Tänään on 29.03.2024, 08:15.

Veikkausliiga 5.9.

Keskustelua jalkapallosta.
Vastaa Viestiin
harakka
Jäsen
Viestit: 1382
Liittynyt: 07.01.2004, 15:18
Pisteitä: 69

Veikkausliiga 5.9.

Viesti Kirjoittaja harakka »

Sunnuntainahan pelataan vain yksi matsi, availlaan sille kuitenkin uusi otsikko. Huomioitavaa, että KooTeePee palasi pohjoisen reissulta kohti etelää ja pelaa tämän vain kahden huilipäivän jälkeen. Mielenkiintoista nähdä, miten jaksavat, kun suhteellisen kapealla materiaalilla ovat Veikkausliigaa läpi vetäneet tämän kauden. Ymmärrettävistä syistä toki, kun pikahälyytyksellä paikkakin tuli. Isolla osalla avainpelaajista + valmentajalla loppuu sopimukset tähän kauteen, motivaatio? Toisaalta kyllä näyttöpaikka edelleenkin, vaikka esim Jussi Kinnaslammen tapaisilla pelaajilla on takuulla vientiä muutenkin. Paatelaisetkin palaavat luultavasti vastustaja Allianssiin. Kotka elänyt koko kauden kotipeleillään fantastisen yleisön edessä, ollut vieraissa kovinkin vaisu. Allianssi oli alkukaudella vahva kotonaan, mutta ollut viimeisissään vaisu. Mä näen Allianssin aika vahvana tässä, tuo Kotkan torstain pelikin avittaa heitä.

Allianssi KooTeePee 63 23 14

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mika Ässä
Jäsen
Viestit: 5609
Liittynyt: 05.05.2004, 19:39
Pisteitä: 9
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mika Ässä »

kirjoitin jääkiekko-osiossa, että olen maailman hitain muuttamaan omia näkemyksiäni joukkueista, mutta harakka taitaa pitää omista näkemyksistään vielä rankemmin kiinni :mrgreen: HYVÄ, mikä olisikaan sen arvostettavampaa!

iso näkemysero tässä siis, mulla olisi ollut täsmälleen samat %-arviot harakan kanssa jos tämä olisi ollut kauden avauspeli. mutta sen jälkeen on allianssi heikentänyt mun papereissa roimasti, ja kotka taas parantanut.
allianssia pidin taas kerran materiaaliltaan ihan kärkiporukkana, eivät ole siihen taaskaan pystyneet, ja nyt edelleen pahat kp-ongelmat riesana.
kotka oli mulla alkukaudesta sellainen rupusakki kuin edellisellä kaudellakin jolla putosi (ja nostettiin takaisin), mutta ovat tällä kaudella osoittaneet olevansa rupusakkeja kovempi, kun ovat keränneet esim. 15 pistettä enemmän kuin hämeenlinna, 10 pistettä enemmän kuin jazz, päästäneet 24 maalia vähemmän kuin jazz, ja päästäneet 20 maalia vähemmän kuin hml.

isoja näkemyseroja siis ilmoilla lajissa kuin lajissa, ja sehän juuri on yksi urheiluvedonlyönnin parhaista puolista, jollei jopa paras.

tässä mun lukemat:

Allianssi KooTeePee 55 26 19 yli/alle 2,5 50 50

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


epe
Jäsen
Viestit: 1004
Liittynyt: 14.01.2003, 16:14
Pisteitä: 2
Paikkakunta: Heräilemässä

Viesti Kirjoittaja epe »

Omat infot päivän peliin...

Allianssi - KooTeePee:

Lähtoasetelmat:
*Allianssilla mahdollisuudet kamppailuun kakkossijasta TamUn kanssa, Allianssilla pelejä rästissä muita enemmän.
*KooTeePee varmistanut jo käytännössä sarjapaikkansa kun sillä on 10 pisteen ero Jazziin, jolla on enää mahdollisuudet saada 12 pistettä. Sijoituksen parantamiseen ei ole paljoa mahdollisuuksia.

Kp:t:
-Allianssi:
*Moilanen INJ
*Cleaver BACK
*Stafsula SUSP
*Da Silva INFO pelilupa kunnossa, ainakaan minulla ei ole minkäänlaisia käsityksiä kaverin taidoista?
*Adriano SUSP
*Roiko INJ
*Ojanen INJ

-KooTeePee:
*Nikuradzhe KNO Pelaaminen??
*Liljeqvist INFO Ei ollut kp:ssa Torniossa, oliko töissä vai mikä on?
*Lehtonen SUSP
*Viren BACK pelikiellosta


Poissaolot iskevät pahemman Allianssin hyökkäyspeliin vaikka keskinkentän raataja Cleaver palaakin kokoonpanoon. Allianssin hyökkäyspelistä vielä sen verran, että Adrianollahan on ollut pidempään menossa kuivahko kausi... edellinen tehty maali elokuun alussa ja sitä edellinen kesäkuun lopussa. Risto Ojasen tervehdyttyä häneltä olisi odotettavissa parempaa, mutta hänkin on tuoreiden tietojen mukaan poissa. Adriano on joissakin näkemissäni peleissä joutunut hakemaan palloa liian alhaalta ja hänen parhaat ominaisuutensa ovat jääneet käyttämättä, joten sinäänsä hänen poissaolonsa ei ole niin paha isku. Nyt on tarjolla jälleen Peter Sampokin loukkaantumisen jälkeen. KTP:n kokoonpanosta sen verran että vaikka Nikuradzhe puuttuisikin, ei haittaa... löytyy pätevä korvaaja. KTP:ltä poissa Lehtonen pelikiellon vuoksi, mutta ei haittaa sillä puolustukseen saadaan siltikin miehitys Paakkari-Kinnaslampi-Pellikka-Viren , koska Viren palaa oikeaan laitaan pelikiellosta. Oma jännitysmomenttinsa on Paatelaistan veljesten pelaaminen omistajaseuraansa vastaan.

Huomioita:
*Allianssilla ollut vaikeuksia maalinteossa: edellisten otteluiden tehdyt 0,1,0,2,0,0,0,1,0,3
*KTP muuttanut ryhmitystään hieman. Ankamat pelannut ihan ok, Koskela ollut hieman pimennossa viime aikoina pelatessaan alempana keskikentällä
*KTP:llä tökkinyt viime aikoina maalinteko: edellisten otteluiden tehdyt 0,0,1,0,1,2,2,1,1,1
*Allianssi keskikentän peli puolustettaessa ollut viime aikoina sekavaa
*Allianssi viimeisessä 10 pelissä 3-3-4 maalit 0,8-1,3
*KTP viimeisessä 10 pelissä 2-3-5 maalit 0,9-1,3
*Allianssi kotona 5-2-2 maalit 1,22 -0,67
*KTP vieraissa 1-3-6 maalit 0,8 - 1,7
*KTP löysäili valmentajan mielestä Torniossa
*Hyppönen viittaili lausunnossaan hyökkäävään peliin, ja miksipä ei kun ei ole suurempia paineita

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


harakka
Jäsen
Viestit: 1382
Liittynyt: 07.01.2004, 15:18
Pisteitä: 69

Viesti Kirjoittaja harakka »

Joo, onhan tuossa kieltämättä eroa, mutta pirun hyvä homma se on. Aiheuttaa vähän lisäkelailua omassakin päässä :). Mulla olis ollu myöskin samaa luokkaa nämä alkukaudesta (silloinkin kun Kotka oli näyttänyt jo hiukan tasoaan) tai himpun lisääkin Allille, mutta nyt olen ottanut näkemystä lähinnä tuon Kotkan motivaation takia. Sarjapaikka varma, nuo päättyvät sopimukset, matkustelu, vieraspeli. Itsestä ainakin tuntuu vähän turhauttavalta tälläiset ottelut, toki en Kotkan tarkkaa motivaatiota tiedä vaan arvailen. Vaikeahan näitä on määritellä, mutta kun Allillakin on vielä saumat Eurooppaan, niin uskotaan nyt vielä heihin, vaikka hiukkasen on joukkue ollut pettymys mulle koko kauden. Loppukausi mennyt heiltä turhan heikosti.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin