Tänään on 28.03.2024, 12:12.

Both teams to score ?

Vedonlyöntiblogit. Pelivalintoja ja tarinaa rahapelien maailmasta ja vähän muualtakin.
Vastaa Viestiin
Gubbe
Jäsen
Viestit: 1494
Liittynyt: 14.04.2012, 23:14
Pisteitä: 668

Re: Both teams to score ?

Viesti Kirjoittaja Gubbe »

Vedonlyöntivihje: - St Pauli v Union Berlin - peliaika päättynyt

kohde
St Pauli v Union Berlin
veto
Both teams to Score?=NO
kerroin
2.140 (Betfair)
panos
3.6 yks.
raja
2.083
todennäköisyysarvio
arvio 48%

Huti: -3.60 yks.

2-1

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Gubbe
Jäsen
Viestit: 1494
Liittynyt: 14.04.2012, 23:14
Pisteitä: 668

Re: Both teams to score ?

Viesti Kirjoittaja Gubbe »

Vedonlyöntivihje: - Crawley Town v Stevenage - peliaika päättynyt

kohde
Crawley Town v Stevenage
veto
Both teams to Score?=YES
kerroin
1.776 (Betfair)
panos
3.6 yks.

Osuma! +2.79 yks.

1-1

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Gubbe
Jäsen
Viestit: 1494
Liittynyt: 14.04.2012, 23:14
Pisteitä: 668

Re: Both teams to score ?

Viesti Kirjoittaja Gubbe »

Vedonlyöntivihje: - Hungary v Finland - peliaika päättynyt

kohde
Hungary v Finland
veto
Both teams to Score?=YES
kerroin
1.841 (Betfair)
panos
3.6 yks.

Osuma! +3.03 yks.

1-2


Vedonlyöntivihje: - Cyprus v Northern Ireland - peliaika päättynyt

kohde
Cyprus v Northern Ireland
veto
Both teams to Score?=YES
kerroin
2.029 (Betfair)
panos
3.6 yks.

Huti: -3.60 yks.

0-0


Vedonlyöntivihje: - Austria v Uruguay - peliaika päättynyt

kohde
Austria v Uruguay
veto
Both teams to Score?=YES
kerroin
1.794 (Betfair)
panos
3.6 yks.

Osuma! +2.86 yks.

1-1


Vedonlyöntivihje: - Turkey v Sweden - peliaika päättynyt

kohde
Turkey v Sweden
veto
Both teams to Score?=YES
kerroin
1.738 (Betfair)
panos
3.6 yks.

Osuma! +2.66 yks.

2-1


Vedonlyöntivihje: - Wales v Iceland - peliaika päättynyt

kohde
Wales v Iceland
veto
Both teams to Score?=YES
kerroin
1.916 (Betfair)
panos
3.6 yks.

Osuma! +3.30 yks.

3-1


Vedonlyöntivihje: - Ukraine v USA - peliaika päättynyt

kohde
Ukraine v USA
veto
Both teams to Score?=YES
kerroin
1.804 (Betfair)
panos
3.6 yks.

Huti: -3.60 yks.

2-0


Vihjeet yhteensä: panokset 21.60, palautukset 26.25, tulos +4.65 yksikköä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


unohtunut salasana
Avatar
Jäsen
Viestit: 583
Liittynyt: 22.03.2014, 22:46
Pisteitä: 382

Re: Both teams to score ?

Viesti Kirjoittaja unohtunut salasana »

Morientes Gubbeli,

En tiennyt oikein mihin sinulle esittää kysymyksiä, kun en viitsinyt sottailla superettanin ketjua tällaisella, niin käytin nyt sitten vanhaa blogi ketjuasi. Koska nyt varmasti jokainen kuvittelee että vain olen taas aukomassa päätäni, niin totean nyt heti että näin ei ole tällä kerralla tarkoitus tehdä, vaan haluan saada gubbelta vastauksen muutamaan asiaan, enkä jaksa selata läpi koko foorumia vaikka saattaa olla että joku on jo aiheesta kysellyt. Joo, onhan tuossa toi yksityisviesti, mutta kai sitä voi näistä keskustella ihan avoimestikin?

Eli katselin noita sinun superettanin vihjeitä, ja totesin itsekseni että taidat kuitenkin tietää sarjasta paljonkin, kun olet laskenut pilkuntarkat rajakertoimet ja kaikkea. Mutta ei oikein maistu ottaa vihjeistäsi mitään sen kummempaa, kun ei näe mistään miten sinun aikaisemmilla tipseillä on mennyt. Ensimmäinen kysymys siis on miksi haluat pitää seurannan salassa muilta? Onhan tietenkin sellainen toiminto olemassa että sitä voi käyttää, mutta silti mietin miksei sitä voi pitää esillä? Meneekö niin huonosti että et halua pitää sitä julkisena? Luulisi ainakin että jos olisi plussalla niin aivan varmast näkyisi kaikille mutta ehkä minä ajattelen väärin. Ehkä sinä et sitten vaan halua pitää sitä siinä jostain muusta syystä? Katsoin kuitenkin että sinun aikaisemmat vedot olivat julkisia, niin miksi olet sitten yhtäkkiä päättänyt lyödä ne salaisiksi. Eihän siinä ole oikein mitään järkeä vihjailla, jos eivät peesaajat voi seurata miten vihjeillä menee, vai ajattelenko taas omiani?

Sitten seuraava kysymys. Näen että olet hankkinut uuden tunnuksen vain päivää sen jälkeen kun minä rekisteröidyin tänne. Ehkä jopa joku on pyöritellyt pienessä päässään ajatusta että olemme sama henkikö, kun ei näistä aina ota selvää. Sinulla on tuskin ollut salasana hukassa, niinkun minulla ihan oikeasti oli kuten paljon muutakin pitkään kestäneen sairauden takia. Miksi siis olet tämän gubbe v2.0 käyttäjän rekisteröinyt? Onko asia todellakin näin kuten nyt lasken päässäni, että olet aloittanut uudella tunnuksella kun olit tappiolla toisella? Eihän tolla tavalla tee mitään muuta kuin pissaa itseään silmään, mutta ei se oikeastaan millään muulla tavoin minua kiinnosta. Näen että sinulla oli 98,45% palautus 3600 vedon jälkeen mikä on aikamoinen määrä pelejä. Voin kuitenkin jo tässä vaiheessa luvata sinulle että tulet viimeistään ennen juhannusta pykälän alaspäin listalla tällä minun menollani roiskaisu vedoilla. Ehkä kuulut itsekin roiskaisujen ystäviin, kun olet tuon määrän vetoja laittanut alle kahdessa vuodessa?

Mutta en edelleen ymmärrä mikä siinä on ollut ideana että pitää uusi nicki perustaa jolla lyö vetoja, eikä sitten ole edes seurantaa esillä. Voisitko hieman kertoa minulle miten sinä itse ajattelet tämän asian kanssa? Katsoin että olet ollut sillä toisella tunnuksella noin 450 yksikköä plussalla ehkä noin 700-800 vedon jälkeen, mutta sitten on noin puolessa välissä menty miinukselle ja lopussa syöksytty sitten kunnolla. Onko tämä se syy ettei enään kiinnostanu laittaa vetoja siihen profiiliin niinkun arvelen? Jos näin on, niin en oikeastaan ymmärrä sinua yhtään. Olisiko minunkin pitäny perustaa U.Salasana v2.0 kun olin noin -170 yksikköä 1000 vedon jälkeen tuossa äsken? Eihän se näin mene perskeles, että laitetaan vain uutta toisen päälle kun on aikaisempi kussut. Vai oletko tässä asiassa itse eri mieltä? Edelleen siis naputtelen ainoastaan etusormilla enkä mitään sinulle kettuille koska minulla jos jollain ei ole siihen varaa vedoista liittyen. Vaan lähinnä kiinnostaa kuulla sinulta vastauksia näihin mainitsemistani asioista. Peace man!

Mutta kai minun on kuitenkin pakko sanoa tähän lopuksi että ei vaan minun hieno maine täällä mene kokonaan: Noi sun aurinkolasit on ihan helvetin rumat, ja muistutat sitä yhtä tuolt itänaapurist joka on hieman hätähinen. Eikä se ollut mikään kohteliaisuus. :)

ps. sinulla näyttää olevan paljon mielenkiintoisia tutkimuksia eri vetotyypeistä ym. Niin miksi pitää alkaa tällaisen asian kanssa pelleilemään? Näen sinussa samanlaisen sekopään ja päsmärin kuten itse olen, kun kai me ollaan sitten molemmat sellaisia huomionkerääjiä kuten joku minua haukkui tuossa miehekkäästi anonyyminä pari päivää sitten =).







ppppppppps. Tuosta vieraan kutsumasta huomiohuorasta voisin olla myös eri mieltä monesta syystä, mutta olen myös osittain samaa mieltä asiasta jollakin tapaa. Parempi kai se olis istua hiljaa peukalo suussa ruudun äärellä niinkun 15 000 muuta jäsentä? Siitäkin voi vain arvailla mikä on se todellinen luku, kun miettii kaikkia gubbe ykkösiä ja kakkosia, ja henkan ainakin 50 eri tunnusta. Jos nyt jo miettii että itselläni on se 5-6 vuosien varrella ilmestynyttä tunnusta, niin jos jokaisella olisi sanotaan nyt sitten 5 nickiä, niin todellinen jäsenmäärä olisi noin 3000. Siitä vielä pois kadonneet jäsenet, ja lataamossa olijat, niin todellinen määrä pyörii varmasti siinä 1000 paikkeilla, jos edes vähän osaan laskea asioita yhteen. Ja näistä tuhannesta käyttäjistä sitten löytyy valitettavan harva jotka kirjoittelee päivittäin tai edes viikoittain, ja sitten on niitä jotka kirjoittelee satunnaisesti kun jaksaa ja huvittaa. Ja nämä lukemathan nyt on ihan päästä heitettyjä mitkä eivät pidä paikkaansa sitten luultavasti yhtään, mutta se ajatustapa tuli varmasti tällä selville. Joten tästä lukumäärästä ei tarvitse sen kummemmin alkaa vääntää lisä tarinoita, tai edes keskustelua. Veikkaan kuitenkin näin kokemuksen kanssa tällaiselta vedonlyönti nettisivulta, että päivittäinen määrä eri ip-osoitteita pyörii varmasti aika lähellä sitä 1000 määrää suurimman osan ajan vuodesta, välillä yli ja välillä ali. Mutta tämäkin oli vain ajatuksia päästä joka tuli ulos tekstin muodossa. Niin, ehkä sittenkin on parempi välillä ottaa vastaan sitä sarkastista vittuiluakin, vaikka täytyy itse myöntää että välillä voisi hieman vähentää sitä kun ei kaikilla ole yhtä kieroutunut huumorintaju kuin muilla on.

En minä ole mitään pahaa oikeasti tarkoittanut noilla pään aukomisilla, ja muutama niistä on ollut ihan aiheellisia asioihin mitä ei jaksa lukea foorumilta. Osa on varmasti osannut lukea sen huumorin rivien välistä, vaikka ei huumoriin kohdistunut henkilö sitä välttämättä ole ymmärtänyt tai huumori ei ole riittänyt. Tuplajallu osasi varmasti ottaa kettuilun oikealla tavalla vastaan, ja oikeasti me ollaan melkein parhaita kavereita aina kun olemme humalassa, eli joka päivä ainakin minä. Tuplajallulle kuitenkin vielä tähän sellaisen asia tuosta hokemasta sanasta, että lopeta nyt hyvä mies tollasen käytön mikä on netissäkin kuvailu olevan täysin kielletty sana nykypäivänä. Netistä selitys Spede sanaan: "Haukkumasana. Alunperin määritelmä muistutti "pelle"-sanan määritelmää, mutta nykyään tätä sanaa käytetään haukkumasanana. Sanan suosio on viime aikoina laskenut, koska "pelle"-sana on pitkälti vienyt sanan suosion. "Spede"-sanaa käyttävää ihmisiä pidetään usein "pelleinä". He ovat usein nuoria teinejä jotka pitävät sanan käyttöä coolina." Mutta älä myöskään ala käyttää sitä pelle sanaa, käytä vaikka mielummin sanaa mulkku tai ihan jotain muuta, tai ehkä kaikesta paras että et käytä mitään!

Ainoa minun viimeaikainen kettuilu minkä myönnän että olin asiassa väärässä oli toimitusjohtajalle ollut "humoristinen" ilmoitus. Minä olen siinä mielessä aina rehellinen että osaan kyllä myöntää heti kun itse huomaan olleeni väärässä, vaikka sitä tietenkin tapahtuu harvoin, mutta en lähde väittelemään hamaan ikuisuuteen kuten eräs toinen jos itse tiedostaa olleensa väärässä. Joten pahoittelut toimarille että tuli ensinnäkin hieman aiheettomasti estiteltyä sinulle kettuilua siinä vitutusketjussa liittyen baseball vetoihin. Ei toimarille kuulunut ollenkaan yhtään kettuilua, kun hän ei edes ollut mukana siinä alkuperäisessä aiheessa, joten pahoittelen siitä. Ja pahoittelut myös että maitsin sinappitykeistä mitkä olivat pitkin seiniä, kun olivathan kuitenkin suurin osa pitkin lattioita. Ja toimari on ollut täällä kauemmin kuin minä, joten siinäkin asiassa olin väärässä, vaikken kuitenkaan kovin paljoa. Itse taisin tulla vuosi toimarin perässä, vaikken sitä tunnusta edes enää muista. Muita tunnareita katsotaan sitten ajan myötä jos ne jollekin ovat niin tärkeitä tietää. Se nyt on kuitenkin selvää etten tulee asiasta kertomaan kenellekään vieraalle joka ei uskalla kirjoittaa asioista omalla tunnuksella. Eikä se asia toisaalta edes ole niin tärkeä, vaikka voin asettua toisinkin päin ja olisin silloin varmasti itse tivaamassa esille kaikkea. Onhan ihmiset kuitenkin niin saamarin uteliaita tietämään aina kaiken kaikesta. Ja jos pääsee aiheuttamaan pienintäkään hämminkiä ja draamaa, niin silloin se vaan pitää tehdä, sehän on selvää. Näinhän minä itsekin aina ajattelen, kun ei ole muuta elämää kuin pään aukominen =)

No niin, tuli taas lyhyt asia kerrottua mini romaanilla, mutta sellainen kun on niin ei voi mitään. Anteeksi jälleen kerran vieraalle kun tuli tällainen huomioviesti kirjoitettua, lupaan koittaa parantaa tapani mutta tuskin siinä onnistun. Olen kamalan pahoillani kaikesta =(

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 6. Antamasi peukut: 0.

"Impossible is nothing." "Save money. Live better." "I am what I am"
"If you want to impress someone, put him on your Black list"
Pinnacle - SBObet - The Greek - Veikkaus
-5 yks. tasapanostuksella.-

Minikommentit


Gubbe
Jäsen
Viestit: 1494
Liittynyt: 14.04.2012, 23:14
Pisteitä: 668

Re: Both teams to score ?

Viesti Kirjoittaja Gubbe »

Kuva

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


unohtunut salasana
Avatar
Jäsen
Viestit: 583
Liittynyt: 22.03.2014, 22:46
Pisteitä: 382

Re: Both teams to score ?

Viesti Kirjoittaja unohtunut salasana »

Katos, olit vastannut. Menikö kokonainen viikko etsiä sopivaa kuvaa? Minulla meni 30s löytää sinulle sopiva kuva. Kyllä minä sen tiedän että olen melkoinen idiootti kuten näköjään myös tuo Roger Federer-Dostojevsky, mutta taitaa siellä sinunkin peilin edestä löytyä samanlainen idiootti.

Ensinnäkin on todella epäkohteliasta ettei edes vastaa muutamalla sanalla jonkun esittämiin kysymyksiin. Oletan nyt sitten niin, että olet ollut niin raukkamainen että aloitit "puhtaalta pöydältä" kun oli niin isot tappiot edellisellä tunnuksella? Ymmärtäisin edes jonkinverran jos sinulla olisi seuranta näkyvillä tuossa kakkosversiossa, mutta ei tuossa ole mitään järkeä aloittaa uudella ja pitää tilastot salaisina itselleen, vaikka saahan sen pitää yksityisenä jos niin haluaa tehdä. Miksi se sitten oli ykkösversiossa kaikkien nähtävillä? Se on aivan se ja sama mitä rajakertoimia laskeskelet vetoihin, kun ei voi nähdä tämänhetkistä seurantaa. Kuka niistä on kiinnostunut kun ei voi seurata miten sinun aikaisemmilla vihjeillä siihen samaan sarjaan on mennyt? Eihän siitä tietenkään mitään haittaa ole että niitä voi verrata omiin, en minä sillä. Helkutin hyvähän se on että jaksat postasta arvioita. Mutta eikai siinä nyt voi olla mitään hävettävää pitää rehdisti seuranta esillä, jos ja kun kuitenkin vihjailee päivittäin muille tipsejä?


Kuva

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 7. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

29.04.2014 16:19 <Henkka> tää kyl meni satamuna passulle.


Gubbe
Jäsen
Viestit: 1494
Liittynyt: 14.04.2012, 23:14
Pisteitä: 668

Re: Both teams to score ?

Viesti Kirjoittaja Gubbe »

unohtunut salasana kirjoitti: Kuka niistä on kiinnostunut kun ei voi seurata miten sinun aikaisemmilla vihjeillä siihen samaan sarjaan on mennyt?
Mitä vähemmän kukaan on vedoistani kiinnostunut niin sen parempi ! En ole täällä kiinnostusta kerjäämässä ! Minulle sopisi mainiosti että itse vedotkin olisivat piilossa. Olen täällä ainoastaan ja vain tämän alustan seurantatyökalun takia ! Minua ei tarvitse noteerata mitenkään ja peukkujen antaminen ehdottomasti kielletty !

Seuranta on sen takia piilossa jotta kommentit ym. minimoituisivat .Mutta he*l*vtti kun ei sekään tunnu auttavan

Miten ihmeessä jonkun toisen tekemiset voi kiinnostaa näin kauheasti ? Eikö kannattaisi keskittyä vain omaan hiihtoon..

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 3. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


unohtunut salasana
Avatar
Jäsen
Viestit: 583
Liittynyt: 22.03.2014, 22:46
Pisteitä: 382

Re: Both teams to score ?

Viesti Kirjoittaja unohtunut salasana »

Gubbe kirjoitti:
unohtunut salasana kirjoitti: Kuka niistä on kiinnostunut kun ei voi seurata miten sinun aikaisemmilla vihjeillä siihen samaan sarjaan on mennyt?
Mitä vähemmän kukaan on vedoistani kiinnostunut niin sen parempi ! En ole täällä kiinnostusta kerjäämässä ! Minulle sopisi mainiosti että itse vedotkin olisivat piilossa. Olen täällä ainoastaan ja vain tämän alustan seurantatyökalun takia ! Minua ei tarvitse noteerata mitenkään ja peukkujen antaminen ehdottomasti kielletty !

Seuranta on sen takia piilossa jotta kommentit ym. minimoituisivat .Mutta he*l*vtti kun ei sekään tunnu auttavan

Miten ihmeessä jonkun toisen tekemiset voi kiinnostaa näin kauheasti ? Eikö kannattaisi keskittyä vain omaan hiihtoon..
Sinähän kuulostat aivan kuten eräältä glömmatulta passulta silloin kun sillä hirttää rattaat jumiin, ja öögat glenssaa samal ku sentterit floodaa äksyy fraasii. Tulisi tässä mieleen juuri nyt montakin asiaa mitä haluaisin sanoa sinulle, mutta en nyt viitsi sinua ärsyttää enemmän, kun nähtävästi asiasta ei ole kiinnostusta kertoa muille.

Minua kiinnostaa aina kaikki asiat, ensin katsos hiihdellään omillla laduilla, ja sitten sen jälkeen jos aikaa on ylimääräistä niin suksitaan vielä naapureiden laduilla. En taida kuitenkaan olla ainoa joka on miettinyt sitä asiaa mistä sinulle esitin kysymyksiä, mutta ehkä sitten ei muilla ole aikaa enää näin keväällä hiihtää. Ja kun minulla ei ole oikein muuta elämää, niin ehdin hiihdellä päivät pitkät. Jos nyt kuitenkin vielä ihmettelen miksi ihmeessä kommenttien pitäisi minimoitua? Eikö foorumi ole tehty sitä varten että se nimenomaan keräisi kommentteja eri asioista, eikä sellaisia pitäisi koittaa vähentää?

Käy katsomassa Tikiä tuolla huumoriketjussa, niin lähtee ilta hymyilemään. Tai sit täytyy sanoa niinkun Valeksi Jormelille, käy välillä ulkona halaamassa puuta. :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin