Tänään on 28.03.2024, 12:00.

Vetoomus!

Yleiseen turisemiseen muustakin kuin pelaamisesta.
Viestiketju Lukittu
lammpa-1 v2.0
Jäsen
Viestit: 1746
Liittynyt: 28.09.2012, 18:03

Tuotto: -117.17 yks.

Palautus%: 96.72%

Panosten ka: 1.04 yks.

Vetoja: 3419

Pisteitä: 902
Paikkakunta: Utopia siellä jossain...
Viesti:

Vetoomus!

Viesti Kirjoittaja lammpa-1 v2.0 »

Mie henkkoht tykkään sekä Jallun *ttuilusta että Passun *ttuilusta. Toki silloin tällöin kummallakin on mennyt överiksi, mutta kenelläpä ei välillä menisi. Nää *ttuilukuninkaan ovat nyt alkaneet nokitella toisiaan siinä määrin, että on pakko pistää vetoomus. Unohtakaa toisenne ja keskittykää ihan yleisvittuiluun :peukku: Jooko 8--)

Molemmat osaa hommansa, joten älkää pilatko palstaa keskinäisellä nokittelulla. Munkin vittuilurankkilistalla olette ykkönen ja kakkonen. En enää edes osaa sanoa, kumpi pitäis olla ykkönen tai kakkonen, mutta ootte molemmat ihan kakkosia (hox engl kieli number two), jos ette nyt osaa lopettaa toistenne nokittelua.

Asia on tullut kaikille selväksi, joten voitte olla vastedes huomioimatta toisianne. Please :(

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 8. Antamasi peukut: 0.

lammpa-1 lyö oikeasti vetoa ja lammpa-1 v2.0 vain testailee, älä peesaa kakkoseen ;) paitsi formulaa...

Minikommentit

16.05.2014 23:13 <J-Mad> Lienee kuitenkin määrä- eikä laaturanking kyseessä?

16.05.2014 23:16 <lammpa-1 v2.0> se vittuilrankki on ihan sellainen oma henkkoht näkemys

16.05.2014 23:16 <lammpa-1 v2.0> jossa huomioidaan sekä määrä, että laatu

16.05.2014 23:16 <lammpa-1 v2.0> HOX! Henk koht näkemys!

16.05.2014 23:33 <peluri1974> Nyt se HOX tuli sitten tännekin....Eiii!!!

16.05.2014 23:36 <lammpa-1 v2.0> lupaan olla vastaisuudessa käyttämättä ja muutenkin

16.05.2014 23:36 <lammpa-1 v2.0> yrittää käyttäytyä normaalin ihmisen lailla :)

16.05.2014 23:37 <peluri1974> Työpaltsuissa se jo oksettaa.

16.05.2014 23:37 <betpanda> mikä hox? kertokaa.

16.05.2014 23:41 <lammpa-1 v2.0> Jos et vitsillä kysynyt, niin se on sama kuin HUOM!

16.05.2014 23:46 <betpanda> Joo sen tajusim mut mikä juttu? Miks kukaa tota käyttää :D

16.05.2014 23:47 <lammpa-1 v2.0> jenkkibisnesmaailma... jenkkiarmy.... mekin halutaan olla

16.05.2014 23:47 <lammpa-1 v2.0> kato trendikkäitä :)

16.05.2014 23:51 <peluri1974> Hox on niinku hoksaatsä... ärsyttävä läpändeeraus.

16.05.2014 23:52 <lammpa-1 v2.0> unohdetaan jo... please? anteeks, että käytin ;)

16.05.2014 23:53 <betpanda> No lox.

16.05.2014 23:56 <lammpa-1 v2.0> joo välillä mullekin kävi niin että en saanut

16.05.2014 23:56 <lammpa-1 v2.0> lukitusta tutkalla enkä IP:llä (no lox) :P

17.05.2014 00:00 <peluri1974> Heh, ei lamppa hätiä!

17.05.2014 00:05 <lammpa-1 v2.0> tiesinkin, ettei hätiä, mutta paras se on, jottei siitä

17.05.2014 00:06 <lammpa-1 v2.0> yleistä sanontaa täälläkin... ymmärrän oksennuksesi määrän:)

17.05.2014 09:59 <Hese> POX

17.05.2014 13:09 <_zam_> H** taitaa tosian olla ihan suomalainen keksintö,

17.05.2014 13:09 <_zam_> 'hieno' lyh. hoksaamisesta. Käytössä ehkä enemmän Oulun

17.05.2014 13:10 <_zam_> seudulta pohojoiseen?? Ja armeijassa?? Itselle riittää HUOM!

17.05.2014 13:11 <_zam_> Toki vie twitterissä ja minikommenteissa merkin vähemmän ;)


TuplaJallu
Avatar
Jäsen
Viestit: 2780
Liittynyt: 13.06.2008, 08:02

Tuotto: +29.15 yks.

Palautus%: 100.25%

Panosten ka: 5.92 yks.

Vetoja: 1951

Pisteitä: 3193

Re: Vetoomus!

Viesti Kirjoittaja TuplaJallu »

Voi voi.. Mie olen jo bannannut sen mutta vieläkin epätoivoisesti yrittää saada huomiota, en voi asialle mitään.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


unohtunut salasana
Avatar
Jäsen
Viestit: 583
Liittynyt: 22.03.2014, 22:46
Pisteitä: 382

Re: Vetoomus!

Viesti Kirjoittaja unohtunut salasana »

Voi voi.. Mie olen jo melkein unohtanut sen mutta vieläkin epätoivoisesti yrittää laittaa kellonaikoja ja päivämääriä väärin vittuillakseen, en voi asialle mitään.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


unohtunut salasana
Avatar
Jäsen
Viestit: 583
Liittynyt: 22.03.2014, 22:46
Pisteitä: 382

Re: Vetoomus!

Viesti Kirjoittaja unohtunut salasana »

HOX!

Koska minähän olen viimosen päälle herrasmies, sekä varsinkin mukava ja komea sellainen, niin voinhan minä antaa tarjouksen millä saamme sotakirveet haudattua Jaltsukan kanssa.

Asia on kuitenkin niin kuten ehkä joku on huomannut, että minä teen aina sen asian loppuun asti minkä olen aloittanut, meni siihen sitten kaksi päivää tai kaksi vuotta. Osaan myös luovuttaa jos tiedän että olen väärässä ja tulen häviämään. Mutta tässä tapauksessa Jallu tulee vielä joku päivä kiltisti laittamaan kellonajat siihen vihjeeseen joka kerta, se ei vaan itse sitä vielä tiedä. Tavalla tai toisella, meni siihen sitten se kaksi vuotta että dorkalla menee asia nuppiin asti.

Tai sitten moderaattori voi jokaisen postauksen jälkeen korjata herran virheet niin että aikataulut pitävät paikkansa, ja peesaajat näkevät onko kohteet vielä pelattavissa. Nyt joku katsoo vetoa joka on tummennettu ja luulee ettei se ole enää pelattavissa, ei se niin voi mennä. Jokainen muu käyttäjä merkkaa päivämäärän ja kellonajan, miksi yksi saisi poiketa siitä asiasta? Jokaisessa lajissa on AINA vedonvälittäjällä kellonaika kohteen sulkeutumiselle vihjaushetkellä!

Se on vaan periaatekysymys että vihjeeseen jumalauta laitetaan kellonajat mukaan kun sellainen on olemassa. Me ollaan Jallun kanssa samanlaisia jääräpäitä tai jästipäitä molemmat, senhän on itsekin jo huomannut. Senhän nyt huomasi miten mies suhtautui asiaan, kun laittoi seuraavaan vihjeeseen 12.5 17:21, kun ottelu alkoi 16.5 22:00. Tämähän pitää poistaa samantien seurannasta, vai aletaanko laittaa neljä päivää vanhoja otteluita mukaan?

Pitäisi varmaan ottaa kohta oikeasti kirves esille ja lyödä kunnolla tohon tynnyriin haarojen kohdalle. Jos ei se herran negatiiven kirjoitustyyli lopu, niin sitten jatketaan niin kauan kun se vaatii. Jos joku osaa paremmin puhua järkeä, niin siitä vaan yrittämään. Heti kun siellä päässä tehdään asiat kunnolla, ja lopetetaan turhanpäivänen vittuilu, varsinkin vihjeistä, niin silloin täälläkin päässä voidaan keskittyä aivan muihin asioihin.
16.05.2014 13:35 <TuplaJallu> "Voittajan" on helppo hymyiilä. :)
16.05.2014 14:07 <TuplaJallu> Mukavat -38u siitä kun lopetin, onnekas kun olen kuten
16.05.2014 14:07 <TuplaJallu> tenniksissäkin. Onnea toki yritykseen, kovaa saa tulla että
16.05.2014 14:08 <TuplaJallu> pääsee plussalle ja että joku vielä ostaa maksullisia.
Joka kerta kun näen että mies kirjoittaa tällaisia juttuja, tulen jatkossa puuttumaan joka ikinen kerta. Jos haluaa välttää minun juttuja, niin koittakaa saada nakuteltua asia perille että tuollainen jatkuva vittuilu ja toisille huonoa mainetta antava teksti loppuu tähän päivään! Niin kauan kun se jatkuu, niin täällä ei tunnetusti sanat lopu varastosta vaikka seuraavakin lama iskisi päälle.

Sen jälkeen jos jollain ihmeen konstilla tapahtuu muutos, niin annan takuun sille että jätän herran rauhaan, niin kauan kun tekee asiat kunnolla. Moni on sanonut että no se Jallu on kaiken pahan alku, ja sillä on oikeus vittuilla. Nyt se oikeus loppui, kun tuli isompi oikeus ottaa isommalla kädellä äijää niskasta kiinni. Kaikki on varmaan jo niin tottuneita siihen päivittäiseen samaan paskaan, mutta minua se ainakin häiritsee, ja katotaan vaikka sitten kumpi ensin heittää lusikan nurkkaan, se on sitten häviäjä?

Jos joku saa asiassa muutoksen aikaan, niin lupaan itse bannata itseni pois sivulta kuukaud...no viikon ajaksi seuraavasta kerrasta kun vittuilen TuplaJallulle.

*kokous on päättynyt, hyvää yötä* ツ

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Henkka
Jäsen
Viestit: 11059
Liittynyt: 14.06.2003, 11:39

Tuotto: +507.09 yks.

Palautus%: 120.53%

Panosten ka: 1.46 yks.

Vetoja: 1695

Pisteitä: 3683
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vetoomus!

Viesti Kirjoittaja Henkka »

Mua ei toi kellonajan puuttuminen tenniksessä niinkään häiritse. Siinä voi jopa käydä niin, että jos sen alustavan ajan tuuttaa siihen niin tägissä lukee "peliaika päättynyt" vaikka kohde on edelleen Pinnyllä pelattavissa. Ja Jalluhan totutusti tipsaa aina Pinnylle. Enemmän, joskus jopa paljonkin, häiritsee se kun ei voida laittaa mistä karkeloista on kysymys. Välillä kun vedetään montaakin turnausta yhtä aikaa ja siihen vielä eri roundit päälle. Hegulla kun menee hermo etsiessään "Jööran Ivaniissevits-Miroslau Mesiir" -matsia viiden eri turnauksen ja parin eri kierroksen alta. Välillä jopa Googlen avulla löytäisi nopeammin. Gini ja Timo hoitavat tämän(kin) asian mallikkaasti.

Äläkä passu ahdista Jallua liian nurkkaan niin, että kaveri häipyy kokonaan foorumilta. Enemmän, ainakin mua, kiinnostaa sen tennistipsit/veijotukset kuin sun stryyttaukset.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 19. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

17.05.2014 09:25 <toimitusjohtaja> nimenomaan,samaa mieltä kaikesta mitä henkka tässä sanoo

17.05.2014 09:26 <toimitusjohtaja> ja passun ns. vittuilu on niin mielikuvituksetonta

17.05.2014 09:27 <toimitusjohtaja> 15v pojille tyypillistä uhoamista että ei millään jaksais

17.05.2014 09:27 <toimitusjohtaja> lukee mutta pakko kun joka ketjussa sohraamassa

17.05.2014 10:00 <Hese> ihan samaa mieltä minäkin

17.05.2014 11:49 <TJ> Tälle ja Jalmarille peukku. Passun vois joku veivata

17.05.2014 11:49 <TJ> ns. hiuksista vittuun.


TuplaJallu
Avatar
Jäsen
Viestit: 2780
Liittynyt: 13.06.2008, 08:02

Tuotto: +29.15 yks.

Palautus%: 100.25%

Panosten ka: 5.92 yks.

Vetoja: 1951

Pisteitä: 3193

Re: Vetoomus!

Viesti Kirjoittaja TuplaJallu »

Laita TJ bannit päälle, helpottaa kummasti. Vielä kun saisi nuo kommentit veke.. Ja samaa voi käyttää myös mun kohdalla, laita passukin sellainen mulle niin ei tarvitse sinunkaan enää kärvistellä ja menettää yöuniasi asian tiimoilta.

Käytät sitten Oddsportalia tai Betbrainia niin molemmissahan on hakutoiminto, aika näppärä keksintö hakea mitä tahansa ottelua. Eikös tuo ratkaise tuon turneeongelman? Vai onko jokin missä ei ole hakukonetta ja on parempi kuin ylläolevat?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

17.05.2014 09:40 <Henkka> Oddsia ja sehän toimi näppärästi. Mut kiire ja ei ehi

17.05.2014 09:40 <Henkka> kun kertoimet rommaa.

17.05.2014 11:56 <TuplaJallu> En mie mikään Sukkela ole, mun tipsistä mihinkään rommaa.


unohtunut salasana
Avatar
Jäsen
Viestit: 583
Liittynyt: 22.03.2014, 22:46
Pisteitä: 382

Re: Vetoomus!

Viesti Kirjoittaja unohtunut salasana »

Henkka kirjoitti:Mua ei toi kellonajan puuttuminen tenniksessä niinkään häiritse. Siinä voi jopa käydä niin, että jos sen alustavan ajan tuuttaa siihen niin tägissä lukee "peliaika päättynyt" vaikka kohde on edelleen Pinnyllä pelattavissa. Ja Jalluhan totutusti tipsaa aina Pinnylle. Enemmän, joskus jopa paljonkin, häiritsee se kun ei voida laittaa mistä karkeloista on kysymys. Välillä kun vedetään montaakin turnausta yhtä aikaa ja siihen vielä eri roundit päälle. Hegulla kun menee hermo etsiessään "Jööran Ivaniissevits-Miroslau Mesiir" -matsia viiden eri turnauksen ja parin eri kierroksen alta. Välillä jopa Googlen avulla löytäisi nopeammin. Gini ja Timo hoitavat tämän(kin) asian mallikkaasti.

Äläkä passu ahdista Jallua liian nurkkaan niin, että kaveri häipyy kokonaan foorumilta. Enemmän, ainakin mua, kiinnostaa sen tennistipsit/veijotukset kuin sun stryyttaukset.
Ei se tennis ollutkaan se kaikesta tärkein. Eniten vituttaa nähdä jokaisessa futismatsissa juosten kusten näpytellyt vedot. Mutta myös tenniksessä voi ainakin saada saatana oikean päivän näpyteltyä edes siihen vitun tägiin, ja laittaa se kellonaika mikä on sillä hetkellä se pelinsulkeutumisaika. Oikean karkelon löytää neljässä sekunnissa, jos osaa tietokonetta käyttää.

Katotaan henry sitten muutaman kuukauden päästä uudestaan, syötkö sanoja takaisin, kun tulet polvillasi pyytämään saisitko sittenkin lukea stryyttauksia mielummin kuin Jalmarssonin vääriä kellonaikoja. Silloin voi toisaalta olla niin ettei enää lukemisoikeutta tule vihjeille, no ainahan voi miettiä asiaa uudestaan jos sanavalinnat on oikeet ja kieli tarpeeksi ruskea. Sitähän minä olen joka päivä pelännyt millloin se entinen maailman paras vittuilija romahtaa ja mie saan pahan olon kun olen ajanut kaverin nurkkaan.

Mutta selvästi kissa ja hiiri leikki kiinnostaa gaiffaria. Ei tarviste varmaan erikseen sanoa että Jallu on se hiiri. Nyt on hiiri juossut koloonsa piiloon ja skagaa nurkassa, eikä uskalla enää lukea kissan viestejä. Ehkä täytyy joku päivä houkutella se juustolla ulos, tai että veikkauksella on markkinatoppeja jokaisessa kohteessa. Kissalla on aikaa odotella.

17.05.2014 09:25 <toimitusjohtaja> nimenomaan,samaa mieltä kaikesta mitä henkka tässä sanoo
17.05.2014 09:26 <toimitusjohtaja> ja passun ns. vittuilu on niin mielikuvituksetonta
17.05.2014 09:27 <toimitusjohtaja> 15v pojille tyypillistä uhoamista että ei millään jaksais
17.05.2014 09:27 <toimitusjohtaja> lukee mutta pakko kun joka ketjussa sohraamassa
17.05.2014 10:00 <Hese> ihan samaa mieltä minäkin
17.05.2014 11:49 <TJ> Tälle ja Jalmarille peukku. Passun vois joku veivata
17.05.2014 11:49 <TJ> ns. hiuksista vittuun.
Noh noh toimari. Mielikuvituksetonta voi kyllä olla, täytyy sitten alkaa piirustamaan asioita ja suunnitella tarkemmin? Katsos kun 15 vuotiaana ei ollut internettiä, niin silloin ei voinut uhota tuntemattomille, niin täytyy sitten ottaa se menetetty ilo takaisin vanhempana.

Oletko Jallu alkanut antaa itsellesi peukkuja kakkosnickillä? Vai onko se ihan sattumaa että TJ teki comebackin juuri samaan aikaan kun passu otti sinut isoon kouraan? Hyvin on TJ ollut esillä viime aikoina vain näissä merkeissä. Ainiin, eihän se hiiri nyt voi lukea tätä perkele. Olisit nyt edes laittanut uuden tunnuksen pystyyn, etkä sitä vanhaa TJ lyhennettä TuplaJallusta. =) toimitusjohtajakin sopisi mukaan lyhenteeseen, mutta tämä on vain sattumaa, koska Jallulla ei ikinä olisi missään nickissä 106.05 palautusta. t. matlock


TuplaJallu kirjoitti:Laita TJ bannit päälle, helpottaa kummasti. Vielä kun saisi nuo kommentit veke.. Ja samaa voi käyttää myös mun kohdalla, laita passukin sellainen mulle niin ei tarvitse sinunkaan enää kärvistellä ja menettää yöuniasi asian tiimoilta.

Käytät sitten Oddsportalia tai Betbrainia niin molemmissahan on hakutoiminto, aika näppärä keksintö hakea mitä tahansa ottelua. Eikös tuo ratkaise tuon turneeongelman? Vai onko jokin missä ei ole hakukonetta ja on parempi kuin ylläolevat?
Puhutko useinkin itsellesi? Kommentit on hyvä asia että tulee perille, niin voi tulla välillä puhaltaa hiiren koloon että saa veren kiertämään. En minä mitään bannereita saatana käytä, pitäähän minun päästä peesaamaan loistavia tipsejä veikkaukselle huimilla palautuprosenteilla. Niitä kun peesailee tässä vielä muutaman vuoden, niin voi sitten eläkkeellä juoda drinkkejä palmujen alle, ja nuoret paikalliset naiset kilpailee kuka saa työntää rypäleitä suuhun.

Käytän itse oddsportalia paljon, eikä se ole mikään ongelma löytää jonkun kohteen. Jos jokainen muu käyttäjä osaa laittaa myös tennikseen sen kellonajan, niin täytyy sitten vaikeimman kautta opettaa sille viimeisellekin hiirelle miten se tehdään. Tenniksessä ei kellonajat usein pidä paikkansa, mutta on ne silti melko usein ainkin sinnepäin, ja edelleen sillä vitun välittäjällä lukee sulkeutumisaika sillä hetkellä kun se helvetin vedon roiskaisee sisään! Jalkapallossa, jääkiekossa, koripallossa, käsipallossa, baseballissa ym. ym. ottelut alkaa aina silloin mitä on ilmoitettu, todella harvinaisia poikkeuksia lukuunottamatta.

Eli toisin sanoen jatketaan sitten näköjään vielä jonkun aikaa opettelua.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

17.05.2014 18:14 <unohtunut salasana> Jallu hiiri, vastasin sinulle mutta ethän sinä voi lukea :(


TJ
Jäsen
Viestit: 218
Liittynyt: 30.11.2003, 01:18
Pisteitä: 14

Re: Vetoomus!

Viesti Kirjoittaja TJ »

Mene hoitoon us/Waldo. Ihan sinun itsesi ja sinun mielikuvitusvaimosi takia. :-)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 8. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


unohtunut salasana
Avatar
Jäsen
Viestit: 583
Liittynyt: 22.03.2014, 22:46
Pisteitä: 382

Re: Vetoomus!

Viesti Kirjoittaja unohtunut salasana »

Laitan tähän teille muutamia hyödyllisiä linkkejä, millä saa minut pois näytöltä, tai ainakin rajoittaa häiriötä. Ja jos sisältö itkettää, niin voi itkeä asiasta moderaattorille, niin hän poistaa lomilta palattuaan viestit.

Vihamieslista

Jos ei halua nähdä tietyn käyttäjän viestejä, käyttäjän voi lisätä vihamieslistalle.


Moderaattoreille raportoiminen

Jokaisesta foorumin viestistä löytyy pieni kuvake, jossa on huutomerkki (esim. Kuva). Kuvaketta klikkaamalla saa kätevästi raportoitua viestistä moderaattoreille.



Jos pelkäätte että missaatte stryyttauksia, siihen löytyy käteviä menetelmiä, jolla näkee aina sen viimeisen viestin.

Foorumin seuraaminen

Kätevintä on lukea edellisvierailun jälkeen tulleet uudet viestit Näytä uudet viestit viestit -linkistä. Linkki löytyy sivun ylälaidasta oikealta tai vasemmalta riippuen käytetystä ulkoasuteemasta.

Kaikissa listoissa näkyvä oranssi ikoni, joka on joko Kuva tai Kuva, vie lukijan siihen kohtaan viestiketjua, jossa on ensimmäinen uusi viesti.

Nopein tapa lukea uudet viestit on siis klikata Näytä uudet viestit -linkkiä ja listasta klikkailla Kuva -kuvakkeita.


Yleishyödyllinen opastus ainakin yhdelle jääräpäälle!

Vihjeseuranta

PVM = kohteen päivämäärä ja alkamisaika. Tähän tulostuu valmiiksi tämä päiväys ja kellonajaksi 00:00, joten vihjaajan täytyy editoida tähän oikea päivämäärä ja kellonaika. Huomaa, että keskiyöllä alkava ottelu merkitään seuraavan päivän puolelle, esimerkiksi 9.9.2012 00:00 eikä 8.9.2012 24:00.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Vieras
Avatar
Vieras

Re: Vetoomus!

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Mikä ihmeen koulukiusaaja tänne on ilmestynyt? Nyt modet homma järjestykseen ja bannia tälle.
unohtunut salasana kirjoitti:
Osaan myös luovuttaa jos tiedän että olen väärässä ja tulen häviämään.
Nämä on juuri näitä "osaan kyllä luovuttaa jos olen väärässä..."
Ja nämä tyypit ei "sattumalta" ole koskaan väärässä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


unohtunut salasana
Avatar
Jäsen
Viestit: 583
Liittynyt: 22.03.2014, 22:46
Pisteitä: 382

Re: Vetoomus!

Viesti Kirjoittaja unohtunut salasana »

Vieras kirjoitti:Mikä ihmeen koulukiusaaja tänne on ilmestynyt? Nyt modet homma järjestykseen ja bannia tälle.
unohtunut salasana kirjoitti:
Osaan myös luovuttaa jos tiedän että olen väärässä ja tulen häviämään.
Nämä on juuri näitä "osaan kyllä luovuttaa jos olen väärässä..."
Ja nämä tyypit ei "sattumalta" ole koskaan väärässä.
Rohkeita "miehiä", kun nimimerkit unohtuu usein kun tulee asiaa. Ehkä nyt on sitten käynyt niin, että se koulukiusattu Mulkvisti on välillä kaivanut sitä verta jo turpaan vedetystä nenästään? Tämä asia olisi ollut jo aikoja sitten poistettu päiväjärjestyksestä, jos mulkku olisi ymmärtänyt asian.

Kerro mielellään mitkä asiat tarkalleen ottaen minun pitäisi nyt tunnustaa että olen ollut väärässä, niin teen sen samantien, ellen sitten edelleen ole samaa mieltä. Olen usein väärässä monessakin asiassa, mutta niistä asioista harvoin esitän mielipiteitä. Lataa nyt esiin ne asiat missä olen väärässä, niin perustellaan niitä asioita.

Sinun mielestä olen siis nyt väärässä, että vihjesivustolla kuuluisi merkata kellonajat ja päivämäärät vihjeisiin? Kerro minulle joku toinen vedonlyöntisivusto, mihin tahallaan laitetaan väärät kellonajat jokaisessa vihjeessä? Ei sellaisia ainakaan montaa ole, ja jos on, niin ne ei ole kovinkaan vakavasti otettavissa. Jos ylläpidon mielestä on tällainen hällä väliä ihan okei, niin sittenhän pitää antaa kaverin tehdä niinkun haluaa. Toisilla sivuilla moderaattorit istuvat päivät pitkät korjaamassa juuri tällaisia virheitä mitä jäsenet tekevät, jotka eivät vielä ole oppineet kunnolla asioita. Joillakin on aina enemmän oppimisvaikeuksia kuin muilla, ja silloin moderaattorit ovat sitä varten että korjaavat virheet ja opastavat miten asiat kuuluisi tehdä!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


LeisureSuitLarry
Avatar
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 08.01.2014, 14:39

Tuotto: -11.73 yks.

Palautus%: 76.06%

Panosten ka: 4.45 yks.

Vetoja: 11

Pisteitä: 15

Re: Vetoomus!

Viesti Kirjoittaja LeisureSuitLarry »

http://www.vihjeparatiisi.net/juttutupa ... uksia.html

Nyt on löytynyt uusi paikka ajaa manifestia.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 8. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

21.05.2014 09:09 <betpanda> :DD

21.05.2014 09:10 <betpanda> Toivottavasti pysyykin tuolla.

21.05.2014 09:45 <Henkka> Hyvin surullista :(

21.05.2014 11:04 <TJ> No nyt!

21.05.2014 12:32 <S.Mäenala> Hyvin surullista :(


Turbojugend
Jäsen
Viestit: 1816
Liittynyt: 12.05.2010, 09:56

Tuotto: +19.93 yks.

Palautus%: 101.80%

Panosten ka: 2.55 yks.

Vetoja: 433

Pisteitä: 1269

Re: Vetoomus!

Viesti Kirjoittaja Turbojugend »

Annan vielä tälle ylikerroin sivulle uuden mahdollisuuden pyytää anteeksi minulta huonoa kohtelua, mutta kovinkaan kauaa en enää aio katsella heidän touhujaan. Jos näin käy että päätän lopettaa työni tältä sivustolta, niin saattaa olla hyvinkin mahdollista että päädyn tänne teidän joukkoon. Täällä vaikuttaisi olevan paljon parempi ilmapiiri, eikä vihjaajille kettuilla kun vedot menevät väärin. Tuolla ylikerroin.com sivustolla on jokaisen väärän menneen vihjeen jälkeen aina samat henkilöt esillä kirjoittamassa samoja kuluneita lauseita. Milloin ollaan paskalakanamankeleissa, ja milloin on ATP tennispelaaja ollut WTA tason pelaaja, jne negatiivisia asioita. Sitten kun joku sivuston tunnetuimmalle vihjaajalle osuu kohdalle katastroofi kierros, jossa menee väärin sanotaanko kaikki päivän 8 vetoa, niin käyttäjät ovat kuin hyeenat paikalla lyömässä puukkoa selkään.
Joko ylläpito on pyytänyt tältä herrasmieheltä anteeksi hänen huonoa kohteluaan täällä :lol: :lol:

Melko raskasta luettavaa tuo teksti, en jaksanut kuin puoleen väliin. Tosin herran tekstejä täällä en ole lukenut ollenkaan joten parannusta on havaittavissa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

21.05.2014 09:15 <betpanda> paskalakanamankelointikin suolattiin :(

21.05.2014 09:37 <LeisureSuitLarry> Armeijasta kaveri pääsi 2013 F1 foorumin mukaan?

21.05.2014 09:38 <LeisureSuitLarry> Silti tuon mukaan yli 20v alalla? :)


Tenkrat
Avatar
Jäsen
Viestit: 6850
Liittynyt: 09.11.2005, 01:08

Tuotto: +400.89 yks.

Palautus%: 102.64%

Panosten ka: 3.92 yks.

Vetoja: 3871

Pisteitä: 17648

Re: Vetoomus!

Viesti Kirjoittaja Tenkrat »

Tämä henkilö joka lähes päivittäin avaa päätänsä muille vihjaajille, on myös ainoa sivuston käyttäjä jolle ylläpito on nähtävästi antanut erikoiskohtelua että voi toimia jokaisessa asiassa omalla haluamallaan tavallaan.
Tämä käyttäjä voi mennä myös itseensä niin forumistakin tulisi parempi henkinen. :peukku:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 6. Antamasi peukut: 0.

NHL 2022-2023:
Panostus: 1-10/10.
Kelly/8 molemmista päistä kuristettuna+joskus vähän mutua. Pääosa vedoista lähellä otteluiden alkua.

https://twitter.com/tenki62

Minikommentit

21.05.2014 10:22 <toimitusjohtaja> juurikin näin

21.05.2014 10:22 <toimitusjohtaja> mutta passulle ja kaikille alter egoille ois ikuinen loma

21.05.2014 10:22 <toimitusjohtaja> paikallaan

21.05.2014 10:25 <Tenkrat> Samaa mieltä.

21.05.2014 16:26 <TuplaJallu> Jaahas, enkös mie ole ollut ihan kiltistä. Ja huikeita

21.05.2014 16:26 <TuplaJallu> veijoja tarjoillut hopeavadilla. Kun mikään ei riitä. ;)

21.05.2014 21:13 <Neo> U.S koitti paskamankeloida Tupliksen mutta huonosti kävi ;)

21.05.2014 21:14 <Neo> U.S. lataamoon, Tuplis jyrää. Ammattilaiset erottuu tässäkin

21.05.2014 22:00 <S.Sukkela> Kyllä bänni tulee pysymään. Viikon sakon jos olisi kärsinyt

21.05.2014 22:00 <S.Sukkela> ja jatkanut sen jälkeen kunnolla niin kaikki olisi ok, mutta

21.05.2014 22:02 <S.Sukkela> uhkailut, spämmit, sääntörikkeet, häiriköinti jne. bye bye.

21.05.2014 22:04 <Henkka> Ette sit ajatellut pyytää siltä anteeksi.

21.05.2014 22:07 <S.Sukkela> Oikeustoimilla kait uhkaillut, että mikäli tuomari määrää ;)

21.05.2014 22:10 <S.Sukkela> Onneks Mikko suojelee mun täydellistä persettä vankilassa :D

21.05.2014 22:10 <betpanda> Ty.

21.05.2014 22:16 <dos> unohtunut salasana:n tulon jälkeen menny ihan pelleilyks tää

21.05.2014 22:16 <dos> foorumi.

21.05.2014 22:16 <dos> ja modet vois selvittää myös samalla kaikki hänen

21.05.2014 22:16 <dos> alter nickit

21.05.2014 22:17 <S.Sukkela> Sen huomannut kun tullut paljon ilmotuksia vakityypeiltä.

21.05.2014 22:17 <S.Sukkela> Toivottavasti nämä päätöset tyydyttävät muita ja parantavat

21.05.2014 22:18 <S.Sukkela> jälleen keskustelun tasoa.

21.05.2014 22:20 <Henkka> Jep. Mäkin koitan olla eksymättä väärään rappuun ;-)

21.05.2014 22:26 <S.Sukkela> Jatketaan yhdessä palstan kehitystyötä hyvässä hengessä.

21.05.2014 22:32 <LeisureSuitLarry> US:n tulo kyllä heikensi palstaa. Onneksi on nyt poissa.

22.05.2014 09:23 <Zpr> Oikeustoimilla? Mitähän normeja US:n mielestä rikottu? :)


xmen
Jäsen
Viestit: 46
Liittynyt: 25.01.2006, 21:41

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 1

Re: Vetoomus!

Viesti Kirjoittaja xmen »

Tuo Waldo oli santiksessa 2012-2013 ihan poika siis vielä kysymyksessä. Toivottavasti ylläpito pitää hänet myös jatkossa poissa pilaamasta keskusteluja.

Eiköhän tuo käyttäjiensä seuranta kerro enemmän kuin tuhat sanaa. Noin punaista saa toista etsiä oikein tosissaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

21.05.2014 21:22 <LeisureSuitLarry> Eihän US ole kuin alle 300u alhaalla mitättömällä

21.05.2014 21:22 <LeisureSuitLarry> vetomäärällä :)


_zam_
Jäsen
Viestit: 54
Liittynyt: 30.10.2013, 01:58
Pisteitä: 89

Re: Vetoomus!

Viesti Kirjoittaja _zam_ »

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

22.05.2014 08:22 <Wille_78> aika säälittävää pelleilyä toisen nimimerkkiä käyttäen.

22.05.2014 08:42 <betpanda> Ei luoja.


LeisureSuitLarry
Avatar
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 08.01.2014, 14:39

Tuotto: -11.73 yks.

Palautus%: 76.06%

Panosten ka: 4.45 yks.

Vetoja: 11

Pisteitä: 15

Re: Vetoomus!

Viesti Kirjoittaja LeisureSuitLarry »

Avohoidon lisääntyessä tilanne vain taitaa olla tämä :? Todella säälittävää pelleilyä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Vieras
Avatar
Vieras

Re: Vetoomus!

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Nyt olisi varmasti ihan paikallaan, että jokainen joka aikoo esittää mielipiteitänsä tässä ketjussa, on täysin varma että faktat pitävät paikkansa!

Luotettavan tiedon mukaan ylikertoimen foorumin Waldo käyttäjällä, ei ole mitään tekemistä toisen foorumin Waldo39 käyttäjän kanssa, vaan puhdas yhteensattuma. Tämä ei ole kovinkaan suuri tutkimustyö ottaa selvää asiasta, ennen kun tällaista tuo esille julkisesti. On hyvä olla aina ensin täysin varma asioista, ennen kuin alkaa kirjoittamaan täysin tuntemattomien henkilökohtaisista asioista eteenpäin.

Koska asia tuntuu olevan monille kovin tärkeä, niin mainittakoon nyt sitten sekin, että erittäin luotettavasta lähteestä tullut tieto vahvistaa, että tämän foorumin Waldo tosiaan astui ulos Santiksesta siviiliin, ainoa pieleen mennyt asia oli että se tapahtui vuonna 1976.

Tässä on muutama linkki joista voitte verrata eri kirjoituksia keskenään. Tämä tuskin on kovinkaan vaikeeta selvittää ilman opastustakaan, mutta nähtävästi eivät kaikki osaa yhtä hyvin tutkia faktoja.

viewtopic.php?p=305041#p305041

viewtopic.php?p=305144#p305144

http://formulafoorumi.com/viewtopic.php ... 5&start=15

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


mikko
Avatar
Ylläpitäjä
Viestit: 1532
Liittynyt: 13.01.2003, 23:40

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 2308
Viesti:

Re: Vetoomus!

Viesti Kirjoittaja mikko »

Keskustelu tästä aiheesta julistetaan päättyneeksi kaikkien osapuolien kesken.

Kuva

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 3. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Viestiketju Lukittu