Tänään on 19.04.2024, 05:19.

Englanti, Championship 7.8.04

Keskustelua jalkapallosta.
Vastaa Viestiin
pjl
Jäsen
Viestit: 1103
Liittynyt: 02.03.2003, 14:15

Tuotto: -13.78 yks.

Palautus%: 96.64%

Panosten ka: 3.90 yks.

Vetoja: 105

Pisteitä: 162
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Englanti, Championship 7.8.04

Viesti Kirjoittaja pjl »

Eiköhän nämä ala olemaan omat lopulliset:

Pelattuna:
QPR (1,94 BetDaq)
Millwall 3,25 (Gera)

Koodi: Valitse kaikki

Burnley SheffU	     34	28	38
Reading Brighton	   56	26	18
Stoke Wolves	       32	28	40
Wigan Nottingham	   50	28	22
Coventry Sunderland	33	29	38
Crewe Cardiff	      36	28	36
Ipswich Gillingham	 60	27	13
Leeds Derby	        52	28	20
Leicester WestHam	  44	28	28
Plymouth Millwall	  36	28	36
Preston Watford	    46	29	25
QPR Rotherham	      57	27	16
Nämäkin melko ajoissa. Nordicbetin 1,85 QPR:lle kiinnostaa aika lailla. Joukkue veti viime vuonna "koti-Arsenalit" häviämättä peliäkään. Nykyisillä tiedoilla pidän QPR:ää Rotherhamia parempana joukkueena, joten siitä saadaan helpostikin tuo 57 % vahvalle kotijoukkueelle. Päivityksiä ja lisäpelejä varmaan joskus myöhemmin, mutta tuo QPR menee jo nyt sisään.

Päivitellään pikkuisen 29.7.04: Eli Prestonilta pitää ottaa jonkin verran pinnoja pois (alunperin 50 %). Ei noilla joukkueilla niin paljon tasoeroa minusta ole, että tuo 50 % olisi perusteltua.

SheffU on mulle erittäin vaikea joukkue arvioda kun joukkueen pelaajaliikenne on ollut viimeisen vuoden aikana sitä luokkaa, ettei siinä pysy varmaan omat fanitkaan perässä, puhumattakaan että joku turkulainen pysyisi kyydissä mukana :wink:

Brightonin alkukausi näyttää aika pahalta kun viime kaudella 26 maalia paukuttanut tähtipelaaja Leon Knight on pelikiellossa eikä tälle kaverille todellakaan löydy korvaajaa. Toinen kärki Chris McPhee on puolikuntoinen eikä välttämättä ole pelikuntoinen vielä avauksessa ja kun vielä Chris Iwelumo siirtyi Saksaan, niin kyllä tehoja puuttuu Brightonilta, vaikka uusi hyökkääjä (Maheta Molango) onkin onnistunut hyvin treenipeleissä.

Rotherhamin 15 maalia viime kaudella tehnyt Martin Butler on myös loukkaantuneiden kirjoissa ja tämän hetken infoilla paluu ei ole ihan lähitulevaisuudessa mahdollista. Vastaavantasoista korvaaja ei löydy jos mies on sivussa. Ronnie Moore hakee kuumeisesti uutta hyökkääjää, mutta uuden miehen sopeutuminen vie kuitenkin aikansa. Päivitys 6.8.04 Kuten odotettua, niin uusi hyökkääjä löysi tiensä Millmoorille. Sheffield Unitedista tuli 3 kk:n lainalla Paul Shaw. Hyvä mies, mutta samanlainen maalintekijä kuin Martin Butler.

Vessalukemisena oli joitain divaripapereita koskien Leedsiä kun tuo Neo otti asian puheeksi. Ja kyllähän tilanne aika synkältä näyttää. Joukkueen riveistä poistuneita (Paul Robinson, Alan Smith (56 maalia Leedsille), Michael Bridges, Stephen McPhail, Jason Wilcox, James Milner, Nick Barmby, Mark Viduka (72 maalia) Dominic Matteo, Ian Harte (39 maalia), Danny Mills). Tilalle on hankittu kasa divarissa varmaan ihan pärjääviä kavereita (Danny Pugh, Danny Cadamarteri, Paul Butler, Jermaine Wright, Clarke Carlisle, Michael Ricketts, Julian Joachim, Matthew Spring, Brian Deane ), mutta on kyllä selvää että taso on romahtanut. Derby ei vaan ole niitä vaarallisimpia vastuksia, mutta kyllä tuossa alkuperäisessä 58 % arviossa on aika paljon muistojen kultaamaa lisää.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut pjl, 07.08.2004, 09:58. Yhteensä muokattu 7 kertaa.

Minikommentit


kovaleka
Jäsen
Viestit: 1098
Liittynyt: 07.09.2003, 19:12

Tuotto: +216.43 yks.

Palautus%: 115.50%

Panosten ka: 6.50 yks.

Vetoja: 215

Pisteitä: 167
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja kovaleka »

Nostetaan tämäkin topiikki horroksesta kun kauden alkuunkaan ei ole kuin reilu viikko.. :shock:

Jotkin prosentit saattavat olla "hieman" yleistä linjaa vastaan (tosin en ole vielä tarkistanut yleistä linjaa). Äkkiseltään mm. Sheffieldin 50% saattaa tuntua kovalta, mutta mielestäni vastakain ovat ääripään joukkueet. Myös Prestoni sekä Wigania arvostan luultavasti hieman vähemmän kuin bookkerit yleisesti. Mutta näillä liikkeelle.


Burnley Sheff_Utd 25 25 50
Coventry Sunderland 34 26 39
Crewe Cardiff 30 26 44
Ipswich Gillingham 64 22 14
Leeds Derby 52 25 23
Leicester West_Ham 45 27 28
Plymouth Millwall 39 27 34
Preston Watford 43 27 30
QPR Rotherham 54 25 22
Reading Brighton 55 24 20
Stoke Wolverhampton 26 26 49
Wigan Nottm_Forest 43 27 30

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Jäähile
Jäsen
Viestit: 516
Liittynyt: 15.05.2003, 15:13
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Jäähile »

Burnley-Sheffield U 30-28-42
Reading-Brighton 58-27-15
Stoke-Wolves 25-28-47
Wigan-Nottingham 44-28-28
Coventry-Sunderland 33-30-37
Crewe-Cardiff 33-28-39
Ipswich-Gilligham 63-25-12
Leeds-Derby 52-27-21
Leicester-Westham 43-29-28
Plymouth-Millwall 35-29-36
Preston-Watford 45-28-27
QPR-Rottherham 51-28-21

Edit:Prosentteja päivitetty

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut Jäähile, 06.08.2004, 00:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Minikommentit


shiirer
Avatar
Jäsen
Viestit: 789
Liittynyt: 14.01.2003, 11:29

Tuotto: +10.34 yks.

Palautus%: 101.08%

Panosten ka: 4.31 yks.

Vetoja: 221

Pisteitä: 215
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja shiirer »

Jaahas, jaahas... Kaikkien sarjojen äiti eli Englannin divari tai sori, nykyjään virallisesti "Kokakola tsampionsippi" kolkuttelee jo ovelle.

Omat alustavat. Voimalukujen teko vielä ihan hivenen kesken ja poissaolojakaan ei vielä tässä vaiheessa ole huomioitu millään tavalla.

Burnley-Sheffield U 35 28 37
Reading-Brighton 56 25 19
Stoke-Wolves 31 27 42
Wigan-Nottingham 46 27 27
Coventry-Sunderland 36 29 35
Crewe-Cardiff 36 28 36
Ipswich-Gilligham 60 24 16
Leeds-Derby 49 27 24
Leicester-West Ham 42 29 29
Plymouth-Millwall 39 28 33
Preston-Watford 47 27 26
QPR-Rotherham 53 26 21

Oma ranking vielä samaan kyytiin, pistäkäähän muutkin tulemaan, niin pääsee vertailemaan.

KÄRKIJOUKKUEET:
1. Wolverhampton
2. West Ham
3. Leicester
4. Sunderland
-------------------------------------------------------------------
HAASTAJAT/YLEMPI KESKIKASTI:
5. Ipswich
5. Wigan
7. Nottingham
8. Leeds
8. Sheffield U
10. Millwall
10. Reading
-------------------------------------------------------------------
KESKIKASTI:
12. Coventry
12. Derby
12. Cardiff
-------------------------------------------------------------------
ALEMPI KESKIKASTI:
15. Stoke
15. QPR
15. Plymouth
18. Preston
19. Watford
-------------------------------------------------------------------
POHJA:
20. Burnley
21. Brighton
22. Crewe
22. Gillingham
24. Rotherham

Vertasin tossa PJL:n prossia pikaisesti. Ihan pari kommenttia vaan et saadaan keskustelua. :)
- Ilmeisesti Stoken taso mulla ylemmäs arvioitu.
- Wigania arvostat jonkun verran kovemmaksi verrattuna Forestiin, mulla melkein tasavahvoja, hitusen kovempana pidän Wigania.
- Leeds ilmeisesti meikäläisellä aika alas arvostettu, liiankin???
- QPR:ään löytyy luottoa mulla hieman vähemmän.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Vanhemmat seurannat: viewtopic.php?f=8&t=18

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3193
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neo »

Mun oma rankki ei ole vielä valmis, mutta en kyllä sulata millään 60% tasoisia lukemia Leedsille. Edes viime kauden joukkue ei olisi ollut 1-divarin paras sakki, ja sieltä on lähtenyt käytännössä joka ainoan pelipaikan ykkösmies pois. Siellä ei ole näin äkkiseltään montaa edes lähellä "pelimies" -statusta olevaa pelaajaa ja eikös Bakke vielä loukkaantunu kaiken huipuksi moneksi kuukaudeksi?

Itse olen sitä mieltä että Leedsiä vastaan saanee pelata koko kauden ja se voi rämpiä hyvinkin alhaalla, vrt. Nottingham viime kaudella. Joten mielelläni kuulisin perusteluita miten saatte Leedsin noin kovaksi joukkueeksi :shock: On sieltä Valioliigasta tultu ryminällä kakkoseen asti ennenkin...

Edit: myöskään Rotherham ei kyllä ole noin huono?

T: Neo

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pjl
Jäsen
Viestit: 1103
Liittynyt: 02.03.2003, 14:15

Tuotto: -13.78 yks.

Palautus%: 96.64%

Panosten ka: 3.90 yks.

Vetoja: 105

Pisteitä: 162
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pjl »

shiirer kirjoitti:Vertasin tossa PJL:n prossia pikaisesti. Ihan pari kommenttia vaan et saadaan keskustelua. :)
- Ilmeisesti Stoken taso mulla ylemmäs arvioitu.
- Wigania arvostat jonkun verran kovemmaksi verrattuna Forestiin, mulla melkein tasavahvoja, hitusen kovempana pidän Wigania.
- Leeds ilmeisesti meikäläisellä aika alas arvostettu, liiankin???
- QPR:ään löytyy luottoa mulla hieman vähemmän.
Keskustelu on aina paikallaan :)

- Stoke on minulle melkoinen arvoitus, minusta viime vuosi meni vähän liiankin hyvin. Materiaali ei minun silmissäni vaikuta kovin erikoiselta. Wolvesin nippu on taas pysynyt käsittääkseni aika hyvin kasassa ja odotan itse joukkuetta aivan kärkeen, siitä varmaan noinkin kovat prosentit vieraille.

- Wigania mä olen arvostanut jo monta vuotta muita enemmän :P Etenkin kotonaan joukkue on jo vuosia ollut todella kova. Viime kausihan oli eka tällä tasolla ja joukkue esitti hyviä otteita taistellen play-off paikasta. Nyt kun pelaajilla on vuosi kokemusta tällä tasolla, niin itse uskon joukkueen taistelevan jälleen play-off paikasta. Forestia odottelen turvalliseen keskikastiin.

- Leeds on suuri ? Oikeastaan ko. peliin ei tee mieli pelata mitään millään kertoimella ;-)

- QPR:n prossani perustuvat enemmänkin siihen, että en jaksa uskoa Rotherhamiin tällä kaudella lainkaan => joukkue on tällä hetkellä omassa(kin) rankingissa hännänhuippuna. Tämän vuoden divari tullee olemaan huomattavasti tasaisempi kuin viime vuonna, jolloin jo hyvissä ajoin oli kaksikin putoajaa selvillä => lisää ongelmia Rotherhamin säilymiselle.

Täytyy koittaa viikonloppuna viimeistellä oma ranking. Ja päivittää League 1:n arviot.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3193
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neo »

Kyllähän Wigan on kova, se oli sitä jo viime kaudella ja jos ei ole hirveästi heikentynyt niin tulee oleen taas pleijareiden kynnyksellä. Ei niillä oikein lihakset olisi nousuun riittäny ja kaasua varmaan höllättiin loppukaudesta tarkoituksella. Toinen mitä itse pidän myös tosi hyvänä porukkana on Cardiff, joskin ne hyytyi vähän 1-divarin vauhtiin viime kaudella turhan aikaisin. Se on täysin tietty Earnshaw'n varassa.

Leeds on kyllä mun silmissä ollut silkkaa paskaa jo Valioliigassakin pari kautta (onneksi tippui) enkä aio sitä konkurssipesää arvostaa yhtään kuluvallakaan kaudella :) Ei siellä yksinkertaisesti ole ketään. Pelkkä nimi ei kauas kanna, 2-divariin on löytänyt moni muutaman vuoden takainen Valioliigaseura tiensä enkä tosiaan ihmettelisi vaikka Leeds vajoaisi tosi syvään. Kai niille on tuossa 50 pongoa annettava mutta eipä paljon yli.

T: Neo

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


shiirer
Avatar
Jäsen
Viestit: 789
Liittynyt: 14.01.2003, 11:29

Tuotto: +10.34 yks.

Palautus%: 101.08%

Panosten ka: 4.31 yks.

Vetoja: 221

Pisteitä: 215
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja shiirer »

Neo kirjoitti:
Itse olen sitä mieltä että Leedsiä vastaan saanee pelata koko kauden ja se voi rämpiä hyvinkin alhaalla, vrt. Nottingham viime kaudella. Joten mielelläni kuulisin perusteluita miten saatte Leedsin noin kovaksi joukkueeksi :shock: On sieltä Valioliigasta tultu ryminällä kakkoseen asti ennenkin...

Edit: myöskään Rotherham ei kyllä ole noin huono?

T: Neo
Itse rankkasin sen sijalle 8, en ainakaan toistaiseksi uskalla sitä laskea tuon alemmas, peliä sitä vastaan saa ihan varmasti, vaikka se ei tuon alempana olekkaan. Bookkeri arviot on vähän ylempänä ja nimi laskee sen kertoimia ihan varmasti.
Leedsin tämän hetken pelaajilla aika monella ura on lähtenyt aika tavalla laskuun, jännä nähdä mihin suuntaan se nyt kääntyy vai jatkuuko suunta samana. Leedsin kohdalla kannattanee vielä myös seurata joko talouspuolenasiat rupeaa sujumaan.

Rotherhamista olen jokseenkin samaa mieltä PJL:n kanssa. Joukkue on säilynyt jokseenkin samana viime kaudesta ja enpä oikein usko sen ainakaan viime kautta paremmin pärjäävän. Kun talouspuolikaan ei ole mitenkään hyvissä kantimissa, niin tuskin sinne kauden aikana hirveitä vahvistuksiakaan hankitaan. Toki rankingissani tasoerot varsinkin sijojen 20-24 välillä ovat minimaaliset.
Jos Butler ei ekassa pelissä pelaa, niin se laskee hieman Rotherhamin prossia eli mies on tosiaankin korvaamaton Rotherhamille.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Vanhemmat seurannat: viewtopic.php?f=8&t=18

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3193
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neo »

Kun katson tätä rankingia niin mulla on vähän sellainen olo, että me saadaan vääntää 1-div arvioista kättä useammin kuin kerran ;)

En sano että itse olisin suurin asiantuntija tässä sarjassa, mutta ilmeisesti pelaajatuntemus on yleisesti ottaen sen verran heikko, että noi siirrot arvioidaan ihan eri tavoilla :D Mutta hyvä että keskustelua saadaan!

Kohta prosentteja kunhan viilaan maalioa- ja voimalukumuutokset koneeseen.

HUOM missä on Leeds ja missä on Derby ;)

Edit: mikäs taikuri siellä Wolvesissa on shiirer kun oot siitä ykkösen tehny? :P

Edit #2: sen verran vielä että tämä on alustava ranking ja sorvaan nyansseja pikkuhiljaa eteen päin, mutta kyllä tuosta nyt voi kolme luokkaa selkeästi erottaa: kärki, keskikasti ja pohja. Ei pohjalta kukaan kärkeen noin vain hyppää ja enintään parin pykälän siirtoja.

Edit #3: noiden putoajien/nousijoiden kanssa pitää luonnollisesti olla tarkkana ja reagoida nopsaan kun pelejä näkee, mutta näillä pohjilla järjestys on tuo.

------- Vahvimmat nousijat
Sunderland
West Ham
------- Nousukarsintaan
Sheffield Utd
Reading
Leicester
Wigan
------- Hyvät muttei ihan huiput = toive noususta
Ipswich
Nottingham
Wolverhampton
------- Keskikasti = ei rahkeita nousukarsintoihin
Cardiff
Leeds
Millwall
Coventry
Preston
Derby
------- Alempi keskikasti = hiki valuu
Brighton
Stoke
Watford
Queens PR
Rotherham
Burnley
------- Putoajat
Plymouth
Gillingham
Crewe

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


FYSI
Jäsen
Viestit: 86
Liittynyt: 29.08.2003, 16:12
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja FYSI »

Olen pahasti myöhässä aloittanut divarin arvioimisen, mutta pikaisella ensianalyysillä voisi taas lähteä liikkeelle.

Nousijasuosikit:

West Ham
Sheffield Utd
Leicester

Tiukasti peesissä:

Leicester
Wolves
Sunderland


Taistelevat nousukarsintapaikasta:


Nottingham
Coventry
Ipswich
Plymouth

Ylempi Keskikasti
Millwall
Cardiff
Reading


Tämän jälkeen loput joukkueet epämääräisessä järjestyksessä, mutta putoajaehdokkaiksi nimeäisin Gillinghamin, Burnleyn ja Crewen...

Leedsiä en lähde rankkaamaan koska:
- Joukkueen hyökkäys on monta vuotta levännyt Smithin varassa, nykyratkaisijoihin en usko...EX-Leeds Deanen paluu voi olla piristävää...
- Keltanokka manageri voi saada joukkueen erinomaiseen iskuun
- Kaikki joukkueen hankinnat ovat pelimiehiä, mutta kyllä seuran sotkut näkyvät yleensä myös pelikentällä....
ELI: Leeds voi olla erinomainen läpi kauden, tai olla aivan häntäpäässä... suunnan näkee varmaan 10 kierroksen jälkeen aika selvästi...

Myös Derby tekisi mieli laittaa putoajaehdokkaisiin...mutta vahvistukset saattavat olla tarpeeksi hyviä...viime kauden joukkueella olisin sen putoamaan laittanut...

Derby voi olla kauden musta hevonen, mutta sitä on todennäköisesti myös Plymouth. Kakkosen voittanut ryhmä on skotlannista tulleen managerinsa avustuksella saanut ryhmään skottiliigan pelimiehiä, joiden pitäisi vahvistaa joukkuetta runsaasti.
Plymouth voitti kaikki loppukauden ottelunsa viime vuonna Williamsonin manageriksi tulon jälkeen...

Putoamistaisteluun voi sysätä myös Brightonin, Stoken ja QPR:n...

QPR saattaa tosin olla kauden yllättäjä aivan kuten Plymouthkin...

Lisätään viime hetken harjoitusottelutuloksia:
Hibernian - Leeds 1-3
Plymouth - Southampton 3-1
QPR - Crystal Palace 3-0
Coventry - Norwich 0-0
Stoke - WBA 2-1
Doncaster - Sunderland 1-3
Blackpool - Wigan 0-5

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3193
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neo »

Derbystä arvailen itsekin mustaa hevosta, ei se mun mielestä ole läheskään niin huono seura mitä yleisesti kuvitellaan.

Plymouth mun mielestä teki sen mitä Norwich/CPalace viime kaudella, eli veti kovasti yläkanttiin ja nousi vaikkei ehkä olisi pitänyt. Sen vuoksi myös Plymouthille ennakoin ainakin tässä vaiheessa paluuta, kuten muuten myös Norwich & Palace kaksikolle.

Leedsin sotkut ovat sen verran syvät että mun mielestä helpointa vain lyödä katto siihen minkä yläpuolelle se ei kuulu, ja omasta mielestäni Leedsin ei kaiken järjen mukaan pitäisi pystyä parempaan suoritukseen kuin omassa listassani sen yläpuolella olevat joukkueet.

T: Neo

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pjl
Jäsen
Viestit: 1103
Liittynyt: 02.03.2003, 14:15

Tuotto: -13.78 yks.

Palautus%: 96.64%

Panosten ka: 3.90 yks.

Vetoja: 105

Pisteitä: 162
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pjl »

Geralla on tähänkin sarjaan (kuten myös League ykköseen) pari minusta aika kummallista kerrointa:

Crewe - Cardiff 2 3,15 (oma arvio 36 %, muut prossat taululta 44, 42, 36, eli keskiarvona noin 40 %)

Ipswich - Gillingham 1 1,70 (oma arvio 60 %, muiden 64, 63, 60 => ka. noin 62 %). Geralla on näissä ainakin vielä triplapakko, joten tälläisiä usein osuvia ja jopa ylikertoimisia kohteita on mukava ottaa mukaan riveihin.

Plymouth - Millwall 2 3,25 (oma arvio 36 %, muut: 34, 40, 33 => ka. 36 %).

Kaikissa kolmessa kohteessa tarjottu kerroin lienee lisäksi selvästi korkein mitä markkinoilta löytyy. Täytyy myöntää, että ihmettelen mikäli nämä kertoimet eivät tule lähemmäs muiden tasoa viikon aikana.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Smith
Jäsen
Viestit: 333
Liittynyt: 08.07.2003, 12:18
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Raisio

Viesti Kirjoittaja Smith »

Pistetään oma ranking näkyville:

Leicester - Taistelevat suorasta noususta
Westham
Wolves
Sunderland
-------------
Sheff. U - Tähyilevät play-offiin
Ipswich
Wigan
Cardiff
Nottingham
-------------
Reading - Ylempää keskikastia
Derby
Millwall
QPR
Stoke
------------
Plymouth - Alempaa keskikastia
Leeds
Preston
Watford
Coventry
----------
Rotherham - Putoamistaistelussa
Brighton
Gillingham
Burnley
Crewe

Tätä pitää nyt sitten kommentoida.

Kärkinelikko erottuu omaan kastiin, ja ilman taloushuolia olisin laittanut Westhamin ykköseksi - nehän ovat rahastamassa parhaasta pelaajastaan Carrickista, joka onkin sitten aikamoinen lovi. Chadwickin hankinta ManUsta auttaa hieman.

Leicesterillä parhaat hankinnat ja myös loukkaantumisherkimmät, kuten Neo jo kommentoikin eli paljon riippuu menestys siitä, että äijät pysyvät ehjinä.

Sunderland onnistui tekemään jättikaappauksen, kun saivat Liam Lawrencen miehistöön. Moni valioliigajoukkue olisi myöskin halunnut kokeilla häntä, mutta luvattu säännöllinen peliaika ilmeisesti painoi aika paljon puntarissa.

Wolves on onnistunut pitämään keskikenttänsä suhteellisen hyvin kasassa ja nyt Kennedykin pääsee enemmän hyökkäämään. Koko divarin paras keskikenttä painaa puntarissa, mutta sinne tulevat loukkaantumiset (Kennedy, Cameron) vievät sitten jo prosentit alaspäin. Loukkaantumissumassa hyvä ohipelikohde.

Leedsistä sen verran, että saattaa epäonnistuessaan jopa pudota, mutta kaiken mennessä putkeen keskikastia kolkutellaan. Parhaat kesähankinnat keskikentän Spring ja puolustuksen Butler, mutta ongelmat tulevat esiin hyökkäyksessä, eikä niitä nimiäkään oikein viitsi mainita. :lol: Nuorista lupauksista voisi sen sijaan mainita 16-vuotiaan pakki Simon Waltonin, joka häikäisi Valenciaa vastaan. Alkukaudesta todella LOISTAVA ohipelikohde, kunnes bookkerit tajuavat todellisen tason.

QPR:ltä odotan ehkä enemmän kuin muut ja Martin Rowlandsin johdolla he ovat imo jopa ylempää keskikastia. Tässäkin pitää huomata moottorin eli Rowlandsin tärkeys eli jos mies on poissa, niin prosentit laskevat rajusti, sillä kyseessä on kova pelimies tälle tasolle.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Jesus
Jäsen
Viestit: 22
Liittynyt: 27.01.2004, 20:27
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Jesus »

Jesùksen ranking:

Leicester
Sheffield U
-----------------
West Ham
Ipswich
Sunderland
Cardiff
-----------------
Derby
Reading
Coventry
Nottingham
Wolverhampton
Stoke
Leeds
QPR
Wigan
Millwall
Burnley
Gillingham
Preston
Watford
Plymouth
-------------------
Brighton
Crewe
Rotherham

Suosikkini ylisuorittajiksi: Derby, Stoke, Coventry, Ipswich
Suosikkini alisuorittajiksi: Millwall, Wolves, Wigan

Nousijat tulevat olemaan kovia etenkin kotonaan ja varsinkin alkukaudesta, hyvä pelikohde mm. QPR-Rotherham 1, 1,85(Centrebet).
Avauskierroksen todellinen helmi on kuitenkin Stoke-Wolves, johon Veikkaus tarjoaa kotivoitosta peräti 3,05. Stoke on harjoituspeleissä kaatanut mm. West Bromwichin(2-1) ja Valencian(1-0), kun taas paljon avainpelaajia menettänyt Wolves on puolestaan nihkeillyt lähinnä alasarjalaisia vastaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


shiirer
Avatar
Jäsen
Viestit: 789
Liittynyt: 14.01.2003, 11:29

Tuotto: +10.34 yks.

Palautus%: 101.08%

Panosten ka: 4.31 yks.

Vetoja: 221

Pisteitä: 215
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja shiirer »

Neo kirjoitti: Edit: mikäs taikuri siellä Wolvesissa on shiirer kun oot siitä ykkösen tehny? :P
Wolves näyttäisi nopeasti katsottuna menettäneen aika paljon pelaajia siirtomarkkinoilla, mutta tarkemmin katsottuna se on mielestäni päästänyt järkevästi menemään uran parhaansa päivänsä nähneitä sekä loukkaantumisherkkiä pelaajia. Camaran laina Celticiin tietysti on menetys, mutta taloudellisesti katsottuna pitkällä tähtäimellä sekin on hyvä veto ja mikä olisi ollut Camaran motivaatio pelata alemmalla sarjatasolla?
Joukkue näyttää ikärakenteeltakin nytten olevan aika hyvässä "balanssissa" ja pelimiehiä löytyy joka pelipaikalla.
Mielestäni Wolves on ainakin oikealla tiellä ja uskon joukkueessa löytyvän potentiaalia, mutta kärjessä tosin on tasaista ja pieniä päivityksiä voin vielä voimalukuihin tehdä, joka tapauksessa top3 joukkue mielestäni.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Vanhemmat seurannat: viewtopic.php?f=8&t=18

Minikommentit


Jäähile
Jäsen
Viestit: 516
Liittynyt: 15.05.2003, 15:13
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Jäähile »

Leicester
West Ham
Wolverhampton
-----------------
Ipswich
Sheffield U
Sunderland
-----------------
Reading
Cardiff
Nottingham
Wigan
Leeds
Millwall
------------------
Derby
Coventry
Stoke
QPR
Preston
Watford
------------------
Burnley
Gillingham
Crewe
-------------------
Plymouth
Brighton
Rotherham

Leedsin ja Millwallin tarkastelin uudestaan ja molempien sijoitus laski papereissani.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3193
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neo »

Voi perse, kai mun on sit taivuttava Wolvesin kanssa hieman uudeleenarviointiin. Katselin viime kaudella että keskikentällä esim Mark Kennedy vasemmalla pelasi joka ikisen ottelun, ja jos se on poissa niin puolet keskikentästä puuttuu.

Hurjasti kyllä heittää nää rankingit :D Joku näppärä (jolla on aikaa) voisi tehdä sellaisen yhteenvedon, että ottaa jokaisen miehen rankingin ja laskee sitten joukkueittain keskiarvon sijoituksesta, jolloin saataisiin hyvä yhteenveto :idea:

Tässä muokattu ranking, lueskelin taas vähän lisää newsnow:n kautta kauden alkutunnelmia ja pieniä muutoksia siellä täällä. Reading vähän alaspäin. Sheffield Utd on jollain täällä tosi pahasti aliarvostettu kun se saa sarjan pohjamutaa vastaan alle 40% vieraissa, 50% on se oikea taso. Mutta en siitä kiistele, seurasin Unitedia sen verran viime kaudella että uskon oman arvioni olevan täysin kohdillaan (heh).

------- Vahvimmat nousijat
West Ham
Wolverhampton
Sunderland
------- Nousukarsintaan
Sheffield Utd
Leicester
Nottingham
------- Hyvät muttei ihan huiput = toive noususta
Wigan
Ipswich
Reading
Leeds
------- Keskikasti = ei rahkeita nousukarsintoihin
Cardiff
Millwall
Coventry
Preston
Stoke
------- Alempi keskikasti = hiki valuu
Burnley
Derby
Plymouth
Queens PR
Watford
Brighton
------- Putoajat
Gillingham
Rotherham
Crewe

Edit: hitto Wolvesia hilattava vaan vieläkin ylöspäin, tässä nopeat kommentit brittikaverilta kun heitin tän rankingin.

Editoin muutamaa porukkaa vielä vähän, jokohan nyt alkaa riittää :)

Jimmy sanoo:
i think that is pretty much there to be honest, i would probably put wolves at the top though with the two you have, they are pretty dam strong i feel, as alot of their players are the ones who got promoted last time round, i think stoke might be abit stronger than where you have them though, and Brighton should be right down there :P

Jimmy sanoo:
Burnley might suprise some people to, and i think forest will definitely finish in the top 6

Jimmy sanoo:
i just think matey, that of all the teams that went down, they (Wolves) are the strongest. Leicester got to many ins/outs, same with Leeds, Wolves lost a couple, but heart of team is still there

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


cacmac
Jäsen
Viestit: 414
Liittynyt: 17.11.2003, 13:33
Pisteitä: 35
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja cacmac »

No tässäpä tämä yhteenveto olis sitten, laitoin kaikkien miesten tekemät rankingit mukaan ja järjestyslukujen ka:n perusteella päädyin tällaiseen tulokseen:

West Ham 1,83
Leicester 2,17
Sheffield U 4,3
Sunderland 4,3
Wolverhampton 4,7
Ipswich 5,7
Nottingham 8,3
Wigan 8,6
Reading 9,3
Cardiff 9,5
Leeds 11,8
Derby 11,8
Millwall 12
Coventry 12,3
Stoke 14,6
QPR 15,4
Preston 17
Plymouth 17,3
Watford 18,8
Burnley 20,5
Brighton 20,6
Gillingham 21,2
Crewe 23
Rotherham 23

- P

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

"voin huoletta savukkeeni sammuttaa, kyllä helvetistä tulta saa..."

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3193
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neo »

No niin, nyt tulee omat arviot. Sain tänään pohjaluvut ja maalioa:t viilattua kohdilleen, ja näillä lähdetään kohti viikonloppua. Parissa kohtaa oli "avauspelin jännitystä" & "nousijan huumaa" otettu vähän huomioon. Preston on sen verran kova kotonaan (latomaan maaleja varsinkin) + Watford paska vierailija että en ymmärrä alle 50% lukuja sille. Voi olla että mun Preston-rankkaus on sitten vähän korkeampi mitä muilla.

Burnley SheffU 31-28-41
Reading Brighton 57-27-16
Stoke Wolves 31-29-40
Wigan Nottingham 44-29-27
Coventry Sunderland 33-30-37
Crewe Cardiff 36-29-35
Ipswich Gillingham 63-23-14
Leeds Derby 50-28-22
Leicester WestHam 39-29-32
Plymouth Millwall 37-28-35
Preston Watford 50-27-23
QPR Rotherham 52-27-21

T: Neo

Edit:
#1 Ipsun pelissä moka
#2 Fuller on poissa Prestonilta, ilmankos... otin tylysti 4 pykälää alas

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut Neo, 03.08.2004, 18:42. Yhteensä muokattu 4 kertaa.

Minikommentit


Tomzie
Jäsen
Viestit: 296
Liittynyt: 29.01.2004, 10:41
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Tre

Viesti Kirjoittaja Tomzie »

Ipswich Gillingham 62-22-12
Onko loput prosentit jätetty ottelun keskeyttämiselle? ;)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

When life hands you lemons, ask for a bottle of tequila and salt.

Minikommentit


FYSI
Jäsen
Viestit: 86
Liittynyt: 29.08.2003, 16:12
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja FYSI »

Tuli saatua voima-arviot lopultakin valmiiksi...
Uusi Ranking:

VALIOLIIGAAN:
Sunderland
Wolves

PLAY-OFF ryhmä:
West Ham
Ipswich
Coventry
Leeds


TAISTELEE KARSINTAPAIKASTA:
Sheffield U
Leicester
Cardiff
Nottingham
Reading


KESKIKASTI:
Millwall
Stoke
Plymouth
Wigan
Derby

PUTOAMISTAISTELUSSA:
Rotherham
QPR
Crewe
Preston
Watford

PUTOAJAT:
Brighton
Burnley
Gillingham

Itse yllätyin että nyt matematiikan sotkeutuessa peliin Plymouth tipahti noin alas...tuntumalla heitettynä edelleen puhun Plymouthista nousukarsinta tason joukkueena.
Pitänee olla hereillä alkukierroksilla ja korjata arvioita tarkemmiksi.

Burnley SheffU 31-29-41
Reading Brighton 57-27-16
Stoke Wolves 37-31-32
Wigan Nottingham 34-32-34
Coventry Sunderland 44-29-27
Crewe Cardiff 38-30-32
Ipswich Gillingham 63-23-14
Leeds Derby 57-27-16
Leicester WestHam 41-30-29
Plymouth Millwall 47-27-26
Preston Watford 52-26-22
QPR Rotherham 48-28-24

Brightonin arvio pätee muuten vain alkukauden kolmeen peliin, kun Knight poissa. Eli todennäköisesti Watford lähempänä putoamista kuin Brighton.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Viimeksi muokannut FYSI, 06.08.2004, 18:11. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Minikommentit


Neo
Avatar
Jäsen
Viestit: 3597
Liittynyt: 19.01.2003, 18:32

Tuotto: +0.00 yks.

Palautus%: -

Panosten ka: -

Vetoja: 0

Pisteitä: 3193
Paikkakunta: Norge
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Neo »

Prestonista vielä, suosittelen tosiaan laskemaan raaka-arviota vähintään 4 pros.yksikköä tuon Fullerin takia. Ricardo Fuller on yhtä kuin Prestonin hyökkäys, sama jos Forssell olisi Birminghamilta poissa.

Injury worries for Preston

Midfielder Paul McKenna and striker David Healy could miss Preston's game against Watford after being injured in the defeat by Blackburn on Saturday.
"Paul was feeling his hamstring tightening up and we maybe asked too much of him," boss Craig Brown said.

"We are hoping with Davis it is a kick in the cals and not a strain because a kick will heal more quickly. A pulled muscle would be a disaster for us.

"If Healy's out we have only Andy Smith and Richard Cresswell left up front."


..... ja lisäksi Fullerista:

Star striker Ricardo Fuller was perhaps the story of the summer, in the way his much-vaunted move to Premier League Portsmouth fell through, on medical grounds. Fuller is due to fly out next week to the USA to see world-renowned surgeon Richard Steadman about his troublesome knee and the player as well as Preston fans will await the outcome with baited breath. If he can get his knee sorted Fuller is a vital asset for Preston, more so for the team if he stays than the income his transfer would generate.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


pjl
Jäsen
Viestit: 1103
Liittynyt: 02.03.2003, 14:15

Tuotto: -13.78 yks.

Palautus%: 96.64%

Panosten ka: 3.90 yks.

Vetoja: 105

Pisteitä: 162
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pjl »

Pistetäänpä tännekin vielä yksi tälläinen paikallisten fanien ranking. Kai nekin jotain siellä tietää :shock:

Koodi: Valitse kaikki

                         VOTES      MEAN PRED
1  (11)   Sunderland       99         2.18 
2  (-)    Wolves           35         2.51 
----------------------------------------------
3  (1)    West Ham         28         3.57 
4  (3)    Sheff Utd        32         3.69 
5  (13)   Wigan            26         3.77 
6  (7)    Nottm Forest     38         4.18 
----------------------------------------------
7  (-)    Leicester        37         4.35 
8  (4)    Ipswich          32         5.31 
9  (6)    Reading         118         6.36 
10 (14)   Coventry         33         6.70 
11 (-)    Leeds            26         6.77 
12 (5)    Millwall         39         7.67 
13 (20)   Cardiff          61         8.00 
14 (22)   Stoke            33         8.64 
15 (17)   Derby            29         9.86 
16 (-)    Plymouth         29        10.66 
17 (-)    QPR              27        11.78 
18 (9)    Preston          44        13.27 
19 (10)   Watford         271        13.31 
20 (23)   Crewe            28        14.54 
21 (15)   Burnley          29        14.55 
----------------------------------------------
22 (19)   Rotherham        25        17.68 
23 (18)   Gillingham       25        18.16 
24 (-)    Brighton         34        18.47 

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


tetaoi
Jäsen
Viestit: 566
Liittynyt: 04.06.2003, 18:28
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja tetaoi »

ENGLANTI CHAMPIONSHIP:

Leeds (5-9) - Derby (15-19) 56-26-18
Queen's PR (12-16) - Rotherham (21-24) 58-26-16
Reading (9-13) - Brighton (18-22) 57-26-17
Wigan (3-7) - Nottingham (6-10) 48-28-24
Burnley (19-23) - Sheffield U (7-11) 32-30-38
Crewe (21-24) - Cardiff (11-15) 33-30-37
Ipswich (4-8) - Gillingham (20-24) 68-20-12
Leicester (1-5) - West Ham (1-4) 45-28-27
Plymouth (13-17) - Millwall (8-12) 40-29-31
Preston (16-20) - Watford (17-21) 48-28-24
Coventry (10-14) - Sunderland (2-6) 38-30-32
Stoke (14-18) - Wolves (1-3) 29-28-43

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Jäähile
Jäsen
Viestit: 516
Liittynyt: 15.05.2003, 15:13
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Jäähile »

Avataanpa pelit:
Burnley-Sheffield U ml 2 1,85 Pinnacle 58% (5/10)
Coventry-Sunderland ml 2 2,02 53% Pinnacle (4/10)
Ipswich-Gillingham 1 1,7 63% Unibet (7/10)
Reading-Brighton 1 1,84 58% Pinnacle (5/10)

Arviot päivitetty! Ensimmäinen kausi Englannin 1.divarin kanssa ,joten jokainen tehköön omat johtopäätökset :? Pitää kai sitä laittaa seurantakin pystöön.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


200% 60€ vedonlyöntibonus Ninjacasino.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin