole minkäänlaisia erityis menetelmiä mihinkään, vaan käytän toisia ihmisiä härskisti hyväkseni jotka osaavat hommansa. Ainoa asia mistä edes vähän tiedän jotakin on formula. Eikä siihenkään liity mitään sen kummempia menetelmiä, muuta kun että tietää melko usein miten tulee eri tapahtumat mennä kun tuntee lajin jonkun verrran. Se kai siinä on kuitenkin loppujen lopuksi se tärkein menetelmä, että laittaa lapulle ne oikein menevät vedot kuin ne väärät? Tietenkin on kaikki matemaattiset laskennat ja muut menetelmät usein avaimet voitolliseen vedonlyöntiin, turha siitä on sen enempää kirjoittaa. Mutta täytyy silti olla numeroiden lisäksi myös tietoa kaikista sarjoista mitä pelaa, eikä sellaista ihmettä pysty yksin mitenkään tehdä moneen sarjaan, jollei ole mäcgaiveri.

Siksi ovat hyvät kontaktit tärkeitä, ja niitähän on täällä monia. Jos minä roiskaisen parhaimpina päivinä sellaiset 150-200 vetoa sisään, niin jokainen voi arvailla kuinka monesta sarjasta minulla on hajuakaan mitä pelaan. No välillä ei edes siihen ensimmäiseen, oikeastaan valioliigaa tulee itse seurattua edes vähän, ja muihin sarjoihin tulee sitten kaivettua tarvittaessa esiin faktat asiaan kuin asiaan. Jokaiseen vetoon löytää halutessaan netistä infoa jos vain haluaa sen löytää. Minä olen aina sanonut että sitä mitä en löydä googlesta, niin sitä ei ole edes olemassa tässä maailmassa. Minulla on sen verran monta kontaktia joilta tulee päivittäin vihjeitä, että en edes viitsi lukumäärää sanoa, koska en rehellisesti edes tiedä sitä. Pöydällä on puhelimia rivissä jopa päällekkäin, ja s-posteja puskee 24/h milloin norjasta että nyt on Skiiiggebööy poissa tänään, ja milloin hongkongista että chiango zhoingo ajo äsken mopolla riisipellolle ja ei varmaan ole tänään pelikunnossa, ykköstä siis lapulle.

Puhelimet pirisee vuorotellen niin ettei välillä tiedä mihin vastata. Välillähän siinä huomaa että on kaljatölkki korvalla, ja puhelin huulilla. Ja sehän oli sitten vain vitsi, koska harvoin tulee juotua silloin kun vetoja roiskii. Ehkä tässä on sittenkin ollut jopa jotain hyvää minun ja Jallun riidoissa, jos saadaan aikaiseksi tällaisia keskusteluja menetelmien ja laskentatapojen tuomisesta sanojen muotoon. Kai kaikki sitten pelkää että muut napsivat ne parhaimmat avaus kertoimet jos he paljastavat omat rutiininsa ja muut tavat? Itsellä ei ole juurikaan muita menetelmiä esimerkiksi formuloihin, kuin seurata jokaisen kisan ja lukea jokaisen uutisen minkä vain ehtii. Laita sinä Aapo esimerkkinä ensimmäisenä sinun menetelmät pöydälle, niin varmasti toinen ja kolmas seuraa perässä? Ja nyt sinun ei enää tarvitse kuluttaa milenkiintoasi jalmariin ja passikseen, vaikka selvästikin tunnustit että sinulla on ollut sitä mielenkiintoa kun sanoit että se on vasta loppumassa. =)
lammpa-1 kirjoitti:
mutanen_aapo kirjoitti:Todella vähän on kiinnostuneita keskustelemaan saati vaihtamaan ajatuksiaan menetelmistä, vaikka olen sitäkin useille ehdottanut. En tiedä miksi, en todellakaan.
viewtopic.php?p=305360#p305360
Tuolla mä olen esim. avannut omia formula-"salaisuuksiani" hyvinkin avoimesti. Noissa menetelmällisissä keskusteluissa on kyllä sellainen periaatteellinen ongelma, jonka Ässä toi aikanaan esiin, että "et menetä mitään" jos vihjaat ilmaiseksi, mutta jos annat menetelmäsi muiden käyttöön "menetät kaiken". Tietty jollain tasolla menetelmistä voi keskustella menettämättä etuaan ja sellaista keskustelua varmasti tarkoititkin.

Lammpa osaa nämä hommat, kun puhutaan formuloista. Sanoin tuossa aikasemmin että ei ole itsellä juurikaan mitään muita menetelmiä formuloihin kuin jokaisen kisan seuraaminen, mutta tietenkin siihen liittyy myös kaikkea näitä juttuja mitä lammpa on ottaut esille. Meille joka seuraa lajia nämä asiat ovat niin itsestäänselviä että kuvittelee kaiken tämän tietävän, mutta sellainen joka ei tunne lajia yhtään ei voisi ikinä ymmärtää ottaa tällaiset asiat huomioon kun rustaa supertriplaa ärrällä. Itse kun on seurannut formuloita vuodesta 1993 joka ikisen kisan, niin voihan sitä jo sanoa että on muutaman kisan kokemus eri asioista. Paljon on vuosien aikana muuttunut lajissa, eikä niistä olisi perillä jos ei vaan jatkuvasti seuraisi sääntömuutoksia, jotka nyt sitten tunnetuilla kommenteilla ja avautumisilla itseäni miellyttäny tänä vuotena sitten yhtään. Lammpa oli kirjoittanut sinne että ne linkit formula ennakoissa on melko hyviä etsimään tilastoja, ja kyllä niistä saa sen irti melkein aina minkä tarvitsee useimpiin asioihin. Esimerkiksi jos haluaa katsoa turva-auton esiintymistä vuosien takaa löytyy niistä linkeistä hieman etsimällä tietoa. Tietenkin rata on aina tärkeä melkein ensimmäisenä katsoa, ja mille tallille sopii hyvin ja mille huonosti.

Sellainen joka ei seuraa formuloita saattaa katsoa että McLaren oli hyvä Australiassa, joten ovat suosikkeja myös Malesiassa. Australian katurata on kuitenkin niin erilainen Malesian rataan nähden, että ne Australian tulokset pystyi heittämään roskikseen samantien, vaikka toisaalta olisin kyllä odottanut enemmän mäccäreiltä myös toiseen kisaan. Sitten täytyy aina pitää mielessä renkaat suhteutettuna rataan ja tietenkin lämpötilaan. Jotkut autot ovat ystävällisempiä renkaille tietyissä oloissa kun muut. Jotkut saavat renkaat toimimaan parhaiten lämpimissä olosuhteissa, kun taas toiset onnistuvat parhaiten viileässä kelissä. Tänä vuonna on sitten tullut lukuisia uusia asioita mitä täytyy aina hieman pohtia, kuten esimerkiksi kuka joutuu säästelemään paljon polttoainetta ja kuka ei. Se voi olla ratkaisevaa tuloksissa jos jonkun täytyy lopussa säästelemään bensaa enemmän kuin kilpailija takana. Eihän ne säännöt tuollaisia kuuluisi olla, mutta niin ne nyt vaan on. En minä mitään prosentteja tarvitse formuloihin, ja hyvin vaikeaa on mitään tarkkoja prosentteja antaa sellaisesta lajista jossa on niin paljon eri ratkaisevia tekijää lopputulosta ajatellen. Jalkapallossa jos kaksi pelaaja törmää toisiinsa ja loukkaantuu, otetaan vaihdosta toiset kentälle.

Formuloissa kun Maldonado tulee kahtasataa kylkeen mutkassa 90 minuuttia on täynnä ja ottelu päättyy. Ei sellaisia tapahtumia voi mitenkään prosentteihin laskea mukaan, ja siihen lisäksi kaikki mahdlliset tekniikka viat autoissa ja miksei kuskien korvienkin välissä. Siihen vielä päälle keliolosuhteet ja aina silloin kun ei pidä sataa niin aivan varmasti sataa, ja vedot ovat sen jälkeen sama kun rustailee kenoa kiskalla ja toivoo parasta. Tietenkin taas jos on varma että tulee sadekisa, niin silloin voi löytää hyviä ratkaisuja pieniin yllätyksiin isoimmilla kertoimilla ainakin vaikka supertriplaan. Omiin menetelmiin kuitenkin kuuluu sellainen nyrkkisääntö, että jos on sadekisa luvassa, niin ainakin vetomäärä pysyy alhaisena. Muita tällaisia vastaavia menetelmiä on varmasti vaikka kuinka paljon mitä tulee aina pohdittua ilman että sitä edes huomaan. Kuitenkin ne vedot tulle loppujen lopuksi automaattisesti heti kun näkee hedarin tai muun pelikohteen. Ja onko se kerroin tarpeeksi hyvä pelattavaksi riippuu yleensä sitten siitä miten hyvä taistelupari on kyseessä sen jälkeen kun on vertaillut päässään tai välillä jopa paperilla kaikkia faktoja ja menetelmiä. Joten ainakin minun mielestä moottoriurheilussa ei tee prosenteilla juurikaan paljon, vaikka ei niistä myöskään ole mitään haittaa.

Jos kehittää jonkinlaisen laskentatavan millä saa prosentit, niin niitä kun vertaa vielä omien normaali menetelmien päälle, niin alkaa jo fågeli sjungaa skutsissa että voitoit ovat lähempänä kuin tappiot kauden aikana. Mutta mitään pilkuntarkkoja prosentteja ei voi millään saada kun puhutaan formuloista, koska ei voi mitenkään arvailla odottamattomia tapahtumia. Tietenkin kun pitää mielessä lähtökohtana että molemmat autot ajavat maaliin asti, niin silloin toki voi saada edes sinnepäin suht lähellä olevat prosentit. Ja hyvä menetelmä on myös tarkkailla ja vertailla bookkereiden kertoimia keskenään. Expektillä on ainakin omien havaintojen mukaan usein pielessä jokin kohde, ja ainakin muutamia vuosia sitten ottivat vastaan kolminumeroisia summia jopa ilman hyväksyntää vaikka oli ollut tili pitkään. Sekin leikki loppui sitten kun seinään muutamassa kisassa kun oli liian hyvää tuuria, joten eipä sielläkään enää pelitiliä ole. Betssonilla/betsafella on kertoimenlaskija välillä todella pihalla formuloissa vaikka on viime aikoina ehkä vaihtaneet ukkoa kun ei ole enää niin törkeitä virheitä. Oli hauskaa vuosia sitten kun betsson ei sulkenut kisan vetoja edes aika-ajon aikana, ja siitä vaan naps naps vedot sisään kesken aika-ajojen kun joku epäonnistui.

Hauska tapahtuma myös tuo eräs turva-auton takainen kisaan lähtö vuosien takaa, jollin ei vielä bookkereilla ollut erikseen sääntöpykälää että veto mitätöidään jos lähdetään safety carin takaa. Pre-race päällä ja tulee tieto että lähdetään 100% varmasti safety carin takaa. En muista koskaan naputelleeni niin nopeasti auki kaikki maailman bookerit, ja niin paljon sisään kun vain limiitit antoi ja mitä pelitilillä oli rahaa. Yksi ainoa välittäjä riiteli voitonmaksusta, enkä edes enää muista mikä lafka se oli kun on tullut niin monta kertaa kaikkien kanssa kinasteltua. Sen kisan jälkeen löytyi sitten melkein jokaiselta uusi sääntö että jos lähdetään turva-auton takaa kisaan niin sitä ei lasketa. Tuli siinä 10 minuutin aikana tehtyä ihan mukavan summan kun seurasi ennakkolähetystä kisaan, että voidaanhan sekin menetelmäksi laittaa. Usein siinä pre-racessa saa viimehetkistä tietoa jos jollakin on ongelmia auton kanssa, ym, joten kyllä siinä aivan viime hetkelläkin saa joskus hyviä vetoja sisään. En minä pelkää minkään edun menettämistä formuloissa, koska se on niin laaja kokonaisuus mikä sen menetelmän tekee. Se ei edes riitä että pelkästään seuraa kisoja, vaan pitää siihen myös jatkuvasti tehdä pientä työtä että tietää mitä talleissa tapahtuu. Ei sitä silti aina muista kertoa kaikista asioista, kun jotkut yksityiskohdat ovat niin selkeitä itselle ja muille jotka tietävät kaiken formuloista, mutta jollekin jolle laji on täysin tuntematon ne voisivat olla hyödyllisiä. Eikai sentään suomesta löydä ketään joka ei seuraa formuloita? No onhan niitäkin jotka eivät vielä ole oppineet ymmärtää brömistelyn jaloa lajia.
Gini kirjoitti:Voi olla, että on ihan eri asia, mutta yritystä perustaessa, ei saa mitään aikaiseksi, jos yksin häärää autotallissaan. Tänä päivänä on pakko jakaa ne ajatukset muiden kanssa ja sitä kautta ehkä päästä jonnekin. Ehkä nykypäivän vedonlyöntimarkkinakin vaatii sitä. Voi olla vanhanaikaista ajatteluu, että kaikki pidetään omana tietona ja yritetään yksin voittaa markinat.
Vastaan nyt sitten näköjään jokaiseen viestiin, ja nyt on sitten ehkä joku joka ei taas tästä tykkää kun kirjoittaa liikaa, mutta voi voi ja lämmin smörgari. Onhan tuo markkina muuttunut viime vuosina valtavia määriä, eikä sitten yhtään pelaajan näkökulmasta suotuisaan suuntaan. Kyllähän välittäjät viisastuu vuosi vuodelta enemmän ja enemmän, sehän nyt on kaikissa ammateissa samanlailla että kokemus tuo mukanaan enemmän taitoa siihen mitä tekee. Sehän nyt on ollut tapana jo pitkään suurimmalla osalla, että heitetään aivan samantien asiakas pihalle, jos huomataan että ensimmäiset vedot menevätkin oikein sen sijaan että talo alkaa heti tienaamisen. Eipä ole montaakaan EU bookkeria mitä voisin suositella kenellekään joka aikoo aloittaa pelaaman enemmän tai vähemmän tosissaan. Tietenkin jos aikoo pelata euron panoksella jokaista vetoa ja lyödä tulosvetoa mestarien liigan matseista niin joku unohdabetti voi olla siihen ihan hyvä firma, mutta yleensä sellaiset pelaajat voi yhtä hyvin sitten käyttää ihan vaan kotimaista "turvallista" veikkausta. Silloin ainakin voi olla varma että mahdolliset voitot tulevat pankkitilille ilman sen kummempaa vääntämistä asiasta, muutamia harvinaisia poikkeuksia lukuunottamatta.

Olisihan se paljon parempi kun yksin voittaisi kaikki markkinat ja ehtisi aina itse ensimmäisenä parhaimpii kertoimiin ennen kun muut syövät koko kakun. Mutta ei kukaan yksin kovinkaan montaa sarjaa voi seurailla, ja siksi pitäisi saada muilta infoa niihin sarjoihin ja lajeihin johon ei itsellä ole minkäänlaista hajua. Oikeastaan niinhän täällä onkin, eikö? Mutta saisihan sitä olla enemmänkin. Formuloissa on sellainen tiimi että jos ei kauden lopussa ole + yksiköitä viivan alla melkoinen määrä, niin lupaan laittaa muijan webbicameran eteen riisumaan, ja linkin päätöskisaan.(ei sitä kukaan halua nähdä). Lampesteri tallipäällikkönä, sekä kuskit Käyttiskäinen / Hesukka / Panduli / VoitataiHäviä / PuhoonTheTyphoon muodostavat sellaisen Ylikerroin GP teamin, että ei mikään ihme kun pinnacle pihtaili hedareitaan kauden alussa jälleen kerran. Maakkukeekki ja tuirankuningatar voisi myös liittyä takaisin siihen talliin pikkuhiljaa sieltä vanhainkodista tai missä olette verottajaa piilossa? Vai hetkinen.... oliko nuokin minun nickejä? En nyt varmaksi voi sanoa kun jos on ollut selvinpäin niitä käyttäessä niin ei varmasti muistaisi. Ei, ne ei ole minun nickejäni! Olisihan se kiva kun tuota vormula lajia saisi pelata isoilla summilla, vaikka se toisaalta on ihan hyväkin ettei ole isoja summia kiinni kun tulee nittä kaaoskisoja ja massakolareita, joita ei muuten montaa olla viime vuosina nähty, kop kop.

Sitten on Mutakaisen Aapeli joka biittaa italian liigan, ja TheLilywhites77 joka vetää 105% valioliigaa, joka ei ole sarjana se kaikista helpoin löytää aseita päihittää markkinan. Ei nyt mainita enää muita, kun joku unohtuu kuitenkin pois ja sitten loukkaantuu. Joten sanotaan vain että kyllähän jalkapallossa on lähes jokaiseen sarjaan se ylikertoimen oma ykkös vihjaaja joka saa apua myös monelta muilta taitavilta. Sitten om lätkässä omat ukot jotka vetää loistavasti liigaa ja änärin miehet lyövät sellaista markkinaa joita ulkomaan maksullset vihjepalvelut, sekä ainakin yksi mainitsematon kotimainenkin tekee miinus tulosta lähes vuodesta toiseen. Sukkulakin päihittää yleensä vaikeaksi todetun NBA sarjan, jossa on niinkun lähes kaikissa jenkki lajeissa niin rautaiset ammattilaiset kertoimienlaskijoina, että harva niitä pysty päihittämään pitkässä juoksussa. Tennis ketjuissa on päivittäin omat vihjaajat ja ravimiehet puuhastelee omissa oloissaan sellaisen lajin parissa johon ei itsellä ole minkäänlaista tietoa muuta kuin että urheiluvälineet syövät heinää ja juoksee samanlaisella stadionilla jolla ajetaan speedway mopoilla. Olen kyllä itseasiassa kerran voittanut v5 pienen summan, ainoana kertana kun olen sitä pelannut. Onhan se kieltämättä vähän samanlaista loppujen lopuksi kuin formulat, ainoa ero attä on enemmän hevosia niissä moottorimalleissa.

Niin, siihen olin tulossa että onhan sittenkin foorumilla ihan huippujengi asiantuntijoita eri lajeihin ja sarjoihin, eikä nyt aktiivisuus ole niin huonoa mitä joku jossain kirjoitti. Voin sanoa jälleen kerran kokemuksella että ylikertoimen foorumin aktiivisuus on pysynyt muihin verrattuna aika hyvin entisenä, vaikka on selvästi havaittavissa ollut muutos viime vuosina että porukka katoaa mystisesti pois yksi toisen jälkeen. Ei pelkästään suomessa vaan myös ulkomailla. Osittain se johtuu varmasti siitä että nykypäivänä on maasta riippumatta aivan tolkuton määrä erilaisia vedonlyöntiblogeja ja muita päivän veto sivuja. Toinen asia on että on tullut kaiken maailman twitterit ja facebookit joissa jengi tuntuu viihtyvän paljon paremmin kuin perinteisillä foorumilla, tai näin olen ainakin minä sen laskenut pienessä taliaivo päässäni. Aika vähän on loppupeleissä suomessa noita vetoblogeja mitä näkee muissa maissa, mutta onhan noita yrityksiä siellä täällä joilla koitetaan onkia niitä affi rahoja bookkereilta, harva kuitenkaan tienaa niillä niin paljon että se homma kannattaisi muuten kun harrastuksena. Ellei sitten sivun omistajalla ole sellainen nimi joka on tuttu julkisuudesta, ja tällä tavalla kerää enemmän huomiota sekä enemmän käyttäjiä, mikä taas loppupelissä tarkoittaa jopa varsin suuria summia mitä välittäjien mainosbannerit tuottaa. Riippuen tapauksesta niin ne ehkä nipin napin korvaavat ne omat hävityt neljän-viiden kohteen rekat nordicille?
ptets kirjoitti:En oikein täysin ymmärrä kritiikkiä palstaa kohtaan. Varsinkin kun kritiikin esittäjällä ei ole esittää mitään parannusehdotuksia. Jos katsoo vaikka palstan NHL-miesten tuloksia tältä kaudelta niin miten kukaan voi kritisoida niitä? Varsinkin kun kritisoijat ovat usein niitä jotka eivät omia tipsejään tai menetelmiään jakele. Nettipalstaksi tänne kirjoitetaan mielestäni hyvin vähän asiattomuuksia.

Jokainen voi itse koittaa tuottaa parempaa materiaalia palstalle.
Nyt tuli sellainen kirjoitus ravimannelta jonka olisin voinut itse kirjoittaa. En minäkään ymmärrä mikä täällä nyt olisi niin vinksallaan että täytyisi tehdä joitakin muutoksia välittömästi? Senkin voin sanoa vuosien kokemuksella että jokaisella foorumilla on yleensä kritisoijat asiaan kuin asiaan melko usein juuri he jotka eivät muuten, tai todella harvoin osallistu oikeastaan mihinkään muuhun keskusteluun. Eikä tällaisilta henkilöiltä koskaan tule mitään kiitosta jos he ovat voittaneet vedoilla, mutta sitten kun tulee pidempiaikainen heiluri alaspäin, niin silloin ollaan aivan varmasti ensimmäisenä ilmoittamassa kuinka paskja vihjeet ovat ollet. Sellaista ei tällä foorumilla onneksi ole, mutta sellainen on todella tavallista ja valitettavaa monessa muussa paikassa.

Tämä nyt saattaa ehkä naurattaa joitakin kun tämä tulee minun suustani, ehkä olisi pitänyt postata tämän Waldo nickillä niin olisi ollut uskottavampi? Minä olen vuosien aikana joutunut todistamaan jopa sellaista tilannetta, jossa vihjaaja joka oli pitkässä tappioputkessa, sai suoraan tappouhkauksia muilta jäseniltä. Kyllä minä sen pienen pään aukomisen pieleen menneistä vedoista vielä suon jollekin, mutta silloin kun aletaan uhkailla että vaimot ja lapset kannattaa olla tarkkoina ulkonaliikkuessam niin silloin se passukin joutuu puuttumaan tilanteeseen. Samaa mieltä peetetsin kanssa että ei täällä nyt kovinkaan paljon hävyttömyyksiä, kunnes joku salainensanalainen tuli testaamaan moderaattoreiden hermoja ja rajoja. Idioottihan se oli, kunnes tajusi että levystä loppui jo raita niinkun jukeboxista joskus. Olikohan minulla mahdollisesti salasanahukassa siihenkin tunnukseen, taisi se niin olla.
credit kirjoitti:Internetin keskustelufoorumina Ylikerroin on harvinaisen tasokas. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö parannettavaa olisi.

Mielestäni on täysin oikein esittää perusteltua kritiikkiä, jos siihen on aihetta. Tuo soiron tyyli ei kuitenkaan ole oikea tapa. (Sanon näin, vaikka itsekin olen sillä kannalla, että ylläpito voisi toteuttaa uudistuksia hieman rivakammin.)

Ja sisältöön voi jokainen vaikuttaa itse. Jos joku on sitä mieltä, ettei X lajista enää käydä tasokasta keskustelua, niin paras tapa yrittää nostaa tasoa, on kantaa oma kortensa kekoon osallistumalla keskuteluun entistä aktiivisemmin. Nykyään esitetään aika paljon kritiikkiä siitä, että foorumin taso on laskenut. Itse en ole merkittävää tason laskua huomannut, vaikka joitakin ei-toivottavia kehityssuuntia on nähtävissä. Joiltain osin foorumi on vuosien varrella mennyt huonompaan suuntaan, joiltain taas parempaan.
Siis minun mielestä ei sivusto kaipaa minkäänlaisia muita muutoksia kuin ehkä enemmän uusia aktiivisia kirjoittajia. Minkälaisia uudistuksia te nyt sitten olette kaipaamassa, sitä en tiedä. Sivun ulkoasuun en tekisi minkäänlaisia muutoksia, koska se on minun mielstä miellyttävä silmille. Värit ovat hyvät, ja kaikki muukin. Siitä olen samaa mieltä että jokainen voi itse laittaa ne etusormet näppäimistölle ja kirjoittaa sen asian foorumille minkä näkee puuttuvan. Niin minäkin tein kun ajattelin että formuloihin täytyy saada jotain uutta. Rekiströin itteni formulafoorumin sivuille, laitoin yv:n adminille ja sanoin että passu moro, sopiiko että lainaan sisällön tuonne toiseen paikkaan? No ei ehkä ihan niillä sanoilla, mutta lupahan sieltä tuli myöntävän mallinen. Seuraavana päivänä oli ennakko ylikertoimen sivulla. Joten jos soiron mielestä nyt puuttuu vaikka lumipallonheiton mm-kisojen ketju, niin laita ihmessä ketju pystyyn ja kirjoita joku ennakko sekä lisää vaikka pari kuvaa jostain snögegubbest. En minäkään nyt ole huomannut että foorumin taso olisi millään lailla laskenut.

Tietenkin se hetkellisesti oli hieman laskusuunnassa kun passanderi oli pitkän jakson sairasteluiden takia poissa, mutta onneksi muistit mainita lopussa että nyt on mennyt joiltakin osin parempaan suuntaan kun tulin takaisin. Toimintoihin saattaisi sitten voida hyvinkin tehdä joitakin parannuksia. Ensimmäisenä tulee ainakin mieleen erilaisia vaihtoehtoja seurannan vetojen lajittelemiseen. Voitte kuvitella kuinka hienoa on kohta tämän viestin kirjoituksen jälkeen, kun etsin roiskaisuja samalta pelipäivältä, mutta yksi on sivulla 10 ja toinen sivulla 5, vaikka saattaa jopa olla samaiseen otteluun kaksi vetoa. Joo, kyllä ne löytää etsi toiminnolla, mutta voisi se kuitenkin olla helpompaa. En tiedä onko ohjelmoija ollut aikoinaan pienessä pierussa töissä kun ei ole tuollaista tajunnut? Tämä ongelma ei ole muilla niin suuri, kun vetojen lukumäärä on järkevällä tasolla, mutta ei se nyt kellekään huonokaan juttu olisi että niitä voi lajitella siellä seurannassa. Muita hifistely ideoita minulta löytyisi vaikka monia, mutta mainitaan nyt vaikka muutama. Voisi olla hyvä olla spoileri toiminnot käytössä joiden taakse voi piiloittaa kuvia ja vaikka giffejä niin etteivät ne häiritse sellaisia käyttäjiä jotka eivät siedä sellaista viesteissä.

Sitten toinen asia mikä tuli mieleen on että voisi tuolla tilastoissa olla vielä pisteiden hall of famein vieressä viestien top joukkuo. Itseasiassa mielestäni se viestien määrä on kuitenkin tärkeämpi asia kuin peukaloiden määrtät, sillä kyllä he ketkä ovat yli 10 vuotta aktiivisesti postailleet pitäisi myös saada oman arvostuksen noissa tilastoissa. Kohtahan tuolla sitten alkaa tapahtumaan tilastoissa, kun salkkaripassari ehtii roiskaista itsensä voitoilla tähtiin. Osui myös silmään eräs miellyttävä asia. En muista ennen nähneeni että herra moderaattori olisi päässyt mukaan viikon top viesteihin, joten jotain hyvää sai passu ainakin aikaiseksi, kun se koditon raukka aina vaan joutuu paiskimaan hommia ilman minkäänlaista arvostusta. Nyt hänkin saa kerran komeilla etusivulla oikein tuplana. Onneksi muistin itsekin peukaloida niitä =) Asiasta toiseen, niin ylikeroimen systeemi on näköjään ohjelmoitu päivittämään nuo peukkutilastot melko tarkasi viiden minuutin välein. Tärkeetä faktaa jonka varmasti jo kaikki tiesivät.
Gini kirjoitti:Lähinnä yksin touhutessa ongelmaksi muodostuu se, että raha ei liiku tarpeeksi. Mullakin tulee ATP:stä ja WTA:sta max 500 vetoa vuodessa ja kassa kiertänee sen viisi kertaa ympäri. Noi luvut ei riitä ammattilaispelaamiseen mitenkään ja uusia lajeja/sarjoja ei yksi kaveri voi kovin montaa haalia.
Sinun kanssa jo juttelin tuolla ylempänä, mutta tähän oli tietenkin pakko vastata. Tuohan on se yleinen ongelma monella jos vain itse touhuaa oman sarjan kanssa eikä muitten vihjeet kelpaa. Alas ottaa toisia rutiineja päivään, ja korkkaa pari dry giniä heti aamusta, ja roiskaise vetoja sisään koko päivän. Jos seuraisit minun roiskaisuja, niin sinulla ei olisi minkäänlaista ongelmaa kassan kiertämisen kanssa. Meikäläisellä se pyörii muutaman kerran maapallon ympäri samalla kun toisella se käy vaan tallinnassa huo..... siis huojentamassa matkakuumettaan. Mulla tulee ATP ja WTA max 500 kuukaudessa, joskus jopa alle. Joten ei muuta kuin gini korkit nurkkaan ja roiskimaan, niin alkaa sinunkin kassa rullaamaan samanlailla kuin passu juhannuksena laiturilta mereen, eikä edes niin kovassa humalassa.
TuplaJallu kirjoitti:Väittely minun ja salasanan välillä? Eiköhän nää ole aika pitkälti olleet hänen yksinpuheluita.. Ainut syy miksi noihin kertoimiin puutuin oli kun hän itse tuli tennisosioon hehkuttamaan omia tennisvetojaan mitä mun olisi ehdottomasti pakko mennä katsomaan, menin katsomaan, näin epäkohdan ja puutuin asiaan. Ja se kun ei hänelle kelvannut saatiin sitä tekstiä. Ja lisää tekstiä.

Olisiko minun pitänyt olla hiljaa kuten niin monet muut koska eivät halua "tahroja" omaan rekisteriin? Ollaan vaan kaikki hiljaa omissa nurkissamme.

Mutta nyt kun kerran Guru Mutasenkin motivaatio alkaa olemaan lopussa minun takiani olisiko minun sitten aikuisten oikeasti aika olla puuttumatta asioihin jatkossa.. Vakavaan harkintaanhan tämä on pakko laittaa yhteisen hyvän edessä.

Ja tuosta tason itkussa.. Kaikkihan tämä on vapaaehtoista, et sie tänne avoimesti tasosta itkemällä ketään tule aktivoimaan. Jos sulle ei kukaan vastannut siihen kyselyysi niin joko a) porukkaa ei vaan kiinnosta b) porukka luulee että heillä ei ole annettavaa c) porukka luulee että sulla ei ole annettavaa. Jos et saa sitä jotain takaisin tänne kirjoittelusta/täällä olosta niin miksi helvetissä sitten pitää kirjoitella? Sanon tän silläkin uhalla että viimeisetkin motivaatiot katoaisivat, plussaahan on tää kausi sun vihjeillä tuonut mutta riskei on otettava..
Hieman odotin että tämä viesti tulee enemmin tai myöhemmin vastaan, aika yllättävän lopussa kuitenkin. Niin, varmaan luitkin jo eilen että sanoin ihan suoraan että sinä olit oikassa ja minä väärässä. Olit tietenkin aivan oikeassa kertoimien suhteen, ja täytyy jatkossa saada ne lähemmäs oikeita että joku mahdollisesti voi niitä peesailla, vaikka tuskin sellaisia löytyy. Oikeastaanhan se oli hyvä että sanoit siitä tässä vaiheessa ennen kuin olisi ehtinyt totutella kirjoitustapaan niin ettei enää voi muuttaa sitä ilman että menee rutiinit ihan pois päiväjärjestyksessä. Minullahan on sillein että asiat täytyy tehdä samassa järjestyksessä, muuten ei mistään tule mitään. Eli olen varmasti kaikin tavoin varsin erikoinen tapaus. Mutta niin olet muuten sinäkin, koska minä tunnen aikamoisen määrän ihmisiä eri puolilta suomea, enkä ole koskaan kuullut toiselta tuota sinun hokemaa sanaa ainakaan kovin pitkään aikaan. Jos se nyt sitten on niin rakas sanan, niin minä laitan jatkossa silmät kiinni ja kaljatölkin persuksiin niin että unohdan sen heti enkä ehdi edes tajua mitä luin. Saattaisi täällä olla muitakin joita ei yhtään haittaisi vaikka ei tarvitsisi lukea sitä sanaa, vaikka tuskin se nyt sittenkään loppupeleissä ketään häiritse.

Ja en minä muuten hehkuttanut omia tennisvetojani millään tavalla. Se oli niitä minun loistavia huulia, että tiedät sitten mistä niitä voittavia tennisvetoja löytää. Meillä ei taida oikein olla huumorintaju samalla tasolla eikä samalla aaltopituudella muutenkaan. Näyttää vahvasti siltä että meistä ei nyt tullu mitään bestiksiä täällä, mutta ehkä sitten koitetaan vaan kuitenkin olla puheväleissä ja katsoa jos se ystävyys tulee takaisin ajan myötä. Silleinhän siinä kävi eilen että tais passu olla hieman ryde ja kurppa, ja sit jekkunaru eldas loppuun ja braasu oli tapissa ku blosas öörast korsteenin lail ku näki hegen. Olihan tuo aivan kuten sanoit minun yksinpuhelua, mutta kun ei kukaan muu minun kanssa juttele blogissani, niin sinä pääsit kunniavieraana paikalle. Juu kyllä, lapsellista käyttäytymistä, ja laitetaan muijan piikkiin kun onhan se niin että olis parempi mieli jos sais vähän useammin. Minähän sanoin jossain aikasemmin että myönnän aina kun huomaan että olen väärässä, ja niin tein myös tällä kertaa, kun huomasin sen vasta sen jälkeen kun sain hommat pois tehtyä.

En minä sinulle mökötä siitä, ja ei todellakaan pidä olla hiljaa jos/kun huomaa epäkohdan. Mehän ollaan sittenkin hieman samanlaisia, paitsi että sinä kyllä häviät vittuilussa jos otettaisiin kaikki voimavarat käyttöön mitä tietenkään ei tehdä. Täytyy myöntää että hieman kyllä ärsyttää että tuo lammiskainen antoi sinun olla ykköstilalla listallaan, mutta minä olen kyllä hyvä häviäjä ja kakkos sija on sentään parempi kuin ronssi. Eikä sillä Muru Gutakaisella tuskin sinuun ole motivaatio lopussa, se on loppunut jo monta vuotta sitten =) Riittääkö sinun huumorintaju tällaisen asiattomaan huuleen? Ei sinun pidä lopettaa puuttumista asioihin, mutta tee se sillein että se asian vastaanottaja ei menetä hermoja sinuun. Jos kirjoitat että hän on foorumin spede numero yksi, niin se on tuski pelkkää yksinpuhumista kuten väitit tässä kommentissa. Olethan sinä siinä oikeassa, mutta ei sitä silti tarvitse noin kertoa. Muistan että olin jopa hyvällä tuulella juuri ennen kun kirjoitit sen erään kommentin, ja sen jälkeen se lanka hieman kärähti. Ei todellakaan pidä lopettaa puuttua sellaisiin asioihin mitkä näkee olevan väärät, mutta älä tee sitä unohtuneen salasanan tai sinun tähän asti tekemällä tyylillä.

Oliko tässä nyt sitten kyseessä sellainen asia, että salasana kävi tässä vain hieman laittamassa kavereita oikeaan järjestykseen, ja herättämään kaikki muut talviuniltaan, kun vaikutti olevan niin väsynyttä porukkaa? Eikai se kuitenkaan ihan pelkästään sattumaa ole, että olen kuullut monelta eri käyttäjältä että Jallu on aina se kaiken pahan alku, vaikka vitsillihän nekin on heitetty. Täytyy kuitenkin yhtyä siihen joukkoon, ja todeta että harvoin sinulta on näkynyt sellaista iloista positiivista kommenttia tai viestiä juuri koskaan. Välillä kuulostat siltä kuin passun kadonneelta broidilta kaakkoissuomesta joka puhuu mie ja sie, muttei vielä ole päässyt aivan samalle vittuilu tasolle, ja toivottavasti et edes yritä siihen =) Ja siinä olemme taas hämmästyttävän samaa mieltä että vapaaehtoistahan tänne on kirjoittaa, vaikka kyllä minä kävisin paikan päällä ottamassa lammpaa niskasta jos huomaisin että yhtäkkiä vormula vihjeitä ei tulisi, mutta ei nyt vielä sitä ääneen sanota ettei tule mitään paineita. Nyt jos et sattunut huomaamaan, niin tämä sinun palautteesi Mutaselle oli näin asiaa sivusta seuranneena melko negatiivisella äänensävyllä kirjoitettu.

Vaikka oletkin tavalla ja toisella oikeassa, niin kyllähän Aapo tuossa lähinnä tarkoitti unohtunutta salasanaa, ja sinä vain olit siinä kylkiäisenä mukana. Jos minun pitää valita noista sinun a,b,c vaihtoehdoista jonkun mikä on lähinnä totuutta, niin valtsen näin napakymppiä lainatakseni neiti a:n, ja toivon että lapussa on matka vantaalle =). A, eli porukkaa ei vaan kiinnosta, tai jos minä muokkaan hieman tuota sinun vaihtoehtoa, niin porokka on vaan niin saamarin laiskoja etteivät jaksa eikä kiinnosta tuoda omaa panostaan esille. Se on paljon mukavampaa nauttia muitten tuomasta sisällöstä, ja nostaa itse jalat pöydälle ja katsoa kauniit ja rohkeat ja ehkä ehti ennen salkkareita kaupassa ja taksin peesaamaan ja lukemaan juttuja. Mutta kuten sanottua niin eihän ketään voi pakottaa kirjoittamaan jos ei halua. Minä pidän kirjoittamisesta kuten ehkä joku saattaa jopa huomata, vaikkei minulla aina ole aikaa tällaisien minikirjojen rustaamiseen. Jos en ala nyt kohta lopettamaan niin tämä menee varmaan kohta pisimpien viestien hall of fameen. No Jallurainen, nyt kun passiksestakin tuli tällainen vakavia höpöttävä entinen vittuilun kakkossijan omaava mutta vielä hallitseva sellainen, niin loppuisko sitten samalla se Jalmarin negatiivinen asenne samalla?

En minä väitä että paljon tarvisi uusia, ja onhan playeri tehny monta vuotta hyvää duunia, eikä nuo sinun yli kaksituhatta viestiä ole mistään tyhjästä ilmestynyt, puhumattakaan melkein samasta määrästä pisteitä, joten ei sinua nyt kuitenkaan täällä vihata. Siksi minunkin täytyy nyt keksiä sinulle jonkun pienen, siis todella pienimuotoisen lepyttelylahjan, jotta voimme sitten unohtaa meidän pienet erimielisyydet, ja en nyt vielä tänä viikonloppuna laita saunaa tulille, mutta jos sitten seuraavaa katsottais? Meneekö tämä nyt sinun huumoriseulasta läpi, vai ei, sen näkee varmasti kohta. Minunkin täytyy jatkossa muistaa asettaa aina minun huumoritutkan päälle kun kirjaudun sivulle, niin voin sitten tulkita sinunkin viestejä huumorilla, ja sitten meillä tulee vielä mukavia hetkiä yhdessä. Huh, melkein meinasin unohtaa sen minun hankkiman lahjan. Koska minua oikeasti säälittää hieman että olet pelannut pois kaikki rahat, ja sinulla on vain tuollainen tynnyri vaatekappaleena, niin ajattelin että jos joskus haluat mahdollisesti vaihtaa avatarin kuvaa, niin tässä olisi sinulle tällainen missä ovat me kaikki kumppanit ja sinä. Se on 120x120 muodossa, joten mahtuu nipin napin sisään vähän niinkuin keso tikeen fjöösaan. Koitetaas olla molemmat asiallisia nyt tästä lähtien, niin ei muitten tarvitse kärsiä meidän cirkus esityksestä, vaikka näin meidän kesken ne kyllä hieman ylireagoi kaikkeen, ainakin sinun osalta kun minä se hämminkiä aiheutin.
24.04.2014 22:00 <HasHasHas> Vihamiehet ovat käyttäjiä joita ei huomioida. Just sayin.
Nämä olivat sen verran viisaita sanoja että oli pakko laittaa ne tähän mukaan, vaikka ei olekaan muuta sanottava kuin että olet harvinaisen oikeassa. Just listen.
Henkka kirjoitti:Aina kun blogi -osion pallukka muuttuu oranssiksi ja klikkaa sitä, niin saa sydän syrjällään pelätä, että tauluun lävähtää stryyttaamist ilman passuu :(
Tämä oli nyt kyllä elämäni ikävin päivä. Nyt on niin surullinen olo passulla, että taisi pieni kyynel äsken vieriä silmäkulmasta suoraan oluttölkkiin. Minun suurin idolini on minulle vihainen, ja pelkää minun viestejä, ja vielä sydän syrjällään, nyt mie en kestä, nyt mie kyl taidan oikeasti tähän hetkeen romahtaa. Kaikki nämä lähes 11 vuotta olen uskollisesti pysynyt faniryhmässä, ja näin tässä sitten kävi. Nyt on passu surullinen, niin surullinen että ei löydy enää sanoja, tai no ehkä vielä pari. Mieti Henry miltä tuntuisi jos olisit näin pitkän aikaa ihaillut jotakin vaikka julkisuuden henkilö, ja sitten kun vihdoinkin lähestyt varovaisesti niin hän sanoo sinulle että hän on aina pelännyt sydän syrjällään milloin sinä tulet tähän ahdistelemaan. Nyt taidan kyllä ottaa lohtu kaljan vaikka kello ei ole vielä ensimmäisen aika, olis voinu vielä puoli tuntia odotella. No juu, kuitenkin nyt näkyy välillä valoa tunnelin päässä totesin ekan kerran vähän ennen kun tulin ulos vuosaaren tunnelista.

Se meni aivan lapandeeroksista se viimeinen roiskiminen känkkäränkkä päällä, ja kyllä minä sen tiesin kuinka paljon se aiheuttaa harmaita hiuksia kun postataan yksi kerrallaan noin monta. Täytyy jatkossa kerätä enemmän yhteen, mutta se ei tule olemmaan helppoa niin että saa siihen sitten senhetkisen kertoimen, ja vieläkin korostan etten millään vaan ehdi katsoa kahteen kertaan kertoimia jokaiseen kohteeseen. Tuolla tavalla minä sen helposti saisin, jos postaisin yhden kerrallaan, mutta sehän ei voi sillein mennä että muut häiriintyvät niistä. Se olisi taas toisaalta mielenkiintoista esittää saman kysmyksen uudestaan, jos seurannassa oli tällä hetkellä tuollaien palautus% kuin sinulla. Silloin voisin arvata ettei valituksia kuuluisi yksittäisistä vedoista. Se on sitten taas pakko sanoa ettei kellään tuskin olisi edes mahdollisuutta peesata kaikki noita, kun postaan pitkin päivää, ja onhan lähes kaikilla kuitenkin normaali elämä hoidettavana.

Nyt vasta tajuan sen että sinulla on jumalauta 135,04% 332 vedolla. Täytyy joku päivä tutustuu sinun vetoihin sillä tuo jäi kiinnostamaan. Aivan sairaan hyvä tulos. No joo, vilkaisin sen verran että olet pelannut paljon hiihtolajeja ja yleisurheilua joihin tietysti saa hyvää peliarvoa jos käyttää aivan kaikkia bookereita jotka vaan tarjoaa kertoimia. Oli mullakin aikoinaan jukeboxi käyttäjällä suht hyvä % formuloihin, mutta menin sitten hölmöilemään sillä kunnolla ruotsin fudiksen avaukseen josta tuli aivan älyttömillä under vedoilla kuonoon oikein kunnolla. Voisi olla ihan mielenkiintoista kokeilla joskus ihan pöytälaatikkoon paljon saisi kasaan formuloilla jos ottaisi kaikki bookkerit mukaan. Mutta se nyt olisi taas sitä kuuluisaa turhaa duunia, kun ei kumminkaan voi niitä pelata, ellei sitten naapurit haluaisi kohta alkaa lätkimään vormuloita.
Soiro kirjoitti:
Ei tuo tölväisyni ollut mitenkään suunnattu ylläpidolle, vaikka hätäisempi niin voisi kuvitellakin. Lähinnä vaan kaihertaa kun ennen niin rakas foorumi on taantunut tälle nykyiselle tasolle. Enimmäkseen yritin vain herätellä keskustelua asian tiimoilta. Anteeksipyyntö Mikolle ja samalla kiitos kaikista näistä vuosista. Monet ylä- ja alamäet on tullut koettua ja paljon opittuakin.

Vaan onhan tämä nykymeno vanhan liiton miehestä kyllä ihan hanurista ja vielä syvältä. Jotkut jonnin joutavat hipanpippa-nimimerkit painavat isoihin sarjoihin vinkkiä eetteriin 500 vihjeen kk-vauhdilla, kolmen desimaalin tarkkuudella ilman mitään perusteluja. Yleensä vielä niin, että nimimerkin historiasta löytyisi mitään, joka kertoisi voitollisesta pelaamisesta. Mitä virkaa näillä on? Ei mitään. Loppuaika läyskytetään sitten mukahassuja joutavuuksia.
Mille tasolle tämä rakas foorumi on nyt sinun mielestä taantunut, ja miksi? Mitä täältä sinun mielestä puuttuu mikä täällä ennen oli? Keskusteluhan on aina hyvää, mutta mitä ja mistä pitää keskustella. Sivun/foorumin muuttamiseta väritykseltään/ulkoasultaa, vai joittenki toimintojen puolesta? Minä sanon sen suoraan että vihaan uudistuksia yli kaiken, sillä melko usein ne menevät huonompaan suuntaan aikaisemmasta. Tai no niin sitä aina ensin kuvittelee, ja sitten hetken päästä kun silmä on tottunut uuteen niin huomaakin että se oli ihan hyvä. Välillä kuitenkin menee uudistus jossakin aivan plörinäksi, ja se pahin on silloin siinä ettei enään voi palata takaisn vanhaan ja tunnustaa itselleen että on tehty väärä ratkaisu. Tämä nyt oli aivan yleisesti eikä mitenkään vain tämä foorumi mielessä. Ei se aktiviteetti kirjoituksen muodossa mihinkään tästä muutu, vaikka sivulla olisi taustakuvana tissejä, ja strippari kävisi tasatunnein vetämäsää liveshown etusivulla. Enemmän käyttäjiä sellainen varmasti houkuttelisi, ja kun tulee enemmän käyttäjiä löytyy aina pieni mahdollisuus että voi myös olla joukossa uusi kirjoittaja. Simppeli Sukkuloiselle täytyy nostaa hattua että hän tekee työtä sen eteen että houkuttelee tänne uusia äijiä muualta.

Se on kuitenkaan melko hankalaa tehdä ilmaista mainosta muilla foorumeilla että tänne saisi tulla huippuvihjaajia jos sellaisia löytyy. Kuitenkin suurin osa muista sivuista ei suorastaan hypi tasajalkaa jos joku käy sellaisen postin liimaamassa seinälle, ja toisekseen suomesta ei löydy moniakaan vedonlyöntisivustoja mistä lähtisi tänne keräämään porukkaa. Toki löytyy muutamia poikkeuksia, ja onhan aivan jokainen vihjaaja tervetullut jos vain haluaa liittyä. Voi jestas millaisia tyhjänpäiväsiä juttuja nyt kirjoitan, huomasin sen itsekin. Vai vanha ei jaksa enää nykymenoa? En minäkään ole mikään nuori, mutta roiskaisut ne vaan maistuu. Kuulunki minä niihin mainitsemiin hippanpippa käyttäjiin. Minulla ei ole lähelläkään 500 vedon kuukausi vauhtia. Minulla pyörii siinä 1000 kohteen huudeilla kuukaudessa, ja voit olla varma että soijaa pukkaa kun niitä roiskii päivän aikana sisään ja vielä tänne postailee. Onko tämä nyt sitten se syy ettet itse enää jaksa kirjoittaa mitään foorumille, kun hipsunipsukat eivät kirjoittele perusteluita kaikkiin vihjeisiin? Minä kirjoittaisin mielellään jokaiseen vetoon pienen perustelun jos vain taikuri soironen vetää hatusta sellaiset 12 tuntia lisää päivään, ja silloinkin ehtisi nukkua sen 5 tuntia =)

Ja eikö ne höpönöpöjen hassut joutavuudetkin ole parempia kuin ei mitään ollenkaan? Vai viittasitko nyt tällä sitten minun avautumisiin, niin sitten sen ymmärrän. Sinulla on itsellä 7 vetoa seurannasasi. Jos sinun mielestä jonnin joutavat pipsanipsan vedot ovat huonoja, niin eikö sinun siinä tapauksessa kannattaisi alkaa jakamaan niitä sinun hyviä vetojasi meille? Minä varmasti peesaisin mielelläni, ellen sitten ole jo ehtinyt pelata saman kohteen, niin kun tällä pelimäärällä usein käy. Kiitos kuitenkin kun oli passu mainittu kiitospuheessa. Olin jopa hieman häkeltynyt ja ehkä hieman nöyrästi posket punaisina tuollaisen kunnian ottaa vastaan. Et kai sinä nyt iso mies oikeasti tarkoita että sinä minun takia meinaat poistua foorumilta, vai onko tässä nyt joku pitkäkestoisempi tarina mistä en tiedä? Näen kuitenkin ettet ole postaillut kovinkaan montaa viestiä viime aikoina, joten onko tässä nyt sitten vain niin että mieheltä on loppunut kiinnostus ja laiskuus iskenyt vanhukselle? Hyvä tilaisuushan tämä olis selittää poistuminen minulla, mutta toivottavasti et sitä korttia käytä. Olen samaa mieltä kanssasi että lammpa on aika lapsellinen ja pitäisi kasvaa aikuiseksi. Välillä käy mielessä kun lukee eri lammpan perustettuja ketjuja, että meidän on varmasti pakko olla serkkuja tai jotain, kuin tällä iällä muuttuu välillä kouluikäiseksi eri touhuissa. Laita se Darrenin pullo minulle, se ei tykkää siitä mausta! Hyvää jatkoa nyt sitten kuitenkin jos olet päättänyt istahtaa keinutuoliin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 5. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut unohtunut salasana, 27.04.2014, 10:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Minikommentit

26.04.2014 12:13 <Diesel> öh järkyttävä määrä tekstiä :D

26.04.2014 12:19 <Diesel> Ei millään pahalla, mutta en jaksa lukea :/

26.04.2014 12:21 <betpanda> mun mielestä olis paljon parempi waldo jos pistäisit tän

26.04.2014 12:21 <betpanda> sun skitsofrenian toisen osapuolen kaappiin ja jatkaisit

26.04.2014 12:21 <betpanda> asiallisena formula-postaajana. Jotenki tätä ei jaksa.

26.04.2014 12:21 <betpanda> Olenko yksin ajatusteni kanssa?

26.04.2014 12:24 <unohtunut salasana> Ei sitä kukaan pakota lukemaan jos ei halua. Ilmoitatteko

26.04.2014 12:24 <unohtunut salasana> aina myös duunissa työtovereille että tänään ei jaksanut

26.04.2014 12:25 <unohtunut salasana> lukeka kokonaan a osaa hesarista? Eihän teidän jumalauta

26.04.2014 12:26 <unohtunut salasana> tarvitse lukea jos ei ole aikaa eikä kiinnostusta, ja vielä

26.04.2014 12:26 <unohtunut salasana> sellainen pieni lisäys että kaikki ei mahtunut mukaan kun

26.04.2014 12:26 <unohtunut salasana> joku neropatti on asttanut max 60000 merkin rajan viesteihin

26.04.2014 12:28 <unohtunut salasana> Enkä minä siitä suutu sitten yhtään jos ette jaksa lukea.

26.04.2014 12:28 <unohtunut salasana> Mutta eikö se nyt ole kuitenkin kummallista että siitäkin

26.04.2014 12:28 <betpanda> Asia selvä, onneks tääl on toi ignore-toiminto.

26.04.2014 12:28 <unohtunut salasana> pitää erikseen ilmoittaa että nyt en jaksa lukea?

26.04.2014 12:29 <unohtunut salasana> Jep, toivottavasti moni muukin käyttää sellaista toimintoa.

26.04.2014 12:29 <unohtunut salasana> Onhan ne sentään tehty siksi että niitä käytetään!

26.04.2014 12:30 <unohtunut salasana> Olisiko nämä olleet parempi sitten laittaa 50 eri viestiin??

26.04.2014 12:30 <betpanda> mut on niin juosten kusten tehty toiminto et kommentit

26.04.2014 12:30 <betpanda> silti näkyvät.

26.04.2014 12:30 <unohtunut salasana> Vasta muutama päivä sitten valitettiin kun tulee liikaa

26.04.2014 12:31 <soiro> Hah, kävi pari kertaa tämäkin skenaario mielessä =)

26.04.2014 12:31 <unohtunut salasana> viestejä, ja sitten kun laittaa yhteen niin ei sekään ole

26.04.2014 12:31 <unohtunut salasana> hyvä. Eihän sitä vaan voi kaikkia mitenkään miellyttää. Ehkä

26.04.2014 12:32 <unohtunut salasana> sittenkin on parempi ottaa esille se vanha kunnon salasana?

26.04.2014 12:32 <soiro> Pohjimmiltaan syynä hiipumiseeni kovenevat markkinat.

26.04.2014 12:33 <soiro> Pienten lajien miehet limputetaan surutta nälkäkuolemaan.

26.04.2014 12:33 <soiro> Eikä isoihin riitä kyky/kontaktit.

26.04.2014 12:33 <unohtunut salasana> Postaan nyt sen toisen viestin 10s sisällä, joten poistakaa

26.04.2014 12:34 <unohtunut salasana> nopeasti se ennen kun se häiritsee liikaa. Tai jos olette

26.04.2014 12:34 <unohtunut salasana> todella nopeita ehditte pandulin mukaan sinne ignoreen...

26.04.2014 12:34 <soiro> Kiinnostus ei varsinaisesti ole loppunut, intressit nyt vaan

26.04.2014 12:35 <soiro> tällä hetkellä muualla. Tai ajankäyttö.

26.04.2014 12:36 <soiro> Ei mitään sen ihmeellisempää, kai oon tulossa vaan vanhaksi.

26.04.2014 12:37 <soiro> Jos Lev vie, niin pistän sen pullon sulle(kin).

26.04.2014 12:37 <soiro> Etköhän ole sen ansainnut.

26.04.2014 12:40 <unohtunut salasana> On kyllä todella harmillista että sinun päiväsi meni nyt

26.04.2014 12:40 <unohtunut salasana> pilalle taas minun takia panduli. Koitahan nyt kuitenkin

26.04.2014 12:41 <unohtunut salasana> jaksella. Mukava kuulla että sentään kommentit tavoittavat

26.04.2014 12:41 <unohtunut salasana> sinut jos tulee joku päivä asiaa.

26.04.2014 12:51 <unohtunut salasana> Tulet sitten soiro takaisin kun virtaa taas riittää, eikä

26.04.2014 12:51 <unohtunut salasana> minulle mitään pulloja tarvitse laittaa.En minä sellaisa juo


Manny
Jäsen
Viestit: 1019
Liittynyt: 27.05.2012, 19:26

Tuotto: +112.74 yks.

Palautus%: 100.47%

Panosten ka: 11.32 yks.

Vetoja: 2107

Pisteitä: 538

Re: Glömmattu passu pönöttää pressijulkkareis siin tolvan kl

Viesti Kirjoittaja Manny »

unohtunut salasana kirjoitti:Voitte kuvitella kuinka hienoa on kohta tämän viestin kirjoituksen jälkeen, kun etsin roiskaisuja samalta pelipäivältä, mutta yksi on sivulla 10 ja toinen sivulla 5, vaikka saattaa jopa olla samaiseen otteluun kaksi vetoa. Joo, kyllä ne löytää etsi toiminnolla, mutta voisi se kuitenkin olla helpompaa. En tiedä onko ohjelmoija ollut aikoinaan pienessä pierussa töissä kun ei ole tuollaista tajunnut?
Napsauta vetolistasta kohtaa Palautus ja siellä lepää.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

26.04.2014 12:38 <unohtunut salasana> Kiitos Manny, en tuollaista ollut vielä ehtinyt huomata. TY


unohtunut salasana
Avatar
Jäsen
Viestit: 583
Liittynyt: 22.03.2014, 22:46
Pisteitä: 382

Re: Glömmattu passu pönöttää pressijulkkareis siin tolvan kl

Viesti Kirjoittaja unohtunut salasana »

moderator kirjoitti:Nyt voisi olla hyvä hetki vetää henkeä ja laskea vaikka tuhanteen väärinpäin. Jos jonkin toisen palstan kirjoittajan viestit häiritsevät tai niissä on omasta mielestä jotain vääryyttä, niin kannattaa kyseiset viestit raportoida moderaattoreille.

Useamman vedon varmasti saa samaan viestiin laitettua ja samalla myös tarkistamaan kertoimen paikkaansapitävyyden. Esim. 3-5 vedon jaksoissa pitäisi onnistua. Esim. Jonkun 20 vedon satsin saa kyllä jakaa useampana viestinä, mutta ei mielellään kuitenkaan 20 eri viestissä.
Olit aivan oikeassa, vaikka en minä kuitenkaan ollut siinä kohtaa niin vihaisella päällä kun se ehkä vaikutti. Myönnetään että oli hieman hölmöä liittää jokaiseen viestiin "hauskoja" nimiä TuplaJallusta, ja se meni aivan lapasesta vaikkei siinä nyt loppujen lopuksi ollut kovinkaan räikeetä, mutta pitäisihän minun jos joku tuollaisia jättää tekemättä. Enkä ollut edes humalassa, joten en edes laita sen piikkiin. Taisi olla vain huono päivä työmaalla ja näin siinä sitten kävi tällä kertaa. Ajattelin jatkossa kekstiä jonkun juuri tuollaisen 5 vedon sarjatulituksen jos se vain juuri sillä hetkellä onnistuu. Kun voi olla tunnin väli vetojen välissä, niin täytyy miettiä joku toimiva ratkaisu mikä sitten edes jotenkin miellyttää kaikkia.

Se ongelma on siinä etten ehdi tarkistaa kertoimia kahteen kertaan, joten täytyy varmaan sitten tehdä niin että katson vain sitten jossakin vaiheessa sen viimeisen kertoimen oddsportalista, ja lyön vaikka sitten alikertoimen siihen jos se on muuttunut. Kuitenkin se loppupeleissä mahdollinen peesaaja joka itse sen tarkistaa onko se peesauksen arvoinen, ja jos näkee että kerroin on laskenut paljon niin luonnollisesti sitä ei kuitenkaan kannata peesata. Ja sitten joku kyselee miksi meinasin sitten ollenkaan postata sitä jos se kerroin on laskenut. No minäpä vastaan siihenkin kysymykseen kun nyt tässä vaudissa ollaan. Tottakai minä sen vedon kuitenkin haluan mukaan seurantaani, ja olkoon sitten niin että siihen tulee alikerroin eikä sitä kerrointa mitä olen pelannut jos se ehtii muuttua. Voisi kai sen sitten sanoa niin että jos jollakin ihmeen taikuri luttisen taidoilla saisi plussaa seurantaan, niin voihan sillä sitten ylpeillä lapsenlapsille miten jopa alikertoima käyttäen mentiin voitoilla yöhön =)
moderator kirjoitti:
Kaikilla palstan vihjaajilla pitäisi olla lähtökohtana se, että vihjattava kerroin on vihjaushetkellä pelattavissa. Tämä pätee myös blogiin menevissä viesteissä. Näistä on vihjaajia aina välillä huomautettu, mikäli asia on huomattu.

Se on toisaalta ymmärrettävää, että jos tosiaan postaa montaa vihjettä kerralla, niin joskus joku kerroin on saattanut hieman muuttua, eikä sitä aina huomaa itse. Näissä tilanteissa ei ole mistään vaarallisesta rikoksesta kyse (kun kyse ei tahallisuudesta), mutta toisaalta siitä ei kannata näin pahasti suuttua, jos joku asiasta huomauttaa. Säännöt ovat lähtökohtaisesti kuitenkin kaikille samat. Kultainen keskitie olisi tässäkin tapauksessa varmasti paras valinta. (lue: ei erillistä viestiä joka vihjeelle, mutta ei välttämättä 20 vihjettä samaan viestiin).

Edit. Viitaten viimeisimpiin kommentteihin. Viestin pitkä editointi on siinä mielessä huono asia, että peesaajan on vaikea huomata mahdollisia uusia vetoja, jos niitä ilmestyy kertaalleen postattuun viestiin koko ajan lisää.
Sehän on aivan päivänselvää että kertoimet pitäisi olla sellaiset että muut pääsevät halutessaan käyttää samoja lukemia. En tätä aluksi edes miettinyt jostakin syystä, ja oli ihan hyvä että Jallu sen otti esille. Sehän nyt selittyy ehkä sillä että tuskin moni on noita roiskaisuja ottanut vakavasti, ja siksi ei ole kukaan maininnut mitään. Onhan siellä luultavasti ollut monia muitakin vastaavia tapauksia, mutta voisin melkein väittää että sopa suurin osa ainakin alkuvaiheessa tuhanteen vetoon on mennyt juurikin päinvastoi, eli kertoimet ovat nousseet siitä mitä olen laittanut postaukseen. Senhän voi toki joku tarkistaa jos niin haluaa, ja ei minulla ole siellä mitään salattavaa niissä kertoimissa.

Ne kertoimet mitä siellä on, ovat ne mitkä olen itse pelannut ja merkannut tagiin. Sitten keräsin pitkiä listoja ja luonnolisesti ne välillä ehtivät muuttua ennen postausta. Ajattelin heti alusta että mielummin koittaa laittaa niin vähän postauksua kuin mahdollista juuri sen takia ettei se häiritsisi ketään, mutta viimeistään tässä viimeksi se sitten kunnolla epäonnistui. Ja olet oikeassa että niin mitättömästä asiasta ei kuuluisi suuttua, mutta oli jo valmiiksi hieman lämpimiä tunteita silloin Jalmaria kohtaan, niin se lanka sytytti vain heti ja sitten räjähti. Nykyään olemme kuitenkin hyviä foorumiystäviä, joiten herra moderaattori voi laittaa ensi yönnäkin levollisin mielin poske tyynylle.
moderator kirjoitti:Sinun täytyy nyt selventää itsellesi (ja ehkä muillekin) mikä on vihjeittesi tarkoitus täällä foorumilla. Jos haluat oikeasti fiksusti vihjata vihjeitäsi muille sillä tarkoituksella, että joku niitä alkaisi peesata, niin siinä tapauksessa massaeditointi (mahdollisesti muuttuneet kertoimet) tai yksittäisten viestin spämmäys pitkin päivää ei ole se oikea tie. Jos nämä ovat muille tarkoitettuja postauksia, niin lähtökohta pitäisi tosiaan olla siinä, että kertoimet ovat ajantasalla ja että muiden on mahdollista päästä pelaamaan kohteita. Järkevää voisi tässä tapauksessa olla vihjata vaikkapa yhden sarjan kohteet samaan viestiin ja ennen viestin lähettämistä tarkistaa mahdollisesti muuttuneet kertoimet.

Mikäli haluat käyttää Ylikertoimen seurantaa omana apuvälineenä vetojen seurannassa, niin silloin lienee parempi muuttaa seurantasi yksityiseksi, jolloin vain sinä näet seurannan kulun. Tällöin voit jatkaa tuota editointitapaa kuten ennenkin.

Korostetaan vielä, että mitenkään kiusallaan tässä ei olla näitten juttujen kanssa, vaan jonkinlaista yhtenäistä linjaa yritetään tämän suhteen pitää. Loppupeleissä tarkoituksena kuitenkin täällä foorumilla olisi tuottaa sellaisia viestejä, joista olisi muille mahdollisimman paljon hyötyä.
Melkoisen hassu kysymys mikä tarkoitus on vihjeillä. Tietenkin voittaa enemmän kuin hävitä, ja jonkin ajan päästä kun on sellaiset 105% palutus, niin pannaan maksulliseksi ja kääritään isot rahat. Niinhän nykypäivänä kaikilla on tapana tehdä. En minä oikeastaan halua että kukaan peesaa vihjeitäni, koska he eivät millään kuitenkaan ehdi peesailla kaikkia, jolloin ei myöskään kannata peesailla vain muutamia sieltä täältä. Sellainen asia on usesta pistänyt miettimään että lukee monessa ketjussa että en peesaa tällä kertaa, mutta sitten seuraavana päivänä on taas nakki handus ja rahankiilto silmissä ja peesataan väärin mennyt veto kun eilinen olisi mennyt oikein. Jos jotakuta peesaa, niin peesatkaa sitten läpi koko vuoden, ja peesatkaa sellaisia joita tiedätte postaavan pelit niin että pystytte napsimaan jokaisen vedon. Vuosi on pitkä ja on haastavaa peesata kaikkia joltakin, ja sitten käytännössä mahdotonta saada vielä sen saman kertoimen, joten kannattaa kuitenkin aina pohtia kannattaako ollenkaan peesailla. Kyllä, seuraavista postauksista lähtien tarkistan ne kertoimet sitten uudestaan vielä kerran oddsportalista, ja lyön sen kertoimen mikä on sillä hetkellä korkein pinny, sbo tai greekilla. Onneksi sentään käytän vain noita kolmea, joten sen nyt sitten vielä pystyy tekemään.

Toisaalta jos mietti tuota vetojen lukumäärää, niin meneekin siihen aikaa hirveitä määriä päivässä, mutta mihin mulla oikeastaan kiire on. Ehtiihän sitä nukkua sitten mullan alla kaikki univelat pois. Yhden sarjan kohteen olisivat se paras ratkaisu, mutta kun kaikki, tai oikeastaan suurin osa vedoista eivät ole omia alkuperäisiä ideoit, vaan ne tulee eri kontakteilta ympäri maapalloa pitkin päivää. Ja joku varmasti miettii että sillähän on paljon kohteita mitä löytyy ympäri ämpäri internetiä. Niin vastataan vaikka sellaisiinkin kyselyihin että näissä piireissä liikkuu ne samat kohtee paikasta toiseen pitkin päivää, ja lopputulos on yleensä se että ne viimeistään päivän päätteksi ovat tasaisesti lajiteltuna ympäri netin eri saitteja. Varmaan sekin jo selittää että jos tulee vedettyä joksus sen 150-200 vetoa päivässä, niin oikeasti olisin todella huolissani mikäli tosiaan kukaan muu niitä pelaisi. Kyllä, käytän myös seurantaa omana seurantana. Se kai siitä vielä puuttuisi että lisäisin uudestaan kohteet vielä omaan seurantaan johonkin, silloin ei enää uni riittäis tällekään urpolle.

Lopetin oman seurannan käytön samaan aikaan kun aloin tänne laittaa niitä, kun mitä järkeä siinä olisi pitää kaksi samanlaista jotka laskevat samoja lukemia, ja veisi niin tolkuttomasti enemmän aikaa. Siksi meinaan nyt sitten laittaa ihan sen kertoimen mikä siellä on, on se sitten tippunut tai noussut, joten tarkistakaa nyt sitten ne kertoimet oddsportalista jos olette hulluja ja peesaatte jotakin. Ei minun mielestä siinä ole mitään järkeä pitää seurantaa yksityisenä. Ei minua hävetä pätkääkään tuliko sitten miinusta 2000 yksikköä, vaikka toivoisin tietenkin että saan nopeasti plussaa että pääsee asettelemaan hintoja ja myydä sikakalliita vihjepaketteja. Ei varmasti tarvitse erikseen sanoa että tämä oli aivan sairaan hyvää vitsiä, ja minä en ottaisi maksua vihjeistä vaikka vetäsin seuraavat 500 kohdetta oikein putkeen. Sinähän kuulostit tuossa lopussa melkein samalta kuin minä kun yritin saada kerrottua stellar warsille asioita. Mutta olen tietenkin samaa mieltä kanssasi.
25.04.2014 00:51 <JussiQ>Kova on poika ainakin kirjoittamaan :)
En ymmärrä ollenkaan miksi sinä noin ajattelet. Minä koitan aina pitää asiat niin lyhkäsinä kuin mahdollista. Ja tuosta pojittelusta voimme olla myös eri mieltä. Jos minä kertoisin teille ikäni, niin menisi brunssit väärään kurkkuun, ja ette kuitenkaan uskoisi. Myönnän olevan erittäin lapsellinen, niin lapsellinen että tällä iällä ei sitä voisi edes kuvitella olevan mahdollista. Mutta eikö loppujen lopuksi lapsilla olekin aina aikuisia paljon hauskempaa kaikissa asioissa?

Päivän jatkoja kaikille, nyt alan korjaamaan tota seurantaa, kun jäi eilen tekemättä. Pahoittelut kaikista kirjoitusvirheistö mitä tämä nopea näpyttely tuotti. Ehti kynnet kasvaa tämän viestin aikani nii paljon, että haittasi kirjoittamista kun osuu väärin näppäimiin prkl! Joutu laittaa kahteen viestiin, kun tsydeemi ei huolinnu yli 60 000 merkkiä yhteen viestiin, aina tehdään kiusaa minulle. =)

//passu joka glömmattiin

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut unohtunut salasana, 27.04.2014, 10:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Minikommentit

27.04.2014 00:04 <JussiQ> Tuo mun pojuttelu on ihan vahinkoa, ennenkin siitä saanut

27.04.2014 00:04 <JussiQ> palautetta. En tiedä onko murre-ero, mutta tarkoitin

27.04.2014 00:05 <JussiQ> tyyliin, "se onkin kova jannu kirjoittamaan".

27.04.2014 10:54 <unohtunut salasana> Älä turhaan tärise jessiqa,kyllä minä itsekin pojittelen. Ei

27.04.2014 10:55 <unohtunut salasana> se minua haitannut,sain vaan sillä kommentilla kerrottua

27.04.2014 10:56 <unohtunut salasana> että moni kuvittelee ihan aiheesta että vasta munakarvat on

27.04.2014 10:57 <unohtunut salasana> alkanu kasvaa viime kesänä, vaikka sillä nyt oikeastaan

27.04.2014 10:58 <unohtunut salasana> mitään väliä ole mitä joku ajattelee. Onhan toisaalta tuo

27.04.2014 10:58 <unohtunut salasana> rauman murre aika sietämätöntä :D niin on stadin slangikin

27.04.2014 10:59 <unohtunut salasana> monen mielestä...

27.04.2014 11:28 <Gini> Stadin slangi ei ole murre. Slangista ja murteesta ei voi

27.04.2014 11:29 <Gini> puhua samassa yhteydessä. Helsingin slangi noudattaa yleis-

27.04.2014 11:30 <Gini> kielen lause- ja muoto-oppia - vain sanasto määrittää sitä.

27.04.2014 11:31 <Gini> Näin ollen slangi ärsyttää ihmisiä siksi, koska he eivät

27.04.2014 11:31 <Gini> ymmärrä sitä.

27.04.2014 11:33 <Gini> Murre sen sijaan ärsyttää siinä missä huono euroviisukin.

27.04.2014 17:52 <unohtunut salasana> Oot gaiffari lonkku megessä siin asias ku jorgos somes.


Lorimer
Avatar
Jäsen
Viestit: 2105
Liittynyt: 24.01.2004, 19:33
Pisteitä: 659
Paikkakunta: Tietäjä 2017

Re: Glömmattu passu pönöttää pressijulkkareis siin tolvan kl

Viesti Kirjoittaja Lorimer »

Glömmattu parsakaali kirjoitti:Ja tuosta pojittelusta voimme olla myös eri mieltä. Jos minä kertoisin teille ikäni, niin menisi brunssit väärään kurkkuun, ja ette kuitenkaan uskoisi. Myönnän olevan erittäin lapsellinen, niin lapsellinen että tällä iällä ei sitä voisi edes kuvitella olevan mahdollista.
Iästäsi ja asenteestasi kertoo ennenkaikkea se tapa millä suhtaudut vaimoosi , elämänkumppaniisi.
Vaikka yrität sillä tehdä vaikutusta muihin samankaltaisiin naisia esineellistäviin ja sitä huumorina pitäviin kirjoittajiin , niin sinun juttusi ovat karkeimmasta päästä.
Ihmekös sitten se , että tänne lopulta jäävät vain aivottomimmat idiootit kannustamaan toisiaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 4. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

26.04.2014 18:56 <unohtunut salasana> Sovitaan sitten vaikka näin kuten sanoit, koska on parempi

26.04.2014 18:57 <unohtunut salasana> etten sano muuta kun se menisi jonkun mielestä kuitenkin

26.04.2014 18:57 <unohtunut salasana> väärinpäin.

26.04.2014 19:12 <unohtunut salasana> Parsakaali :D

26.04.2014 19:13 <unohtunut salasana> Jos nyt sitten jätetään nämä perheasiat pois näistä kun se

26.04.2014 19:13 <TuplaJallu> No noi kaikki jutut on jopa huonompia kuin mitkään mun jutut

26.04.2014 19:13 <TuplaJallu> ikinä. Ja se on paljon sanottu se.

26.04.2014 19:14 <unohtunut salasana> ei lorimer kuulu sinulle sitten pätkääkään. Ja on se kumma

26.04.2014 19:17 <unohtunut salasana> juttu että sinä tiedät lorimer toisten asiat.


unohtunut salasana
Avatar
Jäsen
Viestit: 583
Liittynyt: 22.03.2014, 22:46
Pisteitä: 382

Re: Glömmattu passu pönöttää pressijulkkareis siin tolvan kl

Viesti Kirjoittaja unohtunut salasana »

=)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

26.04.2014 19:22 <unohtunut salasana> KYLLÄ MINÄ VOIN JATKAA SITÄ VITTUILUA KUN SITÄ PYYDÄT!!!!!!!

26.04.2014 19:23 <TuplaJallu> Siis mie tarkotin noita juttuja mihin lorimer puuttui. :D

26.04.2014 19:23 <TuplaJallu> Sama pätee Henkkaan ja co.

26.04.2014 19:27 <unohtunut salasana> No siinä tapauksessa ota se kukku pois pyllystä.


200% 60€ vedonlyöntibonus Ninjacasino.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin