Tänään on 28.03.2024, 18:14.

Willen blogi

Vedonlyöntiblogit. Pelivalintoja ja tarinaa rahapelien maailmasta ja vähän muualtakin.
Vastaa Viestiin
Wille_78
Jäsen
Viestit: 799
Liittynyt: 30.09.2004, 17:29

Tuotto: +122.96 yks.

Palautus%: 109.28%

Panosten ka: 2.95 yks.

Vetoja: 449

Pisteitä: 773
Paikkakunta: Savo

Willen blogi

Viesti Kirjoittaja Wille_78 »

Tätä jo jonkunaikaa miettinyt ja nyt konkretisoituu teoksi... Alan noita omia tennisvetojani kasamaan ainakin osittain tänne blogiin. Pääasiallinen syy on se, että minun AH ja Totals vetojen laskenta on vielä sen verran alkeellinen/mututasoa, että katson niiden olevan vielä enemmän blogi/kahvilatasoa kuin kuuluvan tuonne tennis-osioon. Varmasti tennis-osioon kirjoittelinkin, mutta osa vedoista tulee tänne jatkossa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Onhan se mahdollista, mutta epätodennäköistä.

Seurannan panostus asteikolla 1-5 yksikköä. --> Vuoden 2014 alusta tasapanostus 3 yks per veto

Minikommentit


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Re: Willen blogi

Viesti Kirjoittaja credit »

Alkaa mennä tennisvihjaajien edesottamusten seuraaminen hankalaksi, kun yksi postailee vetojaan jo kolmeen eri paikkaan, ja nyt sinäkin laitat ainakin osan vedoistasi omaan blogiisi. Toivottavasti muut eivät seuraa esimerkkiä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 3. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

11.02.2013 14:44 <TuplaJallu> Mitä jos avais twitteriin tilin?

11.02.2013 15:28 <MattiN> Sinne vaan tennis-osioon kaikki. Lisää vaikka allekirjoituks

11.02.2013 15:30 <MattiN> een, että AH- ja totals-vedot on vasta kokeilussa tms.

11.02.2013 18:01 <E'ment> Sen verran hyvin tennisvedot osuneet, että tennisosioon vaan

11.02.2013 18:08 <timo> Pysy Wille vaan karvapallo-osiossa!


Wille_78
Jäsen
Viestit: 799
Liittynyt: 30.09.2004, 17:29

Tuotto: +122.96 yks.

Palautus%: 109.28%

Panosten ka: 2.95 yks.

Vetoja: 449

Pisteitä: 773
Paikkakunta: Savo

Re: Willen blogi

Viesti Kirjoittaja Wille_78 »

Ajattelinpa hiukan vilkaista taustapeiliin kun eka neljännes vuodesta sipaistu.

Eihän noita vetoja montaa mulla tule, omasta seurantataulukosta palautukset seuraavasti:

Kaikki tennisvedot 102,9% (63 kpl)

Moneylinet 106,50%
Game handicapit 122,50%
Set handicapit 110%
Totalsit 82%


Just muuten kun kirjoitin nuo niin huomasin että live-vedot on tuossa mukana, mutta ne ei paljoa vääristä kun niitä on vain muutama. Esim. GH vetoja mulla on alle 10 kpl tehtynä.

YK:n seuranta näyttää ATP:sta 100,20% ja WTA:sta 106%. Eli ne mitä olen itse pelannu ns. pilipalibookkerille, ovat YK:n seurannassa huonommalla palautusprosentilla joiltakin osin koska olen saanut todellisuudessa paremman kertoimen. Mutta kuten todettua otos on kovin pieni, kiinnostaa silti seurata mitä on tullut tehtyä.

Alkuvuodesta tuli opittua sekin että vaimolle ei pidä kertoa jos vedot menee hyvin. :twisted:

Mun kaikki vedot koko alkuvuosi on 103,6 % johon olen tyytyväinen käytettyyn aikaan nähden. Tuo siis sisältää peesit + ostetut vihjeet + omat pelit. Kulut tosin kun vähentää niin ei voi sanoo että juhlimaan pääsee (kuin korkeintaan pari iltaa), mutta luottoa on että jos loppuvuosi menisi yhtä hyvin niin käteen jäävä osuus kulujen jälkeen kasvaisi isommaksi kun kalenterin lehdet loppuu. Työkuvio tosin kesästä eteenpäin on arvoitus ja se vaikuttaa tähän harrastukseen luultavasti niin että harrastukselle jää entistä vähemmän aikaa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Onhan se mahdollista, mutta epätodennäköistä.

Seurannan panostus asteikolla 1-5 yksikköä. --> Vuoden 2014 alusta tasapanostus 3 yks per veto

Minikommentit


Wille_78
Jäsen
Viestit: 799
Liittynyt: 30.09.2004, 17:29

Tuotto: +122.96 yks.

Palautus%: 109.28%

Panosten ka: 2.95 yks.

Vetoja: 449

Pisteitä: 773
Paikkakunta: Savo

Re: Willen blogi

Viesti Kirjoittaja Wille_78 »

Laitetaas nyt ainakin itselle tänne muistiin tämä käyrä. Nyt kun tuota katsoo, niin ei se näytä niin pahalta kuin miltä se tuossa hiihtoloman ja pääsiäisen aikaan tuntui kun alas tultiin. n. 840 vetoa tälle vuodelle (tai kirjanpito alkaen 27.12 kun tenniksen ns. näytöspelit alkoi)

Välillä panokset olleet 3% kassasta ja vähän ylikin ja siitä varmaan swingiä käppyrään tulee aika kätevästi.

Tämä ei pidä sisällään live-veto harjoittelua tenniksen osalta, sinne on kuopattu enemmän kuin nostettu. Siellä on ns. harrastuskassa jota en tähän normaaliin toimintaan sotke, lähinnä tutkin onko live:ssä mahdollisuus saada parempaa edgeä kuin pre-match vedonlyönnissä tenniksen osalta. (Pitää todistaa vaan itselleen häviämisen kautta että ei ole mahdollisuutta, ainakaan omilla taidoilla)
Liitteet
Käppyrä.JPG
Käppyrä.JPG (24.58 KiB) Katsottu 3376 kertaa

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Onhan se mahdollista, mutta epätodennäköistä.

Seurannan panostus asteikolla 1-5 yksikköä. --> Vuoden 2014 alusta tasapanostus 3 yks per veto

Minikommentit


Wille_78
Jäsen
Viestit: 799
Liittynyt: 30.09.2004, 17:29

Tuotto: +122.96 yks.

Palautus%: 109.28%

Panosten ka: 2.95 yks.

Vetoja: 449

Pisteitä: 773
Paikkakunta: Savo

Re: Willen blogi

Viesti Kirjoittaja Wille_78 »

Otin tällä viikolla hippaa tuonne datacowboy-osastoon vedonlyönnin osalta, kävin ATP:n tuloksiä läpi vuodelta 2001-2012.

Löysin tälle foorumille postatun linkin avulla taulukot, jotka yhdistämällä sain

- 33578 peliä
- 32654 niistä kerroindataa "riittävästi" tai sitten ei
- 31440 pelattu loppuun (ei keskeytys, hylkäys, luovutus)
- 25651 paras kolmesta pelejä (jätin pois GS:t, Davis cupit)

Tarkoitus oli kasata tukea set handicap vetoihin. Matkaa maaliin varmasti vielä on, mutta mielenkiintoista joka tapauksessa, mitä kerroindata tuo tullessaan. Set handicap laskuri v.1.0 valmistunee... Harmittaa kun ei jaksa/osaa enää visual basicilla Exceliä ohjelmoida. Pitää mennä ns. perinteisillä konsteilla. Ilman työuralla Excelin käyttöä nämä tällaiset tutkielmat jäisi kyllä tekemättä.

Ehkä palkintona tästä kikkailusta single malt irkku viski 10 vuotta vanha + lyhkänen vaniljasikari. Onneks on muutakin elämää. :peukku:

Julkinen kiitos Mäenalalle ja Timolle vinkeistä ja linkeistä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 3. Antamasi peukut: 0.

Onhan se mahdollista, mutta epätodennäköistä.

Seurannan panostus asteikolla 1-5 yksikköä. --> Vuoden 2014 alusta tasapanostus 3 yks per veto

Minikommentit

21.06.2013 07:37 <S.Mäenala> Näillä prosenteilla Wille Sinä ne kiitokset ansaitset!


Wille_78
Jäsen
Viestit: 799
Liittynyt: 30.09.2004, 17:29

Tuotto: +122.96 yks.

Palautus%: 109.28%

Panosten ka: 2.95 yks.

Vetoja: 449

Pisteitä: 773
Paikkakunta: Savo

Re: Willen blogi

Viesti Kirjoittaja Wille_78 »

Vetovuosi 2013 tähän asti. Harmaa paksu viiva on break even raja ilman kuluja, eli kulut vähennettynä kätevästi pakkasella, vedot aikalailla + - 0.

Kahden viikon päästä tavallaan olen vedenjakajalla miten jatkan, kun uusi työ vaatii aika paljon henkiseltä puolelta. Jatkan varmaan tennisvetoja mutta nuo maksullisten vihjeiden ostot taitaa jäädä pois. Ei taida olla kannattavaa pikkukassalla ja varsinkaan kun en muulta elämältä ehdi lyömään heti vihjeen tullessa. Aika reippaita swingejä mutta menen kelly/5 jakajalla, max laaki 2% kassasta, tuollaista käyrää olen saanut aikaan. Mietityttää että pitäiskö kellyjakaja olla pienempi mutta toisaalta tuolla on ollut nättiä nousuakin,

Positiivista että omat tennisvedot tältä vuodelta break-even eli tappiota en ole osannut tehdä. Toki omat tennisvedot on vielä ollut max. 0,5% kassasta tasapanoksien lyötynä, en ole kellyä vielä niihin ottanut. Tenniksen laskentaa kehitetty kesäloman aikana aika tavalla ja sen testaus käynnissä betsien muodossa, probleemana oikeastaan ajanpuute.
Liitteet
Sieppaa.JPG
Sieppaa.JPG (40.8 KiB) Katsottu 3069 kertaa

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Onhan se mahdollista, mutta epätodennäköistä.

Seurannan panostus asteikolla 1-5 yksikköä. --> Vuoden 2014 alusta tasapanostus 3 yks per veto

Minikommentit


Wille_78
Jäsen
Viestit: 799
Liittynyt: 30.09.2004, 17:29

Tuotto: +122.96 yks.

Palautus%: 109.28%

Panosten ka: 2.95 yks.

Vetoja: 449

Pisteitä: 773
Paikkakunta: Savo

Re: Willen blogi

Viesti Kirjoittaja Wille_78 »

Pitäiskö US Openia odotellessa tehdä toinen nicki ja alkaa vetää martingalella kaikki Kvitovan pelit totalseissa over kun ei muuta uskalla vetää. Jallun tipsit siirtää tennismarkkinaa dominoivalla otteella.

Tuossa viime viikolla kävin isä - poika keskustelun eräänä iltana:

Isä : Hei, missä telkkarin kaukosäädin on?
Poika : Ai, katotko sä taas tennistä?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Onhan se mahdollista, mutta epätodennäköistä.

Seurannan panostus asteikolla 1-5 yksikköä. --> Vuoden 2014 alusta tasapanostus 3 yks per veto

Minikommentit

22.08.2013 22:26 <pekkab> 2-1 kvitova vs any1 anyprice


Wille_78
Jäsen
Viestit: 799
Liittynyt: 30.09.2004, 17:29

Tuotto: +122.96 yks.

Palautus%: 109.28%

Panosten ka: 2.95 yks.

Vetoja: 449

Pisteitä: 773
Paikkakunta: Savo

Re: Willen blogi

Viesti Kirjoittaja Wille_78 »

Reilu kuukausi menty uudella tenniskalkulaattorilla ja nyt tuntuu, että kalkulaattorista on tullut sellainen, että se suosii altavastaajien pelaamista tenniksessä. Toki otos on vähäinen. Ja toki helppo on palata entiseen, mutta jotenkin nyt on tuntuma, että suunta on ehkä kuitenkin oikea... saan ehkä enemmän markkinalinjassa olevia arvioita ja ihan totaali eroja markkinaan tulee vähemmän... vetojahan tulee edelleen aika vähän mutta ei riitä ukossa energiat tehdä arvioita kaikkiin peleihin millään ja välipäiviä tulee joka viikko... Ei riitä tässä vaiheessa vaan usko noiden dogien pelaamiseen, vaikkakin Gini ja Jallu tuota ovat täällä osoittaneet Mäenalan hyvistä torpedoista huolimatta, että niilläkin voi lunastaa, mutta mulle ei sovi pitkät kuivat kaudet... henkisesti...

P.S. Poikani 6-v avasi eilen telkkarin itse ja sanoi että katsoo tennistä... no naureskelin vähän... meni vähän aikaa, poika tuli selittämään "Tuo pinkki täti löi niin lujaa että punapukuinen täti ei ehtinyt palloon ja löi siitä ohi". Huolestuttavaa...heti livettämässä WTA:n pelejä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Onhan se mahdollista, mutta epätodennäköistä.

Seurannan panostus asteikolla 1-5 yksikköä. --> Vuoden 2014 alusta tasapanostus 3 yks per veto

Minikommentit

05.09.2013 18:16 <betpanda> paas pojalle heti stoppi. Vitut mitää wta:ta.

05.09.2013 20:58 <R-bet> Oli pakko peukuttaa :) Ja on WTA:n naisissa katsottavaa,

05.09.2013 20:58 <R-bet> joten älä noita pandoja kuuntele

05.09.2013 21:03 <betpanda> ;) mun poika tykkää Redramasta joten eipä mulla muuta.


S.Mäenala
Avatar
Jäsen
Viestit: 1190
Liittynyt: 18.01.2011, 19:17
Pisteitä: 3733
Paikkakunta: Kamppi

Re: Willen blogi

Viesti Kirjoittaja S.Mäenala »

Wille_78 kirjoitti:P.S. Poikani 6-v avasi eilen telkkarin ...
Vedonlyöntiä suurempia asioita Wille! :wink:

Muutama kommentti Sinun kirjoitukseesi:

Nuo minun "torpedoni" Ginin ja Jallun seurannoista eivät ole millään tavalla tarkoitushakuisia, ts. niillä ei yritetä osoittaa yhtään mitään. Ne vain toteavat tapahtuneen kehityksen ja esittävät sen tilastona.
Kummankaan tennistietäjän tilastoista on vaikea vetää sellaista johtopäätöstä että underdogeilla olisi tehty plus-merkkistä tulosta.

Papparaiset täällä näyttävät olevan sitä mieltä että "ei mitään WTA:ta".
Intuitiivisesti voisi kyllä olettaa että naisten ottelut ovat luotettavammin ennustettavissa, koska kilpailua on vähemmän ja tasoerot siten suurempia. Joku Serena mellastaa vielä top10 - top20 -porukassakin ihan mielin määrin.
Tämänsuuntainen tulos saatiin myös tässä pekkab:n esittelemässä tutkimuksessa.
Siinä kaikilla kolmella käytetyllä ennustemallilla naisten tulosten ennustetarkkuus oli suurempi kuin miesten.

Omat vielä hyvin vaatimattomat kokemukset näyttäisivät viittaavan samaan suuntaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Wille_78
Jäsen
Viestit: 799
Liittynyt: 30.09.2004, 17:29

Tuotto: +122.96 yks.

Palautus%: 109.28%

Panosten ka: 2.95 yks.

Vetoja: 449

Pisteitä: 773
Paikkakunta: Savo

Re: Willen blogi

Viesti Kirjoittaja Wille_78 »

S.Mäenala kirjoitti:
Nuo minun "torpedoni" Ginin ja Jallun seurannoista eivät ole millään tavalla tarkoitushakuisia, ts. niillä ei yritetä osoittaa yhtään mitään. Ne vain toteavat tapahtuneen kehityksen ja esittävät sen tilastona.
Jep, kyllä mä sun tekemään analyysiin noilta osin luotan, en ikinä halua provosoida ketään foorumilla ja tuo oli ihan pilke silmäkulmassa heitetty, kuten varmaan huomasitkin. Ja Jallulle ja Ginille respect tehdystä työstä foorumilla, ei myöskään mitään arvostelua heitä kohtaan tuolla heitollani, on vaan joskus ollut julkisestikin keskustelua täällä (ja toki huomattu sivusta myäös) että esim. Gini pelaa paljon altavastaajia...

Olen sun aiempaa viestiä täällä pohtinut siitä, että valueta on enemmän suosikissa, tenniksen osalta. Sillä mua tuo uusi laskuri nyt vähän harmittaa tavallaan, kun suosikeille ei meinaa saada peliä. Missään tapauksessa en sano että mun laskuri olisi valmis; se on loppu pelissä erittäin yksinkertainen perusdatan käsittelyltä jota sitten muokataan tietyillä muuttujilla "puoliautomaattisesti". Se on ehkä nyt sellainen pohja josta mun on mahdollista kehittää sellainen systeemi, että resurssit riittää töiden ohessa arvioita laskemaan.


S.Mäenala kirjoitti: Papparaiset täällä näyttävät olevan sitä mieltä että "ei mitään WTA:ta".
Intuitiivisesti voisi kyllä olettaa että naisten ottelut ovat luotettavammin ennustettavissa, koska kilpailua on vähemmän ja tasoerot siten suurempia. Joku Serena mellastaa vielä top10 - top20 -porukassakin ihan mielin määrin.
Tämänsuuntainen tulos saatiin myös tässä pekkab:n esittelemässä tutkimuksessa.
Siinä kaikilla kolmella käytetyllä ennustemallilla naisten tulosten ennustetarkkuus oli suurempi kuin miesten.

Omat vielä hyvin vaatimattomat kokemukset näyttäisivät viittaavan samaan suuntaan.
Tätäkin olen miettinyt. Tuo minun nykyinen laskuri kun perustuu netistä ilmaiseksi saatuun dataan, jonka saa myös WTA:lle, että periaatteessa voisi laajentaa "bisnestä" tuonne. Ne vähäiset hypyt WTA:han ovat tuntuneet vaan että mikään ei mene niinkuin on etukäteen ajatellut (paitsi Kvitova over anyprice) Itse olen pitänyt WTA:ta aika epäluotettavana (päinvastainen ajatus sinun kanssa tässä tapauksessa), tuntuu tulevan noita 6-4 erän jälkeen 1-6 kuokkaan - tyylisiä juttuja turhan usein, mutta taitava prosentin pyörittäjä ennustaa kai nämäkin? :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Onhan se mahdollista, mutta epätodennäköistä.

Seurannan panostus asteikolla 1-5 yksikköä. --> Vuoden 2014 alusta tasapanostus 3 yks per veto

Minikommentit


S.Mäenala
Avatar
Jäsen
Viestit: 1190
Liittynyt: 18.01.2011, 19:17
Pisteitä: 3733
Paikkakunta: Kamppi

Re: Willen blogi

Viesti Kirjoittaja S.Mäenala »

Wille_78 kirjoitti:... Tätäkin olen miettinyt. Tuo minun nykyinen laskuri kun perustuu netistä ilmaiseksi saatuun dataan, jonka saa myös WTA:lle, että periaatteessa voisi laajentaa "bisnestä" tuonne. Ne vähäiset hypyt WTA:han ovat tuntuneet vaan että mikään ei mene niinkuin on etukäteen ajatellut (paitsi Kvitova over anyprice) Itse olen pitänyt WTA:ta aika epäluotettavana (päinvastainen ajatus sinun kanssa tässä tapauksessa), tuntuu tulevan noita 6-4 erän jälkeen 1-6 kuokkaan - tyylisiä juttuja turhan usein, mutta taitava prosentin pyörittäjä ennustaa kai nämäkin? :D
Toistan vielä että kirjoitan melko vähäisellä tennisasiantuntemuksella... :?

Oman ajatukseni siitä miksi monet laskijat saavat WTA:lta huonomman palautuksen perustan juuri siihen että he käyttävät naisten pelien analysointiin samaa miesten peleihin kalibroitua arviointimallia.
Kuitenkin naisten peleissä eri tekijöiden merkitykset poikkeavat huomattavasti miehistä, ei vähiten syötön.
Tämä on hyvin nähtävissä tämänhetkisillä toureilla kun ATP vilisee ±2 metrisiä freakeja.
Naiset ovat paljon lyhyempiä ja ovat 1-syöttönsä osalta haavoittuvampia, joskus kulkee, joskus ei kulje.
Vastaavanlainen pituus/voima/nopeus -päättely toimii myös vastauspuolella: naisten on suhteessa vaikeampi ehtiä rajoille lyötyihin palloihin kun kenttä kuitenkin on molemmille samankokoinen.

Edelleen voisi eroja löytää myös henkiseltä puolelta. Miehet ovat usein jääräpäisiä loppuunasti-taistelijoita, naiset ehkä enemmän tunne- tai mielialapelaajia.

Tasoerosta ja edellämainituista syistä johtuen naisten suoritustaso ei varmastikaan säily yhtä tasaisena kuin miesten jyräävillä, usein puhtaasti syöttöön perustuvilla pelitavoilla. Live-puolella tämä seikka varmasti asettaa vedoille toisenlaiset lähtökohdat.

Esim. erätasoituksia laskettaessa naisten suoritustason suurempi vaihtelu tuo muutoksia arvioihin suorien voittojen ollessa suhteessa pelaajien väliseen tasoeroon jonkin verran miesten vastaavia epätodennäköisempiä.

Luulenpa että tuo 6-4 => 1-6 on enemmänkin fraasi, kyllä niitä washout-eriä tulee miehillekin. Olisi hyvä nähdä tuosta joku tilasto...

Tilastot esiin ja erot selville.
Naisten peleihin omat painotukset ja laskentamallit.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Wille_78
Jäsen
Viestit: 799
Liittynyt: 30.09.2004, 17:29

Tuotto: +122.96 yks.

Palautus%: 109.28%

Panosten ka: 2.95 yks.

Vetoja: 449

Pisteitä: 773
Paikkakunta: Savo

Re: Willen blogi

Viesti Kirjoittaja Wille_78 »

Neljännesvuosikatsaus 3/4 sekä aika vuodattaa tappiokuoppaa. Katselin tämän kalenterivuoden (tai tarkalleen ottaen alkaen 27.12.2012 alkaen)

Omat vedot 210 vetoa palautusprosentilla 107%. (sisältää muutkin kuin tänne seurantaan laitetut, livet yms. )

Peesit ja ostetut vihjeet, 1889 vetoa palautusprosentilla 98%.

Panostukset ja vetojen määrän huomioon ottaen (+ ostettujen vihjeiden kulut) tämä tarkoittaa pienen pelikassani noin puoliintumista tammikuusta syyskuun loppuun.

Turha tässä on ison miehen itkua vääntää mutta joitakin johtopäätöksiä voisi tehdä kun kerta kantapäät kipeänä on menty :

* Jonekin muistaakseni taisi sanoa jossain ketjussa, että hyvää ja halpaa vihjepalvelua ei ole olemassakaan. Tämä piti kuitenkin omalla pelikassalla todeta ja taidan katsoa kaikesta huolimatta vuoden loppuun, kun kerta harrastuspohjalta tässä mennään. Luultavasti en ostettuihin vihjeisiin enää palaa tämän jälkeen

* Ilman tätä YK- "yhteisöä", omia vetoja mulla tulee niin vähän, että jos pelkästään niillä menisin, niin mun harrastus ei pysyisi mielekkäänä ja en varmaan tätä tässä tänään kirjoittaisi. Vaikkakin nyt omat petsit ovat toista vuotta peräkkäin voitollisia, niin mun homma ei pysyisi mielekkäänä jos tätä foorumia ei olisi, ja täältä kaikki perusopit + tuki muilta on tullut.

* Positiivinen valonpilkahdus tunnelissa on myös se, että nyt tänä vuonna olen tänne YK:n seurantaan laittanut vedot, jotka on ns. isommille bookkereille, ja siellä seisoo yli 103 % palautus.

* Olen funtsinut myös että onko tämä pelihimoa vai intohimoa vedonlyöntiin. Toisaalta en ole pelannnut kuin muusta elämästä irroitetulla rahalla ja panokset on rajoitettu max. 3% kassasta per veto.

:arrow: Omia vetoja ei olisi lainkaan jos en tekisi peeseillä ja ostetuilla vihjeillä tappiota. Ilmeisesti en tosin ole ainoa joka täällä on nyt kuopassa tämän kalenterivuoden aikana?

Omasta arviointityökalussa on menossa jo kolmas kehitysaste tänä vuonna. Se tuntuu tällä hetkellä paremmalta kuin koskaan, enemmän raakaa laskentaa ja vähemmän mutuilua mikä on mielestäni hyvä asia, koska mulla on entistä vähemmän aikaa katsoa pelejä ja ottaa huomioon pelaajien yksityiskohtia. Katsoisin pelejä mielelläni, mutta ei vaan riitä vuorokaudessa tunnit.

Graafia ei viitsi vedoista tälle vuodelle piirtää ennenkuin vuoden lopussa, koska tiedän nyt miltä se näyttää. :evil:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 6. Antamasi peukut: 0.

Onhan se mahdollista, mutta epätodennäköistä.

Seurannan panostus asteikolla 1-5 yksikköä. --> Vuoden 2014 alusta tasapanostus 3 yks per veto

Minikommentit

05.10.2013 13:49 <TuplaJallu> Aika vähän pelejä sulla, etenkin kun oletan että sulla on

05.10.2013 13:50 <TuplaJallu> aika monia bookkereita käytössä ku nei limitit oo napsuneet?

05.10.2013 13:50 <TuplaJallu> Vai oletanko ihan väärin...

05.10.2013 13:51 <TuplaJallu> Ja vielä livetkin mukana..

05.10.2013 13:53 <R-bet> Veikkaan että aika monella meistä on pelihimoa, mutta

05.10.2013 13:53 <R-bet> parhaillaan se on hallittua ja voitollista sellaista.

05.10.2013 13:59 <TuplaJallu> Ja betsasit kans naisia. Vahva markkina, pakko olla..

05.10.2013 14:10 <Willy> Kovaa jälkeä olet tehnyt vaikealla markkinalla.

05.10.2013 14:11 <Willy> toivottavasti peesitkin alkavat tuottamaan.


Wille_78
Jäsen
Viestit: 799
Liittynyt: 30.09.2004, 17:29

Tuotto: +122.96 yks.

Palautus%: 109.28%

Panosten ka: 2.95 yks.

Vetoja: 449

Pisteitä: 773
Paikkakunta: Savo

Re: Willen blogi

Viesti Kirjoittaja Wille_78 »

Jallu olet ihan oikeassa että pelejä on vähän. Ja oikeassa myös siinä että limput ei rajoita vetoja, olen saanut fudut Ladbrokesilta ja Stanjamesilta mutta kaikkialle muualle saan sisään sen mitä haluankin, mikä yleensä on max. 50 egee per peli. Joissakin tilanteissa mara ja betvictor on rajoittanut vetoa mutta ihan ykköstapauksia ne on.

En ehdi laskea kaikkiin tennispeleihin arvioita... Vaikkakin tietokantapohjainen laskenta on. WTA:han on aika vähän vetoja, omassa seurannassa en ole niitä edes erotellut ATP:sta (YK:ssa olen erotellut)

Jonkun verran olen vedellyt kerroinvertailulla puhtaasti esim. marathonin virheitä, ja tuonne saisi enemmänkin vetoja jos jaksaisi kaivaa. Ehkä olen jossain määrin liian varovainen ja etsin "liian hyviä" kohteita tennikseen, Jallulle kateellinen siinä mielessä että sun tulos tenniksessa (YK:n seuranta) on tosi komea noilla vetomäärillä ja kaikki vedot pinnylle.

No, kyllä se tästä, aina tulee kuopan pohjalta ruikutettua, harvemmin kehuu kun menee hyvin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Onhan se mahdollista, mutta epätodennäköistä.

Seurannan panostus asteikolla 1-5 yksikköä. --> Vuoden 2014 alusta tasapanostus 3 yks per veto

Minikommentit


Wille_78
Jäsen
Viestit: 799
Liittynyt: 30.09.2004, 17:29

Tuotto: +122.96 yks.

Palautus%: 109.28%

Panosten ka: 2.95 yks.

Vetoja: 449

Pisteitä: 773
Paikkakunta: Savo

Re: Willen blogi

Viesti Kirjoittaja Wille_78 »

Uusi läppäri. Älkää sitä virhettä sitten tehkö että laitatte Windows 8 läpyttimen. Voisin myydä tämän kolmen päivän käytön jälkeen ja ostaa vanhemman windows 7:lla. Kosketusnäyttö on ihan jees mutta muuten windows on aika outo.

No, excel toimii taas. Laitetaan käppyrä ainakin muistuttamaan hyvästä hetkestä, tuo harmaa viiva olisi vetojen suhteen tälle kalenterivuodelle break even raja. Eli jos vielä kuitenkin pää pilkistäisi pinnalle ja pääsisi osan harrastuksen kuluista kattamaan.
Liitteet
nimetön.jpg
nimetön.jpg (30.92 KiB) Katsottu 2326 kertaa

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Onhan se mahdollista, mutta epätodennäköistä.

Seurannan panostus asteikolla 1-5 yksikköä. --> Vuoden 2014 alusta tasapanostus 3 yks per veto

Minikommentit

27.10.2013 21:15 <betpanda> eikös windous kaseissa saa vaihdettua sen seiskaan suht

27.10.2013 21:15 <betpanda> helposti?


Wille_78
Jäsen
Viestit: 799
Liittynyt: 30.09.2004, 17:29

Tuotto: +122.96 yks.

Palautus%: 109.28%

Panosten ka: 2.95 yks.

Vetoja: 449

Pisteitä: 773
Paikkakunta: Savo

Re: Willen blogi

Viesti Kirjoittaja Wille_78 »

Tähänkö on nyt tultu. Noin äkkisiltään laskettuna jos tämän päivän Djokovic tipsi kusee, niin YK:n seurannan saldo on +0,49 yksikköä ATP 2013 peleistä. Voitolla pari napsua enemmän.

Katselin että oikean elämän vedot palautus on 102% sisältäen siis pilipalibookkerit.

Tämä lyhyt yhteenveto sillä, että voi olla että davis cupeihin pelejä ei tule vaan tämä on sitten tämän kauden osalta tässä. DC:n arvioiden tekeminen on vähän vmäistä kun mielestään saa pelin sisään niin pari vaihtuu jne... katellaan noita challengereita jollakin tasolla jos poliisit sallii.

onneksi on ns. oikea työpaikka.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Onhan se mahdollista, mutta epätodennäköistä.

Seurannan panostus asteikolla 1-5 yksikköä. --> Vuoden 2014 alusta tasapanostus 3 yks per veto

Minikommentit


Wille_78
Jäsen
Viestit: 799
Liittynyt: 30.09.2004, 17:29

Tuotto: +122.96 yks.

Palautus%: 109.28%

Panosten ka: 2.95 yks.

Vetoja: 449

Pisteitä: 773
Paikkakunta: Savo

Re: Willen blogi

Viesti Kirjoittaja Wille_78 »

Koko vuosi 2013 pal. 99,7 %

Mulla oli reilu 2500 vetoa ja kassa kierti päässälaskettuna n. 40 kertaa.

:arrow: Hyvä ettei tuon enempää kuokkaan, toki kun vihjekulut yms. lasketaan niin turpiin tuli joka tapauksessa


Tälle vuodelle omiin vetoihin enemmän panosta (vetelen omat pelit tasalaaki n. 1% kassasta) ja peesejä tarkemman seulan läpi, jos nyt saisi jotain takaisinpäin. Maksulliset vihjeet on pannassa, yksi tai kaksi voi olla joita tulee kokeiltua, mutta mihinkään koko vuoden systeemiin en lähde pienestä kassasta ja noiden palveluiden epävarmuudesta johtuen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Onhan se mahdollista, mutta epätodennäköistä.

Seurannan panostus asteikolla 1-5 yksikköä. --> Vuoden 2014 alusta tasapanostus 3 yks per veto

Minikommentit


Wille_78
Jäsen
Viestit: 799
Liittynyt: 30.09.2004, 17:29

Tuotto: +122.96 yks.

Palautus%: 109.28%

Panosten ka: 2.95 yks.

Vetoja: 449

Pisteitä: 773
Paikkakunta: Savo

Re: Willen blogi

Viesti Kirjoittaja Wille_78 »

Tää on kyllä ollut alkuvuodesta sikäli taas mielenkiintoista, että omat peesattavat menee tosi tiukan seulan läpi, silti peesien pal% on 97,5 %. Esim. laskeneita kertoimia en lyö enää ollenkaan jonkun peesattavan vihjeestä.

Omat on sitten 109%. Tämä sisältää tosin paljon muutakin kuin tänne laitetut, ei yksinkertaisesti ehdi kaikkeen työn ohessa kun yritän jotain laatua pitää noiden tänne postattujen vihjeiden osalta. Ja vetomäärä on pieni kuten mulla aina.

Eihän tässä muuten mitään nurisemista olisi omaa tulosta kohtaan mutta kun koko ajan on ajatellut että omat taidot on vielä alakanttiin tässä hommassa varsinkin verrattuna peesattaviin.

No, tätä ei tartte spekuloida sen enempää kun varianssi on osana tässä sopassa, onpahan muisteltavana sitten tuossa parin kuukauden päästä kun tiliä taas tekee. Positiivista se, että euromääräisesti ollaan nyt yllättävän kivassa tilanteessa, mutta niin oltiin kyllä vuosi sitten myös, ennenkuin alamäkeen lähdettiin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Onhan se mahdollista, mutta epätodennäköistä.

Seurannan panostus asteikolla 1-5 yksikköä. --> Vuoden 2014 alusta tasapanostus 3 yks per veto

Minikommentit


credit
Jäsen
Viestit: 5495
Liittynyt: 02.08.2003, 00:47

Tuotto: +232.86 yks.

Palautus%: 104.64%

Panosten ka: 1.57 yks.

Vetoja: 3193

Pisteitä: 4777

Re: Willen blogi

Viesti Kirjoittaja credit »

Wille_78 kirjoitti:omat peesattavat menee tosi tiukan seulan läpi... Esim. laskeneita kertoimia en lyö enää ollenkaan jonkun peesattavan vihjeestä.
Miksi et?

Tiedän, että useimmat toimivat samoin kuin sinä, mutta eikö olisi perusteltua tehdä tasan päinvastoin ja jättää pelaamatta (tai pelata pienemmällä panoksella) ne kohteet, joissa kerroin EI ole laskenut? Loppujen lopuksi ne pelikohteet, joissa kerroin putoaa, ovat hyviä sekä peesattavan että markkinan mielestä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Wille_78
Jäsen
Viestit: 799
Liittynyt: 30.09.2004, 17:29

Tuotto: +122.96 yks.

Palautus%: 109.28%

Panosten ka: 2.95 yks.

Vetoja: 449

Pisteitä: 773
Paikkakunta: Savo

Re: Willen blogi

Viesti Kirjoittaja Wille_78 »

credit kirjoitti:
Wille_78 kirjoitti:omat peesattavat menee tosi tiukan seulan läpi... Esim. laskeneita kertoimia en lyö enää ollenkaan jonkun peesattavan vihjeestä.
Miksi et?

Tiedän, että useimmat toimivat samoin kuin sinä, mutta eikö olisi perusteltua tehdä tasan päinvastoin ja jättää pelaamatta (tai pelata pienemmällä panoksella) ne kohteet, joissa kerroin EI ole laskenut? Loppujen lopuksi ne pelikohteet, joissa kerroin putoaa, ovat hyviä sekä peesattavan että markkinan mielestä.
Yleensä peesaan silloin, kun ehdin saman tien lyömään kun tipsi foorumille tulee. Olen ajatellut arvion sen tekijään suoraan perustuen ajattelematta tarkemmin itse ottelua eli perustuen arvioijan lajiosaamiseen ja kokemukseen. Kuten sanoin niin otos tältä vuodelta on pieni, toistaiseksi menen näin ja katsellaan myöhemmin miltä näyttää. Menisin pelkästään omilla vedoilla mutta nykyisellä menetelmällä tulee liian vähän pelattavaa. Toisaalta kalenteriin jäisi enemmän vapaata jos pelaisi vain omat... Hyvä ajatus sulla kuitenkin.

Jallulle sen verran että kyllä tässä aika nöyränä pitää mennä. Toki myönnän että mukavampi on kirjoittaa kun pal % alkaa 1:llä eikä 9:llä.Vedonlyönnissä on selkeesti karma että liian ylimielisesti menemällä tulee nurkan takana isku vyön alle.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Onhan se mahdollista, mutta epätodennäköistä.

Seurannan panostus asteikolla 1-5 yksikköä. --> Vuoden 2014 alusta tasapanostus 3 yks per veto

Minikommentit


TuplaJallu
Avatar
Jäsen
Viestit: 2780
Liittynyt: 13.06.2008, 08:02

Tuotto: +29.15 yks.

Palautus%: 100.25%

Panosten ka: 5.92 yks.

Vetoja: 1951

Pisteitä: 3193

Re: Willen blogi

Viesti Kirjoittaja TuplaJallu »

Hei vitsillähän mie. Tosin millään karmalla mitään merkitystä oo, paskasti menee jos on paskoja vetoja. Kysy vaikka Timolta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Wille_78
Jäsen
Viestit: 799
Liittynyt: 30.09.2004, 17:29

Tuotto: +122.96 yks.

Palautus%: 109.28%

Panosten ka: 2.95 yks.

Vetoja: 449

Pisteitä: 773
Paikkakunta: Savo

Re: Willen blogi

Viesti Kirjoittaja Wille_78 »

ns. sivutoimisena tätä tehdessä on kyllä alkanut vituttaa kun ei oikein tuurillakaan ehdi kertoimiin kiinni, kun paras value on jo hävinnyt. :evil: Netissähän vissiin olisi palveluita joista saisi ilmoituksia kun kertoimia aukeaa tms. mutta se kyllä vaatisi aikamoista päivystystä koneella sekin. Jospa tuo vähän helpottaa kun siirrytään jenkeistä eurooppaan kohta noissa turnauksissa.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Onhan se mahdollista, mutta epätodennäköistä.

Seurannan panostus asteikolla 1-5 yksikköä. --> Vuoden 2014 alusta tasapanostus 3 yks per veto

Minikommentit


Wille_78
Jäsen
Viestit: 799
Liittynyt: 30.09.2004, 17:29

Tuotto: +122.96 yks.

Palautus%: 109.28%

Panosten ka: 2.95 yks.

Vetoja: 449

Pisteitä: 773
Paikkakunta: Savo

Re: Willen blogi

Viesti Kirjoittaja Wille_78 »

Suunniteltu tauko harrastukseen edellisen mastersin jälkeen, joka uhkaa venyä, kun ei nyt vaan sytytä ja inspiroi laskee kertsejä. Katellaan taas ensi viikolla uudestaan, huvittaisko paremmin. Katselin äsken Monte Carlon listoja ja löin sen parin minsan kattelun jälkeen kiinni kun ei vaan huvita niin ei huvita, puolivaloilla tästä ei tule mitään, pakko olla intohimoa enemmän että sujuu ja on jollain tavalla mielekästä, kun sivutoimisena tätä tekee.

Uni tulee illalla paremmin vaikka nämä rahat vedoissa ei ole mistään itsellä pois. Toisaalta taas sekin puoli että kun tekee break-eveniä niin en tätä kyllä intohimosta betseihin tee vaan sivutulo kiinnostaa, eli jos työtunteja menee ja tulos on plus miinus nolla niin ajelen vaikka fillarilla illat ennemmin.

Tämä on tosin ollut monessa mielessä positiivinen tauko, uni tulee illalla nopeemmin ja ei tule kiukuteltua kotona niin paljoa kuin ehkä muuten tulisi. Luulen että tähän on suuri syy siinä, että päivätöissä tulee paljon oltua koneella ja tehtyä töitä Excelin kanssa --> Jossain määrin ajukoppa on nyt vaan täynnä tätä ja pieni huili tarpeen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Onhan se mahdollista, mutta epätodennäköistä.

Seurannan panostus asteikolla 1-5 yksikköä. --> Vuoden 2014 alusta tasapanostus 3 yks per veto

Minikommentit


Wille_78
Jäsen
Viestit: 799
Liittynyt: 30.09.2004, 17:29

Tuotto: +122.96 yks.

Palautus%: 109.28%

Panosten ka: 2.95 yks.

Vetoja: 449

Pisteitä: 773
Paikkakunta: Savo

Re: Willen blogi

Viesti Kirjoittaja Wille_78 »

Huppista keikkaa, 1,5 kk ilman ainoatakaan vetoja, no mestareiden liigan finaalia lukuunottamatta. Olen kyllä lukenut tennisosastoa ja foorumia muutenkin päivittäin, mutta yhtään vetoa ei tosiaan ole tullut tehtyä. Niin kauan kuin tuntuu siltä kuin nyt, että harrastus ottaa enemmän kuin antaa, niin tulee seurailtua sivusta. Tuli otettua pelikassa skrillin kautta pankkitilille yhtä bookkeria lukuunottamatta, mutta äkkiähän ne saa sinne takaisin tarvittaessa jos/kun polte tulee.

Hieno homma, että Gini "tuli takaisin", mutta harmi, että Jallu vetäytyi pois.

Edelleen toivoisi enemmän menetelmäkeskustelua vedonlyönnistä tenniksen osalta, mutta olen tainnut tuota pohtia joskus ennenkin; ymmärrän että kaikki ei halua tulla kovin tarkkaan "julki" systeemeistään. Oma käsitys on että aktiivisimmat tennistipsaajat voivat olla hyvinkin erilaisilla työkaluilla prosentteja laskemassa.

Keskustelufoorumit netissä on tasoltaan kovin erilaisia. Harmi on, että sinänsä mainio seurantaominaisuus vihjetageineen on täällä noussut aika isoon rooliin, toisaalta sen pitää ollakin, kun voittoihin tässä hommassa tähdätään. Mutta vaikuttaa että aika "huonoa happea" tulee foorumille tätä kautta myös.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Onhan se mahdollista, mutta epätodennäköistä.

Seurannan panostus asteikolla 1-5 yksikköä. --> Vuoden 2014 alusta tasapanostus 3 yks per veto

Minikommentit


Wille_78
Jäsen
Viestit: 799
Liittynyt: 30.09.2004, 17:29

Tuotto: +122.96 yks.

Palautus%: 109.28%

Panosten ka: 2.95 yks.

Vetoja: 449

Pisteitä: 773
Paikkakunta: Savo

Re: Willen blogi

Viesti Kirjoittaja Wille_78 »

Kausi lopussa.

Heinäkuun jälkeen 0 vetoa (peesit ja omat) eli aika hyvin on vieroittunut tästä touhusta.

Omat tennisvedot plussalla mutta niitä on vähän lukumäärällisesti. Yhdistettynä peeseihin +- 0 (kahvikupin verran voitolla).

Työn ja perheen yhteensovittaminen riittävän haastavaa eli tauko jatkuu. Yksi syy on se, että tennisvetojen tekeminen on tietokoneella istumista ja Excelin pyörittämistä, mitä myös oma työni osaksi on. Tennisvetojen tekeminen ei anna vastapainoa harrastuksen näkökulmasta työlle vaan oikeestaan lisää stressiä --> tullut siirryttyä muihin harrastuksiin.

Voipi olla että toistan itseäni, mutta hattua nostaisin (jos käyttäisin) teille jotka tätä jaksatte tehdä ammatiksi tai sivutuloina. Raha ei varmasti ole ns. löysässä.

Hyvää Joulun odotusta kaikille!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 7. Antamasi peukut: 0.

Onhan se mahdollista, mutta epätodennäköistä.

Seurannan panostus asteikolla 1-5 yksikköä. --> Vuoden 2014 alusta tasapanostus 3 yks per veto

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin