Tänään on 29.03.2024, 10:09.

Nilkki has a dream, voiko unelmat toteutua?

Vedonlyöntiblogit. Pelivalintoja ja tarinaa rahapelien maailmasta ja vähän muualtakin.
Vastaa Viestiin
Nilikki
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 22.08.2011, 15:16
Pisteitä: 8

Nilkki has a dream, voiko unelmat toteutua?

Viesti Kirjoittaja Nilikki »

Jees, oon täällä joskus muutama vuosi sitte vetoja jaellukki ja vedonlyönti on edelleen jatkunu. Tää sivusto oikeestaan jäi pois ku kaikki aika menee omiin lapsiin, vaimoon ja vedonlyöntiin. Joten tämäkin blogi on melko varmasti kk painotteista päivittämistä vaan vuoden tuloista ja menoista vedonlyönnissä.

Pidin joskus kirjaa joka vedostani, mutta nykyään oon laiskistunu (nimenomaan perheen lisäysten takia) ja laitan vaan kuukauden tuotot ylös ja kattelen miten vuosi etenee, plus on sitte oma ohjelma missä seuraan miten menee vedot henkilöillä ketä ite peesaan, mutta ne nyt on semmosta henk.koht hommoo :)

Katotaan miten tää vuosi etenee ja toivottavasti keskustelua herättää.
Liitteet
vuoden tulos toukokuu.png
helmikuun tulos varmaan näyttää suurelta, mutta täytyy kyllä myöntää että se oli nimenomaan se "normaalein" kuukausi mitä nyt pitäis tulla, eli tuossa kuukaudessa ei ollu edes mitään upswingejä havaittavissa vaan ihan perus osumaa ja perus tasanen kuukausi. sen jälkeen on hakattu päätä seinään ja syitä on monia. Tärkeät eli voitolliset peesit on jääny peesaamatta jonku kiireisen jutun vuoksi, eli sataset valuu pois; huhtikuussa pidin YHDEN päivän lomaa koska tuntu siltä että pakko saada päivän loma, niin sen yhden lomapäivän aikana peesaamani NBA tipsteri olis tuottanu mulle n. 4000€ profitit <- tosin sitä ennen oli tuottanu ainaki saman tappiona; mutta silti, kaikki vaikuttaa kaikkeen ja taas yks päivä pois, makso mulle paljon, eli selvästi mun puolella ei oo mikään onnen tytär. Toukokuussa tuli hyvä alku, n. 3-4k voittoa eka viikon jälkeen ja siitä eteenpäin turpaan että tukka lähtee ja loppukuusta vedin tiltin ja pistin 1,8k € yhteen betsiin joka kusi, joten kuukauden tulos montuttaa lisää. Nyt kesäkuu alkanu hyvin, äkkiseltään katoin niin nyt 6.6.2015 n. 1,5k voitolla, joten toivotaan että asiat stabiloituu ja homma alkaa taas rullaamaan, tottakai oon myös paljon tehny töitä sen eteen että tappiot minimoitas ja nyt lopultaki tulis taas voitollista kuukautta.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 4. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Nilikki
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 22.08.2011, 15:16
Pisteitä: 8

Re: Nilkki has a dream, voiko unelmat toteutua?

Viesti Kirjoittaja Nilikki »

lisäyksenä nyt esim tän päivän veto. sain tipsin akkojen matsiin yli 5,5 maalia 5 kertoimella. menin bet365 sivulle niin eihän ne paskat tarjonnu mitään muuta vaihtoehtoa ku yli 3,5 maalia 1,9 kertoimella niin 200€ sinne ja 180€ voittoa, mutta saman 200€ olisin lyöny tuohon yli 5,5 maalia vetoon joten siinä meni taas 600€ tuotot hukkaan buukkerin takia. Eli tämä valottaa varmaan aika paljon asioita miten täällä keskitason-ison panoskoon peleissä kertoimet vaikuttaa; ja nehän vaikuttaa. tuoki 600€ olis ollu enemmän ku tervetullu, mutta onneks kk on nyt muuten alkanu hyvin niin valoisin mielin kohti kesää, ehkä jopa aurinkoaki suomessa jossainkohtaa näkys, ihan niinku oikeeta aurinkoaki välissä :D

edit. ja edittinä vielä ku ihmiset miettii että eikö tuo nyt 600€ eron takia jaksa avata tiliä johonki niin kyllä on avattu joka eurobookkerit ja nykyää on limitit 1€ per lafka, niin ihan sillä tää bet365 on käytössä ku se sentään antaa hakata panosta ja antaa noita pienempiä liigoja.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Afinogenov
Avatar
Jäsen
Viestit: 517
Liittynyt: 08.06.2014, 13:53

Tuotto: +232.87 yks.

Palautus%: 106.28%

Panosten ka: 5.89 yks.

Vetoja: 629

Pisteitä: 2339

Re: Nilkki has a dream, voiko unelmat toteutua?

Viesti Kirjoittaja Afinogenov »

Eli ammatiksesiko teet tätä hommaa vai onko jokin muu tulonlähde taustalla? Tappioita / missattuja voittoja / yms tulee aina, mutta ei auta kuin pitää mielessä että jos/kun odotusarvot on kunnossa niin kelkka kääntyy väkisinkin.

Ajasta sen verran että aina sitä aikaa löytyy ylikertoimelle. Niin kiireistä miestä ei ole olemassakaan ettei löytyisi. Jos ei muuta niin tämä on hyvä paikka purkaa pahaa tai hyvää oloaan :)

Onnea jatkoon ja päivittelehän kuulumisia!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Nilikki
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 22.08.2011, 15:16
Pisteitä: 8

Re: Nilkki has a dream, voiko unelmat toteutua?

Viesti Kirjoittaja Nilikki »

kiitos viestistä ja mielenkiinnosta ja kannustuksesta :) En tee työkseni ku omistan sen verran mukavan työn että siellä huvittaa käydä harrastelee :D olin tossa just 6kk kotona lasten kaa ja kyllä se on raskaampaa ku töissä olo ja samalla vielä nuo monttu kuukaudet muistutti että jatkahan poika hommia vielä tovin :)

on kyllä ollu tänään 10 sydänkohtausta ja tukka pois -päivä. klo 17:00 aikaan ei ollu ykskään veto kussu ja päivän saldo oli +1170€, auki oli vielä yks isohko betsi ja pari pienempää. Tällä hetkellä päivän saldo +74€ :oops:

No, tätä se elämä on, mutta voisko tää munkki kääntyä sen verran että osus joku pv kaikki niin sais tota monttua pois viimeseltä 3kk :? Mutta ei passaa valittaa ku kuukausi hyvin plussalla ja toivottavasti jatkuu niin, mutta silti kyllä närästää ku ois voinu tulla tänään ~+2k / pv palkka mutta se jäi maalin päähän :peukkualas:

ehkä myö otamma yön mlbstä sitte muutaman huntin taskuun talteen niin ei jää pelekät risut kättee!

Ainiin PS! Nuo mun kuukauden tulokset sisältää toki myös kotiutukset, eli olin tosiaan 6kk tossa "lomilla" niin tulihan siinä nyt ainaki 1-2k pelitilinki varoja tuhlattua, että ei oo kaikki palanu vetoihin :lol:

Mutta sitte from now on, te ymmärrätte että lasken joka kuukauden jälkeen pelitilit yhteen ja kattelen mitä jää viivan_alle, eli myös kotiutukset ja muut on miinustettu.

Mutta vielä kerran PERKELE tätä päivän päätöstä. huh tulihan se sieltä.. :oops:
Liitteet
suharit.png
suatanan suharit!

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Nilikki
Jäsen
Viestit: 7
Liittynyt: 22.08.2011, 15:16
Pisteitä: 8

Re: Nilkki has a dream, voiko unelmat toteutua?

Viesti Kirjoittaja Nilikki »

jou mään tsigaago. Oon tässä kovalla mielenkiinnolla katellu tämmöstä sivua ku sportmarket.com . Aikas mielenkiintonen sivusto, sun ei tarvi tehä accoja eri bookkereille ollenkaan, vaan pelkästään tuonne sivulle niin se antaa sulle joka vetoos parhaan kertoimet olikohan 7-9 vedonlyöntisivustolta. Aika mielenkiintosta siinäki määrin että yleensä aina jos peesailee jotain vähänki hyvää tipsaajaa, niin kertoimet tuppaa aina tippumaan ku sitä peesailee sadat ellei tuhannet muutki, joten tuon sivun ansiosta oon melko varma että kertoimen pudotukset ei enää ois ongelma ja jopa saattas saada parempia kertoimia.

mini depo tolle sivulle on 1000€ ja jos turnover kuukaudessa on yli 10k niin ei tarvi maksaa sitä valtavan mahtavaa 25€ kuukausimaksua, mikä tuntuu aika tyhmältä koska tuskin tommosen turnoverin tekijöille tuo 25€ paljon painaa, mutta joo :D

Onko kukaan käyttäny kyseistä sivustoa tai käyttääkö joku tällä hetkellä? Oon melko varma että otan tuon käyttöön, mutta tutkiskelen tässä vielä asiaa jonni tovin :)

ainoo ongelma mikä mietityttää on se että miten paljon sarjoja tuo tarjoaa ja tarjoaako mitään matalempia liigoja. Harmi että tuohon ohjelmaan ei pääse tutustumaan muuta ku depon jälkeen omalla accountilla. Myös talletus ja kotiutus hommat on aika retuperällä, eli suosivat pelkästään pankkisiirtoa. Neteller on kuulemma tulossa jossain kohtaan käyttöön ja se ois hyvä juttu. Ainaki monet high stakerit käyttää kuulemma tuota sivua ja hyviä kokemuksia oon pelkästään tuosta sivusta kuullu. Kuulemma 34.000€ kotiutuski onnistu täysin ilman ongelmia. we will see, tällä hetkellä tullu peesailtua vähä näitä ihme sarjoja ja jättäny nää isommat sarjat vähemmälle ku ne koskaan osu, niin pitäs kyllä saada tietää tuosta tarjonnasta enemmän.

ja seuraava hyvä puoli on tietenki se että et voi saada limittejä mihinkään sivulle ku ei sulla oo ees accoa niihi :D Eli esim sbobet limittää kyllä melko herkästi nykyään ihmisiä, mutta tuon kautta ku tuuppaa niin eipä ne voi mitään tehä asialle. Jos kiinnostutte niin siellä on pari demo videota mistä saa vähä osviittaa.

Järkevinhän tässä sivussa on tuo helppous, eli voit hakata panosta 7-9 sivustolle samaan aikaan, eikä tarvi tehä accoja joka sivulle ja sitte vielä ennen joka vetoa kirjautua joka sivulle ja etiskellä parasta kerrointa. Yleensäkki itteä tympii aina lähetellä noita dokkareita noille bookkereille niin mielellään ottasin tommosen sivun ettei tarvis 9 eri sivulle lähettää omia identiteetti tietoja. :peukku:

tossa demo 2 videon loppupäässä oli melko mielenkiintosta tuo live veto. Tää jätkä laitto betsin livessä, niin tuo sivusto sano että pelissä on menossa vaarallinen tilanne ja tuo sivu odotti että se vaaran paikka menee ohi ja pallo palaa takas keskustaan ja laitto vasta sitte sen vedon. On kyllä melko järkevä systeemi, on nimittäin tullu varmaan 100x laitettua betsi ja sitte sekunnin jälkeen tulee se hieno elämys ku vihu tekee byyrin ja veto on heti viturallaan. :mrgreen:

jos tää viesti on jotenki vastoin blogi sääntöjä ja kuuluis muualle niin siirtäkää tää sinne mihin kuuluu :)

www.sportmarket.com

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin