Tänään on 28.03.2024, 22:08.

Futista laidasta laitaan

Vedonlyöntiblogit. Pelivalintoja ja tarinaa rahapelien maailmasta ja vähän muualtakin.
Vastaa Viestiin
lammpa-1 v2.0
Jäsen
Viestit: 1746
Liittynyt: 28.09.2012, 18:03

Tuotto: -117.17 yks.

Palautus%: 96.72%

Panosten ka: 1.04 yks.

Vetoja: 3419

Pisteitä: 902
Paikkakunta: Utopia siellä jossain...
Viesti:

Re: Futista laidasta laitaan

Viesti Kirjoittaja lammpa-1 v2.0 »

Montako räppibiisiä sillä Jallulla siellä musaketjussa muuten on? Jos on esim alle 20, niin pistetään vakavaan harkintaan sittenkin tuo räppirankku, koska aina voi periaatteessa laajentaa näkemystään... Jos taasen on esim 296kpl, niin ei vittu ikinä....

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

lammpa-1 lyö oikeasti vetoa ja lammpa-1 v2.0 vain testailee, älä peesaa kakkoseen ;) paitsi formulaa...

Minikommentit


unohtunut salasana
Avatar
Jäsen
Viestit: 583
Liittynyt: 22.03.2014, 22:46
Pisteitä: 382

Re: Futista laidasta laitaan

Viesti Kirjoittaja unohtunut salasana »

lammpa-1 v2.0 kirjoitti:Montako räppibiisiä sillä Jallulla siellä musaketjussa muuten on? Jos on esim alle 20, niin pistetään vakavaan harkintaan sittenkin tuo räppirankku, koska aina voi periaatteessa laajentaa näkemystään... Jos taasen on esim 296kpl, niin ei vittu ikinä....
En oikeastaan tiedä montako niitä on, tuskin niitä montaa ole. Ajattelin tässä joku päivä käydä niitä sivuja läpi ja kattoo mitä muut ovat jo postailleet, ettei itse laita turhaan samoja uudestaan. Voin pistää ylös samalla monta jallulta löytyy. Voihan joku keksiä jonkun toisenkin rankun, sanotaan vaikka että minun rangaistus voisi olla etten saa kirjoittaa kahteen viikkoon mitään muualle kuin omaan blogiin? Mikä sitten lammpalle?
15.05.2014 21:26 <pekkab> häviäjä on viikonlopun selvänä
Olen ollut viime aikoina montakin viikonloppua selvinpäin. Sehän ei tarkoita sitä etteikö viikolla voi vetää pienet tumut. 8--)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


lammpa-1 v2.0
Jäsen
Viestit: 1746
Liittynyt: 28.09.2012, 18:03

Tuotto: -117.17 yks.

Palautus%: 96.72%

Panosten ka: 1.04 yks.

Vetoja: 3419

Pisteitä: 902
Paikkakunta: Utopia siellä jossain...
Viesti:

Re: Futista laidasta laitaan

Viesti Kirjoittaja lammpa-1 v2.0 »

unohtunut salasana kirjoitti:Voin pistää ylös samalla monta jallulta löytyy.
Katsotaas tää kortti ensin. Kun saat laskettua Jallun räpit, niin mietitään onko rankku liian raskas vai ei :mrgreen:
Mulle se olis joka tapauksessa todellinen rangaistus, koska en oo vielä tähän mennessä elämään kuullut yhtään edes siedettävää räppipiisiä :o

Ellei näitä lasketa... ja tuskin lasketaan, jos räppimiehiltä kysytään:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

lammpa-1 lyö oikeasti vetoa ja lammpa-1 v2.0 vain testailee, älä peesaa kakkoseen ;) paitsi formulaa...

Minikommentit


unohtunut salasana
Avatar
Jäsen
Viestit: 583
Liittynyt: 22.03.2014, 22:46
Pisteitä: 382

Re: Futista laidasta laitaan

Viesti Kirjoittaja unohtunut salasana »

En minä noita ainakaan laske rapiksi. On monia siedettäviä rappi biisejä, mutta niissä pitää olla jokin hyvä melodia että sellaisia jaksaa kuunnella. Nykypäivänä on muutamia ihan hyviä rapartisteja, joiden biiseissä on usein jokin osa (kertosäe), jossa lauletaan "normaalisti". Se muuttaa heti rapin paremmaksi, jota voi jopa kuunnella. Mutta sellainen missä on pelkkä synkkää rappiä, niin ei nappaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


lammpa-1 v2.0
Jäsen
Viestit: 1746
Liittynyt: 28.09.2012, 18:03

Tuotto: -117.17 yks.

Palautus%: 96.72%

Panosten ka: 1.04 yks.

Vetoja: 3419

Pisteitä: 902
Paikkakunta: Utopia siellä jossain...
Viesti:

Re: Futista laidasta laitaan

Viesti Kirjoittaja lammpa-1 v2.0 »

unohtunut salasana kirjoitti:En minä noita ainakaan laske rapiksi. On monia siedettäviä rappi biisejä, mutta niissä pitää olla jokin hyvä melodia että sellaisia jaksaa kuunnella. Nykypäivänä on muutamia ihan hyviä rapartisteja, joiden biiseissä on usein jokin osa (kertosäe), jossa lauletaan "normaalisti". Se muuttaa heti rapin paremmaksi, jota voi jopa kuunnella. Mutta sellainen missä on pelkkä synkkää rappiä, niin ei nappaa.
Noi on mulle parasta "räppiä" mitä löytyy, joten arvannet, että rangaistus olisi kova, jos biisejä on kymmeniä saati satoja :mrgreen: Mutta, jos kerran joka tapauksessa meinasit ne laskea, niin katsotaan lopputuloksen jälkeen, meneekö se jo kidutuksen puolelle vai hyväksytäänkö ihan rankkuna 8--)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

lammpa-1 lyö oikeasti vetoa ja lammpa-1 v2.0 vain testailee, älä peesaa kakkoseen ;) paitsi formulaa...

Minikommentit


lammpa-1 v2.0
Jäsen
Viestit: 1746
Liittynyt: 28.09.2012, 18:03

Tuotto: -117.17 yks.

Palautus%: 96.72%

Panosten ka: 1.04 yks.

Vetoja: 3419

Pisteitä: 902
Paikkakunta: Utopia siellä jossain...
Viesti:

Re: Futista laidasta laitaan

Viesti Kirjoittaja lammpa-1 v2.0 »

Kun nyt tuli muutenkin raiskattua tätä ketjua noilla tubetageilla, niin tässä on sitten paras poppibiisi 8--)
siis mun mielestä....


Älköön muut laittako tähän ketjuun tube-linkkejä. Minäkin lopetan nyt. Jatketaan niissä merkeissä tuolla hyväksi todetussa ketjussa. Täällä jatketaan vihjestryyttaamista :peukku:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

lammpa-1 lyö oikeasti vetoa ja lammpa-1 v2.0 vain testailee, älä peesaa kakkoseen ;) paitsi formulaa...

Minikommentit

15.05.2014 23:55 <unohtunut salasana> Hyvä coveri, mut COB:lla on paljon parempiakin. TuplaPeukut.

15.05.2014 23:59 <lammpa-1 v2.0> toki on parempiakin, mutta tää oli parasta poppia ever ;)

16.05.2014 00:03 <lammpa-1 v2.0> mäkin noin normaalisti lasken sentään COB:n johonkin

16.05.2014 00:03 <lammpa-1 v2.0> muuhun kategoriaan kuin POPpiin ;)


unohtunut salasana
Avatar
Jäsen
Viestit: 583
Liittynyt: 22.03.2014, 22:46
Pisteitä: 382

Re: Futista laidasta laitaan

Viesti Kirjoittaja unohtunut salasana »

Unohdin kysyä että vetääkö lammpa kakkonen kaikki vedot ygösen paukulla? Onko vetänyt kaikki muutkin päälle 2k vetoa 1yks panoksella? Minäkin siirryin femman tasaiseen betseihin, eli siinä mielessä taistelu on reilu, niin pientä tasoitusta lukuunottatta. Saanko käyttää olutta doupinkina?

edit. on ne varmaan aika lähellä, kun on ka. 1,07 yks. =)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


lammpa-1 v2.0
Jäsen
Viestit: 1746
Liittynyt: 28.09.2012, 18:03

Tuotto: -117.17 yks.

Palautus%: 96.72%

Panosten ka: 1.04 yks.

Vetoja: 3419

Pisteitä: 902
Paikkakunta: Utopia siellä jossain...
Viesti:

Re: Futista laidasta laitaan

Viesti Kirjoittaja lammpa-1 v2.0 »

unohtunut salasana kirjoitti:Unohdin kysyä että vetääkö lammpa kakkonen kaikki vedot ygösen paukulla? Onko vetänyt kaikki muutkin päälle 2k vetoa 1yks panoksella? Minäkin siirryin femman tasaiseen betseihin, eli siinä mielessä taistelu on reilu, niin pientä tasoitusta lukuunottatta. Saanko käyttää olutta doupinkina?
Juup! Nykyään kaikki tasan kokonaisella paukulla jokainen veto.

Ihan alussa tähän seurantaan taisin vetää satakunta vetoa kakkosellakin, mutta käytännössä tasapanoksella vedellään. Sanoisin, että tuolla alussakaan ei ole yli 100 vetoa kakkosen panoksella, joten seurantaa voi katsella, kuten tasapanoksella vedeltyä seurantaa. Mun mielestä se on teille helpompaa :D

Oikeesti teen sen siksi, että mun systeemeillä ei vaan kerta kaikkiaan saa mitään "järkeviä" todennäköisyysarvioita toistaiseksi.... saati sitten niin tarkkoja arvioita, että jostain perk*leen Kellystä olis jotain hyötyä 8--)

Tasapanos ---- paras panos :peukku:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

lammpa-1 lyö oikeasti vetoa ja lammpa-1 v2.0 vain testailee, älä peesaa kakkoseen ;) paitsi formulaa...

Minikommentit


lammpa-1 v2.0
Jäsen
Viestit: 1746
Liittynyt: 28.09.2012, 18:03

Tuotto: -117.17 yks.

Palautus%: 96.72%

Panosten ka: 1.04 yks.

Vetoja: 3419

Pisteitä: 902
Paikkakunta: Utopia siellä jossain...
Viesti:

Re: Futista laidasta laitaan

Viesti Kirjoittaja lammpa-1 v2.0 »

ekan kolmen vedon jälkeen tällä uudella "laskurilla" oli palautus-% >156.... olis pitänyt sillon vaihtaa maksulliseks... nyt ei varmaan oo enää ketään kiinnostuneita, kun 88% :(

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

lammpa-1 lyö oikeasti vetoa ja lammpa-1 v2.0 vain testailee, älä peesaa kakkoseen ;) paitsi formulaa...

Minikommentit

16.05.2014 02:49 <unohtunut salasana> En mä enää maksa, mut sä saat lukea mun blogia jos mä sun :)

16.05.2014 02:59 <lammpa-1 v2.0> ok! vaihtarit :)


unohtunut salasana
Avatar
Jäsen
Viestit: 583
Liittynyt: 22.03.2014, 22:46
Pisteitä: 382

Re: Futista laidasta laitaan

Viesti Kirjoittaja unohtunut salasana »

lammpa-1 v2.0 kirjoitti:Oikeesti teen sen siksi, että mun systeemeillä ei vaan kerta kaikkiaan saa mitään "järkeviä" todennäköisyysarvioita toistaiseksi.... saati sitten niin tarkkoja arvioita, että jostain perk*leen Kellystä olis jotain hyötyä 8--)

Tasapanos ---- paras panos :peukku:
Joskus se tasapanos on parempi vaihtoehto, ja meille stryyttaajille se varmasti on järkevin, kun ei kuitenkaan "ehdi" niin tarkasti jokaista ottelua katsoa. Ne, jotka pelaa vain yhtä sarjaa, esim. Mutanen tai hk_, on varmasti kelly paljon parempi vaihtoehto, vaikka voi silloinkin tasapanoksella usein saada jopa parempaa tulosta riippuen monesta asiasta mitä vetotyyppejä pelaa, ja onko kertoimet jatkuvasti pieniä vai pyöriikö keskivertokertoimet jossain kahden tienoilla. Eikö joku ole sanonut että Sukkelankin tulos olisi usein ollut parempi tasapanostuksella, vai sitten olen nähnyt unta. Kuitenkinhan se riippuu monesta asiasta mikä on paras panostustyyli. Paras on ehkä jokin välimuoto kellystä, jonka rakentaa itse sillein että se sopii omaan pelimäärään ym. Ja jos peesaa paljon, voi olla parempi olla erilaiset panostustyylit peesauksiin ja omiin vetoihin, kun usein käy niin ettei kuitenkaan saa samaa kerrointa kuin vihjaaja.

Itse vedin nyt sellaisella omalla "passu" panoksella pitkään, ennen kuin päätin että tasapanoksella säästää aikaa kaikeen muuhun (pään aukomiseen), kun vain roiskaisee sen femman esille. Itelle ei ole oikein koskaan toiminut kellyn noudattaminen täsmälleen sillein kuten opetetaan. Voisin veikata että löytyy monia joille tasapanostus olisi ollut parempi vaihtoehto, ainakin alussa kun lähtee pelailee kunnon strategian mukaan. Moni opiskelee kyllä ennen tosissaan aloittamista, mutta sitten aletaan heti panostaa kellyn mukaan sisään summia, ja jos/kun arviot ovat pielessä, niin tulee jatkuvasti panostettua väärin. Sitten huomataan yhtäkkiä että palautus% on samoissa lukemissa kuin stryyttaajalla, ja pelikassa on empty finito. Siinä mielessä tasopanostus on hyvä, ettei tule tehtyä yhtä paljon virheitä panoksien kanssa. Ja jos vain osuma% on kunnossa, niin tulostakin tulee. Kuitenkin se kaikesta tärkein asia on että vedot napsuisi enemmän oikein kuin väärin, eli lajituntemus on yksi tärkeimmistä asioista.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


lammpa-1 v2.0
Jäsen
Viestit: 1746
Liittynyt: 28.09.2012, 18:03

Tuotto: -117.17 yks.

Palautus%: 96.72%

Panosten ka: 1.04 yks.

Vetoja: 3419

Pisteitä: 902
Paikkakunta: Utopia siellä jossain...
Viesti:

Re: Futista laidasta laitaan

Viesti Kirjoittaja lammpa-1 v2.0 »

No sitten asiaan ... asiaan ...

Lupasin kirjoitella niitä ja näitä, jotta kaikki tietäisivät missä mennään. Enpä jaksa esseetä kirjailla, niin ranskiksilla muutamia tärkeimpiä juttuja tämänkertaisesta viritelmästä:
- historiasta kehitelty laskuri (vaan kukapa sitä ilman historiatietoja pystyisi mitään ehdottelemaan...)
- back-testaus osoitti erittäin hienoja juttuja, mutta ainahan nää kusee....
- jos lusulle päästään, niin erittäin hienoa... villeimmät kuvitelmat tietty huitelee yli 105% lukemissa 8--)
- vieläkään en suostu käyttämään kokoonpanotietoja, koska... en vaan halua ja jaksa
- kyllästyin säätelemään laskurilla miljoonia parametrejä, koska ne kuluttivat tietsikan laskentateholla laskien enemmän rahaa kuin tuottivat voittoa.... niinpä aloin tutkimaan vähäparametrisia malleja, ja yllätyksekseni sieltä löytyi hauskoja juttuja, joita nyt "testaillaan"
- back-testauksen mukaan vetoja pitäis tulla jotain 10k luokkaa per vuosi
- back-testauksessa esiintyi ainakin 80-yks droppi 1-yks tasapanostuksella ja 15k vedon otoksella
- joten jos joku hullu joskun meinaa alkaa peesaamaan, niin yhden vedon panos on ihan maks 0.5% kassasta
- jos tää juttu vittu kusee, niin mulla on vielä yks jekku takataskussa, mutta se on niin isotöinen, että tää on pakko katsastaa ennen, kun tuhoan elämäni siihen...
- siinä taisi olla pääasiat... kirjoitan lisää huomioita, jos mieleen tulee :jorma:
- meinasin kirjoittaa, että pääperiaate tässä on käyttää hyväksi markkinan virheitä, mutta aloin itsekin nauramaan, että jos joku vedonlyönnistä jää voitolle, niin markkinoissa on silloin aina virhe :lol:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

lammpa-1 lyö oikeasti vetoa ja lammpa-1 v2.0 vain testailee, älä peesaa kakkoseen ;) paitsi formulaa...

Minikommentit

16.05.2014 02:57 <unohtunut salasana> Mieli tekisi peesaa,mut ei taida aika riittää omiin ja näihi

16.05.2014 02:57 <unohtunut salasana> Ja jos ei kaikkea ehdi peesaa,niin silloin ei pidä ollenkaan

16.05.2014 02:58 <lammpa-1 v2.0> seuraa nyt hyvä mies ensin vaikka puol vuotta mihin se käyrä

16.05.2014 02:58 <lammpa-1 v2.0> taipuu ja sitten jätät stryyttauksen ja alat peesaan mua :D

16.05.2014 03:03 <unohtunut salasana> Usein siin voi käydä silloi niin että hyppää väärään aikaan

16.05.2014 03:04 <unohtunut salasana> mukaan,ja sit tuleekin juuri silloin laskua hyville tuloksil

16.05.2014 03:04 <unohtunut salasana> Peesaaminen on aina hieman hankalaa tehdä oikein, ellei sit

16.05.2014 03:04 <unohtunut salasana> peesaa jotakuta 365 päivää vuodessa jonka tietää osaavan.

16.05.2014 03:05 <lammpa-1 v2.0> niinhän siinä perinteisesti käy, mutta kun sanon suoraan,

16.05.2014 03:06 <lammpa-1 v2.0> että en vielä itsekään vedä näitä rahalla, niin ehkä se

16.05.2014 03:06 <lammpa-1 v2.0> pistää ajattelemaan ;) ajattelin itse katsella sellaisen

16.05.2014 03:07 <lammpa-1 v2.0> min pari tuhatta vetoa, notta miltä näyttää...


lammpa-1 v2.0
Jäsen
Viestit: 1746
Liittynyt: 28.09.2012, 18:03

Tuotto: -117.17 yks.

Palautus%: 96.72%

Panosten ka: 1.04 yks.

Vetoja: 3419

Pisteitä: 902
Paikkakunta: Utopia siellä jossain...
Viesti:

Re: Futista laidasta laitaan

Viesti Kirjoittaja lammpa-1 v2.0 »

unohtunut salasana kirjoitti:Joskus se tasapanos on parempi vaihtoehto, ja meille stryyttaajille se varmasti on järkevin, kun ei kuitenkaan "ehdi" niin tarkasti jokaista ottelua katsoa. Ne, jotka pelaa vain yhtä sarjaa, esim. Mutanen tai hk_, on varmasti kelly paljon parempi vaihtoehto, vaikka voi silloinkin tasapanoksella usein saada jopa parempaa tulosta riippuen monesta asiasta mitä vetotyyppejä pelaa, ja onko kertoimet jatkuvasti pieniä vai pyöriikö keskivertokertoimet jossain kahden tienoilla. Eikö joku ole sanonut että Sukkelankin tulos olisi usein ollut parempi tasapanostuksella, vai sitten olen nähnyt unta. Kuitenkinhan se riippuu monesta asiasta mikä on paras panostustyyli. Paras on ehkä jokin välimuoto kellystä, jonka rakentaa itse sillein että se sopii omaan pelimäärään ym. Ja jos peesaa paljon, voi olla parempi olla erilaiset panostustyylit peesauksiin ja omiin vetoihin, kun usein käy niin ettei kuitenkaan saa samaa kerrointa kuin vihjaaja.

Itse vedin nyt sellaisella omalla "passu" panoksella pitkään, ennen kuin päätin että tasapanoksella säästää aikaa kaikeen muuhun (pään aukomiseen), kun vain roiskaisee sen femman esille. Itelle ei ole oikein koskaan toiminut kellyn noudattaminen täsmälleen sillein kuten opetetaan. Voisin veikata että löytyy monia joille tasapanostus olisi ollut parempi vaihtoehto, ainakin alussa kun lähtee pelailee kunnon strategian mukaan. Moni opiskelee kyllä ennen tosissaan aloittamista, mutta sitten aletaan heti panostaa kellyn mukaan sisään summia, ja jos/kun arviot ovat pielessä, niin tulee jatkuvasti panostettua väärin. Sitten huomataan yhtäkkiä että palautus% on samoissa lukemissa kuin stryyttaajalla, ja pelikassa on empty finito. Siinä mielessä tasopanostus on hyvä, ettei tule tehtyä yhtä paljon virheitä panoksien kanssa. Ja jos vain osuma% on kunnossa, niin tulostakin tulee. Kuitenkin se kaikesta tärkein asia on että vedot napsuisi enemmän oikein kuin väärin, eli lajituntemus on yksi tärkeimmistä asioista.
En halua dissata Kellyn käyttäjiä, mutta vielä en ole nähnyt ensimmäistäkään seurantaa (merkittävällä otoskoolla), jossa KKelly olisi tuottanut merkittävästi parempaa tulosta kuin tasapanos. Muutamissa seurannoissa Kellyllä on ollut pieni (erittäin pieni) etu, mutta vielä useammissa seurannoissa Kelly olisi tuottanyt tasapanostukseeen verrattuna vain tappiota :(

Jotta Kellystä olisi oikeasti hyötyä, pitäisi arviot olla todella TODELLA tarkkoja!

En kyllä siltikään puhu minkään tasapanostuksenkaan puolesta, mutta panostusmalleja on ääretön määrä.... ja Kelly toimii oikeasti ainoastaan teoriassa. Lähes poikkeuksetta tasapanostuskin voittaa Kellyn, mutta jotain on olemassa siellä välilläkin.... Kultainen keskitie?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

lammpa-1 lyö oikeasti vetoa ja lammpa-1 v2.0 vain testailee, älä peesaa kakkoseen ;) paitsi formulaa...

Minikommentit


lammpa-1 v2.0
Jäsen
Viestit: 1746
Liittynyt: 28.09.2012, 18:03

Tuotto: -117.17 yks.

Palautus%: 96.72%

Panosten ka: 1.04 yks.

Vetoja: 3419

Pisteitä: 902
Paikkakunta: Utopia siellä jossain...
Viesti:

Re: Futista laidasta laitaan

Viesti Kirjoittaja lammpa-1 v2.0 »

16.05.2014 02:57 <unohtunut salasana> Mieli tekisi peesaa,mut ei taida aika riittää omiin ja näihi
16.05.2014 02:57 <unohtunut salasana> Ja jos ei kaikkea ehdi peesaa,niin silloin ei pidä ollenkaan
16.05.2014 02:58 <lammpa-1 v2.0> seuraa nyt hyvä mies ensin vaikka puol vuotta mihin se käyrä
16.05.2014 02:58 <lammpa-1 v2.0> taipuu ja sitten jätät stryyttauksen ja alat peesaan mua :D
16.05.2014 03:03 <unohtunut salasana> Usein siin voi käydä silloi niin että hyppää väärään aikaan
16.05.2014 03:04 <unohtunut salasana> mukaan,ja sit tuleekin juuri silloin laskua hyville tuloksil
16.05.2014 03:04 <unohtunut salasana> Peesaaminen on aina hieman hankalaa tehdä oikein, ellei sit
16.05.2014 03:04 <unohtunut salasana> peesaa jotakuta 365 päivää vuodessa jonka tietää osaavan.
16.05.2014 03:05 <lammpa-1 v2.0> niinhän siinä perinteisesti käy, mutta kun sanon suoraan,
16.05.2014 03:06 <lammpa-1 v2.0> että en vielä itsekään vedä näitä rahalla, niin ehkä se
16.05.2014 03:06 <lammpa-1 v2.0> pistää ajattelemaan ;) ajattelin itse katsella sellaisen
16.05.2014 03:07 <lammpa-1 v2.0> min pari tuhatta vetoa, notta miltä näyttää...
Ja se tietenkin pitää vielä tarkastaa, ettei ne dropit vaan olisi sattuneet kesäajalle (1.6.-1.8.), koska oma tuntuma sanoo, että kesällä on markkina pahimmillaan jopa kovempi kuin vähän pienemmissä sarjoissa talvella, koska kesällä sarjoja on käynnissä niin vähän ja kaikki suuret syndikaatit laskee niitä... *merkkaa päiväkirjaan: "tarkasta, ettei dropit tapahdu järjestelmällisesti kesällä"*
Koska onhan se raaka tosiasia, että syndit tarvii rahaa kesälläkin ja silloinhan se vasta "helppoa" on, koska ei tarvii laskea kuin muutamia sarjoja verrattuna talveen, kun sarjoja pyörii yli 100 :o

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

lammpa-1 lyö oikeasti vetoa ja lammpa-1 v2.0 vain testailee, älä peesaa kakkoseen ;) paitsi formulaa...

Minikommentit

16.05.2014 09:44 <Hese> Virheitä vähemmän.


lammpa-1 v2.0
Jäsen
Viestit: 1746
Liittynyt: 28.09.2012, 18:03

Tuotto: -117.17 yks.

Palautus%: 96.72%

Panosten ka: 1.04 yks.

Vetoja: 3419

Pisteitä: 902
Paikkakunta: Utopia siellä jossain...
Viesti:

Re: Futista laidasta laitaan

Viesti Kirjoittaja lammpa-1 v2.0 »

Vedonlyöntivihje: - Futis v1.2 - NOR2 Sandefjord - Tromsdalen - peliaika päättynyt

kohde
NOR2 Sandefjord - Tromsdalen
veto
2
kerroin
6.700 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Huti: -1.00 yks.

2-1

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

lammpa-1 lyö oikeasti vetoa ja lammpa-1 v2.0 vain testailee, älä peesaa kakkoseen ;) paitsi formulaa...

Minikommentit


lammpa-1 v2.0
Jäsen
Viestit: 1746
Liittynyt: 28.09.2012, 18:03

Tuotto: -117.17 yks.

Palautus%: 96.72%

Panosten ka: 1.04 yks.

Vetoja: 3419

Pisteitä: 902
Paikkakunta: Utopia siellä jossain...
Viesti:

Re: Futista laidasta laitaan

Viesti Kirjoittaja lammpa-1 v2.0 »

Vedonlyöntivihje: - Futis v1.2 - NOR1 Lillestrom - Molde - peliaika päättynyt

kohde
NOR1 Lillestrom - Molde
veto
2
kerroin
3.700 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Vihje poistettu seurannasta.


Vedonlyöntivihje: - Futis v1.2 - NOR2 Ull/Kisa - Bryne - peliaika päättynyt

kohde
NOR2 Ull/Kisa - Bryne
veto
2
kerroin
8.820 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Vihje poistettu seurannasta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

lammpa-1 lyö oikeasti vetoa ja lammpa-1 v2.0 vain testailee, älä peesaa kakkoseen ;) paitsi formulaa...

Minikommentit

16.05.2014 20:18 <lammpa-1 v2.0> kone tehnyt omiaan... kertoimet päin vittua... poistetaan

16.05.2014 20:40 <unohtunut salasana> Helppohan se on aina koneita syyttää ;) en olis kyllä ite

16.05.2014 20:41 <unohtunut salasana> huomannut että on jotain pielessä, kun en kattonut tarkkaan.


lammpa-1 v2.0
Jäsen
Viestit: 1746
Liittynyt: 28.09.2012, 18:03

Tuotto: -117.17 yks.

Palautus%: 96.72%

Panosten ka: 1.04 yks.

Vetoja: 3419

Pisteitä: 902
Paikkakunta: Utopia siellä jossain...
Viesti:

Re: Futista laidasta laitaan

Viesti Kirjoittaja lammpa-1 v2.0 »

sorry noi alkamisajat.... korjataan tuleviin matseihin

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

lammpa-1 lyö oikeasti vetoa ja lammpa-1 v2.0 vain testailee, älä peesaa kakkoseen ;) paitsi formulaa...

Minikommentit


unohtunut salasana
Avatar
Jäsen
Viestit: 583
Liittynyt: 22.03.2014, 22:46
Pisteitä: 382

Re: Futista laidasta laitaan

Viesti Kirjoittaja unohtunut salasana »

lammpa-1 v2.0 kirjoitti:sorry noi alkamisajat.... korjataan tuleviin matseihin
Ei tarvitse olla edes matlocki että voi "arvata" että tagit oli näpytelty valmiiksi jo eilen johonkin talteen, ja sitten odoteltiin kertoimia =)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

16.05.2014 19:11 <lammpa-1 v2.0> juuri näin :)


unohtunut salasana
Avatar
Jäsen
Viestit: 583
Liittynyt: 22.03.2014, 22:46
Pisteitä: 382

Re: Futista laidasta laitaan

Viesti Kirjoittaja unohtunut salasana »

lammpa-1 v2.0 kirjoitti:Montako räppibiisiä sillä Jallulla siellä musaketjussa muuten on? Jos on esim alle 20, niin pistetään vakavaan harkintaan sittenkin tuo räppirankku, koska aina voi periaatteessa laajentaa näkemystään... Jos taasen on esim 296kpl, niin ei vittu ikinä....
51 biisiä löytyy, niistä ehkä noin 45 räppiä. Jos nyt vaikka sitten ka. pituus olisi 3:30, niin siinä menisi noin 3 tuntia non-stoppina herkullista musaa =)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


lammpa-1 v2.0
Jäsen
Viestit: 1746
Liittynyt: 28.09.2012, 18:03

Tuotto: -117.17 yks.

Palautus%: 96.72%

Panosten ka: 1.04 yks.

Vetoja: 3419

Pisteitä: 902
Paikkakunta: Utopia siellä jossain...
Viesti:

Re: Futista laidasta laitaan

Viesti Kirjoittaja lammpa-1 v2.0 »

Vedonlyöntivihje: - Futis v1.2 - DEN2 Hvidovre - Silkeborg - peliaika päättynyt

kohde
DEN2 Hvidovre - Silkeborg
veto
2
kerroin
6.780 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Vihje poistettu seurannasta.


Vedonlyöntivihje: - Futis v1.2 - ROM1 Din. Bucuresti - Navodari - peliaika päättynyt

kohde
ROM1 Din. Bucuresti - Navodari
veto
1
kerroin
6.250 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Vihje poistettu seurannasta.


Vedonlyöntivihje: - Futis v1.2 - ROM1 FC Brasov - U. Cluj - peliaika päättynyt

kohde
ROM1 FC Brasov - U. Cluj
veto
2
kerroin
6.960 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Vihje poistettu seurannasta.


Vedonlyöntivihje: - Futis v1.2 - ROM1 Otelul - V. Constanta - peliaika päättynyt

kohde
ROM1 Otelul - V. Constanta
veto
1
kerroin
4.920 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Vihje poistettu seurannasta.


Vedonlyöntivihje: - Futis v1.2 - SVK1 Nitra - Trnava - peliaika päättynyt

kohde
SVK1 Nitra - Trnava
veto
2
kerroin
4.780 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Vihje poistettu seurannasta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

lammpa-1 lyö oikeasti vetoa ja lammpa-1 v2.0 vain testailee, älä peesaa kakkoseen ;) paitsi formulaa...

Minikommentit

16.05.2014 20:21 <lammpa-1 v2.0> tässäkin kone touhunnut... poistetaan, koska ei näytä

16.05.2014 20:22 <lammpa-1 v2.0> siltääkään, että kertoimet olis pelkästään väärin päin?

16.05.2014 20:37 <pekkab> katoin ku noi tuli tais olla kertoimeit kohteille hvi, navo

16.05.2014 20:37 <pekkab> conta merkattu kohde vääri kertoime perusteel


lammpa-1 v2.0
Jäsen
Viestit: 1746
Liittynyt: 28.09.2012, 18:03

Tuotto: -117.17 yks.

Palautus%: 96.72%

Panosten ka: 1.04 yks.

Vetoja: 3419

Pisteitä: 902
Paikkakunta: Utopia siellä jossain...
Viesti:

Re: Futista laidasta laitaan

Viesti Kirjoittaja lammpa-1 v2.0 »

unohtunut salasana kirjoitti:
lammpa-1 v2.0 kirjoitti:Montako räppibiisiä sillä Jallulla siellä musaketjussa muuten on? Jos on esim alle 20, niin pistetään vakavaan harkintaan sittenkin tuo räppirankku, koska aina voi periaatteessa laajentaa näkemystään... Jos taasen on esim 296kpl, niin ei vittu ikinä....
51 biisiä löytyy, niistä ehkä noin 45 räppiä. Jos nyt vaikka sitten ka. pituus olisi 3:30, niin siinä menisi noin 3 tuntia non-stoppina herkullista musaa =)
OK. Haaste hyväksytty ja rankkuna on kuunnella kaikki Jallun räpit tuolta ketjusta. Toi on vielä hyväksyttävissä :)
Eli otan haasteen vastaan. Ootko vielä mukana?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

lammpa-1 lyö oikeasti vetoa ja lammpa-1 v2.0 vain testailee, älä peesaa kakkoseen ;) paitsi formulaa...

Minikommentit


unohtunut salasana
Avatar
Jäsen
Viestit: 583
Liittynyt: 22.03.2014, 22:46
Pisteitä: 382

Re: Futista laidasta laitaan

Viesti Kirjoittaja unohtunut salasana »

lammpa-1 v2.0 kirjoitti:
unohtunut salasana kirjoitti:
lammpa-1 v2.0 kirjoitti:Montako räppibiisiä sillä Jallulla siellä musaketjussa muuten on? Jos on esim alle 20, niin pistetään vakavaan harkintaan sittenkin tuo räppirankku, koska aina voi periaatteessa laajentaa näkemystään... Jos taasen on esim 296kpl, niin ei vittu ikinä....
51 biisiä löytyy, niistä ehkä noin 45 räppiä. Jos nyt vaikka sitten ka. pituus olisi 3:30, niin siinä menisi noin 3 tuntia non-stoppina herkullista musaa =)
OK. Haaste hyväksytty ja rankkuna on kuunnella kaikki Jallun räpit tuolta ketjusta. Toi on vielä hyväksyttävissä :)
Eli otan haasteen vastaan. Ootko vielä mukana?
Jep, mukana ollaan. Ja sitten täytyy vain luottaa sanaan että ne myös kuuntelee. Oli siellä joukossa onneksi muutamia joille tuli annettua peukkujakin, artistinimestä.

Jos nyt oikein ymmärsin, niin tuo on silti sinulle pahempi rankku, joten toivotaan että häviät, mutta vahvasti epäilen että voitat.

Korjaan seurannan tänään myöhemmin, jotta on ajantasalla, ja koitan merkata vähän useammin, ainakin parin päivän välein.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


lammpa-1 v2.0
Jäsen
Viestit: 1746
Liittynyt: 28.09.2012, 18:03

Tuotto: -117.17 yks.

Palautus%: 96.72%

Panosten ka: 1.04 yks.

Vetoja: 3419

Pisteitä: 902
Paikkakunta: Utopia siellä jossain...
Viesti:

Re: Futista laidasta laitaan

Viesti Kirjoittaja lammpa-1 v2.0 »

unohtunut salasana kirjoitti:Jep, mukana ollaan. Ja sitten täytyy vain luottaa sanaan että ne myös kuuntelee. Oli siellä joukossa onneksi muutamia joille tuli annettua peukkujakin, artistinimestä.

Jos nyt oikein ymmärsin, niin tuo on silti sinulle pahempi rankku, joten toivotaan että häviät, mutta vahvasti epäilen että voitat.

Korjaan seurannan tänään myöhemmin, jotta on ajantasalla, ja koitan merkata vähän useammin, ainakin parin päivän välein.
Toki rankusta pidetään kiinni. Enhän mä muuten olisi alkanut asiasta edes mussuttamaan, jos en hävitessäni aikois rankkua oikeastikin suorittaa. Sanasta miestä ja palleista härkää.... vai miten se meni :peukku:

jos häviän, niin lupaan todellakin kuunnella ne ja vielä raportoida biisikohtaisesti, mitä mieltä olen siitä .... kakkasta ....

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

lammpa-1 lyö oikeasti vetoa ja lammpa-1 v2.0 vain testailee, älä peesaa kakkoseen ;) paitsi formulaa...

Minikommentit

16.05.2014 19:43 <unohtunut salasana> jep, levyraati tyylillä kommentit! :D


lammpa-1 v2.0
Jäsen
Viestit: 1746
Liittynyt: 28.09.2012, 18:03

Tuotto: -117.17 yks.

Palautus%: 96.72%

Panosten ka: 1.04 yks.

Vetoja: 3419

Pisteitä: 902
Paikkakunta: Utopia siellä jossain...
Viesti:

Re: Futista laidasta laitaan

Viesti Kirjoittaja lammpa-1 v2.0 »

Vedonlyöntivihje: - Futis v1.2 - NOR1 Rosenborg - Stabaek - peliaika päättynyt

kohde
NOR1 Rosenborg - Stabaek
veto
1
kerroin
4.570 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Vihje poistettu seurannasta.


Vedonlyöntivihje: - Futis v1.2 - TUR1 Eskisehirspor - Konyaspor - peliaika päättynyt

kohde
TUR1 Eskisehirspor - Konyaspor
veto
1
kerroin
6.620 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Vihje poistettu seurannasta.


Vedonlyöntivihje: - Futis v1.2 - TUR1 Kayserispor - Fenerbahce - peliaika päättynyt

kohde
TUR1 Kayserispor - Fenerbahce
veto
2
kerroin
8.660 (Pinnacle)
panos
1 yks.

Vihje poistettu seurannasta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

lammpa-1 lyö oikeasti vetoa ja lammpa-1 v2.0 vain testailee, älä peesaa kakkoseen ;) paitsi formulaa...

Minikommentit

16.05.2014 19:45 <unohtunut salasana> Ihan näppärä strategia, ei tarvitse usein osua, niin voittoa

16.05.2014 19:45 <unohtunut salasana> tulee silti. Osuma% ei tule ainakaan olemaan kovin korkea :)

16.05.2014 19:49 <lammpa-1 v2.0> nyt näyttäis tosiaan tulevan noita altavastaajavetoja

16.05.2014 19:49 <lammpa-1 v2.0> huomattavankin paljon, mutta kuten eilisissä näkyy

16.05.2014 19:50 <lammpa-1 v2.0> niin aina silloin tällöin suosikkivetojakin tarttuu...

16.05.2014 19:50 <lammpa-1 v2.0> aika altavastaajapainotteinen tämä "systeemi" kyllä näyttäis

16.05.2014 19:50 <lammpa-1 v2.0> back-testauksen mukaan olevan, mutta syytön mä siihen olen

16.05.2014 19:51 <lammpa-1 v2.0> jos se value sieltä puolelta löytyy pääasiallisesti ;)

16.05.2014 19:51 <pekkab> onko nää jotai vanhoja kertoimia?

16.05.2014 19:54 <TuplaJallu> Hah, siellä ollaan vaan kännissä.

16.05.2014 19:55 <TuplaJallu> Sama noissa kaikissa edellisissäkin näköjään, hyviä vetoja.

16.05.2014 19:56 <pekkab> väärtepäi ainaki osa

16.05.2014 19:57 <TuplaJallu> Mut näinhän sen seurannan saa plussalle, Rosenborg 4.57 kun

16.05.2014 19:58 <TuplaJallu> oikea on 1.3 tasoissa.

16.05.2014 20:08 <lammpa-1 v2.0> voi kerpele. tarkastellaan koodit! ja poistetaan ja korjataa

16.05.2014 20:14 <unohtunut salasana> Ite kirjoitan aina joukkueen nimen, niin huomaa paremmin.


lammpa-1 v2.0
Jäsen
Viestit: 1746
Liittynyt: 28.09.2012, 18:03

Tuotto: -117.17 yks.

Palautus%: 96.72%

Panosten ka: 1.04 yks.

Vetoja: 3419

Pisteitä: 902
Paikkakunta: Utopia siellä jossain...
Viesti:

Re: Futista laidasta laitaan

Viesti Kirjoittaja lammpa-1 v2.0 »

Nyt alkoi kone *ittuilemaan oikein tosissaan.... palataan asiaan, kunhan saan sen värkättyä kuntoon :?: :?: :?:

Poistan toki nuo kaikki väärän kertoimen vedot seurannasta, jos vain pystyn.... eiliset näytti olevan ok? ja tänään kuuteen asti kaikki ok, mutta sitten....

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

lammpa-1 lyö oikeasti vetoa ja lammpa-1 v2.0 vain testailee, älä peesaa kakkoseen ;) paitsi formulaa...

Minikommentit


lammpa-1 v2.0
Jäsen
Viestit: 1746
Liittynyt: 28.09.2012, 18:03

Tuotto: -117.17 yks.

Palautus%: 96.72%

Panosten ka: 1.04 yks.

Vetoja: 3419

Pisteitä: 902
Paikkakunta: Utopia siellä jossain...
Viesti:

Re: Futista laidasta laitaan

Viesti Kirjoittaja lammpa-1 v2.0 »

Nämä olisivat olleet tämän päivän "viralliset" vedot, jos tuo *itun kone olis toiminut (nämä toki nyt päätöskertoimilla, koska ongelmien selvittelyyn meni "vähän" aikaa.....

<TABLE BORDER="1"><TR><TD>NOR2</TD><TD> </TD><TD>Sandefjord - Tromsdalen</TD><TD>2</TD><TD>6.56</TD><TD>1</TD><TD>Pinnacle</TD><TD>16.5.2014</TD><TD>18:00
</TD></TR><TR><TD>FIN1</TD><TD> </TD><TD>HJK - MyPa</TD><TD>2</TD><TD>6.95</TD><TD>1</TD><TD>Pinnacle</TD><TD>16.5.2014</TD><TD>18:30
</TD></TR><TR><TD>NOR1</TD><TD> </TD><TD>Viking - Sandnes Ulf</TD><TD>2</TD><TD>9.6</TD><TD>1</TD><TD>Pinnacle</TD><TD>16.5.2014</TD><TD>19:00
</TD></TR><TR><TD>DEN2</TD><TD> </TD><TD>Hvidovre - Silkeborg</TD><TD>1</TD><TD>6.46</TD><TD>1</TD><TD>Pinnacle</TD><TD>16.5.2014</TD><TD>19:30
</TD></TR><TR><TD>ROM1</TD><TD> </TD><TD>Din. Bucuresti - Navodari</TD><TD>2</TD><TD>6.99</TD><TD>1</TD><TD>Pinnacle</TD><TD>16.5.2014</TD><TD>19:30
</TD></TR><TR><TD>ROM1</TD><TD> </TD><TD>FC Brasov - U. Cluj</TD><TD>2</TD><TD>7.18</TD><TD>1</TD><TD>Pinnacle</TD><TD>16.5.2014</TD><TD>19:30
</TD></TR><TR><TD>HUN1</TD><TD> </TD><TD>Puskas Academy - Debrecen</TD><TD>1</TD><TD>6.84</TD><TD>1</TD><TD>Pinnacle</TD><TD>16.5.2014</TD><TD>20:00
</TD></TR><TR><TD>NOR1</TD><TD> </TD><TD>Rosenborg - Stabaek</TD><TD>2</TD><TD>9.08</TD><TD>1</TD><TD>Pinnacle</TD><TD>16.5.2014</TD><TD>20:00
</TD></TR><TR><TD>TUR1</TD><TD> </TD><TD>Eskisehirspor - Konyaspor</TD><TD>1</TD><TD>2.67</TD><TD>1</TD><TD>Pinnacle</TD><TD>16.5.2014</TD><TD>20:00
</TD></TR><TR><TD>FRA3</TD><TD> </TD><TD>Red Star - Frejus Saint Raphael</TD><TD>2</TD><TD>5.03</TD><TD>1</TD><TD>Pinnacle</TD><TD>16.5.2014</TD><TD>21:00
</TD></TR><TR><TD>NOR1</TD><TD> </TD><TD>Stromsgodset - Sarpsborg 08</TD><TD>2</TD><TD>5.95</TD><TD>1</TD><TD>Pinnacle</TD><TD>16.5.2014</TD><TD>21:05
</TD></TR><TR><TD>FRA2</TD><TD> </TD><TD>Dijon - Caen</TD><TD>X</TD><TD>3.81</TD><TD>1</TD><TD>Pinnacle</TD><TD>16.5.2014</TD><TD>21:30
</TD></TR><TR><TD>ROM1</TD><TD> </TD><TD>Astra - Poli Timisoara</TD><TD>2</TD><TD>7.51</TD><TD>1</TD><TD>Pinnacle</TD><TD>16.5.2014</TD><TD>21:30
</TD></TR><TR><TD>IRE1</TD><TD> </TD><TD>Limerick - Dundalk</TD><TD>1</TD><TD>5.68</TD><TD>1</TD><TD>Pinnacle</TD><TD>16.5.2014</TD><TD>21:45</TD></TR></TABLE>

Kiitos tarkoille heeboille, että virheet alkoi koodista löytymään. Itellä olis saattanut mennä useampia päiviä huomaamiseen, koska en tosiaan vielä vetele näitä rahalla,,,

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

lammpa-1 lyö oikeasti vetoa ja lammpa-1 v2.0 vain testailee, älä peesaa kakkoseen ;) paitsi formulaa...

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin