Tänään on 29.03.2024, 03:24.

Uudistus ehdotus palstalle, kaikki mukaan :D

Strategiat, kertoimenlaskenta ja muut ohjeet/vinkit tänne.
Vastaa Viestiin
Eltzu
Jäsen
Viestit: 435
Liittynyt: 24.04.2003, 22:26
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Helsinki

Uudistus ehdotus palstalle, kaikki mukaan :D

Viesti Kirjoittaja Eltzu »

Olen aika paljon saanut täältä hyviä vinkkejä, mutta pieni yksityiskohta on välillä minua vaivannut. Toivoisin kovasti että vihjaajat viitsivät laittaa hieman tarkemmin kohteet, sillä se helpottaa varsinkin Betfairilla kohteen löytämistä. Kun sitä saa aika usein etsiä kohdetta ja joskus vielä vähäisen ajan kanssa, niin muutaman kuukauden aikana se alkaa jo hieman vaivaamaan mieltä että miksei ihmiset vaivaudu laittamaan tarkemmin kohteen tietoja.

Esimerkki 1. eli ei näin:

-------------------------------------------------------------
Futista, suomen kakkosta

15-18.07

A-B
C-D
E-F

-------------------------------------------------------------


Esimerkki 2. vaan näin:

---------------------------------------------------

Futista, suomen kakkonen

15.07 etelä lohko A-B
16.07 pohjois lohko C-D
18.07 länsi lohko E-F

---------------------------------------------------


Eli olisi kiva saada tarkemmat tiedot pelikohteesta, jolloin turhalta etsimiseltä vältyttäisiin. Itse kun olen sen verran tuulipuku pelaaja että en vielä heti joukkoeiden nimistä osaa päätellä sarjaa tai lohkoa, niin tarkentavat tiedot säästäisivät aikaa ja hermoja. Kiitos teille kaikille jotka olette jaksaneet tarkemmin kuvailla mistä pelikohde löytyy! :D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Sputnik
Jäsen
Viestit: 976
Liittynyt: 16.01.2003, 20:54
Pisteitä: 0
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sputnik »

:twisted: En varmasti ole tossa sun vetoomuksessa mukana :lol: Ala nyt vaan seuraamaan noita joukkueta itsekkin niin noi jää äkkiä päähän missä mikäkin tiimi pelaa. Säkin olet täällä ollut mukana jo yli vuoden ja yhden kauden aikana noi varmasti jo muistaa aika pitkälti...Ei kai täällä vaan vain "peesailla" muiden vihjeillä :lol:

ps älä nyt kovin vakavasti ota :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Life is a game. Money is how we keep score.

Minikommentit


Eltzu
Jäsen
Viestit: 435
Liittynyt: 24.04.2003, 22:26
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Eltzu »

Tottakai mä peesaan muita kun omat näkemykset ovat vielä sen verran surkeita. Lisäksi kun pelaan systeemillä aivan laidasta laitaan lähinnä jalkapalloa ja jääkiekkoa vielä reilu kymmenen maan tarjonnasta eri sarjoista, niin joukkoeita on varmasti satoja (ellei jopa pari tuhatta) enkä tosiaan niitä vuodessa opi. Tosin aika vähän niistä on vähemmän tarkasti kuvailtu, mutta jos sattuu tietämään lohkon ja päiväyksen, niin tuskin se niin iso vaiva on lisätä siihen vihjattuun viestiin?

Minulle vedonlyönti on tällä hetkellä "varteenotettava tulonlähde" vaikkei siitä minulle ammattia varmasti tule. Laitan vedot vetämään joka päivä jos vain mahdollista olla koneella. Voit siis miettiä kuinka paljon minulle tulee niitä vetoja vuodessa ja kuinka paljon myös joudun etsimään "oikeaa osoitetta" vedoille huonosti kuvatuista vihjeistä. Minulle ainakin tulee enemmän hymyä kasvoille jos hyvä vihje on myös viitsitty kuvailla mistä sen parhaiten löytää.

Niin älä sinäkään ota vastaustani vakavasti sillä "Hyvin riidelty on jo puoliksi sovittu." :------D

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin