Tänään on 28.03.2024, 12:42.

Liiga & NHL, ryysyistä rikkauksiin?

Vedonlyöntiblogit. Pelivalintoja ja tarinaa rahapelien maailmasta ja vähän muualtakin.
Vastaa Viestiin
S.Mäenala
Avatar
Jäsen
Viestit: 1190
Liittynyt: 18.01.2011, 19:17
Pisteitä: 3733
Paikkakunta: Kamppi

Re: Liiga & NHL, ryysyistä rikkauksiin?

Viesti Kirjoittaja S.Mäenala »

Aku2.0 kirjoitti:...Ihme nillitystä.
Aku, eivät nämä vakkarit yleensä turhasta nillittele.
Jos aiot joskus tulla yhteisön kunnioitetuksi jäseneksi, kannattaa neuvoista ottaa vaari.

Vihjaamisesta katoaa pohja jos kertoimien suhteen ei olla tarkkoja. Se on asia, jonka suhteen vedonlyöntifoorumilla täytyy olla nollatoleranssi.

Saisit itse asiassa olla ylpeä siitä että Sinun tekemisiäsi seurataan. Sitä kunniaa ei ihan kaikille sähläreille suoda.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


moderator
Avatar
Moderaattori
Viestit: 1762
Liittynyt: 19.02.2004, 11:15
Pisteitä: 1024
Paikkakunta: homeless
Viesti:

Re: Liiga & NHL, ryysyistä rikkauksiin?

Viesti Kirjoittaja moderator »

29.12.2015 21:36 <Aku2.0> Mitä kusemista siinä on, jos ilmoitan rajakertoimenkin?
29.12.2015 21:36 <Aku2.0> Jokainen varmaa osaa laskea siitä, voiko sitä itse pelata
29.12.2015 21:37 <Aku2.0> Niistä tuhansista peesaajiista, joita näissäkin on.
29.12.2015 21:37 <Aku2.0> Tätä ei tietääkseni ole pakko lukea? Ihme nillitystä.
Seurannan käytöstä lukee foorumin säännöissä seuraavasti:
moderator kirjoitti:8. VIHJESEURANTA

8.1:
Jos pidät vihjeistäsi seurantaa perinteiseen tapaan tai foorumin seurantasysteemiä käyttäen, toimi niin, että lukija saa seurannastasi hyvän ja todellisuutta vastaavan kuvan vihjeidesi tasosta.

8.2:
Seurantaa saa pitää vain foorumille vihjatuista omista vihjeistä. Muiden vihjaajien vihjeitä ei saa lisätä omaan seurantaan.

8.3:
Virhekertoimia sisältäviä vihjeitä ei saa lisätä seurantaan.

8.4:
Seurantaan saa lisätä vain vihjeitä, joita ainakin muutama lukija ehtii halutessaan pelaamaan.

Live-kohteisiin on vihjattava ilman vihjetagia ellei vihjettä anneta esim. erätauon aikana tai muutoin sellaisena aikana, että kerroin pysyy samana pidemmän aikaa.

8.5:
Vihjeen saa poistaa seurannasta vain, jos:
-vihje on duplikaatti
-vihje on virheellisesti asetettu (esimerkiksi kohde ei olekaan ollut pelattavissa tupla-vaatimuksen takia)
-vihjeessä oleva virhe on korjattu uuden vihjeen julkaisulla.

8.6:
Vihjeitä ei saa lisätä seurantasysteemiin jälkikäteen.
Ts. omat vedot omaan seurantaan, foorumivihjeet foorumin seurantaan.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Aku2.0
Jäsen
Viestit: 43
Liittynyt: 09.12.2015, 15:11

Tuotto: +0.85 yks.

Palautus%: 100.78%

Panosten ka: 2.67 yks.

Vetoja: 41

Pisteitä: 19

Re: Liiga & NHL, ryysyistä rikkauksiin?

Viesti Kirjoittaja Aku2.0 »

Luca kirjoitti:29.12.2015 20:36 <Aku2.0> Mitä kusemista siinä on, jos ilmoitan rajakertoimenkin?
29.12.2015 20:36 <Aku2.0> Jokainen varmaa osaa laskea siitä, voiko sitä itse pelata
29.12.2015 20:37 <Aku2.0> Niistä tuhansista peesaajiista, joita näissäkin on.
29.12.2015 20:37 <Aku2.0> Tätä ei tietääkseni ole pakko lukea? Ihme nillitystä.

Sillä ei ole väliä peesaako näitä oikeasti kukaan vaan sillä on väliä, että mahdollisilla peesaajilla on mahdollisuus vertailla eri tipsaajien tuloksia, kun kaikki noudattavat samoja sääntöjä. Lisäksi seurantasi ei anna muille minkäänlaista kuvaa oikeasta tasostasi, kun postailet kertoimia miten sattuu. Jokaisen seurannan saa plussalle, kun valitsee korkeimmalla käyneen kertoimen.

Enemmän minua tässä hiertää sinun välinpitämättömyys ja itsekkyys muita foorumilaisia kohtaan. S.Mäenala ja kumppanit ovat pyyteettömästi, täysin omaa ystävällisyyttään auttaneet sinua kysymystesi ja ongelmiesi kanssa. Sinua pyydetään toimimaan kuten kaikki muut käyttäjät ja laittamaan kertoimet kohdilleen, mutta et viitsi tätä puoli minuuttia aikaa vievää hommaa tehdä.
Postailen kertoimia miten sattuu? Postailen kertoimia, joilla olen vetoni sisään lyönyt. Tahtoisitko kertoa, miten tämä vääristää tuloksiani?

Miten Mäenalat ja kumppanit tähän liittyy mitenkään? Nyt kun olen postaillut pelaamiani kertoimia, olenko automaattisesti osoittanut epäkiitollisuuttani heitä kohtaan? Mikäli se sinun egoasi stimuloi, voin rehellisesti kertoa, että en olisi näinkään pitkällä tässä alkutaipaleellani ilman käyttäjien S.Mäenalan, sekä HR Juzin apua.

Postaan jatkossakin kertoimet, jolla olen vetoni lyönyt sisään. Oli tämä sitten 5min vedon lyömisen jälkeen, tai 30min. Riippuu koska ehdin. Yleisin toimenpide on kuitenkin se, että kun vedot on lyöty ja merkattu Exceliin, kirjoitan ne heti tänne. Jos haluaisin vääristellä tuloksiani, eikö minun silloin kannattaisi lyödä omat vetoni sisään, jonka jälkeen venailla kun kertoimet ovat korkeimmillaan ja sitten postata VÄÄRILLÄ tiedoilla nuo pelit tänne?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

29.12.2015 23:42 <Luca> Jahas. Tuulimyllyjä vastassa, luovutan.

29.12.2015 23:44 <Aku2.0> Et sitten pystynyt perustelemaan, miten tuo vääristää

29.12.2015 23:44 <Aku2.0> Tuloksiani? Pystyit kyllä argumentoimaan että se niin tekee


Aku2.0
Jäsen
Viestit: 43
Liittynyt: 09.12.2015, 15:11

Tuotto: +0.85 yks.

Palautus%: 100.78%

Panosten ka: 2.67 yks.

Vetoja: 41

Pisteitä: 19

Re: Liiga & NHL, ryysyistä rikkauksiin?

Viesti Kirjoittaja Aku2.0 »

S.Mäenala kirjoitti:
Aku2.0 kirjoitti:...Ihme nillitystä.
Aku, eivät nämä vakkarit yleensä turhasta nillittele.
Jos aiot joskus tulla yhteisön kunnioitetuksi jäseneksi, kannattaa neuvoista ottaa vaari.

Vihjaamisesta katoaa pohja jos kertoimien suhteen ei olla tarkkoja. Se on asia, jonka suhteen vedonlyöntifoorumilla täytyy olla nollatoleranssi.

Saisit itse asiassa olla ylpeä siitä että Sinun tekemisiäsi seurataan. Sitä kunniaa ei ihan kaikille sähläreille suoda.
Ymmärrän toki sen, että kertoimet pitää olla kunnossa. Ymmärrän myös moderaattorin lainaamaan sääntökappaleen. Sitä en ymmärrä, miten tämä nykyinen tapa vääristää tuloksiani?

Jos tuohon viimeiseen kysymykseen saisin vastauksen, olisin kiitollinen ja poistun takavasemmalle.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

29.12.2015 23:49 <JussiQ> Ongelma on siinä, että kun vihjaat jotain, niin sitä ei

29.12.2015 23:49 <JussiQ> välttämättä saa kukaan pelattua.Tämä kuitenkin vihjefoorumi.


E.Clipperton
Jäsen
Viestit: 586
Liittynyt: 26.11.2014, 15:57

Tuotto: +18.37 yks.

Palautus%: 100.80%

Panosten ka: 3.77 yks.

Vetoja: 609

Pisteitä: 1051

Re: Liiga & NHL, ryysyistä rikkauksiin?

Viesti Kirjoittaja E.Clipperton »

Aku2.0 kirjoitti:
S.Mäenala kirjoitti:
Aku2.0 kirjoitti:...Ihme nillitystä.
Aku, eivät nämä vakkarit yleensä turhasta nillittele.
Jos aiot joskus tulla yhteisön kunnioitetuksi jäseneksi, kannattaa neuvoista ottaa vaari.

Vihjaamisesta katoaa pohja jos kertoimien suhteen ei olla tarkkoja. Se on asia, jonka suhteen vedonlyöntifoorumilla täytyy olla nollatoleranssi.

Saisit itse asiassa olla ylpeä siitä että Sinun tekemisiäsi seurataan. Sitä kunniaa ei ihan kaikille sähläreille suoda.
Ymmärrän toki sen, että kertoimet pitää olla kunnossa. Ymmärrän myös moderaattorin lainaamaan sääntökappaleen. Sitä en ymmärrä, miten tämä nykyinen tapa vääristää tuloksiani?

Jos tuohon viimeiseen kysymykseen saisin vastauksen, olisin kiitollinen ja poistun takavasemmalle.

Se vääristää tuloksiasi, koska ennemmin tai myöhemmin jätät tägäämättä jonkun paskalla kertoimella vedetyn vedon, koska kerroin nousi ja Crosby ja Malkin on oksennustaudissa.

Ja vaikket sinä näin tekisi, niin joku muu tekisi ja se vääristäisi sinun seurantaa verrattuna tähän johonkin muuhun.

Lisäksi nämä on tosiaan vihjeitä. Osa tietty paskoja, mutta juurikin nämä säännöt auttavat erottamaan mistä löytyy niitä kullan arvoisia vihjeitä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 15. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Luca
Jäsen
Viestit: 322
Liittynyt: 09.05.2014, 16:24

Tuotto: -1.44 yks.

Palautus%: 99.92%

Panosten ka: 3.25 yks.

Vetoja: 565

Pisteitä: 513

Re: Liiga & NHL, ryysyistä rikkauksiin?

Viesti Kirjoittaja Luca »

Aku2.0 kirjoitti:
Postailen kertoimia miten sattuu? Postailen kertoimia, joilla olen vetoni sisään lyönyt. Tahtoisitko kertoa, miten tämä vääristää tuloksiani?

Miten Mäenalat ja kumppanit tähän liittyy mitenkään? Nyt kun olen postaillut pelaamiani kertoimia, olenko automaattisesti osoittanut epäkiitollisuuttani heitä kohtaan? Mikäli se sinun egoasi stimuloi, voin rehellisesti kertoa, että en olisi näinkään pitkällä tässä alkutaipaleellani ilman käyttäjien S.Mäenalan, sekä HR Juzin apua.

Postaan jatkossakin kertoimet, jolla olen vetoni lyönyt sisään. Oli tämä sitten 5min vedon lyömisen jälkeen, tai 30min. Riippuu koska ehdin. Yleisin toimenpide on kuitenkin se, että kun vedot on lyöty ja merkattu Exceliin, kirjoitan ne heti tänne. Jos haluaisin vääristellä tuloksiani, eikö minun silloin kannattaisi lyödä omat vetoni sisään, jonka jälkeen venailla kun kertoimet ovat korkeimmillaan ja sitten postata VÄÄRILLÄ tiedoilla nuo pelit tänne?
Se vääristää siten, että kukaan muu kuin sinä ei voi tietää ovatko nämä juuri niitä kertoimia, joilla sinä pelisi pelasit vai kertoimia, jotka poimit vain sopivalta ajanjaksolta. Ymmärtänet varmastikin vaikka tuhannen vedon otannalla eron tuloksessa, kun jokaiseen kertoimeen lisätään vaikkapa 0,02. Näin ollen peli on rehellistä kaikkien osalta, kun lyödään sen hetkisillä kertoimilla.

Sinäpä sen itse sanoit. Et olisi näinkään pitkällä ilman heidän apuaan. Pointtini oli juurikin tässä. Puhutaan yhteisöllisyydestä, normeista ja vastavuoroisuudesta. Minä annan, minä saan. Rautalangasta, sinua on autettu, sinua on opettu, sinulle on annettu mahtava ilmainen seurantatyökalu. Mitä sinä olet antanut? Et mitään. Mitä voisit antaa? Kunnioitusta yhteisöä kohtaan, normien noudattamista. Se ei ole mielestäni paljoa vaadittu. Tämä toki on henkilökohtainen mielipiteeni, kuinka tälläisen foorumin kuuluisi toimia. Tokihan nykyisin teitä on paljon, joiden ajatumaailmassa harvassa ovat muut kuin MINÄ.

Näköjään ihan foorumin säännöissäkin käydään läpi miten seurantatyökalun kanssa toimitaan, joten et todellakaan jatka vanhoilla kertoimilla postailua. Aloita lukemalla ne! Löytyvät tältä sivulta muutama postaus ylempänä. Tärkeimmät kohdat boldattuna niin ei tarvitse sinun käyttää kallista aikaasi turhaan kaikkien sääntöjen lukemiseen.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 13. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Aku2.0
Jäsen
Viestit: 43
Liittynyt: 09.12.2015, 15:11

Tuotto: +0.85 yks.

Palautus%: 100.78%

Panosten ka: 2.67 yks.

Vetoja: 41

Pisteitä: 19

Re: Liiga & NHL, ryysyistä rikkauksiin?

Viesti Kirjoittaja Aku2.0 »

Luca kirjoitti:
Aku2.0 kirjoitti:
Postailen kertoimia miten sattuu? Postailen kertoimia, joilla olen vetoni sisään lyönyt. Tahtoisitko kertoa, miten tämä vääristää tuloksiani?

Miten Mäenalat ja kumppanit tähän liittyy mitenkään? Nyt kun olen postaillut pelaamiani kertoimia, olenko automaattisesti osoittanut epäkiitollisuuttani heitä kohtaan? Mikäli se sinun egoasi stimuloi, voin rehellisesti kertoa, että en olisi näinkään pitkällä tässä alkutaipaleellani ilman käyttäjien S.Mäenalan, sekä HR Juzin apua.

Postaan jatkossakin kertoimet, jolla olen vetoni lyönyt sisään. Oli tämä sitten 5min vedon lyömisen jälkeen, tai 30min. Riippuu koska ehdin. Yleisin toimenpide on kuitenkin se, että kun vedot on lyöty ja merkattu Exceliin, kirjoitan ne heti tänne. Jos haluaisin vääristellä tuloksiani, eikö minun silloin kannattaisi lyödä omat vetoni sisään, jonka jälkeen venailla kun kertoimet ovat korkeimmillaan ja sitten postata VÄÄRILLÄ tiedoilla nuo pelit tänne?
Se vääristää siten, että kukaan muu kuin sinä ei voi tietää ovatko nämä juuri niitä kertoimia, joilla sinä pelisi pelasit vai kertoimia, jotka poimit vain sopivalta ajanjaksolta. Ymmärtänet varmastikin vaikka tuhannen vedon otannalla eron tuloksessa, kun jokaiseen kertoimeen lisätään vaikkapa 0,02. Näin ollen peli on rehellistä kaikkien osalta, kun lyödään sen hetkisillä kertoimilla.

Sinäpä sen itse sanoit. Et olisi näinkään pitkällä ilman heidän apuaan. Pointtini oli juurikin tässä. Puhutaan yhteisöllisyydestä, normeista ja vastavuoroisuudesta. Minä annan, minä saan. Rautalangasta, sinua on autettu, sinua on opettu, sinulle on annettu mahtava ilmainen seurantatyökalu. Mitä sinä olet antanut? Et mitään. Mitä voisit antaa? Kunnioitusta yhteisöä kohtaan, normien noudattamista. Se ei ole mielestäni paljoa vaadittu. Tämä toki on henkilökohtainen mielipiteeni, kuinka tälläisen foorumin kuuluisi toimia. Tokihan nykyisin teitä on paljon, joiden ajatumaailmassa harvassa ovat muut kuin MINÄ.

Näköjään ihan foorumin säännöissäkin käydään läpi miten seurantatyökalun kanssa toimitaan, joten et todellakaan jatka vanhoilla kertoimilla postailua. Aloita lukemalla ne! Löytyvät tältä sivulta muutama postaus ylempänä. Tärkeimmät kohdat boldattuna niin ei tarvitse sinun käyttää kallista aikaasi turhaan kaikkien sääntöjen lukemiseen.
On kaksi tapaa.

Minun: Postaan kertoimet joilla olen itse vetoni lyönyt. Harvoin markkinatoppeja (ellei sitten käy hyvä tuuri, nimittäin pelikassan koosta johtuen pelit pelkästään Pinnaclelle tällä hetkellä, kuten varmasti olet huomannut.), mutta omien arvioideni mukaan kuitenkin riittäviä ylikertoimia.

Toinen tapa: Lyön edelleen vetoni niin kuin tähänkin asti, mutta postaan ne tänne vasta sitten, kun huomaan että kertoimet ovat nousseet, joka automaattisesti tarkottaisi sitä, että seurantani näyttäisi ajan myötä paremmalta, kuin mitä olen oikeasti saavuttanut.

Kumpi tapa sinun mielestäsi antaa todenmukaisemman kuvan siitä, miten vetoni ovat menneet?


Tuohon kysymykseen sinun ei oikeastaan edes tarvitse vastata, koska me molemmat tiedämme siihen vastauksen.

Joudut valitettavasti etsimään itsellesi nyt uuden blogin/ketjun draaman lietsomiseksi, sillä siirryn takavasemmalle kuten jo kerroinkin. Odotettavissa useita stinttejä Excel-ketjuun, mutta seuranta siirtyy omiin oloihin.

Joku nyt varmasti mielikuvissaan vääntää tästä niin, että 7-vuotias lähti itkupotkuraivareiden saattelemana menemään, mutta en vain jaksa vängätä sinunlaistesi ihmisten kanssa, joita foorumeilla riittää. Säännöt on sääntöjä ja kunnioitan niitä jättämällä tuon seurannan, mutta oma mielipiteeni on kuitenkin se, että seurantani oli rehellinen, sekä 100% oikean kuvan antava, ei niin kuin sinä väitit.

Onnea peleihin tasapuolisesti kaikille.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

30.12.2015 00:32 <JussiQ> Turha Lucan kimppuun hyökätä. Puhuu varmasti muidenkin

30.12.2015 00:32 <JussiQ> suilla tuossa asiassa. Ei kukaan ole syyttänyt että olet

30.12.2015 00:32 <JussiQ> vielä huijannut tai edes huijaisit, mutta ilman sääntöjä se

30.12.2015 00:32 <JussiQ> antaisi ehkä jollekin mahdollisuuden.

30.12.2015 00:35 <E.Clipperton> todenmukaisemman kuvan antaa tuo "Toinen tapa", jos siinä

30.12.2015 00:36 <E.Clipperton> käytetään postaushetken kertoimia.

30.12.2015 08:32 <S.Sukkela> Jep toinen tapa. Omat seurannat vaikka My Little Pony

30.12.2015 08:33 <S.Sukkela> päiväkirjaan ja tänne seurantaan voimassa olevat kertoimet.


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin