Tänään on 29.03.2024, 16:57.

EM 18.6.

Keskustelua jalkapallosta.
Viestiketju Lukittu
#7
Jäsen
Viestit: 49
Liittynyt: 26.01.2004, 15:41
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja #7 »

kyllä tasatilanteessa ratkaisee tasatilanteessa olevien joukkueiden maaliero, tehdyt maalit jne. Eli 2-2 tuloksella Italia pelattaisiin kisoista pihalle

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Jarcon
Jäsen
Viestit: 538
Liittynyt: 24.01.2004, 14:38
Pisteitä: 30
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Jarcon »

Jep näin on. Ja jos tulee 1-1 niin Italialle riittää 2-0.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Tumex
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 11.05.2004, 23:57
Pisteitä: 0

Entä. jos Italia...

Viesti Kirjoittaja Tumex »

laukoo taululle samat lukemat kuin Ruotsi... 5-0. Jolloin Italian maaliero olisi 6-1. Jos Ruotsi ja Tanska pelaavat tasan esim. 2-2. Niin Ruotsi maaliero on 8-3 ja Tanskan 4-2. Eikös Tanska ole silloin ulkona ???? Jos minä olen ymmärtänyt oikein, niin Italian pitää siis voittaa Bulgaria kolmella maalilla, jolloin he menevät jatkoon, jos Ru-Ta 1-1 tai 0-0, mut 2-2 tilanteessa Italian täytyisi tehdä vähint. 4 maalia... Korjatkaa, jos olen väärässä...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Jarcon
Jäsen
Viestit: 538
Liittynyt: 24.01.2004, 14:38
Pisteitä: 30
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Jarcon »

Jos ruotsi ja tanska pelaa tasan ja Italia voittaa, kaikilla on 5 pistettä... joten niiden kolmen keskeinäinen maaliero ja sit tehdyt maalit ratkaisee, bulgariaa ei siis oteta huomioon.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


shiirer
Avatar
Jäsen
Viestit: 789
Liittynyt: 14.01.2003, 11:29

Tuotto: +10.34 yks.

Palautus%: 101.08%

Panosten ka: 4.31 yks.

Vetoja: 221

Pisteitä: 215
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja shiirer »

Toivottavasti käyttävät tilaisuuden hyväkseen, joutas jo Trapattoni Italiaan varmistelemaan, vaikka että meneekö varmasti spagetti oikeaan kurkkuun. Kyllä Trapattonin taktiikat on aikansa eläneitä ja se on jalkapallon voitto. Italia olisi päässyt tuolla materiaalilla jatkoon lohkosta, vaikka Trappattoni olis jäänyt kotia ja joku Lorenzo olisi vaan sanonut pelaajille et "peli alkaa kohta, saa pelata, saa hyökätä. Ja ai niin jos tekee enemmän maalia, niin voittaa".

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Vanhemmat seurannat: viewtopic.php?f=8&t=18

Minikommentit


Jake
Jäsen
Viestit: 152
Liittynyt: 14.01.2004, 00:03
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Jake »

olettekos katsoneet tuon Tanska-Ruotsi-ottelun kertoimia vielä ?

esim.

expekt: tasurin kerroin 2,4 niinkuin Unibetilläkin

tulosveto(expekt)
2-2 kerroin huikeat 4 :!: :lol: :lol:
1-1 kerroin 5
3-3 kerroin 10

mahtavatkohan tanska ja ruotsi sopuilla tuon matsin 2-2 tasuriin, sitä mieltä näyttää ainakin Expektin kaverit olevan, mitäs mieltä täällä ollaan ?

tasuriin tykkiä kertoimella 2,40 :?: :!: :?:

itse taidan kuitenkin jättää väliin.. :roll:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


thorn
Jäsen
Viestit: 1710
Liittynyt: 17.09.2003, 16:43

Tuotto: +57.88 yks.

Palautus%: 110.77%

Panosten ka: 2.79 yks.

Vetoja: 193

Pisteitä: 369
Viesti:

Viesti Kirjoittaja thorn »

Jake kirjoitti:olettekos katsoneet tuon Tanska-Ruotsi-ottelun kertoimia vielä ?

esim.

expekt: tasurin kerroin 2,4 niinkuin Unibetilläkin

tulosveto(expekt)
2-2 kerroin huikeat 4 :!: :lol: :lol:
1-1 kerroin 5
3-3 kerroin 10

mahtavatkohan tanska ja ruotsi sopuilla tuon matsin 2-2 tasuriin, sitä mieltä näyttää ainakin Expektin kaverit olevan, mitäs mieltä täällä ollaan ?

tasuriin tykkiä kertoimella 2,40 :?: :!: :?:

itse taidan kuitenkin jättää väliin.. :roll:

Ainakin Ruotsin valmentaja on ilmottainut, että tasapeliä ei lähdetä pelaamaan, mutta hänen sanaansa ei välttämättä ole luottaminen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


peke
Jäsen
Viestit: 86
Liittynyt: 01.03.2003, 13:36

Tuotto: +6.58 yks.

Palautus%: 101.03%

Panosten ka: 6.82 yks.

Vetoja: 94

Pisteitä: 44

Viesti Kirjoittaja peke »

thorn kirjoitti:Ainakin Ruotsin valmentaja on ilmottainut, että tasapeliä ei lähdetä pelaamaan, mutta hänen sanaansa ei välttämättä ole luottaminen.
En luottaisi minäkään. Se ei kuitenkaan tarkoita, että luottaisin siihenkään, että tasapeliä lähdetään sopuisasti pelaamaan.

Jos en nyt ihan väärin muista (korjatkaa jos olen väärässä), niin ruotsin valmentaja totesi ennen italia-pelin alkua, että olisivat hyvinkin tyytyväisiä vaikka 0-0-tulokseenkin. Kuitenkaan Ruotsin peli ei vastannut yhtään valmentajan puheita. Aika ajoinhan ottelu oli melkoista hurlumheitä jopa ennen cassanon maalia.. Tämä nyt vain yhtenä esimerkkinä.

Eli itse en ainakaan kovin suurta painoarvoa laita sille, minkä tuloksen valmentaja sanoo joukkueelleen kelpaavan. Usein paremmat johtopäätökset kullekin sopivimmasta tuloksesta saa tehtyä omilla päätelmillä esmerkiksi perustuen lohkon tilanteeseen ja tuleviin otteluihin. Tietysti näissä päätelmissä voi joskus käyttää mukana myös valmentajien lausuntoja joukkueen tavoitteista, mutta antamatta kovin suurta painoarvoa sille. Enemmän tai vähemmänhän ne yleensä ovat vain medialle suunnattua sanahelinää..

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Viestiketju Lukittu