Tänään on 28.03.2024, 22:30.

Ylikertoimen Dreamteam

Yleiseen turisemiseen muustakin kuin pelaamisesta.
Vastaa Viestiin
getrichordietrin
Jäsen
Viestit: 6
Liittynyt: 27.12.2013, 20:15
Pisteitä: 5

Ylikertoimen Dreamteam

Viesti Kirjoittaja getrichordietrin »

Moi! Oon vasemmalla silmällä seurannut Ylikerrointa nyt jonkun aikaa ja sivusto vaikuttaa erittäin hyvältä. Tästä rohkaistuneena ajattelin alottaa peesaamisen vähän vakavammalla ilmeellä, kun omat "varmat" ei tahdo pitää ottelun loppuun asti. Näin ollen olisi todella mielenkiintoista kuulla ketä täällä kannattaa ylipäätänsä kuunnella. :D Seuranta antaa osviittaa, mutta ei se ihan niin mustavalkoista taida kuitenkaan olla. En ole tarkemmin vielä seurannut Ylikertoimen lajikirjoa, mutta eiköhän täältä suurimpiin sarjoihin aina joku löydy.

Homman juju on siis se, että tekstaisit alle suosikkisi! Perusteluista ei haittaa olisi, mutta pelkkä nimikin riittää jos muuhun ei veny. Kaikkiin kohtiin ei ole tarkoitus väkisin kirjoittaa jotain, vaan saa jättää tyhjäksi jos siltä tuntuu. Myös muut lajit/sarjat kiinnostavat alla olevien kanssa yhtä paljon, mutta laitoin nuo ensin mieleen juolahtaneet kuitenkin tuohon esimerkiksi. Vastaajien kesken arvotaan yllätyspalkinto. :D

NHL:
Liiga:
SHL:
Tulevat jääkiekon MM-kisat
Veikkausliiga:
Valioliiga:
Serie A:
La Liga:
UCL/UEL:
Tulevat jalkapallon EM-kisat:
NBA:
NFL:
Tennis:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 3. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

26.04.2016 21:32 <Lorimer> Että kaikki pitäisi tuoda kuin tarjottimella ilman mitään...

26.04.2016 21:33 <Lorimer> omaa panosta..o temprora o mores !

26.04.2016 21:34 <Lorimer> jos omat vatrmat ei tahdo pitää loppuunn saakka , niin ...

26.04.2016 21:34 <Lorimer> ...pelaa vastaan livevedossa !

27.04.2016 08:56 <Crueman> Melkoinen Pasanen.


OskarBetting
Avatar
Jäsen
Viestit: 511
Liittynyt: 04.11.2012, 16:33

Tuotto: +201.52 yks.

Palautus%: 106.40%

Panosten ka: 9.52 yks.

Vetoja: 331

Pisteitä: 759

Re: Ylikertoimen Dreamteam

Viesti Kirjoittaja OskarBetting »

getrichordietrin kirjoitti:Moi! Oon vasemmalla silmällä seurannut Ylikerrointa nyt jonkun aikaa ja sivusto vaikuttaa erittäin hyvältä. Tästä rohkaistuneena ajattelin alottaa peesaamisen vähän vakavammalla ilmeellä, kun omat "varmat" ei tahdo pitää ottelun loppuun asti. Näin ollen olisi todella mielenkiintoista kuulla ketä täällä kannattaa ylipäätänsä kuunnella. :D Seuranta antaa osviittaa, mutta ei se ihan niin mustavalkoista taida kuitenkaan olla. En ole tarkemmin vielä seurannut Ylikertoimen lajikirjoa, mutta eiköhän täältä suurimpiin sarjoihin aina joku löydy.

Homman juju on siis se, että tekstaisit alle suosikkisi! Perusteluista ei haittaa olisi, mutta pelkkä nimikin riittää jos muuhun ei veny. Kaikkiin kohtiin ei ole tarkoitus väkisin kirjoittaa jotain, vaan saa jättää tyhjäksi jos siltä tuntuu. Myös muut lajit/sarjat kiinnostavat alla olevien kanssa yhtä paljon, mutta laitoin nuo ensin mieleen juolahtaneet kuitenkin tuohon esimerkiksi. Vastaajien kesken arvotaan yllätyspalkinto. :D

NHL:
Liiga:
SHL:
Tulevat jääkiekon MM-kisat
Veikkausliiga:
Valioliiga:
Serie A:
La Liga:
UCL/UEL:
Tulevat jalkapallon EM-kisat:
NBA:
NFL:
Tennis:
Mitä tulee noihin 'varmojen' loppuhetkillä pitämättämyyteen, niin 10000 matsin jälkeen nuo on about tasan. Mutta tosiaan pelaa vastaa tai myy pörssissä niinkuin edellä jo ehdotettiin. Tuo lajikirjo on aika laaja, kannattaisi varmaan karsia tuo 1-2 lajiin ja muutamaan sarjaan niistä.

Ei mikään ihme, jos pelaa ajatusmallilla 'jaha, tänään Liigan 1. finaali, pelaanpa siihen overia, hei Frölundaa tänään SHL:stä lapulle. Ai niin, pitää muistaa pelaa under 2,5 city-rm UCL-matsiin.'

Mitä tulee peesattaviin, niin itse suosin omia arvioita, koska uskon yksinkertaisesti tekeväni parempia arvioita kuin muut mitä tulee tennikseen. Toki ajatusten vaihto, jne. on myös omalla tavallaan peesaamista (mikäli jakaa mielipiteen toisen kanssa).

Mitään konkreettista mulla ehdotuksia peesattaviksi mulla ei ole, seuraa vaikka meikäläistä. Vihjeitä tulee harvakseltaan tennikseen, mutta Euroviisuista olen läpättänyt tuonne ketjuun ummet ja lammet. Muut saat etsiä itse, mutta onhan näitä, Bettingadvice, Bettingexpert, vaikka ainakin BE:llä tennisvihjeet usein roskaa. Vihjeparatiisit sun muut kannattaa kiertää kaukaa usemmiten. On siellä varmaan osaaviakin tyyppejä, mutta mitä olen katsellut, niin vihjeet usein tyyliä perustellaan sarjataulukolla ja Flashscoren/livetuloksien kuntopuntarilla. :roll:

Tennisvihjeistä voin sanoa sulle sen verran, että yleensä noista näkee kaukaa, että ymmärtääkö vihjaaja ihan oikeasti lajia. Jos vihje on perusteltu ATP-rankingilla jne, voi olla melkein varma, että vihjaaja ihan pihalla. Toki tuo voi mukana olla, mutta ei pääpointteja vihjeessä/arvoihin vaikuttavissa tekijöissä.

Match-up:han on hyvin tärkeä ottelussa tietyt reunaehdot huomioon ottaen. Silti juuri missään ei match-upia ei mainita vihjeen perusteluissa tms. Ei tarvitse olla Janne Eerikäinen, että ymmärtää ihan perusjuttuja. En nyt noista viitsi alkaa enempää jauhamaan, kun itsellä on mennyt 3-4 vuotta siihen, että alan ymmärtää tennistä kokonaisuutena, enkä vain lukujen takaa. Samalla oppii nauttimaan lajista, kun ymmärtää jotain. Siinä on jotain perusjuttuja, jos valitset tennisvihjaajaa. Hyvän löytäminen vie aikaa. Sanoisin, että Ylikertoimen tennisvihjaajista noin kolmaosa on vain sellaisia, joita itse voisin peesata. Ei sen takia, että tekisivät huonoa tulosta välttämättä, vaan siksi että haluan olla samalla aaltopituudella mitä tulee match-upeihin tms.

Annan esimerkin. Täällä tennisvihjaajista Timo. Timo harvoin postaa mitään match-uppeihin tms. liittyvää, joten hän voi ajatella pelistä ihan eri tavalla kuin minä. Siltä rajakerroin olisi about sama. Kuuluisiko tälläisen vihjeen tukea omaa arviotani? Ei mielestäni. Olisin siinä harhakuvitelmassa, että hän ajattelee pelistä samoin kun minä, vaikka todellisuudessa arvio muodostuu aivan eri tavalla vaikka luvut vihjetagissa täsmäävätkin.

Tuon pitäisi herättää epävarmuutta mussa, kun kaksi vihjaajaa saa samat arviot vaikka (ehkä) ajattelevat matsista ihan eri tavalla. Sen sijaan kun katson vihjetagin nopeasti, huomaan että 'hei, tuo kaveri on samaa mieltä kuin minä, ei oma arvio ihan yössä voi olla', herättää sen confidencen omaan betsiin. Taas mennään vikaan joka johtaa ehkä jopa ylipanostamiseen jos on omat betsit sisässä ja ottaa lisää kun huomaa että joku muu tukee.

Tämän takia en voisi itse koskaan suoraan peesata esim. Timoa tai montaa muuta täällä, vaikka Timollakin on ollut käsittääkseni hieno 2016, ja kaveri taitaa tehdä tällä vauhdilla kunnon profitit tälle vuodelle. Eikä siis mitään Timoa vastaan tietenkään, mutta Timo sattui olemaan paras esimerkki millä selittää oman pointtini peesaajan valintaan.

Monimutkainen ajatuskulku, mutta toivottavasti sait jotain irti.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin