Tänään on 28.03.2024, 20:33.

ESBC

Keskustelua maksullisista vihjepalveluista.
Vastaa Viestiin
vetoja
Jäsen
Viestit: 58
Liittynyt: 01.02.2011, 15:28
Pisteitä: 21

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja vetoja »

WTF kirjoitti:
[Lasket nettovarallisuuteesi tosiasiallisesti muiden omistaman omaisuuden? Eihän asunto tuolloin kuulunut nettovarallisuutesi, vaan se oli pankin nettovarallisuutta

"Yhtiön nettovarallisuus lasketaan siten, että taseen vastattavissa olevan oman pääoman yhteismäärään lisätään sellaiset vastattavissa olevat erät, jotka eivät ole velkaa kuten rahastot, "

Esimerkiksi tuolta http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/1992/19921554
Jos kämpän markkina-arvo oli tuolloin 200.000 markkaa ja minulla asuntolainaa 155.000 markkaa, niin paljonko minulla oli nettovarallisuutta asunnon kautta? Ja paljonko pankilla oli nettovarallisuutta minun kämppäni kautta? Tähän jälkimäiseen et taida osata vastata. Asunto siis markkina-arvoon ei ostohintaan arvostettuna.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


WTF
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 19.12.2013, 23:45
Pisteitä: 6

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja WTF »

Eli sinun oli tätä sinun nimeämääsi "nettovarallisuutta" 45+muutama osake, toisin sanoen 10% tästä on n.5000 mk ja tälläistä summaa sinulla ei ollut varaa irroittaa pelikassaksi,vaan jouduit ottamaan tulevista mahdollisista tuloista pelaamiseen rahaa. Varaa ei ollut pelata, 155.000 asuntolainaa, mutta pelata piti ja sinä neuvot ihmisiä pelikassan tärkeydestä.

Teidän ei kannattaisi alkaa piruilemaan, jos ette tiedä mistä piruilette;
Onhan se pankin nettovarallisuutta ollut tuon jäljellä olevan osuuden verran, koska se on lainasi takuuna, tuohan on verrattavissa pankin kirjanpidossa myyntisaataviin jonkun muun toimialan yrityksen https://www.vero.fi/fi-FI/Yritys_ja_yht ... isuus(9361)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


WTF
Jäsen
Viestit: 11
Liittynyt: 19.12.2013, 23:45
Pisteitä: 6

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja WTF »

Siis tarkenetaan,jos irvileuka vinoilee seuraavaksi, ettei se kirjaimellisesti pankin nettovarallisuutta, niin se maksamatta oleva lainasi osa lasketaan pankin varallisuuteen ja siitä vähennetään velat yms. kun määritellään nettovarallisuutta. Koko termin käyttö yksityistalouden osalta on hölmö, koska nettovarallisuutta käytetään verotuksessa määrittämään yrityksen osakkeen matemaattinen arvo. Miksi et käyttänyt pelkkää varallisuutta? Koska nettovarallisuus termi oli jotenkin hienompi?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


vetoja
Jäsen
Viestit: 58
Liittynyt: 01.02.2011, 15:28
Pisteitä: 21

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja vetoja »

WTF kirjoitti:Siis tarkenetaan,jos irvileuka vinoilee seuraavaksi, ettei se kirjaimellisesti pankin nettovarallisuutta, niin se maksamatta oleva lainasi osa lasketaan pankin varallisuuteen ja siitä vähennetään velat yms. kun määritellään nettovarallisuutta. Koko termin käyttö yksityistalouden osalta on hölmö, koska nettovarallisuutta käytetään verotuksessa määrittämään yrityksen osakkeen matemaattinen arvo. Miksi et käyttänyt pelkkää varallisuutta? Koska nettovarallisuus termi oli jotenkin hienompi?
Käytin nettovarallisuutta, koska se on selkeämpi ilmaisu kuin varallisuus. Ei nettovarallisuus-termin käyttö ole mitenkään varattu vain verotuksessa yrityksen osakkeen matemaattiseen arvon laskemiseen. Vaikka käytin ko termiä, niin silti sotkit asunnossa olevan nettovarallisuusosuuteni pankin varallisuuteen. Pankin nettovarallisuuteen kämpästäni kuului muutama prosentti, loput siitä kuului laskea tallettajien ja muiden pankin velkojien varallisuuteen.

Kämpän markkina-arvo oli vain esimerkki. Ei todellinen markkina-arvo silloin eikä omistusosuutenikaan ollut todellinen. Lukujen suuruudella ei tässä ole merkitystä, ne ovat vain esimerkkejä. Vaikka palkkani olisi ollut silloin 5000 markkaa kuukaudessa ja nettovarallisuuteni 50000 markkaa, ei minulla ollut mitään syytä siirtää sitä 5000 markkaa syrjään pelikassaan. Se oli käytössäni jokapäiväiseen elämään seuraavaan palkkapäivään asti. Koska käytin pelikassastani maksimissaan 2 prosenttia yhteen kohteeseen, niin yksittäinen vetokohde tuolloin ei koskaan ylittänyt 100 markkaa, keskimäärin alle 50 markkaa. Siihen aikaan oli varsin vähän pelattavaa, pitkävedon alkuaikoja. Pelejä tuli muutama viikossa, joskus ei viikossa yhtään vetoa. Veikkauksella oli triplavaatimus. Vedot kulkivat usein samojen kohteiden kautta. Tämä piti huomioida pitkävetorivejä laadittaessa. Jos yhden ottelun kautta tavotteeni oli pelata 50 markkaa, niin yhden pitkävetorivin hinta oli selvästi tätä alle.

Miksi minun olisi pitänyt laittaa se 5000 markkaa erilleen? Edelleenkin luvut ovat vain esimerkkejä ei todellisia. Ja tämän koko esimerkin tarkoitus oli kuvata jollekin kysyjälle, miten pelikassa määritellään ja miten sitä käytetään. Ei niinkään sitä, miten minä olen aloittanut pelikassan kasvattamisen ja millä summilla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


lammpa-1
Avatar
Jäsen
Viestit: 2186
Liittynyt: 20.01.2007, 11:16

Tuotto: +96.12 yks.

Palautus%: 111.49%

Panosten ka: 2.56 yks.

Vetoja: 327

Pisteitä: 873

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja lammpa-1 »

Kyllä tässä nyt on sen verran suuri sotku kyseessä, varallisuuksista ja nettoperseilystä ja kaikesta muusta, että ESBC:n pitäisi ehdottomasti saapua henkilökohtaisesti paikalle selvittämään tilanne :roll:

Ehkäpä Mikko vois siirtää tän turhan skeidan omaksi ketjukseen :?:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 3. Antamasi peukut: 0.

Panokseni ovat 0-10 yksikköä. 10 yksikköä = 2% kassasta.
You bet your money and in the worst case you can only lose.... bet your ass and you might really get hurt...

Minikommentit

21.03.2014 14:41 <mikko> Katsellaan vähän mitä siirrellään....


vetoja
Jäsen
Viestit: 58
Liittynyt: 01.02.2011, 15:28
Pisteitä: 21

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja vetoja »

Pari viimeisintä viestiä voi olla soopaa, mutta pelikassan määrittely, laskenta ja käyttö ei suinkaan ole.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


lammpa-1
Avatar
Jäsen
Viestit: 2186
Liittynyt: 20.01.2007, 11:16

Tuotto: +96.12 yks.

Palautus%: 111.49%

Panosten ka: 2.56 yks.

Vetoja: 327

Pisteitä: 873

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja lammpa-1 »

vetoja kirjoitti:Pari viimeisintä viestiä voi olla soopaa, mutta pelikassan määrittely, laskenta ja käyttö ei suinkaan ole.
Otsikko viestiketjulla on ESBC, joten... :roll:

Vai käytetäänkö ko periaatteita vain ESBC:n vihjeisiin, jolloin ne liittyisivät kiinteästi ainoastaan ko firmaan :o

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Panokseni ovat 0-10 yksikköä. 10 yksikköä = 2% kassasta.
You bet your money and in the worst case you can only lose.... bet your ass and you might really get hurt...

Minikommentit


Thunderpick
Jäsen
Viestit: 431
Liittynyt: 16.07.2003, 09:39

Tuotto: +91.59 yks.

Palautus%: 131.80%

Panosten ka: 4.72 yks.

Vetoja: 61

Pisteitä: 59

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Thunderpick »

Asiantuntija Vuoksenmaa havahtui tänään ihmettelemään että RoPSin kotimatsiin ei voi lyödä livevetoja. No eihän siellä ole varmaan yli vuoteen ollut kännykkäkiinalaisia raportoimassa. Mutta eihän sellaisia asioita huomaa kun ei itse oikeasti panosta SBO:lle tai IBC:lle, vaan työntää puliveivatut rahat johonkin monivetoon ja vakion bonuskierrokselle.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


unohtunut salasana
Avatar
Jäsen
Viestit: 583
Liittynyt: 22.03.2014, 22:46
Pisteitä: 382

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja unohtunut salasana »

Mietin tässä pitäisikö minun ostaa ESBC:ltä vihjeitä että pääsisin takaisin voittojen tielle. En vain mitenkään löydä heidän kotisivuiltaan minkäänlaista tilastoa kuinka edellisillä vihjeillä olisi tienannut? Ehkä ne sitten näkyvät vain maksaville asiakkaille, mutta voisi olla ihan hyvä että näkisi ne että voi tehdä ostopäätöksen. :twisted:

Täytyy sitten koittaa etsiä vihjeitä johtajan sosiaalisesta mediasta, miten voitot rullaa sisään.

Jorma Vuoksenmaa ‏@ESBC_Vuoksenmaa 10. huhtikuuta
Vetelehdin Mannerheimintien toimistollani. Katselen keväisenä kimmeltävää Töölönlahtea ja Kaupunkini kauniita viher-keltaisia raitsikoita.


Ahaa, tämä selvä, taidan sitten siirtyä seuraavaan vihjepalveluun. Tulee väkisin mieleen että joillekin olisi voinut olla ihan hyvä jollei twitteriä ja facebookia olisi koskaan keksitty!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 9. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Turbojugend
Jäsen
Viestit: 1816
Liittynyt: 12.05.2010, 09:56

Tuotto: +19.93 yks.

Palautus%: 101.80%

Panosten ka: 2.55 yks.

Vetoja: 433

Pisteitä: 1269

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Turbojugend »

Kovin vähäiseltä ja hiljaiselta on vaikuttanut jopa yksittäisten osumien hehkuttaminen. Vieläkö NBA tai NHL vihjeitä on saatavilla, vai ovatko nämä kaikki nykyisin osa "Kansainvälisiä viihdevetoja"?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3188
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Neo »

Turbojugend kirjoitti:Kovin vähäiseltä ja hiljaiselta on vaikuttanut jopa yksittäisten osumien hehkuttaminen. Vieläkö NBA tai NHL vihjeitä on saatavilla, vai ovatko nämä kaikki nykyisin osa "Kansainvälisiä viihdevetoja"?
Eikös JV omia NBA-vetojaan kaupitellut talvella, mutta kun kauppa ei käynyt (asiakkaita oli vain kourallinen) niin pisti sen luukun kiinni? Vaikka omien sanojensa mukaan ainakin olisi tulosta tullut hyvin. Muistan näin twitteristä lukeneeni.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Suomen paras opas kryptovaluutoista bitcoinkeskus.com | På Svenska bitcoincenter.se | På Norsk bitcoinsentralen.no | In English aboutbitcoin.io |

Minikommentit


Random
Jäsen
Viestit: 10
Liittynyt: 23.04.2014, 06:31

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 2

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Random »

ESBC mainosti 2000-luvun alussa Kickerin kausioppaassa firmaa + plus hehkuttivat joitain osumia taisi olla kuva vetokupongista jossa muistaakseni oli ainakin pelattu Los Angeles Lakersia. Ei kuitenkaan ilmeisesti saksan valloitus onnistunut?

Ei silti, että siinä olisi mitään moitittavaa hyvä yritys, mutta ei napsunu. Kaikenkaikkiaan on mahdollista, että Jorma on nykyisin ns. analooginen pelaaja digitaalisessa maailmassa, niin kuin jossain Ocean Eleven-Thirteen leffassa kuvattiin erästä old school karakteriä tai sitten ei ole, mistä näitä tietää ilman seurantaa.

Silti kyseessä on hyvä karakter ja legenda hats off.

:jorma: :peukku:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


winorloose
Jäsen
Viestit: 3347
Liittynyt: 14.01.2003, 23:43

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 281

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja winorloose »

Vihjattavien kohteiden määrä on ainakin tippunut dramaattisesti. Joskus aikoinaan Vetolinjallakin oli 10...15 (la-su) pelikelpoista kohdetta, nyt jos löytyy 1 niin hyvä on. No, ehkä nykyisin laatu korvaa määrän?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

It's not gambling if you always win

Minikommentit


unohtunut salasana
Avatar
Jäsen
Viestit: 583
Liittynyt: 22.03.2014, 22:46
Pisteitä: 382

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja unohtunut salasana »

winorloose kirjoitti:No, ehkä nykyisin laatu korvaa määrän?
Pah ja pöh ja vatut ja mansikat. Onhan se kai kuitenkin niin, että jos olisi esittää hyviä tuloksia, niin ne olisivat etusivulla niin näkyvällä paikalla että ne osuu silmään aivan ensimmäisenä kun avaa sivun? Näin ainakin minä tekisin jos pyörittäisin voitollisesti yritystä. Sen nyt ymmärrän jopa minäkin, ja silloin on jo asia melko yksinkertainen. Jos olisi esittää viime vuosilta upeita palutusprosentteja, niin ne olisivat siinä peräkkäin nätissä rivissä, näin se vaan on. Olisi aika ennenkuulumatonta, että joku ei haluaisi houkutella uusia asiakkaita hyvillä tuloksilla, jos olisi näyttää sellaisia. Toki voin olla väärässä, ja ehkä on sitten niin että esbc:llä on niin paljon asiakkaita että joutuu hölläämään vihjeitten ostoa. Jos asia on sitten vaikka niin ettei kassakaappia ehditä tyhjentää välillä kaikista myydyistä vihjeistä? Kyllä muut nimiä mainitsemattomat kotimaiset maksulliset vihjepalvelut muistavat kertoa palautus% eri sarjoista sekä uutiskirjeissä että sivuilla jos ne ovat plussan puolella. Jotkut jopa miehekkäästi ilmoittavat huonotkin vuodet, vaikkei se ole hyvää mainosta seuraavaa vuotta ajatellen. Vaikka olkoon sitten niinkin että siellä aina jossain "unohdetaan" pois muutama sellainen sarja josta tuli se 87% kauden aikana.

Nyt menen esbc:n sivuille. Ensimmäisenä silmään osuu :jorma: naama oikealla puolella. Toiseksi näen monari vihje tarjouksen reds vs blues matsiin minkä meinasin katsoa, joten sellainen vihje kelpaisi. Haluan kuitenkin tietää miten niillä muilla monari vihjeillä on tienattu vaikka ainoastaan alkuvuodesta, ennen kun teen minun ostopäätökseni. Okei tuosta on napsittu 15.4 kiekkomonari kiinni löytyi melko nopeasti, lupaa hyvää. Oho, 26.2 oli vedetty monariin realin 6-1 voitto ja kakskytä kiloo oli kilahtanu tilille, nyt innostuin. Ja 24.1 supermonarista peräti muutaman satku vailla kuuskytätonnii, nyt kyllä oikeasti tekee mieli ostaa tuon vihjeen kun tällaisia summia on voitettu. Mutta hetkinen, onko näin pitkällä jaksolla pelattu vain näin vähän monareita, ja kaikki vielä osunu? Missä ne muut ovat, ja miksi en näe sitä kokonais tilastoa kuinka monta ovat mennet oikein ja kuinka moni väärin? Ehkä ne on jossain erikseen? Selaan sivua edes takaisin, mutta en löydä mistään. Ei siellä ei täällä, en vaan löydä, ja hermothan tässä menee kun peli kohta alkaa ja haluaa vihjeet, mutta kuka haluaa ostaa vihjeen sellaiselta joka piilottaa tulokset?

Unohdan sen perhanan monarin, ja vaihdan pitkävetoon, saahan siihen sinkun työnnettyy sisään veikolle. Ei näytä hullummalta siinäkään. "Tiistaina ESBC:n Vetolinjalla hieno osuma HJK - FC Honka yli 3 maalia kr. 3,25 jonka Veikkaus joutui pudottamaan lukemiin 2,55." Aikamoinen kultakohde ja vielä osuma tuli. Tänäänkin olisi herkkukohde. "Sunnuntain Veikkausliigasta upea tarjous - pelaa pian talteen ennen kerroinpudotusta!". Haluan kuitenkin tietää ennen kun ostan tämän vihjeen miten paljon olisin tienannut niillä aikasemilla pitkäveto kohteilla. Taas on sama asia, kun en löydä mistään mitään mainittua tekstiä aikaisemmista kohteista. Vedonlyöntioppi valikon alta löytyi kyllä todella loistavia juttuja, muttei sieltäkään sitä mitä etsin. Eikä blogistakaan jäänyt muuta mieleen kuin että sitä on päivitelty kokonaiset 7 kertaa kohta viiden kuukauden aikana alkuvuodesta. Tomitusjohtajan CV:n löysin vihjesivustolta, näinkö nyt ihan oikeasti tämän vai olenko ihan sekaisin? En kyllä muista aikaisemmin tällaista nähneeni, vaikka monilla nettisivuilla olen liikkunut vuosien aikana vedonlyönnin aiheessa. Mitä helkuttia minä teen jonkun CV:llä kun haluan löytää tilastoja edellisistä vihjeistä että voin tehdä nopeasti ostopäätöksen ennen kun matsi alkaa? Onhan siinä näköjään hyvät taustavoimat tuolla ansioluettelolla, mutta ei se kerro mitään edellisten vuosien tuloksista.

En löytänyt mitään ja kai minun on pakko sitten jatkaa stryyttamist ilman maksullisia palveluita, ja luottaa omiin ilmaisiin kontakteihin. Onneksi sain täältä ylikertoimesta hyviä vihjeitä tuohon kohta alkavaan otteluun, ja näin heti seurannasta eli todennäköisesti vihjaajalla oli tieto siitä valioliiga sarjasta. Ja vielä aivan ilmaiseksi.

Muistan edelleen sen päivän kun marssin tuttuun päivittäiseen tapaan sen 500m kyläkiskaan rustaakseni sen pitkän rekkarivin sisään femman paukulla. Uusi veikkaaja pamahti pöydälle, ja minä riipasin siitä tuttuun tyyliin neitsyyden samantien. Kaveri pelasi vieressä minun rahojani pois kimpassa satkun pokeriin, ja tuplaili kaiken niin kuin jokaisella tapana oli, sekä kasautteli 96 markkaa pari kertaa. Minä en edes huomannut sitä, kun olin niin keskittynyt lukemaan sitä yhtä aukeamaa veikkaajassa. Kukas ihme se tällainen Vuoksenmaan Jorma on, mietiskelin pitkään. Kaveri pelaa suurilla summilla, ja nähtävästi voittaa isoja rahoja. Siitä päivästä lähtien unohtui kaikki muut ihailemat henkilöt, ja luultavasti olisi ollut seinällä Jorman juliste jos olisi tullut seiskan mukana, vaikka en muista tilattiinko sitä lehteä talouteen heti ensimmäisistä vuosista.

Pikkuhiljaa alkoi itse ymmärtää ettei niitä rahoja kannata siihen pokeriautomaattiin tunkea, kun se todennäköisyys jäädä voitolle siinä oli niin älyttömän surkea. Pitkävetojakin alkoi suunnittelemaan aivan toisenlaisella strategialla, ja pohdiskelemaan kannattaako kuitenkaan ottaa enää tuota yhtä kohdetta lapulle, kun kuitenkin voiton todennäköisyys laskee mitä enemmän siinä on otteluita. Ei enää edes käynyt mielessä marssia kesäreissulla maarianhaminassa kioskille, ja sanoa: yks pitkiksen pikapeli vitosen panoksella, johon tuli vastaus: va fan snackar du. Ja minähän kerroin saman ahvenanmaan kielellä, mutta pikapeliä ei saanut ennen kun ite meni painelemaan oikeita näppäimiä tiskin taakse, tietenkin myyjän pyytäessä kun minä sanoin että tiedän miten se tehdään. Siinähän oli kyseessä sama kun olisi lottoa laittanut pitkävetoon, kun kone arpoi otteluita ja rivejä, mutta oikeastaan hauskaahan se oli vaikka aina rahat meni ja lappua sai repiä. Pakko myöntää etten edes tiedä voiko vielä tänä päivänä pelata sellaista pikapeliä pitkävetoon, toivottavasi ei.

Vuodet kun ovat kovaa vauhtia vierineet näistä hetkistä sen reippaat kakskytä vuotta, niin valitettavasti en näe tästä minun suuresta ihailemastani henkilöstä muuta kuin....no sen minkä näen. Valitettavasti minun idoli(ni) on tänä päivänä aivan toisella suunnalla, ja löytyvät mm. ylikertoimen foorumista, jossa näyttävät avoimesti pelinsä ja seurantansa hyvillä palutusprosenteilla. Tänä päivänä näen vain sen minun entisen ihailun kohteen joka riitelee twitterissä sellaisten kanssa jotka uskaltavat kysyä samoja asioita mitä itse ja moni muu ihmettelee. Ja ne pienet vastaukset mitä niihin on annettu, ovat sellaisia jotka ei tyydytä niitä jotka mahdollisesti haluaisivat ostaa vihjeitä nyt tai tulevaisuudessa. Käsittämätöntä oli myös sellainen tilanne joka sattumalta osui silmään jonkin aikaa sitten, kun vihjepalvelun toimitusjohtaja kirjoitti avoimesti sosiaalisessa mediassa, että hän on erittäin tyytyväinen siihen että joku ei ostanut vihjeitä. Vaikka sellainen mielipide olisikin, niin kuvittelisi että sen pitäisi itsellään, ja muistaisi sen että loppupeleissä maksava asiakas on aina oikessa, vaikka kuinka paljon ottaisi päähän jokin palaute. Tänä päivänä näyttäisi olevan tärkeämpi asia riidellä turhien julkkisten kanssa twitterissä asioista, kuin palvella maksavia asiakkaita sillä tavalla kuten kuuluu.

Kun olen satunnaisesti selannut tätä viestiketjua on tullut moni muukin asia esille, mistä voin olla täysin samaa mieltä kirjoittajien kanssa. En tiedä mitä on tapahtunut vuosien aikana, mutta se mitä oli ei ole enää, ja olen siitä samalla surullinen sekä pettynyt, ehkä jopa hieman vihainen. Tämä ei ole minulta niin kuin moni kuvittelee viimeaikaisten kirjoitusten perusteella pelkkää pään aukomista, vaikka se loppupeleissä sitä onkin. Tämä on vain asiakaspalaute kyseisestä yrityksestä sekä mielipiteitä yrityksen johtajasta. Ei tällainen ole hyvää mainosta yritykselle, mutta löytyy tästä ketjusta monia muita vastaavia postauksia jotka käsittelevät samaa aihetta. Tässä maassa on kuitenkin vielä tänäkin päivänä oikeus esittää mielipiteensä eri asioista, liittyikö se sitten mihin tahansa. Jos haluaisi välttää tällaisia mielipiteitä, niin kannattaisi ottaa itsensä vielä kerran uudestaan niskasta kiinni, ja nieltävä se tosiasia että on tullut tehtyä joitakin asioita väärin.

Viestiketjun luonteen mukaan olisi "miehekästä" lopettaa palaute omalla nimellään. Kun nimenä on sellainen jota löytyy suomesta tasan 1kpl, niin siitä ei ole kyse miehekkyydestä, vaan aivojen toimivuudesta että jättää sen mainitsematta internetin keskustelufoorumilla. Miehekkyydestä kun puhutaan niin miehekästä on pitää esillä asiakkailleen avoimesti seuranta, jos ja kun pyörittää maksullista vedonlyönti palvelua!

Mutta kuitenkin "miehekkäästi" omalla nimimerkillä eikä piiloutuneella vieraan asulla!

Parhain palaute terveisin,
glömmattu passu

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 15. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

27.04.2014 20:16 <credit> Just ja just jaksoin loppuun asti ;)

27.04.2014 20:16 <credit> Olisin muuten antanut toisenkin peukun -

27.04.2014 20:17 <credit> jos yhdys sana virheitä olisi ollut puolet vähemmän.

27.04.2014 20:39 <unohtunut salasana> Juuenminäolekoskaanollutmikäänhyväkirjoi­ttaaoikeinmitään

27.04.2014 20:39 <unohtunut salasana> kieliä.ainameneesanatkaikillakielililläv­äärinmuttaseonhyvä

27.04.2014 20:40 <unohtunut salasana> ettäsinäosaat.Kerromielelläänmitkäsanato­livatväärinniinopin.

27.04.2014 20:46 <unohtunut salasana> Et kai oikeasti ole noin kiinnostunut jostain yhdys sanoista

27.04.2014 20:46 <unohtunut salasana> vai oletko kenties opettaja ammatiltasi?

28.04.2014 00:39 <credit> En ole opettaja, vaikka sellaista uravalintaa joskus mietin.

28.04.2014 00:39 <credit> Minusta on vain mukavaa, kun yhdys sanat ovat yhdessä.

28.04.2014 00:40 <credit> Tuli muuten mieleen, että ehkä se sinunkin -

28.04.2014 00:40 <credit> unohtunut sala sanasi on yhdys sana.

28.04.2014 00:41 <credit> Et vain ole muistanut kirjoittaa sitä yhteen.

28.04.2014 00:44 <lammpa-1> :D

28.04.2014 00:45 <lammpa-1> no niin rauhotutaas taas. credit on kyllä ihan oikeassa

28.04.2014 00:45 <lammpa-1> siinä mielessä, että hyvin ja oikein kirjoitettua tekstiä on

28.04.2014 00:46 <lammpa-1> mukavampi lukea, mutta sisältö toki on tärkein.

28.04.2014 01:29 <unohtunut salasana> Ensinnäkin täällä ei enempää voi rauhoittua kun silloin olis

28.04.2014 01:29 <unohtunut salasana> jo kuollut. Mutta kuules krediitti. Kun sinua nyt nuo yhdynn

28.04.2014 01:30 <unohtunut salasana> ät niin paljon kiinnostaa, niin jos vaikka ensin itse opette

28.04.2014 01:30 <unohtunut salasana> let niitä kirjoittamaan oikein. Eikö kuitenkin yhdyssana kir

28.04.2014 01:31 <unohtunut salasana> koiteta yhdessä ilman välimerkkiä! ;)

28.04.2014 01:34 <unohtunut salasana> kirjoiteta yhdessä ilman välilyöntiä piti lukea. Silmät niin

28.04.2014 01:34 <unohtunut salasana> ristissä että on parempi laittaa nahkaverhot eteen. Mutta

28.04.2014 01:35 <unohtunut salasana> ihan hyvä yritys credit opetella tosille kirjoittaa oikein

28.04.2014 01:36 <unohtunut salasana> kun itse kirjoittaa kahteen kertaa väärin yhdyssana sanan :d

28.04.2014 01:44 <unohtunut salasana> Heh, olin oikeassa, yhdyssana pitää olla yhdessä. Mites nyt

28.04.2014 01:44 <unohtunut salasana> näin kävi herra ope? Imeskele nyt tätä vähän aikaa :D

28.04.2014 01:44 <unohtunut salasana> http://www.kielijelppi.fi/tyokalupakin-termit/yhdyssana

28.04.2014 01:52 <unohtunut salasana> Toisaalta olenhan mä hieman varoitellu ettei kannata lähtee

28.04.2014 01:53 <unohtunut salasana> passun kaa kilpasille. Taas mentiin voitolla yöhön vaikkei

28.04.2014 01:54 <unohtunut salasana> edes ollut kovin montaa stryyttaust ines. Keksi credit joku

28.04.2014 01:54 <unohtunut salasana> parempi juttu ens kerral ;)

28.04.2014 02:04 <maiconi> huutonaurua :DD hienoa u-salasana! :D


Heinähattu
Jäsen
Viestit: 3
Liittynyt: 29.11.2013, 22:49
Pisteitä: 3

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Heinähattu »

soiro kirjoitti:Onnittelut jälleen kerran ESBC:n väelle/asiakkaille monarin nappaamisesta! 6763,68!!! [Ajax-RB Salzburg 0-3 Swansea-Napoli 0-0 FC Porto-E.Frankfurt 2-2]

Itsellä jäi harmittavasti tuo rivi pelaamatta väärän rajakertoimen takia (~14800)
Tässä lainauksessa on varmaan asiaan viitattukin, mutta eihän tuossa monivedon vihjaamisessa voi olla mitään järkeä?

Jos tunteja ennen kohteen kiinni menoa vihjataan ylikertoimia, niin onhan se nyt lähes selvää että riveistä tulee hirveitä alikertoimia. Tämä siis olettaen, että heillä on kuitenkin asiakaskunta kymmeniä (jopa satoja?) henkilöitä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 3. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

29.04.2014 00:12 <h> On siinä järkeä. Myyjälle.

29.04.2014 08:36 <Heinähattu> Lähinnä ihmettelin, mitä järkeä huomioida kerroin ylipäätään

29.04.2014 08:36 <Heinähattu> jos haluaa usein osuvia, niin pökkää vihjeeseen suosista

29.04.2014 08:38 <Heinähattu> todenäkösimmät rivit.


kymppinikki
Jäsen
Viestit: 16
Liittynyt: 07.05.2014, 00:10

Tuotto: +6.40 yks.

Palautus%: 109.14%

Panosten ka: 10.00 yks.

Vetoja: 7

Pisteitä: 16

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja kymppinikki »

BOOM! Nyt on onnekas Vakio Wizardin käyttäjä päässyt rahastamaan elämän mullistavat 50€ uskomattoman helposti vain ja ainoastaan parilla klikkauksella. Liekö viime aikojen osumat olleet vähissä vai mitä helvettiä? :jorma:

https://www.facebook.com/ESBC.Suomi/pho ... eam_ref=10

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Turbojugend
Jäsen
Viestit: 1816
Liittynyt: 12.05.2010, 09:56

Tuotto: +19.93 yks.

Palautus%: 101.80%

Panosten ka: 2.55 yks.

Vetoja: 433

Pisteitä: 1269

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Turbojugend »

Vielä siellä ainakin henki pihisee ja yritystä löytyy. Hyvin hiljaista on ilmeisesti kuitenkin ollut tällä rintamalla?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Diesel
Jäsen
Viestit: 3244
Liittynyt: 10.02.2003, 20:32
Pisteitä: 1195

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Diesel »

Ainakin maanantaina mainostivat Allsvenskan otteluun: "Allsvenskania Pitkävetoon maailman korkeimpiin kuuluvalla kertoimella!" Varmaksi en tiedä sanoa, mutta ilmeisesti kyseessä oli AIK:n -1 tasoitus 3,75 kertoimella. Kohde oli munkin arviolla ylikerroin, en olisi tosin huomannut jos ei olisi ESBC:n sivuilla ollut :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


evill
Jäsen
Viestit: 9
Liittynyt: 12.01.2005, 23:37
Pisteitä: 1

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja evill »

Tuorein mainosposti:
Peliystäväni,

olen voittanut kolmea lukuun ottamatta kaikissa pallopelien arvoturnauksissa vuoden 1986 jälkeen.
Epäilemättä Pörrö on tehnyt kovaa tiliä myös lacrossen ja uppopallon MM-kisoissa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Turbojugend
Jäsen
Viestit: 1816
Liittynyt: 12.05.2010, 09:56

Tuotto: +19.93 yks.

Palautus%: 101.80%

Panosten ka: 2.55 yks.

Vetoja: 433

Pisteitä: 1269

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Turbojugend »

Onko ikiaikainen "olen voittanut kaikissa" mainos taas kaivettu naftaliinista?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


vakioukko
Avatar
Jäsen
Viestit: 868
Liittynyt: 20.08.2009, 03:23
Pisteitä: 430

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja vakioukko »

-olen voittanut arvoturnauksissa
-menestysjuhla ESBC:n asiakkaille
-ESBC:n asiakkaat ovat voittaneet
-maailman korkein kerroin
-liity voittokulkuumme
-tule nauttimaan kisahuumasta ESBC-porukan kanssa!

Aivan kuin olisin joskus ennenkin lukenut saman väsyneen sepustuksen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Diesel
Jäsen
Viestit: 3244
Liittynyt: 10.02.2003, 20:32
Pisteitä: 1195

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Diesel »

http://www.urheiluviikko.net/jalkapallo ... sbc/79113/

Tämä lause kiinnitti huomion:
Mitkä ovat viisi vinkkiäsi niille vedonlyönnin vasta-alkajille, jotka yrittävät tehdä rahaa MM-futisvedonlyönnillä?

1. Kuuntele, mitä nimettömät ihmiset keskustelupalstoilla ajattelevat ja kertovat pelaavansa. Toimi päinvastaisesti.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 5. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

12.06.2014 18:12 <betpanda> :D Näin.

12.06.2014 18:21 <zot> Hyvä tietää kuinka voittaa. Ei siis tarvita ESBC arvioita

12.06.2014 18:36 <credit> Eikö se nyt mitään parempaa keksinyt?


myyrä12
Jäsen
Viestit: 54
Liittynyt: 01.10.2012, 22:40

Tuotto: -3.45 yks.

Palautus%: 97.85%

Panosten ka: 2.17 yks.

Vetoja: 74

Pisteitä: 38

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja myyrä12 »

Tulipa hankittua jälleen kerran tuokin kisapaketti, ainakin ensimmäisen päivän perusteella aivan loistavaa palvelua. Toivottavasti itse arviotkin olisivat sielä päin. :roll:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

12.06.2014 19:33 <betpanda> kertoisitko tarkemmin, miksi loistavaa?

12.06.2014 20:13 <myyrä12> kattava paketti arvioineen matseihin jo edellisenä päivänä

12.06.2014 20:13 <myyrä12> samalla tarjolla kaikki muutkin firman pelivalinnat

12.06.2014 20:14 <myyrä12> kotosarjoihin yms, avuksi ainakin monivedossa yms

12.06.2014 20:16 <myyrä12> erikseen tullut suojausidis aiemmille vedoille

12.06.2014 20:17 <myyrä12> ja lohkokohtaiset spesiaalivedot myös näemmä tarjolla

12.06.2014 20:19 <myyrä12> usein tullut kritisoitua Jormaa turhasta markkinointihypestä

12.06.2014 20:20 <myyrä12> ja toki tärkeintähän on ne tulokset, mutta ainakin näin

12.06.2014 20:20 <myyrä12> ennen kisojen kick-offia voi olla tyytyväinen ;)

12.06.2014 20:44 <myyrä12> ja tarkennetaan, siis ekaan matsiin eli kaiketi aikataulu on

12.06.2014 20:45 <myyrä12> suunnilleen tuo, arviot edellisenä päivänä, tykkään enemmän

12.06.2014 20:45 <myyrä12> kuin esim voittolinjan pitkin pelipäivää tulevaan tarjontaan

12.06.2014 20:46 <betpanda> Mitä tolla oli hintaa?

12.06.2014 20:47 <myyrä12> jonkunmoinen kantistarjous oli 438e, normihinta 488e

12.06.2014 20:48 <betpanda> Ok.

16.06.2014 18:37 <peitsamo> Melko suolaiset on Jorman hinnat.

16.06.2014 18:37 <peitsamo> Voittolinjan koko kesän setti, joka sisältää MM-kisat

16.06.2014 18:38 <peitsamo> oli alle 300euroa seurannalla. Jonkinlaista MM-kisapakettia

16.06.2014 18:38 <peitsamo> oli kait myös tarjolla.

16.06.2014 19:00 <lammpa-1 v2.0> eipäs mainostella kilpailevissa ketjuissa :(

16.06.2014 19:01 <lammpa-1 v2.0> pidetään ne kädet siellä omalla puolella... sanoi

16.06.2014 19:01 <lammpa-1 v2.0> kummelikin aikanaan ;)

16.06.2014 23:04 <peitsamo> hmm mainostaa.. Noh, taulua nyt jonkin aikaa seuranneena

16.06.2014 23:04 <peitsamo> ei tällaiset salaliittoteoriat yllätä. Jorman palvelun

16.06.2014 23:05 <peitsamo> sisältöä en kommentoi mitenkään vain hintaa. Hinnanhan

16.06.2014 23:06 <peitsamo> saa laadukkaammalla palvelulla kuitattua nopeasti.

16.06.2014 23:07 <lammpa-1 v2.0> aah... anteeksi! Luulin oikeesti, että sulla on jotain tekem

16.06.2014 23:08 <lammpa-1 v2.0> istä voittolinjan kanssa. En tiedä mistä tuollainen mielleyh

16.06.2014 23:09 <lammpa-1 v2.0> tymä on muodostunut. Joten anteeksi. oikeesti.

16.06.2014 23:14 <lammpa-1 v2.0> äläkä missään tapauksessa tuomitse palstaa minun

16.06.2014 23:15 <lammpa-1 v2.0> kirjoitusteni perusteella. jooko?


Turbojugend
Jäsen
Viestit: 1816
Liittynyt: 12.05.2010, 09:56

Tuotto: +19.93 yks.

Palautus%: 101.80%

Panosten ka: 2.55 yks.

Vetoja: 433

Pisteitä: 1269

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja Turbojugend »

myyrä12 kirjoitti:Tulipa hankittua jälleen kerran tuokin kisapaketti, ainakin ensimmäisen päivän perusteella aivan loistavaa palvelua. Toivottavasti itse arviotkin olisivat sielä päin. :roll:
Hienoa että panostavat asiakaspalveluun. Miten kisat ovat näillä arvioilla lähteneet käyntiin?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

16.06.2014 21:03 <myyrä12> aavistuksen taitaa olla vihreällä so far

16.06.2014 21:08 <Turbojugend> Toivotaan vahvaa myötätuulta.


MacGyver
Avatar
Jäsen
Viestit: 1198
Liittynyt: 05.12.2003, 03:14

Tuotto: -273.30 yks.

Palautus%: 91.30%

Panosten ka: 18.58 yks.

Vetoja: 169

Pisteitä: 765
Paikkakunta: Oulu

Re: ESBC

Viesti Kirjoittaja MacGyver »

"Jos jakelee yli 10%-yksiköllä virheellisiä todennäköisyysarvioissa,on joko tyhmä, ammattitaidoton tai haluaa kuulijoiden häviävän arvioilla." https://twitter.com/ESBC_Vuoksenmaa

Mitenhän kun ESBC/Jorma jakeli NBAssa (2001-02) noin 20%-yksiköllä poikkeavia arvioita? Halusi kai että asiakkaat häviävät.. :jorma:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin