Tänään on 28.03.2024, 18:59.

Oscar viisuihin ?

Yksilölajit, muut palloilulajit (salibandy, pesäpallo jne.), moottoriurheilu...
Vastaa Viestiin

Sponsoroisitko Oscaria euroviisu-matkalle ?

1. En anna latin latia moiseen hömppään.
15
48%
2. Ei Oscaria vaan raudanlujat ammattilaiset JussiQ tai Tenkku
4
13%
3. Joku järkevä tukimaksu Oskullelle , kuinka maksun voisi suorittaa ylikerroin.com ?
12
39%
 
Ääniä yhteensä: 31

Lorimer
Avatar
Jäsen
Viestit: 2105
Liittynyt: 24.01.2004, 19:33
Pisteitä: 657
Paikkakunta: Tietäjä 2017

Oscar viisuihin ?

Viesti Kirjoittaja Lorimer »

Oscarin eläytyminen viisuihin on kunnioitettevaa , nämä viisuilut ovat tavallaan ohi , mutta olisitko tulevaisuudessa valmis tukemaan Oscarin matkaa viisuihin raportoiman tapahtumista ylikerroin.comin nimissä?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 2. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

03.05.2016 15:58 <JussiQ> Joo, Oskar kisoihin, kannatan :)


OskarBetting
Avatar
Jäsen
Viestit: 511
Liittynyt: 04.11.2012, 16:33

Tuotto: +201.52 yks.

Palautus%: 106.40%

Panosten ka: 9.52 yks.

Vetoja: 331

Pisteitä: 759

Re: Oscar viisuihin ?

Viesti Kirjoittaja OskarBetting »

Ei taida mun analyysi olla rahan väärti. :lol: Ei vaan, en sulje mahdollisuutta ensi vuonna, täytyy katsoa miten opiskelujen suhteen menee, onko rahaa vetoprojektiin ja muihin kuluihin etc jne. ja ennen kaikkea missä viisut pidetään. Venäjä ei houkuttelisi hirveästi. Toisaalta esim. Ranska olisi sitten ihan toinen juttu. Jos Aussit voittavat, rahaa vain tänne niin hoidan asiat niin että pääsen lähtemään. 8--)

Press passi/akkreditointi whatever olisi varmaan hyvä olla. Toki Ylikerroin.comin nimissä mentäisiin sitten varmasti. Tai sitten laitan alulle jonkun oskarbetting.fi:n :mrgreen: Luulen, että ei noista saa juuri mitään irti, jos tavallisena tallaajana pyörii mestoilla. Jää esitykset näkemättä livenä luulisin. Tai sitten noita press passejakin on eri tason jne. Noista en tiedä mitään. Onko täältä ollut joskus joku mestoilla?

Sitä en rehellisesti sanottuna tiedä, miksi Lorimer ehdottaa meikäläistä sinne, luulisi Sukkelan/Jussin/Tenkratin/Lorimerin oma asiantuntemus biittaavan meikäläisen selkeästi. :lol: Mä olen kuitenkin enemmän tennismiehiä. Eikä mulla harmi vaan ole rahaa toistaiseksi kovin paljon näihin viisuihin lyödä, ihan muutaman satkun rollilla mennään. Ihan hyvä vaan, olen ehtinyt kuoppaamaan ihan tarpeeksi jo tässä elämässä. No, oppirahat pitää varmaan maksaa oli asia mikä tahansa. Onneksi on kesäksi töitä. Toivon mukaan ensi vuonna isommin ja kokeneemmin.

Jos opiskelen (toivon mukaan!) ensi vuonna niin en tiedä miten riittää aika, mutta yritetään. Enköhän jotain saa aikaa. Tennis on nyt vähän jäänyt, kun en ole tyytyväinen malleihin ja yritän keskittyä viisuihin.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 1. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lorimer
Avatar
Jäsen
Viestit: 2105
Liittynyt: 24.01.2004, 19:33
Pisteitä: 657
Paikkakunta: Tietäjä 2017

Re: Oscar viisuihin ?

Viesti Kirjoittaja Lorimer »

Oscar , kyse on paitsi lahjakkuudesta niin myös halusta. Kumpaakin minun nähdäkseni on riittävästi.
Et tarvitse ylikerrointa euroviisumatkaasi, tubetat tai hommat sponsorit muuta kautta. Nyt olisi vaan palstalla hieno tilaisuus ryhdistäytyä ja hommata pienellä maksulla se ylikerroin.com logo jonnekin paidan selkämykseen. Sen kai olisit Oscar valmis neuvottelemaan ihan täältä saamasi opin takia?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


OskarBetting
Avatar
Jäsen
Viestit: 511
Liittynyt: 04.11.2012, 16:33

Tuotto: +201.52 yks.

Palautus%: 106.40%

Panosten ka: 9.52 yks.

Vetoja: 331

Pisteitä: 759

Re: Oscar viisuihin ?

Viesti Kirjoittaja OskarBetting »

Lorimer kirjoitti:Oscar , kyse on paitsi lahjakkuudesta niin myös halusta. Kumpaakin minun nähdäkseni on riittävästi.
Et tarvitse ylikerrointa euroviisumatkaasi, tubetat tai hommat sponsorit muuta kautta. Nyt olisi vaan palstalla hieno tilaisuus ryhdistäytyä ja hommata pienellä maksulla se ylikerroin.com logo jonnekin paidan selkämykseen. Sen kai olisit Oscar valmis neuvottelemaan ihan täältä saamasi opin takia?
Siis tarkoitin lähinnä noita Press passin ehtoja varten. Täytyy katsoa ensi vuonna, kun näkee mihin viisut menee ja niin edelleen. Ja voisihan tuosta jonkun dokumentin, videoblogin tyngän kuvata, miksipä niin tulisi Ylikertoimellekin diili houkuttelevammaksi kun se logo näkyisikin jossain. Jos ihmisillä on tosiaan kiinnostusta amatöörin mielipiteille ja omat suunnitelmat ei mene ristiin niin miksi ei. Katsotaan. :)

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit

05.05.2016 15:58 <OskarBetting> Lahjakkuudesta en tiedä sitten :D


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin