Tänään on 28.03.2024, 13:21.

Venäjä-Slovakia

Eurooppalainen jääkiekkoilu.
Vastaa Viestiin
römperi
Jäsen
Viestit: 352
Liittynyt: 13.02.2004, 23:00
Pisteitä: 0

Venäjä-Slovakia

Viesti Kirjoittaja römperi »

Mielenkiintoinen peli tiedossa kun Slovakian pakko voittaa välttääkseen Kanada ensimmäisessä play-off gamessa.

-Venäjähän on ollut positiivinen yllätys 2 ensimmäisessä pelissä,ja Slovakit ei ole vielä esittänyt parastaan.

-Venäjää rasittaa eilinen kova ottelu Kanadaa vastaan mikä voi näkyä tässä pelissä.

-Maalivahtiosasto on molemmilla aina pieni?.Lasakkia pidän kuitenkin hieman parempana.

-Puolustus on Slovakian heikko kohta,ja taas Venäjällä ihan ok.

-Hyökkäyskalusto on molemmilla hyvää luokkaa ja vaikka Slovakeilta jäi kovia nimiä pois jo ennen turnausta niin kyllä 2 erittäin kovaa hyökkäysvitjaa saadaan kasaan.Voi jopa olla jossain mielessä hyväkin,että nyt 3-4 ketjut ei ole täynnä kovia nimimiehiä,vaan heidän tehtävä on enemmänkin rikkoa Venäjän taitavien yksilöiden peliä.

Tässä muutamia pointteja,mitä pähkäilin.Prosenteiksi sain Venäjä ensin mainittuna 44-19-37,ja Slovakeita pääsee luultavasti pelaamaan ihan reippaasti kun Nordicilla ensimmäiset oddsit tarjolla ja suorasta Slovakian voitosta saa 3,15.Tuskin jää parhaaksi..

Sitten vaan muiltakin näkemyksiä kehiin niin pääsee vertailemaan ja korjailemaan omaa arviota jos tarvetta ilmenee :wink:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mika Ässä
Jäsen
Viestit: 5609
Liittynyt: 05.05.2004, 19:39
Pisteitä: 9
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mika Ässä »

venäjä-slovakia 39-22-39 o/u 4,5 51/49

demitra, gaborik, hossa, nagy, satan, stumpel, zednik... slovakian poisjäänneistä huolimatta, eikös nuo kaikki pelaa?
en minä saa venäjästä millään selvää suosikkia tähän peliin, JOS slovakia syttyy. ja lähden näissä lukemissa siitä että nyt syttyvät tähän. varoituksena tälle pelivihjeelle, eniten slovakia-myönteinen minä olen mitä kukaan tähän mennessä kenen kanssa ole näkemyksiä tästä ottelusta vertaillut. ja odotettavissa olevassa maalimäärässäkin taidan olla kaikkein matalamaalisimman pelin puolesta, muiden mielestä moa korkeampi.
ennen kisojen alkua slovakia olisi mulla ollut vähintään 45% suosikki tässä pelissä venäjää vastaan. eli 2 peliä sitten. en kuitenkaan korjaile joukkueita 2 pelin jälkeen kovin rajusti, koska uskon etteivät slovakit ole vielä laittaneet peliin kaikkea osaamistaan.
slovakian poisjäännit on huomioitu näissä lukemissa.

pelivalinta / kerroin / toimisto / kerroinraja / odotusarvo
slovakia / 3,25 / expekt / 2,56 / 1,27
alle 5,5 maalia / 1,65 / nordicbet / 1,54 / 1,07

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Venäjä on mun arvion mukaan suosikki Slovakiaa vastaan. Venäjä ei hävinnyt Kanadalle kenttäpelissä lainkaan. Itse asiassa Venäjä hienokseltaan dominoi ottelua, tosin molemmilla oli paikkansa. Brodeur ja Venäjän luokaton yv-peli (kaksi maalia omiin) pelasti Kanadan. USA:ta vastaan mikään ei pelastanut jenkkejä, vaan Venäjä vei peliä miten halusi. Venäjän alkurankkaus oli mulla liian matala, joten nostin sitä.

Slovakia oli täysi vastaantulija Kanadan kanssa eikä USA-peli mennyt sekään Slovakialta hyvin. USA oli toki paremmalla joukkueella (tai paremmin jaloin) liikkeellä Slovakiaa kuin Venäjää vastaan, mutta kun Slovakia ja Venäjä ovat kohdanneet molemmat Kanadan ja USA:n, kyllä Venäjä on näiden kahden ottelun perusteella onnistunut valmistautumisessaan Slovakiaa paremmin ja on ilman muuta suosikki. Venäjän puolustus ja maalivahtipeli on parempi kuin Slovakian ja hyökkäys ei jää juurikaan Slovakian hyökkäyksestä jälkeen.

Venäjää rasittaa jonkin verran viime yön peli, joten se tasaa hieman voimasuhteita. Joukkue kuitenkin vaihtanee freesimmän maalivahdin eli Sokolv pelasi vain Kanadaa vastaan. Prosentit siten luokkaa 44-23-33 Venäjän eduksi. Jos rasitustaso olisi sama, Venäjän etu olisi vielä suurempi.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mika Ässä
Jäsen
Viestit: 5609
Liittynyt: 05.05.2004, 19:39
Pisteitä: 9
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mika Ässä »

isoja näkemyseroja, ja mikäs sen mielenkiintoisempaa :P

perustelen omaa kantaani hieman lisää, ennen kuin muut Ylikerroin.comin kirjoittajat kommentoivat:

mun näkemys on se, että slovakia on monta vuotta ollut parempi joukkue kuin venäjä. nyt venäjä on 2 peliä pelannut paremmin kuin slovakia, muttei ole kuitenkaan sen perusteella edes samantasoinen maajoukkue. valmistautuminen on onnistunut venäläisllä ehkä paremmin, vaikkei 2 peliä vielä mitään faktaa siitä annakaan, turnaus on vielä kovasti kesken.
venäläiset ovat olleet syttyneempiä 2 peliin kuin slovakia, nyt väittäisin että juuri siitä syystä SLOVAKIA on tässä se syttyneempi joukkue. näkemyserojahan nämä ovat, mutta jos jonnekin pitäisi korjata, laittaisin slovakian niukaksi suosikiksi. näiden %-arvioiden yhteenveto on varmaan hyvä arvio vetoihin niille jotka eivät tee näihin omia %-arvioita, koska niin suuret erot on.
alustavissa lukemissa kaikilla oli slovakia 45%-50% suosikki, itse en muista että olisin koskaan korjannut mitään otteluita 15% kahden kierroksen jälkeen. nyt olen niissä lukemissa, mitä olen hieman korjaillut tämän turnauksen otteiden perusteella.
mulla nämä perustuu siis aina PITKÄN AJANJAKSON hommiin, venäjän jääkiekon taso, slovakian jääkiekon taso. sitten hieman korjaan tämän turnauksen mukaan, yleensä 2-3% max. tottakai minä olen varmasti maailman HITAIN korjaamaan näkemystäni, koska haluan uskoa siihen että tein hyvää työtä ennen turnauksen/sarjan alkua, ja pidän näkemyksestäni kiinni. eli voi olla että mulla on parannettavaa siinä miten nopeasti joukkueiden voimasuhteita pitää muuttaa, mutta koska jääkiekon arvokisoissa omien vetojen seuranta näillä samoilla menetelmillä hipoo pilviä, beesailen muiden suuntaan tässä kohteessa vain hieman. tiedän monia jotka tekevät hyvää tiliä mm-kisoissa korjaamalla alkuperäistä näkemystään nopeammin, joten sekin voi olla voitollinen taktiikka. minulle maistuu kuitenkin paremmin se että tutkin joukkueet ja tilastot ennen turnauksen alkua, ja sitten pysyttelen aika pitkälti niissä, ja katson kisojen jälkeen miten äijän kävi :P aina jääkiekon mm-kisoissa kun olen arvioinut 2 joukkuetta ns. yhtä vahvoiksi, niin 2 pelatun ottelun jälkeen jos joukkueella A on mennyt 2 peliä paremmin, on bookkereilla joukkue A on 45-50%. mun mielestä kyseessä on edelleen 2 tasavahvaa joukkuetta ja jos oma arvio on edelleen tasaottelu, pelaan ilomielin jos bookkerit ovat lukemissa 50% suosikki. ja jos taas se joukkue B olisikin avannut paremmin, niin sitten se olisi bookkereilla 45-50% suosikki, minä edelleen mitä todennäköisimmin pysyisin alkuperäisessä arviossani joukkueiden voimasuhteista.
2 peliä on aina enemmän tai vähemmän sattumankauppaa, sm-liigasta saipakin voi näyttää 2 pelissä hyvältä, ja ässätkin johti sarjaa pitkään kauden alussa.

sentään 1 taitava jääkertoimenlaskija löytyi maailmasta jolla oli jopa slovakia suosikki, mutta muuten kaikki muut miehet kenen %-arvioita otan huomioon jääkiekossa, olivat venäjän miehiä.
tuolla total ctrl:n lukemat ja special oddsien kerroinrajoja:

TOTAL CTRL

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Aki Lahti
Avatar
Jäsen
Viestit: 2584
Liittynyt: 16.01.2003, 18:53
Pisteitä: 1783
Paikkakunta: Iitti

Viesti Kirjoittaja Aki Lahti »

Venäjä - Slovakia 43% 24% 33% [2,31-4,25-3,01]

Nordicbet
Under 5,5 kerroin 1,60 arvio 1,40 [71%]


Arvioitu maaliodotusarvo on todella matala. Vähän samanlainen haju kuin Venäjä - Tshekki matseissa. Viimevuosina ei paljoa ole maaleja näissä mässäilty ainakaan arvoturnauksissa. Molemmilta löytyy luisteluvoimaa,mutta slovakian joukkuepeli ei Venäjän taso ainakaan niissä peleissä mitä se on esittänyt Kanadaa ja USA vastaan.

Venäjän voitto USA:sta tuli kelpo esityksellä. USA asenne Venäjä pelissä ei aivan 100%,USA pelasi Venäjää vastaan huonosti liike oli selkeästi hitaampaa kuin Slovakia pelissä,jossa se pelasi selkeästi paremmin.

Venäjän motivaatio tekee pelin arvioimisen hankalaksi ja täten varmasti moni bookkeri on jättänyt ainakin toistaiseksi pois pelilistoilta. Ei mikään ihme jos prosenttiarvioiden erot suuria yli 5%.

Slovakialle Expekt tarjoaa 3,25, joka ihan hyvä kerroin. Slovakia 1X tuplamahdollisuutena todennäköisempi vaihtoehto kerroin 1,85 arvio 57% [1,76].

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Lius
Jäsen
Viestit: 31
Liittynyt: 13.07.2004, 15:25
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Lius »

Oma mielipiteeni joukkueiden Slovakian ja Venäjän välisestä erosta kyllä painaa enemmän Venäjän puolelle. Prosentteja en pysty kyllä jääkiekkoon antamaan, koska jalkapallossakin on vielä kovasta työstä huolimatta parannettavaa. Mutta asiaan.

Jos katsoo Slovakian viimeaikojen menestystä niin kyllä tuo menestys on tullut enemmänkin MM-kisoista, josta oman näkymykseni perusteella, tie menestykseen on tullut todella hyvän isänmaallisuuden kautta. Kaikki NHL tähdet ovat valmiita antamaan kaikkensa joukkueen eteen. Jos tuota samaa vertaa Venäjään on ero huikaiseva. Erimielisyykset ovat johtaneet siihen, että pelaajia on pystytty noukkimaan sieltä täältä, motivaatio tekijät ovat olleet lähes nollissa. Omasta mielestäni Venäjän taso on tullut paremmin esille juuri näissä arvoturnauksissa, joissa kaikkien joukkueet pelaavat parhaimmistolla ja antavat kaikki joukkueen eteen. Nelosen webbisivuilla on hyvää infoa juuri näistä turnauksista, joissa Slovakia kyllä jää aikas tappiolle Venäjää vastaan. Kyllähän nämä kaikki varmasti tietävätkin, mutta tämä tilasto painaa kyllä mulle enemmän.

SLOVAKIA

Olympialaiset 1994 6.
World Cup 1996 7.
Olympialaiset 1998 10.
Olympialaiset 2002 13.

VENÄJÄ

Olympialaiset 1992 1.
Olympialaiset 1994 4.
World Cup 1996 4.
Olympialaiset 1998 2.
Olympialaiset 2002 3.

Mutta jos olen taas väärässä, niin täytyy taas kumartaa syvään asiantuntijoille. :oops:

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Mungo
Jäsen
Viestit: 4418
Liittynyt: 25.05.2003, 23:13

Tuotto: +59.91 yks.

Palautus%: 101.26%

Panosten ka: 3.65 yks.

Vetoja: 1305

Pisteitä: 4110

Viesti Kirjoittaja Mungo »

Lius on oikeassa ja allekirjoitan samat syyt Venäjän otteiden kehnouteen ja Slovakian otteiden loistoon.

Jos maiden välistä jääkiekon tasoa tarkastellaan, Slovakian jääkiekon taso ei ole mun arvioni mukaan ollut koskaan korkeampi kuin Venäjän. Se on totta, että MM-kisoissa Slovakia on pelannut paljon paremmin kuin Venäjä, mutta siihen on syynsä ja niistä Lius kirjoittaa hyvin. Perusmateriaali on Venäjällä kokonaisuutena parempi ja jos molemmat maat saisivat parhaat miehistönsä johonkin turnaukseen, Venäjä pesisi Slovakian nimenomaan joukkueena, vaikka hyökkäyspään pelaajat eivät yhtä tunnettuja olisikaan.

Slovakian jääkiekon taso jää jos ei nyt kauaksi, niin jää kuitenkin Venäjän jääkiekon tasosta. Huippu on Slovakialla hyökkäyspäässä terävämpi, mutta siihen se jääkin. Esimerkiksi maalivahtikaksikko Khabibulin-Nabokov on NHL:n eliittiä ja Venäjältä löytyy paljon hyviä maalivahteja. Samoin NHL:ssä ja sen alasarjoissa sekä Euroopan sarjoissa pelaa loistavia venäläisiä puolustajia ja hyökkääjiä ja heitä riittää näiden lisäksi vielä kotimaahankin. Kuten Lius tuo esille, Venäjän ongelma on siinä, että todellista sitoutumista maajoukkueeseen on liian harvalla.

Siksikin Venäjän jääkiekon tasoa aliarvioidaan usein. Venäjän pääsarjaa ja sen kovuutta ei tunneta. Monet asiantuntijat pitävät Venäjän liigaa NHL:n jälkeen toiseksi tasoikkampana ja jos tarkastellaan nuoria (16-20 vuotiaita), niin Venäjähän on todellinen aarreaitta NHL:nkin mittapuun mukaan. Tämä kertoo siitä, että Venäjän nuorisovalmennus perustasolla seuroissa on taas hyvin hoidettua ja organisoitua. Toinen syy on siinä, että Venäjän maajoukkueen esitykset eivät ole olleet kaksisia viime vuosina MM-kisoissa. Mutta tähän jälkimmäiseen on syynä edelleen jatkuvat Liuksen manitsemien syiden lisäksi myös suuret eturistiriidat Venäjän joukkueen johdossa ja kiekkoliiton sisäpiirissä.

Mutta se ei poista sitä mihinkään, että Venäjä on perustasoltaan Slovakian edellä jääkiekossa kaikissa ikäluokissa ja kuvitteellisessa parhaiden pelaajien rankingissa, jos näistä pelaajista kasattaisiin joukkue. Venäjän joukkuetta en ole pitänyt huonona, vaan lähes ilman maalivahtia (ja siitä seuraavaa erikoistilannepelaamista alivoimalla ja 4vs4) suunnilleen tasabuukkina USA:n kanssa. Nyt kun maalivahtipeli näyttäisi toimivan, samalla toimii puolustus ja alivoimapelaaminen ja samalla Venäjän ranking tietysti paranee oleellisesti.

Slovakiasta saa/tulee saamaan tasoituksella ja ilman aivan loistavia kertoima ja samoin on saanut koko ajan Venäjän myymisestä.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Player1
Jäsen
Viestit: 105
Liittynyt: 03.04.2004, 20:17
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Player1 »

Samaa mieltä hyvin pitkälti Mungon ja Liuksen kanssa. Mielestäni suurin syy Venäjän menestymättömyyten on juuri tuo kiinnostuksen puute. Ja kyllä tuolla potentiaalilla, taidolla ja lahjakkuudella varustettu joukkue on todella kova kun sitä vaan kiinnostaa pelata. Eli mielestäni Venäjän mahdollisuuksia nostaa aika paljon kun kahdessa ottelussa todistivat, että pelaaminen kiinnostaa ja sujuukin.

En tiedä miten venäläiset ovat kesäharjoitelleet, mutta luulisin, että ovat aika moni olleet Venäjän huippujoukkueiden ringissä mukana kun lakkokin uhkaa. Siellä kyllä yleensä mennään aika kovaa. Venäjän nuorelle porukalle palautuminenkaan ei välttämättä ole mikään iso ongelma.

Slovakia taas on pelannut mielestäni aikalailla niin hyvin kuin ovat osanneetkin viime vuosina. Eli aika hyvin. Nyt näyttäisi alavireiseltä. Varmasti pystyvät parantamaan, mutta että parantaisivat selkeästi ja Venäjä pelaisi selkeästi huonommin kuin kahdessa ekassa pelissä... Mahdollista toki, mutta jotenkin tuntuu, ettei todennäköisin skenaario.

Eli mielestäni Venäjä hiukan parempi perustasoltaan, sekä paremmassa vireessä, pitääkin olla suosikki.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


jeesmies
Jäsen
Viestit: 91
Liittynyt: 26.12.2003, 18:21
Pisteitä: 0
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja jeesmies »

Venäjä - Slovakia 46-22-32

ML
60-40

O/U 5,5 37-63
O/U 5,0 45-55
O/U 4,5 54-46

Venäjä -0,5
46-54

Venäjä -1
31-15-54

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

pelattuja kohteita: 72
osuneita: 26
kerroin yht. 62,884
palautus% tasapanoksin: 87,34

Minikommentit


Tuomas
Jäsen
Viestit: 140
Liittynyt: 08.08.2003, 23:00
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Tuomas »

Venäjä-Slovakia 40 23 37
yli/alle 5,0 50/50

Slovakia +0,5 2,12 55% Pinnacle
tai pörssissä myydä Venäjän voittoa varsinaisella peliajalla.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


thorn
Jäsen
Viestit: 1708
Liittynyt: 17.09.2003, 16:43

Tuotto: +54.63 yks.

Palautus%: 110.24%

Panosten ka: 2.79 yks.

Vetoja: 191

Pisteitä: 364
Viesti:

Viesti Kirjoittaja thorn »

Tuomas kirjoitti:Venäjä-Slovakia 40 23 37
yli/alle 5,0 50/50

Slovakia +0,5 2,12 55% Pinnacle
tai pörssissä myydä Venäjän voittoa varsinaisella peliajalla.
Arvioit tuon 55%, vaikka noilla sun prosenteilla saa arvioksi 60%?

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Willy
Jäsen
Viestit: 603
Liittynyt: 08.05.2003, 16:35

Tuotto: +3.16 yks.

Palautus%: 103.33%

Panosten ka: 2.26 yks.

Vetoja: 42

Pisteitä: 57

Viesti Kirjoittaja Willy »

thorn kirjoitti:
Tuomas kirjoitti:Venäjä-Slovakia 40 23 37
yli/alle 5,0 50/50

Slovakia +0,5 2,12 55% Pinnacle
tai pörssissä myydä Venäjän voittoa varsinaisella peliajalla.
Arvioit tuon 55%, vaikka noilla sun prosenteilla saa arvioksi 60%?
Pinnaclella jatkoaika mukana. 5% Venäjän jatkoaikavoitolle..

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


Eetvartti
Jäsen
Viestit: 589
Liittynyt: 03.06.2003, 10:52
Pisteitä: 0

Viesti Kirjoittaja Eetvartti »

Slovakia-Venäjä 35-24-41
U4.5 50%

Venäjä pelasi ensimmäisen pelin ja sai itseni ainakin vakuutettua odotettua paremmasta tasosta. Kanada otti voitton Venäjästä kuten suosikin odotetaankin ottavan...Venäjän lähtee tähänkin peliin suosikkina. Slovakia ei ole voittanut vielä peliäkään. Kanadaan vastaan slovakia oli voimaton, tosin pääsi hyvin peliin mukaan ...alussa aivan hukassa, mutta Brodeur oli maineensa veroinen... Kiprun ohella turnauksen parhaat maalivahdit. Usaa vastaan Peli oli hieman parempaa, tosin Usa hallitsi peliä....Mieleeni on jäänyt Slovakian tasuri Kanadasta, joten ei sieltä nyt ihan rupusakkikaan ole lähtenyt...Mielenkiintoinen taistelu ja tasainen vääntö luvassa...Kuitenkin Venäjä lähtee hienon ensipelin saattelemana suosikkina ja paremman hyökkäyksen turvin, mutta eroa ei ole paljon...
Slovakia voi yllättää kuten se yllätti jo Kanandan...

Prosentien kautta kun pelataan niin pelit riittää Slovakian puolesta
Expekitille 3,45

Samoin ottelun tasaisuuden takia ja parin muunkin tekiän takia sain U4.5 jopa 50%...Tämä riittänee Unibetin 2.15...

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Seuranta Päivitetty: 23.01.2007

Minikommentit


T:P.
Jäsen
Viestit: 218
Liittynyt: 17.05.2004, 09:20
Pisteitä: 0

tasapeli

Viesti Kirjoittaja T:P. »

Hienoa katsoa noita prosenttiarvioita peliin Venäjä-Slovakia. Itse uskon vahvasti Venäjään ja sitä pelasinkin. Venäjä kuitenkin pti "isäntiä" pinteessä ja voitti USA:n samoin luvuin kuin Slovakia sille hävisi.

Nyt KAIKKIEN prosenttipyörittäjien kannattaa pelata Betfairille tasapeliä. Sen kerroin kun on 5,0. Se lienee paras ylikerroin noiden 21-25% arvioiden mukaan. Ja kukaan ei ole halunut sitä pienemmäksi mainita. Siis kun ylikerrointa foorumin nimen mukaan haetaan niinn se näyttää olevan tuo tasapeli, toteutuu enemmän kuin kerran viidestä.

Minulle maistuu Venäjän 1,98. Uskon että voittavat ennen jatkoviisiminuuttista noin 55% varmuudella.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


narvanen
Jäsen
Viestit: 1
Liittynyt: 30.01.2004, 01:12
Pisteitä: 0

merkityksetön ottelu?

Viesti Kirjoittaja narvanen »

Hetkinen,
mitkä ovat World Cupin säännöt? Onko tällä Slovakia-ottelulla käytännössä merkitystä Venäjälle? Vaikka Venäjä häviäisi yhdellä maalilla niin eikös' ne silti kohtaisi USA:n? Pitäisi hävitä vähän reilummin... kolmella maalilla, vai?
Ihan tällä perusteella laitoin panokset Slovakialle. Venäjällä ei siis nähdäkseni riittävää "paloa" tähän otteluun.

Pisteitä

Pisteitä yhteensä: 0. Antamasi peukut: 0.

Minikommentit


100% 200€ bonus librabet.com.

Katso kaikki vedonlyöntibonukset.

Vastaa Viestiin